loading...
★★★هواداران رئال مادرید★★★
کامل کاسیاس بازدید : 264 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

دیگو مارادونا ، اسطوره آرژانتین اعتقاد دارد که جمهوری چک اگر می خواهد به نیمه نهایی یورو برسد ، باید خیلی مراقبت کریستیانو باشد .
مارادونا در ستونش در روزنامه تایمز هند نوشته است :" تردیدی نیست که پرتغال بخت بیشتری برای این بازی دارد . خط دفاع مستحکم پرتغالی ها باید مقابل خط هافبک منسجم چکی ها قرار گیرد . اما در خط حمله ، پرتغال کلید را در دست دارند که برتریشان کریستیانو رونالدوست . آنها او را دارند و چکی ها ندارند . بیلک باید راهکاری برای حبس کریستیانوی وحشتناک پیدا کند . "
این مربی ادامه داد :" چک باید حداقل دو بازیکن را برای مهار او بگذارد . یک نفر برای مهارش کافی نیست . مقابل هلند ، فن در ویل و ولار ، مثل کاردی که در کره می رود ، محو شده بودند . "

کامل کاسیاس بازدید : 300 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

زین الدین زیدان ، اسطوره رئال مادرید هشدار داد که فرانسه برای رسیدن به نیمه نهایی یورو 2012 باید آندرس اینیستا را مهار کند .
فرانسوی ها باید هفته آینده در مقابل اسپانیا قرار گیرند که زیدان به کوپه گفت :" اینیستا واقعا تاثیرگذار است . او تاثیر زیادی در بازی اسپانیا دارد . مرا یاد خودم می اندازد اما برد جابجاییش کمتر است . "
وی افزود :" به نظرم مطبوعات اسپانیا خیلی با این تیم خشن برخورد می کنند . از نظر من خوب کار می کنند اما نمی توان در مقابل دفاع مشکل حریفان ، کاری پیش برد . "
وی افزود :" هم اسپانیا و هم فرانسه به یک بازی خوب نیاز دارند . شانس اسپانیا بیشتر است . یادم است در سال 2006 هم مطبوعات فرانسه از ما خشمگین بودند اما به فینال رسیدیم . "

کامل کاسیاس بازدید : 332 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

کریستیانو می خواهد در یوروی اوکراین و لهستان ، تاریخ سازی کند . مهاجم رئال مادرید می داند که با درخشش در این تورنمنت می تواند به توپ طلا نزدیک شود ام ایان هدف اصلیش نیست . ستاره پرتغالی می تواند رکوردهای بزرگی را هم بشکند . مثل رکورد گلهای پلاتینی در یورو .
رئی فعلی یورو ، پس از زدن نه گل در یوروی 1984 ، بهترین گلزنی تورنمنت شد . کریستیانو در حال حاضر پنج گل در یوروهای 2004 ، 2008 و 2012 زده است . در حقیقت با گلهایش مقابل هلند ، با بهترین رکوردش در یورو برابری کرده است . حالا کریتسیانو می تواند با زدن چهار گل دیگر ، بهترین گلزن تاریخ یورو شود . دومین گلزن برتر هم آلن شیرر با هفت گل زده است .
کریستیانو بدین ترتیب می تواند که رکورد پلاتینی را بشکند . اولین گامش می تواند در مقابل جمهوری چک باشد تا آمارش را بهبود بخشد . برای رسیدن به این هدف ، نیاز به گلزنی به چکی ها و رسیدن به مرحله بعد دارد .

کامل کاسیاس بازدید : 225 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)
ژوائو موتینیو ، بازیکن تیم ملی پرتغال در کنفرانس مطبوعاتی پشی از بازی با چک به تمجید از کریستیانو پرداخت :" کریستیانو بازیکن کاملی است . حتی یک نقطه ضعف هم نمی توان در او پیدا کرد . او یک لیدر است . با پاها و سرش خوب کار می کند و همیشه سرحال است . بهترین بازیکن جهان است . "
وی افزود :" خوش شانس هستیم که بازیکنی نظیر او را داریم . تیم ملی برای کمک به همه است و همه هدف یکسانی داریم . کار خود را انجام می دهیم و سعی می کنیم که در خدمت تیم باشیم . "
وی در این باره که در تیم ملی پرتغال ، مدام حرف از رونالدوست گفت :" این طبیعی است چرا که او بهترین بازیکن جهان است . "
کامل کاسیاس بازدید : 314 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)
خوزه مورینیو خیلی سریع جواب زدنیک زمان ، مربی رم که او را به " متوسط بودن از نظر مربیگری " متهم کرده بود داد و گفت که او را نمی شناسد .
مربی رئال گفت :" من مربی متوسطی هستم ؟ به حرف زمان احترام می گذارم اما نمی دانم که او چه کسی است . کجا بازی می کند ؟ در حال حاضر در تعطیلات هستم و در گوگل می گردم تا ببینم که چه چیزهایی برده است . "
مربی رئال مادرید بدین ترتیب پاسخ انتقادات مربی جدید رم را داد .
کامل کاسیاس بازدید : 268 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)
رضا فاضلی ، ایجنت آلتین توپ و نوری شاهین ، دیروز در سانتیاگو برنابئو بود . ساعت 16:45 وارد اداره رئال مادرید شد و 18:30 رفت . در این دو ساعت با مورینیو و خوزه آنخل سانچز دیدار کرد تا گره فروش آلتین توپ به گالاتاسرای را باز کند .
http://s5.as.com/recorte/20120621dasdaiftb_2/XLCO/Ies/20120621dasdaiftb_2.jpg
باشگاه ترکیه ای ، بهترین پیشنهاد را برای استخدام این هافبک سابق بایرن داده است . فعلا باشگاه ترکیه ای منتظر است که تعطیلات این بازیکن تمام شود تا توافقات نهایی حاصل شود .
آلتین توپ نظر مثبتی نسبت به باشگاه گالاتاسرای دارد . اما مذاکرات در هفته های اخیر به علت مسائل مالی به بن بست خورده بود . خود بازیکن سالی 3.5 میلیون یورو دستمزد می خواهد اما گالاتاسرای فقط حاضر بود که سه میلیون بدهد . اما حالا شرایط تیم فاتح تریم عوض شده است . آنها مشکلی برای حضور در چمپیونزلیگ ندارند و از این تورنمنت محروم نشده اند . بدین ترتیب بودجه شان برای سال بعد ، افزایش می یابد .
البته گالاتاسرای تنها مشتری آلتین توپ نیست . وی پیشنهادات چرب و نرمی هم از لیگ چین دارد . اما این بازیکن فعلا می خواهد در سطح اوب باشد . او پیشنهادی هم از آلمان دارد . رضا فاضلی به رادیو اسپور گفت که فعلا چیزی قطعی نشده است :" آلتین توپ می خواهد بهترین گزینه را انتخاب کند . او می تواند در رئال مادرید بماند و گزینه های دیگری هم دارد . برایش رقابت ، شرایط خوب اقتصادی ، آرامش و .... مهم است . "

