loading...
★★★هواداران رئال مادرید★★★
کامل کاسیاس بازدید : 222 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)
اینیاکی ایبانز ، وکیل ژابی آلونسو حرف و حدیث ها پیرامون عدم تمدید قرارداد بازیکن را تکذیب کرد و گفت که وی هیچ توجهی به رفتن ندارد . در مصاحبه با اسپازیو میلان ، وکیل بازیکن تولوزایی گفت که از تیم فعلی خود جدا نخواهد شد .
ایبانز گفت :" ماجرای تمایل میلان به او صحت ندارد . این بازیکن اخیرا قهرمان یورو شده و دو سال از قراردادش با رئال باقی مانده است . در بهترین تیم جهان بازی می کند ، چرا باید برود ؟ این ماجرا صحت ندارد . تنها واقعیت این است که ژابی از رئال مادرید نخواهد رفت . "
وی با اشاره به شایعه پردازی روزنامه اسپورت گفت :" روزنامه های زیادی در اسپانیا و ایتالیا حرف وح دیث هایی مطرح کرده اند اما این مسائل صحت ندارند . "
کامل کاسیاس بازدید : 226 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)


http://www.img4up.com/up2/54032361721279453331.jpg

رئال مادرید آخرین بازی دوستانه خود در برابر سلتیک را که حالتی دستگرمی داشت با پیروزی پشت سر گذاشت .
گلهای کایخون و بنزما ، زمینه ساز پیروزی مقابل تیم بریتانیایی بودند . همچنین برای اولین بار در طول پیش فصل بالاخره رئال در طول یک بازی دروازه اش را بسته نگه داشت که غیبت ساماراس ، مهاجم یونانی در این اتفاق بی تاثیر نبود .
یکی از نکات بامزه ، مربوط به تشابه رنگ پیراهن های دو تیم بود که به سختی قابل تشخیص بودند . رئال مادرید در همان ابتدای کار کنترل بازی را بدست داشت هر چند که دو تیم موقعیت هایی داشتند که در ضربات نهایی کم دقت بودند .
اولین موقعیت کریستیانو در دقیقه 17 به دست آمد که بدون آن که نتیجه ای در بر داشته باشد به هدر رفت . دقایقی بعد روی حرکت هیگوائین ، کایخون صاحب توپ شد که باز هم نشان داد که در حرکات تک به تک ، بازیکن قهاری است و گل اول بازی را به ثمر رساند . پنج دقیقه بعد باز هم روی حرکت ژابی ، رونالدوی پرتغالی صاحب توپ شد که ثمره ای نداشت .
چهار دقیقه بعد زالوسکا به زیبایی جلوی توپ هیگوائین را گرفت تا عملکردی شگفت انگیز داشته باشد . دقایقی سلتیک بازی را به دست گرفته بود تا این که در دقیقه 43 کاکا صاحب توپ شد که حرکت اولش خوب بود اما ضربه آخرش فاجعه بار بود .
در نیمه دوم ، گرانرو و بنزما جای کاکا و خدیرا وارد زمین شدند تا رئال مادرید با دو مهاجم بازی کند . پس از آن که بنزما یک موقعیت خوب را از دست داد ، کاسیاس ، ناچو ، دی ماریا ، واران ، لاس و اوزیل وارد زمین شدند . آلبیول ، کوئنت رائو و هیگوائین تنها باقیمانده های ترکیب اولیه بودند . در دقیقه 67 روی پاس اوزیل ، بنزما عالی کار کرد و پایش به گلزنی گشوده شد . پس از آن بود که شاهین و موراتا به جای کوئنت رائو و هیگوائین به زمین آمدند تا بازیکن ترکیه ای همچنان تا زمان بازگشت مارسلو ، دفاع چپ باقی بماند .
بازی با آرامش دنبال می شد که دی ماریا در دقایق پایانی با حرکات انتحاری خود ، سلتیک را به لرزه در آورد .

کامل کاسیاس بازدید : 275 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (1)


