loading...
★★★هواداران رئال مادرید★★★
کامل کاسیاس بازدید : 273 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

خدیرا پس از شش هفته مجددا فرصت فیکس شدن پیدا کرده است . او در این دو فصل در چمپیونزلیگ آمار خاصی داشته و هیچ گاه در این تورنمنت با پیراهن رئال نباخته است . 
مصدومیت خدیرا باعث شده ه خدیرا دوباره بتواند به ترکیب اصلی رئال در میانه زمین برگردد اما در چمپیونزلیگ آمارش قابل تحسین بوده است . در دوازده بازی در جام باشگاه های اروپا که انجام داده ، یک باخت هم نداشته است . هشت تا از آنها در فصل قبل بود که حاصلش شش برد و دو تساوی بود ، این فصل هم از چهار بازی به سه برد و یک تساوی دست پیدا کرده است .

کامل کاسیاس بازدید : 270 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

استادیوم لوژنیکی ، مسکو ، دقیقه 74 بازی زسکا - رئال مادرید . رئال مادرید بازی را تحت کنترل خود داشت اما طبیعتا این فوتبال هجومی خطراتی را هم می توانست به دنبال داشته باشد . تیم روسیه ای سعی می کرد که سرمای سیبری را کنار بگذارد . رئال می خواست که برتری خود را حفظ کند . 
مورینیو کاکا را دید و به او گفت :" جای کایخون وارد زمین شو ، مسعود به راست می رود و تو به وسط . توپها را که گرفتی به سرعت آنها را به کریستیانو و پیپیتا برسان " کاکا با صورتی بی روح ، کلاه و دستکش به تن ، فقط سرش را تکان داد .
اما بازیکن برزیلی که وارد زمین شد ، سرد ، گیج و تحت تاثیر بازی بود و اصلا معلوم نبود که می خواهد چه کار کند . کاکا به ندرت توپ را پیدا می کرد ، چه برسد به این که بخواهد آن را به رونالدو برساند .
این بازی همان طوری بود که باید باشد . کنترل توپ دست رئال بود و حریف هم کاملا عقب کشیده بود ، وضعیتی که با توجه به گذشته کاکا می توانست وضعیتی رویایی برایش باشد اما بازیکن برزیلی دیگر آن ستاره قدیمی نبود ، هیچ گونه حرکت ناگهانی نداشت و مدام توپ لو می داد . مورینیو که صبرش لبریز شده بود ، مدام از روی نیمکت فریاد می زد و ناراحت بود .
دقایق می گذشتند ، بازی بیحال بود اما کاکا انگار حتی خودش را گرم هم نکرده بود . رئال مادرید نیمی از راه صعود را در جیبش داشت ، فقط باید سه دقیقه وقت تلف شده را می گذراند تا کار تمام شود . اما کوئنت رائو به شکل ناشیانه ای توپ را با دستش زد . کویپرس تصمیم به سوت زدن گرفت .
ژاگائف ضربه را آرام کرد ، در حالی که کاکا کاری به جز نگاه کردن از دور نداشت . بازیکن برزیلی آرام آرام و قدم زنان به سمت توپ می رفت . کریستیانو هم که به کاکا از توپ نزدیک تر بود ، کاری نتوانست انجام دهد . بقیه هم مشخص بودند . توپ روی هوا بود ، راموس نتوانست به آن برسد ، آلبیول در میانه زمین ماند ، آربلوا تاخیر کرد و خدیرا کاری از دستش مقابل حرکت ورنبلوم برنیامد .
رئال مادرید یک گل دیگر روی ضربات آزاد خورد . یکی دیگر تا مورینیو به اوج خشم خود برسد . البته مورینیو با وجود این گلی که خورد ، می داند که نتیجه 1-1 در خارج از خانه در چمپیونزلیگ نتیجه خوبی است . این را در کنفرانس مطبوعاتی هم گفت .
پس از بازبینی ویدئوها ، مورینیو اشتباهات و غقلت های برخی بازیکنانش را به خوبی فهمید . برخی به خاطر خستگی بود ، برخی دیگر به خاطر کم دقتی . اما کاکا گیج تر از هر کس دیگری بود .
بازیکن برزیلی پس از درخشش در اوایل فصل که باعث شد جای کاکا را در ترکیب بگیرد ، دیگر نتوانسته آن بازیکن همیشگی باشد . او بی دقت و بدون اعتماد به نفس است . مورینیو او را در بازیهای بزرگ کنار می گذارد تا همچنان حس کند که ذخیره است . پس طبیعی است که شایعات در مورد رفتنش به پاریس در تابستان همچنان پابرجا باشد ...