کامل کاسیاس بازدید : 293 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (1)

آلوارو آربلوا در مورد بازی بعدی تیم ملی اسپانیا در یورو در مقابل فرانسه صحبت کرد .
وی گفت :" تیم بزرگی به نظر می رسند که کار را برای ما مشکل می کنند . امیدوارم که به هدفشان نرسند . تیم بزرگی هستند و نباید بازی آخرشان را ملاک قرار دهیم . آنها بازیکنان بزرگی نظیر بنزما ، ریبری و نصری را دارند که ویرانگر هستند . "
وی به تمجید از بنزما پرداخت و گفت :" حالا او شیرشاه است . در حال حاضر کریم یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و من خوش شانس هستم که هر روز با او تمرین می کنم . "

کامل کاسیاس بازدید : 245 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

رائول میرلس ، یکی از بازیکنان مهم تیم ملی پرتغال ، پس از اتفاقات بازی با هلند ، به حمایت از کریستیانو پرداخت .
وی در مورد رونالدو گفت :" او بهترین بازیکن جهان و لیدر ماست . ما همه این جا برای منافع تیم کار می کنیم ، او همین کار را می کند . در مرحله یک چهارم همه تیمها شانس یکسانی دارند و من هم با چلسی در حالی قهرمان چمیونزلیگ شدم که کسی ما را مدعی نمی دانست . "

کامل کاسیاس بازدید : 224 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

                        

آنتونیو آدان ، پیشنهاد تمدید قراردادش با رئال مادرید را رد کرده است . باشگاه ، چند هفته پیش ، تلاشهایی برای تمدید قراردادش تا 2016 انجام داد اما این بازیکن ، اعلام کرده که تمدید نمی کند تا مشکلی برای مذاکره با مشتریانش نداشته باشد .
این دروازه بان 25 ساله ، از 7 سالگی در آکادمی رئال بوده و حالا می خواهد در تیمی باشد که بیشتر بازی کند . فصل بعد ، همچنان به نقش ذخیره کاسیاس بودن ادامه می دهد اما حاضر نیست که قراردادش را تمدید کند چرا که از این که زیر سایه ایکر باشد خسته شده است .
مورینیو چندین بار با آدان صحبت کرده تا اعتمادش را به او نشان دهد و به او برای فصلی بزرگ انگیزه دهد . همه چیز حاکی از آن است که او دروازه بان فیکس کوپا دل ری خواهد بود . این بازیکن می توانست قراردادش را با باشگاه تمدید کند اما رضایت نداد .
آدان تا 2014 با رئال مادرید قرارداد دارد اما با توجه به این که فصل بعد فقط یک سال از قراردادش باقی می ماند ، باشگاه برای این که ارزان نرود چاره ای به جز فروختنش نخواهد داشت .

راهکار
مورینیو فعلا این مشکل را برای مدت کوتاهی حل کرده است چرا که دیر یا زود ، ادان راهی تیم دیگری می شود و رئال مادرید باز هم باید به دنبال دروازه بان ذخیره باشد .
این اتفاق باعث می شود که باشگاه در تلاش باشد تا ذخیره ای برای ایکر پیدا کند . کار آسانی نیست چرا که هر دروازه بانی همچون آدان ممکن است که روزی کم بیاورد .
در حال حاضر ، باشگاه گزینه هایی نظیر خسوس فرناندز 24 ساله ، توماس مخیاس 23 ساله و فرناندو پاچکوی 20 ساله را تحت نظر دارد . بسیاری از آنها دوست دارند که کاسیاسی دیگر باشند و اگر فرصتش باشد ، روزی از سنگر رئال مادرید دفاع کنند .

بازار خالی
رئال مادرید با مخالفت آدان با تمدید قراردادش ، سعی می کند که با دقت بیشتری بازار را تحت نظر بگیرد . هر چند که در حال حاضر هیچ گزینه چشمگیری وجود ندارد . ذخیره بودن آسان نیست ، به خصوص آن که ذخیره ستاره ای تمام نشدنی به نام کاسیاس باشی .
آدان و رئال مادرید فعلا با هم ادامه می دهند تا اگر خدای نکرده روزی ایکر مصدوم شد ، رئال مادرید صاحب یک دروازه بان مطمئن باشد .

