loading...
★★★هواداران رئال مادرید★★★
کامل کاسیاس بازدید : 239 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

رم می خواهد که گونزالو هیگوائین را به خدمت بگیرد . با این که مهاجم آرژانتینی رسما اعلام کرده که می ماند ، مطبوعات ایتالیا دست از سرش بر نمی دارند .
حالا شایعات حاکی از آن است که پس از عملکرد ضعیف مهاجمانی نظیر وبیان ، رم می خواهد که تیمی بسازد که دوباره اروپایی شود . هر چند که رئال مادرید تمایلی به فروش هیگوائین ندارد .

کامل کاسیاس بازدید : 234 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

رونالدو نازاریو ، مهاجم سابق رئال مادرید گفت که کریستیانو ، "بهترین بازیکن یورو " ست و پرتغال خیلی خوش شانس است که این بازیکن را در اختیار دارد .
"پدیده " در مصاحبه با دی ان گفت :" یورو ، توجهات زیادی در برزیل جلب نمی کند . اما دیدن بازیهای هلند ، اسپانیا ، آلمان و پرتغال که از نظر من مدعیان اصلی هستند ، می تواند جالب باشد . " وی راجع به کریستیانو هم گفت :" مطمئنم که خودش را نشان می دهد . "

کامل کاسیاس بازدید : 319 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

پیش از آن که خبرنگار مارکا ، ریکوردر را روشن کند ، از کریستیانو پرسید :" می خواهی حالا در یورو باشی یا تعطیلات را ترجیح می دادی ؟ " کریستیانو پاسخ داد :" تعطیلات ؟ نه بابا ! من دوست دارم بازی کنم . آن هم اولین بازی با آلمان ... " کریستیانو خستگی نالپذیر است . شخصیتی که دارد ، کاملا جنگنده است و مسئولیتش به عنوان کاپیتان تیم ملی پرتغال باعث شده که وظایفش را دوچندان بداند . اما خوشحال است .
در تورنمنت های اخیر ، پرتغال در مقابل با برزیل و اسپانیا قرار گرفت و حالا نوبت تقابل با آلمان و هلند در گروه مرگ است .
بله ، همین طور است . واقعیت این است که خیلی مشکل است اما هراسی نداریم . باید پنج ، شش امتیاز بگیریم تا به یک چهارم برسیم و این هدف ماست . مشکل است اما غیرممکن نیست .

پائولو بنتو ، مربی تیم ملی کشورت سعی کرد که فشارها را از روی دوشت بردارد . چند روز پیش گفت که قرار نیست تو همه کاره باشی . اما واقعیت این است که تو بیش از همه مورد نیاز پرتغال هستی .
خب ، من تلاش می کنم که تلاشم را به بهترین شکل انجام دهم . شاید برخی فکر کنند که فشارها روی من خیلی بشتر است اما این طور نیست . این روش من است . به مسئولیت هایم واقفم و می دانم که می توانم وظایفش را به انجام برسانم . اما واقعیت همین است . من حس خوبی دارم و هم در رئال مادرید و هم در تیم ملی پرتغال راحتم . فشاری حس نمی کنم .

با وجود قدرت همگروه هایت ، بدنه پرتغال مستحکم است . په په ، میرلس ، موتینیو ، نانی و کریستیانو می توانند هر تیمی را شکست دهند .
بله ، خوشبین هستم ، مثل همیشه . بازیکنان خوب و با انگیزه ای داریم که می توانند آماده یک یوروی عالی باشند . شرایط هم عالی هستند . ما مدعی نیستیم و این باعث می شود که فشارهای زیادی از رویمان برداشته شود . باید سعی کنیم که لذت ببریم . برای خیلی از هم تیمی هایم این اولین یوروست پس آنها نشاط زیادی خواهند داشت .

تو یک بار در کشورت تا آستانه قهرمانی رفتی ...
بله در سال 2004 بود . خیلی گذشته است . هشت سال پیش بود که در آستانه قهرمانی بودیم ... این خاطرات برایم ناراحت کننده هستند . چرا که می توانستیم آن فینال را ببریم . اما فوتبال همین است و باید پیش برویم . حالا نوبت اوکراین و لهستان است و خوشبین هستم .

په په ، رفیق و هم تیمی خوب ، یکی از کاپیتان های تیم ملی پرتغال است . می توان گفت که در اوج دوران فوتبالش است ؟
بله ، از نظر من په په بهترین دفاع وسط جهان است . جدا از آن که هم تیمی من است ، یکی از دوستان صمیمی و نزدیکم است . خوشحالم که یکی از کاپیتان های ماست چرا که به سبک خودش می تواند تیم را رهبری کند و ما را با سبک بازیش و قلب بزرگش ، خیلی کمک می کند .

در رئال مادرید ، په په را به خاطر خشونتش می شناسند . نظر تو چیست ؟
چنین شهرتی ناعادلانه است . بازیکنانی نظیر په په توانایی های زیادی دارند هر چند که نقاط ضعفی هم دارند . اما کسانی که آنها را از نزدیک می شناسند ، بهتر این را می فهمند . په په ، اصلا خشن نیست . مخالفم . بازیکنی است که بدجنس نیست ، صداقت دارد و از منافع تیمش دفاع می کند . باید هم همین طور باشد . اگر من هم در پست په په بودم ، شاید همین گونه بازی می کردم . نمی توانم چیز بدی از په په بگویم چرا که حقیقتا چیزی وجود ندارد .

از نظرت مدعی اصلی یورو چه تیمی است ؟ اسپانیا ؟
آنها بی تردید باز هم بخت اصلی یورو هستند . یکی از قدرتمندترین تیمها هستند که بی تردید ، شانس زیادی برای رسیدن به فینال دارند .

