loading...
★★★هواداران رئال مادرید★★★
کامل کاسیاس بازدید : 306 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)
 پنج گلی که رئال مادرید به میلان زد ، مطبوعات ایتالیا را تحت تاثیر قرار داد . رئالی ها یک نیمه دنوم فوق العاده داشتند و به قولی حریف را توی قوطی کردند تا آماده بازی سوپرکاپ اسپانیا شوند .
مدیا ست تیتر زد :" جشنواره گل رئال " هر چند که به تمجید از نیمه اول رئال پرداخت . گاتزتا دلوا اسپورت هم تیتر زد :" یک پنج تایی بد " که به "نمایش " کریستیانو در نیمه دوم اشاره داشت :" 50 هزار هوادار که به استادیوم یانکی ها آمده بودند ، لذا بردند . "
ال کوریره در مورد میلان تیتر زد :" چه گندی !" و به برتری رئال در طول بازی اشاره کرد . لا رپابلیکا هم نوشت :" رئال مادرید ، میلان را تحثیر کرد "
کامل کاسیاس بازدید : 311 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

به گزارش سایت رسمی رئال مادرید باشگاه با والنسینا بر سر انتقال کانالس به توافق رسید همچنین حق بازگشت وی برای رئال مادرید محفوظ خواهد بود.

کامل کاسیاس بازدید : 244 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

پرواز به سوی فیلادلفیا

رئال پس از شکست میلان از نیویورک به سوی فیلادلفیا پرواز کرد تا چهارمین بازی دوستانه را در ایلات متحده برگزار کند.پس از به زمین نشستن پرواز رئال مادرید بازیکنان به هتل ریتز کارلتون می روند بازی بعدی  رئال نیز برابر سلتیک خواهد بود.

کامل کاسیاس بازدید : 238 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)
انتقال کاکا به میلان " تقریبا غیرممکن " به نظر می رسد . پس از آن که دو باشگاه در چهارشنبه در نیویورک با هم صحبت کردند ، آدریانو گالیانی ، نایب رئیس میلان در بیانیه ای که توسط اسکای اسپورت منتشر شد اعلام کرد که با رئال مادرید به مذاکره ادامه می دهند اما دوست ندارد که امید کاذب به هواداران تیمش بدهد .
گالیانی گفت :" خرید کاکا تقریبا غیرممکن است چرا که دستمزد و قیمتش بالاست . ما به مذاکره ادامه می دهیم اما نمی خواهیم امید کاذب به هواداران بدهیم . این خرید خیلی خیلی خیلی مشکل است . "
گالیانی در روزی که تیمش 5-1 مقابل رئال باخت و تحقیر شد ، فرصتی پیدا کرد تا در مورد کاکا با فلورنتینو صحبت کند . آنها می خواستند این بازیکن را به طور قرضی بخرند و تازه رئال هم نصف دستمزدش را بپردازد که سران رئال با چنین پیشنهادی مخالفت کردند .
کامل کاسیاس بازدید : 263 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

نیمار با هیچ چیز به اندازه تیتر روزنامه ها شدن عشق نمی کند . سعی می کند هر روز یک حرفی بزند تا شاید تیتر روزنامه ای شود و کلی با خودش ذوق کند . حالا در آستانه فینال المپیک ، او به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخته است .
نیمار گفت :" کریستیانو یک اسطوره است . از آغاز دوران فوتبالم او را دنبال می کردم . یک نماد است ، یکی از بهترین های دنیا . همین طور مسی . آنها برای علاقمندان به فوتبال یک الهام هستند . "

کامل کاسیاس بازدید : 277 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

رافائل واران ، بازیکن رئال مادرید یکی از چهار تازه وارد لیست تیم ملی فرانسه برای بازی دوستانه هفته آینده مقابل اروگوئه است .
بنا بر اعلام دیدیه دشامپ ، مربی جدید تیم ملی فرانسه ، به جز واران ، کریم بنزما هم از رئال در این لیست قرار گرفته است . تازه واردهای دیگر هم کریستوف ژاله ، اتین کاپوئه و ماپو یانگا امبیوا هستند . سمیر نصری و ژرمی منز از این بازی به علت محرومیت به خاطر رفتارشان در یورو خط خورده اند . لیست کامل بدین شرح است :
دروازه بان ها : لوریس ، مانداندا
مدافعان : کلیشی ، دبوشی ، اورا ، ژاله ، کوسیلنی ، ساخو ، واران و یانگا امبیوا
هافبک ها : کاپوئه ، گونالونس ، مارتین ، ماتوئیدی ، ماووبا
مهاجمان : والبوئنا ، بنزما ، برایاند ، ژیرو ، گومیس ، پایت و ریبری