کامل کاسیاس بازدید : 214 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 سامی خدیرا ، هافبک تیم ملی آلمان در مورد شایعات پیرامون پیوستن گواردیولا به بایرن مونیخ صحبت کرد و مربی سابق بارسلونا را " کاملا مناسب " تیم آلمانی دانست .
ملی پوش آلمانی رئال مادرید ، بدین ترتیب از یکی از بزرگترین رقبایش از زمان حضورش در رئال تمجید کرد . او در کنفرانس مطبوعاتی گفت :" هر کاری که گواردیولا در بارسا کرده ، به خاطر لیاقتش بوده است . او یکی از بزرگترین مربیان است . بایرن هم باشگاه بزرگی است و کاملا مناسب اوست . یک چالش جالب می تواند باشد . "
هر چند که خدیرا فعلا روی بازی بعدی یوروی آلمان در مقابل یونان که تیمی تدافعی است تمرکز کرده است . او می گوید :" فقط به یونان فکر می کنیم . تیم خوبی هستند و نباید آنها را دستکم بگیری م. نباید به بازیهای بعدش فکر کنیم به ایتالیا یا انگلیس فکر نمی کنیم ، فقط به یونان نظر داریم . برای غلبه بر خط دفاع یونان ، در ابتدا باید صبوری کرد . ما باید تحرک زیادی در جریان بازی داشته باشیم و به دنبال حفره ها بگیردیم . مشکل است اما می توان راهکارش را پیدا کرد . "
خدیرا اعتقاد دارد که یونان خیلی " متراکم " بازی می کند و " تیم خیلی خوبی " دارد . وی افزود :" ما می توانیم انتظاری مشابه بازی با دانمارک را داشته باشیم . در روزهای اخیر ، سخت تمرین کرده ایم . باید کمی باهوش تر باشیم . "
وی در مورد هموطنش اوزیل گفت :" او کارش را در سالهای اخیر کرده است و برای تیم ، بسیار بسیار ارزشمند است . "
وی در پایان راجع به صدراعظم آنجلا مرکل که به اردوی ژرمن ها سر زده بود هم گفت :" این می تواند برایمان خوش شانسی بیاورد . "

کامل کاسیاس بازدید : 270 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)
 در دنیای فوتبال ، شایعات تمانی ندارند . حالا به گزارش فیچاجس ، یوونتوس پیشنهادی جدی برای سرجیو راموس داده ، خبری که حتی اگر واقعیت داشته باشد هم محال است که با موافقت رئال مواجه شود .
بنا بر این شایعات ، بانوی پیر در نظر دارد که مدافع اهل کاماس را به خدمت بگیرد . راموس در پست دفاع وسط ، یکی از هبترین فصل های دوران فوتبالش را داشته تا توجه قهرمان لیگ ایتالیا را به خود جلب کند .

کامل کاسیاس بازدید : 316 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

کریم بنزما ، مهاجم رئال مادرید و تیم ملی فرانسه به آنالیز عملکرد خودش در بازی با اسپانیا در شنبه آینده پرداخت . پس از شکست به سوئد ، فرانسوی ها باید مقابل کاسیاس ، راموس و شاگردانشان قرار گیرند . اما کریم می گوید که ترسی ندارد و به شوخی می گوید :" امیدوارم به آن ها گل بزنم . سرجیو باید آماده باشد . "
وی در مصاحبه با رادیو کادنا کوپه گفت :" بازی مشکلی خواهد بود . اسپانیا تیم خوبی است اما هر دو تیم تلاش خواهند که به مرحله یک چهارم برسند . نمی توان حریف را عوض کرد . اسپانیا یکی از بهترین تیمهای دنیاست اما شکست ناپذیر نیست . می توانیم اذیتشان کنیم . "
وی اما در مورد بازی با سوئد گفت :" برای صعود خوشحالیم اما اگر بازی را آنالیز کنیم ، نمی توانیم ناراحت باشیم . ما خوب نبودیم اما آنها خوب بودند و آزارمان دادند . "

کامل کاسیاس بازدید : 386 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

در دو روز اخیر ، کریستیانو از یک بازیکن " بی حال و زیر سایه مسی " تبدیل به " بخت اصلی توپ طلا " یا " نابغه فوتبال " شده است . تحولی که پس از درخشش مقابل هلند پدید آمده است . در نبردی که دو گل زد و هر بار که توپ به پایش رسید ، حریف را آزار داد .
گرگوری فن در ویل ، مدافع تیم ملی هلند ، کاملا در مقابل این ستاره زانو زده بود و پس از بازی گفت :" کریستیانو بازی فوق العاده ای داشت . وقتی روبراه باشد ، مهارش غیرممکن باشد . " اشنایدر ، روبن ، ماتیسن و حتی برت فن مارویک هم نظر مشابهی داشند . مربی هلند گفت :" او الی بود . با این روند ، مشکل است که در فینال نباشد . "
در پرتغال هم مطبوعات این کشور ، بیش از همیشه از او تمجید کردند . " پرتغال بزرگ ، رونالدوی کبیر " تیتر ابولا بود . " با کریستیانو ، کسی نمی تواند پرتغال را بگیرد " تیتر یکی دیگر از روزنامه ها بود .
رکورد نیز تیتر زد :" یک ستاره کهکشانی و یک تیم غول وار . " را تیتر کرد . در ادامه در صفحه اصلیش تیتر زد :" توپ طلا را بگیر . " تا به نوعی پاسخ انتقادات از کریستیانو در بازیهایش با آلمان و دانمارک را بدهد .
حتی روزنامه اکیپ هم تیتر زد " شکوفایی کریستیانو " گاتزتا در مقاله ای نوشت :" کریستیانو بیدار شد و پرتغال را بالا کشید . "

