loading...
★★★هواداران رئال مادرید★★★
کامل کاسیاس بازدید : 146 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)
په په در بالایدوس گفت :" به خاطر واران خوشحالم . به تلاش برای هر وقت http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/03/13/primera/1363141574_605999_1363141714_noticia_normal.jpgکه مربی بخواهد نیاز خواهم داشت . " بازیکن پرتغالی مقابل سلتا فیکس شد تا واران که به ویگو سفر نکرده بود ، استراحت کند . این نقش جدید په په است چرا که واران 19 ساله ، او را به نیمکت تبعید کرده است و بعید است که په په به این سادگی ها بتواند جایش را پس بگیرد . 
په په در روز دوم ژانویه به علت مصدومیت زانوی پای راستش جراحی کرد . آن هم در حالی که می توانست یک هفته زودتر جراحی کند اما به خاطر این که می خواست از تعطیلاتش لذت ببرد ، دیر جراحی کرد و حالا جوری چوب این یک هفته را خورده که جبرانش آسان نخواهد بود . در حقیقت تا قبل از مصدومیت په په ، بازیکن پرتغالی 2094 دقیقه بازی کرده بود و بازیکن فرانسوی 934 دقیقه . اما واران در 38 روز مصدومیت په په از فرصتش نهایت استفاده را برد . در شش تا از 9 بازی فیکس شد ، 585 دقیقه بازی کرد و در بازی رفت نیمه نهایی کوپا مقابل بارسلونا دکترا گرفت . مورینیو در غیاب راموس محروم و په په مصدوم ، واران را مقابل بارسا فیکس کرد که بازیکن فرانسوی بدون این که خطایی انجام دهد ، گل زد ، مسی را محو کرد و خوش درخشید .
په په دو بازی بعدش مقابل سویا برگشت و 23 دقیقه بازی کرد اما بازیکن فرانسوی ، پیروز میدان بود . بازیکن پرتغالی پس از آن فقط در بازیهای کم اهمیت تر مثل رایو ، دپور ، بارسا در لالیگا و سلتا فیکس شد و 422 دقیقه به میدان رفت . در این مدت واران 450 دقیقه به میدان رفت که در هر دو بازی با بارسا و بازی در اولدترافورد ، 90 دقیقه بازی کرده بود .
با این که کارانکا گفته که په په " فقط در حال ریکاوری از مصدومیتش است " اما واقعیت این است که واران در 32 روز گذشته که بازیکن پرتغالی برگشته ، جایگاهش در ترکیب را قطعی کرده است و احتمالا در لیست دشام برای دو بازی با گرجستان و اسپانیا قرار گیرد .

کامل کاسیاس بازدید : 155 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)
برنامه قطعی شده است . رئال مادرید پیش فصل را به لس آنجلس می رود . برنامه ریخته شده است و در غیاب بازیهای دوستانه همه چیز حتمی به نظر می رسد . مورینیو در رئال چه بماند چه نماند ، تیم برای چهارمین سال پیاپی برای تور تابستانی 2013 به ایالات متحده می رود . باشگاه در حال برنامه ریزی است و همه چیز در مراحل پیشرفته ای به سر می برد . 
اردوی آماده سازی در کمپ UCLA برگزار خواهد شد و رئال هر روز در آن جا تمرین می کند . تجهیزات مدرن این ساختمان در بورلی هیلز ، نظر مساعد رئالی ها را به خود جلب کرده است . داشتن دو زمین فوتبال ، یک سالن بدنسازی و حتی یک درمانگاه باعث شده که خیال رئالی ها تا حدود زیادی راحت شود . رئال ده روز اول تورش را در این کشور خواهد بود و سپس به کشورهای دیگر سفر می کند تا بازیهای دوستانه داشته باشد . احتمالا رئال به لاس وگاس و نیویورک نیز سفرهایی خواهد داشت .
رئال مادرید همچنین باید در آئودی کاپ به میزبانی بایرن حاضر باشد . این بازی به همت این کمپانی خودروسازی برگزار می شود که هنوز مشخص نشده که مکانش در آلیانس آره نا خواهد بود یا در چین .
رئال در روزهای اول پیش فصلش نمی تواند که روی ملی پوشان اسپانیایی و برزیلی خود حساب کند چرا که آنها به جام کنفدراسیون ها خواهند رفت .

کامل کاسیاس بازدید : 151 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)
خوزه کایخون در فروشگاه جدید آدیداس در برنابئو به هواداران عکس و امضا داد . وی گفت :" مهم است که محبت هواداران را حس کنی . من همیشه سعی می کنم بیشترین تلاشم را برای آنها داشته باشم . برای ما خیلی مهم است که آنها را خوشحال کنیم . برای همین این جا هستیم و زیباست که خوشحالشان کنیم . "
وی افزود :" سال 2013 را خیلی خوب شروع کردیم و تیم خیلی خوب است . می خواهیم در چمپیونزلیگ پیش برویم و فصل را به خوبی تمام کنیم . باید ادامه دهیم . باید هر بازی به تلاش ادامه دهیم . "

