loading...
★★★هواداران رئال مادرید★★★
کامل کاسیاس بازدید : 323 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)
فلورنتینو پرز ، روز پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه شهر بازی با نام رئال مادرید در امارات متحده حضور پیدا خواهند کرد. در این مراسم به جز مدیر رئال مادرید ، نفراتی نظیر خاطر مسعد ، مسئول دولت امارات متحده و نمایندگانی از کادر فنی و بازیکنان رئال مادرید حضور خواهند یافت .
رئال مادرید و نمایندگان دولت راس الخیمه ، پنجشنبه در جایگاه ویژه برنابئو حضور پیدا خواهند کرد تا پروژه احداث شهر بازی را کلید بزنند .
کامل کاسیاس بازدید : 256 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)

 آنخل دی ماریا ، مهمترین عضو تیم برابر ویارئال بود . بازیکن آرژانتینی پا به توپ شد و در این تمرین که پشت درهای بسته پیگیری شد ، کارش را پیش برد .
خوزه مورینیو در این تمرین 21 بازیکن از تیم اصلی به علاوه خوس از کاستیا را در اختیار داشت .

کامل کاسیاس بازدید : 314 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)

تمجید ها از رئالی ها در سرتاسر جهان ادامه دارد . حالا در نظرسنجی روزنامه پرتغالی رکورد ، بازیکن رئال مادرید با 33 درصد آرا ، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال شده است .
کرویف ، مارادونا یا په له نتوانسته اند در این نظرسنجی بالاتر از رونالدو باشند . پس از رونالدو در این نظرسنجی ، اوزه بیو و لئو مسی با 19 درصد آرا قرار دارند .
بازیکن رئال مادرید تا به این جای فصل 42 گل به ثمر رسانده و آمارش تا به این جا در رئال در سطح بزرگان تاریخ فوتبال بوده است .

کامل کاسیاس بازدید : 240 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)
خورخه فرانکو ، مهاجم رده جوانان که سابقه دو هت تریک در لگانس و رایو را دارد می گوید :" من در ابرها هستم . در این سال چیزهای فوق العاده ای را تجربه کردم . 26 گل زدم که هیچ گاه فکرش را نمی کردم . هیچ گاه فکر نمی کردم که وارد چنین تیمی شوم . هرگز فکر نمی کردم که به رویایم که حضور در بهترین باشگاه جهان است برسم . بیشتر از این چیزی را نمی خواهم . "
شادمانی در چهره مهاجمی که شرایط بدش در فصل گذشته در کاسرنیو را فراموش نکرده ، موج می زند . "به من زیاد اعتماد نداشتند . من از جمع تیم دور بودم و ناراحت بودم . واقعیت این است که شبهای زیادی را با گریه به تختخواب می رفتم چرا که آنها مرا نمی دیدند . " اما از تیم قبلیش ممنون است :" اگر فصل خوبی از نظر گلزنی داشتم به این خاطر است که از دیوسسانو ممنونم که به من اعتماد کردند و رفتار خوبی با من داشتند . "
هر چند که سن کمی دارد ، حرفه ای حرف می زند :" گلها را همیشه به افرادی تقدیم می کردند که در آنجا بودند و در زمان های سخت از من حمایت می کردند . " در این باره که پس از پیوستن به رئال چه تماسهایی با او گرفته شد گفت :" افرادی که در آن جا بودند و اطارفیانم با من تماس گرفتند . "
آدولفو سنسو ، مربی دیوسسانو در مورد خورخه می گوید :" به او اعتماد کردیم و او محبت و شادمانی را دید . ما توانایی هایش را هم شکوفا کردیم . او از نظر تکنیکی خیلی بازیکن خوبی است . سریع است و حفظ توپ خوبی دارد . "
جراردو هیرو ، مدیر این باشگاه نیز حس مشابهی دارد :" خورخه یک پسر بزرگ و یک شصخیت بزرگ است . برایش آرزوی موفقیت می کنیم . "
کامل کاسیاس بازدید : 240 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)
آمار و بررسی بازیهای اخیر نشان می دهد که پیروزی سخت با نتیجه 1-2 برابر مایورکا ، اولین باری بود که رئال مادرید در لالیگا دچار افت شد . از آن به بعد ، با وجود آن که فاصله با بارسا به ده امتیاز رسید ، عملکرد سفید ها به مرور افت کرد تا این که تساوی 1-1 برابر مالاگا بدست آمد تا کاتالان ها به هشت امتیاز فاصله برگردند.

http://img4up.com/up2/75538560127081579749.jpg

برابر رایو ، بتیس و مالاگا ، تملک توپ برای رئال نبود
1- رئال مادرید اولین ضربه را از عدم تملک توپ خورد . در دو ماه اخیر در برنابئو برابر تیمهایی نظیر ساراگوسا (72 درصد) ، لوانته(79%) و راسینگ(67%) رئال مادرید با حفظ توپ ، حریف را کاملا در چنته داشت اما در بازیهای اخیر زمانی که توپ را به حریف دادند ، شرایط عوض شد .
اول پس از برد 0-1 در وایکاس این اتفاق افتاد . شاگردان مورینیو می دیدند که رایو بازی را به دست گرفته و 53 درصد از مالکیت توپ را در اختیار دارد . در ویامارین (2-3) هم اتفاق مشابهی افتاد و بتیس در آن بازی 51 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشت . برابر مالاگا ، تیم پلگرینی توپ را از تیم مورینیو گرفت . مالاگایی هم 53 درصد تملک توپ را داشتند که پس از بارسا ، بهترین رکورد را کسب کردند . تا پیش از مایورکا رئال مادرید 59.8 درصد از مالکیت توپ را به طور متوسط در هر بازی در اختیار داشت اما پس از آن بازی ، این رکورد به 56 درصد کاهش یافت .