کامل کاسیاس بازدید : 350 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

رونالدو ، مقابل هلند دو گل زد تا ستاره تیمش باشد . این درخشش ، نگاه های زیادی را به خودش جلب کرد .
حالا کارلوس کی روش ، مربی تیم ملی ایران اعتقاد دارد که پرتغال خیلی وابسته به رونالدوست . کی روش که در سال 2010 از تیم ملی پرتغال ، اخراج شده بود گفت :" پرتغال یک تیم ملی به نام کریستیانو رونالدو دارد و گروهی از بازیکنان هستند که حول او می دوند . "
وی افزود :" باید ساختار این تیم متفاوت باشد . رونالدو هم بخشی از این تیم است . چند سال پیش ، تیم ملی پرتغال در فیگو ، روی کاستا ، سوسا و کوتو نمود داشت . "
این مربی که سابقه حضور در رئال را دارد ادامه داد :" وقتی که آنها بازنشسته شدند ، همه چیز به رونالدو خلاصه شد . این اهمیت زیادی باعث می شود که وقتی بد بازی کند ، همه انتقادات روی دوشش باشد . "

کامل کاسیاس بازدید : 261 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)
 گرگوری فن در ویل ، می داند که پیوستنش به رئال پس از عملکرد ضعیفش در یورو برای هلند ، منتفی شده است . این بازیکن آژاکس که تیمش بدون امتیاز از یورو اوت شد ، گفت :" من در سطح همیشگیم نبودم و نمی خواهم که در حال حاضر از رئال مادرید صحبت کنم . "
این بازیکن ادامه داد :" من خیلی بد بودم و غیرممکن است که رئال مادرید به من علاقمند شده باشد . بازیم خیلی بد بود . باید سعی کنیم که هر چه زودتر این بازیها را فراموش کنیم . "
وی افزود :" می توانستم خیلی بهتر باشم و راهی یک باشگاه بزرگ شوم . می دانم که رئال مادرید به دنبال یک دفاع راست است . "

کامل کاسیاس بازدید : 301 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

دنیای فوتبال ، مقهور عملکرد کریستیانو مقابل هلند شد . ستاره رئال مادرید ، در یکی از مهمترین بازیهای یورو خوش درخشید و نشان داد که همچنان می تواند مرد بازیهای بزرگ باشد و گلهایش می توانند خیلی موثرتر باشند تا گلهایی که برخی بازیکنان دیگر در بازیهای دوستانه بی اهمیت می زنند .
کریستیانو ، بی تردید نشان داد که توپ طلا حقش است . پس از گلهای بی شمارش در این فصل در رئال مادرید ، حالا نوبت یوروست . فقط یک احمق می تواند لیاقت کریستیانو برای این عنوان را انکار کند . در حالی که بازیکنان دیگری هستند که از داوران کمک می گیرند تا گلهای هم تیمی هایشان را به اسم خودشان بنویسند و به پای داوران می افتند تا برایشان پنالتی بگیرند و گلهایشان را زیاد کنند ، کریستیانو می تواند کل نیوکمپ را با یک گل جادویی ساکت کند و پرتغال را یک تنه به مرحله یک چهارم یورو برساند .
در حالی که برخی از بازیکنان دیگر سعی می کنند که با مسئله حامله شدن همسرشان جوسازی کنند و خود را تیتر روزنامه ها کنند ، کریستیانو به فکر خدمت به کشورش است . در حالی که برخی بازیکنان در سواحل در تعطیلات برای خودشان لذت می برند ، کریستیانو آماده تاجگذاری برای کفش طلا می شود . بی تردید نرسیدن توپ طلا به کریستیانو یک رسوایی تاریخی است .

کامل کاسیاس بازدید : 352 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)
کاسیاس و راموس هم روی خرید سیلوا برای رئال مادرید کار می کنند . دو کاپیتان رئال مادرید در اردوی تیم ملی اسپانیا در کنار این بازیکن اهل قناری هستند . این بازیکن سیتی ، روابط خوبی با بازیکنان رئال مادرید دارد . این بازیکن یکشنبه گذشته هم عکسی با ایکر و راموس گرفته بود تا شایعات در موردش ادامه یابد . ایکر در صفحه فیس بوکش در این باره نوشت :" پیش از بازی هفته سوم یورو در کنار سرجیو و داوید ... "
نظر فالوورهایش ، جالب به نظر می رسید و همه دوست داشتند که سیلوا را در پیراهن رئال ببینند . " او را راضی کن تا به رئال مادرید بیاید ...." " کاری که باید بکنی این است که داوید را به مادرید بیاوری . امیدوارم که با آغوش بازت بتونی " ، " بدو به سمت مادرید " برخی از پیعامی های هواداران بودند .
کامل کاسیاس بازدید : 277 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (1)