نظرت در مورد مصدومیت پویول و ویا در اسپانیا چیست ؟
هب ، این دو بازیکن با هم به جام جهانی رسیده بودند . هر دو غایب خواهند بود اما بازیکنان دیگری هستند که جایشان را بگیرند و خوب کار کنند چرا که اسپانیا را ، دسته از بازیکنان خوب و قدرتمند تشکیل می دهند . ویسنته دل بوسکه می تواند دو تیم تشکیل دهد و با هر دویشان مدعی قهرمانی باشد .

اسپانیا چه دارد که پرتغال ندارد ؟ یا بر عکسش ؟
ببینید ، واقعیت را بخواهید ، اسپانیا کشوری است که 50 میلیون جمعیت دارد . بازیکنان بیشتری دارد و صاحب بهترین لیگ جهان است که بهترین بازیکنان جهان که برخی از آنها اسپانیایی هستند ، در آن بازی می کنند . این یعنی همه چیز . پرتغال این ها را ندارد . ما می توانیم که رقابت کنیم اما اگر دو ، سه بازیکن نظیر په په و کوئنت رائو که حیاتی هستند محروم شوند ، بازیکن دیگری نیست که به جایشان استفاده کنیم . ما په په دیگری نداریم . اما در اسپانیا اگر پویول نباشد ، سه تای دیگر هستند که بتوانند به همان اندازه خوب باشند .

با مورینیو در مورد تیم پرتغال صحبت کردی ؟
نه به طور خاص . مربی برایمان آرزوی موفقیت کرد چرا که او هم یک پرتغالی است و دوست دارد که همه چیز برای تیم ملی کشورش روبراه باشد .

کاروالیو چطور ؟ او فهمید که تصمیمش برای رفتن اشتباه بوده است ، اما تاثیر آن اتفاق رویش در باقی فصل ، ویرانگر بود .
واقعیت این است که مسئله کاروالیو ، برایم ناراحت کننده است . افراد گاهی تصمیمات اشتباهی می گیرند که باید تاوانش را بپردازند . ریکاردو اشتباه کرد . این ماجرا گذشت اما ناراحتم کرد . من خیلی خوشحالم که هم تیمی کاروالیو هستم چرا که شخصیت و بازیکن بزرگی است . اما ناراحت کننده است که نمی تواند در یورو کنار ما باشد . اما این ها تصمیمات مربی هستند و بازیکنان باید به آنها احترام بگذارند .

دو پیش بینی برای یورو داشته باش ، چه تیمی قهرمان می شود ؟ چه کسی آقای گل می شود ؟
برنده ... (کمی فکر می کند) اگر یک ساک پر از پول داشتم ، روی اسپانیا شرط می بستم . چرا که نه ؟ ریاکار نیستم . بی تردید روی پرتغال هم شرط می بستم . چرا که اگر این طور بود ، سفر نمی کردم . امیدهای زیادی دارم . اما بعد از پرتغال ، روی اسپانیا شرط می بندم . در مورد آقای گل هم بهتر است که پیش بینی نکرد چرا که یورو ، تورنمنت کوتاهی است و هر اتفاقی محتمل است . شاید بازیکنی در یک بازی ، دو ، سه گل بزند و بعد از آن گرفتنش مشکل باشد . پولم را روی شرط بندی در این باره ، هدر نمی دهم .

قبلا گفته بودی که خیلی به پدر شدنت افتخار می کنی ... حالا نوبت ازدواجت است ؟
(می خندد) خب ... این را خیلی خوب می بینم . پدر شدن ، زندگیم را عوض کرد . این به من ثبات داد و به من اجازه داد تا روی زندگی فوتبالیم ، تمرکز کنم . در مورد مسائل روانی هم خیلی عوض شدم . بدم نمی آید که شریکی داشته باشم که با او خوب باشم . بله ، آرام تر شده ام و در 27 سالگی در اوج دوران فوتبالم از نظر شخصی و حرفه ای هستم .

در پایان ، دوست داری پس از پایان فوتبالت ، بازیگر شوی ؟
(می خندد) من همچنان در مورد فوتبال بازی کردن فکر می کنم . پس از آن فکر خواهم کرد . من هنوز فکر نکرده ام که بعدا چه می شود . در فوتبال بهترین هستم . در مورد مسائل دیگر ، باید دید که چه می شود .

کامل کاسیاس بازدید : 322 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

 کریم بنزما در مصاحبه با یک وبسایت فرانسوی در آستانه یورو ، در مورد توقعاتش از این تورنمنت گفت .
این مهاجم فرانسوی که قبل از یورو ، رکورد مصاحبه کردن را شکسته است گفت :" در رئال مادرید ، کاری به جز تلاش و تلاش نکردم . من سال خوبی به لطف اعتماد مربی و سختکوی هم تیمی هایم داشتم . پخته شدم و حالا حرفه ای تر و آرام تر هستم . "
کریم در مورد زیدان گفت :" او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ ، همیشه در کنارم بود و به من کمک می کرد . اعتماد زیادی به او داشتم و در مورد همه چیز با او صحبت می کردم . " وی افزود :" در حال حاضر فقط به غلبه بر انگلیس فکر می کنم . " ".

کامل کاسیاس بازدید : 239 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)
پونتو پلوتا  یک بمب خبری تابستانی را منتشر کرد . پی پی استرادا ، یکی از مجریان این شبکه ، مدعی شد که فلورنتینو پرز ، روز شنبه تماسی تلفنی با داوید سیلوا داشته تا او را برای پیوستن به رئال مادرید ، ملحق کند . وی حتی مدعی شد که رئال مادرید حاضر است که برای این معامله ، هیگوائین را بدهد .
به گفته این خبرنگار ، بازیکن اهل فناری ، هدف اصلی مدیر رئال مادرید است و خوزه مورینیو نیز ، موافق این انتقال است . باشگاه حاضر است که بنا بر این خبر ، حتی هیگوائین را هم بدهد .
البته بعید است که رئال مادرید ، کار آسانی برای خرید هافبک سیتی داشته باشد و از سویی رفتن ال پیپیتا هم پس از این همه مجادله ، تقریبا محال به نظر می رسد .

