loading...
★★★هواداران رئال مادرید★★★
کامل کاسیاس بازدید : 327 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)
پس از بازی با بتیس ، میگل پاردزا ، مدیر ورزشی تیم در مصاحبه با تله مادرید در مورد مسائل مختلف صحبت کرد .
پاردزا در مورد اعترافات نایب رئیسان قبلی بارسلونا گفت :" حرفهای گودای مهم و معنی دار هستند . هر چند که ما به دنبال چیزی نیستیم . ما سعی می کنیم که دور بمانیم اما بهتر است که این چیزها با واکنشی همراه باشند . "
گقتنی است که گودای اخیرا گفته بود :" لاپورتا روابط خوبی با ویار داشت و این باعث می شد که آنها هم هوای ما را داشته باشند . "
کامل کاسیاس بازدید : 310 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)

رئال مادرید یک بار دیگر پیراهن قرمز را به تن کرد که باز هم خوش شانسی آورد. جدا از رساندن فاصله با بارسلونا به عدد 13 و رسیدن به رکورد بردهای خارج از خانه پیاپی ، رئال به رکورد پنج برد از پنج بازی پوشیدن پیراهن قرمز رسید تا خراقه گرایان به سکوت واداشته شوند .
رئال مادرید در این فصل پنج بازی با پیراهن قرمز بازی کرده که در هر پنج بازی پیروز شده است . اولین بار در بازی با دینامو زاگرب در چمپیونزلیگ بود که تیم با نتیجه 0-1 برد ، سپس در لالیگا تیم در پیزخوان و مستایا با نتایج 6-2 و 3-2 برنده شد . در نهایت برابر وایکاس و بتیس هم رئال با نتایج 0-1 و 2-3 پیروز شد .

کامل کاسیاس بازدید : 348 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/01/17/futbol/equipos/real_madrid/1326811529_extras_noticia_foton_7_1.jpg

 صحنه جنجالی راموس در ویامارین ، با واکنش هایی در شبکه های اجتماعی همراه بود . گوتی در صفحه توئیترش به کنایه در این باره نوشت .
گوتی نوشت :" بازی زیبای رئال مادرید و بتیس . سرجیو راموس در ثانیه آخر یک توپگیری عالی داشت . حرکت دوست من مثل یک دروازه بان خوب بود . "
این بازیکن در ادامه نوشت :" شب بخیر به خصوص برای آنهایی که از پیروزی رئال خوشحال هستند . "

کامل کاسیاس بازدید : 307 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)

ویامارین شاهد یک بازی پر التهاب ، مملو از تلفیق تاکتیک ها بود . بتیس باز هم زیبا بازی کرد و رئال مادرید فقط سعی کرد که با حفظ و کنترل کار ، نتیجه را به دست بیاورد . یک بار دیگر کریستیانو با گلزنی ، نشان داده که یک ستاره است . او با دو گل دیگر به رکورد 32 گل لالیگایی رسید . از سویی رئال مادرید با تحمل فشارهای تیمهای حریف ، نشان می دهد که شایسته قهرمانی در لالیگاست .
تیم په په مل یک بازی هوشمندانه ، رقصان و تهاجمی را ارائه داد ... بتیس شجاع بود و لایق امتیاز گرفتن بود . اما کریستیانو بالاتر از میانگین ازی بود ، ده شوت در چارچوب زد ، 19 پاس داد و 27 پاس گرفت ، در 40 صحنه حضور داشت و ... در جدیت و سرسختی بازی نقش موثری داشت . یک بازی بزرگ ، احساسی و خوب ارائه داد و هر هفته بیش از پیش نشان می دهد که چه بازیکن بزرگی است .
روی پاس 2-1 ، مارسلو به خوبی نفوذ کرده بود و با کریستیانو همکاری کرد . روی گل سوم هم رونالدو خوب جایگیری کرده بود .

کامل کاسیاس بازدید : 315 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)

کریستیانو باز هم در بیرون از خانه گل زد ، این بار در ویامارین تا صاحب رکورد گلزنی به تمام تیمهای لالیگا شود . مهاجم پرتغالی به تمام تیمهای حال حاضر لالیگا به جز بتیس گل زده بود که بالاخره طلسمش برابر این تیم را هم شکست .
کریستیانو در آغاز نیمه دوم گل دوم بازی را روی حرکت خوب مارسلو زد و گل سوم را هم روی ریباند یک ضربه کرنر به ثمر رساند تا با زدن دو گل ، طلسمش برابر بتیس را هم بشکند .