کامل کاسیاس بازدید : 168 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)
هریستو استویچکوف ، اسطوره بارسا در مصاحبه با جات داون در مورد گذشته ، مورینیو و کریتسیانو رونالدو صحبت کرد . 
وی گفت :" مورینیو کاملا آرام بود . هر روز همه چیز را تحت نظر داشت . کادر فنی ، شخصیت ها ، حرکات یک بازیکن ، رفتارش و ... همه را می نوشت . خیلی دقیق بود . مورینیو کاملا آماده کارهای بزرگ بود . وقتی کسی می گوید که او بدخلق است من می گویم :" مهم این است که موفق می شود . سوال اشتباه ، پاسخی ندارد . " وقتی به او توهین می شود مسلما جواب می دهد . او شخصیت منسجمی دارد ، برای این مسیر کاملا آماده شده است . از همان موقع هم نمی شد گفت که هدفش فقط مترجمی است . "
استویچکوف افزود :" آیا دیده اید که بازیکنی از آن موقع در بارسا از او بد بگوید ؟ در پرتغال چطور ؟ یا چلسی ؟ اینتر ؟ هیچ کس از او بد نمی گوید . اما در رئال ماجرا فرق داشته است . پشت سر بقیه حرف زدن راحت است . اگر مشکلی هست می شود که رو در رو مطرح کرد . فکر نمی کنم که کسی در رئال هم از او بد بگوید . می گویند که ایکر این گونه است ، یا نامزدش ، یا توئیترش یا ... همه دروغ است . اما اگر راست باشد می تواند بگوید :" خوزه ، از تو بد گفتم " اما مسلما ایکر احمق نیست . آنهایی که از اختلاف او با مورینیو می نویسند احمق هستند . برخی بین یک توپ و یک هندوانه دومی را بر می دارند . "
وی در مورد مقایسه کریستیانو و مسی گفت :" عادلانه نیست . فوتبال برای لذت بردن است . وقتی بخواهی مقایسه کنی به آن لطمه می زنی . مسی علیه رونالدو کار می کند یا رونالدو عالی مسی ؟ هیچ کدام . اما مطبوعات مدام چیز دیگری می نویسند . آنها می خواهند که هر روز ، هر ماه و هر هفته تحریک کنند و بحث ایجاد کنند . "

کامل کاسیاس بازدید : 169 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)
 بارسلونا به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ رسید تا رئالی ها برای قرعه کشی جمعه نفس راحتی بکشند چرا که مسلما تقابل با بارسایی که در هشت بازی اخیر فقط یک بار رئال را شکست داده ، خیلی آسان تر از سفر به سن سیرو خواهد بود .
در حالی که از همان زمان قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ هم هیچ کس باور نمی کرد که بارسا در مقابل ضعیف ترین میلان تاریخ نتواند صعود کند ، شکست فاجعه بار کاتالان ها در سن سیرو باعث شد که کارشان به اما و اگر بکشد و  به نظر کار سختی را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی در نیوکمپ دارند  اما آنها توانستند که این تیم ضعیف شده ایتالیایی را 4-0 شکست دهند و به مرحله یک چهارم نهایی برسند . 
حالا رئالی ها می توانند نفس راحتی بکشند چرا که بازی کردن در نیوکمپ می تواند به مراتب آسان تر از سن سیرو باشد چرا که رئال همین دو هفته پیش بود که در 60 دقیقه سه گل در زمین بارسا به ثمر رساند ، تازه این که رئال با هفت یار ذخیره اش هم هفته گذشته بارسا را شکست داد و در صورت تقابل با بارسا ، مورینیو می تواند که به برخی نفرات کلیدی خود با فکر آماده شدنشان برای بازی های نیمه نهایی چمپیونزلیگ استراحت بدهد . 
در دیگر بازی امشب نیز گالاتاسرای توانست که شگفتی ساز شود و با برد 3-2 در زمین شالکه به لطف گل زده در خانه حریف ، راهی مرحله یک چهارم نهایی شود . 
در حال حاضر و برای قرعه کشی جمعه ، پاریسن ژرمن ، یوونتوس ، بارسلونا ، گالاتاسرای و بورسیا دورتموند حضورشان قطعی شده که مسلما دو تیم کاتالانی و ترکیه ای تا کنون بهترین قرعه های ممکن هستند . دو حریف احتمالی دیگر فردا شب مشخص شوند که شانس صعود بایرن خیلی بالاست و از میان پورتو و مالاگا نیز یکی صعود می کند .

کامل کاسیاس بازدید : 138 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو در مصاحبه تبلیغاتی برای بانک اسپیریتو سانتو گفت :" http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/03/12/primera/1363114869_160600_1363115058_noticia_normal.jpgامسال اوضاع بهتر شده است و اعتماد به نفسمان بیشتر شده است . " 
وی افزود :" سخت است که بتوان گفت که دهمین چمپیونزلیگ را می بریم یا نه چرا که باید خیلی جبنگیم اما تیم در فرم خوبی است . بارسلونا و منچستر را شکست داده و مطمئن و هیجان زده است . "
بازیکن پرتغالی افزود :" در سطح شخصی اوضاع برایم روبراه است و فقط به این فکر می کنم که به تیم کمک کنم تا کوپا و چمپیونزلیگ را ببرد . لالیگا که مشکل شده است . "