کامل کاسیاس بازدید : 297 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
بنزما روبراه است . با وجود مصدومیتش در برابر زسکا ، مهاجم فرانسوی دیروز پیغام امید و آرامش را به هواداران رئال مادرید در صفحه فیس بوکش فرستاد . "از پیغام های حمایت شما متشکرم . با نیروی بیشتری بر می گردم ، قسم می خورم . "

http://s1.picofile.com/file/7312168488/20120224dasdaiftb_31.jpg

او در لوژنیکی از ناحیه عضله دور کننده پای راستش مصدوم شد تا بازی با رایو در روز یکشنبه در وایکاس را از دست بدهد . بدین ترتیب در بازی چهارشنبه تیم ملی فرانسه برابر آلمان در برمن حضور نخواهد داشت . لورن بلان ، مربی تیم ملی فرانسه در مورد غیبتش گفته بود :" خیلی ناراحت شدیم . آن صحنه را دیدم و فهمیدم که نمی توانیم او را داشته باشیم . با این عملکردش در رئال مادرید ، تاسف آور است . "
هدف بنزما این است که برای بازی بتیس برگردد و پس از آن در مقابل زسکا به ترکیب اضافه شود . اگر شرایط ریکاوری او درست باشد ، مشکلی برای این دو بازی نخواهد داشت .

کامل کاسیاس بازدید : 333 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

پائولو بنتو ، مربی تیم ملی پرتغال لیست تیمش برای بازی دوستانه با لهستان را اعلام کرد که کریستیانو ، په په و کوئنت رائو ، سه رئالی در آن هستند . بازیکنان پرتغالی رئال مادرید در آخرین "فیفا دی " پیش از یورو حضور خواهند داشت . 
رونالدو ، کاپیتان تیمش است و نقش مهمی در مسابقات تابستان آینده خواهد داشت . در بازی اخیر تیم ملی پرتغال برابر بوسنی ، کریستیانو نقش مهمی در رسیدن تیم ملی کشورش به یورو ایفا کرده بود . کوئنت رائو و په په هم دیگر اعضای مهم پرتغال هستند . تیمی که باید در گروه مرگ ، با هلند ، آلمان و دانمارک بجنگد .

کامل کاسیاس بازدید : 279 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو روز سه شنبه برابر زسکا ، تک گل تیم را در استادیوم لوژنیکی به ثمر رساند تا تیم با امید بیشتری آماده بازی برگشت در برنابئو باشد . 
بازیکن پرتغالی با گلی که زد ، آرامش را به مادریدیسموها داد . حالا رونالدو پس از رائول و اینزاگی ، یکی از بهترین های تاریخ چمپیونزلیگ در زدن گل اول در بازیهای جام باشگاه های اروپاست . او تا کنون هشت بار در دور حذفی بازیهای چمپیونزلیگ ، گل اول تیمش را زده که در کنار رائول و اینزاگی ، از این حیق بهترین رکورد را دارد .
رونالدو همچنین در مسکو ، هفدهمین گل خود را در رئال در چمپیونزلیگ زده تا با مورینتس به عنوان دومین گلزن تاریخ رئال در فرمت جدید بازیهای اروپایی برابری کند . رائول با 66 گل زده بهترین رکورد را دارد . در میان کل تاریخ باشگاه های اروپا ، بازیکن پرتغالی در رده نهم است .

کامل کاسیاس بازدید : 343 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
رایو وایکانو با این که در طول تاریخ ، یک تیم بزرگ در لالیگا بوده اما رقیبی است که برای رئال مادرید در خانه خود ، شانس زیادی نداشته است . 
در واقع آخرین پیروزی خانگی رایو برابر رئال مربوط به فصل 97-1996 می شود . در آن سال کاپلو مربی رئال مادرید بود . رایو آن بازی را با گل اسکیل کاستیو برد تا نوار شکست ناپذیری رئال را لالیگا را پاره کند . پس از آن ، رئال مادرید چهار بار در استادیوم وایکاس بازی کرد و همه را برد . در مجموع ، دو تیم دوازده بار در وایکاس بازی کرده اند که هشت بار رئال برده ، سه بار رایو و یک بار هم مساوی شده است .
کامل کاسیاس بازدید : 280 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

امیلیو بوتراگوئنو ، مدیر روابط آکادمیک رئال مادرید مورد شرایط رئال مادرید گفت :" منتظر ماه های موفقیت هستیم . " تیمش در لالیگا با ده امتیاز نسبت به بارسا صدرنشین است و در چمپیونزلیگ نیز در شرایط صعود قرار دارد .
وی افزود :" ما یک تیم بزرگ ، یک ترکیب بزرگ و یک مربی بزرگ داریم که می داند چگونه بهترین بازی بازیکنانش را استخراج کند . ما باید متحد باشیم چرا که به مقطع کلیدی فصل رسیده ایم .

