loading...
★★★هواداران رئال مادرید★★★
کامل کاسیاس بازدید : 228 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)

گونزالو هیگوائین ، بازیکن آرژانتینی رئال مادرید گفت که در بازی با والنسیا بخت یار تیمش نبوده است . ال پیپیتا گفت :" متاسفانه نشد که این بازی را ببریم . موقععیت های زیادی ایجاد کردیم اما دروازه بانشان خیلی خوب بود و این ها بخشی از فوتبال هستند . بخت با ما یار نبود و نشد که سه امتیاز را بگیریم . "
ال پیپیتا در مورد گلزنی گفت :" حسم مثل همان روز اولی بود که به این جا میآمدم . هر بار که به این جا می آیم حس خوبی دارم و امیدوارم که تا مدتها بمانم . "
وی در مورد رقابتش برای فیکس شدن با بنزما گفت :" این به مربی مربوط است . در مورد باقی قضایا پنجشنبه تصمیم می گیریم چرا که این بهترین برای مربی است و باید آماده باشیم . "
هیگوائین در مورد مقایسه با سال گذشته گفت :" پارسال به علت کوپا آمه ریکا دیر به تیم ملحق شدم . امسال اما تلاش می کنم که بهتر باشم . "
ال پیپیتا در مورد بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا در مقابل بارسلونا گفت :" بازی مشکلی خواهیم داشت . سعی می کنیم که در نیوکمپ نتیجه خوبی کسب کنیم . "

کامل کاسیاس بازدید : 252 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)

کاسیاس در مورد صحنه برخوردش با په په گفت :" یادم نمی آید چه شد . به سمت توپ رفتم که به په په خوردم . پس از آن آرام آرام هوشیاریم را به دست آوردم و توانستم ادامه دهم . "
کاپیتان در مورد تساوی با والنسیا گفت :" می خواستیم با برد شروع کنیم اما نشد . حالا سعی می کنیم که به بازی بعدی که سوپرکاپ اسپانیاست فکر کنیم . خول شروع کردیم تا این که به گل رسیدیم . سپس زیاد آرام شدیم و بازی مساوی شد . طبیعتا یک تساوی خانگی نتیجه بدی است . "

کامل کاسیاس بازدید : 257 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی رئال پس از تساوی با والنسیا از بازیکنان تیمش خواست که سرشان را " بالا " بگیرند .
بازیکن پرتغالی گفت : "ّبازی خوبی برای ما نبود . نیمه اول کمی بد بود . نیمه دوم کمی بهتر بود . موقعیت هایی داشتیم اما به آن نیاز نداشتیم . پس باید سرمان را بالا بگیریم و حرکت کنیم . "
ستاره پرتغالی در مورد خودش گفت گ" روبراه نبودم . سعیم را کردم اما نشد چرا که مدتها بود که بازی رسمی نکرده بودم . صد در صد نبودم اما امیدوارم دوباره به زودی روی فرم بیایم . "
وی در مورد بازی با بارسلونا هم گفت :" بازی زیبایی خواهد بود و می دانیم که بازی مشکلی است چرا که حریف بزرگی پیش روی ما خواهد بود . باید دید که چه می شود . "
کریستیانو در ارتباط با په په هم گفت :" او به بیمارستان برده شد و منتظریم که ببینیم چه می شود . او بازیکن خیلی مهمی برای ماست . "

کامل کاسیاس بازدید : 258 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (1)
 خوزه مورینیو ، مربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پس از تساوی برابر والنسیا گفت :" مطمئنا همیشه می خواهیم برنده باشیم . نتیجه تساوی نمی تواند ما را خوشحال کند . از دست دادن این بازی مشکل بود چرا که موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم اما همیشه چنین بازیهایی در طول فصل وجود دارند . خوب بازی نکردیم اما همین بازی هم برای برد کافی بود . "
وی در مورد شرایط په په پس از برخوردی که با کاسیاس داشت گفت :" نگران شرایط او بودیم که خوب است اما نمی توانست بازی کند و شاید در سوپرکاپ هم نباشد . "
مورینیو در مورد دی ماریا گفت :" کمی خسته بود . چهارشنبه گذشته بازی خوبی داشت . باید دو بازی مشکل پیاپی انجام می داد . البته در چنین سطح از رقابت نمی توان این را توجیه دانست . "
مربی پرتغالی در مورد فیکس شدن لاس هم گفت :" او پیش فصل خیلی خبوی داشت . از نظر بدنی روبراه است و او حس می کرد که درون زمین بازیکن مهمی است . او کارش را خوب انجام داد . تعویضش هم به این علت بود که در سی دقیقه آخر نیاز به موقعیت های بیشتری داشتیم . "
مورینیو به تمجید از دیگو آلوس ، دروازه بان والنسیا پرداخت و گفت :" توپهای فوق العاده ای را گرفت . اگر کمی بهتر بازی می کردیم می توانستیم موقعیت های بیشتری داشته باشیم . برای بردن به اندازه کافی خوب بودیم اما می توانستیم بهتر باشیم . "
وی در ادامه گفت :" در طول پیش فصل با گرما آشنایی پیدا کرده بودیم و می دانستیم که این ماه در اسپانیا خیلی گرم است . در پیش فصل در گرما تمرین کرده بودیم . نمی توان این را توجیه دانست . "
وی در مورد دوقطبی بودن این لالیگا صحبت نکرد و در مورد خریدها هم گفت :" در مورد بازیکنان تیمهای دیگر صحبت نمی کنم . فصل نقل و انتقالات باز است و ممکن است کسی بیاید یا برود اما در مورد بازیکنان تیمهای دیگر صحبتی ندارم . "
کامل کاسیاس بازدید : 264 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)