کامل کاسیاس بازدید : 154 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو یک گلزن بی چون ورچاست . این را در لالیگا نشان داده است . کریستیانو از زمان پیوستنش به رئال هرگز در لالیگا کم نیاورده است . بازیکن پرتغالی در 29 آگوست 2009 مقابل دپورتیوو در برنابئو ولین گلش را برای رئال زد و حالا پس از سه سال ، روند موفقیتش ادامه دارد . 
رئال هرگز در زمان گلزنی کریستیانو در لالیگا نباخته است . فقط بارسلونا دو بار ، ویارئال و اسپانیول پس از گل خوردن از بازیکن پرتغالی توانسته اند که مساوی بگیرند . در بازیهایی که رونالدو گل زده ، رئال به 75 برد و چهار تساوی رسیده است . در حقیقت گلهای کریستیانو به رئال 229 امتیاز داده اند یا به عبارتی فقط هشت امتیاز 237 امتیاز ممکن با وجود گلزنی کریستیانو کسب نشده است .
آخرین قربانی کریستیانو ، سلتا بود . سبزپوشان دو گل از کریستیانو خوردند . کریستیانو در سال اولش با پلگرینی با این که دو ماه مصدوم بود ، در 19 بازی لیگ گل زد که رئال هر 19 بازی را برد . رونالدو سال دومش گلهای بیشتری زد اما باز هم فقط در 19 بازی گل زد . این بار رکوردش 18 برد و یک تساوی مقابل بارسلونا بود . رونالدو در آن فصل 40 گل زد .
سال گذشته ، بازیکن پرتغالی در 27 بازی لیگ گل زد که 26 تایش را رئال برد . تنها باری که رونالدو گل زد و رئال نبرد ، تساوی در ال مادریگال بود . کریستیانو در آن بازی تیمش را پیش انداخت اما گل سنا مانع از پیروزی تیم مورینیو شد .
امسال کریستیانو در 14 بازی گل زد که حاصلش دوازده برد و دو تساوی بوده است : یکی مقابل بارسا در نیوکمپ و دیگری در برنابئو مقابل اسپانیول . فقط تیمهایی نظیر بایرن ، دورتموند ، سلتا و بارسلونا (سه بار) توانسته اند که با وجود گلزنی کریستیانو ، رئال را شکست دهند که خارج از لالیگا بوده است .