2009-2010
شروع کار همراه با شگفتی!!!
فقط اسمش کافی بود تا 80 هزار نفر بیایند برنابئو . انگیزه همه این بود که اولین نفری باشند که گرانترین بازیکن تاریخ را در لباس سفید میبینند.وقتی کف زنان از تونل فرشتگان مادرید بیرون آمد صدای جیغ ها و سوت ها حتی تا ایالت همیشه ناراضی اسپانیا هم رسید. همه زیر لب می‌گفتند این اسطوره بعدی ما است.
حالا وقتش بود ! همه برای خود رویا هایی میبافتند.مضمون همه شان این بود که قو های سپید بیدار شدند تا دوباره تاج گذاری کنند.
ما تا ابد تاج بالای سرمان باقی خواهد ماند.در فرصتی که ما از رنگ های جام هایمان لذت میبردیم همسایه ها از بی قدرتی استفاده کرده و لپ لپ ها و دانه دانه ها خوردند.دیگر بس بود . حالا نوبت رقصیدم نور های همیشه سفید بود.
شروع فصل همراه با زیبایی هایی بود . گرانترین الماسمان در چند بازی پشت سر هم گل زد.بماند که سال به اسم او و کهکشانی ها نبود .
در آخر ماه عسل فعالیت مهندس اختلاف اندک با کاتالان ها بود.
2010-2011
با کمی دقت میتوان دریافت که او نه مهندس است نه دکتر.به راستی که او بهترین راننده برای کهکشان همیشه سپید ماست.با کلی افتخار و رکورد و جام پا به سرزمین ما گذاشت . ظاهر مغرور و جذاب او از همان اول خیلی ها را جذب کرد.
تازه ووزلا ها قطع شده بودند که موتور های جست و جوی او سه طلای خام پیدا کردند.دو تا مطیع و منظم با خلق و خوی نازی . دیگری هنوز نیامده محبوب شده شاید به خاطر فرشته بودنش.
امسال دیگر سال ما بود.اما شاید راننده مان یکم زمان لازم داشت تا قلق کهکشانش دستش بیاید.
سرانجام فصل را با شیرینی کفش طلا و اختلاف اندک با بارسا به پایان رساندیم.
2011-2012
رنگ طلایی جامه مان امید هایمان را هم زرین کرد.همه چیز عالی شروع شد . خرید کوئنت رائو ، شاهین و بازی های فوق العاده پیش فصل گویای همین امر بود.بر بام جدول گاوبازان بودیم که باز هم در ال کلاسیکو شکست خوردیم . کاری با داوری و گل بیلیاردی نداریم چون عادت شده.برای ما مهم باخت بود.گذشت تا نبرد بعدی.انگار مو فهمیده بود که کاتالان ها تنها موجوداتی هستند که به جای سرخ به سپید حساسیت دارند.بسیار استادانه ترکیب را چید و کریستیانو بسیار استادانه جهنم را خاموش کرد.
فقط یک چیز بود که میتوانست 121 گل 100 امتیاز و کل کتاب رکورد ها را تلخ کند ؛ باخت به هیتلر منش ها و همچنان در رویای دهمین ستاره ماندن البته ما همچنان با داشتن خدایان فوتبال بسیار امیدواریم برای دو رقمی شدن.
آری ما چیز هایی داریم که دیگران فقط عکس هایش را دیده اند.

 mOrTeZa

کامل کاسیاس بازدید : 248 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)
رئال مادرید در ایالات متحده نشان می دهد که این فصل هم می تواند به درخشانی فصل قبل باشد . سفیدها بهترین لالیگای تاریخ را بردند و آماری دست نیافتنی را کسب کردند . مورینیو می داند که تکرار چنین فصلی مشکل است اما مربی پرتغالی با در هم کوبیدن میلان نشان داد که هیچ چیز غیرممکن نیست .
مشکل بله ، اما مسلما غیرممکن در فرهنگ لغات رئال مادرید جایی ندارد . رئال مادرید همیشه باید عالی باشد ، به طور مثال می تواند یکی از رکوردهایی که فصل گذشته کسب نکند را بشکند : بی شکست ماندن در لالیگا . یا حتی سه جامه شدن . اینها چالشهای جدیدی هستند که رئال مادرید می تواند برای خودش تعیین کند . این بار گواردیولا نیست اما نبرد با تیتو ادامه خواهد داشت . رئال و بارسا باز هم نبرد بزرگی در این فصل خواهند داشت .
رئال مادرید سعی می کند که با تمام قوا شارژ شود . سال بعدی تیم مورینیو می تواند با انگیزه ای مضاعف کارش را ادامه دهد . هر چند که هنوز قطعاتی را کم دارد . اولی مارسلوست که به زودی باید فینال المپیک را با برزیل تمام کند . دیگری یک هافبک وسط است که گزینه اصلی مورینیو مودریچ است . در پایان هم شاید بهتر باشد که مورینیو به یک دفاع راست پیدا کند . مایکون در حال حاضر ارزان است و گزینه بدی نیست .
کامل کاسیاس بازدید : 243 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)
لوکا مودریچ در نظر دارد که جلسه ای با ویلاش بواس ، مربی تاتنهام داشته باشد تا او را مجاب کند که راه رفتنش به رئال مادرید را آسان کند .
به گفته دیلی میرور ، بازیکن کروات از طولانی شدن مذاکرات رئال و تاتنهام خواسته شده است و می خواهد که شخصا این قضیه را حل کند . مودریچ در حال حاضر در تاتنهام تنها تمرین می کند و ویلاش بواس اعلام کرد که تا زمان حل شدن آینده اش این شرایط ادامه خواهد داشت
کامل کاسیاس بازدید : 283 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)