توپ بیشتر لو داده می شود و دقت پاسها کمتر شده است ...
2- تا پیش از بازی با مایورکا ، رئال مادرید به طور متوسط 83.6 توپ در هر بازی لو می داد اما از آن بازی به بعد ، این آمار به 92.1 رسید . در واقع تیم به طور متوسط نه توپ بیشتر در هر بازی لو می دهد . شرایطی که باعث می شود فشار روی تیم در حرکات تدافعی بیشتر شود : حالا 74.3 توپربایی در هر بازی توپ می گیرد در حالی که این آمار قبلا 69.5 در در هر بازی بود . آماری که به دقت پاسها نیز مرتبط هستند . میانگی پاسهای صحیح از 507 به 465 کاهش یافته است . برابر مالاگا این آمار فقط 409 بود .

خستگی ژابی پس از هفده بازی پیاپی فیکس شدن
3- هافبک اهل تولوزا برابر مالاگا خوب عمل نکرد تا مشخص شود که از نظر بدنی دچار افت شده است . او سومین بازیکن تیم از نظر تعداد دقایق بازی است (3459 دقیقه) و در سال 2012 اصلا استراحت نکرده است . از 3 ژانویه ، 17 بازی پیاپی فیکس بوده و فقط دقایقی برابر ساراگوسا به علت خستگی بازی نکرد و تعویض شد . این مصدومیت باعث نشد در بازی هفته بعدش در کولیسئوم حضور نداشته باشد . مورینیو نمی تواند این بازیکن را با یکی از خریدهای تابستانی خود یعنی شاهین (فقط 364 دقیقه بازی کرده) جا به جا کند یا گرانرو (630) که ساخته آکادمی است هم در برنامه هایش جایی ندارد . برابر آپوئل در دور رفت مرحله یک چهارم چمپیونزلیگ استراحت می کند ، که البته علتش محرومیت است ...

نبود دی ماریا ، دردناک تر از حد انتظار
4- مصدومیت ال فیدئو در تمرین آخر 2011 و تشدید شدن آن برابر راسینگ زمانی که 28 دقیقه بازی کرده بود ، باثع شده بود که تیم حسابی آسیب پذیر شود . بازیکن آرژانتینی شش گل زده بود (پنج تا در لالیگا و یکی در چمپیونزلیگ) و در حرکات تیمی با 13 پاس گل نقشی کلیدی را ایفا می کرد . در واقع فقط اوزیل با 19 پاس گل در حال حاضر از او بهتر است . در حالی مصدوم شد که در پیزخوان برای اولین بار در پست بازیساز حضور می یافت که در آن بازی هم با دادن دو پاس گل استادانه ، خوش درخشید .

بدون چرخش ، خریدهای بلا استفاده و بدون بازیکنان آکادمی
5- مورینیو از سیستم چرخشی استفاده نمی کند . کریستیانو ، کاسیاس ، ژابی و راموس بیش از 3000 دقیقه بازی کرده اند و په په (2897) و اوزیل (2836) نزدیک به این رکورد هستند . از خریدها ، بهترین آمار بازی را کوئنت رائو (1761) و کایخون (1044) داشته اند اما بقیه کمتر از هزار دقیقه بازی کرده اند : واران (945) ، آلتین توپ (478) ، شاهین(364) . مورینیو از هفت بازیکن آکادمی استفاده کرده که روی هم 147 دقیقه به آنها فرصت داشته است .

کاهش قوای هجومی با رسیدن رکورد از 3.5 گل در هر بازی به 2.9
6- از زمان پیروزی 1-2 برابر مالاگا با گل معجزه آسای کایخون در دقیقه 83 ، قوای تهاجمی تیم کاهش پیدا کرده است . پیش از آن بازی ، رئال مادرید به طور متوسط 3.5 گل در هر بازی می زد (95 گل در 29 بازی) . سپس این آمار به 2.9 کاهش یافت (36 گل در 14 بازی) مورینیو پس از تساوی برابر مالاگا از شاگردانش دفاع کرد :" زدن یک گل طبیعی است . اگر گل نزنیم غیر طبعی است . باید این سوال را پرسید که چطور همیشه این همه گل در هر بازی می زده ایم ... "
رئال مادرید سه پیروزی در خارج از خانه در لالیگا را با فاصله حداقلی کسب کرده است : برابر ختافه (0-1) ، رایو (0-1) و بتیس (2-3) . همین طور در بازی رفت با زسکا دچار دردسر شد که همچون بازی یکشنبه ، با بدشانسی تن به تساوی داد . رئال مادرید برابر تیم روسی هم در ضربات آزاد در دقیقه 92 تن به تساوی داد .

نیاز به سه برابر شوت زدن برای گلزنی
7- "وقتی گل نمی زنیم ، دچار مشکی می شویم ... " کریتسیانو این را یکشنبه پس از تساوی 1-1 برابر مالاگا داد . رئال مادرید از این نظر روبراه نیست . رئال 18 شوت زد که فقط یکی گل شد. تا پیش از بازی با مایورکا برای هر گل به 5.6 شوت نیاز بود . آماری که پس از آن بازی به رکورد 6.5 گل رسید . اگر تیم مورینیو طبق آمار عادی خود رفتار می کرد ، برابر مالاگا می توانست 3-1 پیروز شود .
از سویی آمار شوتهای رئال مادرید اخیرا کاهش پیدا کرده است . تا پیش از بازی با رئال مادرید ، رئال هر بازی 18.3 شوت روانه دروازه حریف می کرد که 8.3 تایش در چارچوب بود اما حالا این آمار به 16.9 شوت که 7.1 در چارچوب است کاهش پیدا کرده است . برابر تیم پلگرینی ، رئال مادرید فقط 33.3 درصد شوتهایش در چارچوب بود که نسبت به آمار عادی تیم که 42.1 درصد است ، افت محسوس است . .