کامل کاسیاس بازدید : 261 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)
در نیمه اول ، ایتورالده در تشخیص عمدی یا غیر عمدی بودن حرکات مشکل داشت . . در دقیقه 9 روبن کاسترو ، غیر عمدی توپ را با دستش کنترل کرد و سپس به مولینا پاس گل داد . گل صحیح بود . ایتورالده سه استارت از محوطه جریمه به محوطه جریمه دیگر داشت که باعث شد مصدوم شود .
در نیمه دوم ، گورکا ساگس اوسکاز ، داور چهارم قضاوت را به عهده گرفت که به خوبی هماهنگ شده بود . عالی کار کرد . مسلط و حواس جمع بود . با این که کار مشکلی داشت اما به خوبی از پس از این بازی بر آمد .

http://img4up.com/up2/36721607813679662449.jpg


صحنه های جنجالی
در دقیقه 55 ، کریستیانو در آفساید بود اما توپ به مارسلو رسید و زمانی که بازیکن برزیلی پاس می داد ، کریستیانو عقب تر از او بود و گل صحیح بود . در دقیقه 58 ، کاکا توسط نلسون در محوطه جریمه سرنگون شد اما پنالتی نبود . در دقیقه 63 ، در محوطه جریمه ، توپ به دست ژابی خورد اما مسلما هند نبود چرا که توپ کاملا در اختیار خودش بود و توپ غیرعمدی به دستش خورد . در دقیقه 92 ، شوت جفرسون به بازوی مارسلو خورد اما نمی شد پنالتی گرفت چرا که دستش به بدنش نزدیک شد . روی همان صحنه ، توپ به زانوی چپ راموس خورد ، هر چند که برخی گمان کردند به بازویش خورده است . اما پنالتی به نظر نمی رسید چرا که حتی اگر به دستش خورده باشد هم غیر عمدی بود .
اوریزار آزپیتارته - داور بازنشسته

کامل کاسیاس بازدید : 333 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)

 مورینیو سعی می کند بیشتر از بازیکنانی که بازیهایش را زیبا می کنند استفاده کند . اوزیل و کاکا باز هم در برابر بتیس در ترکیب اصلی قرار گرفتند . در واقع هر گاه این دو فیکس بوده اند ، رئال نباخته است و حالا باز هم این اتفاق تکرار شد تا فاصله رئال با بارسا به 13 برسد .
از زمان مصدومیت دی ماریا ، مورینیو از زوج اوزیل و کاکا زیاد استفاده کرده که معمولا هم با شانس همراه بوده است . این دو با این که هم پست هستند ، زمانی که در ترکیب بگیرند ، شانس موفقیت تیمشان را تضمین می کنند .
برابر بتیس هم خوب جواب دادند . با این که هیچ کدامشان عالی نبودند اما اوزیل پاس گل هیگوائین را داد و کاکا هم پر تلاش بود .

کامل کاسیاس بازدید : 304 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (1)

فابیو کوئنت رائو امروز 24 ساله شد . بازیکن پرتغالی که در تابستان از بنفیکا به رئال پیوست ، تا کنون در 25 بازی حضور داشته است . ملی پوش پرتغالی به خاطر چند پسته بودنش نقش مهمی در تیم پیدا کرده است .
کوئنت رائو در ویلا ده کنده متولد شده که خود را خیلی زود به عنوان یکی از آینده دار ترین بازیکنان فوتبال بنفیکا مطرح کرد . اولین تورنمنت مهم بین المللی او در جام جهانی آفریقای جنوبی بود . اولین بازی رسمی خود را در رئال هم برابر بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا انجام داد .

