loading...
★★★هواداران رئال مادرید★★★
کامل کاسیاس بازدید : 272 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)

په په ، بازیکن رئال مادرید از پیروزی تیمش برابر ساراگوسا با سه گل در برنابئو خوشحال بود .
در مورد استقبالی که توسط هواداران رئال از او شد گفت :" خیلی خوب بود و خیلی خوشحالم چرا که هواداران استقبال خوبی از من کردند . در رئال مادرید خیلی راحت هستم چرا که هواداران برخورد خوبی با من می کنند . من همه تلاشم را خواهم کرد چرا که حضور در این باشگاه برایم افتخاری است . "
در مورد بازی گفت :" سخت تلاش کردیم تا برتری خود را در جدول لالیگا حفظ کنیم . اعتقاد دارم که فوریه ماه خیلی مهمی برای ماست و در همه بازیها تلاش خواهیم کرد . " وی افزود که :" در همه بازیها تلاشمان را خواهیم کرد . "

کامل کاسیاس بازدید : 290 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)

کاکا ، زننده گل اول رئال مادرید در مصاحبه با مطبوعات ، از این که تیمش در بازیهای اخیر ناچار شده نتایج را برگرداند گلایه کرد :" این طور نیست که همیشه بشود نتیجه را برگرداند . نباید همیشه در بیرون و خارج از خانه گل بخوریم . باید از این نظر بهتر باشیم ."
از حمایت هواداران هم تشکر کرد :" برنابئو به ما کمک کرد تا بتوانیم نتیجه را برگردانیم . " در مورد شرایط خودش گفت :" خوب هستم ، بازیهای خوبی انجام می دهم و سرحال هستم . " در مورد بازی بعدی گفت :" یک هفته باید تلاش کنیم و آماده بازیهای بعدی برابر ختافه شویم ."

کامل کاسیاس بازدید : 302 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)

آیتور کارانکا که در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با ساراگوسا در برنابئو حاضر شده بود گفت :" زمانی بود که می گفتند اوزیل مثل فصل قبلش نیست اما حالا دوباره خودش شده است . "
کارانکا در مورد واکنش خوب هواداران با وجود حذف از کوپا گفت :" همه می دانیم که هواداران در برنابئو چه می خواهند ، تیم در بهترین سطح است و می خواهیم به این روند ادامه دهیم ."
در مورد عدم حضور مجدد شاهین در ترکیب و سکونشینی او گفت :" می توانست در این بازی باشد اما در انتها به لاس اعتماد کردیم . هنوز زیاد در بازیهای جدی نبوده است . باید سعی کنیم که به او روحیه دهیم . باید کمی به او در این فصل کمک کنیم . " در مورد شرایط بدنی برخی بازیکنانش گفت :" ژابی و مارسلو مصدومیت هایی داشتند که زیاد جدی نیست . "
در مورد بهتر شدن کاکا گفت :" این یک ترکیب خوب است و رقابت در آن بالاست . " و به تمجید از حضور رونالدو در حرکات تدافعی در بازیهای اخیر پرداخت :" هیچ چیز بهتر از پیشرفت نیست . او را در همین سطح می توانم تصور کنم ."

کامل کاسیاس بازدید : 301 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)
یکی از نکات منفی بازی رئال با ساراگوسا ، شعارها علیه گواردیولا یا شعار " په په بکشش " بود که در جایگاه تیفوسی ها شنیده می شد . بدین ترتیب دو آتشه ها از لگد کردن دست مسی در بازی رفت الکلاسیکوی کوپا در برنابئو توسط بازیکن پرتغالی ، حمایت کردند .
در بازی با اتلتیک ، مورینیو هو شده بود و زمانی که دو آتشه ها مورینیو را تشویق می کردند ، بقیه سوت می زدند . در بازی با ساراگوسا ، خوزه مورینیو تشویق نشد و به جایش شعارهای "کارانکا ، کارانکا " برای تمسخر اتفاقات یکشنبه گذشته شنیده می شد .