رئال مادرید تیمی جوان است.تیمی که با رفتن التین توپ29 ساله-گاگو26 ساله و با رفتن احتمالی کاروالیهو 34 ساله جوان تر هم میشود-هر باشگاهی نیاز دارد تا جوانسازی کند به عبارت دیگر بازیکنان جوان را جایگزین بازیکنان پیر کند.در دو سال گذشته مورینیهو این کار را به بهترین نحو ممکن انجام داده است.با خرید بازیکنانی مانند شاهین-اوزیل-کوئنتررائو-دی ماریا -واران و....
از طرفی این فصل هم موراتا و خسوس به تیم اصلی اضافه شدند تا تیم بیش از پیش جوان تر شود.از طرفی سال دیگر احتمالا خسه به تیم افزوده میشود و همچنان تیم جوان میماند.از ان جایی که این ترکیب رئال تا سال 2016 ثابت باقی میماند تیم میتواند به ترکیبی هماهنگ و قدرتمندی برسد حتی اگر مودریچ نیاید.مورینیهو تا 2016 رهبری رئال را بر عهده خواهد داشت پس طبیعتا سبک این تیم تغییر چندانی نمیکند.با این اوصاف میتوان نتیجه گرفت که اینده رئال روشن است.
مثلا تیمی مانند بارسلونا که رقیب اصلی رئال است نمیتواند زیاد به اینده امیدوار باشد ان ها با داشتن بازیکنان پیری نظیر والدز-پینتو-دنی الوز-پویول-ابیدال-ژاوی و داوید ویا که همه بالای 29 سال سن دارند نمیتوانند ادعا کنند که تیم جوانی دارند.همه ی این بازیکنان را اگر برداریم بدنه ی اصلی بارسا از بین میرود.
اما در ترکیب رئال فقط ژابی-کاسیاس –په په و کاکا بالای 29 سال دارند و بقیه هنوز جوان هستند.رئال با این بازیکنان اینده دار میتواند اینده خود را بسازد.مثلا رئال در درون دروازه ادان و خسوس 24 ساله را دارد-در دفاع راست اربلوا 26 ساله و لاس 27 ساله را دارد واقیعت این است که این پست از نظر جوان گرایی کمی لنگ میزند و البته کارواخالی را دارد که 2 یا 3 فصل دیگر به رئال باز خواهد گشت-در دفاع میانی البیول و راموس 26 ساله و واران 20 ساله را دارد-در دفاع چپ مارسلو و کوئنترائو 24 ساله را دارد-
در پست هافبک دفاعی گرانرو و خدیرا 25 ساله را دارد و شاهین 23 ساله و همچنین لاس 27 ساله را دارد-در پست وینگر ها رئال دی ماریا 24 ساله –کایخون 25 ساله –کریس 27 ساله و موراتا 19 ساله را دارد-در پست بازی ساز نیز اوزیل 23 ساله را دارد-در پست مهاجم نوک نیز رئال بنزما و هیگوئین 24 ساله را دارد با این بازیکنان که همه سن هایشان زیر 29 سال میباشد میتوان نتیجه گرفت اینده رئال روشن است جام ها منتظر باشید رئال برای تصاحبتان به سوی تان گام بر میدارد اسم رئال را بر روی تمامی جام ها حک کنید.زنده باد رئال مادرید.اینده رئال روشن است.

کامل کاسیاس بازدید : 228 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)
 گونزالو هیگوائین در مورد حسش برای آغاز فصل گفت :" بی صبرانه منتظرش هستم . عزمم برای حضور در کنار هم تیمی هایم در این فصل بیش از همیشه است . "
این بازیکن افزود :" هدفم این است که به تدریج بازیکن مهمتری در تیم شوم . پارسال در بازیهای بزرگ حضور نداشتم و امسال همه تلاشم را انجام می دهم و می خواهم گلهای زیادی بزنم . ما برای همه جامها آماده ایم . "
هیگوائین ادامه داد :" خوب است که بازیکنان زیادی در تیم هستند که خوب کار می کنند و گل می زنند . من نمی ترسم بلکه انگیزه می گیرم تا هر روز سخت تر تلاش کنم . "
کامل کاسیاس بازدید : 252 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)
 گونزالو هیگوائین در مورد حسش برای آغاز فصل گفت :" بی صبرانه منتظرش هستم . عزمم برای حضور در کنار هم تیمی هایم در این فصل بیش از همیشه است . "
این بازیکن افزود :" هدفم این است که به تدریج بازیکن مهمتری در تیم شوم . پارسال در بازیهای بزرگ حضور نداشتم و امسال همه تلاشم را انجام می دهم و می خواهم گلهای زیادی بزنم . ما برای همه جامها آماده ایم . "
هیگوائین ادامه داد :" خوب است که بازیکنان زیادی در تیم هستند که خوب کار می کنند و گل می زنند . من نمی ترسم بلکه انگیزه می گیرم تا هر روز سخت تر تلاش کنم . "
کامل کاسیاس بازدید : 223 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