کامل کاسیاس بازدید : 311 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)

شرایط گونزالو هیگوائین در رئال مادرید نامطمئن است . شایعاتی در مورد رفتنش وجود داشته و گفته می شود که چلسی و یوونتوس ، مشتریان سرسختش هستند . حالا آ ب ث گزارش داده که هیگوائین خواستار افزایش دستمزدش شده و باشگاه مخالفت کرده است .
این گزارش حاکی از آن است که بازیکن آرژآنتینی می خواهد دستمزدش افزایش پیدا کند . او سالی 3.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد ، هر چند که به گفته این منبع ،آن را کافی نمی داند و اعتقاد دارد که باشگاه هایی نظیر یوونتوس بیشتر پول می دهند .
بنا بر گزارش آب ث ، رئال مادرید نمی خواهد دستمزد این بازیکن را بیشتر کند ، هر چند که بعید به نظر می رسد که اگر ال پیپیتا بخواهد برود ، به خاطر پول چنین تصمیمی بگیرد .

کامل کاسیاس بازدید : 321 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)
کریم بنزما برابر بتیس در ویامارین بالاخره به تیم برگشت . بازیکن فرانسوی پنج دقیقه فرصت پیدا کرد تا برای بازی چهارشنبه به شرایط بازی برگردد . مورینیو در زمانی که بازی 2-3 بود او را با اوزیل تعویض کرد .
بازیکن فرانسوی فرصت زیادی برای پا به توپ شدن نداشت اما حالا برای بازی با زسکا آماده شده است . از سویی سعی کرد که بتواند در دقایق پایانی باعث حفظ توپ و حفظ نتیجه شود . بدین ترتیب مورینیو باید برای زسکا از میان هیگوائین که گل زد و کریم یکی را برگزیند .
کامل کاسیاس بازدید : 306 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)
مورینیو پس از برد برابر بتیس در مورد پنالتی احتمالی بتیس گفت :" برای نظر دادن خیلی از صحنه دور بودم . گل دوم بتیس را هم ندیدم . اما هم ایتورالده و هم جانشینش خوب با سختی های این بازی هماهنگ شدند . اشتباهات در تصاویر تلویزیونی مشخص می شوند اما فلسفه کاریشان را دوست داشتیم . فوتبال برای بازی کردن است ، نه سوت زدن . آن ها در زیبا شدن این بازی که دیدیم نقش داشتند . "

http://img4up.com/up2/84105867519620824230.jpg
در مورد بازی گفت :" یک بازی بدون کنترل از سوی دو تیم بود و معلوم نبود که چطور تمام می شود . گاهی بهتر است که تدافعی تر باشی و کنترل کنی اما هیچ کدام از دو تیم دفاعی نبودند . این بازی پر از چالش و رفت آمد بود و به همین علت سریع دو تیم به حالت هجومی سوئیچ می کردند . شاید تساوی مناسب تر بود . می شد 2-2 شود یا 4-4 . بتیس تیم بزرگی نیست اما زیبا بازی می کند ، مثل کاری که در کوپا برابر بارسلونا کردند . فلسفه مربیشان عالی است . "
در ادامه گفت :" بازی کردن در چنین استادیومهایی زیباست و تیم من عالی بود . خوشحال هستم چرا که هر چه که داشتیم را انجام دادیم . "
در مورد پاسخ گواردیولا به حرفهایش گفت :" این طبیعی است . حرفهایی که در این باره زدم که ناکامل هستم را همه می فهمند . خطاها و اشتباهاتم را پنهان نمی کنم . بقیه هستند که طور دیگری هستند . همان طور که من ناکامل هستم ، وقتی چیزی را دوست نداشته باشم می گویم . اما برخی دیگر ژست روشنفکری می گیرند و از واسطه هایشان استفاده می کنند . "
در مورد هیگوائین و بنزما هم صحبت کرد :" همه تیمهای بزرگ دو سانتر فوروارد دارند . این یک مشکل جعلی است . امیدوارم که تا پایان فصل شرایط درک شود، همه راضی باشند و بخواهند ادامه دهند چرا که من مهاجم دیگری نمی خواهم . "