ایکر کاسیاس و خط دفاعش ، تا کنون بهترین آمار یورو را داشته اند . در سه بازی تیم ملی اسپانیا ، فقط یک گل در بازی اول از دی ناتاله در گدانسک خوردند . از آن به بعد ، دروازه تیم ملی اسپانیا در مقابل ایرلند و کرواسی بسته ماند .
یکی از ابهامات برای اسپانیا پیش از یورو در مورد عدم هماهنگی خط دفاع بود . دل بوسکه عادت داشت که به راموس ، پویول ، پیکه و کاپدویلا در خط دفاع بازی دهد . اما مصدومیت کاپیتان بارسلونا باعث شد که تغییراتی ایجاد شود .
راموس به مرکز خط دفاع رفت تا زوج پیکه شود . جایش را آربلوا پر کرد و خوردی آلبا هم در سمت چپ قرار گرفت . ایکر کاسیاس باز هم درون دروازه عملکرد درخشانی داشت و راموس هم موفقیت زیادی داشت .
بوسکتز و ژابی در خط هافبک هم نشان دادند که همچنان می توانند مهره های قابل اتکایی باشند .

کامل کاسیاس بازدید : 251 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

مجله فوربس که به مسائل اقتصادی اختصاص دارد ، پردرآمد ترین ورزشکاران جهان در سال 2011 را معرفی کرد که کریستیانو رونالدو در جمع ده تای برتر است . او نهمین ورزشکار جهان از نظر دستمزد و مسائل تبلیغاتی با درآمد 42.5 میلیون دلار است که در میان فوتبالیست ها فقط دیوید بکام از گالکسی بالاتر از اوست .
پر در آمد ترین .رزشکار 2011 ، فلکس مکس وتر ، بوکسور آمریکایی با در آمد 85 میلیون دلار در سال است که مانی پاکیائو با 62 و تایگر وودز با 59.4 میلیون دلار ، پس از او هستند .
لیست پر در آمد ترین ورزشکاران 2011 به گفته فوربس :
1- فلوید مک وتر : 85 میلیون
2- مانی پاکیائو 62 میلیون
3- تایگر وودز 59.4 میلیون
4- لبرون جیمز 53 میلیون
5- راجر فدرر 52.7 میلیون
6- کوبی برایانت ، 52.3 میلیون
7- فیل میکلسون 47.8 میلیون
8- دیوید بکام : 46 میلیون
9- کریستیانو رونالدو 42.5 میلیون
...
11- لیونل مسی : 39 میلیون
26- ماریا شاراپووا : 27.9 میلیون
37- وین رونی : 19.2 میلیون
65- سرجیو آگرو : 15.9 میلیون
68- فرناندو تورس : 15.5 میلیون
73- یحیی توره : 15.1 میلیون
88- جان تری : 13.8 میلیون

کامل کاسیاس بازدید : 291 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)
در دو روز اخیر ، کریستیانو از یک بازیکن " بی حال و زیر سایه مسی " تبدیل به " بخت اصلی توپ طلا " یا " نابغه فوتبال " شده است . تحولی که پس از درخشش مقابل هلند پدید آمده است . در نبردی که دو گل زد و هر بار که توپ به پایش رسید ، حریف را آزار داد .
گرگوری فن در ویل ، مدافع تیم ملی هلند ، کاملا در مقابل این ستاره زانو زده بود و پس از بازی گفت :" کریستیانو بازی فوق العاده ای داشت . وقتی روبراه باشد ، مهارش غیرممکن باشد . " اشنایدر ، روبن ، ماتیسن و حتی برت فن مارویک هم نظر مشابهی داشند . مربی هلند گفت :" او الی بود . با این روند ، مشکل است که در فینال نباشد . "
در پرتغال هم مطبوعات این کشور ، بیش از همیشه از او تمجید کردند . " پرتغال بزرگ ، رونالدوی کبیر " تیتر ابولا بود . " با کریستیانو ، کسی نمی تواند پرتغال را بگیرد " تیتر یکی دیگر از روزنامه ها بود .
رکورد نیز تیتر زد :" یک ستاره کهکشانی و یک تیم غول وار . " را تیتر کرد . در ادامه در صفحه اصلیش تیتر زد :" توپ طلا را بگیر . " تا به نوعی پاسخ انتقادات از کریستیانو در بازیهایش با آلمان و دانمارک را بدهد .
حتی روزنامه اکیپ هم تیتر زد " شکوفایی کریستیانو " گاتزتا در مقاله ای نوشت :" کریستیانو بیدار شد و پرتغال را بالا کشید . "
کامل کاسیاس بازدید : 299 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)
کریستیانو و وکیلش ، خورخه مندس ، این روزها با هم می توانند  خاطره ای را مرور کنند که تا یک ماه پیش ، برایشان باور نکردنی به نظر می رسید اما حالا هر دو از آن لذت می برند . خاطره ای از نوهازت ، کودکی در لاس پالماس و جزیره قناری که فقط 9 سال دارد و از دو سالگی از سرطان رنج می برده است . 
به گزارش " دیجیتال قناری " ، این بازیکن و وکیلش ، تصمیم گرفتند که از یک ماه پیش به درمان این کودک کمک کنند . در آن زمان ، کریستیانو برای بازی رئال و مایورکا در برنابئو حضور یافته بود . نوهازت آن بازی را از نزدیک تماشا کرد تا یکی از بهترین خاطرات زندگیش را تجربه کند . 

http://estaticos.marca.com/imagenes/2012/06/19/futbol/equipos/real_madrid/1340110110_extras_mosaico_noticia_1_g_0.jpg