کامل کاسیاس بازدید : 359 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)
سرجیو راموس ، مصاحبه ای با مجله دی تی داشت که عکسهایش برای این مجله ، پیش از اصلاح موهایش در نوع خود ، جالب به نظرر می رسد .
مصدومیت پویول ، ناراحت کننده است ...
کاملا . این ناراحت کننده ترین خبر پیش از یورو برایم بود چرا که پویول یک نماد است هم در بارسا و هم در تیم ملی اسپانیا . تاسف تار است . پس از تعصب و تلاشی که در هر تمرین نشان می دهد ، بازیکنی نظیر او نمی تواند در یورو بازی کند و این خیلی بد است .

http://s3.picofile.com/file/7401590321/dtlux2012_0605.jpghttp://s3.picofile.com/file/7401590642/dtlux2012_0606.jpg

فکر می کنی که به عنوان دفاع وسط به جایش بازی کنی ؟ فصل خوبی در این پست با رئال مادرید داشتی .
راستش ، این شانس را داشتم که به عنوان دفاع راست به قهرمانی یورو و جام جهانی برسم اما درست است ، شاید این دوره دیگری باشد . امسال ، دوران دیگری برایم آغاز شد . در رئال مادرید ، مربی ترجیح داد که مرا در پست دفاع وسط قرار دهد و کاملا مفتخرم که در آن جا بازی کنم .

با تیم ملی ، قهرمان اروپا و جام جهانی شدی و به همین خاطر است که بسیاری از کشورها ، شما را مدعی می دانند . کدام تیمها را قدرتمند تر می دانی ؟
طبیعی است که پس از یورو و جام جهانی ، مطبوعات و تیمهای دیگر ما را مدعی بدانند اما اگر چیزی باشد که ما را به موفقیت رسانده باشد ، تواضع و سختکوشی ماست و این چیزی است که ما را به سمت پیروزی ، رهنمون ساخت . به همین خاطر است که باید با همین فلسفه ادامه دهیم و با سختکوشی ، روندمان در سالهای اخیر را ادامه دهیم . این باعث می شود که در یورو ، بتوانیم قدرتمند تر باشیم . هیچ گاه نمی دانی که کدام تیمها ، قدرتمند تر هستند . این بستگی به تورنمنت و شرایط بدنی بازیکنان دارد اما معتقدم که پرتغال با وجود این که در مشکل ترین گروه در اروپاست ، می تواند خوب کار کند . "

http://s3.picofile.com/file/7401590856/dtlux2012_0607.jpg

هم تیمیت کریستیانو رونالدو ، در یک گروه مشکل قرار گرفته و باید با آلمان و هلند مواجه شود . بین بازیکنان اسپانیا ، بحث می شود که چه کسی به قهرمانی اروپا می رسد ؟
نه ، فعلا نه . من برای او و تیم ملیش آرزوی موفقیت می کنم و طبیعتا همین طور برای مسعود و خدیرا ، هم تیمی های دیگرم . اما وقتی که مقابل هم قرار گیریم ، با تمام توانمان بازی می کنیم .

کریستیانو گفت که هیچ کس در رئال مادرید ، خوش لباس تر از او نیست . تو هم قبول داری ؟
(می خندد) تا حدودی درست است . او خیلی به ظاهرش توجه دارد و همیشه دوست دارد که به روز باشد . اما به هر حال ، هر کسی سبک خاص خودش را دارد و قابل احترام است . هر کسی آن طور لباس می پوشد که برایش راحت تر است و او اعتقاد دارد که خودش بهترین لباس را می پوشد . ما معمولا در مورد لباسهایی که می پوشد ، با او شوخی می کنیم (می خندد)

http://s3.picofile.com/file/7401590107/dtlux2012_0604.jpg

در لالیگا به 100 امتیاز رسیدید ، فوق العاده به نظر می رسد .
بله ، مشکل بود که این رکورد ها را بشکنیم و می دانیم که در طول فصل ، به خوبی تلاشهایمان را انجام داده ایم . در آینده این لحظات به یاد خواند ماند چرا که چیزی است که هیچ کس پیش از این ، لمسش نکرده بود .

هر سال ، خط دفاع رئال مادرید بهتر می شود و گلهای کمتری دریافت می کند . فکر می کنی عامل این پیشرفت ، چیست ؟
کل تیم ، نقش دارند . اما درست است که خط دفاع ، بهتر شده است ، به خصوص امسال . این به خاطر بازیکن خاصی نیست اما وقتی که یک گروه به اتحاد می رسند و با جدیت و تلاش کار می کنند ، به سود کل تیم است و برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده ، این کار نقشی کلیدی خواهد داشت . خوشحالم که بخشی از این خط دفاع را تشکیل می دهم . امیدوارم که به بهتر شدن ادامه دهیم و مانع از گل خوردن دروازه بانمان شویم .

http://s3.picofile.com/file/7401589886/dtlux2012_0603.jpg


با این که سن زیادی نداری ، به جامهای زیادی رسیدی . اگر سال بعد چمپیونزلیگ را ببری ، تقریبا به همه آن چیزهایی که یک فوتبالیست رویایش را دارد ، دست یافته ای .
درست است اما من جاه طلب هستم و دوست دارم که رکورد خودم را بشکنم و به رسیدن به اهدافم ادامه دهم . چمپیونزلیگ تورنمنتی است که در موردش خیلی هیجان دارم چرا که آن را نبردم . در این ورزش ، نمی توانی در گذشته زندگی کنی چرا که در فوتبال ، خاطره معنایی ندارد و همیشه باید روز به روز خودت را ثابت کنی . این چالش شخصی من است و هر سال می خواهم رکورد خودم را بشکنم و جامهای زیادی را ببرم و به رسیدن به اهداف شخصیم ادامه دهم .

