loading...
★★★هواداران رئال مادرید★★★
کامل کاسیاس بازدید : 220 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)
دیوید بکام ، هافبک انگلیسی پس از شکست لس آنجلس گالکسی به رئال گفت که از دیدن هم تیمی های سابقش خرسند شده است .
بکام که با سانترش زمینه ساز گل گالکسی شد در پایان بازی گفت :" خاطرات خوبی از دوران حضورم در رئال دارم . "
وی افزود :" چندین موقعیت داشتیم و می توانستیم بیشتر گل بزنیم اما در ضربات پایانی بدشانس بودیم و مثل همیشه ایکر اجازه گلزنی به ما نداد . "
وی در ادامه گفت :" حالا باید روی لیگ تمرز کنیم چرا که این برای آینده ما مهم است . "
لوپس ، زننده گل بازی هم گفت :" یکی از مهمترین گلهای دوران فوتبالم بود که آن را به یاد خواهم شد . این گلی است که تا همیشه به یاد خواهم داشت . می دانم که بچه هایم این بازی را زنده می دیدند اما باید از عمر گونزالس تشکر کنم که با ضربه سر توپ را به من رساند . "
کامل کاسیاس بازدید : 262 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

اکسل ویتسل ، هافبک بلژیکی مد نظر باشگاه های بزرگ اروپاست اما بنفیکا تا 40 میلیون یورو نگیرد ، او را نمی فروشد .
مدیر این باشگاه در مورد هافبک 23 ساله گفت که اگر باشگاهی 40 میلیون بدهد ، چاره ای جز فروشش ندارند اما در غیر این صورت راضی به فروش وی نخواهند شد . او گفت :" تا 40 میلیون ندهند ، هیچ برنامه ای برای فروش ویتسل نداریم . "
این در حالی است که مطبوعات پرتغال مدعی هستند که رئال مادرید تمایل زیادی به ویتسل دارد . هر چند که بعید به نظر می رسد که مورینیو نیازی به خرید هافبک دفاعی داشته باشد .

کامل کاسیاس بازدید : 267 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)
در روزهای اخیر ، میلان و رئال بحث هایی با هم داشتند و سعی کردند که در مورد انتقال ریکاردو کاکا به توافق برسند . اما بازیکن برزیلی تنها موضوع بحث نبود بلکه باشگاه ایتالیایی تلاشهایی هم برای خرید بازیکنان دیگری نظیر لاس ، کاروالیو و ژابی داشت .
در حقیقت بازیکن تولوزایی رویای دیرینه میلان است . آنها چندین سال است که هافبک ملی پوش رئال را می خواهند . پس از رفتن پیرلو در تابستان گذشته ، روسونری ها یک هافبک خلاق کم دارند و ژابی را بهترین گزینه می دانند هر چند که پیوستن این بازیکن تقریبا غیرممکن است چرا که رئال راضی نیست که ستاره تیمش را به فروش رساند .
کامل کاسیاس بازدید : 272 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

مانو منزس ، مربی تیم ملی برزیل پس از برد 3-0 مقابل نیوزیلند به تمجید از عملکرد مارسلو در المپیک لندن پرداخت و گفت که مورینیو نقش مهمی در پیشرفت این بازین داشته است .
مربی تیم برزیل گفت :" مارسلو یکی از بهترین دفاع چپ های جهان است . از نظر تاکتیک پذیری خیلی پیشرفت داشته که مورینیو در این باره نقش زیادی داشته است . او از نظر تیمی هم فوق العاده است . "

کامل کاسیاس بازدید : 229 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)
بورخا گارسیا ، جدیدترین خرید کاستیا ، با هواداران کوردوبا در مصاحبه با رادیوی باشگاه آندلوسی وداع کرد . وی از هواداران این تیم تشکر کرد و در مورد دلایل پیوستنش به آکادمی رئال گفت .
بورخا به تمجید از هواداران کوردوبا پرداخت و گفت :" من ریسک کردم اما این یک فرصت بی همتا بود . نمی دانم که چه واکنشی از سوی مردم نسبت به من وجود خواهد داشت اما امیدوارم مرا درک کنند . هواداران کوردوبا چیزی به من دادند که در تیمهای دیگر داده نشده بود . "
بازیکن جدید کاستیا برای تیم سابقش آرزوی موفقیت کرد و گفت :" کوردوبا فراتر از یک بازیکن است . آنها از بخت های اصلی صعود به دسته اول هستند و امیدوارم به خواسته شان برسند . "
کامل کاسیاس بازدید : 261 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)
فصل نقل و انتقالات برای رئالی ها ادامه دارد . اما روز به روز ، نامهای متفاوتی مطرح می شوند . آخرین شایعه از روسیه مطرح شده و نانی را حول رئال مطرح کرده اند . هافبک یونایتد ، درها را به روی رفتنش از اولدترافورد گشوده است و حالا شاید در تیم مورینیو فرصتی پیدا کند .
وی اخیرا از تمدید قراردادش با یونایتد سرباز زده و به گفته وبسایت روسی پروترانسفرز ، رئال مادرید در نظر دارد که با پیشنهادی 31 میلیون یورویی ، نانی را به خدمت بگیرد . وکالت این بازیکن بر عهده خورخه مندس ، ایجنت محبوب مورینیوست .
کامل کاسیاس بازدید : 259 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)
در طول تاریخ رئال مادرید ، همیشه مواردی از خریدها بوده اند که بی نهایت سودرسان بوده اند و برخی دیگر به عنوان فاجعه به شمار رفته اند . ممکن است که بازیکنی با خرجی اندک تبدیل به عنصری مهم شود و یک بازیکن گرانقیمت ، جواب ندهد . بهترین نمونه ها در حال حاضر آربلوا و کاکا هستند .
آربلوا در تابستان 2009 با چهار میلیون به رئال پیوست و با این که بازیکن اسم و رسم داری نبود ، بیش از 120 بازی در رئال انجام داد و تبدیل به یار فیکس تیم ملی اسپانیا در یوروی گذشته شد . با دفاع وسط شدن راموس ف آربلوا فرصت پیدا کرد تا خودی نشان دهد و بیشتر بازی کند .
در نقطه مقابل کاکا قرار دارد . بازین برزیلی هم زمان با آربلوا آمد ، آن هم رقمی 64 برابر گران تر از مدافع سالامانکایی و فقط در 89 بازی حضور داشت که 24 گل زد که فاصله زیادی تا 95 گلش در میلان دارد و از طرفی به هیچ وجه نشانی از آن بازیکنی نداشت که به توپ طلا رسیده است .
طبیعتا این نشان می دهد که گاهی برای خرید یک بازیکن موثر ، نیازی به ارقام کهکشانی نیست . درست است که 100 میلیونی که برای کریستیانو خرج شد کاملا سود رسان بود اما همیشه خرج کردن به معنای نتیجه گرفتن نیست . مثلا هیگوائین که 13 میلیون ارزید یا مارسلوی شش میلیونی ، هر کدام در حال حاضر در پست های خودشان در فوتبال جهان ستارگانی هستند .
کامل کاسیاس بازدید : 227 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)
 رئال مادرید مورینیو در سال گذشته به رکوردهای متفاوتی رسید که یکی از آنها رکورد گلزنی در 41 بازی پیاپی بود .
این رکورد مشکل پس از تساوی بدون گل مقابل والنسیا در برنابئو شکسته شد . رئال در طول تاریخش دو بار دیگر تا مرز گلزنی در 41 بازی پیاپی رفته بود .
برگرفته از کتاب رکوردهای رئال مادرید
کامل کاسیاس بازدید : 212 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)
موریچ این روزها به تنهایی تمرین می کند اما نمی خواهد تاتنهام را عصبی کند . ویلاش بواس تلاش خواهد کرد که بازیکن کروات را به ترکیب تیمش ملحق کند هر چند که بازیکن کروات موضعش برای پیوستن به رئال را حفظ کرده است .
مربی پرتغالی این موضع را پذیرفته است اما تلاشش را انجام می دهد . وی گفت :" با لوکا صحبت می کنم و از او می خواهم که با ما تمرین کند چرا که او یک حرفه ایست . امیدواریم که آرام آرام به ما ملحق شود اما اگر این گونه نشد شرایط را کنترل می کنیم و تلاش می کنیم که از نظر بدنی سرحال بماند . "
وی افزود :" در شرایط ایده آل می خواهیم با تیم بماند . طبیعتا اگر این را نخواهد هم فعلا مسئولیت هایی در قبال تاتنهام دارد و باید به آن پایبند باشد . "
کامل کاسیاس بازدید : 260 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)
 ونگر حاضر نیست به سادگی دست از خرید شاهین بکشد و می خواهد او را راضی به انتقال قرضی یک ساله کند . جیمی ساندرسون ، خبرنگار انگلیسی که نزدیکی زیادی به توپچی ها دارد ، دیروز اعلام کرد که باشگاه لندنی تماسی تلفنی با شاهین داشته تا او را برای این انتقال راضی کند . دو باشگاه مذاکرات خوبی داشته اند و حالا همه چیز بسته به شاهین است . 
این بازیکن به پیش فصلش با رئال مادرید ادامه می دهد و تا زمانی که انتقال مودریچ نهایی نشود ، در ترکیب می ماند . مورینیو ترجیح می دهد که فعلا این بازیکن ترکیه ای - آلمانی را داشته باشد تا در صورتی که مودریچ نیامد او را حفظ کند .
کامل کاسیاس بازدید : 297 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