کامل کاسیاس بازدید : 312 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)

استبان گرانرو در کنار اوزیل ، بی تردید بهترین بازیکن بازی با ساراگوسا بود . ال پیراتا پس از بازی گفت که می داند که تیم با وجود برد می تواند بهتر شود :" تیم خوب بود . هدف ما این بود که برنده شویم و فاصله پنج امتیازی که داریم را حفظ کنیم . "
وی افزود :" باید از برخی لحاظ ها بهتر شویم و سعی کنیم که برخی اتفاقات رخ ندهند . باید همه بازیها را ببریم ، مهم این است که به این روند ادامه دهیم ."

کامل کاسیاس بازدید : 261 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)
رئال مادرید با گلهای دو ستاره توپ طلایی خود ، توانست که فاصله خود را در جدول لالیگا با بارسلونا ، همان پنج حفظ کند .

http://s2.picofile.com/file/7270626662/25759790.jpg

بازگشت آلتین توپ و کاروالیو به ترکیب ، از نکات قابل توجه ترکیب بازی با ساراگوسا بود . در همان ثانیه 10 ، ایکر مجبور به واکنش نشان دادن و مهار توپ شد . حضور همه جانبه اعضای ساراگوسا در زمین خودی نشان می داد که رئال کار سختی را برای باز کردن قفل خط دفاع حریف دارد . در دقیقه 6 ، اولین موقعیت جدی رئال روی حرکت کریستیانو را بنزما به طرز عجیبی از دست داد .
اما در دقیقه 10 ، روی اشتباهات مسلم دو مدافع وسط رئال ، لافیتا دوباره همچون فصل قبل در برنابئو گلزنی کرد . آراندا به سادگی از سد کاروالیو گذشت و لافیتا هم به سادگی از مقابل په په شوت زد .
پس از این گل ، رئال سراسر حمله شد . بنزما چند موقعیت دیگر را از دست داد تا نشان دهد که کمی از فرم خارج شده است . در دقیقه 25 ، همکاری اوزیل و کاکا با شوت سرکش بازیکن برزیلی همراه بود که نتیجه ای در بر نداشت . چهار دقیقه بعد ، پاس عالی مارسلو در موقعیتی عالی به کاکا رسید که بازیساز برزیلی خیلی بد این فرصت را به باد داد.
بالاخره پس از حملات مداوم ، در دقیقه 31 روی پاس دقیق و فوق العاده کاروالیو ، کاکا پشت مدافعان ساراگوسا صاحب توپ شد و با تکنیک و کیفیت لازم ، گلزنی کرد . بازی بسته و سراسر تدافعی تیم مانولو خیمنز باعث شده بود که کار کاملا یک طرفه شود . رئال مادرید سعی می کرد که با ارسال از جناحین ، توانایی های فردی و شوت از راه دور ، قفل این دفاع بسته را باز کند اما تا پایان نیمه اول ثمره ای نداشت تا دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن بروند .
رئال نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد . در همان آغاز کار ، ایتورالده یک پنالتی را روی کاکا نگرفت و دو دقیقه بعد ، روی پاس عرضی اوزیل از جناح راست ، این رونالدو بود که در محوطه جریمه ساراگوسا توانست گلزنی کند و تیمش را پیش بیاندازد . همکاری گرانرو و بنزما با اوزیل در این صحنه قابل تحسین بود.
در دقیقه 54 ، همکاری خوب اوزیل و کریستیانو ثمره ای در بر نداشت چرا که توپشان به کاکا نرسید . یک دقیقه بعد ، روی یک حرکت زیبای دیگر ، رئال مادرید به گل رسید . گرانرو کار را شروع کرد ، کاکا به اوزیل پاس داد و بازیکن آلمانی با یک شوت محکم با پای چپ ، دروازه حریف را گشود .
ساراگوسا که می دید چیزی برای از دست دادن ندارد ، بالاخره دست از دفاع برداشت و کمی جلو کشید و همین باعث شد که مورینیو احتیاط کند و کاکا و ژابی را با لاس و کایخون تعویض کند . لافیتا و هلدر پوستیگا در دقایق 68 و 70 دو موقعیت طلایی را با بی دقتی و هنر ایکر از دست دادند تا کاپیتان در شبی که با خنتو برابری می کند ، نشان دهد که همچنان دود از کنده بلند می شود .
رئال مادرید در بیست دقیقه پایانی سعی کرد که بازی را کنترل کند و با حفظ نتیجه ، فاصله خود با بارسلونا را حفظ کند تا فشار روی این تیم برای بازی با ویارئال به حداکثر برسد .
در مجموع ، پس از بازی سخت نیوکمپ ، تیم توانست که از این بازی سربلند بیرون بیاید . گلزنی کریستیانو و کاکا ، دو برنده اسبق توپ طلای فوتبال جهان و اوزیل ، ستاره آینده داری که با این روند به زودی توپ طلایی خواهد شد ، از مهمترین نکات این بازی سخت بود .