رائول آلبیول ، مدافع رئال پس از تساوی مقابل والنسیا در لالیگا گفت :" تلاشمان را کردیم اما جواب نداد . به دنبال گل دوم بودیم و از تساوی راضی نیستیم اما تازه اول راه است و باید به تلاش ادامه دهیم چرا که خیلی تا پایان لیگ مانده است . "
وی افزود :" می دانیم که بازیهای اول در میانه آگوست مشکل هستند و با تمام قوا برای سه امتیاز تلاش کردیم اما امیدواریم که لالیگای سال قبلمان را برگردانیم و به آن برسیم . هدفمان همین است . هنوز خیلی مانده است . "
وی در مورد والنسیا و بازی بسته اش گفت :" طبیعی است که می خواستند از یک امتیازشان دفاع کنند . سعی کردند که بازی را ببندند و توپ دست ما بود و شانس هایی داشتیم . حالا دیگر گذشته است و باید به سوپرکاپ فکر کنیم . "
وی در مورد مصدومیت په په گفت :" من با مصدومیت یک هم تیمی وارد زمین شدم و امیدوارم هر چه زودتر برگردد ، راحت بودم . "
آلبیول در پایان گفت :" حالا باید در سوپرکاپ بازی کنیم و نمی توانیم گلایه دیگری داشته باشیم . "

کامل کاسیاس بازدید : 208 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)
بازی رئال مادرید - والنسیا دو صحنه جنجالی داشت . اولی حتی در تصاویر ویدئویی هم نامشخص بود . تینو کاستا به سولدادو پاس داد که با کاسیاس تک به تک شد اما داور این صحنه را به علت آفساید مردود اعلام کرد . مهاجم والنسیا در این صحنه فقط کاسیاس را مقابل خود گذاشت اما هیچ کدام از تصاویر نمی توانستند این صحنه را به طور دقیق مشخص کنند .
دومین صحنه در دقیقه 67 بود که دی ماریا ، گاگو را هل داد . در تصاویر نمی توان به طور قطع گفت که این صحنه پنالتی بوده است یا نه .
کامل کاسیاس بازدید : 286 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)

بریجت یاگه ، تکواندوکار مایورکایی که مدال نقره المپیک 2012 را کسب کرد ، پیش از بازی رئال - والنسیا در برنابئو دور افتخار زد .
ورزشکار اسپانیایی اعلام کرده که از کودکی رئالی بود و این باشگاه هم تصمیم گرفت که از او حمایت کند . بریجت در مصاحبه با موجر هوی گفته بود :" من طرفدار رئال هستم . دوست دارم در برنابئو باشم و دور افتخار بزنم . این استادیومی فوق العاده است . "
این ورزشکار 31 ساله به جمع رئالی های دیگری نظیر رافا نادال ، فرناندو آلونسو ، سرجیو گارسیو و آلبرتو کونتادور ملحق می شود .

sadra بازدید : 268 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)

اولین بازی رئال مادرید در هفته ی اول لالیگا ساعت 30 : 18 به وقت محلی برابر والنسیا در ورزشگاه برنابئو بر گذار شد و با نتیجه ی 1 - 1 به پایان رسید.

ترکیب اولیه ی رئال مادرید : کاسیاس - په په - راموس - آربلوآ - کوئنت رائو - ژابی - لاسانا - اوزیل - دی ماریا - کریس - هیگوآین.

در ابتدا بازی در دستان رئال بود.اولین موقعیت رئال در دقیقه ی 2 با شوت خطرناک کریس از کنار دروازه به بیرون رفت.موقعیت بعدی رئال در دقیقه ی 10 بود که پس از 17 پاس پیاپی و یک رفت و برگشت با ضربه ی گونزالو  ئیگواین تورهای دروازه ی والنسیا را به لرزه در آورد.بازی در ادامه نیز در اختیار رئال بود اما در دقیقه ی 41 خطای کریس باعث بدست آمدن یک ضربه ی آزاد برای والنسیا شد همین کافی بود تا در پی ناهماهنگی ژابی و په په یوناس بازی را به تساوی بکشاند.در همین صحنه سر په په به کاسیاس برخورد کرد و په په با سری بانداژ شده نتواند ادامه دهد و جای خود را به آلبیول داد.نیمه ی دوم هم با حملات رئال همراه بود اما مادریدی ها یکی پس از دیگری آن ها را از دست دادند.آمدن بنزما به جای لاس در دقیقه ی 60 هم نتیجه ی چندانی نداشت.چهرهی بازنده ی این بازی دی ماریا بود که با از دست دادن فرصت های عالی سرانجام در دقیقه ی 71 جایش را به کایخون داد. رئال در این بازی از هر نظر بر تری داشت.

کامل کاسیاس بازدید : 249 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (0)
مسوت اوزیل هافیک رئال مادرید قهرمانی در چمپیونزلیگ زا هدف اصلی برای فصل اینده میداند
بازیساز 23 ساله رئال مادرید که در سال 2010 از وردربرمن المان به این تیم پیوست بیان کرده که تیمش باید در تمامی بازی های فصل اینده پیروز از زمین خارج شود
او در گفتگو با بیلد گفت :" هدف اصلی رئال مادرید همیشه بردن جام در تمامی رقابت هایی که در ان حضور دارد است اما تیم پیش از همه به دنبال قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان است , من در لیگ قهرمانان اروپا نتوانستم تا اکنون موفقیت کسب کنم و هدف اصلیم برای فصل اینده بردن ان است این فصل سوم حضور من در مادرید است و زمانی که به اینجاامدم تعداد کمی از مردم فکر میکردند با رئال مادرید بتوانم دو جام معتبر را ببرم و حال نوبت چمپیونز لیگ است ما نسبت به فصل گذشته حتی اماده تر و قوی تر هستیم "
رئال مادرید تنها در فصل گذشته لالیگا را جشن گرفت و با شکست در برابر بایرن و بارسا در نیمه نهایی از لیگ قهرمانان و کوپا بازماند
کامل کاسیاس بازدید : 243 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (0)
سرخیو کانالس که در بازی یکشنبه شب در برابر تیم سابقش رئال مادرید با پیراهن والنسیا قرار خواهد گرفت در این باشگاه در سال 2010 وارد شد و نتوانست انطور که تصور میشد مثمر ثمر و موفق ظاهر شود و تنها ده بازی برای این تیم انجام داد