ویکتور مونیوز فرناندز ، دوست دارد کلیشه ها را در فوتبال بشکند . برایش حاشیه های جالب فوتبال مهمتر از دستمزد است .
او که در سن فرناندو در مادرید متولد شده ، در سال 2010 اکادمی رئال را پس از نه سال هب مقصد ایالات متحده ترک کرد . خودش در مورد این تصمیم می گوید :" وقتی که دیدم خوسلو به عنوان یک ماشین گلزنی در دسته سوم هم فرصت بازی پیدا نمی کند ، فهمیدم که رسیدنم به ترکیب اصلی خیلی مشکل است . به من پیشنهاد تمدید قرارداد داده شده بود اما بعید بود به تیم اصلی برسم ، پس رفتم . همچنان با خوسلو ، ناچو ، مخیاس ، خسوس و .... روباط خبوی داریم . "
او در رئال مادرید سی با انریکه گویجارو کار می کرد که او تشویقش کرد تا راهی نیویورک شود و در منهتن بازی کند . او از سال 2011 به تیم UCLA برونز پیوسته است .
وی می گوید :" فوتبال در این جا با بسکتبال و راگبی در دانشگاه قابل مقایسه نیست . اما زندگی ورزشی فوق العاده است . ما نگران هیچ چیز نیستیم . "
تیم فوتبال UCLA در نیمه نهایی مسابقات دانشگاهی در سال 2011 در ضربات پنالتی به کارولینای شمالی باخت . وی توضیح می دهد :" من انتظار سطح بدتری را داشتم , UCLA یکی از دو تیم فوتبال برتر دانشگاهی است . در اسپانیا می توان این رده را هم سطح دسته سوم دانست . " وی در مورد سطح دانشگاه می گوید :" اگر امتحانات را رد شوی ، تو را اخراج می کنند . "
ویکتور مونیوز ادامه می دهد :" وقتی از اسپانیا می روی می فهمی که دنیا در کشورت تمام نمی شود . "

کامل کاسیاس بازدید : 219 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)
 سورن لربی ، ایجنت وسلی اشنایدر ، شایعاتی که پیرامون تمایل رئال به بازیکن هلندی مطرح شده بود را تکذیب کرد . این سه بازیکن پس از سه فصل حضور در ایتالیا ، گفته می شد که ممکن است به جای مودریچ راهی رئال شود اما وکیل بازیکن در مصاحبه با کالچیومرکاتو آن را تکذیب کرد .
وکیل بازیکن گفت :" نوشته های مطبوعات انگلیس صحت ندارند . شایعه هستند . هیچ تماسی با رئال مادرید نداشته ام . نمی دانم که رئال مستقیما با اینتر مذاکره کرده باشد یا نه . اما در فوتبال هر چیزی محتمل است . "
کامل کاسیاس بازدید : 261 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)
خسه رودریگز ، در اولین بازی پیش فصلش گلزنی کرد . وی گفت :" مورینیو پر توقع است و از همه ما یک چیز می خواهد . ما باید حواسمان جمع باشد و بهترین بازیمان را داشته باشیم . رئال مادرید را خیلی مستحکم ، متحد و خانوادگی دیدم . این درون زمین هم مشخص است . "
این مهاجم در دقیقه 81 به زمین آمد که از فرصتش برای گلزنی استفاده کرد . وی می گوید :" گلزنی همیشه مهم است اما این مهم است که مربی به ما فرصت می دهد و از این باره خوشحالم . من سعی می کنم در کاستیا خوب باشم ، این وظیفه من است . اگر مربی به من فرصت حضور در تیم اصلی را بدهد برایم عالی خواهد بود اما تیم من کاستیاست . هر کسی آرزو دارد تا در تیم اصلی بازی کند اما برایش باید سخت تلاش کرد و از فرصت ها بهره جست . "
بازیکن قناریایی در مورد عملکرد خودش درون زمین گفت :" حس خوبی داشتم . آنها بهترین بازیکنان را دارند و بازی کردن مقابل آنها خیلی آسان تر است . من می خواهم که فصل خوبی داشته باشیم . من در سال گذشته در کاستیا سال خوبی داشتم و حالا می خواهم در دسته دوم که به سطح لالیگا نزدیک تر آست ، پیشرفت کنم . "
وی در ادامه در مورد رئال مادرید گفت :" تیم می تواند همه چیز را ببرد . سال گذشته فصل خیلی خوبی داشت . رئال صاحب ترکیب بسیار خوبی است . در مورد خریدها صحبت نمی کنم . وظیفه من بازی کردن است و با تیمی که در این جاست ، خوشحال هستم . "
کامل کاسیاس بازدید : 239 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