رئال مادرید 3-1 ساراگوسا
آمار بازی :
شوت : 15-8 / شوت به چارچوب : 5-3 / کرنر : 3-4 / آفساید : 1-4 / مالکیت توپ : 66-36 



کامل کاسیاس بازدید : 373 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)
ایتورالده گونزالس از پس جنجالی ترین صحنه بازی با ساراگوسا بر آمد . گل کریستیانو رونالدو سالم بود چرا که بازیکن پرتغالی با اوزیل که پاس را داد ، در یک خط قرار داشت .

http://estaticos04.marca.com/imagenes/2012/01/28/futbol/equipos/real_madrid/1327781993_extras_portadilla_1.jpg

به گزارش رادیو مارکا ، این صحنه کاملا سالم بود و تصمیم داور در ادامه بازی صحیح بود .همچنین در دقیقه دوم نیمه دوم ، پاردس روی کاکا خطای پنالتی انجام داد ، پیراهنش را کشید و او را سرنگون کرد که ایتورالده آن را سوت نزد . مورینیو نسبت به این صحنه اعتراض زیادی داشت .



کامل کاسیاس بازدید : 402 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)
 دیروزدر والدبباس ، جشنی به پا بود . مورینیو 49 ساله شد و بازیکنان می خواستند که مربی خود را سورپرایز کنند . کاسیاس و راموس به نمایندگی از کل تیم ، برا او کیک آوردند و به مربی ، "تولد مبارک " گفتند . 

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/01/26/futbol/equipos/real_madrid/1327598147_extras_noticia_foton_7_1.jpg
مربی پرتغالی که سورپرایز شده بود ، شمع ها را در حالی فوت کرد که بازیکنان برایش سرود " تولدت مبارک " می خواندند . بیتردید این بهترین راه برای ابراز سرخوشی تیم پس از بازی درخشان در نیوکمپ بود .



کامل کاسیاس بازدید : 264 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

حضور کاکا و اوزیل به طور فیکس در ترکیب رئال مادرید ، معمولا نتایج مثبتی را به همراه داشته است . در نیوکمپ نیز شرایط مشابه بود . به خصوص بازیکن آلمانی در طول بازی عملکرد فوق العاده ای داشت تا نگاه ها را به خود خیره کند و بازیکن برزیلی نیز شمه هایی از گذشته خود را نشان داد .
در نیمه اول ، کاکا با یک پاس خوب ، کریستیانو را در موقعیت خوبی قرار داد و همین طور اوزیل نیز با یک شوت سرکش ، دروازه پینتو را به لرزه در آورد .
در نیمه دوم ، کاکا جایش را به کایخون داد اما اوزیل در زمین ماند تا یک پاس گل فوق العاده به کریستیانو بدهد .

کامل کاسیاس بازدید : 360 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

رئال مادرید از مرحله یک چهارم نهایی کوپا حذف شد اما هواداران رئال دلیلی ندارد که ناراحت باشند چرا که تیم صدرنشین لالیگاست و پنج امتیاز با تیم دوم فاصله دارد و در چمپیونزلیگ نیز باید در مرحله یک هشتم برابر زسکا قرار گیرد .
رئال مادرید با این که نتوانست از عنوان قهرمانی خود در جام حذفی دفاع کند اما در دو تورنمنت مهم تر ، بهتر کارش را پیش می برد . چمپیونزلیگ و لالیگا دو تورنمنتی هستند که بی تردید حائز اهمیت بیشتری از کوپا هستند .
تساوی ناعادلانه در نیوکمپ ، به رئال مادرید برای ادامه فصل انگیزه می دهد تا با امید برای لالیگا و چمپیونزلیگ بجنگد .