در آن زمان ، به نظر می رسید که دیگر امیدی به این کودک نباشد چرا که وی از سال 2005 ، دچار مشکلاتی بود . پس از آن بود که به مرور زمان ، سه تومور از او برداشته شد هر چند که یکی از آنها به طور ناقص برداشته شد . از ماه مارس ، مشخص شده بود که این کودک در سه ناحیه از بدنش دچار مشکلاتی است . 
والدینش ، فابیولا گیلن و سیلوستره گواردیا می گویند :" پزشکش با همکارانش بحث کرد و به این نتیجه رسیدند که کاری از دستشان ساخته نیست . گفتند که بهتر است که به این کودک اجازه داده شود تا بدون رنج کشیدن ، آماده وداع با دنیا شود . از او پرسیدیم که آیا کسی در کره زمین هست که کاری از دستش ساخته شده باشد ؟ او گفت که همه چیز در حد آزمایشات است . گزارش پزشکی او را به " لامیلاگروسا " فرستادیم و تمامی پزشکان گفتند که بهتر است که بیش از این ، بچه را آزار ندهیم . هفت سال تلاشمان را کرده بودیم و به نظرمان رسید که باید کنار بیاییم . " 
ناتی ، یکی از دوستان خانوادگی نوهازت ، تصمیم گرفت که او را برای سفر کوتاهی به مادرید ببرد و او را با دیدن ستارگان رئال ، شگفت زده کند . به گفته خودش ، هدفش فقط " یک سورپرایز " بوده است . 
این ماجرا به گوش خورخه مندس رسید تا مهاجم رئال مادرید هم از آن خبر دار شود . صبح بازی با مایورکا ، یک تاکسی فرستادند تا این بچه و خانواده اش را به اردوی تیم بیاورند . در آن جا ، کریستیانو به استقبال این بچه آمد و به شوخی گفت :" هیچ چیز نگو . " نوهازت کاملا شگفت زده شده بود . کریستیانو به او قول داد که اگر گل زد ، آن را تقدیم او کند و همین کار را هم کرد . 
نوهازت ، بازی را در جایگاه ویژه برنابئو در کنار ایرینا شیک ، نامزد کریستیانو رونالدو تماشا کرد تا از جشن قهرمانی رئال مادرید لذت ببرد . پس از بازی به رختکن رفت و پیراهن رئال مادرید را دریافت کرد . اما این تمام کارش نبود . 
دوشنبه پس از بازی ، مندس در تماسی با فلورنتینو پرز ، در مرکز معالجه سانچینارو ، یک تخت را برای این کودک رزرو کرد . بدین ترتیب نوهازت از 16 می ، وارد کلینیک تخصصی کودکان شد .
سیلوستره می گوید :" دو گزینه داشتیم : هیچ کاری نکنیم ، به طور آزمایشی او را معالجه کنیم و نتایج را به ایالات متحده بفرستیم تا داروی خاصی ساخته شود . " آنها پول لازم را نداشتند اما کریستیانو به همراه وکیلش به نزد آنها آمد . جراحی صورت گرفت و نتایج آزمایش به ایالات متحده فرستاده شد .
حالا نوهازت ، کاملا درمان شده است و راحت می تواند به خانه اش برگردد . این بچه و والدینش جالا خوشحال هستند که همه چیز به خوبی و خوشی حل شده اما نباید فراموش کرد که گام اول در راه نجات جان این کودک را کریستیانو برداشت .



کامل کاسیاس بازدید : 324 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)
روبن پاردو ، یکی از هافبک هایی است که توجهات زیادی را در اسپانیا به خود جلب کرده است . او که سابقه قهرمانی در مسابقات زیر 19 سال جهان با تیم ملی کشورش را دارد ، مد نظر رئال هم قرار گرفته بود اما خودش ترجیح می دهد که فعلا محتاطانه در این باره حرف بزند .
این بازیکن 19 ساله سوسیه داد در فصل گذشته فرصت خوبی برای حضور در لالیگا پیدا کرد . هر چند که دقایقی که حضور داشت کمتر از حد انتظارات بود یعنی 488 دقیقه در 17 بازی . به همین علت شایعاتی در مورد رفتنش از سن سباستین مطرح شد .
این بازیکن که پیشنهاداتی از تیمهای بزرگ لالیگایی و لیگ انگلیس دارد در مورد شرایطش در سوسیه داد گفت :" این که باشگاه های بزرگ مرا بخواهند خیلی زیباست . سال بعد سال زیبایی است و در سوسیه داد می توانم هر کاری کنم . "
وی راجع به تمایل رئال مادرید به خودش گفت :" اطلاعی ندارم . فعلا روی باشگاه خودم تمرکز کرده ام و می خواهم تابستان آرامی را داشته باشم . "
کامل کاسیاس بازدید : 262 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو و آلوارو آربلوا ، در جمع بهترین های یورو در مرحله سوم تورنمنت هستند . بر اساس رنکینگ کاسترول ، این دو بهترین آمار را داشته اند .
دو گل عالی کریستیانو مقابل هلند باعث شده که با 9.75 امتیاز ، صدرنشین جدول باشد و آربلوا هم در رده دوم با 9.25 امتیاز قرار گرفته چرا که مقابل کرواسی ، عملکرد خوبی داشت و دوازده بار ، حملات کروات ها را متوقف کرد .
آربلوا در جدول توپربایی ها صدرنشین است و 84 درصد از 64 پاسی که داد ، سالم بود که بالاتر از میانگین تیم ملی اسپانیا بود . اینیستا با 8.94 امتیاز از این حیث در رده دوم است .