او در گفتگو با مارکا در پیرامون بازی برابر تیم سابقش گفت :" درک کردن رئال مادرید هرگز کار اسانی نیست این بسیار پیچیده است چون انها تیمی هستند که همیشه بدنبال پیروزی اند و به همین خاطر جایگزینی بازیکنان جوان در تیمی که فرصتی برای شکست یا تساوی ندارد بسیار مشکل است در مادرید چیزهای زیادی چه از نظر تاکتیکی و چه روح و روان یاد گرفتم بازی من در سطح خوب و بهبود است و تمام شدن همیشه بدنیست "

کانالس که در تابستان این فصل بعد از دوفصل انتقال قرار دادش را با والنسیا دائمی کرد پیرامون ان گفت :" از وقتی اینجا امدم از سوی طرفداران این تیم همیشه وفاداری دیدم و نسبت به انها احساس عشق و اعتماد دارم انها با وحود این که در دوفصلی که براییشان بازی کردم مصدوم بودم بازهم برای خرید من بیشترین تلاش را کردند "
کامل کاسیاس بازدید : 242 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (0)
سفید ها سومین جلسه تمرین هفته شان را برای آماده سازی اولین بازی لالیگا در مقابل والنسیا شروع میکنند.
اولین جلسه رسمی تمرین کهکشانی ها در سنتیاگوبرنابئو برای رقابت های فصل جدید روز جمعه بوده است. این یکشنبه رئال مادرید در خانه مقابل والنسیا قرار میگیرد تا اولین بازی لالیگایشان را انجام دهند.این یک بازی بزرگ خواهد بود زیرا مدافع عنوان قهرمانی در اولین بازیش در لالیگا مقابل تیمی قرار گرفته که فصل پیش عنوان سوم را بدست آورده. مورینیو سومین جلسه تمرین را با یک استراتژیک انجام داد تا بازیکنان رئال مادرید رقابت های فصل جدید را شروع کنند.
اولین جلسه تمرین کهکشانی ها در سنتیاگوبرنابئو در هوایی فوق العاده گرم اتفاق افتاد. این دومین روز در هفته بود که ژوزه مورینیو با بازیکنانه خسته از بازی های ملی تمرین می کرد. جلسه تمرین از سه گروه برای کار تشکیل میشد. در اولی دروازبان ها، کاسیاس، آدان و جسوس، در کنار مربی دروازبان ها سیلوینو لورو به شدت به تمرین هایی بدونه وجود توپ فوتبال پرداختند.
گروه دوم از بازیکنان: بنزما، کریستیانو رونالدو، اوزیل، دیماریا، هیگوآین، خدیرا، آربلوا، آلبیول و کونترائو تشکیل میشدند. این 9 بازیکن زیر نظر مربی شان روی فاریا تمرین کردند که حاوی نرمش های مختلف کششی بود و در نهایت به دویدن و تمرین های متنوع دیگر ختم شد. و سایر بازیکنان در تمرین های شدید " گرم کردن " شرکت کردند تا قبل از کار با توپ آماده شوند. مورینیو تمرین های سفیدها را با دقت زیاد برای بازی با والنسیا ادامه داد. حالا باید ببینیم در بازی با والنسیا با چه استراتژیکی وارد میدان میشود.
کامل کاسیاس بازدید : 323 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (0)
رئال مادرید سلطه بارسلونا بر لالیگا را فصل پیش به پایان رساند. آنها این کار را با فوتبالی زیبا و گلهای فراوان انجام دادند: 100 امتیاز گرفتند و 121 گل زدند. مردان ژوزه مورینیو رویای خود را به واقعیت تبدیل کردند و حتی در نوکمپ هم پیروز شدند.
اکنون پپ گواردیولا رفته و مادرید فرصت آن را دارد که چرخه پیروزی خود را آغاز کند. مورینیو قراردادی بلندمدت در پایان فصل گذشته بست و برنامه دارد که رئال را به سطح حتی بالاتری برساند.
لیگ قهرمانان دیگر چالش مورینیو است، اما مربی پرتغالی حواسش به لیگ داخلی هم هست. تیم او همانی است که بود؛ مشتاق و گرسنه مانند همیشه، و علاقمند به این هک نشان دهد موفقیت فصل پیش زودگذر نبوده بلکه آغاز موضوعی است خاص.
این پنج دلیل است که چرا رئال مادرید در فصل 13-2012 میتواند فاتح لالیگا شود:

1- فراوانی ستاره:


تیم رئال مادرید فصل جدید را در فرمی حیرتانگیز آغاز میکند. بازیکنانی مانند آنخل دیماریا، مسعود اوزیل و کریستیانو رونالدو سریعتر و باطراوتتر از دیگران هستند. به علاوه، فابیو کوئنترائو توانسته اعتماد به نفسش را که در اکثر دیدارهای فصل قبل نداشت به دست بیاورد و آماده نبرد با مارسلو بر سر حضور در ترکیب اصلی است.
بارسلونا بهشدت متکی است به نبوغ لیونل مسی و استمرار چابی و آندرس اینیستا؛ اما رئال مادرید تشکیل شده از یک رهبر – رونالدو – و لژیونی از فوتبالیستها که آمادهاند پا به بالاترین سطح بگذارند. مجموع این بازیکنان فوقالعاده مساوی است با مجموعهای عملا بینقص.

2-پروژه ای که به انسجام رسید


هنگامی که ژوزه مورینیو به اسپانیا رفت، به نظر میرسید آشفتگی به او هم رسیده. اما با گذر زمان و کسب دو قهرمانی (جام حذفی 11-2010 و لالیگای فصل پیش)، آرامش و ثبات به باشگاهی رسید که سالها با مشکل ابهام و بلاتکلیفی، و حتی پریشانی روبرو بود.
مربی پرتغالی که قراردادش را تا سال 2016 تمدید کرده، تیمی جوان، جاهطلب و متعهد در اختیار دارد. تیم همچنین توانسته ضعفش در لیگ قهرمانان را به تاریخ بسپرد. آنها شش سال پیاپی بود از مرحله یکهشتم نهایی جلوتر نمیرفتند.
اروپا اکنون به رئال مادرید احترام میگذارد. این را میتوان در زمین دید. پروژه آنها به انسجام رسیده و فلورنتینو پرس کنترل کامل تیم را به مربی تیم س. فوتبال از مورینیو سپاسگزار است و رئال مادرید آماده تاختن به پیش است.