کامل کاسیاس بازدید : 250 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

شب گذشته ، کادر فنی و بازیکنان رئال به شدت از داوری ناراضی بودند و حالا به گزارش کادنا کوپا ، کمیته داوران تصمیم گرفته که این داور دیگر برای رئال سوت نزند .
کمیته داوران در نهایت تصمیم گرفته که تیکسیرا دیگر حداقل در این فصل بازیهای رئال را قضاوت نکند . این داور ، دیشب در نیوکمپ ، عملکرد فاجعه ای از خود ارائه داد ، سه صحنه مشکوک در محوطه جریمه بارسا را ندید ، آلوس را اخراج نکرد و در حرکتی عجیب به راموس کارت زرد نشان داد و از همه بدتر ، گل راموس را که سالم به نظر می رسید ، مردود اعلام کرد .

کامل کاسیاس بازدید : 347 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

رئال مادرید در نیوکمپ ، به طور هجومی کار را آغاز کرد ، با این قصد که نتیجه را برگرداند . تیم خوزه مورینیو ، می خواست که به حریف بتازد و حضور اوزیل ، رونالدو ،کاکا و هیگوائین ، چهار تن از برترین عناصر هجومی جهان در تیم نیز این را نشان می داد . 
رئال مادرید در نیمه اول فوق العاده بود . چهار ، پنج موقعیت برای هیگوائین ، اوزیل و رونالدو پدید آمدند که هیچ کدام به گل ننشستند . موقعیت هایی که اگر به ثمر می نشست ، می توانست غوغایی در نیوکمپ به راه بیاندازد .
در نیمه دوم ، مورینیو تصمیم گرفت که کاکا و هیگوائین را با بنزما و کایخون عوض کند . رونالدو روی حرکت اوزیل گل اول را به ثمر رساند و بنزما با پاس کایخون ، گل دوم تا مشخص شود که رئال تا چه حد برای این بازی سرحال است .

کامل کاسیاس بازدید : 313 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (1)
هورمونی یک هفته منتظر ماند تا انتقام وحشیانه ای بگیرد . در حالی که برخی سعی دارند که چهره بازیکن آرژانتینی را موجه و خوب جلوه دهند ، او خوی وحشیانه ای هم در خود دارد ، تکل خشنش روی په په هم این را نشان می داد . داور به کارت زرد نشان داد اما شاید اگر بازیکن دیگری بود به خاطر این همه خشونت می توانست کارت قرمز بگیرد .

Click to download in MP4 format (4.73MB)
کامل کاسیاس بازدید : 321 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

سسک فابرگاس در کنفرانس مطبوعاتی خود در مورد انتقادات راموس و ایکر به داوری صحبت کرد . 
این بازیکن گفت :" ایکر کاپیتان بزرگ است ، کاپیتان تیم ملی اسپانیا هم هست و اگر این طور گفته حتما چنین اعتقادی داشته است . احترام زیادی برای او و سرجیو قائلم و آنها می توانند هر گونه تفکری داشته باشند ."

کامل کاسیاس بازدید : 311 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

سرجیو راموس ، در صفحه توئیترش به سرجیو بوسکتز حمله کرد . این مدافع ، هافبک بارسلونا را به تمارض روی صحنه کارت زرد دومش متهم کرد که باعث شد در دقایق پایانی ، تیمش در نیوکمپ ده نفره شود .
این بازیکن با پیعامی مشخص نوشته است :" خوشحالم که باشگاه برای کارت زرد دومم درخواست فرجام خواهی داد چرا که برخی ها وقتی حتی لمسشان هم نمی کنی ، از نقش بازی کردن دست بر نمی دارند . روز خوش رفقا . "

کامل کاسیاس بازدید : 312 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

خوزه مورینیو ، از عملکرد تیکسیرا ویتینس ، در الکلاسیکوی دیشب کاملا ناراضی بود و با این که در کنفرانس مطبوعاتی چیزی نگفت ، بنا بر گزارش ال موندو دپورتیوو ، منتظر این داور در منطقه ای که خودرویش را پارک کرده بود ماند و مستقیما به داور به خاطر قضاوتش انتقاد کرد .
این روزنامه گزارش داده که مورینیو به این داور و کمک هاش گفته است :" چه آرتیستی هستی ، حرفه ای سر ما را بریدی ! "