کامل کاسیاس بازدید : 150 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)
در ابتدا باید اعلام کنم که این بحث هیچ ربطی به دیگو لوپز ندارد . او دروازه بان خوبی است که در لحظه کلیدی فصل خود را به عنوان یک خرید موفق تثبیت کرده است . ماجرای او کاملا با آنتونیو آدان فرق دارد . دیگو مملو از جسارت و انگیزه است و در زمان مصدومیت ایکر و نا آمادگی آدان توانست که نقشی موثر در موفقیت تیم مورینی وتا کنون داشته باشد . 
با همه این حرفها ، خیلی بی کلاس و نامناسب به نظر می رسد که سر الکس فرگوسن ، پس از سه دهه حضور در منچستر ، در مورد اسطوره ای که مسلما خیلی بزرگتر از اوست و تازه مصدوم هم شده ، این گونه صحبت کند . ایکر کاسیاس بهترین دروازه بان دنیاست . روی یک بدشانسی توسط آربلوا مصدوم شده و در اولدترافورد فقط توانست که تماشاگر باشد . مشخص نیست که سر الکس چه سودی می برد که از دیگو لوپز تعریف کند و علیه کاسایس حرف بزند !
اول از همه باید گفت که فقط یک مربی بی کلاس می تواند که پس از بازی مهمی در چمپیونزلیگ با بی نزاکتی تمام ، شکست تیمش را نپذیرد و در کنفرانس مطبوعاتی حاضر نشود . تصمیمات داوری هم اگر مشکلی داشته اند ، او می توانست که در کنفرانس مطبوعاتی بیان کند .
پس از آن عجیب به نظر می رسد که یک مربی در چیزی که به او هیچ ربطی ندارد دخالت کند و بازیکن مصدوم تیم دیگر را زیر سوال ببرد ! "ترجیح می دادم که کاسیاس بازی کند . ایکر نمی توانست توپهایی که دیگو گرفت را بپذیرد . کاسیاس این گونه دروازه بانی نبود ... " من نمی دانم که ایکر چگونه دروازه بانی است اما می دانم که بی نظیر ترین دروازه بان دنیاست . به خاطر اقتدار ، جامها و عظمتی که دارد این را باید پذیرفت . درست است که دیگو لوپز خیلی خوب کار کرد اما این که با حتم گفته شود که ایکر " نمی توانست توپگیری های دیگو " را داشته باشد ، نشان از آب زیرکاهی محض یک مربی پر سن سال و دارد . ایکر چقدر باید معجزه کند که به او باور کرد ؟
تا چند هفته دیگر ایکر بر می گردد ، دوباره سطح واقعی خود را ارائه می دهد ، در جام کنفدراسیون ها در خدمت دل بوسکه خواهد بود و برای مورینیو کارش را خواهد کرد . مربی پرتغالی خودش بهتر از هر کسی می داند که ایکر بی رقیب است . آدان هم دروازه بان خوبی است اما مسلما نمی توان او را با ایکر حتی مقایسه کرد .
به هر صورت این طور که به نظر می رسد ، فرگوسن خیلی سوخته که نتوانسته با همه قوابیش رئال را شکست دهد و مورینیو بدون ایکر ، ضد حالی اساسی را نصیب او کرده است . بهتر است که مربی اسکاتلندی آب زیر کاه بودن را بس کند . این دخالت بی جا در کار حریف ، ضد اخلاقمداری است . احترام ها باید حفظ شوند ...
کامل کاسیاس بازدید : 137 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)
گرت بیل نشان داد که به رئال علاقه دارد . این بازیکن گفت که به نظرش پی اس جی پیشرفت خوبی داشته اما در چمپیونزلیگ نمی تواند از مدعیان باشد چرا که شانس رئال بیشتر است . بیل به تله فوت گفت :" پی اس جی تیم بزرگی است ، بازیکنان بزرگی را خریده و می خواهد آینده داشته باشد اما طبیعتا در سطح تیمهای بزرگی نظیر رئال ، بارسلونا و بایرن نیستند . "
کامل کاسیاس بازدید : 161 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)
هافبک آلماني رئال مادريد معتقد است از زماني که به رئال مادريد پيوسته، خوش‌شانس‌ترين آدم روي زمين است. سامي خديرا از دوران حضورش در باشگاه رئال مادريد ابراز رضايت کرد و اظهارداشت: حضور در رئال مادريد زمان خوش‌شانسي من بوده است. زندگي‌ام در رئال مادريد بي‌عيب و نقص است. به گزارش فارس، وي ادامه داد: در اسپانيا تا حد زيادي احساس در خانه بودن دارم و همه آنچه مي‌توانم در اين باره بگويم اين است که از زماني که به اين باشگاه پيوستم، خوش‌شانس‌ترين آدم روي زمين هستم. هافبک آلماني رئال بهترين لحظاتش را در باشگاه سپري مي‌کند؛ هواداران متوجه تلاش فراواني که او براي تيم انجام مي‌دهد، هستند و خديرا مي‌داند که هميشه تحت حمايت هواداران، هم‌تيمي‌ها و مورينيو است. * مورينيو: خديرا بايد سال‌ها در رئال بماند مورينيو آينده درخشاني براي خديرا در رئال مادريد پيش‌‌بيني کرده و گفته است: خديرا بايد سال‌هاي زيادي در اين باشگاه بماند. چرا بازيکني به باهوشي او بخواهد تيم را ترک کند؟ سامي کارهاي حيرت‌انگيزي انجام مي‌دهد و به خوبي توانسته انتخاب اول در پست خودش باشد. * اوزيل: بازي در کنار خديرا به من اعتماد به نفس مي‌دهد اوزيل که بهترين دوست خديرا است، درباره وي گفت: او فرد مهمي در زندگي شخصي براي من است. او در رئال برادر من است. بازي کردن در کنار او و ديدن هر روز او به من اعتماد به نفس زيادي مي‌دهد. کريستيانو رونالدو نيز به تمجيد از هافبک آلماني پرداخت و گفت: او زياد شوخي نمي‌کند، اما وقتي لطيفه‌اي تعريف مي‌کند، از خنده روده‌بر مي‌شوي. سامي بازيکن بزرگي در رئال مادريد است؛ هم درون زمين و هم خارج از آن.
کامل کاسیاس بازدید : 133 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)
خوزه مورینیو پس از بازی اولدترافورد به انتقاد از عملکرد اوزیل پرداخته است . مربی پرتغالی در مقابل همه بازیکنان خطاب به بازیکن آلمانی گفته است :" گند زدی !" عجیب این که اوزیل در همان بازی نقش موثری روی گل دوم رئال داشت و یک پاس پشت پای عالی به هیگوائین داد . مورینیو او را با په په تعویض کرد که این باعث شد که رئال کاملا به لاک تدافعی فرو برود . مورینیو مدتهاست که به اوزیل مشکل دارد . در بازی با دپورتیوو پس از آن که بازیکن آلمانی تعویض شد ، راموس برای دفاع از اوزیل پیراهن شماره 10 رئال را زیر پیراهنش پوشید . شیوه دشمنی آمیز مورینیو با بازیکنان باعث شده که شانس رفتنش در فصل بعد رو به افزایش باشد چرا که یا او باید برود یا جمع زیادی از بازیکنانی که با آنها دعوا کرده است
کامل کاسیاس بازدید : 163 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)
کوئنت رائو در حالی دیروز 25 سالگی خود را جشن گرفت که در بهترین روزهایش از زمان پیوستن به رئال بسر می برد . او دفاع چپ فیکس تیم شده و مارسلو را نیمکت نشین کرده است . مدافع پرتغالی مشکلات گذشته را فراموش کرده است . او پس از آن که در اولین تمرین سال جدید بی انضباطی کرد و غایب شد ، با جریمه سنگین از سوی مورینیو مواجه شد . پس از آن بود که به خودش آمد و گذشته ها را فراموش کرد . مارسلو در بازگشت از مصدومیتش اضافه وزن داشت و همین باعث شد که مورینیو به هموطنش فرصت دوباره بدهد . این بار بازیکن پرتغالی فرصتش را خراب نکرد . تا کنون در این فصل 1772 دقیقه بازی کرده که خیلی بیشتر از 1019 دقیقه مارسلوست . کوئنت رائو هم در نیوکمپ و هم در اولدترافورد فیکس بود و حالا باعث شده که مارسلو فقط در بازیهای کم اهمیت مثل بالایدوس در ترکیب قرار گیرد
کامل کاسیاس بازدید : 153 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)
اوزیل یکی از ستارگان حال حاضر فوتبال جهان است و حالا قرار است که فیلمی از او اکران شود . فیلم کوتاه " من مسعود ، 17 سال دارم " به مدت 9 دقیقه و 34 ثانیه ، یکشنبه آینده در دهمین جشنواره بین المللی سینمای فوتبال در برلین پخش خواهد شد . "من مسعود ، 17 سال دارم " مربوط به سال 2006 است که بازیکن فعلی رئال اولین گامهای دوران فوتبالش را بر می داشت و اولین مصاحبه تلویزیونی خود را انجام می داد . آلیوشا پاز ، کارگردان این فیلم کوتاه ، در حال ساختن فیلم مستندی از ستارگان جوان فوتبال آلمان بوده که در سفرش به اشتوتگارت در یک تورنمنت در رده جوانان ، با مسعود ملاقات کرده است . این کارگردان هفته گذشته گفته بود :" وقتی فیلم می سازی ، باید کسی را داشته باشی تا ستاره ات باشد . " جالب این که اولی اشتیلیکه ، بازیکن اسبق رئال هم که در آن تورنمنت حضور داشته ، به پاز توصیه کرده که از اوزیل فیلم بگیرد :" از شماره 11 با پیراهن شالکه فیلم بگیرد . " جالب این که یواخیم لوو ، مربی تیم ملی آلمان هم در این فیلم می گوید که به نظرش شماره 11 که همان اوزیل 17 ساله است ، از بقیه جالب تر بوده است . این فیلم تصاویری هم از استعدادهای دیگر فوتبال آلمان در خود جای داده است . پاز ادامه می دهد :" یادم است که آن موقع از او پرسیدم که آیا فکر می کند که بوندسلیگایی شود یا نه که پاسخ داد :" تا چند ماه دیگر . " حق هم با او بود . ژوئن همان سال به تیم اصلی رسید و در ماه آگوست با شالکه در بوندسلیگا بازی کرد . حالا در رئال تبدیل به یک ستاره جهانی شده است ... "
کامل کاسیاس بازدید : 170 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