کامل کاسیاس بازدید : 295 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)
در آستانه ورود به ده هفته پایانی فصل که سرنوشت قهرمانی مشخص می شود ، بارسا فاصله اش با رئال را به هشت رسانده است . فاصله قابل توجهی که پپ گواردیولا برگرداندنش را "غیرممکن " می داند اما بازیکنان و هواداران بارسا امیدوار هستند .
گواردیولا بهتر از هر کسی ، طبیعت بارسایی ها را می داند و می داند که استراتژی انگیزه دادن در این تیم جواب نمی دهد . بارسایی ها اهل بازگشت های تاریخی که رئال در طول تاریخش به آن شهرت داشته نیستند . آخرین و شاید تنها باری که گواردیولا امیدوار به یک بازگشت رویایی بود ، برابر اینتر مورینیو بود . گواردیولا آن روز درد گرفت که تهییج کردن هواداران بارسا به معنی موفقیت نیست . از سویی رئال مادرید تیم مستحکمی است که به لطف ناکامی های بارسا ، فاصله اش با این تیم را بیشتر کرده است . حالا در یک حادثه اتفاقی در دقیقه 91 ، دو امتیاز از این فاصله کم شده است .
به هر صورت هواداران و بازیکنان بارسا به حرفهای گواردیولا گوش نمی دهند و سعی می کنند امیدوار باشند . هر چه که این مربی بگوید ، باز هم کاتالونیا و هواداران این تیم امیدواری های خاص خود را دارند .
بارسا اگر بخواهد شانسی داشته باشد ، حتی یک امتیاز را هم نباید از دست بدهد . پس از پنج پیروزی اخیر ، باید 11 برد دیگر داشته باشد تا بتواند امید داشته باشد . اتفاقی که گواردیولا کار مشکلی می داند .
کامل کاسیاس بازدید : 301 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)

کاکا در ترکیب اصلی بازی با ویارئال قرار می گیرد . با این که بازیکن برزیلی تعویض در دو بازی اخیر برابر زسکا و مالاگا بوده ، مربی پرتغالی همچنان به حضور این بازیکن در تیمش مطمئن است .
مورینو می داند که کاکا چه حسی دارد و با تمام قوایش بازی می کند ، پس از او راضی است . در برابر زسکا زمانی که برنابئو داشت بازیکن برزیلی را حفظ می کرد ، از او محاظت کرد . مربی پرتغالی پس از بازی گفت :" کاکا بازی فوق العاده ای انجام داد . او برای تیم بیش از همیشه زحمت می کشد و از عملکردش راضی هستیم . "
روز یکشنبه ، باز هم از کارش تمجید کرد . کاکا برابر مالاگا درخشش خاصی نداشت اما مورینیو از جنگندگی و احساس مسئولیتش راضی بود . شماره 8 رئال مادرید ، سبک بازیش را عوض کرده بود و طوری با تعصب بازی می کرد که انگار دوباره پیراهن میلان را به تن می کند .

کامل کاسیاس بازدید : 272 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)

 خوزه مورینیو ، مربی رئال مادرید بنا بر گزارش فرانس فوتبال ، پر در آمد ترین مربی فوتبال جهان است .
مربی پرتغالی سالی 14.8 میلیون یورو درآمد دارد . آنجلوتی ، مربی پاریسن ژرمن با سالی 13.5 میلیون یورو در رده بعدی است و گاس هیدینک با سالی 8.6 میلیون یورو در رده پنجم است .
گواردیولا با وجود موفقیت های اخیرش همچنان دستمزدش خیلی کمتر از مورینیوست و در رده سوم جدول با سالی 9.5 میلیون یورو قرار دارد . ونگر هم با سالی 9 میلیون یورو در رده چهارم است .

کامل کاسیاس بازدید : 285 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)
 اوزه بیو ، اسطوره فوتبال پرتغال که هیچ بعید نیست از این که کریستیانو دارد جایش را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ پرتغال می گیرد حسادت کند ، به رادیو کاراکول در کلمبیا گفت :" رونالدو در سطح خوبی است اما بهترین نیست . بهترین مسی است . "
پلنگ سیاه همچنین رونالدو را با زمانی مقایسه کرد که همه می گفتند فیگو بهترین است :" گفتنش سخت است آنها از نسلهای متفاوتی هستند . "
کامل کاسیاس بازدید : 284 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)
دیدن سیگار در دست ورزشکاران حرفه ای در نوع خود عجیب و جنجالی به نظر می رسد . حالا نوبت فابیو کوئنت رائوست که با رو شدن چنین عکسی دچار حواشی شود .
این بازیکن 11 مارس ، تولد 24 سالگی خود را با دوستانش در رختکن رئال در رستورانی در پایتخت جشن گرفت که حالا یکی از سایت های هواداری رونالدو ، عکسی از او در کنار هموطن پرتغالیش در حال کشیدن سیگار را منتشر کرده است .
گفته می شود که علت خط خوردن کوئنت رائو از لیست بازی با مالاگا ، رسیدن این عکس به دست مورینیو بوده است . کوئنت رائو اولین بازیکنی نیست که در ترکیب فعلی رئال با سیگار رویت می شود . قبل از این مسعود اوزیل نیز با انتشار عکس مشابهی مواجه شده بود .

http://img4up.com/up2/45400428291802024726.jpg

کامل کاسیاس بازدید : 276 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)