کامل کاسیاس بازدید : 312 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)
گواردیولا در واکنش به صحبت های شنبه مورینیو گفت " فهمیدم که منظورش من هستم . بله منظورش من بودم و البته اسمم را نبرد."
وی افزود :" ما پشت رئال مادرید هستیم چرا که آنها بهتر وبده اند . آنها یک الگو هستند . ما شکایتی نداریم . این به خاطر این نیست که ما بد باشیم ، بلکه آنها هم خیلی خوب هستند . ما در سطح رئال مادرید نبوده ایم . "
در این باره که مورینیو گفته بود "حالا همه مثل هم هستیم " گفت :" از نظر بردن شبیه هم هستیم اما حس متفاوتی دارم . هیچ گاه نمی خواهم که شبیه او باشم . این ها فقط حرف هستند . هدف من تغییر وجهه نبود . فکر می کنم بعد از این همه کنفرانس مطبوعاتی اگر ظاهر دیگری داشتم مشخص می شد . "
در ادامه گفت :" چهار سال است که در این جا هستم و همیشه سعی کرده ام که یک جور باشم . امسال هم همین طور است . اما به هر حال ده امتیاز فاصله به خاطر شایستگی های رئال است . راه من و مورینیو متفاوت است اما هدفمان یکی است . "
کامل کاسیاس بازدید : 280 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)

حرفهای آلفونس گودای و آلبرت پری ، دو نایب رئیس سابق بارسلونا که از شیوه مدیریتی ساندرو راسل انتقاد کردند ، موجی از جنجال ها را به راه انداخت چرا که به تئوری حمایت ویار از تیمشان صحه گذاشتند .
جنگ داخلی مدیران بارسلونا ، حالا مبدل به یک رسوایی بزرگ برای این باشگاه مبدل شده تا کم کم واقعیت هایی رو شود . آتش این ماجرا را گودای با مصاحبه اش با لاسکستا شروع کرد . او قصد داشت که از پروژه لاپورتا تمجید کند اما یک رسوایی بزرگ به باد آورد .
گودای گفت :" ورود ما به رقابت های انتخاباتی ریاست بارسا با انتخابات فدراسیون همزمان شد . می دانستیم که فلورنتینو پرز ، حامی بزرگ جراردو گونزالس است ، پس تصمیم گرفتیم که برای فدراسیون طرف ویار را بگیریم . لاپورتا روابط خوبی را با او برقرار کرد و همیشه رفتار خوبی داشت . تصمیم گرفتیم که با این روابط نزدیک ، قدرت را در فدراسیون فوتبال اسپانیا به عهده بگیریم . "
نایب رئیس سابق بارسلونا در این باره که اگر رفتار بارسا باعث این شده که داوری ها به سودشان باشد یا نه ، پاسخ داد :" بدون شک . "

ماله کشی
پیش از آن که طوفان به راه بیافتد ، آلفونس گودای سعی کرد که در صفحه فیس بوکش ، حرفهایش را تصحیح کند و ماجراها را بخوابند . او نوشت :" خوان لاپورتا روابط خوبی را با موسسات ورزشی داشت . در حالی که فلورنتینو دو بار علیه ویار ایستاد و شکست خورد . فلورنتینو اشتباه کرد . حالا شرایط برعکس شده است . فلورنتینو با فدراسیون است و ساندرو علیه آن . البته که این بازیکنان هستند که می برند یا می بازند . "
سعی کرد با این صحبت ها از تیم که از حرفهایش ناراحت بودند دفاع کند . اما البرت پرین ، نایب رئیس دیگر وران لاپورتا در مصاحبه با اوندا سروی کاتالونیا حرفهای مشابهی زد :" در حال حاضر حرف ما در فدراسیون "برو " ندارد . سالها طول کشید تا وزن خاصی پیدا کنیم اما در سالهای اخیر شرایط جنمی شده است . "
او در ادامه گفت :" لاپورتا به مدیرانش می گفت که باید با داوران طوری برخورد که راضی باشند اما حالا شرایط متفاوت شده است . زمانی فلورنتینو تصمیم گرفت که دیگر به فدراسیون نرود ، این سالها بهترین سالهای بارسا بودند . حالا شرایط برعکس است . به فدراسیون و فلورنتنیو اجازه داده می شود که مدام با هم در ارتباط باشند . دو ، سه سال است که رئال مادرید یک داور سابق را به خدمت گرفته است . "

کامل کاسیاس بازدید : 257 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)

مورینیو به گواردیولا: تو باهوش و خوب و تیزی!