 

http://futbol.as.com/futbol/imagenes/2013/03/12/primera/1363049403_189730_1363049468_noticia_grande.jpg

پیشکسوتان رئال مادرید دیشب به رستوران مسون چیستو رفتند . دیدن ستاره های دوره کهکشانی های رئال در کنار هم که نقش موثری در نهمین قهرمانی در اروپا داشتند ، جالب به نظر می رسید . 
رائلو از فرصت استراحت تیم السد فطر استفاده کرد تا با فیگو ، هیرو و مورینتس دیدار کند . آخری مربی تیم نوجوانان رئال است . چندو ، سرپرست فعلی رئال هم در نهایت به آنها ملحق شد .



کامل کاسیاس بازدید : 139 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)
 مارکو وراتی فصل خوبی در لیگ فرانسه در پاریسن ژرمن داشته است . هافبک ایتالیایی عملکرد درخشانی در مستایا در چمپیونزلیگ داشت تا نگاه رئال و بارسا را به خود جلب می کند . 
بازیکن 20 ساله اسبق پسکارا ، یکی از محبوب ترین ها برای آنجلوتی و پی اس جی است . عملکرد خوب بازیکن ایتالیایی در لیگ فرانسه شایعات ر ادر موردش افزایش داده است . پس از ناپولی و یوونتوس ، خبر می رسد که رئال مادرید هم شرایط این بازیکن را دنبال می کند . رئال مادرید با توجه به این که ژابی قراردادش را تمدید نکرده ، به شدت نیاز به خرید یک هافبک وسط را حس می کند .

کامل کاسیاس بازدید : 169 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)
ئورلیو ده لائورنتیس ، مدیر فعلی ناپولی در مورد آینده ادینسون کاوانی ، مهاجم اروگوئه ای صحبت کرد . مدیر ایتالیایی در مصاحبه با تریبال فوتبال گفت که فعلا پیشنهاد اغواکننده ای برای فروش این مهاجم وجود ندارد اما اگر کاوانی بخواهد از تیم ایتالیایی جدا شود ، مذاکرات ادامه می یابد . 
مدیر ناپولی گفت :" روابط فوق العاده ای با هم داریم . اگر او مطمئن باشد که دورانش در این جا رسیده باشد مذاکره می کنیم . در غیر این صورت تا پایان قرارداد پنج ساله اش با ما می ماند . "
این در حالیست که شایعات زیادی در مورد تمایل رئال و سیتی به این مهاجم اروگوئه ای وجود دارد .