کامل کاسیاس بازدید : 284 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)
مایکون پس از رد پیشنهادات چلسی ، آنژی و پاریسن ژرمن فقط رئال را می خواهد . حالا به گزارش کوریره ، فلورنتینو برای خرید وی یک استراتژی تدوین کرده است .
رئال مادرید حاضر نیست که تا زمان رفتن لاس دیارا ، دفاع راست بخرد اما اصرار مایکون باعث شده که رئالی ها کم کم به فکر خریدن وی بیافتند .
اینتر می خواهد از دستمزد بالای مایکون که سالی 4 میلیون یورو می پردازد خلاص شود . اما رئال هم حاضر نیست چنین رقمی را بپردازد و برای خرید این بازیکن 31 ساله ، می خواهد که دستمزد وی نصف شود .
کامل کاسیاس بازدید : 235 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)
کارلوس سگورا مولینو ، دروازه بان سابق رئال مادرید سی به تمجید از مورینیو پرداخت و گفت که او هوای آکادمی را دارد .
وی گفت :" ما با این که در تیم سوم رئال مادرید بودیم ، بارها فرصت تمرین با اصلی ها را پیدا کردیم . ما دائم با او در تماس بودیم و خیلی کمکمان کرد . "
بازیکن گویخوئلو در مورد ایکر گفت :" چند باری با او دیدار کردم اما توصیه های خوبی از او گرفتم و خیلی متواضع نشان داد . "
وی در مورد احتمال بازگشت به رئال گفت :" برای هر اتفاقی آماده هستم . می خواهم خودم را اثبات کنم و دوست دارم خودم را به اثبات رسانم . "
کامل کاسیاس بازدید : 239 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)
امانوئلسون پس از بازی با رئال مادرید گفت :" بازی مشکلی بود . آنها تیمی بزرگ با بازیکنانی بزرگ بودند . سعی کردیم از آنها درس بگیریم و بهتر شویم . "
یپس ، بازیکن دیگر میلان هم نظر مشابهی داشت . وی افزود :" ما تلاش می کنیم . سعی می کنیم بهترین آماده سازی را برای فصل پیش رو داشته باشیم . میلان تیم بزرگی است و با وجود این که خیلی ها رفتند تیم بزرگی می ماند . "
کامل کاسیاس بازدید : 234 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

در اتاق های شیک هتل "فور سیزنز " در قلب نیویورک ، امروز صبح یک بازی دیگر هم برگزار شد . این بار میان فلورنتینو پرز و آدریانو گالیانی با هدف کاکا . در مورد بازیکن برزیلی کار مشکلی وجود دارد . آینده اش کاملا نامطمئن است . مورینیو درها را به روی رفتنش باز کرده و حالا باید دید که می ماند یا به خانه سابقش بر می گردد .
هر چند که این کار زیاد هم آسان نیست . در ابتدا باید گالیانی بتواند که تحت فشار تیفوسی های تیمش ، فلورنتینو را راضی کند چرا که می داند اگر شانس خرید بازیکن برزیلی را از دست بدهد ، مشکلاتش دو چندان می شود .
هواداران میلان پس از فروش ستارگان تیمشان تهدید کرده اند که حق عضویت خود را لغو می کنند . برخی معتقد هستند که خرید کاکا می تواند آبی بر این آتش باشد تا هواداران میلان کمی عقب نشینی کنند . هر چند که در حال حاضر ماندن کاکا در رئال محتمل تر است .
گالیانی و فلورنتینو در سالهای اخیر نشان داده اند که روابط خوبی با هم دارند هر چند که این باعث نمی شود مدیر رئال حاضر شود پیشنهاد چرند آنها را بپردازد . آنها کاکا را به طور قرضی می خواهند و تازه اعتقاد دارند که رئال باید نصف دستمزدش را بپردازد .
با وجود روابط خوب میان سران دو باشگاه ، فلورنتینو حاضر نیست که حماقت به خرج دهد . مدیر رئال پول می خواهد و اگر میلانی ها می خواهند هوادارانشان را راضی کنند باید دست به جیب شوند .

کامل کاسیاس بازدید : 282 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

گالاتاسرای به خرید شاهین اصرار دارد . به گفته مطبوعات ترکیه ، این باشگاه در نظر دارد که او را به طور قرضی به خدمت بگیرد .
مورینیو اعلام کرده که شاهین بهتر است برود تا فرصت بیشتری پیدا کند اما فعلا منتظر است که خرید مودریچ نهایی شود و بعد او را بفروشد .
گالاتاسرای امیدوار است او را به طور قرضی بخرد . عبدالرحیم البیرق ، یکی از سران این باشگاه گفت :" من تلفنی با شاهین صحبت می کنم تا او را راضی کنم . "
باشگاه ترکیه ای در سال آینده در چمپیونزلیگ حضور خواهد داشت و این شاید بتواند شاهین را اغوا کند .


کامل کاسیاس بازدید : 272 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

ماسیمیلیانو آلگری ، مربی میلان اعتقاد دارد که شکست 5-1 به رئال مادرید ، فاصله واقعی میان دو تیم است و هواداران روسونری باید این را بپذیرند .
این مربی می داند که تیمش هرگز کنترل توپ را نداشته و رئال مادرید کاملا به تیمش سر بوده است هر چند که اشتباهات تدافعی در نیمه دوم کاملا برایشان گران تمام شده است .
آلگری گفت :" فاصله زیادی میان ما و رئال مادرید وجود دارد . اما نیمه اول خوبی داشتیم . دو ، سه موقعیت خوب داشتیم در حالی که در نیمه دوم خوب نبودیم و روی ضد حملات ضربه خوردیم . در مقابل تیمی نظیر رئال باید حواست خیلی جمع باشد . "
مربی ایتالیایی گفت که جو استادیوم یانیک ها خیلی خاص بوده است و به غیر از نتیجه ، از بقیه چیزها آن لذت برده است . آلگری همچنین در مورد کاکا صحبت کرد و گفت :" نیازی نبود او را ببینم . همه می دانیم که او چه بازیکن خوبی است اما من نیستم که باید آینده اش را تعیین کنم . تا آخر فصل نقل و انتقالات هنوز وقت بازی است و هر چیزی ممکن است . بازیکنی با کلاس کاکا به کار هر تیمی می آید . "
در زمانی که آلگری در کنفرانس مطبوعاتی بود ، فلورنتینو پرز به رختکن میلان رفت تا با گالیانی خوش و بش کند .