کامل کاسیاس بازدید : 269 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (1)
لوئیز هنریک دوس سانتوس ، ملقب به "پتی" ، در آستانه پیوستن به رئال مادرید است . این بچه 13 ساله با کلیپهایی که از توانایی هایش در اینترنت پخش شده ، نگاه های زیادی را به خود جلب کرده است . 
به گزارش گلوب اسپورت ، ماجرا از چند ماه پیش شروع شد که پدر این بازیکن تصمیم گرفت که از توانایی های پسرش در زمینه فوتبال فیلم بگیرد و در یوتیوب قرار دهد .
هدفش بردن پسرش به فوتبال اسپانیا بود . با اولین باشگاهی که مذاکره کرد ، رئال بتیس بود . تست تیم سویلی را هم داد اما به خاطر مسائل اقتصادی ، این انتقال منتفی شد .
با ناراحتی به هتل برگشت اما ناگهان تماسی با رئال مادرید در اسپانیا گرفته شد . فابریزیو زانیو که عامل این انتقال بوده می گوید :" می دانستیم که آنها در اسپانیا هستند و پتی یک پدیده است . از او خواستیم به مادرید بیاید و تست بدهد . "
این اتفاق هم رخ داد . به مادرید سفر کرد . خودش می گوید :" من خوب تمرین کرده ام . بازیکنان در این جا سریع ، خوش تکنیک و توانا هستند . از نظر زبانی هم مشکل است اما می توانم بفهمم . "
پتی توانسته نظر مساعد کادر پزشکی رئال را جلب کند اما باید از نظر اقتصادی توافق حاصل شود . این ماجرا احتمالا باید تا 5 مارس ، ختم به خیر شود .
کامل کاسیاس بازدید : 305 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

 ویسنته دل بوسکه ، لیست تیمش برای بازی دوستانه با ونزوئلا را اعلام کرد . دل بوسکه در مورد شانس رئال مادرید در چمپیونزلیگ گفت :" آنها را در فینال می بینم . یک فینال اسپانیایی در ماه می . " 
وی همچنین سعی کرد که در مورد لالیگا صحبت نکند و تنها به اختصار گفت :" آمار ، آمار است . " او دوست دارد که یکی از دو تیم اسپانیایی را در فینال چمپیونزلیگ ببیند ، یا هر دویشان .
گفتنی است که حاضران رئال در لیست جدید دل بوسکه ، کاسیاس ، راموس ، آربلوا و ژابی هستند و سولدادو ، مهاجم اسبق آکادمی رئال هم در آن حضور دارد .

کامل کاسیاس بازدید : 262 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

رئال مادرید با آمارش ، حریفان را در هم بکوبد . در واقع برای رسیدن به شمار 79 گل رئال در لالیگا باید کل گلهای اتلتیکو ، سویا و ویارئال ، سه تیمی که در سالهای اخیر نماینده اسپانیا در اروپا بوده اند را روی هم گذاشت . 
قوای تهاجمی این رئال مادرید شگفت انگیز است . در واقع کریستیانو ، بنزما و هیگوائین با 55 گل زده ، به اندازه کل گلهای سویا و ویارئال به گل رسیده اند . سویا 29 گل زده ، یکی بیشتر از رونالدو و زیردریایی ها 26 تا ، یکی کمتر از زوج آرژانتینی و فرانسوی .
در میان مهاجمان لالیگا ، فقط فالکائو از اتلتیکو با 14 گل به مهاجمان رئال نزدیک است . در ویارئال ، مارکو روبن تا پیش از مصدومیتش آقای گلشان بود و نگردو هم با شش گل زده ، آقای گل سویاست .
رئال مادرید 61 امتیاز دریافت کرده است . سویا و اتلتیکو مادرید روی هم به اندازه رئال امتیاز گرفته اند و با بارسلونا 10 امتیاز فاصله دارد ، با والنسیا 21 تا و با اسپانیول 28 تا .

کامل کاسیاس بازدید : 285 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

 رئال مادرید با هدف آماده سازی با رایو وایکانو در روز یکشنبه در وایکاس ، در والدبباس تمرین کرد . این بازی در ساعت ناآشنایی برای رئال برگزار می شود و مورینیو در این تمرین با حضور شش بازیکن آکادمی ، سعی کرد که بازیکنان را به این ساعت عادت دهد . 
تمرینات در ساعت 15:30 به وقت مادرید با حضور 24 بازیکن  شامل توماس مخیاس ، الکس ، آگوزا ، بلیما ، سوبرینو و باریل برگزار شد . تنها غایبان هم دی ماریا ، بنزما ، لاس و آلتین توپ به علت مصدومیت بودند .

کامل کاسیاس بازدید : 258 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

گونزالو هیگوائین می داند که رئال مادرید وارد مرحله اصلی فصل خود می شود . بازیکن آرژانتینی در مورد فیکس شدنش پس از مصدومیت بنزما صحبت کرد :" ما خوب کار کرده ایم اما هنوز خیلی مانده است . هنوز امتیازات زیادی مانده اند و نمی شود کار را راحت بگیریم . برای قهرمانی باید بیشتر از همیشه فشار بیاوریم . "
در مورد بازی یکشنبه گفت :" ساعتش هادی نیست چرا که عادت داریم که شب بازی کنیم . هیچ گاه در این زمان بازی نکرده ایم اما فکر نمی کنم مشکلی باشد . "
در مورد فیکس شدنش گفت :" من 24 سال دارم و هنوز راه زیادی برایم در پیش است . خوشحالم که در این جا می توانم چیزهای جدیدی یاد بگیریم . می خواهم گل بزنم و به تیم کمک کنم . اما اگر نشد ، باز هم آرام هستم ، به تلاش ادامه می دهم و سعی می کنم بهترین بازیم را ارائه دهم تا به رئال مادرید کمک کنم . "
ال پیپیتا در مورد بازی در وایکاس گفت :" همیشه مشکل بوده است . آنها تیمی هستند که شانس رسیدن به اروپا را دارند و صاحب بازیکنان خوبی هستند . ما در هر بازی سعی می کنیم برنده باشیم . باید از هر فرصتی برای گلزنی استفاده کنیم . "