کامل کاسیاس بازدید : 313 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

پس از حذف از کوپا دل ری ، ایکر کاسیاس ، گلر رئال مادرید ، می خواست که ورق را برگرداند ، به تیم امید دهد تا آماده بازی های لالیگا و چمپیونزلیگ شود .
ایکر کاسیسا در صفحه فیس بوک خود نوشت :" زمین خوردن مجاز است ، به پا خاستن الزامی . منظورم این است که کوپا دل ری را فراموش کنیم . نمی توانیم دیگر به اتفاقات دیروز فکر کنیم . باید به پا خیزیم و به بازی بعدی با ساراگوسا فکر کنیم . "
کاپیتان رئال ادامه داده است :" حالا هدف ما چیز دیگری است . حفظ صدرنشینی در لالیگا و رسیدن به مراحل بعدی چمپیونزلیگ . تیمی هستیم که پتانسیل زیادی داریم و بازی به بازی بهتر می شویم . با حمایت هواداران ، هدایت مربی و عزم گروه ، می خواهیم به اهدافمان دست پیدا کنیم ."

کامل کاسیاس بازدید : 324 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)
الادیو پارامس ، سخنگوی خوزه مورینیو ، باز هم به صحنه برگشت . این بار در صفحه توئیترش به دنی آلوس حمله کرد :" آلوس از زمان حضورش در اسپانیا تفاوت هایی داشته است . گوش هایش را عمل کرده و کوچک تر شده اند ، عینک روشنفکری گذاشته است و ... اما یک الاغ با گوشهای کوچک و عینک روشنفکری ، دکتر نمی شود ، بلکه الاغ می ماند "
سپس در مورد صحبت کردن مورینیو با تیکسیرا پس از بازی نیوکمپ در پارکینگ گفت :" چیزهایی بیش از آن چه امروز در مطبوعات گفته شد را گفت . در ابتدا کارلوس ناوال را بغل گرد که دوست خوبش است . سپس به داور گفت :" هنرمند ، دم و دستگاهی به هم زدی . دیگر اطرافیانت را تحویل نمی گیری . حالا سیگار می کشی و لبخند می زنی . " در مورد بارسا گفت :" مدتها پیش گفتم : اگر بارسا بهتر از حریفش باشد ، می برد . اما اگر حریف بهتر از بارسا باشد ، داور آنها را برنده می کند . "

کامل کاسیاس بازدید : 289 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)
هواداران رئال مادرید در بارسلونا ، مثل رختکن رئال از قضاوت تیکسیرا ویتینس ناراحت بودند . در زمان رسیدن به هتل ال پرات ، گروهی از هواداران فریاد زدند :" دست ها بالا ، این یه دزدیه "
هواداران رئال نسبت به عملکرد داور کانتابریایی بازی شکایت داشتند :" ما به تیممان افتخار می کنیم اما دو پنالتی برای ما گرفته نشد . "
یکصد هواداران رئال پیش از سفر رئال به حمایت از تیمشان پرداختند .

کامل کاسیاس بازدید : 274 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)
توماس رونکرو ، سردبیر آس هم اعتقاد دارد که داوری نقش مهمی در نباختن بارسا در نیوکمپ در بازی دیشب دارد .
غرور مادریدی
تمام کودکان جهان دیشب فهمیدند که چرا رئال مادرید بهترین تیم تمام تاریخ است . در حالی که برخی روزنامه های به ظاهر طرفدار ، می ترسیدند که بگویند " ما نتیجه را بر می گردانیم " ، رئال مادرید در استادیوم تیمی که سه سال است که مورد تحسین است ، به سان غولها ظاهر شد . رئال مادرید توانست که مالکیت توپ ، فوتبال ، سبک بازی ، هیجان ، انگیزه ، مدیریت تیمی ، تعصب و .... را به رخ خود بکشید . اگر تیم کمی دقت داشت در عرض سی دقیقه اول ، می توانست به آسمان هفتم برسد . نفس در سیبنه بارسایی ها حبس شده بود ، ترس از رویایی با یک حریف با انگیزه که به خوبی توسط اوزیل که لایق توپ طلاست اداره می شد و کریستیانویی که بهترین بازی خود را ارائه می داد ، وجودشان را فراگرفته بود . کریستانو ، رب النوع فوتبال است و دیروز تمام تردید ها در مورد این شخصیت اسطوره ای خود را از هم پاشید . رئال مادرید ، همه کاره زمین بود تا بارسایی ها با چشم بسته و با ترس و لرز کار را تمام کنند . زمانی که بازی 2-0 شد (بزرگترین بی عدالتی تاریخ فوتبال) رئالی ها با تمام قوایشان بازی کردند تا نشان دهند که همچنان آقای پنج قاره هستند . زمانی که 2-2 شد ، باز هم بارسایی ها با ترس و لرز دندان هایشان را به هم می ساییدند و پویول سعی می کرد که انگیزه را به تیمش در مقابل یک اژدهای هزار سر برگرداند ...