کامل کاسیاس بازدید : 265 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)
 ویلسون پالاسیوس ، بازیکن هندوراسی استوک در مورد عملکرد خوب خودش در المپیک لندن صحبت کرد و سپس به تمجید از رئال مادرید پرداخت و گفت :" ماینور فیگورا ، دفاع چپ ویگان ، لیاقت بازی در رئال مادرید ، بهترین تیم دنیا را دارد . "
وی افزود :" رئال مادرید همیشه بهترین تیم دنیا بوده و خواهد بود . فقط می توان به آمارشان نگاه کرد. آنها یک تیم فوق العاده هستند و جامهای زیادی برده اند . "
وی در المپیک گفت :" دستاوردهایمان باور نکردنی بودند . به خصوص در نیمه دوم بازی با اسپانیا خیلی خوش شانس بودیم اما مهم این است که به نیمه نهایی رسیدیم .
کامل کاسیاس بازدید : 265 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)
روبرتو خیلماین (ونزوئلا ، 21 آوریل 1956) ، یک نقاش رئالی است . او شش سال پیش به مادرید آمد تا سکونت کند . خودش می گوید :" من یک مهاجم برگشتی هستم ، این گونه صدایم کنید . پدرم مادریدی بود و خبرنگاری می کرد . عاشق گاوبازی ، رائول ، و بوتراگوئنو بود . من هم این حس را از او به ارث بردم . "
http://s5.as.com/recorte/20120809dasdaiftb_12/XLCO/Ies/20120809dasdaiftb_12.jpg
او به طور اختصاصی ، گاوبازی را به تصویر می کشد . بیش از 20 نمایشگاه در شهر مادرید داشته است . در حال حاضر دو رستوران دارد . هر چند که در خلوتش نقاشی هایی هم از رئالی ها می کشد :" من یک کلکسیون خصوصی از نقاشی های رئالم ادرید دارم . اگر کسی بخواهد به او نشان می دهم . نقاشی هایی از برنابئو ، کریستیانو ، ساکت کردن نیوکمپ توسط رائول و موفقیت های مورینیو را کشیده ام . باشگاه از این کارم استقبال کرد . "
روبرتو با رنگ روغنی نقاشی می کند . وی می گوید :" سعی می کنم از تصاویر استفاده کنم و از رویشان نقاشی هایم را الگو برداری کنم . در حال حاضر یکی از چالش هایم کشیدن نقاشی چمن برنابئوست . "
وی افزود :" در لالیگای گذشته ساکت کردن نیوکمپ توسط برنابئو را دوست داشتم . حرکتش مثل رائول معنا دار بود . امیدوارم کاسیاس سال بعد چمپیونزلیگ را بالا ببرد . "
کامل کاسیاس بازدید : 281 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

راه پیوستن مودریچ به رئال مادرید کم کم باز می شود . تاتنهام دیروز یکی از جدی ترین مشتریان برای بازیکن کروات یعنی پی اس جی را از دست داد . باشگاه فرانسوی حاضر بود که 45 میلیون یوروی درخواستی دانیل لوی ، مدیر تاتنهام را بدهد اما در نهایت آنها لوکاس مورا را خریدند تا از سر راه رئال مادرید کنار بروند . لوی دیگر نمی تواند پیشنهاد 45 میلیونی آنها را بر سر مدیران رئال بکوبد و اخاذی کند . به گفته مطبوعات انگلیس ، او کم کم خواسته اش را به 38 میلیون کاهش داده است .
البته رئال هنوز حاضر نیست ایم رقم را بپردازد . رقم رئال 30 میلیون به صورت نقد و هشت میلیون به عنوان پاداش در سالهای آتی است که بسته به عملکرد بازیکن بالکانی در رئال ، به تاتنهام داده می شود .
فلورنتینو و خوزه آنخل در حال حاضر با تیم به آمریکا رفته اند اما تماسهایشان را با لوی که به خاطر مسائل شخصی در نیویورک است ، ادامه می دهند . حالا زمان علیه مدیر اسپورز است . آنها باید یک هفته دیگر اولین بازیشان در لیگ انگلیس مقابل نیوکاسل را داشته باشند و مودریچ همچنان یک عضو اضافی در این تیم است .
البته رئال هم بی مشکل نیست . مورینیو گفته که یا مودریچ باید خریده شود ، یا هیچ کس و گفته می شود که دو گزینه را هم رد کرده است . در حالی که تاتنهام باید با بازیکنی سر کند که فکر می کند به او خیانت شده چرا که لوی پارسال قول رفتن را به او داده بود . ماندن مودریچ با این شرایط اصلا به سود باشگاه انگلیسی نیست . از طرفی تاتنهام برای خریدهایش نیاز به پول دارد . آنها در صورت فروش بازیکن کروات ، به دنبال کامارا از پارتیزان و لوریس از لیون خواهند رفت .
حالا لوی باید کمی انعطاف پذیر تر باشد . او سخت مذاکره می کند . او دو هفته پیش پیشنهاد 30 میلیون با بندهای اضافی رئال را پذیرفته بود اما پیشنهاد پی اس جی باعث شد کمی مکث کند . حالا ناصر الخلیفی و یارانش عقب کشیده اند .
به نظر می رسد که با کنار رفتن پی اس جی ، کار رئال آسان تر باشد . روزهای آتی می تواند کلیدی باشد . ویلاش بواس سعی کرده که منت کشی مودریچ را کند اما نتیجه ای نگرفته است .