بی عدالتی فوتبالی بود که رئال و بارسا به فینال چمپیونزلیگ نرسیدند ؟
خب ، دلیلی نیست که شایستگی های دو تیمی که به فینال رسیدند را کم کنیم . بایرن و چلسی ، دو تیم بزرگ هستند و کارهای خوبی انجام دادند . درست است که ناراحت هستیم که اوت شدیم اما این چمپیونزلیگی که سالها نبرده ایم ، با چند پنالتی از دستمان رفت ... اما این اتفاقات در فوتبال طبیعی هستند و باید به جلو حرکت کرد . سال بعد ، باز هم تلاشمان را خواهیم کرد .

http://s3.picofile.com/file/7401589779/dtlux2012_0602.jpg

در اردوهای ملی ، با کدام بازیکن بیشتر می چرخی ؟
عموما ، همه با هم خیلی رفیق هستم . این طور نیست که فقط با رئالی ها باشم چرا که بقیه را هم سالهاست که می شناسم . روابط خوبی با ژابی ، آربلوا و بقیه دارم . همین طور با بازیکنانی نظیر پویول و اینیستا . من در رده های پائین تر ملی ، با آنها بازی کردم و ما یک خانواده هستم . من با همه رفیق هستم ، نه تنها آنهایی که در بارسلونا و رئال مادرید هستند . بلکه خسوس ناواس هم هست که مثل پسر خوانده من می ماند (می خندد) . یا کاسورلا ، سیلوا و ... ما بازیکنان جوانی هستیم که مدتها با هم بودیم و روحیه ای حرفه ای داریم .

کامل کاسیاس بازدید : 232 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (2)

 بیگلیا ، جمعه گذشته به کالج سن پاتریک در زادگاهش رفته بود که در مصاحبه ای رادیویی هم شرکت کرد . این بازیکن آرژانتینی که با اندرلخت به قهرمانی لیگ بلژیک رسید ، پاسخگوی سوالات مختلفی بود . وی در مورد رئال مادرید گفت :" تماسهایی با آنها و آرسنال داشتیم و منتظر هستیم . من تا 2015 با اندرلخت قرارداد دارم اما باشگاه می داند که می خواهم بروم . مذاکراتی برای جدایی داشته ایم . اگر باشگاهی رقم فسخ قراردادم را بپردازد ، اندرلخت اجازه رفتنم را می دهد . "
این بازیکن ملقب به "شازده" که 26 سال دارد ، قرار بود که جای لاس را در خط هافبک رئال مادرید پر کند . رقم فسخ قراردادش 10 میلیون یوروست هر چند که اندرلخت حاضر است که او را به فیمت کمتری هم بفروشد . بیگلیا شیفته حضور در برنابئوست و یک ماه پیش گفته بود :" رئال ؟ اگر خدا بخواهد . "

کامل کاسیاس بازدید : 252 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)
 الکونفیدنشال افشا کرد که علت اصلی عدم انتقال آگرو به رئال در تابستان گذشته چه بوده است . در حقیقت فلورنتینو و رئال سر قولشان ماندند اما بدقولی مسئولان اتلتیکو ، مانع از این انتقال شد .
رئال و اتلتیکو در ژانویه 2011 به توافق رسیده بودند که با رقمی نزدیک به 40 میلیون ، این انتقال صورت بگیرد . مصدومیت هیگوائین باعث شده بود که رئال مادرید به دنبال مهاجم باشد و هدف اصلی ، مهاجم اتلتیکو بود .
میگل آنخل خیل ، سهامدار اصلی اتلتیکو به فلورنتینو قول داد که مذاکرات در تابستان به طور جدی انجام شود اما آنها زیر قولشان زدند و آگرو را به اتلتیکو فروختند .

کامل کاسیاس بازدید : 219 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)
خولیو یورنته ، یکی از وکلای داوید سیلوا در مصاحبه با لاسکستا گفت که آینده این هافبک در سیتی است چرا که با باشگاه انگلیسی قرارداد دارد .
یورنته در مورد احتمال پیوستن بازیکن اهل قناری به رئال گفت :" سیلوا قرارداد بلند مدت با سیتی دارد و در آن جا ، مورد احترام است . در مورد اتفاقاتی که در آینده ممکن است رخ دهد ، اطلاعی ندارم اما سیلوا می خواهد در این جا بماند . "

کامل کاسیاس بازدید : 226 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)
په په اعتقاد دارد که کریستیانو سزاوار بدست آوردن توپ طلا است. مدافع رئال مادرید،در مصاحبه ای که با روزنامه پرتغالی oJogo داشت اظهار کرد،هموطنش در تیم باشگهایی و تیم ملی یک ماشین است.په په هیچ شکی ندارد که او توپ طلارا بدست خواهد آورد و بر این باور است که رونالدو بهترین بازیکن جهان است.و در ارتباط با مقایسه او با مسی اظهار داشت :"انتخاب آن سخت است ولی رونالدو بازیکن کاملتری است"په په ادامه میدهد:" او یک ماشین است.و بیان میکند که: "شایستگی رونالدو"ااست که درجهان فوتبال به عناوین فردی و تیمی میرسد.په په همچنین در ارتباط با جدال رونالدو و مسی،افزود:"پیروزی در لالیگایی که رقابتی ترین لیگ جهان است،به رونالدو کمک کرد تا رقیب ارژانتینی خود برای بدست اوردن جایزه شکست دهد"
شنبه آینده در چارچوب جام ملت های اروپا، و در دیدار بین آلمان و پرتغال په په مقابل دو هم تمیش یعنی اوزیل و خدیرا قرار میگیرد.مدافع مرکزی تیم ملی پرتغال اذعان کرد که با دوستانش در چند جلسه از تمرینات راجع به این بازی های شوخی کرده است ولی تاکید کرد که هرکسی از منافع خود هنگامی که با رقیبش مواجه میشود دفاع میکند.
و در پایان وقتی از او راجب "هالک" مهاجمی که نامش بر سر زبان هاست و شانسی که برای پیوستن به رئال مادرید دارد، گفت:"من او را در اسپانیا نمیبنیم،او مناسب لیگ برتر است"

کامل کاسیاس بازدید : 309 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (1)
 در حضور بیش از  65000 نفر تماشاگری که شاهد سومین بازی کلاسیک قلب بودند،زین الدین زیدان ستاره سال های نچندان دور رئال باز هم پا به توپ شد.این عکس، کنترل توپ توسط اورا در طول بازی نشان میدهد.