کامل کاسیاس بازدید : 251 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

استبان گرانرو ، مهمترین خبر رئال مادرید در وایکاس خواهد بود . ال پیراتا به عنوان هافبک سوم ، جلوی ژابی و خدیرا بازی می کند تا بتواند که به خط هافبک انسجام بدهد . 
مربی پرتغالی تغییراتی نسبت به بازی با زسکا خواهد داشت و کوئنت رائو و کایخون روی نیمکت می نشینند . جای اولی را گرانرو می گیرد و دومی را مارسلو .
دیگر نوآوری مربوط به بنزماست که در ترکیب ، جایش را هیگوائین می گیرد . در سمت راست اوزیل بازی خواهد کرد و در سمت چپ هم رونالدویی قرار می گیرد که در خطر پنج کارته شدن است . اگر در این بازی کارت بگیرد ، مورینیو هفته بعد برابر اسپانیول ، رونالدو ، بنزما و دی ماریا را نخواهد داشت .
در خط هافبک باز هم ژابی و خدیرا در ترکیب قرار می گیرند . سامی در مسکو عالی بازی کرد و پاداش خود را با فیکس شدن خواهد گرفت .

کامل کاسیاس بازدید : 278 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

 از پیش فصل ، مورینیو همواره از کوئنت رائو ریکاوری کرده است . با او مماشات کرد ، از او مراقبت کرد و یاد داد که چطور بتواند در پست های متفاوت درسیستمش قرار گیرد . شاید مارسلو بیشتر بازی کرده باشد اما کوئنت رائو برای وظایف بزرگ انتخاب شده است . البته چند پسته بودنش هم به او کمک کرده است . بازیکن پرتغالی در پست های دفاع چپ ، دفاع راست ، هافبک وسط و هافبک هجومی بازی کرده است . مورینیو باید بالاخره به شکلی ثابت کند که 30 میلیون را به باد نداده است . از سویی مارسلو ، نشانی از طراوت فوتبال است و از سویی دیر ، کوئنت رائو سمبل دیسیپلین است .
قیمت خرید او باعث شده که بسیاری از مسائل تحت تاثیر قرار گیرند . مثلا هیچ کس تردیدی ندارد که بدترین اشتباه تاکتیکی مورینیو ، استفاده از او برابر بارسلونا در پست دفاع راست بوده است . می توانست در بازیهای کوچک تر از کارواخال و خسه استفاده کند . اما به هر حال یک چیز مشخص است : اگر بخواهیم بدانیم که مورینیو نسبت به حریفش تا چه حد نگران است ، کافی است که کوئنت رائو و خدیرا را در ترکیب اصلی ببینیم ...

کامل کاسیاس بازدید : 280 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
رئال مادرید در این فصل بهترین آمار گل خوردن در خارج از خانه را داشته (6) و سویا (10) و بارسلونا (13) پس از آنها هستند . در میان دروازه بان هایی که بیش از پنج بازی در خارج از خانه حاضر بوده اند ، کاسیاس با 0.54 گل در هر بازی بهترین آمار را داشته است . ویسنته گایتا از والنسیا با 0.4 گل در هر بازی البته آمار بهتری داشته اما فقط د پنج بازی حاضر بوده است . در میان گلرهای رایو ، هیچ کدام بیش از پنج بازی حاضر نبوده اند : دنی در پنج بازی خارج از خانه نه گل خورده ، کوبنیو هم نه تا در پنج بازی و جوئل ، چهار تا در دو بازی . 

http://s2.picofile.com/file/7312168709/Casillas_ha_encajado_media_054.jpg
با مورینیو ، شرایط برای کاسیاس عوض نشده است . تیم با توجه به قوای تهاجمی و تدافعی خود کمتر در دفاع ضربه می خورد . حداقل توپگیری های ممکن را با 56 توپگیری نسبت به فصل های اخیر داشته است . امسال به طور متوسط 2.43 توپگیری در هر بازی داشته، فصل قبل این آمار 2.3 در هر بازی بود . با پلگرینی 2.8 ، شوستر 3.5 ، خوانده 3.8 و کاپلو 3.5 توپگیری در هر بازی نیز آمار قبلی کاسیاس بودند .