کامل کاسیاس بازدید : 254 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو این روزها به علت عملکردش در مقابل دانمارک ، زیر تیغ انتقادات است و حالا هم تیمیش ، نانی می گوید :" دلیلی برای نگرانی وجود ندارد . "
رونالدو دو موقعیت طلایی را در بازی قبلیش در یورو از دست داد اما بازیکن منچستر در این باره می گوید :" او روبراه است . خوشحال بود که بازی را بردیم . دلیلی برای نگرانی وجود ندارد . در بازی ، هر کسی موقعیت خراب می کند . او فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما گل نزد . اما بازی بعدی هم هست . شاید بازی بعدی بتواند که کار را برای ما تمام کند . "
نانی ادامه داد :" می خواهیم همه در بهترین سطحشان باشند چرا که فقط رونالدو نیست که بازی می کند و ما بازیکنان فوق اعلاده دیگری داریم . البته او هم بازیکن بسیار مهمی است . "
کامل کاسیاس بازدید : 271 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)
عملکرد کریستیانو مقابل هلند ، دنیا را مبهوت این ستاره کرد تا نارنجی پوشان به ناتوانی در مقابل این اسطوره ، اعتراف کنند .
برت فن مارویک ، مربی تیم ملی هلند راجع به کریستیانو گفت :" در فوتبال همه چیز خیلی سریع عوض می شود . فقط به کریستیانو نگاه کنید که در دو بازی اول زیر تیغ انتقادات بود و حالا یک قهرمان شده است . "

کامل کاسیاس بازدید : 375 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

فرانسه امشب باید با سوئد بازی کند تا بتواند به عنوان صدرنشین به مرحله بعد برسد و به اسپانیا نخورد . سوئدی ها هم پس از شکست به اوکراین و فرانسه ، می خواهند امشب به رهبری ابراهیموویچ ، حفظ آبرو کنند .
سوئدی ها مقابل انگلیس ، مردانه جنگیدند اما ناکام ماندند . از سویی بلان هم مقابل اوکراین نشان داد که دیگر قرار نیست تراژدی های سالهای اخیر برای فرانسه تکرار شود و آبی پوشان صاحب یکی از بهترین تیمهای سالهای اخیرشان هستند .
فرانسه با بنزما ، نصری ، منز و کابای ، می خواهد امشب هم یک نتیجه درخشان بگیرد . کریم بالاخره می خواهد طلسم گل نزدن هایش را بشکند و بخش مهمی از تیمش باشد .

کامل کاسیاس بازدید : 365 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

ایکر کاسیاس ، دروازه بان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا می داند که سرخ ها مقابل کرواسی کمی "گیج " بودند . وی در مورد توپ شگفت انگیزی هم که از راکیتیچ گرفت با تواضع می گوید که " توپ در مسیر درستی رفت . "
ایکر در مورد بازی گفت :" بازی استرس زایی بود اما طبیعی است چرا که حریفمان چیزی برای از دست دادن نداشت . هر تیمی مقابل اسپانیا قرار می گیرد با تمام قوایش بازی می کند و باید مواظب باشیم . "
وی در مورد توپی که از راکیتیچ گرفت گفت :" خوشبختانه آن ضربه سر به سمت درستی رفت . باید بگویم که از بازیم راضی هستم هر چند که سخت بود . باید خیلی احتیاط می کردیم چرا که روی هر صحنه ای ممکن بود اوت شویم . "
ایکر در مورد حریف احتمالی در مرحله بعد گفت :" فرانسه قدرتمند است اما اگر قرار باشد برنده شویم باید بهترین بازیمان را انجام دهیم . هر حریفی می تواند مشکل باشد . "

کامل کاسیاس بازدید : 253 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

گونزالو هیگوائین ، مهاجم رئال مادرید روز دوشنبه مهمان شبکه ESPN بود که در موردش خودش ، رئال و آرژانتین صحبت کرد . او گفت :" در تیم بزرگی نظیر رئال مادرید ، همه چیز مشکل تر است . اما من خودم را تطبیق می دهم ، اهل دعوا نیستم . "
وی در این باره که از بین هم تیم هایش ، کریستیانو رونالدو در رئال مادرید را انتخاب می کند یا مسی در آرژانتین ، گفت :" من این افتخار را داشته ام که در کنار این دو مهاجم بازی کنم . افتخار می کنم که با هر دویشان در تیم ملی و رئال مادرید بازی کرده ام . "
هیگوائین در مورد شروعش در فوتبال گفت :" نکته خوب پسر هیگوائین بودن این است که (پدرش خورخه نیکولاس ، پیشکسوت فوتبال است) می توانی از همه نظر پیشرفت کنی (می خندد چرا که اشاره به دفاع وسط بودن پدرش دارد) وقتی شروع کردیم ، فقط پسر یک بازیکن بودیم اما خوشبختانه توانستیم که روی پای خودمان بایستیم . من هیچ گاه به این قضیه اهمیت ندادم (برادرش فردریک هم اکنون در کولون سانتافه بازی می کند)"
ال پیپیتا از این که با این که شانس حضور در تیم ملی فرانسه را داشته ، آرژانتین را انتخاب کرده است گفت :" مربیان فرانسه نزد من آمدند و پاسخم منفی وبد . نمی توانستم به قلبم خیانت کنم . می دانستم که شاید تصمیمم درست نباشد اما خانواده ام آرژآنتینی بودند و بهترین دوستانم از این کشور بودند . وقتی که انتخاب شدم ، تصمیم خیلی مشکلی باید می گرفتم . وقتی در رئال بودم ، حضورم در تیم ملی آرژانتین خیلی مشکل بود چرا که باعث می شد که از تیم ، عقب بمانم . آنها مرا برای بازی با پرو و اروگوئه که مشکل بود ، فراخواندند . اما از جام جهانی به بعد ، همه چیز فوق العاده بود . "
وی در مورد خاطراتش از جام جهانی آفریقای جنوبی می گوید :" جام جهانی 2010 فوق العاده بود . همه جنگیده بودیم که به آن جا برسیم . 22 نفر بودیم که کل کشور نگاهمان می کردند . مارادونا مربی بود و من شماره 9 را می پوشیدم که بزرگان در تاریخ آن را به تن کرده بودند . دیوانه وار بود ... "
هیگوائین در مورد آینده اش هم گفت :" دوست دارم که روزی به ریور بر می گردم . " وی سپس به تمجید از کشور آرژانتین می پردازد :" این کشور را دوست دارم . در اسپانیا هم دختران زیبایی وجود دارند اما مردم آرژانتین را ترجیح می دهم . "