3- سدهای روانی در هم شکستند


بارسلونا شکستناپذیر به نظر میرسید. هربار کاتالانها به رئال مادرید میرسیدند برتر بودند. اما فوتبال همیشه دورهای است و این بار لبخند روی لبان افرادی نشست که سالها ناراحت بودند. فتح جام حذفی در اولین فصل مورینیو به باشگاه این باور را داد که شکست بارسلونا امکانپذیر است. کنترل کاتالانها بر بازی در هر الکلاسیکو کاهش مییافت، تا جایی که مادرید به نوکمپ رفت و مردان پپ گواردیولا را شکست داد؛ آن هم در شرایطی که به نظر میرسید ممکن است قهرمانی از دستان رئال بلغزد. کریستیانو رونالدو در حالی ورزشگاه را ترک کرد که تماشاگران ساکت بودند. آن سد روانی دیگر شکسته شده.
امروز اوضاع کاملا متفاوت به نظر میرسد. مردان مورینیو به بخت خود باور دارند و دیگر از بارسلونا نمیترسند. این روی اعتماد به نفس بارسلونا هم تاثیر میگذارد. آنها دیگر برتری فصلهای گذشته را ندارند.

4- خط حمله ویرانگر



121 گل در فصل 12-2011 رئال مادرید در لالیگا نشان میدهد که ما تیمی نابودگر را به نظاره نشستهایم. مورینیو را در زمان ورود به اسپانیا مربی دفاعی نام نهاده بودند اما این مربی پرتغالی تیمی ساخته که میتواند بهترین رقیبان را هم در یکسوم نهاییشان درهم بد.
خط حمله مادرید تماشایی است، بهویژه اگر روی سهگانه اصلیشان تمرکز کنیم: رونالدو، گونسالو ایگواین و کریم بنزما. این سه 89 بار در لیگ فصل گذشته گلزنی کردند. یعنی بهتر از تمامی تیمهای لالیگا. اگر آنها در همین سطح بمانند توقفناپذیرند.

5- ویلانووا گواردیولا نیست



پپ گواردیولا در انتهای فصل گذشته از کشتی بارسلونا بیرون پرید. او دوران فوقالعاده موفقی را در بارسلونا سپری کرد. او جایش را به تیتو ویلانووا داده، اما مربی جدید هرچند همان انگارههای دوست و همتیمی سابقش را دارد با این حال شاید آماده نبرد طولانی و شدید با مورینیو نباشد؛ هم از نظر فوتبالی و هم از نظر روانی.
مربی جدید بارسلونا هنوز فردی شناختهنشده است. و این مقابل رقیبی که بهشدت در اوج است و روحیهاش در آسمانهاست بینهایت خطرناک است. ویلانووا گواردیولا نیست و هرگز هم نخواهد بود. در هنگامی که نوکمپ به گذشته افتخارآمیز اخیرش میبالد و به زمان حال با دیده تردید مینگرد، رقیبشان در سانتیاگو برنابئو اعتمادش به مورینیو را پیش از فصلی تصویب کرد که میتواند برای رئال مادرید تاریخی باشد


کامل کاسیاس بازدید : 245 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (0)
رقابت های فصل جدید لالیگا از ...بار دیگر آغاز خواهد شد؛ فصلی که یک تفاوت مهم با چند فصل اخیر دارد. در این فصل دیگر خبری از پپ گواردیولا، مربی موفق بارسا، روی نیمکت این تیم نیست و اکنون مورینیو باید با یک رقیب جوان و کمتر شناخته شده، تیتو ویلانووا رقابت کند.
اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد، رقابت قهرمانی بار دیگر بین دو تیم بارسا و رئال خواهد بود و سایر تیم ها، در بهترین حالت باید برای رسیدن به لیگ قهرمانان تلاش کنند. در اینجا نگاهی خواهیم داشت به شرایط تیم های صاحب نام لالیگا در آغاز رقابت های فصل جدید:

رئال؛ هدف، قهرمانی


در سومین فصل حضور مورینیو در سانتیاگو برنابئو، هدف اصلی رئال قهرمانی در چمپیونزلیگ است. رئالی ها مدت هاست که به دنبال رسیدن به دهمین قهرمانی شان در این رقابت ها هستند و در دو فصل گذشته نیز تا نیمه نهایی پیش رفتند اما هر دو بار ناکام ماندند تا قهرمانی در این رقابت ها به هدف اصلی شان در این فصل تبدیل شود اما بی تردید این به آن معنا نخواهد بود که مورینیو و شاگردانش به راحتی رقابت قهرمانی لالیگا را واگذار خواهند کرد.

مورینیو در بازار نقل و انتقالات تابستانی به دنبال خرید دو بازیکن، یک مدافع راست (ترجیحا برانیسلاو ایوانوویچ) و یک هافبک خلاق (مودریچ) بود که خرید اولی به طور کامل منتفی شد و دومی هنوز نهایی نشده است اما با این وجود، بازی های رئال در اردوی تابستانی نشان داد که بازیکنان تیم کاملا با فلسفه مورینیو سازگار شده اند و حتی نسبت به فصل گذشته هم می توانند بهتر کار کنند. کنار گذاشتن بازیکنانی مانند آلتینتوپ و نوری شاهین می تواند حاشیه هایی که معمولا توسط رسانه ها ایجاد می شود را کم کند و تمرکز بیشتری به بازیکنان تیم بدهد.
همچنین ماندن بازیکنانی مانند کاکا و ایگواین، علی رغم اینکه در فصل گذشته فرصت چندانی برای بازی پیدا نکردند، نشان داد که حتی بازیکنان ذخیره این تیم نیز به مورینیو اعتماد کامل دارند؛ چیزی که یک مربی برای رسیدن به موفقیت به آن نیاز دارد.