 استبان گرانرو که در نیمه دوم بازی با گالکسی حضور داشت در مورد شرایط تیم گفت :" رئال مادرید هویت سال گذشته خود را حفظ کرده است . ما در دوره آماده سازی هستیم و تمرینات زیادی انجام دهیم . این بازی بیشتر مشابه یک جلسه تمرینی بود و به ما اعتماد به نفس داد . این تیم ساخته شده است ، همان تیمی است که سال گذشته گلهای زیادی زد و امتیازات زیادی کسب کرد . تقریبا هیچ چیز نسبت به سال گذشته عوض نشده است . "
وی در مورد استفاده مربی از بازیکنان آکادمی گفت :" چند بازیکن آکادمید ر کنار ما هستند . وقتی من در آکادمی بودم این تعداد کمتر هم بود . آنها در این جا هستند ، خیلی تلاش می کنند . مربی به آنها فرصت می دهد و آنها سعی می کنند نهایت بهره را ببرند . "
وی در پایان گفت :" بازی خوبی انجام دهیم . اگر این روند را ادامه دهیم می توانیم به چیزهای خوبی برسیم . روی دور هستیم . "

کامل کاسیاس بازدید : 289 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

گلهای بازی رئال مادرید و گالکسی با سایز 1024*768 و کیفیت  MKV و  سایز 720*404 و کیفیت WMV . (تست نشده)

گالکسی 1-5 رئال مادرید

1-0 : هیگوائین
MKV : مولتی آپلود
WMV : مدیافایر

2-0 : دی ماریا 
MKV : مولتی آپلود
WMV : مدیافایر

2-1 : لوپس 
MKV : مولتی آپلود
WMV : مدیافایر

3-1 : کایخون
MKV : مولتی آپلود
WMV : مدیافایر

4-1 : موراتا
MKV : مولتی آپلود
WMV : مدیافایر

5-1 : خسه
MKV : مولتی آپلود
WMV : مدیافایر

هایلایت
نیمه اول : مدیافایر
نیمه دوم : مدیافایر

کامل کاسیاس بازدید : 239 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)
مورینیو در بهترین حالتش است . صادق ، روراست و شوخ طبع . مربی ، راز کارش را با جزئیاتی در مورد روابط بازیکنانش و ایده هایش ، در جلسه یک ساعته با 200 مربی قاره آمریکا در UCLA فاش ساخت .
http://www.footballrenders.com/renders/mourinho.png

کشور آمریکا صاحب 4.186.778 فوتبالیست و 24.472.778 نفر شاغل در زمینه فوتبال است که 200 مربی با پرداخت 595 دلار فرصت پیدا کردند تا شنونده صحبتهای مربی پرتغالی باشند . مربی پرتغالی در این کلاس بدون حضور دوربین ها ، چهره صمیمی خود را بروز داد و به تمجید ویژه ای از خوزه مورایس ، یکی از دستیارانش پرداخت . 
وی به برخی سوالها پاسخ داد . مثلا در این باره که نظرش در مورد تقابل با پورتو ، چلسی و ایننتر در آینده چیست :" حس جالبی است . در بازیهای دیگر دوست دارم آنها برنده شوند . تقابل با آنها باعث می شود که در حریم شخصی خودم چیزی دچار مشکل باشد . "
وی همچنین در مورد اهدافش برای فصل آینده با رئال مادرید گفت :" امسال می خواهیم لالیگا و چمپیونزلیگ را ببریم ، به خصوص تورنمنت دومی که دو سال پیاپی در مرحله نیمه نهایی آن اوت شدیم . "
مربی پرتغالی در مورد علل موفقیتش هم گفت :" دلایل فنی ، هدایت تیمی ، علاقه ، متد کاری و ... یک یا دو دلیل به تنهایی مفهومی ندارد . مسائل زیادی دخیل هستند . "
در ادامه به تشریح برخی دلایل موفقیت مربی پرتغالی از زبان خودش می پردازیم .

نقش فعال به عنوان رهبر تیم
"می خواهم که بازیکنان همیشه در حال تفکر باشند ، از نظر عقلی پر هیجان باشند و آماده هر گونه واکنشی از سوی من باشند تا بفهمند که برای اتفاقی که برای گروه افتاده ، من چگونه می توانم واکنش نشان دهم . باید حس کرد که گروه همیشه نیرومند است چرا که باید از نظر ذهنی ، فعال و پویا باشد . "

روابط مدیریتی با باشگاه و ایده کاری
"گروه چیزی است که می توان کنترلش کرد اما مظورم این نیست که به طور کامل باشگاه را تحت کنترل داشته باشیم . اغلب می گویم که من حتی کنترل خانه ام را هم به همسرم می سپارم ، پس کنترل باشگاه در مخیله ام هم نمی گنجد . نه قدرتی دارم و نه می خواهم داشته باشم . اما وقتی که می بینی که چه تاثیری روی فلسفه باشگاه گذاشته ای ، زمانی است که می فهمی که همه در یک جهت حرکت می کنیم . نمی گویم که همیشه فرضیه هایم درست هستند . روی من به تمامی کسانی که اشتباهاتم را گوشزد می کنند گشوده است و دوست دارم که فکر کنم و بازنگری داشته باشم . اما وقتی که ایده هایت روی باشگاه تاثیر بگذارند ، همه چیز آسان تر می شود . "

هوش حسی برای پیکار با فشار
"در چنین باشگاه هایی فشار همیشه هست و باید یاد گرفت که چگونه با آن زندگی کرد و از آن درس گرفت چرا که درون و بیرون زمین باید با آن مواجه شوی . من مشکلی برای برون ریزی احساساتم ندارم : این که یک بازیکن را ببوسم ، با او گریه کنم ، از او انتقاد کنم و .... این ها همه بخشی از یک خانواده هستند . بسیاری از چیزها را از همسرم یاد گرفته ام چرا که او به شکل مناسبی با بچه هایش کنار می آید . "

خاطرات خوب با بازیکنان
"من به شکل مثبتی با بازیکنان رورسات هستم . با هم تجربیاتمان را تقسیم می کنیم ، از هم انتقاد می کنیم و ایده ها را برای بهبود وقایع با هم در میان می گذاریم . وقتی می گویم که تا همیشه ، باعث می شود که تا همیشه با هم باشیم . من بازیکنان در چلسی ، پورتو و اینتر داشته ام و نمی توانم بگویم که بازیکنان سابقم هستند چرا که همچنان بازیکنان من هستند . آنها هم از من به عنوان مربی سابقشان یاد نمی کنند ، می گویند که مربیمان . این دائمی است . "