آیتور کارانکا ، مربی رئال مادرید پیغامی خطاب به جوزپ گواردیولا ، مربی بارسلونا فرستاد که اصرار دارد لالیگا برای کاتالان ها غیر ممکن شده است :"گاهی در فوتبال چیزهایی می گویید که به آن باور ندارید . همیشه می توان از این روش استفاده کرد . خواهید فهمید که چرا این حرفها را می زند . پس ما به بازی فردا فکر می کنیم ، کار خود را انجام می دهیم و برایمان مهم نیست در بازیهای دیگر چه می شود . "
وی افزود :" رختکن ، سبک کاری خود را دارد . دو ماه است که خبر از قهرمانی زودهنگام یا تونل پخش می شود و مورینیو در موردش هشدار داده بود که نباید این طور فکر کرد . شرایط روبراه است و باید ادامه داد . ما طوری کار می کنیم که انگار دوازده ، ده ، شش یا یک امتیاز پیش هستیم . "
در مورد عکسی که از سیگار کشیدن کوئنت رائو منتشر شده نگفت که محرومیت در انتظارش است یا نه :" این یک مسئله خصوصی است و باشگاه باید با آن برخورد کند . "
کارانکا حس نمی کند که رئال افت کرده باشد :" لحظات خوب و بدی وجود داشته اند اما خط سیر ما عوض نشده است . از اول فصل هم خیلی دوست داشتیم چنین فاصله ای پیدا کنیم اما به هر حال مهم این است که هر بازی به دنبال سه امتیاز باشیم . اگر مسیرمان غیر از این باشد ، اشتباه کردیم . در این رقابت ، امتیازات حیاتی هستند و بردن هر بازی مشکل تر می شود . "
در مورد حریف گفت :" نمی دانیم که بازی با ویارئال چگونه است . مربیشان پلگرینی ، مولینا یا گاریدو نیست . " و نگرانی در رختکن را تکذیب کرد :"وقتی نگران می شویم که مشکلی وجود داشته باشد اما فعلا که این طور نیستند . همه بازیکنان آماده هستند و همان طور که مربی گفت ، نمی توان کسی را مقصر دانست . "
در مورد ناکامی رونالدو در ضربات آزاد هم گفت :" از این نظر موفق نبوده اما آمارش فوق العاده هستند . "

کامل کاسیاس بازدید : 152 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

رافا واران به خوبی پاسخ اعتماد مورینیو را با درخشش در ترکیب رئال داده است و در حقیقت در تمامی بازیهای مهم اخیر رئال مادرید حضور داشته است . 
بازیکن اسبق لانس در خارج از خانه حتی بهتر از برنابئو هم بازی می کند . در حقیقت نمره وبسایت " هو اسکورد " به او در بازیهایش در خارج از خانه به طور متوسط 7.4 از 10 است در حالی که این نمره به او در خانه 6.81 است .

کامل کاسیاس بازدید : 171 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)
 رئال مادرید مورینیو بالاترین درصد قرار گرفتن در آفساید را در کل اروپا داشته که فقط یوونتوس از این حیث با رئال برابری می کند . کریم بنزما و کایخون بارها شده که در آفساید بمانند و نتوانند که از پاسهایی که برایشان می رسد استفاده کنند . 
رئالی ها در لالیگا به طور متوسط 4.1 بار در هر بازی در تله آفساید گرفتار شده اند که برابر با یوونتوس است ، 0.6 در هر بازی از بایرن بیشتر است و تقریبا 1.5 آفسیاد در هر بازی بیش از چلسی است .

کامل کاسیاس بازدید : 191 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو یک مهاجم کلیدی برای هر تیمی است . مهاجم پرتغالی حالا برای سال 2013 یک چالش جالب پیش رو دارد . در حقیقت او در تمامی دقایق بازیهایش گل زده به جز دقایق 31 و 41 و حالا می تواند این رکورد را بشکند . 
مهاجم رئال مادرید در طول دوران فوتبالش در تمامی دقایق به جز این دو دقیقه خاص گل زده است و حالا امیدوار است که بتواند طلسم شکنی کند و در این دقایق نیز گلزنی کند .

کامل کاسیاس بازدید : 184 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)
داوید ده خیا ، بازیکن یونایتد اخیرا در لیست تیم دل بوسکه قرار گرفت . وی در مورد مصدومیت کاسیاس گفت :" حیف که او در این اردو نیست . همه می دانیم که او کاپیتان و الگوی بزرگ است . حیف که به خاطر مصدومیتش من در این جا هستم . " 
وی افزود :" حضور در لیست اسپانیا یک گام بزرگ به سمت پیشرفت در دوران فوتبالم بود . خیلی خوشحال هستم . می خواهم که به بهترین شکل عمل کنم تا از مربی تشکر کنم . "