کامل کاسیاس بازدید : 249 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7463988816/Real_Madrid_Milan40.jpg

 ایکر کاسیاس پس از غلبه بر میلان گفت :" این بازیها حس خاص خودشان را دارند . تیم می تواند سرعت خود را برای رقابت پیدا کند ، آن هم در حالی که بیش از یک ماه با هم نبودیم و کم کم با هم خو می گیریم . حالا سه سال است که در کنار هم هستیم و تیم بیشتر با هم خو گرفته است و این باعث می شود که بهتر حرکت کنیم . بازیکنان درست تر تصمیم می گیرند . ما بهتر از دو سال گذشته هستیم و تلاش می کنیم که از پارسال بهتر باشیم . "
وی در مورد شروع رسمی فصل گذشت :" تیم به خوبی حرکت می کند و برای آغاز کار آماده تر می شویم . ده روز دیگر لالیگا شروع می شود و زمان زیادی وجود ندارد . باید همچنان به تلاش ادامه دهیم تا بهترین شروع ممکن را داشته باشیم . "
ایکر در مورد شرایط تیم گفت :" دو سال است که به نیمه نهایی چمپیونزلیگ می رسیم و این یکی از اهداف اصلی ماست . تلاشمان را خواهیم کرد اما تیمهای زیادی هستند که برای این تورنمنت می جنگند . می دانیم که کار مشکلی است . "
کاپیتان در مورد بازی در استادیوم یانکی ها گفت :" تجربه فوق العاده ای بود و هواداران هم انگار آن را دوست داشتند . این استادیومی متفاوت با آن چه عادت داشتیم بود . "
وی در مورد نقل و انتقالات تیم گفت :" وظیفه ام به عنوان کاپیتان این است که با بازیکنان باشم و از هر کسی که می آید به خوبی استقبال کنم . "

کامل کاسیاس بازدید : 239 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)
در تست ماقبل آخر ، رئال مادرید به یک پیروزی دیگر رسید . گونزالو هیگوائین پس از برد خوب مقابل میلان گفت :"خوب است که آرامش نداشته باشیم . یک هفته تا شروع فصل مانده و امیدواریم در بهترین شرایط کار را شروع کنیم . "
بازیکن آرژانتینی بدشانسی آورد که یکی از شوتهایش به تیرک خورد . وی در ادامه گفت :" من خوشحال هستم . این ها بازیهای آماده سازی هستند و خوب است که برنده باشیم . هر چند که تازه در آغاز کار هستیم . هنوز یک هفته تا شروع فصل مانده و امیدوارم بهترین بازیمان را انجام دهیم . همچنان یک بازی آماده سازی باقی مانده است . ما خوب کار می کنیم و تقریبا هم ارز سالهای گذشته هستیم و مربی ما هم یکسان است و این خوب است . "
وی در مورد میلان گفت :" آنها تیمی بزرگ و یا شخصیت هستند . اما ما کار را جدی گرفتیم . " و در مورد هواداران در استادیوم یانکی ها گفت :" استادیوم جو فوق العاده ای داشتند و هواداران خیلی تشویقمان کردند . "
وی در مورد رئال مادرید گفت :" این مثل روز اولی است که آمدم . رقابت از ابتدا وجود دارد و خوب است که نمی توان استراحت کرد . ما تازه در آغاز کار هستیم و امیدواریم که در پایان فصل ، چمپیونزلیگ را برده باشیم . "
کامل کاسیاس بازدید : 277 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7463975050/47.jpg

رئال مادرید میلان را با انجام یک بازی فوق العاده شکست داد و کریستیانو رونالدو با زدن دو گل ، یکی از ستارگان تیمش بود . این مهاجم نقش فوق العاده ای در این بازی داشت . وی گفت :" ما برای فصل آماده می شویم تا شروع خوبی داشته باشیم . امروز عالی بودیم هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم . "
رونالدو افزود :" باید سعی کنیم پیشرفت کنیم چرا که فصلی طولانی در پیش است . این پیروزی ها و گلها برای اعتماد به نفسمان خوب است . می خواهیم که فصل را به بهترین شکل شروع کنیم . "
کریستیانو همچنین از کاکا تمجید کرد و گفت :" از نظر من رئال مادرید صاحب بهترین بازیکنان دنیاست و او هم یکی از بهترین هاست. اگر او بخواهد برود تصمیم خودش است اما فکر می کنم بماند . "