دقت به جزئیات در کار
"این جا همه همکاران من را می بینید (اشاره به کارانکا ، لورو ، فاریا ، کمپوس ، لوزانو ، مورایس و لالین ، دستیارانش) ، همه با پیراهن زرد که کمی کثیف شده آمده اند اما این خواست خودم بود چرا که همه باید بدانند که مربیان چه کسانی هستند . یک بازیکن نمی تواند در یک جلسه تمرینی گیج شود و توپ را به یک مربی پاس بدهد . ما باید طور دیگری نگاه کنیم . ما مثل مامور راهنمایی و رانندگی هستیم اما مهم است که در هر تمرین تمامی اتفاقات درست رخ دهد . "

هر عضو ضروری است
"من مربی هستم اما این مهم نیست . ما همه به عنوان یک تیم کار می کنیم ، با هم در کارها شرکت می کنیم و هر لحظه در کنار هم هستیم . من این تصویر را به شما نشان می دهم (تصویر مورینیو در حال بوسیدن ایکر) که یک بازیکن که کاپیتان تیمم هست ، می بوسم . این بازی مربوط به فینال کوپاست که هیجانات در آن زیاد بود . وقتی که به سبک کار فکر می کنم ، به نظرم می آید که این تصویر خیلی پرمفهوم است . من با بازیکنانم خیلی احساسی هستم ، چه از نظر خوب چه از نظر بود . از بوتراگوئنو و پاردزا گرفته تا خاوی کول ، مسئول حراست تیم و چندو ، بیل گیتس ما و متخصص کامپیوترمان . همه باید در یک جهت حرکت کنند . روابط بین مناطق و بخش های مختلف خیلی کلیدی است . وقتی مشکلی پیش می آید ، مهم این است که همه قطعات منسجم باشند . "

روحیه دادن به بازیکنان
"از من در مورد روحیه دادن به بازیکنان پرسیده شده است . بی تردید انگیزه دادن خیلی مهم است . این یک موتور محرک است ، نه چیز دیگر . کلیدی است که روحیه دادن به بازیکنان همیشه نمود پیدا کند . "

تاثیر نگرفتن از کسی
"جز پدرم ، هیچ معلمی نداشتم . بیشتر از بازیکنان یاد گرفتم تا مربیان . از نقاط قوتم استفاده کردم تا نقاط ضعفم را بپوشانم . نمی توان باعث ایجاد مغایرت میان بازینان و ایده های بازی شد . در ابتدا باید سبک و ایده را تعیین کرد . از ایده ها می توان تمرینات را تعیین کرد . اول ایده و فلسفه مهم است و بعد تمرین . "

ایجاد چهره منفی برای صلاح گروه
"تصویری که از خود ساطع می کنید باعث می شود که مسئولیت کامل روی دوش شما بیافتد . باید بدانید که اگر خود را از گروه جدا کنید و مثل بقیه رفتار کنید ، در میان افراد تاثیر منفی می گذارد . اگر جور دیگری باشید شاید مردم شما را بد ببینند اما افراد خودتان حس مثبتی پیدا می کنند . وقتی لیدر یک تیم هستید نباید این را فراموش کنید . به من نگاه کنید . برایم مهم نیست که مردم چه فکری می کنند ، برایم مهم است که افراد خودم چه دیدگاهی دارند . "

بررسی کردن نقاط قوت تیم
"اینتر در سن سیرو به سیه نا باخته بود اما در دقیقه 94 شرایط را برگردانیم . بازی دیوانه واری بود اما به سبک بازیکنان و جو تیمی افتخار کردم . پس از آن بازی ، توانستیم که خیلی نیرومند شویم . پس از آن هواداران همیشه با ما بودند و دو سال در خانه نباختیم . "

کامل کاسیاس بازدید : 415 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (1)
بهترين دروازه بان فوتبال جهان دروازه بان تيم ملى اسپانيا كه در رئال مادريد صاحب ركوردهاى عجيب و غريبى شده، هفته قبل كارى كرد كه قلب همه انسان هاى عاطفى را لرزاند.
http://axgig.com/images/47062454680169531830.jpg
ظاهراً «ايكر» همراه خانواده اش براى خوردن غذا به يك رستوران رفته بود كه در آنجا با يك نوجوان ۱۳ ساله كه دچار نقص عضو بوده روبه رو مى شود، پسرك بيمار به محض ديدن دروازه بان افسانه اى اسپانيا به سراغ او مى رود و مى گويد:«آقاى كاسياس ... در روز بازى با پرتغال، تو به اين خاطر موفق شدى پنالتى ها را دريافت كنى كه من و بقيه دوستانم در مدرسه بچه هاى استثنايى، برايت دعا كرديم!» ايكر كاسياس كه به سختى جلوى اشكش را مى گيرد از پسرك تشكر مى كند و نام و آدرس مدرسه را از او مى گيرد و ... فردا ظهر حوالى ظهر، ناگهان «كاسياس بزرگ» وارد مدرسه مذكور مى شود و در ميان بهت وحيرت مسئولان مدرسه - و شادى زايد الوصف شاگردان آن مدرسه - به بچه ها مى گويد:« من آمدم اينجا تا براى دعاهايى كه در حقم كردين كه پنالتى را بگيرم، شخصاً از شما تشكر كنم!»
بچه هاى مدرسه كه از خوشحالى سر از پا نمى شناختند، اطراف «ايكر» حلقه مى زنند و با او عكس مى اندازند و امضا مى گيرند و ... كه ناگهان يكى از بچه ها به او مى گويد:« آقاى كاسياس توميتونى پنالتى مرا هم بگيرى؟» ايكر نيز بلافاصله از داخل ماشينش لباس هاى تمرين را درآورده و برتن مى كند و همراه بچه ها به زمين چمن مدرسه مى روند و با هماهنگى مسئولان مدرسه به بچه ها اين فرصت را مى دهد كه هركدام به او يك پنالتى بزنند و ...
ايكر كاسياس ۲ ساعت و نيم در آن مدرسه مى ماند تا تك تك بچه هاى بيمار آن مدرسه به او پنالتى بزنند و ...؟
کامل کاسیاس بازدید : 407 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (2)
شاید بهتر باشد سرخیو راموس را مایکل فلپس کاروان رئال مادرید بنامیم. ستاره اسپانیایی رئال این بار در یک مسابقه شنا موفق شد تا کاکا را پشت سر بگذارد.


او چند روز پیش در یک مسابقه شنا بر کوئنترائو غلبه کرده بود و این بار کاکا شاهد قدرتمنایی راموس در مسابقه شنابود.

برای تماشای این ویدئو اینجا کلیک کنید.



کامل کاسیاس بازدید : 215 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)


ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال، از برد تیمش مقابل لس آنجلس گلکسی راضی بود و نکات مثبت این بازی را مد نظر گرفته است.
مورینیو در کنفرانس خبری پایانی بازی به خبرنگاران گفت:« فکر می کنم که ما دوست داشتیم به تمرین بپردازیم و گلکسی هم همین طور. من روز قبل از بازی با بروس (مربی گلکسی) صحبت کردم و درمورد این بازی با هم به مبادله عقاید پرداختیم.