کامل کاسیاس بازدید : 295 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)
مانولو سانچیس ، بازیکن سابق رئال مادرید در مورد آینده رئال مادرید گفت :" تردیدی ندارم که قهرمان خواهند شد . بازی با مالاگا یک اتفاق بود و هشت امتیاز جلو بودن در این مرحله از فصل ، خیلی مناسب است . "
مدافع اسبق رئال مادرید در ادامه گفت :" طبیعی است که هم بارسا و هم رئال مادرید امتیازاتی از دست بدهند . پس از بردن 21 بازی از 22 تا ، بالاخره ممکن بود روزی تیم امتیاز دهد .این زنگ خطر نیست . "
سانچیس بعید می داند که رئال لالیگا را از دست بدهد :" فصل خوبی را داشته اند و اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد ، تقریبا غیرممکن است که رئال مادرید ، قهرمان نشود . "این بازیکن اسطوره ای در ادامه گفت :" در مقطع پایانی فصل مهم است که تیم از نظر بدنی و روانی آماده باشد . "
در پایان از باشگاه حمایت کرد :" تردیدی در مورد تیم ندارم . رئال مادرید در طول فصل در بهترین سطح بوده است . راهی طولانی در پیش است و به تلاش ادامه می دهیم . "
کامل کاسیاس بازدید : 318 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)
تساوی رئال مادرید برابر مالاگا ، باز هم مشخص کرد که لالیگا هنوز تمام شده است . رئالی ها هیچ وقت کار را تمام شده نداستند اما بارسایی ها با این دو امتیاز فاصله ، انگار کار تمام شده است و فراموش کرده اند که هنوز هشت امتیاز عقب هستند . در دو ماه باقیمانده از تورنمنت ، رئال مادرید باید برنامه ای مشکل و فشرده را پیش رو داشته باشد اما انگیزه رئال با توجه به سه سال ناکامی در لالیگا ، خیلی بالاست .
یازده بازی باقی مانده است و رئال مادرید به مرحله پایانی با هشت امتیاز فاصله می رسد که در این مقطه ، فاصله خوبی است . اما برنامه ای که پیش رویش است مشکل تر از بارسلوناست . رئال مادرید باید بازیها را برابر تیمهای قدرتمند به پایان برساند در حالی که برای بارسا شرایط برعکس است .
رئال مادرید شش بازی در خارج از خانه دارد و پنج تا در برنابئو برای تیم گواردیولا برعکس است . رئال مادرید باید در زمین تیمهایی نظیر ویارئال ، اوساسونا ، اتلتیکو ، گرانادا ، بارسلونا و اتلتیک تا پایان فصل بازی کند که اغلب آنها استادیومهایی مشکل هستند . از سویی رئال باید در خانه میزبان سوسیه داد ، والنسیا ، اسپورتینگ ، سویا و مایورکا بود .
برنامه بارسلونا تا پایان فصل خیلی آسان تر است . کاتالان ها باید با تیمهایی نظیر گرانادا ، اتلتیک ، ختافه ، اسپانیول و مالاگا در خانه بازی کنند و در زمین ساراگوسا ، رایو ، لوانته ، مایورکا و بتیس بازی کنند .
کامل کاسیاس بازدید : 279 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)
رئال مادرید یکی از سه مدعی اصلی چمپیونزلیگ است پس از تیمی نمی ترسد . پس تقابل با یکی از دو مدعی دیگر می تواند جالب باشد . این که رئال مادرید در راه قهرمانی با تیمهای آسان مواجه شود ، چندان هم لذت بخش نیست ، دیدن بازیهایی حساس می تواند هم جذاب تر باشد و هم ارزش قهرمانی را بیشتر کند .
دیدن تیمهای متوسط در برنابئو در چمپیونزلیگ در این فصل ، تبدیل به یک اتفاق تکراری شده است . آژاکس ، دینامو زاگرب ، زسکا ، لیون و حالا آپوئل . بی تردید تیمی نظیر بایرن مونیخ می تواند استادیوم را به وجد آورد . ژرمن ها ، سومین مدعی قهرمانی چمپیونزلیگ پس از رئال و بارسا هستند . تیمی صاحب سبک هستند که از سویی بازیهایشان با رئال هم از نبردهای سنتی اروپا بوده است . برنابئو برای چنین بازیهایی تبدیل به یک دیگ جوشان می شود .
از سویی رئال مادرید می تواند پس از سالها ، انتقام بازی با تیمی نظیر بایرن را بگیرد . تیمی که در زمان کاپلو رئال را حذف کرد و حالا ستارگانی نظیر ریبری و روبن را دارد .
داوید خارکرا
کامل کاسیاس بازدید : 164 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)
گئورگی هاجی ، بازیکن اسبق رئال و گالاتاسرای این روزها در آکادمی خود با حضور 30 کودک که 30 تا از آنها جزء ملی پوشان رومانی هستند مشغول به کار است . او مالک تیمی است که میانگین سنی خود 21 سال است و 70 درصد از نفراتش را اعضای آکادمی آن تشکیل می دهند .
وی که لقب "مارادونای کارپات " را به خود اختصاص داده بود با یادآوری خاطراتش گفت :" در اولین بازیم در آلیکانته گل زدم . همه مرا با پوشکاش مقایسه کردند . زیاده از حد بود ، نه ؟ اما افتخار آمیز بود . یدم است که مندوزا در هتلی در بخارست با من ملاقات کرد . به من گفت که خیلی مرا پسندیده است .برای من مثل یک پدر بود اما یک روز گفت :" اگر لیگ یا کوپا را بردیم ، با تو تمدید می کنم . گر نه فراموشش می کنیم . ما لیگ را در تنه ریف از دست دادیم و فینال کوپا را در برنابئو به اتلتیکو باختیم و من جدا شدم . "
وی افزود :" هرگز ار رفتار مندوزا با دسته کرکس ها ناراحت نمی شدم . سانچیس ، بوترا ، میشل و هیرو نیز درست مثل من جوان بودند . یادم است که هوگو سانچز و چندو هم اتاقی های من بودند . چندو شهر را به من نشان داد . یادم است که بهترین گلم را در رئال به اوساسونا از میانه زمینبود . مقابل اتلتیک هم هت تریک کردم . راستش سال دوم من خوب بود . "
وی در مورد گالاتاسرای گفت :" مشتاقان زیادی دارد . مثلا تریم زمانی به من گفت که حاضر است بخش انتقالم را بپردازد تا به تیمش ملحق شود . یادم است که حضورم در آن جا خیلی لذت بخش بود و با پوپسکیو و تافارل در کنار جوان تر ها گروه خوبی بودیم . سیزده تا از بازیکن گالاتاسرای در جام جهانی کره و جنوبی بودند . در آنت جا سوم شدند . "
هاگی در مورد بازی رئال و گالاتاسرای گفت :" رئال در حال حاضر خیلی قوی است . اما گالاتاسرای دو بازکین مهم نظیر دروگبا و اشنایدر دارد . گالاتاسرای مثل رئال بازی می کند ، در ضد حملات بهتر است . در چمپیونزلیگ فقط به منچستر باختند اما بهتر از یونایتد بازی کردند . در خط هافبک خیلی قوی هستند . امسال می تواند سال رئال باشد . بارها شده که با اختلافات داخلی ، شرایط بد در لیگ ، رئال در چمپیونزلیگ خوب کار کرده است . در بازیهای اخیر بهتر از بارسا ظاهر شده اند . "
پیشکسوت فوتبال رومانی در مورد مقایسه رئال و بارسا گفت :" دو باشگاه دو سطح متفاوت دارند . رئال مادرید قدرت و سرعت بیشتری دارد و مالکیت توپش هم بهتر است . من نمی توانم یکی از میان این دو باشگاه سابقم را انتخاب کنم . بازی ها را با برادر زنم ، پوپسکیو می بینم که به شوخی می گوید :" تو رئال را انتخاب کن و من بارسا . "
کامل کاسیاس بازدید : 141 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)
آریگو ساچی به انتقاد از روند کاکا در رئال پرداخت :" او بازیکنی بدون اعتماد به نفس است که هرگز در رئال مادرید ثبات نداشته است . "
مربی اسبق فوتبال ایتالیا گفت :" نباید میلان را ترک می کرد . سن سیرو خانه اش بود . هواداران او را می خواستند و روند خوبی داشت . کاکا در رئال هرگز به سطحش در رئال نرسید . شرایط بدنی او اجازه نمی داد که در سطح قبلش باشد . هر چند که بازیهای خوبی داشت اما هرگز در سطح واقعی خود ظاهر نشد . "
کامل کاسیاس بازدید : 146 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