شایعات در مورد پیوستن ویتسل به رئال زیاد بوده است . در حال حاضر هیچ چیز به طور قطعی مشخص نشده اما برخی از بدخواهان از حالا مدعی شده اند که خورخه مندس ، وکیل محبوب مورینیو قرار است که در این انتقال نقش مهمی ایفا کند . در حالی که حقیقت چیز دیگری است و بازیکن بلژیکی ، موکل مندس نیست .
مندس در سالهای اخیر بازیکنان متفاوتی را به رئال آورده است اما حداقل در مورد ویتسل قرار نیست که این گونه باشد . این بازیکن به کمپانی سم از نظر وکالت وابسته است و ارتباطی با ایجنت مورینیو ندارد .

کامل کاسیاس بازدید : 222 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)
رئال مادرید بامداد امروز اولین جلسه تمرینی خود را در فیلادلفیا داشت تا آخرین بازی تور ایالات متحده خود را بازی کند .
بازیکنان رئال در زمین تمرین نووا سنتر تمرین کردند تا پس از پیروزی درخشان مقابل میلان در نیویورک ، آماده بازی بعدیشان شوند . سفیدها تمرینات نرم ریکاوری را زیر نظر مورینیو داشتند .
مورینیو بازیکنانش را به سه دسته تقسیم کرد . در دسته اول بازیکنانی بودند که مقابل میلان فیکس بودند ، دسته دیگر دروازه بان ها و دسته سومی هم باقی بازیکنان .
کامل کاسیاس بازدید : 290 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)
بحث ها از آینده کاکا زیاد است . بازیکن برزیلی همچنان سه سال قرارداد دارد و در سه سال اخیر عملدرش چشمگیر نبوده است . اما این آمار در فصل گذشته پیشرفت جالبی داشت . در حقیقت با این که بسیاری اعتقاد دارند که این بدترین کاکای ممکن است ، او بهتر از اینیستا ، اسطوره بارسلونا عمل کرد .
شاید از برخی لحاظ ها مقایسه این دو اشتباه باشد اما آمار دروغ نمی گویند . کاکا از حیث آماری بهتر از اینیستا بود . ملی پوش اسپانیایی در حال حاضر یکی از بهترین های جهان است و حتی بهترین بازیکن یورو هم شد تا بسیاری شانس رسیدن به توپ طلا را به او بدهند اما از حیث آماری از کاکا ضعیف تر بود .
بازیکن برزیلی در تمامی رقابت ها هشت گل زد و 16 پاس گل داد . اینیستا از نظر گلزنی با بازیکن برزیلی برابری می کند اما سه پاس گل کمتر داده است . تازه باید در نظر گرفت که بازیکن برزیلی خیلی کمتر از همتایش در کاتالونیا بازی کرده است .
کامل کاسیاس بازدید : 306 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)
 رئال مادرید در ایالات متحده به عملکرد خوبش ادامه می دهد و از هر لحظه بهتر نشان می دهد .سفیدها در پیش فصلشان بهترین عملکرد ممکن را از نظر گلزنی داشته اند اما در کارهای تدافعی ، مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود . در حقیقت رئال در این اردو نقاط قوت و ضعفش را شناخته است .
پیروزی 5-1 مقابل میلان نشان داد که رئال مادرید همچنان تیمی گلزن است که قوای تهاجمی فوق العاده ای دارد . اما باز هم تیم ایتالیایی در شبی که به ندرت موقعیت داشت ، توانست که یک گل بزند . رئال مادرید در پنج بازی اول پیش فصلش ، 19 گل زده است اما در کارهای تدافعی جالب نبوده است .
تیم مورینیو در هیچ کدام از بازیهای پیش فصلش نتوانسته دروازه اش را بسته نگه دارد . روبینیو آخرین بازیکنی بود که توانست دروازه رئال را باز کند تا در پنج بازی ، 9 بار دروازه رئالی ها گشوده شود .
کامل کاسیاس بازدید : 247 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