بارسا؛ ویلانووا، باب پیسلی آبی و اناری ها می شود؟

بعد از اینکه بیل شنکلی بزرگ به طور ناگهانی از لیورپول جدا شد و اعلام کرد دیگر قصد ندارد به مربیگری بپردازد، مدیران لیورپول بلافاصله باب پیسلی، دستیار شنکلی را جانشین او کردند. پیسلی که 15 سال دستیار شنکلی در لیورپول بود به اندازه ای خوب کار کرد که بعد از مدتی مدیران لیورپول حتی به شنکلی اجازه ندادند در تمرینات لیورپول حاضر شود زیرا این مسئله باعث به هم خوردن تمرکز پیسلی می دانستند. حالا طرفداران بارسا منتظرند تا ببینند آیا تیتو ویلانووا می تواند جای پپ گواردیولا که بهترین دوران تاریخ باشگاه بارسلونا را رقم زد، پر کند.

بارسا هم مانند رئال تغییر چندانی در تابستان نداشت و جدایی سیدو کیتا و خرید جوردی آلبا، مهمترین رفت و آمدهای باشگاه کاتالانی در تابستان بود. به این ترتیب ویلانووا باید با بازیکنانی کار کند که به خوبی با آنها آشناست اما اینکه می تواند ایده هایش را به خوبی در تیم جا بیندازد یا نه، سوالی که تنها پس از آغاز رقابت به پاسخ آن خواهیم رسید. البته بعید است تیتو بخواهد تغییرات زیادی در بازی بارسا به وجود بیاورد زیرا در این صورت مطمئنا خریدهای بیشتری انجام می داد.
هرچند بارسا هم مانند رئال با تیمی بازی خواهد کرد که بازیکنانش به خوبی با یکدیگر آشنا هستند، اما تغییر در کادر فنی، کفه ترازو را به سود رئال سنگین می کند.

والنسیا؛ سوم همیشگی

هرچند مشکلات مالی والنسیا در چند سال اخیر باعث شد تا آنها بازیکنان بزرگ شان را بفروشند وبه همین دلیل، فاصله آنها با رئال و بارسا به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرد اما آنها در بین سایر تیم های لالیگا، همچنان بهترین هستند. آنها در این تابستان هم بازیکنانی مانند جوردی آلبا، مهمت توپال و برونو را از دست دادند اما در مقابل بازیکنانی مانند فرناندو گاگو، ژوائو پریرا، نلسون والدس و آندرس گواردادو را به خدمت گرفتند. آنها همچنین توانستند بازیکنانی مانند سولدادو و عادل رامی را حفظ کنند که دستاورد بزرگی برای آنها محسوب می شود.


اتلتیکو مادرید؛ به دنبال بلیت چمپیونزلیگ

دو قهرمانی در لیگ اروپا در سه سال اخیر، تیم دوم شهر مادرید را به نقشه فوتبال اروپا برگرداند اما هنوز هم برای آنها رسیدن به چمپیونزلیگ کار ساده ای نیست. خرید امره بلوزاوغلو می تواند سروسامانی به میانه زمین اتلتیکو در این فصل بدهد اما مطمئنا بازیکنان کلیدی تیم سیمئونه در این فصل باز هم کورتویس و رادامل فالکائو هستند.



سویا؛ بازگشت به جمع مدعیان

سویا در چند فصل اخیر همواره یکی از بهترین تیم های لالیگا بوده اما فصل گذشته برای آنها اوضاع چندان خوب پیش نرفت و آنها در جدول رده بندی جایگاه مناسبی به دست نیاوردند اما این فصل اوضاع می تواند متفاوت باشد. آنها در تابستان کانوته و روماریچ را از دست دادند اما در مقابل بازیکنان خوبی مانند دیه گو لوپس و مادورو را به خدمت گرفتند. با جدایی کانوته، مسئولیت اصلی گلزنی روی دوش آلوارو نگردو خواهد بود و اگر این بازیکن بتواند از پس این مسئولیت بربیاید، فصل خوبی در انتظار سویا خواهد بود.


اتلتیک بیلبائو؛ غرور باسک

فصل خوب بیلبائو پایان خوبی نداشت و آنها با دو شکست در فینال کوپا دل ری و لیگ اروپا، هر دو جام را از دست دادند. اوضاع در لالیگا نیز آن طور که می خواستند پیش نرفت و با قرار گرفتن در رتبه دهم، فرصت حضور در چمپیونزلیگ را از دست دادند. اوضاع در این تابستان نیز چندان خوب پیش نرفت. درگیری بیلسا با مدیران باشگاه، اوضاع را در این باشکگاه کاملا ملتهب کرد؛ ضمن اینکه جدایی احتمالی فرناندو یورنته و خاوی مارتینس می تواند توان تیم را به میزان قابل توجهی کاهش دهد؛ با این وجود اگر شرایط برای کار بیلسا فراهم باشد، او می تواند بار دیگر می تواند یک تیم شگفتی ساز را روانه رقابت ها کند.


اوساسونا؛ رینو دی ناوارا، قلعه عقاب ها

قدرت اصلی اوساسونا در چند فصل اخیر همواره دیدارهای خانگی این تیم بوده است؛ ورزشگاهی که حتی تیم های رئال و بارسا هم در آن مشکل پیدا کرده اند. آنها اگرچه چند بازیکن اصلی شان از جمله جواد نکونام و رائول گارسیا را از دست دادند اما خرید امیلیانو آرمنتروس، الخاندرو آرریباس و خوسبا یورنته و همچنین بازگشت مسعود شجاعی که مصدومیتی طولانی مدت را پشت سر گذاشت، می تواند فصل بهتری را برای اوساسونا رقم بزند.