کامل کاسیاس بازدید : 240 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
اعلام آمار غلط توسط کادر پزشکی هر تیم ، تبدیل به یک تاکتیک در فوتبال شه و حالا رئال مادرید با استفاده از سیاست سکوت در مورد مصدومانش ، از این کلک بهره می برد . 
در هفته های اخیر ، رئال مادرید با مصدومیت های برخی بازیکنان مهمش نظیر دی ماریا ، مارسلو ، بنزما و خدیرا مواجه بوده اما هیچ کس اعلام نکرده که آنها مصدومیتشان چه زمانی تمام می شود .
در واقع بر خلاف گذشته ، وبسایت باشگاه ، مدت زمان مصدومیت بازیکنان را مشخص نمی کند . کاری که بیشتر شبیه به یک تاکتیک است تا دست تیم برای حریفان رو نشود .
کامل کاسیاس بازدید : 273 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

 رئال مادرید همچنان بر اساس آمارش مدعی اصلی چمپیونزلیگ است . تیم با وجود گلی که در مسکو خورد ، همچنان یکی از بهترین خطوط دفاع را دارد . با وجود این گل ، رئال مادرید همچنان در این فصل در اروپا سه گل در هفت بازی دریافت کرده که آمار فوق العاده ایست . 
در واقع در بازیهای چمپیونزلیگ ، آخرین باری که رئال مادرید در نیمه اول گل خورد مربوط به 8 دسامبر 2009 می شود . آن بایز برابر المپیک مارسی بود . از آن بازی مدتها می گذرد و هیچ تیمی در نیمه اول نتوانسته در اروپا به رئال گل بزند .

کامل کاسیاس بازدید : 254 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

شایعات پیرامون رئال مادرید زیاد هستند . از انگلیس خبر از تمایل رئال مادرید به اشلی کول برای پست دفاع چپ می رسد و گفته می شود که اینتر و بارسا هم او را می خواهند . 
میرور گزارش داده که این بازیکن از شرایطش در چلسی ناراضی است و می خواهد در تابستان برود . رئال مادرید نیز می تواند یکی از مقاصد این بازیکن انگلیسی باشد .
البته چلسی برای کول نزدیک به 15 میلیون یورو می خواهد . البته باید در نظر داشت که رئال در پست دفاع چپ در حال حاضر تکمیل است و بعید است سراغ چنین بازیکن پرحاشیه ای برود .

کامل کاسیاس بازدید : 298 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (1)

چند فصل پیش یک تحقیق درباره رفتار تماشاگران دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه اختصاصی خود بین دو نیمه بازی تیمهایشان صورت گرفت.آن تحقیق نشان میداد تماشاگران بارسلونا زمان بین دو نیمه را به شرط بندی، آسیب رساندن به ورزشگاه، فحاشی، درگیری و نزاع با یکدیگر و اندک طرفداران تیم مقابل میپرداختند درصورتیکه تماشاگران رئال مادرید در این زمان با آرامش مشغول خوردن ساندویچ های معروفشان و تحلیل بازی تیم خود بودند.همین تحقیق کوچک را میتوان به فرهنگ مردم دو شهر بزرگ اسپانیا ارتباط داد.فرهنگی که باعث میشود تماشاگران بارسلونا سر خوک به سمت لوئیس فیگو پرتاب کنند اما تماشاگران رئال پس از بازی درخشان رونالدینهو و یارانش و شکست دادن رئال در سانتیاگو برنابئو، به نشانه اعتراض فقط بازیکنان بارسلونا را تشویق کنند.
متاسفانه این روزها بوضوح شاهد چنین رفتار و فرهنگی بین بازیکنان، کادر فنی و مدیران بارسا نیز هستیم.کسانی که ظرف یکماه اخیر القابی همچون وحشی،حیوان و قاتل به پپه دادند، هرگز اشاره ای به بازی خشن و رفتار زشت و زننده دنی آلوز، تئاتر بازی کردن بوسکتز و توهین نژاد پرستانه وی به مارسلو، شوت کردن توپ به سمت تماشاگران رئال و خندیدن و تمسخر آنها و پرتاب آب دهان به سمت مورینیو و کادر فنی رئال از طرف لیونل مسی نکردند.آنها که رفتار مورینیو با ویلانوا را تقبیح کردند، چشمان خود را به روی اهانتهای ویلانوا به بازیکنان و کادر فنی رئال در آن بازی بستند.مادریدی ها که از نظر اخلاقی احترام زیادی برای ژاوی قائل بودند، از شنیدن حرفهای او در پشت صحنه برنامه تلویزیونی شوکه شدند.از نظر گواردیولای جنتلمن تا زمانیکه تیمش میبرد هوا خوب بود و داوری ها همیشه سالم و بی نقص اما از وقتیکه تیمش خوب نتیجه نمیگیرد هوا بسیار سرد شده و نزدیک است با داوران درگیری فیزیکی پیدا کند.و اما جناب آقای راسل دلال معروف بازیکن در اروپا که به ریاست باشگاه بارسلونا رسیده، حال که فقط کمی قضاوت داوران عادلانه تر شده به یک کارشناس داوری مبدل و از داوران به شدت انتقاد میکند.
با توجه به موارد اشاره شده و اینکه میتوان موضوعات بسیاری به آنها اضافه کرد، نباید به طرفداران رئال مادرید حق داد که از رفتار بارسلونائی ها آزرده باشند و نخواهند بازی فینال کوپا دل ری در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود؟کاری که مقامات بارسلونا سال 2004 انجام دادند و مانع برگزاری بازی فینال بین رئال مادرید و ساراگوسا در نیوکمپ شدند. مسلما آنها حق دارند خواهان بسته بودن درهای برنابئو به روی چنین فرهنگی باشند و اینکه نخواهند شاهد حضور طرفداران بارسا یا جشن احتمالی آنها و حتی درگیریشان با طرفداران بیلبائو در خیابانهای مادرید و میدان سیبلس باشند.پس باید بگوئیم "اعتراض وارد نیست آقای راسل" و امیدوار باشیم مسئولان باشگاه و شهر مادرید بر موضع خود استوار بمانند و ایستادگی کنند.