با این که برخی معتقدند که مورینیو نمی خواهد از برنابئو برود اما آب ث گزارش داده که مربی پرتغالی فعلا فارغ از هر شرایطی قصد رفتن را ندارد . بنا بر گزارش آ ب ث ، مورینیو حتی اگر قهرمان چمپیونزلیگ بشود هم نمی رود و چالش بردن دو چمپیونزلیگ با یک تیم را برای خود تعیین می کند .
شایعات در روزهای اخیر حاکی از آن بود که مربی پرتغالی رئال را در صورت بردن دهمین چمپیونزلیگ ترک می کند اما این منبع گفته که این مربی قصد تکرار کاری که در پورتو و اینتر کرده بود را ندارد .
بدین ترتیب ، این مربی به باشگاه اعلام کرده که قصد رفتن ندارد و می خواهد پروژه اش را ادامه دهد . رئال مادرید می تواند باعث تغییر عادت مورینیو شود .

کامل کاسیاس بازدید : 295 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)
 ژابی ، بازیکن اهل سن سباستین رئال مادرید در مورد صحنه ای که بتیسی ها آن را پنالتی می دانند گفت :" توپ به دستم خورد اما غیر عمدی بود . بقیه چیزها به داور مربوط است . "
در مورد صحنه پایانی بازی که په په مل اعتقاد داشت راموس هند کرده گفت :" آن را ندیدم . به نظرم زیادی در مورد داوری ها صحبت می کنند . "
کامل کاسیاس بازدید : 319 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)
استبان گرانرو ، بازیکن رئال مادرید در مورد جنجال صحنه پایانی بازی با بتیس که می گفتند راموس پنالتی گرفته صحبت نکرد :" ما صحبتی نداریم . اگر بقیه باید صحبت کنند ، بکنند . "
این هافبک در مورد شایعات در مورد رفتنش گفت :" نمی خواهم بروم و نخواهم رفت . دلیلی برای این وجود ندارد .می خواهم به تیم کمک کنم که قهرمان شود . " در مورد شرایط لالیگا گفت :" ما با یک برتری بزرگ صدرنشین هستیم اما هنوز دوازده هفته باقی مانده است . "
کامل کاسیاس بازدید : 313 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)

کریستیانو ، دو گل تا گل شماره 100 خود در لالیگا پس از دبلش در ویامارین فاصل هدارد . بازیکن پرتغالی 98 گل در لالیگا زده که 32 تایش در این فصل بوده اند . در مجموع ، شمار گلهای رسمیش در رئال 126 هستند .
در حال حاضر بازیکن پرتغالی یک گل تا هیرو فاصله دارد . رونالدو در 4 هفته پیاپی هشت گل زده هر چند که رکوردش 10 گل در 4 بازی است که فصل گذشته بین هفته های 6 تا 9 به آن رسید .
کریستیانو ، سومین گلزن برتر تاریخ با 32 گل در 26 بازی است . زارا در فصل 51-50 در چنین مدتی 36 گل زده بود . او در فصل 47-46 نیز به رکورد 33 گل رسیده بود .

کامل کاسیاس بازدید : 357 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)
گونزالو هیگوائین ، مهاجم رئال مادرید پس از بازی با بتیس در مورد آینده اش دوست نداشت صحبت کند :" در حال حاضر در مورد آینده صحبت نمی کنم . این چهار ماه خودم را وقف رئال مادرید می کنم . سعی می کنم کارم را انجام دهم و به تیم کمک کنم . "
در مورد بازی گفت :" خیلی مشکل بود و تیم می دانست که کار مشکلی است . مهم این است که به روندمان و فاصله ده امتیازی ادامه دهیم . در سالهای پیشین در چنین بازیهایی به مشکل می خوردیم و حالا می بریم . بردن این بازی مهم است چرا که همه بازیها سه امتیاز دارند و هر پیروزی یک بازی فاصله را تا پایان فصل کمتر می کند . "
کامل کاسیاس بازدید : 263 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)
رئال مادرید در یک بازی نسبتا مشکل ، توانست که با کسب سه امتیاز دیگر در ویامارین ، آمارش را نجومی تر از همیشه کند .