کامل کاسیاس بازدید : 284 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (0)
در حالی که گفته می شد که بخش پایانی ماجرای مودریچ در هفته گذشته نوشته شده اما به نظر می رسد که قسمت پایانی باقی مانده باشد . دوشنبه آینده وکیل مودریچ به مادرید خواهد رفت تا قرارداد را با رئال مادرید نهایی کند .
تاتنهام و رئال در حال مذاکره در مورد بندهای انتقال مودریچ هستند . طبیعتا این بندها اهمیت زیادی دارند چرا که یک اشتباه ممکن است که یک یا دو میلیون یورو به هر کدام از طرفین سود یا ضرر برساند . از طرفی رئال مادرید مخالف است که یورو به پوند در این معامله تبدیل شود .
دانیل لوی اعلام کرده که قیمت مودریچ 35 میلیون پوند است اما رئال مادرید حاضر شده که 32 میلیون یورو ثابت به علاوه شش میلیون پاداش بدهد .
این 35 میلیون پوند و تعویض با یورو می تواند قیمت را به 40 میلیون برساند ، نه 38 میلیونی که رئال در بیشترین حالت حاضر است که بپردازد .
تاتنهام سعی می کند که خود را آرام نشان دهد و عجله ای نداشته باشد . البته رئال مادرید اوکی را از باشگاه انگلیسی خریده اما برایش فرقی ندارد که این انتقال حالا نهایی شود یا در ساعت 23:59 در روز 31 آگوست .
مذاکرات ادامه دارد و تاتنهام سعی می کند جایگزین مودریچ را پیدا کند . آنها می خواهند با این پول دو بازیکن بخرند . یکی هافبک هجومی و دیگری مهاجم . موتینیو گزینه اصلی آنها بود که قیمت 40 میلیونی باعث شده که کمی عقب بکشند .
تاتنهام از طرفی به دنبال مهاجم است . آدبایور و دفو می خواهند بروند و نمی توانند ادامه دهند . فرناندو یورنته یکی از اصلی ترین گزینه هایشان است که آن را مهمتر از موتینیو می دانند .
در حال حاضر بحث در مورد شماره پیراهن مودریچ هم وجود دارد . 23 شماره ایست که بکام به تن می کرد و می تواند ایده آل ترین گزینه باشد . شماره 19 هم آزاد است که واران فصل قبل آن را به تن داشت و البته کاسانو هم با آن ناکام ماند . شاهین می تواند 15 یا 16 که فعلا متعلق به شاهین و کاروالیوست را هم بردارد .
کامل کاسیاس بازدید : 273 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (0)
آلبرتو توریل در کنفرانس مطبوعاتی پس از شکست در اولین بازی دسته دوم تیمش مقابل ویارئال گفت :" پاداش تلاشمان را نگرفتیم . خیلی خوب جنگیدیم و حتی در نیمه دوم شانس داشتیم که نتیجه را غوض کنیم . "
مربی کوردوبایی افزود :" بازی خوبی توسط هر دو تیم انجام شد . بازی خیلی پر تحرک بود و هر نتیجه ای می توانست عادلانه باشد . بدشانسی آوردیم که روی یک اشتباه گل دوم را خوردیم ، تساوی عادلانه تر بود . "
وی در مورد بازی با بارسای بی گفت :" هنوز زمان زیاد است . باید به تلاش ادامه دهیم و از اشتباهاتمان درس بگیریم "
کامل کاسیاس بازدید : 244 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (0)
بازیکنانی هستند که سبک خاص خودشان را دارند . کاراکتر و روش بازیشان هم همین است . در این دسته می توان بازیکنانی نظیر زوکو ، آمانسیو ، گروسو ، پیری ، ولازکز ، کاماچو ، دل بوسکه ، سانتیانا و بوتراگوئنو را قرار داد . بازیکنانی با این شرایط ، به خوبی خودشان فاع می شوند . بازیکنانی که ارزشهای حقیقی رئال را طوری ارائه می کنند که انگار زادگان سانتیاگو برنابئو هستند . درون زمین کاراکتر ویژه ای دارند ، در رختکن آموزگار هستند و در خیابان متواضع هستند . رئال مادرید می تواند نمونه هایی نظیر زیدان ، رائول و حالا کاسیاس ، راموس و ژابی آلونسو را به یاد داشته باشد که از هر نظر فوق العاده هستند .
حالا هواداران در برنابئو کاملا مطمئن هستند که ژآبی باید تا اتمام قراردادش در 2014 بماند . وقتی که بازیکن تولوزایی درون زمین است ، وحشت در حریف افزایش می یابد . بدون او یا مارسلو ، لیون ما را از چمپیونزلیگ اوت کرد . در افتضاح آلکورکون هم ژآبی نبود . در سن 30 ساالگی او به حدی برای مورینیو پرتغالی اهمیت قائل بوده که جایی برای استراحت برای او قائل نبوده است . مورینیو مدتهاست که به دنبال جانشین او بود . شاهین کم رو نتوانست حرفی در مقابل او داشته باشد و حالا که گفته می شود مودریچ به زودی می آید ، باز هم ژابی مرد مورد اعتماد خواهد بود . او مرد روزهای بزرگ است .
ماندنش هنوز مشخص نیست . اما او می خورد ، می خوابد و راحت استراحت می کند . می تواند تا 36 سالگی بدون مشکل در رئال بماند . قراردادش تا 2016 تمدید خواهد شد و پس از آن می تواند به سوسیه داد برود و در آن جا راحت استراحت کند .
کامل کاسیاس بازدید : 194 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (1)