کامل کاسیاس بازدید : 268 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

وظیفه سنگین ال پیتا گونسالوهیگواین دربازی برابر زسکا به عنوان یار تعویضی به بازی اومد وبازی نسبتا خوبی به نمایش گذاشت وروی گل مادرید هم تاثیر گذار بود الپیتا که به دلیل درخشش خیره کننده بنزما کمتر در این هفته هابازی گرفته می شدواخرین گلش هم برای مادریدبه پنج هفته قبل مقابل مایورکا بر می گردداین فرصت را دارد تا درغیاب بنزمای مصدوم اعتماد اقای خاص را برای بازی در ترکیب اصلی جذب کندماندن یا نماندن هیگواین در پایان این فصل هم بستگی زیادی به میزان بازی او وهمچنین تعدادگلهای زده او برای مادرید تاپایان فصل دارد اگر هیگواین که به لحاظ میزان بازی وگل زدن بعد از رونالدو برترین گلزن مادرید است در بازی برابر رایووواسپانیول در لیگاواحتمالا برابرزسکا در چمپیونز لیگ بتواند همانند ابتدای فصل گل بزند وجورنبودن بنزما وهمچنین دی ماریای مصدوم وتاثیر گذارروبکشد میتوانددربازیهای حساس ونفس گیر پایان فصل به عنوان یکی از یازده مرد مادرید در ترکیب اصلی بازی کند.  

کامل کاسیاس بازدید : 258 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

-پیش از پا گذاشتن به عصر یخبندان،صحبت هایی مربوط به کفش جدیدی که بازیکنان دراین بازی به پا خواهند کرد بود.نکته جالب طراحی کفش جدیدی برای مورینیو بود که در نوع خود جالب به نظر میآمد.قبل از بازی آقای خاص توپ قرمزی را به دست گرفت و برای تست کردن زمین به چمن مصنوعی پا گذاشت.او اصرار زیادی به شکار نشدن توسط دوربین های خبری داشت اما باز هم رسانه ها روپایی های او و تکنیکش را که بی ربط به چاپ عکس زمان بازیگری خود نبود،شکار کردند.
به ادامه ی مطلب بروید...

کامل کاسیاس بازدید : 236 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

در مصاحبه با سایت گل ، اریکسن ، بازیکن دانمارکی آژآکس در مورد رئال مادرید صحبت کرد :" پیوستن به چنین تیمی رویای هر بازیکنی است." این هافبک 20 ساله با درخششی که داشته ، نگاه باشگاه های زیادی را به خود جلب کرده است .
اریکسن می گوید که در تابستان باید به یک لیگ بزرگتر برود :" هدفم حضور در لیگ اسپانیاست . بزرگترین آرزویم بازی در رئال مادرید یا بارسلوناست . "
این بازیکن ، یکی از آینده دار ترین بازیکنان حال اضر فوتبال اروپاست که نگاه های زیادی را متوجه خود نموده است .

کامل کاسیاس بازدید : 314 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

ژابی پس از دو و نیم سال حضور در رئال مادرید ، محبوبیت زیادی در میان هواداران پیدا کرده است . این بازیکن از کارش در باشگاه راضی است و به رفتن فکر نمی کند . هر چند که شایعات پیرامونش زیاد است . 
نام این هافبک پیرامون یوونتوس مطرح شده و باشگاه های ایتالیا قیمتش را 35 میلیون یورو تعیین کرده اند . اما اینیاکی ایبانز ، وکیل این بازیکن در مصاحبه با کالچیو مرکاتو گفت :" او دوران خوبی در رئال مادرید دارد و به هیچ وجه احتمال رفتن ژابی وجود ندارد . نه به تورین و نه به هیچ باشگاه دیگری . "
وی افزود :" ژابی دو سال و نیم دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد ، بعد از آن باید دید که چه می شود . احتمال دارد فوتبالش را در رئال تمام کند اما هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست . "

کامل کاسیاس بازدید : 268 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)
به نوشته الکونفیدنشال ، مورینیو در حال برنامه ریزی برای فصل بعد است . مربی پرتغالی تصمیم گرفته که فصل بعد ، خسه رودریگز را به تیم اصلی اضافه کند . او همچنین نگاه ویژه ای به کارواخال و شیریسف دارد . 
با این که گفته می شود مورینیو به آکادمی توجهی ندارد اما الکونفیدنشال گزارش داده که مربی رئال مادرید می خواهد فصل بعد این قضیه را رد نکند . مورینیو تصمیم گرفته که فصل بعد خسه را به تیم اصلی بیاورد . بازین اهل قناری برابر پونفرادینا اولین بازی خود را در تیم اصلی رئال انجام داد .
مورینیو اعتقاد دارد که خسه خیلی زود می تواند با تیم هماهنگ شود . بسیاری او را با کریستیانو رونالدو قیاس می کنند چرا که تکنیک قابل توجهی دارد .