ناداوری تمام نشدنی
قبلا هم گفتم که این ناداوری ها که مدتی است خبری از آنها نیست ، در روزهای مهم که جام ها تعیین می شوند ، باز خواهند گشت . تیکسیرا و کمک داورش ، وظیفه شرم آور کمک به تیمی که قرار است نماد سالهای اخیر فوتبال باشد را به عهده داشتند . بارسا انگار داشت هندبال بازی می کرد (بارها توپ را با دست زدند ) و سه پنالتی بوسکتز ، آبیدال و پویول و اخراج مسی در نیمه دوم ، چیزهایی بود که او ندید و نمی خواست ببیند . درست است که بهتر بود لاس اخراج می شد اما آلوس هم باید اخراج می شد (باید به خاطر چهار خطایش کارت زرد می گرفت) و در دقایق پایانی هم سرجیو راموس را اخراج کرد تا مانع از برد حماسی رئال مادرید شود . بی تردید خود بارسایی ها هم می دانند که در بازیهای آنها ، قوانین داوری عوض می شوند . غیرممکن است که بتوان در این صفحه ، کلسیونی از پیعام های پس از بازی که از ناداوری های صورت گرفته گلایه داشتند را رو کرد . به هر حال حتما حالا خیال بارسا و داورانش راحت است .

په په ، اوکی
درست است که در روزهای اخیر ، حرفهای زیادی علیه په په و وجهه او زده شد اما زمانی که این بازیکن در پست دفاع وسط باشد ، بی تردید یکی از بهترین بازیکنان جهان است . اجازه نفس کشیدن را هم به مسی نداد و حتی شعارها و پلاکاردهای شرم آور روی سکوها هم نتوانستند کاری مقابلش کنند . په په ، بخش مهمی از فوتبال ناب دیشب بود و بی تردید در برنابئو هم مجددا محبوبیتش را باز یافت .

زنده باد رئال مادرید
امروز بیش از همیشه به رئالی بودنم افتخار می کنم . این چیزی است که از مورینیو می خواستیم و ما را به خواستمان رساند . رئال مادرید از هیچ کس نمی ترسد چرا که این پیراهن مقدس می تواند بازیهایش را با درخشش خاص خود ببرد . هواداران رئال می دانند که حالا همه چیز به چمپیونزلیگ و لالیگا مربوط است . با چنین فوتبالی ، هیچ کس نمی توان به این تیم بی احترامی کند . رئال مادرید ، معنی زندگی را توضیح می دهد . تا ابد با رئال مادرید .
کامل کاسیاس بازدید : 272 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)
نیوکمپ ، استقبال عداوت آمیزی از په په داشت . در طول زمانی که دو تیم گرم می کردند ، شعارهای "قاتل ، قاتل " بارها برای این بازیکن شنیده شد و زمانی که بلندگوی ورزشگاه اسمش را خواند ، شدیدا هو شد .

http://s5.as.com/recorte/20120125dasdasftb_73/XLCO/Ies/Gritos_asesino_pancartas_Pepe.jpg
حتی چندین بنر هم علیه این مدافع در ورزشگاه قرار داده شده بود که به لگد کردن دست مسی توسط او اشاره شده بود .