اوزیل در مصاحبه با روزنامه آلمانی بیلد در مورد اهداف برای فصل جدید گفت :" همیشه اهداف مشابهی داریم ، این که بیشترین بازیممکن را ببریم . "
وی در این باره که لالیگا مهمتر است یا چمپیونزلگی هم گفت :" هر دو جام به یک اندازه مهم هستند . بردن لالیگا حاصل تلاشی است که در کل فصل صورت می گیرد اما چمپیونزلیگ تنها تورنمنت بین المللی است که نتوانسته ام به آن دست پیدا کنم . "
اوزیل معتقد است که قهرمانی رئال باعث شده که رئال مادرید قدرتمند تر شود :" این طور فکر می کنم . بردن لالیگا باعث شد که قدرتمند تر شویم و تیمی تر از قبل بازی کنیم . این سال سوم من در رئال مادرید است . وقتی به این جا آمدم ، بسیاری فکر نمی کردند که در این باشگاه جهانی بتوانم به اهدافم برسم . اما رسیدم و لالیگا و کوپا را بردم و جایگاه مهمی در تیم بازی کردم . به این واقعیت افتخار می کنم و سخت برایش جنگیده ام . اما فکر می کنم که می توانم موفق تر هم باشم چرا که هنوز جوان هستم و مطمئنا گامهای بعدی در راه است . "
اوزیل ادامه داد که هنوز از ناکامی در یورو ناراحت است و افزود :" البته تلاش می کنم که مثبت نگر باشم و به چلاش های بعدی در عرصه باشگاهی و ملی نگاه کنم . مورینیو پس از حذف از یورو به من روحیه داد . انتظارم بیشتر بود اما به نیمه نهایی رسیدیم و مقابل ایتالیایی باختیم که آن روز خیلی قدرتمند بود . در هفته های اخیر برای فصل بعد آماده شدم و خوشحالم که دوباره از این هفته کارم شروع می شود . "
اوزیل در مورد یورو گفت :" در مرحله گروهی مقابل بهترین تیمها قرار گرفتیم ، مقابل سه تا از ده تیم برتر . می دانستیم که فشار خیلی بالا بود و مدتها بود جامی نبرده بودیم . سعی می کردیم به ابهامات پاسخ دهیم . آلمان نمی تواند بگوید که از رسیدن به نیمه نهایی خوشحال است . فشار ما را شکست نداد ، ما به ایتالیایی باختیم که آن روز بهتر بود . "

کامل کاسیاس بازدید : 248 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

رئال کار برای میلان سخت کرده و علنا به آنها گفته که حاضر نیست که کاکا را با کمتر از 20 میلوین زا دست بدهد . باشگاه برزیلی امیدوار بود که با فشار آوردن او را به خدمت بگیرد اما همان طور که مورینیو گفت :" رئال مادرید کاکا را کادو نمی دهد چرا که هیچ باشگاهی بازیکنش را کادو نمی دهد . "
رئال مادرید حاضر نیست که به پیشنهاداتی که کمتر از 20 میلیون یورو باشند گوش بدهد . این باعث می شود که پیوستن کاکا به میلان خیلی مشکل باشد چرا که روسونری ها فقط حاضرند در بهترین حالت 15 میلیون بدهند .
البته گالیانی و برلوسکونی عقب نمی کشند و در جلسه فردایشان به دنبال بهترین راهکار خواهند بود تا این پسر دوست داشتنی را به خدمت بگیرند .
رئالی ها مطمئن هستند که ماجرای کاکا تا آخرین روز فصل نقل و انتقالات ممکن است طول بکشد و میلان باید با تمام قوایش تلاش کند . اما باشگاه رئال عجله ای در مورد بازین برزیل ندارد .

کامل کاسیاس بازدید : 247 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (1)

مادریدیسموها فردا طوری از تیم حمایت می کنند که گویی در کلیدی ترین مقطع فصل هستند . برنابئو برای بازی با والنسیا کاملا پر خواهد شد . 98 روز از آخرین بازی در این استادیوم در مقابل مایورکای کاپاروس که با نتیجه 4-1 به اتمام رسید ، می گذرد و هواداران می خواهند که دوباره تیمی که سی و دومین لالیگایش را با 100 امتیاز و 121 گل برد ، ببینند .
نزدیک به صد روز بعد ، رئالی ها تشنه فوتبال هستند و با حضور در باجه های بلیط فروشی برنابئو یا خرید به صورت اینترنتی ، می خواهند که از تیمشان در بازی مقابل تیم پلگرینو حمایت کنند .
تا دیروز فقط 5000 بلیط باقی مانده بود ، پس به نظر می رسد که استادیوم کاملا پر باشد . 700 والنسیایی نیز خود را به این بازی رسانده اند .

کامل کاسیاس بازدید : 238 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

مورینیو در نظر دارد که تقریبا ترکیب اصلی همیشگی خود را مقابل والنسیا قرار دهد . فقط این که کوئنت رائو جای مارسلو در پست دفاع چپ می گیرد .
دی ماریا ، اوزیل و کریستیانو جلوتر از ژابی و خدیرا قرار می گیرند . البته مربی با یک تهدید مواجه خواهد شد : هیگوائین و بنزما .

کامل کاسیاس بازدید : 265 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)
 پس از تمدید قراردادهای آربلوا ، دی ماریا ، آلبیول و به زودی هیگوائین ، سفیدها باید هر چه زودتر قرارداد ژابی آلونسو را تمدید کنند .
در نظرسنجی آس ، اغلب انتظار داشتند که قرارداد بازین تولوزایی تمدید شود . در حقیقت 83 درصد رای به تمدید قرارداد وی دادند و فقط 17 درصد مخالف بودند .
هواداران او را روبراه می دانند و اعتقاد دارند که نباید مشکلی برای تمدید قراردادش وجود داشته باشد . باشگاه هم موافق این قضیه است . قرارداد ژابی تا ژوئن 2014 اعتبار دارد . این بازیکن که سالی 4.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد در آن زمان 32 ساله می شود .
این بازیکن از زمان پیوستنش به رئال مادرید عملکرد بسیار خوبی داشته و 144 بازی رسمی در رئال مادرید انجام داده که شش گل به ثمر رسانده است .
کامل کاسیاس بازدید : 216 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)
امروز لالیگا با یک مدعی مشخص شروع می شود : رئال مادرید . تیم مورینیو مورد اعتماد بنگاه های شرط بندی است . در سال سوم مربی پرتغالی ، تیمی که توانسته لالیگای 100 امتیازی و 121 گله را ببرد و به نیمه نهایی اروپا رسیده ، بخت اصلی لالیگاست . شرط بندی ها شانس رئال را 1.76 به 1 ارزیابی می کنند و شانس بارسا را 2.06 به 1 . این اولین بار پس از سال 2008 و رئال مادرید شوستر است که سپیدها مدعی هستند .
سومین تیم در این لیست ، اتلتیکو ، قهرمان لیگ اروپاست که شانس قهرمانیش 66.40 به 1 است ! رئال مادرید پارسال 44 امتیاز بیشتر از اتلتیکو قرار گرفت
کامل کاسیاس بازدید : 272 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