 1338753289_extras_albumes_0.jpg

کامل کاسیاس بازدید : 290 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)
 روبرتو کارلوس معتقد است پس از قهرمانی رئال در لالیگا حال این تیم باید در چمپیون لیگ قهرمان شود.

روبرتو کارلوس بازیکن سابق رئال معتقد است حال رئال باید به فکر قهرمانی در چمپیونز لیگ باشد او در مصاحبه با آس گفت:" اکنون رئال باید فقط به قهرمانی در اروپا فکر کند. البته آنها نیاز به شانس هم دارند. کاری که ما کردیم خیلی دشوار بود یعنی در 5 سال 3 قهرمانی بدست آوریدم و تیم باید با تجربه تر شود. آنها باید همین روند را ادامه دهند و فشاری احساس نکنند. رئال بسیار بزرگ است و همیشه خرید های موفقی داشته. من معتقدم آنها به زودی دهمین و یازدهمین چمپیونز لیگ را به ارمغان میاورند."

 رئال مادربد با 9 قهرمانی در اورپا پر افتخار ترین است اما الان نزدیک به 10 سال است که از گرفتن آن ناکام مانده اند.

کامل کاسیاس بازدید : 237 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)
اینتر میخواهد برای فصل بعد تیم خور را تقویت کند.

به گزارش توتو اسپرت اینتر میخواهد تیم خود را برای فصل بعد تقویت کند تا نتایج ضعبف این فصل خود را جبران کند و حالا خبر میرسد این تیم ایتالیایی لاسانا دیارا و نوری شاهین را از رئال و ابراهیم آفلای از بازسا را زیر نظر دارد. شاید قیمت سه بازیکن خیلی نباشد اما جدایی نوری شاهین از رئال خیلی بعید است.  

 



کامل کاسیاس بازدید : 216 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

اینبار پی اس جی پیشنهاد بهتری داده.

به گزارش اسپورت پی اس جی رقم پیشنهادی خود را بالاتر برده و حاضر است سالی 9 میلیون به کاکا حقوق دهد. این در حالیست که حاضر شده 25 میلیون برای انتقال او به پاریس به رئال پرداخت کند . با دادن دست مزد بالا این باشگاه قصد دارد خود کاکا که چندبار گفته در مادرید راحت است را راضی کند. در صورت رضایت خود کاکا و اعلام علاقه برای ترک رئال ، رئال هم احتمالا راضی به فروش وی با مبلغ 25 میلیون میشود.

کامل کاسیاس بازدید : 261 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)
 هواداران رئال مادرید از روز پنجشنبه می توانستند پیراهن های جدید رئال مادرید را بخرند . استقبال هم تا به امروز فوق العاده بوده است . پیراهن های 13-2012 با استقبال خوبی مواجه شده اند و هواداران زیادی به فروشگاه های برنابئو رفته اند تا آنها را بخرند . کاکا یکی از نفراتی است که توسط باشگاه برای تبلیغات پیراهن جدید انتخاب شده و به نظر می رسد که این دفاعی از او در مقابل پیشنهادات جدی پی اس جی و سائوپائولوست .
به هر صورت ، بازیکن برزیلی روی بیلبوردهای پیراهن دوم رئال مادرید ، دیده می شود . کاسیاس ، راموس ، ژابی ، کریستیانو و بنزما ، دیگر حاضران هستند و البته هیگوائین نیست !

کامل کاسیاس بازدید : 321 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)
ماتیاس سامر ، پیشکسوت فوتبال آلمان و برنده توپ طلای 1996 ، گفت که مسعود اوزیل ، هافبک رئال مادرید می تواند این جایزه را ببرد اما افزود " اغلب نیاز است که تیمت به یک جام بزرگ برسد . "
سامر در مصاحبه با سایت فیفا گفت :" فکر می کنم که در آلمان چند بازیکن هستند که بتوانند خوب باشند و روزی به یک جام فردی مهم برسند . اوزیل یکی از آنهاست ااما فقط او نیست . البته نباید فراموش کردم که برای بردن چین جایزه ای ، ضروری است که یک جام بزرگ را ببری . عموما بدین شکل است . البته بستگی دارد . به هر صورت خیلی مفتخرم که آخرین آلمانی هستم که به یک عنوان بزرگ در عرصه فردی رسیده ام . "
وی در مورد شانس های قهرمانی آلمان در یورو گفت :" البته که شانس داریم اما باید نشان دهیم . باید آن چه که نیاز است را تحقق بخشیم . یک ترکیب بزرگ ، یک مربی بزرگ و یک کادر فنی بزرگ داریم . "

کامل کاسیاس بازدید : 236 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)
لوئیس فیگو بازیکن پرتغالی،از امکان برگشتش به رئال مادرید ،در موقعیتی مشابه به آنچه که زیدان انجام داده بود گریزان است.او در این باره گفت:"اگر اتفاق بیفتد بدلیل این است که سرنوشت آن راه را خواسته است"
او در این باره میگوید:"درباره آن چیزی نمیدانم.این ها فقط شایعات هستند.اگر این اتفاق بیفتد،معنایش  خواست سرنوشت است.من هیچ برنامه ای ندارم.اگر چنین شود به این دلیل است که سرنوشت،ان راه را خواسته است."بداین ترتیب بازیکن سابق رئال مادرید امکان بازگشتش به جمع سفیدها را منکر میشود.
فیگو راجع به رقابت های یورو هم صحبت میکند و معتقد است،اسپانیا در اروپا محبوب است.و در اینباره میگوید:" اسپانیا،قهرمان فعلی و محبوب است."
او حاضر به انتقاد از تیم ملی پرتغال،علیرغم شکست مقابل ترکیه نشد و گفت:"پرتغال بازی بدی را انجام نمیدهد،ما برخی اشتباهات مهم داشتیم که باعث شد آنرا از دست بدهیم .اما نکاتی وجو د داشت که میتوانستیم به بازی برگردیم.آن بازی؛یک بازی دوستانه بود وبهتر بود که در چنین بازی متوجه اشتباهات خود شویم تا در رقابت ها"