حضور رئال مادرید در فیلادلفیا باعث شد که در بازی تیم محلی "ایگلز " ، مهمان های ویژه اولین بازی فصلشان در لیگ راگبی باشند . آنها دیشب در زمین " لینکلن فینانسیا " به مصاف پیتس برو استیلز رفتند که 24-23 بردند .
اما برخی بازیکنان رئال مادرید ، در میان زمان های وقفه بازیها ، تبدیل به میهمان های ویژه شدند تا پس از تمرین صبحگاهی بعد از سفر از نیویورک ، کمی هم توپهای راگبی را به سمت دروازه ها شوت کنند .
رئالی ها پیش از این در UCLA تمرین بیسبال کرده بودند و این بار در لینکن فینانسیال ، گونزالو هیگوائین ، سرجیو راموس ، استبان گرانرو ، ژابی آلونسو و آلوارو آربلوا تصمیم گرفتند که توپها را به سمت دروازه ها بفرستند .
آنها باید به توپ ها از فاصله ضربه می زدند تا بین دو تیرک که به شکل دروازه فوتبال است قرار گیرد . هر کسی که گل می زد ، فرصت داشت که دوباره به توپ ضربه بزند .
پس از اتمام نیمه اول ، بازیکنان رئال وارد زمین شدند تا اولین ضربه زن به توپ ، آربلوا باشد . بازیکن رئال مادرید پیراهن ایگلز با شماره 10 و نام جکسون را به تن کرده بود که مال " دی شان جکسون " بود که یکی از ستاره های فیلادلفیاست .
پس از آربلوا نوبت آلونسو ، گرانرو ، هیگوائین و راموس بود که ضرباتشان را بزنند . دو تای آخری به بهترین شکل از 40 یاردی ضربه زدند تا با تشویق 69.144 تماشاگری که برای دیدن بازی آمده بودند ، مواجه شوند .
بیشتر بازیکنان رئال هیچ مشکلی نداشتند که تبدیل به ضربه زن های فوق العاده ای در لیگ راگبی شوند .
سامی خدیرا ، بازیکن آلمانی در حاشیه این کار به مطبوعات ملی گفت :" خوشحالم که به این جا آمدیم ، فصل گذشته هم در این استادیوم بازی کردیم . امیدوارم شنبه نمایش خوبی در مقابل سلتیک داشته باشیم . "
http://www.img4up.com/up2/32941865401528838921.jpg
http://www.img4up.com/up2/29212125644048989194.jpg
http://www.img4up.com/up2/06849541122600702026.jpg
http://www.img4up.com/up2/60159379587063968136.jpg

کامل کاسیاس بازدید : 240 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو از همین آغاز تابستان خط و نشان کشیدنش را شروع کرد و دی ماریا تمدید قراردادش تا 2018 را جشن گرفت . نمایشی در نیویورک برپا بود تا میلانی ها کار سختی برای فراموش کردن پنج تایی شدن داشته باشند . 
تندباد سپید
یک فوتبال طوفانی ، گلها را در نیویورک به همراه آورد . میلان و هفت جام اروپایی خود ، به طور ناگهانی در مقابل پادشاه حقیقی و ورزش جهان ، هیچ بودند . رئال مادرید مورینیو ، اورست فوتبال جهان است . وقتی بازیکنان وظیفه شان را انجام می دهند و پیچ و مهره ها ، تنظیم می شوند ، سفینه فضایی طوری حرکت می کند که قانون جاذبه به ما اجازه می دهد که فعالیت هایشان را بارها به طور اسلوموشن ببینیم و از آن لذت ببریم . وقتی کریستیانو ، بنزما ، دی ماریا ، اوزیل ، هیگوائین و کاکا کنار هم باشند ، رئال مادرید مثل یک موزه سرباز را به ارائه می گذارد . همه چیز در این تیم ، یک اثر هنری است . میلان فقط می خواست که بازی تمام شود . با نزول بهمن وار بازیش که نشان از رفتن تیاگو سیلوا و ایبراهیموویچ بود ، نا امید کننده به نظر می رسید و چیزی نمی توانست از خود بروز دهد . پنج تا خوردند اما می توانستند هفتمی و هشتمی را هم دریافت کنند . سیب بزرگ به این زودی ها نمایش فضانوردان سپید را فراموش نخواهد کرد .

آمریکا ، سفید است
رئالی های آمریکایی ، خود را با تمام وجود به سکوهای استادیوم یانکی ها کشانده بودند . ارزشش را داشت تا بتوانند به این بازی بیایند و با چهره ای مملو از افتخار و امید ، به عشق رئال مادرید به استادیوم بیایند . نزدیک به 50 هزار پیراهن سپید در معبد بیسبال جهان ، برنابئویی در وسعت کوچک تر را تداعی می کرد و شعارهای " هالا مادرید " در همه جا به گوش می خورد ، انگار که این بازی در خیابان لاکاستیانا و کوچه پنجم برگزار می شود . در برونکس ، کسی نمی توانست چیزی جز این بگوید :" داداش ، نمایش رئال را دیدی ؟ "