Liga BBVA: Real Betis-Real Madrid: Gonzalo Higuain

با دو گل کریستیانو رونالدو و تک گل گونزالو هیگوائین ، رئال مادریدی که زیاد خوب بازی نمی کرد توانست که تیم سبزپوش را مغلوب سازد و با خیالی راحت تر آماده هفته های پایانی لالیگا شود .
بازی در حالی آغاز شد که ناهماهنگی در تیم موج می زد . به ندرت می شد دید که بازیکنان می توانند به یکدیگر پاس سالم بدهند اما رونالدو در همان دقیقه سه ، با یک شوت یک موقعیت جدی را ایجاد کرد که ثمره ای نداشت . اما در دقیقه 10 ، روی اشتباه ایتورالده در نگرفتن هند بازیکن بتیس ، کاسترو به مولینا پاس داد تا دروازه کاسیاس باز شود . هر چند که فارغ از این اشتباه ، نمی توان عملکرد ضعیف مدافعان رئال را نادیده گرفت که در حالی که دستمزدی تقریبا چند برابر مهاجم بتیس داشتند ، عملکردشان در حد نامشان نبود .
رئال مادرید همچنان سر در گم و ضعیف بازی می کرد تا این که روی پاس عالی اوزیل و فرار استثنایی هیگوائین ، این ال پیپیتا بود که نشان داد همیشه می تواند یک ناجی قابل اعتماد باشد ، هر چند که در ادامه بازی با توجه به ضربه شدیدی که به سرش خورده بود ، فقط برای از خودگذشتگی بازی کرد و نتوانست بازی واقعیش را ارائه دهد . در ادامه هر دو تیم موقعیت هایی داشتند که رئالی ها با بی دقتی توپهایشان را از دست دادند و بتیسی ها با هنر کاسیاس و تیر دروازه رئال .
رئال مادرید نیمه دوم را با اعتماد به نفس بیشتری آغاز کرد تا این که در دقیقه 51 ، روی حرکت خوب مارسلو ، این رونالدو بود که در موقعیتی تقریبا تک به تک و با ضربه ای چکشی دروازه فابریسیو را گشود .
اما چهار دقیقه بعد ، روی یک ضربه کرنر ، باز هم آربلوا شاهکار دیگری را از خود ارائه داد و توپ را برای جفرسون استپ کرد تا بازی به تساوی کشیده شود . مشخص نیست که چه بلایی بر سر این مدافع آمده که در این فصل ، از سمت راست خط دفاع رئال یک اتوبان ساخته است .
بتیس باز هم شجاعش را به لطف هوادارانش باز یافته بود و حمله می کرد اما باز هم ایکر با مهار دو توپ مشکل به کمک تیم آمد . بالاخره در دقیقه 72 ، روی ارسال از روی ضربه کرنر و بازگشت ضربه سر راموس ، این رونالدو بود که دومین گلش را به ثمر رساند . در ادامه بتیس ، جسته و گریخته به تلاشش برای جبران نتیجه ادامه و رئال نیز با آوردن بازیکنانی نظیر گرانرو و کایخون به جای کاکا و هیگوائین سعی در حفظ بازی داشت .
در مجموع ، رئال مادرید توانست که از این بازی مشکل ، باز هم با سربلندی بیرون بیاید تا نشان دهد که می تواند رکوردها را یکی پس از دیگری جابجا کند . بازگشت بنزما از دیگر نکات مثبت این بازی بود چرا که بازیکن فرانسوی دقایقی باز کرد .

کامل کاسیاس بازدید : 344 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)
بازیکنان رئال مادرید مدعی بودند که روبن کاسترو در صحنه گل اول بتیس ، هند کرده است . ناچو یک پاس بلند فرستاد ، مهاجم بتیس استب کرد اما توپ به بازویش خورد تا به خورخه مولینا به راحتی پاس گل بدهد .
بازیکنان رئال مادرید این صحنه را هند می دانستند ، اما ایتورالده آن را غیر عمدی تشخیص داد .
کامل کاسیاس بازدید : 346 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)
رئال مادرید وارد ویامارین شده است . در زمان ورود اتوبوس رئال به استادیوم ، حرکت ناپسندی از سوی هواداران بتیسی سر زد .
تماشاگرنما ها به شیشه اتوبوس رئال مادرید ، تخم مرغ پرت کردند هر چند که اتفاق جدی دیگری رخ نداد . همچنین خروج تیم از هتل با مشکلاتی همراه بود .
کامل کاسیاس بازدید : 338 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