معاوضه کوئنت رائو و کاوانی ؟
از سویی خبر می رسد که رئال مادرید حتی حاضر است که فابیو کوئنت رائو را وارد این معامله کند . اوست فرانس گزارش داد که رئال می خواهد که با بازیکن پرتغالی از قیمتی که ناپولی برای این بازیکن تعیین کرده ، بکاهد .
سیتی از طرفی با پیشنهاد اغوا کننده سالانه هشت میلیون یورو دستمزد امیدوار است که نظر مهاجم اروگوئه ای را جلب کند .

کامل کاسیاس بازدید : 126 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)
سرجیو مویا مد نظر آکادمی رئال مادرید قرار گرفته است . لاپروینسیاس گزارش داد که رئال حاضر شده که در ازای وی رقمی در حدود 50 هزار یورو به هرکولس بدهد . 
این منبع مدعی شد که رئال ماردید می خواهد که این بازیکن را با قراردادی چهار ساله به خدمت بگیرد . رئال برای دستمزد وی هم حاضر است که در دو سال اولش 80 هزار یورو بپردازد و در صورتی که عملکردش خوب بود در دو سال بعدی دستمزد وی به سالانه 100 هزار یورو افزایش یابد .
مویا از ستاره های آکادمی هرکولس در چارچوب دروازه است که عملکرد خوبی از خود ارائه داده است .

کامل کاسیاس بازدید : 135 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)
 استیو کلرک ، مربی وست بروموویچ و دستیار سابق مربی پرتغالی گفت که به نظرش مربی فعلی رئال گزینه ایده آلی برای مربیگری در منچستر یونایتد است . 
کلرک گفت :" پیش از بازی با یونایتد به او پیامک زدم و برایش آرزوی موفقیت کردم . گفت که بازی بزرگی می شود و شد . او به لیگ انگلیس بر می گردد . جانشین ایده آلی برای فرگوسن است . سوال این جات که سر الکس چه زمانی می رود ؟ "

کامل کاسیاس بازدید : 122 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)
ماریا سگوی ، رئیس پلیس راهنمایی و رنندگی به تخلفات رانندگی برخی بازیکنان رئال مادرید واکنش نشان داد . اوزیل اخیرا 500 یورو به خاطر عدم توجه به تابلوی گردش ممنوع جریمه شده است ، بنزما به خاطر رانندگی با سرعت 216 کیلومتر بر ساعت دادگاهی شده است ، گواهینامه مارسلو ضبط شده و اسین نیز با جریمه مواجه شده است . سگوی گفت :" چنین تخلفاتی برای هر شخصی ناپسند است . چه معروف باشد ، چه نباشد . " 
وی افزود :" خوشحال می شویم که رئال مادرید یا هر تیم فوتبال دیگری پاسخگوی چنین رفتارهایی از سوی بازیکنانش باشد و در موردش توضیح دهد . "

کامل کاسیاس بازدید : 143 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7688110107/BFFf0NlCMAAlInI.jpghttp://s2.picofile.com/file/7688110214/BFFX_hFCQAA3CPl.jpg
رائول آلبیول از فرصت استراحتی که مورینیو به بازیکنان داده استفاده کرد و به همراه خانواده اش به رستوران سگوویا رفت . مدافع رئال بدین ترتیب از فرصت استراحت لذت برد .
آلبیول در صفحه توئیترش اعلام کرد که این روز استراحت را با خانواده اش سپری کرده است و عکسهایی از خودش در کنار خانواده اش منتشر کرد .