as
http://img.kiosko.net/2013/03/21/es/as.200.jpg
راموس ، جوانترین بازیکنی که به صد بازی می رسد
"صد تایی شدنم افتخار آمیز است "
"جام باشگاه های اروپا یک هدف است اما خوب نیست که دغدغه مان باشد "
بوسکتز :" حاضرم سرجیو را برای بارسا بخرم "
هاگی :" گالاتاسرای مثل رئال بازی می کند ، در ضد حملات بهتر است "

marca
http://img.kiosko.net/2013/03/21/es/marca.200.jpg
خدیرا از آلمان از رئال تمجید کرد
"دوباره داریم یک تیم واقعی می شویم "
"دوباره بهترین ویژگی هایمان را ارائه می دهیم "
"اوزیل اگر کمی بیشتر شوت به چارچوب داشته باشد ، از بهترین های دنیا می شود "
"مورینیو یک مربی بزرگ و یک شصخیت بزرگ است . اگر به من باشد ، می خواهم بماند "
پاندف :" من به مورینیو رای دادم اما اتفاقات عجیبی رخ داد "
سرجیو راموس ، جوانترین بازیکنی که صد تایی می شود

کامل کاسیاس بازدید : 318 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)
گل کاسورلا باعث شد که باز هم این بحث پیش بیاید که "لالیگا ادامه دارد ؟ هشت امتیاز فاصله رئال با حریفش در حالی که 33 امتیاز فقط باقی مانده ، فاصله کمی نیست اما بازگشت غیرممکن نیست . بر خلاف آن چه که گواردیولا می گوید ، والنسیا هشت سال پیش توانست در حالی که هشت امتیاز از رئال عقب بود ، در نهایت قهرمان شود .
رئال مادرید پس از یازده پیروی پیاپی ، باز هم امتیاز داد . تیم در بازیهایی نظیر بتیس و رایو به سختی برنده شده بود و در نهایت بالاخره برابر مالاگا امتیاز داد . این در حالیست که بارسا هفت پیروزی پیاپی کسب کرده تا حس دو تیم کاملا متفاوت شود .
یک اتفاق تاریخی هست که می تواند به رویای بارسا دامن بزند : در فصل 04-03 ، رئال مادرید کی روش تا هفته 26 با 59 امتیاز صدرنشین بود در حالی که والنسیای بنیتز با 51 امتیاز دوم بود . در 12 هفته پایانی ، رئالی ها متلاشی شدند و فقط 11 تا از 36 امتیاز را کسب کردند تا والنسیا با 77 امتیاز ، لالیگا را ببرد .

برنامه سخت تر برای رئال مادرید
در فاصله یازده هفته تا پایان ، تیم مورینیو باید شش بازی مشکل در خارج از خانه داشته باشد : ویارئال ، اوساسونا ، اتلتیکو ، بارسا ، اتلتیک و گرانادا . کاتالان ها در ال مادریگال ، رینو و سن مامس هفت امتیاز از دست داده اند و در کالدرون و کارمنس به سختی برنده شده اند .
رئال مادرید البته بازیهایش در برنابئو آسان تر است . باید برابر سوسیه داد و مایورکا بازی کند ، هر چند که والنسیا و سویا تیمهای سرسختی می توانند باشند .
بارسا از سویی باید با تیمهای آسان تری بازی کنند . بازیهای خانگی آنها با گرانادا ، اتلتیک ، ختافه ، رئال مادرید ، مالاگا و اسپانیول است و باید در خارج از خانه به مصاف مایورکا ، ساراگوسا ، لوانته ، رایو و بتیس بروند .
کامل کاسیاس بازدید : 139 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)
سامی خدیرا ، بازیکن رئال که اخیرا مصدوم شده بود ، بدون مشکل در تمرینات اخیر آلمان حضور یافت و بدین ترتیب می تواند که جمعه در آستانه مقابل فزاقستان بازی کند و مشکلی برای بازی برگشت در نورنبرگ نیز نخواهد داشت . 
خدیرا از مصدومیت ریکاوری کرده و مشکلی برای بازی در رئال مادرید ندارد . پودولسکی و شواین اشتایگر اما شرایط مبهمی دارند .