کامل کاسیاس بازدید : 218 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو معتقد است که تیمش  کیفیت لازم برای پیمودن مسیر در رقابت های قهرمانی اروپا را دارد.
تیم ملی پرتغال در 3بازی گذشته عملکرد نگران کننده ای داشته است و در آخرین بازی دوستانه ،پیش از رقایت های یورو با نتیجه 3بر1 مقابل تیم ملی ترکیه شکست خورد.
با این حال،رونالدو مطمئن  است که تیمش بازی هایش را در اکراین و لهستان ارتقا میبخشد و شنبه در اولین بازی در مقابل آلمان ،عملکرد مطلوبش را نشان خواهد داد.
ستاره تیم ملی پرتغال بیان میکند که:"تیم پتانسیل لازم برای بدست آوردن چیزهای مهم را دارد وچیزهای که از دست دادیم در یورو ظاهر خواهد شد."
سپس ادامه میدهد:"ما به بهترین شکل در مقابل آلمان خواهیم بود ،از اولین لحظه تا آخر بازی میدویم و امیدوارم که همه چیز خوب پیش رود."
بعد از بازی اول،پرتغال با دیگر هم گروه های خود،دانمارک و هلند رقابت خواهد کرد.

کامل کاسیاس بازدید : 258 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)
این جایزه معتبر به بازیکنان بالای 29سال اعطا  میشود و14اکتبر زمان اهدا آن است.
ایکر کاسیاس و ریکاردو کاکا در این فهرست کوتاه برای کسب  عنوان جایزه "پای طلایی 2012" قرار دارند.
جایزه ای که از سال 2003 اعطا میشود و از مادریستاها،روبرتو کارلوس و رونالدو سابقه دریافت آنرا دارند.سایر بازیکنانی که امسال در این لیست قرار دارند،عبارت اند از:سیدروف،دروگبا،پویول،رائول،پیرلو ،ژاوی ،بوفون،و ابراهیم اویچ.
کامل کاسیاس بازدید : 706 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (1)
به نظر میرسد که سرخیو راموس سبک جدیدی را برای ارایش موهایش برگزیده است.
[foto de la noticia]
مدافع مرکزی رئال مادرید،پشت موهای خود را کوتاه کرده است وحالا در یک نگاه خیلی شبیه
همپایش در رقابت های یورو یعنی ،پیکه به نظر میرسد.


کامل کاسیاس بازدید : 272 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (1)
برایان رابلو بازیکن جوان کلو کلو به شدت مورد توجه سویا قرار دارد.

او اعلام کرده که در حال انتقال به اسپانیاست و مقصد احتمالا وی سویا خواهد بود اما او در مصاحبه ی اعلام کرده آرزوی پوشیدن پیراهم رئال را دارد. او گفت:"من بازی در اسپانیا و اروپا را دوست دارم و از بچگی آرزویم پوشیدن پیراهن رئال بوده. اما حالا باید تمام تمرکزم را روی بازی های باقی مانده باشدو مدیر برنامه ی من در حال مذاکره با سویا است اما هنوز قرار دادی امضا نکرده ام."

کامل کاسیاس بازدید : 233 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (2)
مدیر برنامه های او یک بار دیگر تایید کرد که او میماند و به هیچ وجه قصد ترک رئال در این تابستان را ندارد.

بازیکن 24 ساله و سابق ریورپلاته با وجود اینکه گفته بود میخواهد بماند اما شایعات در اطراف او زیاد بود و اینبار مدیر برنامه های او اعلام کرده او در رئال خواهد ماند. او گفت:" گنزلو هیچ جا نمی رود ، او با باشگاه قرار داد دارد و به پایبند است .  او پیشنهادات زیادی از تیم های دیگر داشته اما اعلام کرده میخواهد بماند.  البته که او دوست دارد یه عنوان بازیکن اصلی مورد استفاده قرار بگیرد اما او در اینجا خیلی خوشحال است."

این در حالیت که گنزالو هیگوائین با رئال تا سال 2016 قرارداد دارد .

کامل کاسیاس بازدید : 247 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (1)
او در یک مصاحبه ی کوتاه با بی واین اعلام کرد آنها تیم جوانی دارند و برای قهرمانی میجنگند. 

 

 

 کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید در مصاحبه با سایت Bwin.com گفت:" در یورو همه ی تیم ها خوب و قوی هستند. فرانسه تیم جوان و تازه ای دارد و ما برای قهرمانی در یورو میجنگیم. امیدوارم همینگونه شود."