کامل کاسیاس بازدید : 296 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)
شایعات پیرامون خرید بازیساز توسط رئال مادرید در این تابستان زیاد است . با این که لوکاس مورا از سائوپائولو یکی از گزینه های اصلی به نظر می رسد اما فقط او نیست . 

http://s1.picofile.com/file/7311665692/257597988880.jpg

رئال مادرید باشگاهی است که هر بازیکنی دوست دارد پیراهنش را بپوشد . شایعات پیرامون رئال همیشه زیاد هستند و این بار به نظر می رسد که فلورنتینو در فکر خرید یک هافبک هجومی در تابستان باشد . به خصوص اگر که کاکا در نهایت در تابستان برود . برخی از این گزینه ها بدین شرح هستند :
لوکاس مورا : در کنار نیمار ، مستعد ترین بازیکن حال حاضر فوتبال برزیل است. بازیکنی است که تکنیک ناب برزیلی را با تحرک بالا بین خطوط تلفیق می کند . شباهت های زیادی با دوران اوج کاکا در سائوپائولو دارد که می تواند جایش را در رئال مادرید در صورت رفتنش پر کند .
بورخا والرو : هافبک ویارئال با توجه به شرایط بد زیردریایی های زرد که در بحران اقتصادی هستند ، آینده نامطمئنی دارد . او هم نسل آربلوا ، سولدادو ، خورادو و نگردوست . در ویارئال تبدیل به یک بازیکن همه کاره و توانا شده است . به خاطر سابقه اش در مادرید ، گزینه ایست که می تواند خیلی محبوب مادریدیسموها باشد .
داوید سیلوا : سالهاست که نام سیلوا پیرامون پیوستن به رئال مادرید مطرح می شود اما به دلایلی همچنان این انتقال صورت نگرفته است . این بازیکن صاحب دید بسیار بالایی است ، تحرکش بالاست و بهترین بازیکن فصل لیگ انگلیس تا به این جا بوده است . البته با توجه به قراردادش ، خریدنش زیاد آسان به نظر نمی رسد .
هازارد : بازیکن محبوب زیدان است . یار سابق تیم ملی فرانسه ، فصل گذشته با خرید بازیکن آینده داری نظیر واران نشان داد که دید وسیعی نسبت به فوتبال دارد و حالا در تابستان آینده به دنبال هازارد خواهد بود . او بهترین بازیکن سال گذشته لیگ فرانسه شد . رفتنش از لیل محتمل به نظر می رسد و مشتریان سرسختی در لیگ انگلیس دارد .
گوتزه : بازیکن آینده دار دیگر فوتبال آلمان است . پس از رفتن شاهین در تابستان گذشته ، این فصل گوتزه همه کاره بورسیا دورتموند بوده است . همچون هازارد بازیکنی است که می تواند در جناحین هم بازی کند . در حالی که تنها 20 سال دارد ، سرعت و ظرفیت بالایی دارد .

کامل کاسیاس بازدید : 284 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
" مطمئنا در آینده نشان خواهم داد که ارزش 30 میلیونی که برایم پرداخته شده را دارم . " کوئنت رائو در لس آنجلس این گونه از خودش دفاع کرد . تا به امروز ، مارسلو در 63 درصد دقایق حضور داشته و بازیکن پرتغالی در 50 درصد . اما مورینیو از کوئنت رائو در مقاطع خاص استفاده کرده است ، مثلا چمپیونزلیگ یا بازی با بارسلونا . بازیکن بنفیکا در 72 درصد دقایق در اروپا حاضر بوده در حالی که مارسلو تنها در 25 درصد حاضر بوده است . کوئنت رائو در 4 تا از 5 بازی با بارسا فیکس بوده و بازین برزیلی فقط در دو تا . 

http://s1.picofile.com/file/7311355157/20120223dasdaiftb_34.jpg
قیمت زیادی که برای کوئنت رائو توسط رئال مادرید پرداخته شده ، یک نقطه ضعف برای این بازیکن است . مورینیو او را در ترکیب اصلی در پست دفاع چپ در بازی برگشت سوپرکاپ قرار داد ، در حالی که در پیش فصل او را در پست دفاع چپ و هافبک وسط تست کرده بود . " فابیو به خاطر چند کاره بودنش آمده است . " مربی این را در اکتبر ادعا کرد . مارسلو به جز آن بازی و محرومیت برابر آژاکس ، دفاع چپ فیکس در ماه های سپتامبر و اکتبر بود .
کوئنت رائو در این دو ماه در بازی با ساراگوسا ، ختافه و دینامو ، در پست هافبک وسط بازی کرد و چهار بازی هم هافبک کناری بود . اما چهار بازی را هم به علت مصدومیت از دست داد .
در ماه نوامبر در بازیهای چمپیونزلیگ ، کوئنت رائو نقشش پر رنگ تر از مارسلو در بازیهای مهم شد .