توپ های طلا
کریستیانو طول کشید تا شکوفا شود اما وقتی که درخشید ، به سبک خودش درخشید ، با طرحی فوق ستاره ای . با چنین بازیهایی او شایسته رسیدن به توپ طلاست و همان طور که نیمار گفت ، برای برنده بودن باید از ستاره ای نظیر او الگو گرفت . کریتسیانو در همان آغاز نیمه دوم گلی زد که باعث شد آملیا اصلا نداند که جهت گیری یعنی چه . بازیکن پرتغالی دومی را با پاس دوستش کاکا زد . در عرض نیم ساعت ، بازیکن برزیلی به گالیانی که در جایگاه ویژه بود گفت که اگر او را می خواهد ، باید میلیون های شیک و دستمزد کهکشانی او را بپذیرد ... سه پاس گل و چابکی قابل تمالی که ای کاش در شب ابهام آمیزش مقابل بایرن ارائه می دهد . ریکاردو ، اگر به این روند ادامه دهی هواداران تو را خواهند بخشید .

امید روبینیو
په له ی کارانزا ، گل تساوی را زد تا در میانه بازی کمی به میلانی ها امید دهد و بازنشستگی آبیاتی را به تاخیر بیاندازد . خواکین ، یک نوازنده گیتار فلامنکوی اهل مستولز روزی گفت :" بهترین قراردادی که رئال مادرید در تاریخش بست ، فروش روبینیو با 42 میلیون به سیتی بود " شاید حق با او بوده باشد ...

اقتدار
حرفهای مورینیو در ایالات متحده که اعتراف کرد که حرکتش در انگشت کردن توی چشم تیتو اشتباه بوده است ، نشانه دیگری از پخته تر شدن بهترین مربی جهان است . با این عذرخواهی ، می توان به داشتن او روی نیمکت رئال مادرید بیش از همیشه افتخار کرد ...
توماس رونکرو - سردبیر آس
کامل کاسیاس بازدید : 281 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)
 کم کم ملی پوشان به تیمهایشان برای بازی دوستانه هفته آینده دعوت می شوند . روز 25 مرداد ، روز بازیهای ملی است و چندین ملی پوش رئال باید راهی تیمهای کشورشان شوند .
کریستیانو ، په په و کوئنت رائو در بازی دوستانه به مصاف پاناما خواهند رفت . آلمان و آرژانتین بازی جذابی در فرانکفورت خواهند داشت . اوزیل و خدیرا از رئال و دی ماریا و هیگوائین از آرژانتین در این بازی حضور خواهند داشت .
دل بوسکه هم امروز لیست بازی با پورتو ریکو را اعلام می کند که به نظر می رسد هر پنج رئالی همیشگی آماده باشند . بدین ترتیب مورینیو فقط سه روز برای آماده سازی اولین بازی لالیگا مقابل والنسیا فرصت خواهد داشت .
کامل کاسیاس بازدید : 210 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)
آندره ویلاش بواس در سالن کنفرانس مستایا در مورد لوکا مودریچ ، هدف رئال صحبت کرد .
وی در مورد بازیکن کروات گفت :" او تنها تمرین می کند . سعی می کنیم که بهترین چاره را پیدا کنیم . فعلا توافقی حاصل نشده چرا که رئال آن چه که مدیر می خواهد را برآورده نکرده است اما ما مودریچ را می فهمیم و او هم ما را می فهمد . "
وی در ادامه گفت که سعی می کنند از نظر ذهنی او را آماده کنند و " اگر پیشنهاد خوبی نباشد ، او می ماند . " مربی پرتغالی افزود :" مذاکراتی با باشگاه های مختلف داشتیم که خواسته های تاتنهام را برآورده نکردند . به رئال مادرید و باشگاه هایی که او را می خواهند احترام می گذاریم اما باید به کار خودمان هم احترام بگذاریم . "
کامل کاسیاس بازدید : 253 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)
 کریستیانو ، اوزیل و الته کاسیاس و ژابی ستارگان بزرگی در رئال هستند اما اگر بازیکنی باشد که بخواهد نسبت به فصل قبل تفاوت ایجاد کند ، آنخل دی ماریاست . بازیکن آرژآنتینی بازیکن خاصی است ، به خصوص در تیم فعلی رئال مادرید . او در دریبل زنی متخصص است و هماهنگی زیادی با تیم دارد .
او بیشتر فصل قبل را مصدوم بود و مورینیو گفت که هیچ بازیکن دیگری که شبیه او باشد در ترکیبش نیست . اگر امسال مصدوم نشود ، تبدیل به یکی از عناصر کلیدی مربی پرتغالی خواهد شد . حتی اگر هر بازیکن دیگری خریده شود باز هم ال فیدئوست که در ترکیب می ماند و خود را نشان می دهد .
با بازگشت دی ماریا ، می توان انتظار داشت که شکوفایی را در این فصل از او دید . مورینیو به این بازیکن اعتماد کامل دارد و برنابئو هم محبتش را به وی نشان داده است . پس اگر دی ماریا خودش باشد می تواند فصلی فوق العاده را سپری کند .
کامل کاسیاس بازدید : 229 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (1)
دیروز روز خاصی برای کانون هواداری رئال در نیویورک بود . آنها بیش از 600 عضو دارند که بازیهای رئال ر امی بینند اما دیروز 300 تا از آنها با هم به سکوی 24 استادیوم یانکی ها رفتند . پیش از ان پانزده عضو از این کانون به هتل فور سیزنز رفتتند تا با فلورنتینو دیدار کنند . مدیر به آنها یک پیراهن امضا شده و یک تندیس باشگاه را اهدا کرد .
النا پونسه ، مدیر این کانون هواداری را به عهده دارد . او در فیس به شدت فعال است . وی می گوید :" ما پس از لالیگای 2007 کارمان را شروع کردیم . هدف این کانون هواداری ایجاد اشتیاق رئالی برای ساخت یک شبکه اجتماعی رئالی در نیویورک بود . "
لئورا کوناوی ، یکی دیگر از اعضای این کانون می گوید :" رئال مادرید زندگی من است . این کانون هواداری خانه دوم من شده است . " سرجیو کاراسکو ، نایب رئیس هم می گوید :" من از زمان بوتراگوئنو و هوگو سانچز طرفدار رئال هستم . "
کامل کاسیاس بازدید : 318 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)
آینده فرناندو یورنته دور از اتلتیک به نظر می رسد . به گفته رئال مادرید فیچاجس ، در حالی که یوونتوس مذاکراتی جدی داشته تا او را با رقمی در حدود 20 تا 25 میلیون یورو به خدمت بگیرد ، این مهاجم در نظر دارد برای فصل 14-2013 با رئال به توافق برسد .
وکلای یورنته و رئال جلسه ای داشتند تا در مورد خرید بازیکن اتلتیک در فصل بعد صحبت کنند . رئالی ها در این تابستان به دنبال مهاجم نیستند اما برای فصل های آینده هر چیزی محتمل است .
کامل کاسیاس بازدید : 418 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