کامل کاسیاس بازدید : 382 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (1)
هواداران رئال مادرید عادت داشته¬اند که در هنگام فرارسیدن زمان نقل و انتقالات همیشه جنجالی-ترین و گران¬ترین خریدها را در میان باشگاه¬های جهان داشته باشند. هرچند از زمانی که پای منابع مالی غیر فوتبالی به فوتبال گشوده شده است، دیگر رئال مادرید تنها تیم قدرتمند در این زمینه نیست. ثروت مالک روسی باشگاه چلسی (که عده¬ای دلیل آمدنش به جهان فوتبال و تقبل خرجهای کلان با بازده مالی کم را راهی برای پولشویی این روسی ثروتمند میداند) و پس از آن بازشدن تفریحات شیخهای غنی از پول نفت و گاز کشورهای عربی، خصوصاً قطری، به عرصه فوتبال و پدید آمدن باشگاه¬هایی نظیر منچستر سیتی و پاریسانت ژرمن و در ابعادی کوچکتر مالاگا، موجب پیدا شدن رقبایی در عرصه قدرت خرید برای باشگاه مادریدی شده که منابع مالیش ناشی از درکی صحیح و مدیریتی بسیار قوی از صنعت فوتبال است.
هرچند هنوز هم تمامی رکوردهای این زمینه در اختیار سفیدهای با ابهت است و هنوز هم باشگاه اول به کیفیت بازیکنی که مدنظرش است نگاه میکند و سپس به قیمتش.
اما با آمدن مورینیو کمی ریتم خریدها در باشگاه تغییر یافته است. هرچند که باشگاه در سال کم-خرجش هم چیزی بیش از 70 میلیون یورو هزینه نقل و انتقال بازیکن داد که این رقم برای بسیاری از باشگاه های سطح بالای اروپا عددی رویاییست، اما برای باشگاهی سابقه خرین بازیکن 95میلیونی و 75 میلیونی دارد این عدد کوچک محسوب میشود.
وضعیت امسال: امسال اما رفتار رئال مادرید بسیار آرام¬تر شده است. از سویی مورینیو که همین روزها قراردادش را تا 2016 تمدید کرده است اعلام کرد که به فکر تغییرات گسترده ای در ترکیب تیمش نیست و شاید دو خرید کاملاً کافی باشد و شاید این "دو" به سه یا چهار تغییر پیدا کند که وابسته است به خروجی های باشگاه.
مثلاً مسلماً در صورت رفتن کاکا، باشگاه فکری برای تنها نماندن اوزیل در آن پست خواهد نمود.
از سوی دیگر مسابقات یورو در پیش است که بستر بسیار مناسبی است برای دیدن استعدادهای برتر و محک آنهایی که احتمالاً باشگاه نیم نگاهی بهشان دارد.
و از سوی دیگر بحران مالی جدی¬ای در اسپانیا حاکم شده است قطعاً تاثیراتی هم بر تیم اساطیری پایتخت گذاشته است و باشگاه ترجیح میدهد تا اگر هزینه بالایی هم میکند، پولش هدر نرفته باشد زیرا نظیر بعضی دیگر از باشگاه¬ها حساب مالیش به چاه¬های نفت متصل نیست.
رئال و پروژه جوانگرایی و آینده نگری رئال مادرید پس از خریدهای موفقی نظیر اوزیل، دیماریا و واران، بیشتر به این نظر که میتوان بازیکنان خوش آتیه را خرید تا برای مدتی بسیار طولانی در اوج باشند اطمینان کرده است و هدفهای جوان را بیشتر زیر نظر دارد تا بازیکنی نظیر کاکا (که من شخصاً واقعاً دوستش دارم اما...) که دوران اوجشان را در باشگاهی دیگر سپری کنند و در اوج به مادرید بیایند و آیا بتوانند 2-3 سال دیگر هم در اوج بمانند یا نه ...
البته در این 2فصل اخیر وضع برای باشگاه در این بازار چندان هم خوب پیش نرفت. لوکاکو که به عنوان دروگبای جدید معرفی می¬شود به پلسی پیوست. نیمار که همانقدر که مستعد است، خام و پرحاشیه است و مدیر باشگاه سوذ جو و طماعش از جوی که برای این بازیکن ساخت سعی دارد ماهیگیری کند تا هم تکلیف باشگاه¬های خواهان او نامشخص بماند و هم آینده ورزشی بازیکنی بینهایت مستعد و بینهایت خام.
حالا هم با رفتن هازارد _بازیکن محبوب زیزو_ به چلسی تکلیف یکی دیگر از بازیکنانی که برای پروژه "جوان و مستعد" مطلوب بود مشخص شد. او "آبی" خواهد پوشید.
مورینیو، مورینیو و باز هم مورینیو...
مورینیو اما این روزها پرکار اما آرام به نظر میرسد. آرامشی که در من هم به عنوان هوادار اثر میکند که "گویا دقیقاً میداند که دارد چکار میکند و از اوضاع راضی است". وقتی خبر میرسد که لوکاس مورا را برای این فصل نمیخواهد، من به عنوان هوادار احساس کردم که گول سرعت و تکنیک و هیاهوی جوان با استعداد را نخورد و او میداند که لوکاس هم¬اکنون چیز زیادی برای اضافه کردن به باشگاه ندارد و باید بیشتر پیشرفت کند..
شاید سال بعد... با این اوصاف باید منتظر ماند تا ببینیم پس از یورو، مورینیو چه اهدافی را برای خریدن معرفی میکند تا هواداران شاهد پر شدن معدود کمبودهای "بهترین ترکیب 25 نفره در میان همه باشگاه¬های جهان" باشد
کامل کاسیاس بازدید : 300 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (1)

ایکر کاسیاس ، دروازه بان رئال مادرید به رکورد جدیدی در عرصه ملی پس از پیروزی 4-1 در بازی دوستانه مقابل کره دست یافت .
کاسیاس در صد و سی امین بازی ملیش به 95مین پیروزی رسید و رکورد لیالیان تورام را شکست و با احمد حسن از مصر ، برابری کرد . دروازه بان 31 ساله رئال در نیمه دوم به زمین آمد و گلی نخورد . کاسیاس در 74 تا از بازیهای خود در عرصه ملی ، گلی نخورده است . او چهارمین دروازه بان دنیای فوتبال از نظر شمار بازیهای ملی است . محمد الدعایه با 147 ، توماس راولی با 143 و لی وون جائه با 132 ، بالاتر از او هستند .

کامل کاسیاس بازدید : 263 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (2)
هواداران از خرید پیراهن های جدید رئال رضایت دارند.