آنها درجریان رقابتهای لیگ آمریکا هستند و ما تازه در آستانه شروع لیگ هستیم. از همین رو این بازی، یک بازی دست گرمی و تمرینی بود.»

آقای خاص درمورد عملکرد شاگردانش گفت:« بازیکنانی که وظایف بیشتری را بردوش داشتند، سختی بیشتری کشیدندولی من از عملکرد خوب بازیکنانم خوشم آمد. آنها به شدت تلاش می کنند و می خواهند تصویر خوبی از مربی شان ارائه دهند . عملکرد افرادی که تا این حد پرانگیزه هستند.

چند سالی است که من برای اردوی پیش فصل به اینجا می آیم و اولین بازی مان را مقابل لس آنجلس گلکسی برگزار می کنیم. این خیلی خوب است. چون آنها بدون ترس به میدان می آیند.»


مربی پرتغالی درادامه درمورد شرایط کاکا صحبت کرده و به این نکته اشاره کرد که محتمل ترین گزینه، ادامه حضور کاکا در رئال است:« این سوال پیچیده ای است که پاسخ آن هم سخت است. کاکا بازیکن خوبی است و اگر بماند، تلاش می کنیم که بهترین بهره را از او ببریم. او فصل خوبی را پشت سرگذاشت، بدون آنکه درخشش خاصی داشته باشد.

کاکا به ما کمک می کرد تا در بازیها یهب پیروزی برسیم و تا روز 31 آگوست تصمیم گیری خواهیم کرد. خواسته ما این است که او بماند و اگر بماند خوشحال می شویم. کاکا پسر خوبی است. در گروه به خوبی جا افتاده و در بازیهای تعیین کننده است .او به ما کمک زیادی می کند.»

مورینیو بااشاره به رابطه خوبی که با کاکا دارد ادامه داد:« کاکا نیازی به این ندارد که در جریان بازیها یا تمرینات، پیغامی را به من منتقل کند. ما به خوبی همدیگر را می شناسیم و روزهای زیادی را با  هم گذرانده ایم.

در اولین سالی که او با مصدومیت شدیدی دست و پنجه نرم می کرد و همچنین در سال گذشته که او بازیکن ثابت تیم نبود( چرا که تغییر دادن تیم اصلی ای که داشتیم خیلی سخت بود) ، او را شناخته ام. می دانم که در سر کاکا چه می گذرد و ما نیازی به رد و بدل کردن پیغام ها نداریم.

مهم این است که او به خوبی درمورد آینده اش تصمیم گیری کند و این تصمیم باعث شادی شخصی و افزایش اعتماد به نفسش شود. اگر می خواهد بماند که ما خوشحال می شویم و اگر برای خوشبختی اش می خواهد برود، ما باز هم خوشحال می شویم. برای من مشکلی نیست که او دررئال بماند.»

آقای خاص با خوش بینی تمام به استقبال فصل جدید می رود:« اگر همین تیم را حفظ کنیم، از هر نظر بیشتر همدیگر را بشناسیم، شرایط خوبی برای پشت سر گذاشتن یک فصل خوب خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم فصل خوب دیگری را رقم بزنیم.در زمان شروع کار، ما با تیم اصلی مان به میدان خواهیم رفت و آن هم در شرایط آرمانی.»

مورینیو در پایان صحبتهایش به تمجید از بکام پرداخت و گفت:« بکام همیشه برخوردمهربانانه ای با من داشته. با وجودی که هرگز مربی اش نبوده ام. الان هم دیگر خیلی دیر است ولی چیزی هست که آن را درک نمی کنم و آن هم این است که او چرا در تیم ملی کشورش در بازیهای المپیک نبود. »



 

کامل کاسیاس بازدید : 426 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)
رئال مادرید موفق شد تا در دیداری دوستانه مقابل لس آنجلس گلکسی به پیروزی برسد. برد رئال در این بازی، بردی قاطعانه بود و شاگردان مورینیو با نتیجه 1-5 میزبانشان را شکست دادند.



El Madrid goleó a Los Ángeles Galaxy (1-5) y conquistó a la afición angelina. Los cracks tuvieron sus primeros minutos de pretemporada y dos canteranos, Morata y Jesé, aprovecharon su oportunidad marcando.
 
به ادامه مطلب بروید...
کامل کاسیاس بازدید : 259 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

El Madrid goleó a Los Ángeles Galaxy (1-5) y conquistó a la afición angelina. Los cracks tuvieron sus primeros minutos de pretemporada y dos canteranos, Morata y Jesé, aprovecharon su oportunidad marcando.

ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید در گفتگویی با ایی.اس.پی.ان شرکت کرد و به مرور اوضاع کنونی رئال، رقابتش با بارسا و چنین مسائلی پرداخت.


این مربی پرتغالی درادامه اعلام کرد که رئال و بارسا تیمهایی هستند که در فوتبال دنیا سلطه دارند.

مورینیو دراین باره گفت:« با حضور تیم قدرتمندی مثل بارسلونا، رئال تنها میتواند که با این آمار و ارقام قهرمان لالیگا شود. هرتیم دیگری بود، سوم می شد؛ چون دو تیم برتر دنیا در یک لیگ قرار دارند. لالیگا، همان لیگی بود که من در کارنامه ورزشی ام کم داشتم و می خواستم آن را فتح کنم.»


آقای خاص درمورد برنده احتمالی توپ طلای پیش رو گفت:« توپ طلا به تعبیر من جایزه ای است که به بهترین بازیکن یک فصل خاص اختصاص می یابد. کسانی که در طول فصل گذشته کار بزرگی انجام دادند، بازیکنان چلسی بودند که در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسیدند، بازیکنان رئال بودند که در سخت ترین لیگ دنیا قهرمان شدند و منچسترسیتی که جامی فوق العاده و شاید جنجالی ترین جام ممکن، که لیگ برتر است را فتح کردند.

چطور می شود که مسی که نه در لالیگا و نه در لیگ قهرمانان اروپا، به قهرمانی نرسیده توپ طلا را ببرد؟ من نظرم را عوض نمی کنم ولی به کسانی که به مسی رای می دهند احترام می گذارم. »

سرخیو راموس و ایکر کاسیاس هم نام خود را در لیست نامزدهای کسب توپ طلا می بینند.

کاسیاس دراین باره گفت:« آنهاهم در لالیگاقهرمان شدند و فصل فوق العاده ای را سپری کردند. کریستیانو رونالدو هم همین طور، او هم تا نیمه نهایی یورو2012 رسید.

قرار نیست که سیاسی باشم یا کمپینی تشکیل دهم. نتیجه نهایی را خواهم پذیرفت ولی اگر قرار باشد که بین قهرمانی لالیگا و یک توپ طلا برای یک رئالی یکی را انتخاب کنم...خب جام قهرمانی را به من بدهید.»