کامل کاسیاس بازدید : 323 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)
 با وجود تساوی اخیر برابر مالاگا ، رئال مادرید همچنان صدرنشین دور برگشت است . رئال مادرید در هشت هفته از دور برگشت ، 22 امتیاز کسب کرده ، سه تا بیشتر از بارسلونا . تیم مورینیو همچنین گلزن ترین با 22 گل است .
رئال مادرید با وجود ناکامی برابر مالاگا ، همچنان رکوردش در این فصل فوق العاده بوده است . در حالی که بارسلونا در دور برگشت 5 امتیاز از دست داده ، رئال مادرید فقط دو امتیاز را به مالاگا داده است که در این بازی هم حقش برد بود اما کم دقتی مهاجمان و درخشش کاسورلا ، فرصت را از رئال گرفت .
کامل کاسیاس بازدید : 293 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)
سانتیاگو سگورولا ، خبرنگار مارکا باز هم نشان داد که با مورینیو مشکل دارد . در یک مقاله شدیداللحن که در روزنامه گاتزتا دلوا اسپورت شده ، سگورولا ، مربی رئال را عامل تمام مشکلات فوتبال اسپانیا دانست .
سگورولا تحت پوشش یک نشریه خارج از اسپانیا ، به مورینیو حمله عجیبی کرد :" مورینیو ، فوتبال اسپانیا را تبدیل به مرداب کرده است . آب و هوای فوتبال اسپانیا ، غیر قابل تحمل شده و مقصر اصلی ، مورینیوست . "
در ادامه گفت :" به خاطر مورینیوست که تئوری توطئه ، خندق ژورنالیستی ، توهین به حریف و ... به وجود آمده است . " سگورولا در ادامه نوشته است :" مورینیو عامل اصلی تبدیل شدن فوتبال اسپانیا به یک مرداب است . "
کامل کاسیاس بازدید : 349 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

در ابتدا باید گفت که این که کاسورلا در رئال مادرید بازی نمی کند ، یک اتفاق تاسف بار است . به هر صورت بنزما هست . بازیکمن فرانسوی که بیشتر با گل خو گرفته است ، در دوران خوبی است . از نظر بدنی مثل یک نقاشی ماهرانه است . از یک سو به سویی دیگر می رود . جدا از ا« توانایی های فردی که دارد باعث می شود که بتواند بهتر از هر زمانی کار کند . از گام برداشتن به سمت فضاهای بسته خسته نمی شود و با هر کدام از هم تیمی هر کاری می کند . زمانی هم که لازم باشد به خط دفاع اضافه می شود و با جان و دل دفاع می کند .
درست است که برابر مالاگا ، موقعیت های زیادی را از دست داد اما عملکردش در طول بازی تحسین بر انگیز بود . در دوران کلیدی فصل ، رئال مادرید به بهترین ورژن بازیکن فرانسوی نیاز دارد و حالا کریم ثبات پیدا کرده و قابل اتکاست .
آنتونیو رومرو

کامل کاسیاس بازدید : 268 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)
لاس دیارا ، در مورد شرایط فعلی تیم پس از امتیازاتی که برابر مالاگا از دست رفت با آس مصاحبه کرد .

                      

تیم پس از تساوی برابر مالاگا چه حسی دارد ؟
مسلما پس از بازی کمی ناراحت بودیم چرا که انتظار برد را داشتیم . اما هیچ اتفاق غم انگیزی رخ نداده است چرا که بارسا هشت امتیاز عقب است و این خیلی زیاد است . حالا به بازی خارج از خانه برابر ویارئال نگاه می کنیم تا به راه قهرمانی ادامه دهیم . هنوز دنیا به آخر نرسیده چرا که فقط یک بازی را مساوی کردیم .

چه شد که در دقیقه 91 گل خوردید ؟
بازیکنانی نظیر خواکین و کاسورلا در طول بازی نشان دادند که توانایی های زیادی دارند و وقتی لازم باشد می توانند خودی نشان دهند . هیچ کس را نمی توان مقصر این گل دانست . کاسورلا خیلی توپ ضربه زد و نمی شد مانع از گل نشدن توپ شد . به هر صورت آن بازی گذشته و همه به بازی فردا با ویارئال فکر می کنیم .

رختکن رئال از این تساوی عصبانی بود ؟
عصبانی نه ، بیشتر نا امید بود . اما این طبیعی است چرا که می خواهیم جام را ببریم و به زودی قهرمان شویم . خوب نیست که در برنابئو امتیاز بدهیم اما به هر حال هنوز چیزی تمام نشده است . ما صدرنشین لالیگا هستیم .

در اسپانیا گفته می شود بارسا می تواند هشت امتیاز را برگرداند و لالیگا را بگیرد ، چه فکر می کنی ؟
ما توجهی به بارسلونا نداریم . ما فقط به خودمان توجه داریم و می دانیم که سرنوشتمان در دستان خودمان است . اگر همه بازیهایمان را ببریم قهرمان می شویم . حقیقت همین است .

حداقلش این بود که خوشحال شدی که به ترکیب برگشتی ، هر چند که آن طور که دوست داشتی در خط هافبک بازی نکردی .
مدتی بود که دور بودم و خوشحال شدم که به ترکیب برگشتم . از نظر بدنی خیلی آماده بودم . تفاوتی بین پست دفاع راست با خط هافبک برایم وجود ندارد چرا که با تجربه تر شده ام و می دانم که چطور پست دفاع راست را مدیریت کنم . اما واقعیتش این است که خوشحال تر می شدم اگر بازگشتم به تیم با سه امتیاز همراه بود .

http://img4up.com/up2/10369126655771333871.jpg


در حرکات هجومی پر تحرک بودی اما گاهی در خط دفاع جا می ماندی ، خودت هم همین نظر را داری ؟
به این خاطر بد که مدتی بازی نکرده بودم و باید به شرایط بازی بر می گشتم . از سویی برابر مالاگا هم دفاع کردن سخت تر از حد معمول بود اما فکر می کنم که در حرکات هجومی خیلی خوب بودم .

پیغامت به هواداران رئال پس از این که دو امتیاز را از دست دادی چیست ؟
یک ضرب المثل فرانسوی این است که " خانه آتش نگرفته است " یعنی این که اتفاق وحشتناکی نیافتاده است . نباید نگران باشیم چرا که رئال مادرید همچنان صدرنشین است .