به نظر میرسد پیراهن جدید رئال یک پیراهن موفق در فروش است. بسیاری از هوادارن امروز به فروشگاه رسمی سانتیاگو برنابئو رفته اند و خرید لباس راضی و خوشحال بودند. یکی از هواداران گفت:"بسیار زیباست و ما با این به همه ی جامها میرسیم."

او همچنین اداه داد:" امروز فهمیدم که فروش این پیراهن آغاز شده و من نمیخواستم هیچ فرصتی را برای خرید لباس برای پسرم از دست بدهم و همین امروز آمدم." بقیه هوادارن هم در فروشگاه هم نظر او بودند و از جزئیات پیرلهن راضی بودند به خصوص آرم 110 سالگی رئال.

 


کامل کاسیاس بازدید : 338 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)
 سایت رسمی باشگاه باشگاه با انتشار ویدیویی به طور رسمی از لباس فصل بعد رئال رونمایی کرد.

در طرح پیراهن همانطور که انتظار میرفت رنگ آبی جای رنگ طلایی را گرفته. نکته ی جالب در این کلیپ حضور کاکا با پیراهن فصل بعد رئال است که شایعات زیادی مبنی بر ترک رئال برای او وجود دارد. انزو زیدان پسر زیدان هم در این کلیپ به چشم میخورد.

لینک دانلود ویدیو

لینک تماشای زنده

کامل کاسیاس بازدید : 313 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)
بالاخره پس از اینکه چند بار آدیداس عکسهایی از لباس فصل بعد را لو داده بود حالا این لباس به شکل رسمی رو نمایی شد.


طبق اعلام باشگاه لباس فصل بعد رئال فروش خود را در فروشگاه های آدیداس و سایت رسمی باشگاه آغاز کرده اند. طرح لباس جدید رئال  ترکیبی از آینده ی امیدوار کننده ی باشگاه و سنت و قدمت باشگاه است. بر روی آستین سمت چپ هم آرم 110 سالگی رئال درج شده. این آرم منحصر به فرد آدیداس است برای سایر لباس های ورزشی و تمرینی خود که بیش از 100 سال قدمت دارند مورد استفاده قرار میگیرد.

 

طرح جدید در لباس استفاده از نوار آبی و فیروزه ای در لباس است که برای به وجود آمدن تضاد از آن استفاده شده. همچنین از جمله ی طرح های قدیمی(سنتی) استفاده شده در لباس خط نازک ، بی انتها و تونل مانند لب آستین است که برای ایجاد تضاد با خطوط عمودی روی آستین ایجاد شده. همچنین یقه ی V مانند لباس ، یاد آور سنت باشگاه است. لباس دوم هم از همین طرح بهره میگیرد اما با رنگ سرمه ای پررنگ و خطوط زرد رنگ بر روی آن.

 

 

 این پیراهن از فن آوری Climacool استفاده میکند که به ورزشکار اجازه میدهد درجه ی حرارت بدن و تعرق خود را به لطف پارچه ی آن کنترل کند. 

 

 

 

 

کامل کاسیاس بازدید : 188 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)
اکسل ویستل ممکن است که رئالی شود البته در نه در این تابستان . به گزارش دیاریوس نوتیسیاس ، مذاکراتی میان رئال و بنفیکا صورت گرفته تا رئال مادرید برای خرید این بازیکن بلژیکی در تابستان آینده ، اولویت داشته باشد . یعنی اگر پیشنهاد رئال با باشگاهی دیگر برابر بود ، اولویت با رئال باشد .
مورینیو او را یکی از مستعدترین هافبک های اروپا می داند . هافبک بلژیکی امسال در بنفیکا خوش درخشید هر چند که جامی را به طور رسمی نبرد . عملکردش در چمپیونزلیگ که با تیمش به مرحله یک چهارم رسید ، چشمگیر بود .
حالا این روزنامه پرتغالی گزارش داده که بنفیکا در نظر دارد تا دستمزد بازیکن را افزایش دهد .
کامل کاسیاس بازدید : 266 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (1)
 لالیگا قرار است که در روزهای 28 و 29 مرداد آغاز شود . به گزارش سازمان لیگ فوتبال اسپانیا ، فقط یکی از بازیهای فصل در روز چهارشنبه برگزار می شوند (هفته 37 ، 9 خرداد 1392) البته به شرط آن که تیمهای اسپانیایی به فینال چمپیونزلیگ در ومبلی که 5 خرداد برگزار می شوند ، نرسند .
با توجه به مشکلاتی در زمینه تجهیز استادیوم ها و حق پخش تلویزیونی ، بنا شد که برگزاری بازی ها در میانه هفته ، در کمترین حد ممکن باشد . قرار است که پایان فصل در روز شنبه 11 خرداد 1392 باشد چرا که فیفا اولتیماتوم داده که در آن زمان ، بازیکنان اسپانیا برای حضور در جام کنفدراسیون ها در برزیل ، باید در اختیار تیمهای ملیشان قرار گیرند .
بنا بر این برنامه ، فینال کوپا قرار است که روز چهارشنبه ، هجدهم اردیبهشت برگزار شود .

تعداد صفحات : 121

درباره ما
آیدی نیمباز=*iker...casillas* شماره پیامک09393053332
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • خرید گیفت کارت پی اس ان 20 دلاری ارزان
  • فرش 1000 شانه
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • *real*
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • چهارشنبه 17 خرداد 1396
  • پنجشنبه 19 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • دوشنبه 02 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • دوشنبه 15 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • پنجشنبه 05 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • دوشنبه 04 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • يکشنبه 11 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 03 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • يکشنبه 3 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • نظرسنجی
    فقط ؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3614
  • کل نظرات : 798
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 879
  • آی پی امروز : 200
  • آی پی دیروز : 284
  • بازدید امروز : 461
  • باردید دیروز : 835
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,910
  • بازدید ماه : 8,584
  • بازدید سال : 71,060
  • بازدید کلی : 1,960,285