و رقابت همیشگی رونالدو مسی: بهترین بازیکن کسی است که در بازه زمانی مشخص و یا در فصلی مشخص، بیشترین موفقیت ها را با تیم باشگاهی اش کسب کرده باشد. دو سال پیش رونالدو بیشترین گلها را به ثمر رسانده بود ولی تنها قهرمان جام حذفی اسپانیا شد. مسی کمتر گل زد ولی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگاقهرمان شد.

سال گذشته، مسی بیشتر گل زد و قهرمان جام حذفی شد. رونالدو گلهای کمتری زد ولی قهرمان اسپانیا شد و با تیم ملی کشورش که یک پتانسیل فوق العاده نبود، به مرحله نیمه نهایی یورو رسید. عملکرد در تیم گروهی مهمتر از عملکرد فردی است و از همین رو کریستیانو بازیکن بهتری است.»

رئال این فصل را بارویاهای بزرگی شروع میکند:« رئال تیمی است که مملو از مهارت است و ما راهکارهای فراوانی را پیش رو داریم. می توانیم به شیوه های متعدی به موفقیت برسیم؛ با سیستمهایی متفاوت و فلسفه های مختلف.

استفاده از این منابع انسانی فراوان سخت است. من تیمی دارم که در تمامی پست ها کاملا متعادل است. مهاجمانی بزرگ مثل کریستیانو، ایگواین و کریم که بازیکنی جوان است و هنوز راه پیشرفت زیادی دارد.»

مورینیو درپایان با یادآوری به پنالتی کشیده شدن بازی رئال مقابل بایرن گفت:« این هم بخشی از بازی است؛ پنالتی در واقع علم مدیریت فشار است. اگر شانس را هم یک فاکتور بدانم، خودم را به عنوان یک مربی محدود کرده ام.دوست ندارم درمورد شانس صحبت کنم. ضربات پنالتی هم بخشی از رقابتها هستند.»



کامل کاسیاس بازدید : 201 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

El Madrid goleó a Los Ángeles Galaxy (1-5) y conquistó a la afición angelina. Los cracks tuvieron sus primeros minutos de pretemporada y dos canteranos, Morata y Jesé, aprovecharon su oportunidad marcando.

رئال مادرید در دیداری دوستانه موفق شد تا با نتیجه قاطعانه 5-1 لس آنجلس گلکسی را در ورزشگاه خانگی اش در آمریکا ، هوم دپوت سنتر، شکست دهند.


در ابتدا این گونزالو هیگواین بود که برای رئال به گل رسید و تنها 9 دقیقه بعد هموطنش آنخل دی ماریا برای بار دوم برای رئال گلزنی کرد.

داوید لوپس، بازیکن گلکسی یکی از دو گل خورده را جبران کرد ولی شاگردان ژوزه مورینیو خیلی زود دوباره عنان قدرت را در دست گرفته و با گلزنی خوسه کایخون، آلوارو موراتا و خسه رودریگس برد قاطعانه ای را رقم زدند.


رونالدو در ابتدای این بازی روی نیمکت ذخیره ها قرار داشت.  هرچند که گونزالو هیگواین دردقیقه 2 بازی نشان داد که خط حمله رئال ضعیف نیست و در دقیقه 11 هم آنخل دی ماریا برای رئال به گل رسید.

گل داوید لوپس در دقیقه 23 بازی را 1-2 کرد و درنهایت نیمه اول بازی، با گل دقیقه 34 کایه خون، با نتیجه 1-3 به پایان رسید.

در نیمه دوم هم موراتا در دقیقه 49 و خسه آندرس رودریگس در دقیقه 84 برای رئال گلزنی کردند تا برد 1-5 مادریدی ها رقم بخورد.

دراین بازی رئالی ها قاطعانه بازی می کردند. رونالدو هم با وجود نمایش خوبی که به اجرا گذاشت، نتوانست به گل برسد و ضربه تماشایی رونالدو در دقایق پایانی مسابقه توسط تامی میر مهار شد.

با این برد قاطعانه، رئالی ها اردوی پیش فصلشان را در آمریکا ادامه خواهند داد و در دیدار دوستانه بعدی شان مقابل یوونتوس به میدان خواهند رفت و از سوی دیگر لس آنجلس گلکسی حالا تمرکزش را روی رقابتهای لیگ ام.ال.اس و بازی مقابل سیاتل ساوندرز قرار می دهد.

کامل کاسیاس بازدید : 265 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

آینده مبهم و انتقال پیچیده بازیکن برزیلی

اینده مبهم بازیکن برزیلی و انتقال پیچیده وی مدت هاست که در صدر اخبار رسانه های خبری اسپانیایی است.کاکا بازیکن برزیلی رئال مادرید اولین خروجی باشگاه در فصل نقل و انتقالات است و به نظر می رسد تا سپتامبر در رئال مادرید می ماند و باشگاهی فعلا مایل به پذیرفتن پیشنهاد سفیدها برای به خدمت گرفت کاکا نیست.

مورینیو هفته گذشته گذشته قبل از شکست 5-2 رئال مادرید مقابل بنفیکا در کنفرانس مطبوعاتی گفته بود:” کاکا بازیکن رئال مادرید است,این امکان وجود دارد و او می خواهد یک فصل دیگر بماند با تیم تمرین کند و این پیچیده است اگر بماند خوشحال می شوم او هنوز چیزی برای ارائه دادن دارد”

جایگاه کاکا در رئال مادرید تغییر نخواهد کرد در جلسه ای که میان مورینیو و رئیس اجرایی باشگاه خوزه انخل سانچز و پدر بازیکن بریزیلی برگزار شد مشخص شد کاکا نمی تواند جایی در تیم داشته باشد و وی مصمم به ترک مادرید است است.

رئیس , مدیران و سرمربی پرتغالی همگی برای فروش کاکا به توافق رسیدند اما نه کمتر از 25 یا 30 میلیون یورو و باشگاه تا اخر ماه اگوست و پایان نقل و انتقالات برای تسریع دادن انتقال کاکا به تیم های دیگر فرصت دارد.

پی اس جی , نیوویورک ردبولس و آث میلان تیم هایی هستند که در تابستان امسال خواستار بازیکن برزیلی بوده اند اما باشگاه پیشنهاد مناسبی را دریافت نکرده است.لئوناردو مدیر پی اس جی گفت: “کاکا الویت ما در بازار نقل و انتقالات است و فکر نمی کنم ردبولس بتواند با ما رقابتی داشته باشد”

سپس نوبت به میلان رسید و در خواست خود را مبنی بر نتقال کاکا به میلان به صورت قرضی ارائه داد که توسط رئیس باشگاه فلورنتینیو پرز رد شد.بزرگترین مانع بازگشت کاکا به میلان نرخ مالیات های متفاوت ایتالیا و اسپانیاست در حالی که کاکا نیز دو میلیون از دستمزدش را بخشید با این حال این انتقال صورت نگرفت.ادریا گالیانی مدیر اجرایی میلان نیز به تازگی گفته بود :”کاکا جزئی از خانواده میلان است اما قوانین مالیاتی امضای این قرارداد را غیر ممکن ساخته است”

کامل کاسیاس بازدید : 318 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

گزارش روز: زیزو مربی جدید رئال مادرید

زیدان بازیکن مسلمان و سابق رئال مادرید مدت کوتاهی است که به عنوان مربی در اکادمی فعالیت می کند.وی که پیش از این مدیر فنی رئال مادرید بود از این پس مربی اکادمی رئال است و برای نخستین بار مربیگری را در اکامی رئال تجربه خواهد کرد.