کامل کاسیاس بازدید : 128 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو خستگی ناپذیر نیست . او در چهار فصلی که در رئال بوده در لالیگا حداقل 25 گل زده است ، رکوردی که برای دومین بار در تاریخ رئال به ثبت می رسد . پیش از این فقط هوگو سانچز به چنین رکوردی رسیده بود . کریستیانو در سال اول حضورش در رئال در لالیگا 26 گل زد ، در سال دومش 40 گل و فصل گذشته به رکورد 46 گل دست پیدا کرد . حالا در فاصله یازده هفته تا پایان ، ستاره پرتغالی 26 گل به ثمر رسانده است . کریستیانو در حال حاضر در این فصل 42 گل برای رئال زده ، یعنی یکی کمتر از بهترین فصل دی استفانو با رئال با 43 گل .
کامل کاسیاس بازدید : 159 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)
مارسلو در شبکه های اجتماعی خیلی فعال شده است . بازیکن برزیلی پس از بازی با سلتا پیغامی کنایه وار را در صفحه توئیترش نوشت . این بازیکن آرام آرام از مصدومیت شدیدش دارد ریکاوری می کند . وی گفت :" ممنون از حمایت همه شما و منتقدان که باعث شدند که از نظر شخصیتی و ورزشی پیشرفت کنند . "
کامل کاسیاس بازدید : 172 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)
یوهان کرویف ، مربی اسبق بارسلونا فرصت را برای توهین به چونیت چاکر ، داور بازی رئال و منچستر در اولدترافورد از دست نداد . بازیکن اسبق بارسا در مورد اور ترکیه ای گفت که او " ناشناخته " بوده است هر چند که حرفش بیشتر به یک شوخی شبیه است چرا که او همان داوری بود که پارسال بازی بارسلونا و چلسی را سوت زد و با اخراج تری می خواست که کمک شایان ذکری به کاتالان ها داشته باشد ! کرویف در مصاحبه با دیلی میل به شدت به یوفا و انتخاب داور بازی یونایتد - رئال صحبت کرد و به انتقاد از تصمیم وی در مورد اخراج نانی پرداخت و حرفهایی زد که نشان از فرهنگ و ادب کاتالان ها داشت . کرویف گفت :" برایم قابل درک نبود که یک ترکیه ای برای قضاوت چنین بازی بزرگی انتخاب شود . تا قبل از این بازی فقط مادرش او را می شناخت . از انتخاب او کاملا شگفت زده شدم . داور باید این بازی را مدیریت می کرد . آیا داور ترکیه ای دوست رئالی ها بود ؟ مطمئنا او انتخاب مناسبی برایشان بود . " اما بامزه تر از همه این است که چاکر سال گذشته بازی میان بارسلونا و چلسی در نیوکمپ را قضاوت کرد ، یک پنالتی گرفت که مسی به تیرک زد و تری را در نیمه اول اخراج کرد . مشخص نیست که چرا کرویف به حدی حافظه اش ضعیف شده که آن شکست تاریخی تیمش را از خاطر برده است ...
کامل کاسیاس بازدید : 140 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)
دیگائو ، برادر کاکا در مصاحبه با سایت گل گفت که بازیکن رئال " رویای بازی در لیگ آمریکا را دارد " هر چند که باید مزان مناسبش فرا برسد . دیگائو در حال حاضر در تیم نیویورک ردبول در لیگ انگلیس بازی می کند که در صحبت های اخیرش گفت :" ریکاردو حس خوبی نسبت به لیگ آمریکا دارد و همیشه این حس را القا کرده است . فوتبال خیلی سریع عوض می شود اما شاید او به لیگ آمریکا آمد . ین رویایش است و منتظر زمان مناسب برای این کار است . "
کامل کاسیاس بازدید : 157 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو سال 2013 را عالی شروع کرده است . مهاجم پرتغالی در بالایدوس یک دبل دیگر داشت تا سه امتیاز را به رئال بدهد و بدین ترتیب 10 روز طلایی خود را تکمیل کند . کریستیانو در رئال می درخشد و خستگی در وجودش جایی ندارد . او پس از سه هفته در لالیگا نیز گل زد تا به رکورد 19 گل در 16 بازی لیگ دست پیدا کند . او امسال کلا 26 گل در لالیگا و 42 گل در کل تورنمنت ها زده است . بازیکن مادیرایی در 32 بازی اخیرش به عنوان بازیکن مهمان در لالیگا 33 گل زده است . ستاره پرتغالی جور گل نزدن مهاجمان تیم را می کشد . او در مقابل سلتا بسیار پر تلاش و جنگنده بود . روی ارسال کرنر به خوبی از خرصت استفاده کرد و پنالتی که کاکا گرفته بود را به گل بدل کرده بود . کریستیانو در چهار حضورش مقابل سلتا هفت گل زده تا به نوعی تبدیل به کابوس بزرگ ویگویی ها شود . رونالدو امسال از طرفی شش بار توپ را به تیرک زده که از این حیث رکوردش یکی کمتر از مسی است . رئال مادرید امسال کلا 15 تیرک زده است .
کامل کاسیاس بازدید : 152 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)
باسلام من مقاله ((مورينيو بدهكار به تاريخ از په په تا ناني))نوشته محمد باقر زنگنه را مطالعه كرده وچند سطري در جواب اين عزيز نوشته ام: اينطور كه اين بنده برداشت كردم شما به طرزي ابتدايي در حال تلاش براي توجیه قهرماني هاي اخير بارسلونا كه با ناداوري محض بدست آمده اند هستيد آقاي محمد باقر زنگنه شما داريد فقط يك روي سكه را ميبينيد آيا مقايسه اخراج په په با اخراج ناني صحيح است؟ در آن بازي كه په په اخراج شد هيچ ناداوري بر عليه بارسا و به نفع رئال اتفاق نيفتاد و تنها داور به بارسلونا كمك كرد اما در بازي چند شب پيش داور خطاي هند پنالتي رافائل را نگرفت گل منچستر هم كه آفسايد بود در بازي رفت هم يك پنالتي براي رئال گرفته نشد پس در مجموع سه ناداوري به نفع منچستر اتفاق افتاد و يك ناداوري به نفع رئال هر چند چاكر داور مسابقه در مصاحبه اي كه امروز انجام داده گفته تصميمش مبني بر اخراج ناني كاملا درست بوده اما ما فرض بر اين ميگيريم كه اخراج ناني اشتباه بوده آيا تاثير منفي يك اخراج بر منچستر بيشتر بود يا نگرفتن دوپنالتي و خوردن يك گل آفسايد بر بازي رئال؟تا آنجا كه اين بنده حقير آموخته ام مقايسه بايد درموقعيتي برابر انجام شود آيا شرايط آن بازي كه په په در آن اخراج شد با شرايط بازي رئال و منچستر كه ناني اخراج شد يكسان و برابر است؟ آيا نگرفتن 5پنالتي براي چلسي بيشتر به راه يابي بارسا به فينال كمك كرد يا اخراج ناني كه توسط يك گل آفسايد و نگرفتن دوپنالتي جبران شد به صعود رئال؟براي رئال ناني اخراج و با چند كمك بزرگ از طرف داور اين اخراج جبران شد زمين و آسمان را به هم دوختيد اما آيا زماني كه براي بارسلونا فن پرسي تياگو موتا و پپه اخراج شدند شما مقاله اي داديد؟ شما فقط منتظر بوده ايد كه فرصتي بدست آوريد براي توجیه قهرماني هاي پوشالي بارسا
کامل کاسیاس بازدید : 168 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)
خوزه رامون دلامورنا در مورد آینده مورینیو به رادیو کادنا سر گفت :" می خواهم این خبر را اعالم کنم که مورینیو در ژانویه با رئال توافق کرده که فصل بعد در رئال مادرید نمی ماند و هر اتفاقی هم که بیافتد مهم نیست . مدیر رئال هم این را می داند اما طبعیتا نمی خواهد این را علنی کند . " بدین ترتیب به نظر می رسد که دو ماه آینده ، مورینیو آخرین بازیشهای را در رئال داشته باشد . او دو ماه است که با رئال قراردادی برای رفتن را امضا کرده و به همین علت هیچ برنامه ای برای پیش فصل نریخته است . از طرفی گفته که برایش مهم نیست که رئال در کجا اردو بزند و به همین علت سران رئال با خیال راحت برای سفر به چین برنامه ریخته اند . هیچ کس فعلا اجازه ندارد که در این باره صحبت کند و از طرفی مورینیو با تیم بعدی خود نیز در حال انجام توافقات است . مورینیو دیروز به دلامورنا گفته است :" دو ماه و نیم دیگر هستم . بعد از آن هر کاری می خواهید انجام دهید اما تا آن موقع من همه کاره تیم هستم . "
کامل کاسیاس بازدید : 149 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)
ژابی ، مرد بی جایگزین رئال مرجع خبري رئال مادريد : حتی در یک بازی کم اهمیت نظیر بازی در بالایدوس هم رئال نمی تواند به ژابی آلونسو استراحت بدهد . هافبک تولوزایی خودش بازی را تعیین می کند و فرمان می دهد . فوتبالش سریع و دقیق است . به جز کریستیانو ، ژابی را باید مهمترین و بی جایگزین ترین عنصر تیم مورینیو دانست چرا که تنها بازیکنی است که در ترکیب رئال هیچ کس جایش را نمی تواند پر کند . پس از دو فصل که ژابی در همه بازیها حضور داشت ، مورینیو امسال تصمیم گرفته که برای این که بازیکن سن سباستینی دچار خستگی یا مصدومیت نشود ، بیشتر به او استراحت بدهد اما وقتی بازی مشکل شود ، ژابی باید درون زمین باشد . مورینیو با چشم بسته به او اعتماد دارد و می داند که بازیکن سن سباستینی چه عنصر مهمی است . ژابی یک هدیه جبران ناپذیر برای رئال است .
کامل کاسیاس بازدید : 129 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2013/03/10/futbol/equipos/real_madrid/1362945791_extras_noticia_foton_7_1.jpg