بازیهای رئال و بارسا در لالیگا فقط در شبکه های کابلی اسپانیا در سه سال آینده پخش خواهند شد . پس از بحث ها در میان کمپانی های مختلف قرار شد که بازیهای این دو تیم در اسپانیا به طور رایگان پخش نشود .
مدیا پرو و پریسا تی وی به توافق رسیدند که بازیهای رئال و بارسا در شبکه های رایگان پخش نشوند و فقط مختص شبکه های پولی و کابلی باشند .

کامل کاسیاس بازدید : 322 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

روزنامه Gol در اسپانیا یک روزنامه کاتالانی است که مواضعش شدیدا علیه رئال است . حالا آنها در آستانه فصل جدید ، حمله به رئال و مورینیو را آغاز کرده اند .
لوزانو ، خبرنگار این روزنامه پس از بازگشت از تعطیلات حمله به مورینیو را آغاز کرده است . وی مورینیو را " ستمگر " خوانده و نفشش در رئال را شبیه هیتر خوانده است . وی مدعی است که پرز ، فدراسیون فوتبال اسپانیا را کنترل می کند و به همین خاطر است که مورینیو برای بازی سوپرکاپ بخشیده شده است . هر چند که شاید خبر ندارد که ویلانوا هم بخشیده شد .

کامل کاسیاس بازدید : 284 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

پیوستن لوکا مودریچ به رئال مادرید قریب الوقوع است اما این کار باعث می شود که کاکا از سن سیرو دور شود . با آمدن بازیکن کروات ، رئال در ازای رفتن بازیکن کروات فقط پول نقد می خواهد تا حساب مالی را تعدیل کند و به گفته گاتزتا دلوا اسپورت ، این باعث می شود که میلان عقب بکشد .
ایتالیایی ها امید زیادی داشتند که کاکا را به خدمت بگیرند اما پیوستن مودریچ به رئال باعث شد که فروش قرضی وی به میلان کاملا منتفی شود و بدین ترتیب روسونری ها پا پس بکشند . رئال مادرید در ازای کاکا حداقل 20 میلیون می خواهد ، رقمی که فعلا میلان راضی به پرداختش نشده است .

کامل کاسیاس بازدید : 350 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

 کریستیانو و مسی احتمال دارد که در فوریه 2013 مقابل هم قرار گیرند . در حقیقت به گفته مطبوعات پرتغال قرار است که آنها بازی دوستانه ای با تیم ملی آرژانتین ، احتمالا در استادیوم نیوکمپ داشته باشند .
آرژانتین و پرتغال دو سال پس از بازی دوستانه در ژنو در سال 2011 قرار است دوباره مقابل هم قرار گیرند و رونالدو و مسی دوباره جذابیت های ویژه این بازی خواهند بود .
البته این بازی پرتغالی ها و آرژانتینی های رئالی دیگری هم دارد . په په و کوئنت رائو در پیراهن سرخ و ال پیپیتا و ال فیدئو در پیراهن آلبیسلسته .

کامل کاسیاس بازدید : 226 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)
برزیلی ها دست از سر رئال بر نمی دارند . پس از لوکاس مورا که با پیوستنش به پی اس جی ، رئال از دستش خلاص شد حالا نوبت سانتوس است که گانسو را با مطرح کردن پیرامون رئال کمی مطرح کند . ده اولیویرا ، مدیر این باشگاه در مصاحبه با ابولا گفت که ترجیح می دهد او را به رئال بفروشد تا باشگاه های برزیل نظیر سائوپائولو .
مدیر باشگاه سانتوس که زمانی با مسئله نیمار ، سر رئالی ها را خورده بود گفت :" می دانیم که گانسو باید روزی برود . البته او تا 2015 قرارداد دارد . او را به باشگاه های برزیلی نمی فروشیم . اگر پیشنهاد از رئال و اینتر بیاید بررسی می کنیم . "
کامل کاسیاس بازدید : 271 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)
رئال مادرید تمرینات آماده سازی برای بازی با والنسیا را پشت درهای بسته سانتیاگو برنابئو ادامه دارد . در این تمرین خوزه مورینوی برای دومین روز پیاپی با حضور ملی پوشان تمرین کرد .
بازیکنان به سه دسته تقسیم شدند که در یکی دروازه بان ها شامل کاسیاس ، آدان و خسوس بودند که زیر نظر سیلوینو لورو تمرین کردند . در دیگری بنزما ، رونالدو ، اوزیل ، دی ماریا ، هیگوائین ، خدیرا، آربلوا ، آلبیول و کوئنت رائو با شدت کمتری زیر نظر روی فاریا تمرین کردند و دسته سوم هم شامل بقیه بازیکنان بودند .

تعداد صفحات : 121

درباره ما
آیدی نیمباز=*iker...casillas* شماره پیامک09393053332
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • خرید گیفت کارت پی اس ان 20 دلاری ارزان
  • فرش 1000 شانه
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • *real*
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • چهارشنبه 17 خرداد 1396
  • پنجشنبه 19 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • دوشنبه 02 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • دوشنبه 15 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • پنجشنبه 05 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • دوشنبه 04 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • يکشنبه 11 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 03 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • يکشنبه 3 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • نظرسنجی
    فقط ؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3614
  • کل نظرات : 798
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 879
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 285
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 886
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,872
  • بازدید ماه : 1,872
  • بازدید سال : 104,206
  • بازدید کلی : 1,993,431