در سال 2001 زیدان در یکی از مشهورترین انتقال‌های تاریخ فوتبال به رئال مادرید پیوست. رقم این انتقال, 66 میلیون یورو بود که تا آن زمان در تاریخ فوتبال بی‌سابقه بود. او در سال‌هایی به رئال مادرید پیوست که این تیم با جذب بزرگ‌ترین ستارگان جهان به داشتن “کهکشانی” از بازی‌کنان فوتبال مشهور بود.

زیدان یکی از مهم‌ترین ستاره‌های این کهکشان بود و از سایر ستاره‌های نورانی آن می‌شود به کسانی چون دیوید بکهام, روبرتو کارلوس, لوئیس فیگو, رائول گونزالز و رونالدو اشاره کرد.زیدان پنج سال آخر عمر فوتبالی خود را در رئال گذراند و جمعا در 155 بازی لیگ اسپانیا به میدان آمد و 34 گل به ثمر رساند.

زیدان در 7 می 2006 آخرین بازی باشگاهی خود برای رئال مادرید ( آخرین بازی باشگاهی عمرش) را انجام داد. در این بازی که در ورزشگاه معروف سانتیاگو برنابئو انجام می‌گرفت, هم‌تیمی‌های او لباس ویژه‌ای پوشیده بودند که عنوان “زیدان, از 2001 تا 2006″ را بر خود داشت. هواداران رئال به گرمی از زیدان استقبال کردند.

این بازی مقابل ویلا رئال بود و نهایتا 3-3 مساوی تمام شد. زیدان گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در انتهای این بازی, او پیراهنش را با خوان رومان ریکلمه, از ویارئال, تعویض کرد. تشویق شدید تماشاچیان به حدی بود که او را به گریه انداخت. اتفاقات این بازی موضوع فیلم مستندی به نام “زیدان, چهره‌ای از قرن بیست و یکم” شد.

کامل کاسیاس بازدید : 228 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

پنجم اکتبر 2012 , سال اول حضور مورینیو در مادرید به عنوان سرمربی , لاسانا دیارا در حالی که در تمرینات تیم ملی فرانسه شرکت کرده بود با ارسال پیامی به مربی پرتقالی گفت: ” من یک هافبک هستم نه مدافع ,مدافع نیستم و نمی خواهم در دفاع راست بازی کنم مربی به خوبی می داند من نمی خواهم در پست دفاع راست بازی کنم”

چند روز بعد مورینیو به ارامی جواب داد:” لاس بازی در دفاع راست را دوست ندارد اما موقعیت خوبی در تیم دارد” از ان زمان به بعد بازیکن فرانسوی تنها 7 بازی را در دفاع راست بازی کرده است یک بار در فصل های پیشین و 6 مرتبه در فصل گذشته در پست دفاع راست بازی کرده است.

با این وجو لاس اماده است تا دوباره در این پست بازی کند روشن است است که می خواهد نظر مورینیو را برای روزهای اتی جلب کند و در غیر این صورت می داند که در برنامه های مورینیو جایی نخواهد داشت وی در فصل گذشته به دلیل اعتراض , مورینیو بازیکن فرانسوی را به قبرس نبرد تا غایب بازی با اپوئل باشد.

لاس از تمدید قرارداد با باشگاه خودداری کرده است اما می خواهد در 10 ماه باقیمانده از قراردادش در رئال مادرید را به خوبی سپری کند.

کامل کاسیاس بازدید : 250 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

برای نخستین بار بازیکنان رئال مادرید به بازی بیس بال روی چمن میدان ورزشی  UCLA پرداختند تا به نوعی روحیه و نشاط بازیکنان بالا برود.صحنه هایی از این بازی را در زیر می توانید مشاهده کنید:

1jyy17o1h4o6ooz3skio thumb بازی بیس بال روی چمن میدان ورزشی  UCLA +تصاویر  sl2j4gm2s1gcta29yzj6 thumb بازی بیس بال روی چمن میدان ورزشی  UCLA +تصاویر  l4maevm3vbdxumr892ri thumb بازی بیس بال روی چمن میدان ورزشی  UCLA +تصاویر pczyv6uxa99fx232jd thumb بازی بیس بال روی چمن میدان ورزشی  UCLA +تصاویر

 

 

کامل کاسیاس بازدید : 276 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
رئال مادرید سومین جلسه تمرینی خود را هم در ایالات متحده برگزار کرد .
کنترل زمان در دست مورینیو
http://estaticos03.marca.com/albumes/2012/07/30/real_madrid_los_angeles/1343676209_extras_albumes_0.jpg

در بهترین فرم
http://estaticos03.marca.com/albumes/2012/07/30/real_madrid_los_angeles/1343675557_extras_albumes_0.jpg

زمان شوخی
http://estaticos03.marca.com/albumes/2012/07/30/real_madrid_los_angeles/1343675277_extras_albumes_2.jpg

مارپیچ
http://estaticos03.marca.com/albumes/2012/07/30/real_madrid_los_angeles/1343674986_extras_albumes_0.jpg

کلکسیون
http://estaticos03.marca.com/albumes/2012/07/30/real_madrid_los_angeles/1343674807_extras_albumes_0.jpg

سواره
http://estaticos03.marca.com/albumes/2012/07/30/real_madrid_los_angeles/1343674544_extras_albumes_0.jpg

خسته
http://estaticos03.marca.com/albumes/2012/07/30/real_madrid_los_angeles/1343674317_extras_albumes_0.jpg

150 مربی آینده
http://estaticos03.marca.com/albumes/2012/07/30/real_madrid_los_angeles/1343674434_extras_albumes_0.jpg

امضا
http://estaticos03.marca.com/albumes/2012/07/30/real_madrid_los_angeles/1343675753_extras_albumes_0.jpg

محبوبیت کاکا
http://estaticos03.marca.com/albumes/2012/07/30/real_madrid_los_angeles/1343676031_extras_albumes_0.jpg