 لوکا مودریچ دوباره یک بازیکن کم اثر شد . در بالایدوس دوباره نقشی کمرنگ داشت و با عملکردش در اولدترافورد فاصله داشت . زوج خدیرا در این بازی بود که در 90 دقیقه فقط یک شوت به چارچوب داشت که مدافعان رد کردند . او تا زمان ورود کاکا ، نزدیک به اوزیل بازی می کرد . مودریچ در 51 صحنه حضور داشت که 23 درصد از پاسهایش خطا بودند . هشت توپربایی کرد و شش تا را لو داد و در روزی که انتظار می رفت خودش را اثبات کند ، چیزی ارائه نداد .
این بازی از طرفی تستی دیگر برای کاکا بود که در نیم ساعت بازی کردنش بهترین سطحش را ارائه داد . باعث پنالتی پیروزی شد و در 14 حرکت حضور داشت و از نظر بدنی نیز در سطح خوبی بود . او کاملا با مودریچ متفاوت بود و سطحی بسیر بهتر از بازیکن کروات داشت .
مودریچ و خدیرا در کار با توپ در نیمه اول کاملا مشکل داشتند . با کاکا ، رئال مادرید پر تلاش تر بود . بازیکن برزیلی روی صحنه پنالتی خیلی خوب کار کرد .

تعداد صفحات : 121

درباره ما
آیدی نیمباز=*iker...casillas* شماره پیامک09393053332
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • خرید گیفت کارت پی اس ان 20 دلاری ارزان
  • فرش 1000 شانه
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • *real*
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • چهارشنبه 17 خرداد 1396
  • پنجشنبه 19 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • دوشنبه 02 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • دوشنبه 15 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • پنجشنبه 05 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • دوشنبه 04 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • يکشنبه 11 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 03 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • يکشنبه 3 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • نظرسنجی
    فقط ؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3614
  • کل نظرات : 798
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 879
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 285
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 886
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,810
  • بازدید ماه : 1,810
  • بازدید سال : 104,144
  • بازدید کلی : 1,993,369