فرانسیسکو کووادو نوشته است :" هیچ چیز به اندازه نویی مردم را بر نمی انگیزد. " به عنوان یک هوادار تفننی فوتبال باید جمله نویسنده اسپانیایی را این گونه تفسیر کنم :" هیچ چیز مردم را به اندازه امید به خریدهای جدید در تابستان بیدار نمی کند . " تا کنون فصل نقل و انتقالات در رئال کم فروغ بوده و رئال هم مستثنی نبوده است . رئال ترکیبی دارد که رسیدن پیراهن سفیدش به هر بازیکن جدیدی یک هدیه بزرگ برای اوست . به همین علت خرید جدید کار مشکلی است .
این در حالیست که پی اس جی تقریبا در همه نقل و انتقالات تابستانی دخالت می کند . باشگاه ثروتمند جدید فوتبال جهان ، در این تابستان برایش پول مفهومی نداشته است . اما حالا دیگر خود را از رقابت برای مودریچ کنار کشیده اند . رسمی شدن خرید لوکاس در ژانویه 2013 این را مشخص کرد . دانیل لوی ، مدیر فنی تاتنهام هم می داند که بدون پی اس جی ، نمی تواند قیمت بازیکن کروات را بالا ببرد . به همین علت رئال یک بار دیگر از این تیم جلوست و تا آخرین لحظه حاضر است منتظر بماند تا بهترین قرارداد را ببنندد .
مسئله کاکا و میلان هم همین طور است . پس از آن که پاریسن ژرمن پس از ابهام در مورد شرایط بدنی بازیکن برزیلی از خریدش انصراف داد ، باشگاه ایتالیایی در حال حاضر تنها مشتری است و حاضر نیست جز به طور قرضی او را بخرد . طبیعتا رئال نمی تواند در هر دو مورد برنده باشد اما همین که خرید هیجان انگیزی نظیر مودریچ انجام شود و مشکل بزرگی نظیر کاکا به اتمام برسد ، کافی به نظر می رسد .