کامل کاسیاس بازدید : 219 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
ملي پوش ايتاليايي روسونري بر اين باور است که ستاره سابق ميلان همچنان هم ميتواند در اين تيم تاثير گذار باشد.اگر کاکا بار ديگر روسونري پوش شود و  به ميلان بازگردد اين ملي پوش ايتاليايي ريکاردو مونتوليوو با آغوش باز از اين انتقال استقبال ميکند.خبر انتقال هافبک 30 ساله مادريدي به ميلان روز به روز در حال شدت گرفتن است و ستاره سابق فيورنتينا احساس مي کند که کاکا هنوز هم حرف هايي براي گفتن در اروپا و جهان دارد.
مونتوليوو در مصاحبه با شبکه اختصاصي باشگاه ميلان گفت: " هر کسي دوست دارد که کاکا در تيم او باشد چرا که او يک بازيکن استثنايي است و من از بازگشت او کاملا استقبال مي کنم"در ادامه اين ملي پوش ايتاليايي صحبت هايي را پيرامون سري آ با خبرنگاران  انجام داد: "فصل جديد با يک بازي خانگي برابر سمپدوريا آغاز خواهد شد و سمپدوريا بدون شک پس از بازگشت به سري آ ايتاليا شور و شوق فراواني دارد اما ما به هيچ وجه قصد اشتباه در شروع فصل را نداريم.هدف ما اين است که با اتحاد در کنار يکديگر يک شروع مثبت را رقم بزنيم.در رابطه با مدعيان قهرماني اين فصل سري آ فکر ميکنم که يوونتوس يکي از مدعيان اصلي براي کسب عنوان قهرماني است؛ اما ميلان و اينتر نيز در اين راه همراه آن ها خواهند بود"ميلان در تاريخ 25 آگوست در خانه به مصاف سمپدوريا خواهد رفت.
کامل کاسیاس بازدید : 261 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

'ايکر کاسياس' گفت: مورينيو رئال مادريد را دگرگون و متحول کرد و در مسيري صحيح قرار داد.دروازه بان رئال مادريد به روزنامه مارکا گفت: مورينيو پروژه بلندمدت براي رئال مادريد دارد و در اينجا بسيار احساس راحتي مي کند.

وي گفت: ما به گام هاي بعدي چشم دوخته ايم، مي خواهيم تيم را قوي نگه داريم بويژه که تجربه بيشتري هم کسب کرده ايم. اميد به قهرماني در لاليگا داريم ولي در وهله اول بايد سوپرکاپ را ببريم. اميدوارم به فينال ليگ قهرمانان اروپا برسيم چون مدتها براي رسيدن به آن تلاش کرده ايم. کاسياس درباره پيوستن مودريچ به رئال مادريد گفت: او را مي شناسم. مقابل او بازي کرده ام. در رقابت هاي اروپا خوب بازي کرد. اگر باشگاه و سرمربي فکر مي کنند حضور او براي مادريد خوب است من هم همين عقيده را خواهم داشت. به هر حال من کسي نيستم که درباره آمدن و نيامدن او بايد حرف بزنم. وي درباره دوئل دوباره بارسلونا و رئال مادريد گفت: اولويت هاي مردم متفاوت است. از نظر من همه چيز کاملا مشخص است. فکر مي کنم مادريد قوي تر شده است. ما توانستيم در يک رقابت از بارسلونا پيشي بگيريم. سال گذشته قهرمان لاليگا شديم و اين قهرماني بحق بود. کاسياس از کاکا هم به عنوان يک '' هم تيمي حرفه اي'' نام برد و با اشاره به ماندن يا رفتن اين بازيکن برزيلي گفت : او در شرايط آساني نيست و بايد به او کمک کرد.

دروازه بان رئال مادريد قهرماني در رقابت هاي باشگاهي اروپا را حق مادريد دانست و گفت: هرچند که همه تيم ها همين فکر را در مورد خودشان مي کنند ولي ما بازيکنان باتجربه اي چون اوزيل ، خديرا و کريم را داريم. البته نبايد قهرمان نشدن براي ما عقده شود. بايد فعلا روي سوپرکاپ و لاليگا تمرکز کنيم. کاسياس در پاسخ به سوالي درباره نامزديش براي دريافت توپ طلاي اروپا گفت: براي همه مهم است که نامشان در فهرست نامزدها باشد. به هر حال دروازه بان هم بخشي از تيم است. هيچ وقت از اين که مي گويند فوتبال ورزشي است که با پا بازي مي شود، خوشم نيامده است. دروازه بان رئال مادريد افزود: البته واضح است که من امتياز نمي آورم و چشم ها به بازيکنان بزرگي چون کريستيانو ( رونالدو) و مسي دوخته شده است. ولي بازيکنان اسپانيايي هم شايستگي خود را نشان داده اند.

وي درباره دوستيش با ژاوي در تيم ملي اسپانيا گفت: بايد قبول کرد که تيم باشگاهي با تيم ملي تفاوت هايي دارد.مادريد و بارسلونا چهار '' ال کلاسيکو'' در فاصله اي کم بازي کرديم که شايد هيچ کس براي آن آمادگي نداشت. ولي خوشبختانه ما در اين سالها با هم بزرگ شده ايم و به رغم رقابت هاي باشگاهي، يکديگر را به خوبي مي شناسيم. دروازه بان تيم ملي اسپانيا اضافه کرد: خوشبختانه همه چيز در تيم ملي و جام ملت هاي اروپا خوب پيش رفت ولي اگر اين طور نمي شد مي گفتند ايکر، ژاوي يا پويول نبايد خود را درگير اين بحث ها مي کردند.

کامل کاسیاس بازدید : 280 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
به نظر می رسد که کوردوبا ، بالاخره به بورخا گارسیا اجازه داده تا به رئال مادرید ملحق شود . این بازیساز در مصاحبه با آ ب ث این قضیه را تائید کرد .
وی گفت :" پس از اتفاقات جمعه اخیر ، همه چیز تقریبا تمام شده است چرا که فقط امضای خودم تا بستن قرارداد باقی مانده است . رفتن از کوردوبا ناراحت کننده بود اما حالا دوره جدیدی شروع می شود . برایم مشکل بود که رئال را رد کنم ، این فرصت بی بدیلی بود . من در آستانه پیوستن به کاستیا هستم اما خوش شانس هستم که می توانم با بازیکنان بزرگی تمرین کنم ... باید از کوردوبا به خار فرصت بزرگی که به من داد تشکر کنم . "

تعداد صفحات : 121

درباره ما
آیدی نیمباز=*iker...casillas* شماره پیامک09393053332
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • خرید گیفت کارت پی اس ان 20 دلاری ارزان
  • فرش 1000 شانه
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • *real*
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • چهارشنبه 17 خرداد 1396
  • پنجشنبه 19 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • دوشنبه 02 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • دوشنبه 15 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • پنجشنبه 05 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • دوشنبه 04 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • يکشنبه 11 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 03 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • يکشنبه 3 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • نظرسنجی
    فقط ؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3614
  • کل نظرات : 798
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 879
  • آی پی امروز : 281
  • آی پی دیروز : 284
  • بازدید امروز : 824
  • باردید دیروز : 851
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,438
  • بازدید ماه : 8,112
  • بازدید سال : 70,588
  • بازدید کلی : 1,959,813