کامل کاسیاس بازدید : 305 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)
رئال مادرید فقط درون زمین نسبت به میلان برتری نداشت . بلکه در سکوها هم قدرت عمل در دست رئالی ها بود که عملکرد خوبی داشتند . استادیوم یانکی ها در نیویورک ، سپدپوش شده بود . از میان سه بازی دوستانه رئال ، بازی با میلان پر طرفدار ترین بود . آن هم در زمین بیسبالی که به احترام این بازی تبدیل به زمین فوتبال شده بود .
از میان 49.474 نفری که به استادیوم آمدند ، بیش از سه چهارم رئالی بودند . حقیقت این است که رئال هر جا که رفته اشتیاق ها را بر انگیخته است . در دو بازی قبلی در لس انجلس و لاس وگاس هم استادیوم ها پر شده بود و این بار هم استادیوم یانکی ها شلوغ ترین روز تاریخش را برای یک بازی فوتبال داشت . از طرفی این بازی پر طرفدار ترین بازی امسال از سری بازیهای " ورد فوتبال چلنج " که در آمریکا برگزار می شود ، بود .
کامل کاسیاس بازدید : 258 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

جلسه میان فلورنتینو و گالیانی یک ساعت پیش از رئال - میلان در کل جهان پخش شد . نایب رئیس میلان به همراه فلورنتینو به چمن آمده بود و حتی با خوزه مورینیو پیش از این بازی دوستانه خوش و بش کرد .

http://s5.as.com/recorte/20120809dasdasftb_3/XLCO/Ies/20120809dasdasftb_3.jpg    

 گالیانی این روزها تحت فشار هوادارانش می خواهد شرایط را حل کند . او سعی کرد که در نیویورک برای بازگشت پسر خلفش ، کاکا تلاش کند . در حال حاضر میلان حاضر نیست بازیکن برزیلی را به طور قطعی بخرد .
از طرفی ماسیملیانو آلگری در این باره لبخند زد و گفت :" این مسئله مربوط به من نیست ، به سران باشگاه ربط دارد . سخت است که بدانیم در آینده چه می شود . فصل نقل و انتقالات تا 11 شهریور باز است . "

کامل کاسیاس بازدید : 343 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7463985157/Real_Madrid_Milan.jpg

رئال مادرید 5-1 میلان
AVI / 720*404 / MediaFire
1-0 : دی ماریا : لینک
1-1 : روبینیو : لینک
2-1 : رونالدو : لینک
3-1 : رونالدو : لینک
4-1 : راموس : لینک
5-1 : کایخون  : لینک

Mkv/ HD / 1280*720 / MediaFire
1-0 : دی ماریا : لینک
1-1 : روبینیو : لینک
2-1 : رونالدو : لینک
3-1 : رونالدو : لینک
4-1 : راموس : لینک
5-1 : کایخون  : لینک

هایلایت ها
نیمه اول : مدیافایر
نیمه دوم : مدیافایر

کامل کاسیاس بازدید : 214 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)
 مورینیو پیغام مستقیمی را به گالیانی فرستاد و گفت :" اگر کاکا بخواهد بماند خوشحال می شوم و اگر بخواهد بروم هم خوشحال می شوم . در زمیان های فوتبال ، بازیکنان هر جا که بخواهند بازی می کنند . او بازیکن بسیار خوبی است . آماده است تا در بهترین سطحش باشد . اگر تصمیم بگیرد که بماند عالی است . اگر بماند هم عالی است اما ما بیرونش نمی کنیم . اگر او را می خواهند ، پولش را باید بپردازند . " 
مربی رئال مادرید در مورد عملکرد برخی بازیکنان در این بازی صحبت کرد . وی در مورد حضور 79 دقیقه ای کریستیانو در زمینگفت :" دلیال مختلفی داشت که بین دو نیمه تعویض نشد . به خاطر هواداران ، حریف ، زمین فوق العاده و لذت بردن از پیش فصل . مجموعه ای از این دلایل . امروز بازیکنانی داشتیم که بیش از 45 دقیقه بازی کردند و بیشترین دقایقشان را در پیش فصل داشتند . بازیکنانی نظیر کریستیانو باید بیشتر بازی کنند چرا که می خواهند بخشی از این نمایش باشند . از طرفی او تمرینات پیش فصل خوبی داشته است . "
وی گفت که هدفش سوپرکاپ نیست ، لالیگاست و افزود :" پارسال سوپرکاپ را باختیم و لالیگا را بردیم . سوپرکاپ هیچ پیامدی برای فصل نخواهد داشت . طبیعتا می خواهیم آن را ببریم اما برای من بازی با والنسیا مهمتر از سوپرکاپ است . "
مورینیو به انتقاد از برگزاری بازیهای ملی در حین تمرینات پیش فصل پرداخت و گفت :" مشکل این است که بازیکنان باید دوشنبه در تیمهای ملیشان باشند و پنجشنبه برگردند . در حالی که ما باید یک شنبه اولین بازی لالیگایمان را انجام دهیم . امیدوارم مربیان بتوانند با باشگاه ها و بازیکنانشان هم دردی کنند . این آماده سازی مشکل است . بازیکنان دارند برای فصل آماده می شوند . به هر صورت شرایط مشکلی است . "
مربی رئال مادرید سپس لالیگا را دوباره بزرگترین لیگ جهان داسنت و گفت :" فکر نمی کنم تیمی بتواند لیگ 100 امتیازی و 121 گله را تکرار کند . رئال و بارسا بهترین تیمهای جهان هستند . این جا ماندم چرا که بهترین لیگ را دارد . "
مورینیو در مورد پیوستن لوکاس به پی اس جی گفت :" وقتی پول داری ، می توانی بازیکن بخری و در بازر نقل و انتقالات تحرک داشته باشی . تا زمانی که فیرپلی مالی انجام نشود این کار جواب می دهد . به طور مثال ما نه خریدیمیو نه فروختیم . طبیعتا هر بازیکنی را بخواهیم باید برایش خرج کنید . هیچ کس رایگان نیست (اشاره به کاکا) . "
وی در مورد پر شدن استادیوم یانکی ها برای این بازی گفت :" این بازی ها می توانند این ورزش را در آمریکا گسترش دهند . " و در ادامه گفت که " تیم می تواند به موقع برای فصل آغاز شود" و " چمپیونزلیگ و لالیگا مهمتر از کوپا و سوپرکاپ است . "
کامل کاسیاس بازدید : 312 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7463977525/73.jpg