کامل کاسیاس بازدید : 377 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (1)
با وجود اخباری که پیرامون آینده اکسل ویتسل وجود دارد ، مارک ویلموتز ، مربی بلژیکی اعتقاد دارد که این بازیکن بهتر است که در پرتغال به کارش ادامه دهد . وی افزود :" او باید یک یا دو سال دیگر بماند و پخته تر شود . باید به طور مداوم بازی کند . "
بازیکن بلژیکی در مورد ویتسل افزود :" او بازیکن بزرگی است که می تواند به یونایتد یا رئال برود اما بهتر است که چند فصل دیگر در پرتغال بماند . "
ویلموتز افزود :" دردناک می شود که او به یک باشگاه بزرگ برود و نیمکت نشین می شود . رقابت در رئال خیلی بالاست و به ضرر اوست . "
کامل کاسیاس بازدید : 246 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

دانیل کارواخال ، رئال را به مقصد بایر لورکوزن ترک کرد و با این که می توانست دفاع راست ذخیره رئال باشد راهی بوندسلیگا شد .
وی در مصاحبه با بیلد گفت :" مورینیو با لورکوزنی ها صحبت کرده بود . گفته بود که من بازیکن یخلی خوبی هستم . این حمایت خیلی خوبی بود . او با من زیاد صحبت می کرد . رابطه کاری خوبی داشتیم . "
وی در ادامه گفت :" رئال مادرید یکی از دو یا سه باشگاه برتر دنیاست . توقعات در آن جا بالاست و ستارگان جهانی در این تیم بازی می کنند . امیدوارم در لورکوزن عملکرد خوبی داشته باشم تا بتوانم سالها در سطح اول باشم و شاید به رئال برگردم . "
وی در پایان گفت که الگویش فیلیپ لام است :" حاضرم امضا کنم که برایم کافی باشد که دوران فوتبالی مشابه او داشته باشم . او الگوی من است . در حال حاضر یکی از بهترین مدافعان دنیاست . "


کامل کاسیاس بازدید : 224 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

رئال مادرید و دی ماریا برای تمدید قرارداد این بازیکن تا فصل 18-2017 به توافق رسیدند .
بازیکن آرژانتینی از خرسندی خود در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه گفت :" به رویای کودکیم رسیده ام . خیلی خوشحالم و این تمدید قرارداد باعث می شود که تا سالها در رئال مادرید بمانم . می دانستم که کار در برنابئو آسان نیست اما خدا را شکر با فداکاری هر روز و در هر بازی توانستم که محبت هواداران را بدست بیاورم . به خاطرش خوشحال هستم . حس می کنم مورد حمایت هستم و باشگاه و هواداران مرا می خواهند . "
وی در مورد مورینیو گفت :" او تاثیر زیادی داشته است . او از باشگاه خواست که در زمان حضورم در جام جهانی مرا بخرند ، آن هم در حالی ه تورنمنت خوبی نداشتم . بسیاری از آن چه که به آن رسیده ام به لطف اوست . "
وی در مورد شرایط پیشرفت خودش هم گفت :" از همه نظر عوض شده ام . از نظر فوتبالی به لطف مورینیو پیشرفت کرده ام و شخصیتم هم رشد کرده است . "

کامل کاسیاس بازدید : 265 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)
دنی آلوس در مورد حرفهای مورینیو در مورد اشتباه بودن حرکتش در انگشت کردن توی چشم ویولانوا صحبت کرد . وی گفت که کار مربی رئال درست بوده اما انتقاد کرد که خیلی طول کشیده تا این کار را کند .
وی گفت :" حرکت او درست بود اما بهتر بود که این قدر منتظر نمی ماند . مورینیو کند عمل کرد . ما همیشه انتظار داریم که همه چیز آرام باشد اما برخی چیزها قابل کنترل نیستند "
کامل کاسیاس بازدید : 1153 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)
تیم ملی پرتغال برای اولین بار پس از حذف از یورو برای بازی دوستانه با پاناما در هفته آینده آماده می شود .
سه پرتغالی رئال یعنی کریستیانو ، په په و کوئنت رائو هم در این بازی در استادیوم آلگاروه پرتغال حضور خواهند داشت . لیست 23 نفره بدین شرح است :
دروازه بان ها : پاتریسیو ، ادواردو و بتو
مدافعان : ژوائو پریرا ، میگل لوپز ، برونو آلوس ، په په ، رولاندو ، ریکاردو کاستا و کوئنت رائو

هافبک ها : موتینیو ، مارتینس ، میرلش ، میکائیل ، کاستادیو ، ویانا و ولوسو
مهاجمان : رونالدو ، پوستیگا ، نانی ، آلمیدا ، وارلا و اولیویرا

تعداد صفحات : 121

درباره ما
آیدی نیمباز=*iker...casillas* شماره پیامک09393053332
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • خرید گیفت کارت پی اس ان 20 دلاری ارزان
  • فرش 1000 شانه
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • *real*
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • چهارشنبه 17 خرداد 1396
  • پنجشنبه 19 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • دوشنبه 02 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • دوشنبه 15 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • پنجشنبه 05 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • دوشنبه 04 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • يکشنبه 11 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 03 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • يکشنبه 3 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • نظرسنجی
    فقط ؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3614
  • کل نظرات : 798
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 879
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 285
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 886
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,812
  • بازدید ماه : 1,812
  • بازدید سال : 104,146
  • بازدید کلی : 1,993,371