کامل کاسیاس بازدید : 271 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)

آلوارو آربلوا گفت که با این بازی ، رئال مادرید " سد روحی " خود برابر بارسلونا را از این برده است . این مدافع در مورد داوری هم گفت :" در برخی صحنه ها اشتباهاتی داشت . "
در ادامه گفت :" یک اخراج عجیب ، اتلاف وقت زیاد و ... اصلا حواسش به زمان نبود . " در مورد بازی رئال گفت :" عادلانه نبود ، موقعیت های زیادی داشتیم ، ما بهتر بودیم ."

کامل کاسیاس بازدید : 358 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)

ژابی آلونسو از حذف از کوپا دل ری توسط بارسلونا ابراز تاسف کرد اما گفت که با وجود ناراحتی ، می خواهد که تیشم سرش را برای بازی نیوکمپ بالا بگیرد .
او گفت :" خیلی نزدیک شده بودیم . کمی وقت کم آوردیم اما اعتقاد دارم که می توان نتایج مثبتی گرفت . تیم ، پتانسیل زیاید دارد . امروز بازی خوبی ارائه دادیم . فرصتهایی داشتیم و پینتو خوب کار کرد . ایکر به ندرت کار برای انجام دادن داشتیم . خوشحال نیستیم اما افتخار می کنیم . "
در مورد شرایط بازی گفت :" نتیجه عادلانه نبود . اگر شرایط عادی بود باید حداقل نیمه اول را می بردیم . " در مورد داوری گفت :" آن را توجیه نمی دانیم ."

کامل کاسیاس بازدید : 294 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)

آمار کریستیانو رونالدو برابر بارسا به کل عوض شد . با گلش در بازی رفت کوپا ، باز هم در نیوکمپ گل زد ، هر چند که رئال اوت شد . او شمار گلهایش به بارسا را به 5 رساند و شمار گلهای کلی این فصلش را به 30 . .
این دومین گلش در نیوکمپ بود چرا که در سوپرکاپ اسپانیا در تابستان هم موفق شده بود که یک گل به این تیم بزند . او در فینال مستایا هم یک گل مهم برای رئال زده بود .
رونالدو در این فصل 30 گل زده که 23 تایش در لالیگا ، 3 تا در کوپا ، 3 تا در چمپیونزلیگ و یکی در سوپرکاپ اسپانیا بودند .بنزما نیز دیگر گلزن نیوکمپ بود تا شمار گلهایش در این فصل را به عدد 18 برساند

کامل کاسیاس بازدید : 237 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)

 امیلیو بوتراگوئنو ، مدیر روابط آکادمیک رئال مادرید از عملکرد رئال برابر بارسلونا راضی بود :" نیمه اول ما ، استثنایی بود . تیم قوت زیادی از خود نشان داد و ما تا آخرین لحظه جنگیدیم . باید این بازی را می بردیم و صعود می کردیم اما فوتبال ، پاداش این بازی رئال مادرید را نداد ."
او توضیح داد :" تفاوت جالب در مورد شوتهای اوزیل و آلوس بود . یکی به تیرک خورد و دیگری گل شد . باید به تیممان تبریک بگویم چرا که مدتها صاحب توپ بود . "
در این باره که بهتر نبود در بازی رفت از همین ترکیب استفاده شود یا خیر گفت :" مورینیو همیشه سعی می کند که بهترین ترکیب را انتخاب کند . امروز در آستانه بردن بارسلونا بودیم ، همه می دانیم که کار تیم فوق العاده بود . به عنوان یک هواداران ناراحت هستم که صعود نکردیم . "
در مورد داوری گفت :" صحبتی ندارم ،صحنه های جنجالی وجود دشتند اما تصاویر مشخص هستند و هواداران نظر می دهند . "
در پایان گفت :" از مورینیو خیلی راضی هستیم ، می خواهیم که دو فصل دیگر با ما بماند . مورینیو از حضور در این جا خیلی راضی است ."