رئال مادرید بهترین بازی پیش فصلش را در مقابل سرسخت ترین رقیبش در استادیوم بزرگ یانکی ها انجام داد .
شاید اولین بار در تاریخ میلان باشد که آنها پس از یک فصل فاجعه بار نه تنها به تقویت خود نمی پردازند ، بلکه آن قدر بینوا شده اند که 10 میلیون هم پول ندارند خرج کاکا کنند و تازه این که بهترین بازیکنانشان را هم خود خواسته از دست می دهند !
اگر گلی باشد که شباهت میان بیسبال و فوتبال را تعیین کند ، آن گلی است که دی ماریا دیشب در استادیوم یانکی ها به ثمر رساند . گلی که در معبد بیسبال جهان به ثمر رسید . این بار ، "پرتاب کننده " آبیاتی بود که روی ارسال اوزیل ، توپ را به خوبی روی پای بازیکن آرژانتینی انداخت تا ال فیدئو به زیبایی گلزنی کند . یک ضربه روپای با کلاس ، دقیق و زیبا در ابعادی دقیق . یک کار هنری که کل جهان را تحت تاثیر قرار می دهد . ضربه دی ماریا ، هواداران آمریکایی که با دیدگاهی متفاوت به فوتبال می نگرند را به وجد آورد تا با دو گل دیگر کریستیانو در نیمه دوم ، حریف را محو کنند . ستاره پرتغالی نمی خواست فرصت درخشش در یکی از شهرهای محبوبش را از دست بدهد . کاپیتان آمریکا نمی توانست سه بازی پیاپی را بدون گلزنی در پیش فصل سپری کند . راموس گل چهارم را با یک ضربه سر از روی کرنر به ثمر رساند و کایخون در محوطه جریمه پنجمی را زد . رئال مادرید کامل ترین بازی پیش فصلش را داشت .
اما دی ماریا فقط " ضربه زن " نبود بلکه مثل یک گلولوه می دوید . نه تنها برای "بیس " ها ، بلکه به دنبال حریفانی که به دنبال توپ بودند . او اولین کسی بود که خود را به توپ ها می رساند . شماره 22 رئال مادرید از همه نظر یکی از بهترین بازیهایش در رئال مادرید را انجام داد تا نشان دهد که پس از غیبت مقابل سانتوس لاگونا آماده تر از همیشه است . آسربی ، مدافع میلان با او کابوس را تجربه کرد . رئال مادرید در ابتدا از چهار ضلعی قدرت خود در فاز هجومی استفاده می کرد : بنزما ، اوزیل ، رونالدو و دی ماریا . با همکاری این بازیکنان ، رئال مادرید اوپرای چشم نواز فوتبال را به نمایش گذاشته بود . باید به این ساختار هجومی ، زوج لاس - خدیرا را اضافه کرد که در میان ویالونیست ها تبدیل به دی جی های موزیک الکترونیک شده بودند .
رئال مادرید در نیمه دوم با حرکات فوق العاده دی ماریا هماهنگ می کرد . هر چند که روی همکاری مثلث نوچرینو ، کاسانو و روبینیو ، بازیکن برزیلی توانست گلزنی کند و به بلندگوی استادیوم یانکی ها بگوید که " هنوز هم بازیکن بسیار خوبی " است . او رویای حضور در رئال را داشت اما در انگلیس کاملا محو شد . دیشب در نیویورک توانست که کمی خودش را ثابت کند .
دی ماریا پس از گل تساوی تقریبا بار تیمش را روی دوش داشت و در دقیقه 36 ضد حمله ای را طراحی کرد که نزدیک بود کریستیانو آن را به گل مبدل کند . دقایقی بعد باز هم بازیکن آرژانتینی یک شوت فوق العاده را روانه دروازه حریف کرد که آبیاتی آن را عالی مهار کرد .
در نیمه دوم ، نسبت به ترکیب اولیه رئالم ادرید دو تغییر داشت . آربلوا ، راموس ، ژابی و هیگوائین جای ناچو ، واران ، خدیرا و بنزما را داشتند . کریم و خدیرا دو بازیکنی بودند که در این پیش فصل معمولا با ال پیپیتا و لاس عوض شدند . کریستیانو روی پاس لاس ، یک گل عالی دیگر را زد تا نماد رئال مادرید مورینیو باشد . دی ماریا نمی خواست زمین را بدون گل دومش ترک کند . در دقیقه 55 ، حرکت فوق العاده اوزیل به بازیکن آرژآنتینی رسید که توپ به تیر خورد . اما خط حمله رئال سیر نمی شد و کریستیاو نماد تیم بود . در دقیقه 60 ، کاکا با تشویق هواداران به زمین آمد و پاس گل سوم را به کریستیانو داد . موراتا در دقیقه 79 به زمین آمد ، درست در زمان حضورش در زمین می توانست دومین گل پیش فصلش را بزند اما نشد . سرجیو راموس روی کرنر کاکا گا چهارم را زد و کایخون در نهایت روی پاس کاکا سومی را زد تا بازیکن برزیلی با سه پاس گل شبی رویایی داشته باشد .