کامل کاسیاس بازدید : 290 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

ساندرو راسل ، مدیر بارسلونا ، فرصت حمله به رئال مادرید ، مورینیو و کریستیانو رونالدو را در انستیوی شیمی ساریا هم از دست نداد .
مدیر بارسا در مورد مربی پرتغالی گفت :" نمی توان یک مربی که به هر قیمتی به دنبال برد است را پذیرفت . اگر مربی باشگاهم انگشت توی چشم کسی کند ، از او خواهم خواست تا عذرخواهی کند . "
وی در مورد کریستیانو گفت :" او دومین بازیکن برتر دنیا هم نیست . یازده تای برتر بازیکنان بارسلونا هستند و او دوازدهمی است. مشکل این جاست که مطبوعات ما آن طور که باید و شاید از آنها تمجید نمی کنند . بیرون اسپانیا ، همه مطمئن هستند که مسی بهترین است اما این جا ... "
جالب است که سوزش ناکامی بارسا در این فصل به حدی بوده که راسل یک سال پس از اتفاقات سوپرکاپ هم سعی می کند آن را به یاد بیاورد تا کمی از دردش کم کند .

کامل کاسیاس بازدید : 364 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

روزنامه وال استریت ژورنال ، یکی از معتبر ترین نشریات ایالات متحده ، به ستایش کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی رئال مادرید پرداخته است . با هم این مقاله خواندنی به قلم جوشوا رابینسن را مرو می کنیم .
تفکر آغاز و انتهای هر فصل ، برای کریستیانو همواره یکسان و ثابت است . ستاره پرتغالی ، زمانی برای استراحت برای خود متصور نیست. رقابت پس از رقابت . بازیهای ملی ، حفره خالی شده به واسطه بازیهای باشگاهی را پر می کنند و قریب به دوازده ماه در هر سال، او مشغول به تلاش است . فصلها پی همدیگر می آیند و می روند . در سال آخر ، او 6030 دقیقه در میادین ورزشی بود و 71 بازی برای باشگاه و تیم ملی کشورش انجام داد . بیش از هر بازیکن اروپایی دیگر ، البته به استثنای دروازه بان ها .
رونالدوی 11-1012 ، کارش را برای رئال مادرید با یک نمایش پیش فصل مقابل لس آنجلس گالکسی در 17 ژولای 2010 کلید زد . پس از آن ، او در سوپرکاپ اسپانیا ، کوپا دل ری ، بازیهای لالیگا ، چمپیونزلیگ ، راهیابی به یورو 2012 و بازیهای دوستانه پرتغال ، حضور پیدا کرد .
حالا به همراه پرتغال در مسابقات جام ملتهای اروپای 2012 حضور یافته و شاید تا 1 ژولای ، درگیر مسابقات باشد و چند هفته بعدش هم به تمرینات پیش فصل رئال مادرید ، ملحق شود .
بنا بر استانداردهای ورزش جهان و در مقایسه با NBA یا NHL به نظر می رسد که او جنگنده ترین است . کوین دورانت از تیم اوکلاهاما سیتی در لیگ بسکتبال ایالات متحده ، در فصلی که گذشت ، 3342 دقیقه بازی کرد که رکورد دار بود . لبرون جیمز از میامی هیت هم با 3278 دقیقه در رده دوم قرار گرفت .
در لیگ هاکی هم فقط دروازه بان ها می توانند آماری نزدیک به رونالدو داشته باشند . جاناتان کوئیک از لس آنجلس کینگز ، با 5.556 دقیقه رکورد دار است . به جز دروازه بان ها هم دن جراردی با 2725 دقیقه ، رکورد دقایق را به دست دارد .

 

تعداد صفحات : 121

درباره ما
آیدی نیمباز=*iker...casillas* شماره پیامک09393053332
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • خرید گیفت کارت پی اس ان 20 دلاری ارزان
  • فرش 1000 شانه
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • *real*
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • چهارشنبه 17 خرداد 1396
  • پنجشنبه 19 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • دوشنبه 02 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • دوشنبه 15 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • پنجشنبه 05 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • دوشنبه 04 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • يکشنبه 11 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 03 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • يکشنبه 3 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • نظرسنجی
    فقط ؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3614
  • کل نظرات : 798
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 879
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 285
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 886
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,880
  • بازدید ماه : 1,880
  • بازدید سال : 104,214
  • بازدید کلی : 1,993,439