کامل کاسیاس بازدید : 349 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)

په په گفت :" ما روحیه رئال مادریدی را نشان دادیم ، روحیه یک گروه بزرگ . امروز کاملا به بارسا سر بودیم . "
در ادامه گفت :" من فقط از فوتبال صحبت می کنم و امیدوارم بحث های هفته آتی هم در مورد فوتبال باشد . ما افتخار می کنیم که در این جا هستیم . هواداران هم باید افتخار کنند . "

کامل کاسیاس بازدید : 353 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)
بارسلونا ، هر بار که با رئال بازی می کند ، با رو کردن شیرین کاری های جدید ، مهارت های نوین ضد فوتبال را بیش از پیش به رخ می کشد . ترس از بازگرداندن نتیجه نیوکمپ به حدی بود که تیم گواردیولا ، شیوه جدیدی از تخریب فوتبال را رو کرد .
از میانه های نیمه دوم که رونالدو و بنزما بازی را به تساوی کشاندند ، ناگهان توپ جمع کن ها گم و کور شدند . معلوم نیست ناگهان آنها کجا رفتند . هر بار که توپ از زمین بیرون می رفت ، رئال باید مدت زیادی دنبال توپ می گشت تا بازی را به جریان بیاندازد . تاکتیکی که تیمهای کوچک برابر تیمهای بزرگ مورد استفاده قرار می دهند .

کامل کاسیاس بازدید : 263 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)
رادیو کادنا کوپه فاش کرد که بازیکنان رئال پس از بازی در مورد داور چه می گفته اند . یکی از بازیکنان رئال ، از داور پرسیده که آیا حالا در جشن تیم بارسلونا شرکت می کند یا نه . 
خوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی گفت چیزی نشنیده است اما گفته می شد که یک نفر در رختکن رئال گفته است :" بردن در نیوکمپ غیرممکن است ."

کامل کاسیاس بازدید : 337 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)

ایکر کاسیاس پس از بازی با بارسلونا خطاب به خبرنگاران گفت :" درست است ، به تیکسیرا گفتم که :" برو با آنها جشن بگیر " خوب یادم نیست . دوربین های کانال پلاس و کواترو تصویر را گرفته اند . این چیزها وقتی سرت داغ باشد رخ می دهد . البته ما شاید بیشتر از آن که از داوری متضرر شویم ، موقعیت ها را از دست دهیم . قصدم شکایت نبود ، گاهی اوقات عصبانی می شوید . "
در مورد تیکسیرا گفت :" بازیکنان حریف دورش حلقه زده بودند تا مجابش کنند که به لاس کارت بدهد . اما او به من کارت داد چرا که می گفت از جایم خارج شده ام . من رفتم کمک کنم . مهم نیست . "
در مورد بازی گفت :" تیم به کاری که انجام داده افتخار می کند . امروز سرمان را بالا می گیریم چرا که فوتبال بازی کردیم ... در مقابل یک حریف خوب به خوبی جنگیدیم . همه دیدند که لیاقت بیشتری داشتیم . از دقیقه اول موقعیت های گلزنی داشتیم . حیف شد که گل نشد . آلوس یک گل زد اما ما خیلی بیش از آن موقعیت داشتیم . نمی توان انتظار بیشتری داشت . ما بازی خوبی انجام دادیم و افتخار می کنیم . "
در ادامه گفت :" بارسا موقعیت های کمی داشت اما به گل رسید . انها می دانند که ما امروز لیاقتمان بیشتر بود . ما ناراحتیم اما از تصویر خوبی که ارائه دادیم راضی هستیم . یک هفته پیش گفته شد که بارسا یک گام بالاتر است اما امرزو نشان دادیم که برابر هستیم ."

تعداد صفحات : 121

درباره ما
آیدی نیمباز=*iker...casillas* شماره پیامک09393053332
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • خرید گیفت کارت پی اس ان 20 دلاری ارزان
  • فرش 1000 شانه
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • *real*
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • چهارشنبه 17 خرداد 1396
  • پنجشنبه 19 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • دوشنبه 02 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • دوشنبه 15 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • پنجشنبه 05 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • دوشنبه 04 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • يکشنبه 11 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 03 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • يکشنبه 3 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • نظرسنجی
    فقط ؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3614
  • کل نظرات : 798
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 879
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 566
  • باردید دیروز : 349
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,410
  • بازدید ماه : 3,767
  • بازدید سال : 66,243
  • بازدید کلی : 1,955,468