کامل کاسیاس بازدید : 217 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)
ماسیمیلیانو آلگری ، مربی میلان در مورد انتقال احتمالی کاکا به میلان پیش از بازی با رئال مادرید صحبت کرد . وی گفت :" این تصمیم هیئت مدیره است . باید دید که در آینده چه می شود . تا 31 آگوست هر اتفاقی محتمل است و هر چیزی می تواند رخ دهد . "
وی در مورد بازی با رئال گفت :" آنها تیم بزرگی هستند و همه چیزشان روبراه است . یک بازی بزرگ در یک استادیوم بزرگ خواهد بود . "
وی اعلام کرد که مونتولیوو به این بازی نمی رسد و در پایان افزود :" امیدوارم که بازی در سطح استادیوم باشد . "
کامل کاسیاس بازدید : 248 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

خوزه مورینیو در مصاحبه اختصاصی با فاکس اسپورتز در مورد تیتو ویلانوا صحبت کرد . وی با صداقت در مورد حرکت سال گذشته اش با سرمربی فعلی بارسا گفت :" نباید آن کار را می کردم . طبیعتا این طور نیست . اما اشتباه است که در نظر نگیریم که پشت این ماجرا که کنترلم را از دست داده ام چه بوده است . با بازیکنانم خیلی کار می کنم و سعی می کنم که احساساتشان را کنترل کنم تا فقط به بازی کردن فکر کنند و کارشان را خوب انجام دهند اما من خودم کنترلم را از دست دادم . همان طور که تیتو گفت ، آن تصویر تا همیشه به یادگار می ماند . این تصویر منفی ، مهمترین نکته است . اما من او و مشکلی نداریم . پس از آن بازی با هم دیدار کردیم و خوش و بش کردیم . آن ماجرا تمام شده است و حالا باید تلاش کنیم که هیچ اتفاقی مشابه آن رخ ندهد .
مورینیو سپس در مورد دو مسئله دیگر با کنایه صحبت کرد . در ابتدا در مورد کریستیانو گفت :" دو سال پیش بیشترین گل را زد و کفش طلا را برد اما فقط به کوپا دل ری رسید . پس از آن توپ طلا به مسی رسید ... پارسال مسی بیشترین گل را زد اما فکر نمی کنم که لازم باشد که این جایزه را ببرد . اما او ببرد ، فوتبال ذات تیمی خود را فراموش می کند . "
وی در مورد اهداف رئال برای فصل آینده گفت :" سال گذشته در چمپیونزلیگ در نیمه نهایی اوت شدیم . حالا نزدیک هستیم . یک روز به آن می رسیم . نزدیک هستیم . "

کامل کاسیاس بازدید : 247 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

زمان الکلاسیکوی اروپا فرا رسید . با این که دوستانه است اما رئال - میلان همیشه جذابیت دارد . روابط آکادمیک دو باشگاه فوق العاده است اما نمی توان منکر رقابت میان دو باشگاه موفق اروپا شد . دو باشگاهی که بیشترین جام را در چمپیونزلیگ کسب کرده اند .
برای رئال ، بازی مقابل میلان بهترین محک در این مقطع از پیش فصل است . مورینیو می خواهد بهترین ترکیبش را مقابل روسونری ها بچیند . تا کنون رئال سعی کرده که در هر نیمه از بازیهای دوستانه تیم متفاوتی را بچیند تا خستگی را حس نکند .
بازیکنانی که زودتر به ترکیب اضافه شدند ، اساس ترکیب بازی با گالکسی را تشکیل دادند . مقابل سانتوس لاگونا ، ترکیب کمی متعادل تر شد و مقابل تیم آلگری مورینیو احتمالا بهترین تیمش را گزینش خواهد کرد .
میلان در میانه راه بازیسازی خود پس از رفتن ایبرا و تیاگو ، دو ستاره تیمش با قیمت 65 میلیون یورو به پی اس جی است . تیم برلوسکونی تغییرات زیادی داشته اما همچنان بازیکنان مهمی نظیر کاسانو ، روبینیو و پاتو را دارد .
البته رئال مادرید می داند که با وجود این برتری نمی تواند خود را برنده قطعی بداند . رئال در مرحله آماده سازی است و اخیرا پروازی پنج ساعته از لس آنجلس به نیویورک داشته است . پس از این بازی ، رئال باید با اتوبوس راهی فیلادلفیا شود تا آخرین بازی دوستانه خود را در مقابل سلتیک داشته باشد .