کامل کاسیاس بازدید : 366 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)

روزنامه مارکا روز پنجشنبه یک خبر بد را برای مادریدیسموها رو کرده است . آنخل دی ماریا پس از مصدومیت آخرش باید یک ماه دیگر از میادین دور باشد . مصدومیت پای راست تبدیل به یک کابوس برای بازیکنی شده که پنج بازی آتی را از دست خواهد داد . 
اگر معجزه ای رخ ندهد ، دی ماریا پس از بازی برگشت چمپیونزلیگ برابر زسکا به ترکیب بر می گردد . بدین ترتیب ال فیدئو به کریم بنزما که سه شنبه مصدوم شد ملخق می شود .

کامل کاسیاس بازدید : 279 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7311354187/20120223dasdaiftb_29.jpg

پس از نگرانی ها در مورد مصدومیت کریم بنزما ، او زیاد هم نگران نیست چرا که می داند به زودی می تواند به بهترین سطح برگردد . هر چند که کریم در شرایطی دچار مصدومیت شد که از نظر فیزیکی و بدنی در بهترین سطح خود قرار داشت .


بنزما گلهای زیادی به ثمر رسانده است . در مجموع 21 در کل تورنمنت ها و به حدی در قوای تهاجمی تیم نقش مهمی داشته برخی نگران هستند که نبودش به تیم و نتایجش لطمه بزند .
کریم از نظر ذهنی خیلی قدرتمند است و می داند که این مصدومیت ، "نقطه ضعفش " است که هر از چند گاهی خود را نشان می دهد . او دو سال است که در مورد "عضله دور کننده " پایش تمرینات ویژه ای انجام می دهد . او دیروز به اطرافیانش گفت :" روزهای بدتری هم داشته ام اما خوشبین هستم چرا که به پزشکان رئال مادرید اعتماد دارم . "
بنزما در ماه سپتامبر هم از این منطقه از پایش دچار مصدومیت شده بود اما مشکلی پیدا نکرد و زمانی که به میادین برگشت بهترین بازی خود را ارائه داد .



 

کامل کاسیاس بازدید : 326 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)

مورینیو ، گرانرو را از ترکیب اصلی خط زد . او روز دوشنبه هشدار داده بود که تیم به خونسردی و قوت قلب برای غلبه بر حریف ، سرما و چمن نیاز دارد . شاید به همین خاطر بود که تصمیم گرفت به بازیکنی فیزیکی نظیر خدیرا به عنوان زوج ژابی آلونسو میدان دهد . بازیکن آلمانی در طول بازی خیلی با اعتماد به نفس بازی کرد و بارها به قلب خط دفاع آمد تا جلوی حملات زسکا را بگیرد . به خصوص زمانی که اسلوتسکی تصمیم گرفت که اولیسه را وارد زمین کند ت افشارها بیشتر شود .
خدیرا می دانست که فداکاری هایش به سود تیم است . چیزی که در فوتبال همچنان یک ویژگی است . حالا مسئولیت پذیر تر شده چرا که رقبای زیادی در پستش دارد . در ابتدای فصل زمانی که از مصدومیتش ریکاوری کرد به نظر می رسید فیکس باشد . اما لاس و بعد تر گرانرو ، جایش را به خوبی گرفتند . به هر صورت ، این سه بازیکن کاملا متفاوت هستند . هافبک المانی می داند که چطور تا پایان بازی حواسش جمع باشد . صرفنظر از این که رقیبش چه کسی است . وقتی که به خط حمله اضافه می شود مستحکم است . پریروز با تلاش و تعصبش یکی از بهترین های زمین بود .

تعداد صفحات : 121

درباره ما
آیدی نیمباز=*iker...casillas* شماره پیامک09393053332
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • خرید گیفت کارت پی اس ان 20 دلاری ارزان
  • فرش 1000 شانه
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • *real*
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • چهارشنبه 17 خرداد 1396
  • پنجشنبه 19 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • دوشنبه 02 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • دوشنبه 15 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • پنجشنبه 05 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • دوشنبه 04 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • يکشنبه 11 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 03 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • يکشنبه 3 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • نظرسنجی
    فقط ؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3614
  • کل نظرات : 798
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 879
  • آی پی امروز : 270
  • آی پی دیروز : 284
  • بازدید امروز : 786
  • باردید دیروز : 851
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,400
  • بازدید ماه : 8,074
  • بازدید سال : 70,550
  • بازدید کلی : 1,959,775