لورن بلان ، مربی تیم ملی فرانسه گفت که به تو برای یورو فکر می کند . امیدواری به لیست 23 نفره برسی ؟
من و او در موردش صحبت کرده ایم . بلان می داند که من چه فکری دارم . خوشحالم که در مورد حضورم در تیم ملی فرانسه صحبت کرده است . من یک فرانسوی هستم و همان طور که او گفته ، درهای تیم ملی به روی کسی که در باشگاهش خوب باشد باز است . اما پیش از یورو ، باید جامها را در رئال مادرید ببرم .

کامل کاسیاس بازدید : 296 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

بدون هیچ بد اخلاقی یا حتی سرزنشی ، مورینیو پیغام اعتماد به نفس و آرامش را پس از ناکامی غیرمنتظره برابر مالاگا در برنابئو ، مورینیو با بازیکنانش برخورد کرد . در طول هفته به آنها گفته بود :" نمی توانیم همه بازیها را ببریم و روزی مساوی می کنیم یا می بازیم . مهم این است که جدیت داشته باشیم . " از سویی کاپیتان ها نیز پیغام خودباوری را با وجود گل غیرمنتظره کاسورلا ، برای دیگربازیکنان فرستادند . آنها به رختکن گفتند :" ما ویارئال و سوسیه داد را می بریم . بلند شوید بچه ها ، لالیگا مال ماست . "
صدرنشین سعی می کند که کاراکتر خاص خودش را حفظ کند . آنها که سه سال است برای رقابت با بارسا می جنگند ، حالا بالاتر از حریف هستند . بازیکنان با خود می گویند :" قرار نیست کسی ن گران باشد و این همه تلاش را یک جا خراب کند . این تیم نیرومند است ، بهترین مربی را دارد و آرام است . کلید موفقیت همین است . "
در برنابئو هم کسی ناراحت نیست . دادن دو امتیاز در خانه به مالاگا ، برنامه های مربی نبود اما به هر حال تیم تلاش می کند که با آرامش کار را دنبال می کند :"معقول فکر کنیم . اگر سه ماه پیش کسی به ما می گفت که این طور می شود ، می گفتیم که دیوانه شده است . بارسا مشکل دارد که هشت امتیاز پشت ماست و فقط یازده امتیاز باقی مانده است . آنها هستند که باید نگران شوند . "
البته تیم در بازیهای اخیر به خصوص در خارج از خانه کمی دچار مشکل شده بود :" بیایید بیشتر بررسی کنیم . در زمین هایی نظیر مایورکا ، ختافه ، رایو و بتیس می توانستیم امتیاز دهیم و بالاخره دادیم . اما به هر حال ما تشنه موفقیت هستیم . "

خستگی
مشکل این است که به طور مثال ، ژابی آلونسو که موتور محرک تیم است این فرصت را نداشته که استراحت کند و نا آمادگی شاهین باعث شده بازیکن اهل تولوزا طراوتش را از دست دهد . برابر مالاگا شرایط مشخص بود . از سویی خدیرا نیز توانایی بازیسازی گرانرو را نداشت . اما مهمترین غایب دی ماریاست . تحرک این بازیکن ، پازل گمشده تیم است و مورینیو نمی تواند از بهترین ترکیب ممکن خود استفاده کند .
مربی پرتغالی می داند که ماه آوریل ماه مشکلی است . هدف این است که تیم بتواند 12 امتیازی که پیش روست را کسب کند و ویارئال و اوساسونا را در خارج از خانه شکست دهد یا سوسیه داد و والنسیا را در برنابئو .

کامل کاسیاس بازدید : 317 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (1)
یک تئوری عجیب و باور نکردنی از سوی برخی رو شده است. . تلویزیون السد مدعی شد که بارسلونا در جنگ های خاور میانه نقش دارد. بنا بر این تئوری ، هر بار که مسی توپ را به یک هم تیمی پاس می دهد ، به این معنی است که یک منطقه خاصدر سوریه بمباران شود !
بنا بر گزارش این شبکه ، تیم گواردیولا در جنگ های داخیلی سوریه نقش دارد . بازیکنان بارسلونا بنا بر این تئوری ، باعث به راه افتادن جنگ ها و استفاده از تسلیحات می شوند و آنها سمبلی برای بمباران مناطق هستند .
این تصاویر در شبکه های الجزیره و العربیه هم پخش شده است که یک تئوری عجیب و شاید باور نکردنی به نظر برسد .
کامل کاسیاس بازدید : 316 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)
برادر دیگو آرماندو مارادونا ، لالو گفت که آگرو ، داماد برادرش فقط می خواهد به رئال مادرید بپیوندد . لالو گفت :" دیدن سرجیو در رئال مادرید زیباست . رئال مادرید با او یک تیم مهار نشدنی می شود . "
وی افزود :" آگرو بازیکنی کلیدی است . یکی از ویرانگر ترین بازیکنان حال حاضر . رئال مادرید با او می تواند بارسا را زیر سایه خود ببرد . "
در مورد شرایط فعلی لالیگا نیز این بازیکن سابق گرانادا گفت :" رئال مادرید لالیگای فوق العاده ای داشته و بعید است این جام را از دست بدهد . "

تعداد صفحات : 121

درباره ما
آیدی نیمباز=*iker...casillas* شماره پیامک09393053332
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • خرید گیفت کارت پی اس ان 20 دلاری ارزان
  • فرش 1000 شانه
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • *real*
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • چهارشنبه 17 خرداد 1396
  • پنجشنبه 19 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • دوشنبه 02 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • دوشنبه 15 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • پنجشنبه 05 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • دوشنبه 04 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • يکشنبه 11 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 03 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • يکشنبه 3 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • نظرسنجی
    فقط ؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3614
  • کل نظرات : 798
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 879
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 285
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 886
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,845
  • بازدید ماه : 1,845
  • بازدید سال : 104,179
  • بازدید کلی : 1,993,404