کامل کاسیاس بازدید : 212 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)
 می گویند که هر کس چک اول را بزند ، دومی را محکم تر می زند . کریستیانو حالا یک برتری پیدا کرده است و در حالی که کاسیاس میان او و مسی قرار گرفته ، ستاره پرتغالی برای دومین بار در دوران فوتبالش به طور عادلانه ای به جایزه " گل 50 " رسیده است . این یعنی این که بالاتر از گروهی 50 نفره از بازیکنان در سرتاسر دنیا قرار دارد و بهتر از همه آنهاست و به قول خودش افتخاری است برای تمام کسانی که از او تمجید می کنند . هیچ کس در دنیای فوتبال در فصل اخیر بهتر از او نبود . او بیشترین گل را در لالیگا نزد اما نمایشهایی فوق العاده در سطح اول داشت تا نقشی کلیدی در قهرمانی رئال مادرید داشته باشد . سپس در یورو نماد پرتغال شد و آن قدر پیش تاخت که در نهایت توسط قهرمان بزرگ اوت شد .
این جایزه حالا انگیزه ای برای جاه طلبی های بی حد و مرز کریتسیانوست . او هر چه بیشتر ببرد ، بیشتر انگیزه می گیرد . هر چند که یک حرفه ای به تمام معناست و پا پس کشیدن در قاموس او نیست . شاید از خراب کردن پنالتی مقابل بایرن ناراحت باشد اما می خواهد فصل بعد جبران کند و به دهمین چمپیونزلیگ که بزرگترین پاداش اوست ، برسد .
کامل کاسیاس بازدید : 260 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

 پنج سال پیش کاکا به عنوان برنده توپ طلا به رئال مادرید پیوست . یک سال قبلش رئال مادرید بهترین دفاع چپ یوروی زیر 21 سال به نام رویستون درنت را با قیمتی نجومی به برنابئو آورده بود و به نظر می رسید که هر دویشان ستارگان تیم باشند . حالا پس از پنج سال ، رئال مادرید نمی تواند از دست مشکلی به نام کاکا رها شود و درنت در حالی در انگلیس قدم می زند که تیم ندارد . دنیا تغییر عجیبی کرده است اما رویاها همچنان در استادیوم یانکی ها معنا دارند . رئال و میلان با 16 جام اروپایی مقابل هم قرار می گیرند تا یک بعد از ظهر با کلاس و جذاب را در عرصه فوتبال اروپا داشته باشند .
کاسانو ، مونتولیوو ، نوچرینو و آباته ، فینالیست های یورو می خواهند از کاسیاس ، راموس ، ژابی ، آربلوا و آلبیول انتقام بگیرند . تازه نباید روبینیو را از یاد برد که می خواست از رئال جدا شود و بهترین بازیکن جهان شود اما در نهایت پس از ناکامی در سیتی مقابل تیم سابقش قرار می گیرد و رویای احیا شدن دارد . کریستیانو از سویی می خواهند طلسمش در زمینه گل نزدن را بشکند و البته مهمتر از همه کاکا . پس از پنج سال همچنان میلان در قلب اوست . حالا بیش از همیشه می خواهد به این تیم نزدیک باشد . اما باقی ماندن سه سال از قراردادش با رئال مانع از آن می شود که به رویایش برسد .
بازیکن برزیلی امروز فیکس می شود و نیم نگاهی به جایگاه ویژه استادیوم یانکی ها خواهد شد . امروز فلورنتینو و گالیانی در مقابل هم قرار می گیرند تا یک تصمیم مهم را در مورد کاکا اتخاذ کنند . هر دو می خواهند در جلسه ای دوستانه با هم خوش و بش کنند و تصمیم بگیرند . گالیانی او را قرضی می خواهد و حاضر است فقط نصف دستمزدش را بدهد اما رئال این گونه راضی نمی شود ...

کامل کاسیاس بازدید : 220 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

مائورو تاسوتی ، کمک مربی میلان اصرار دارد که بازگشت کاکا به پیراهن روسونری می تواند گزینه خوبی باشد .
بحث ها در مورد آینده کاکا زیاد است و میلانی ها تمایل زیادی به خرید وی دارند . تاسوتی در مصاحبه با شبکه میلان گفت :" کاکا ؟ بازیکنی است که خیلی چیزها به میلان داده و شخصیت فوق العاده ای است . "
وی در رابطه با احتمال این انتقال گفت :" در فوتبال هر چیزی ممکن است . بازیکنانی نظیر شوچنکو هم از ما جدا شدند و برگشتند . "

تعداد صفحات : 121

درباره ما
آیدی نیمباز=*iker...casillas* شماره پیامک09393053332
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • خرید گیفت کارت پی اس ان 20 دلاری ارزان
  • فرش 1000 شانه
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • *real*
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • چهارشنبه 17 خرداد 1396
  • پنجشنبه 19 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • دوشنبه 02 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • دوشنبه 15 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • پنجشنبه 05 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • دوشنبه 04 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • يکشنبه 11 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 03 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • يکشنبه 3 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • نظرسنجی
    فقط ؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3614
  • کل نظرات : 798
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 879
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 285
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 886
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,870
  • بازدید ماه : 1,870
  • بازدید سال : 104,204
  • بازدید کلی : 1,993,429