حرفهای خوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی یک بار دیگر شخصیتش را نشان داد . مربی پرتغالی مثل همیشه از این باشگاه دفاع کرد و تا جایی که می توانست جنگید . بدون آن که مثل برخی مربیان ریاکاری کند ، صادقانه حرفش را زد .
اما بر خلاف حرف مورینیو ، ما همه با هم برابر نیستیم . در واقع نمی توان مربی را بهتر از او در دنیا پیدا کرد . او مربی صادقی است که اهل تظاهر نیست . با این که به طور مثال مربی بارسا با این که جامهای زیادی برده ، هیچ گاه همچون مورینیو نتوانسته حس صداقت و تظاهر نکردن را بچشد .
شواهدی که اخیرا رو شده اند نشان می دهند که مورینیو مربی ایست که همیشه به این خاطر انتقاد کرده که چیزهایی را می بیند که بعضی ها می خواهند نبینند یا کتمانش کنند . اما حرفهای اخیر افرادی نظیر گودای ، مدیر سابق بارسا نشان می دهد که مربی پرتغالی زیاد هم اشتباه نکرده است .
به هر صورت مورینیو را نمی توان با گواردیولا مقایسه کرد چرا که بر خلاف آن چه که مربی رئال گفت نمی توان آن دو را یکسان دانست . مربی پرتغالی روراست و صادق است و سعی نمی کند که پشت کلمات ظاهر و حقیقت درونش را کتمان کند .

کامل کاسیاس بازدید : 335 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

اردوی رئال مادرید در سویا ، شنبه 27 سالگی لاس دیارا را جشن گرفت . این هافبک می تواند امشب در بنیتو ویامارین بازی کند .
این هافبک که به پختگی در رئال مادرید رسیده ، چهارمین فصلش در رئال مادرید را سپری می کند ، هر چند که دوران ماندنش در اسپانیا زیاد آسان نبوده است . تابستان گذشته یکی از کاندیداهای ترک باشگاه بود اما در نهایت مورینوی متقاعدش کرد که بماند و این فصل 22 بازی انجام داده است .
بازیکن فرانسوی با مصدومیت هایش در هفته های اخیر ، جایگاهش در ترکیب را به گرانرو و خدیرا داده و حالا باید تلاش زیادی کند تا آن را پس بگیرد .

کامل کاسیاس بازدید : 307 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)
 ایکر آرام آرام ، تاریخ فوتبال اسپانیا می نویسد . درست یک روز پس از گذشت 16 سال از اولین بازیش با تیم زیر 15 سال اسپانیا در ومبلی ، کاپیتان رئال مادرید امشب در سویل به جمع ده بازیکن برتر تاریخ لالیگا از نظر بیشترین دقایق حضور در لیگ اسپانیا اضافه می شود . او در دقیقه 39 بازی با بتیس ، به رکورد 39.881 دقیقه می رسد و از گوریز آلبرتو پیشی می گیرد .

http://img4up.com/up2/76455948527172543741.jpg

کاسیاس با این روند ، می تواند در دور رفت فصل 15-2014 رکورد پاکو بویو را بشکند و به رده دوم این رنکینگ برسد . برای رسیدن به رکورد تاریخی 55.764 دقیقه آندونی زوبیزارتا ، ایکر باید حداقل تا فصل 17-2016 گلر رئال مادرید باقی بماند . اگر مصدوم نشود و اتفاق غیر منتظره ایش پیش نیاید ، ایکر می تواند بیش از همیشه آماده شکستن رکوردهای رئال مادرید و فوتبال اسپانیا باشد .


کامل کاسیاس بازدید : 329 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)
کریستیانو ، آمار تهاجمی فوق العاده ای در لالیگا شده است . در 88 بازی 96 گل زده ، با 25 تیم در اسپانیا رو در شده و حالا امشب باید با یک چالش مواجه شود : رئال بتیس تنها تیمی است که توسط ستاره پرتغالی دروازه اش گشوده نشده است .

http://img4up.com/up2/80337142521389022801.jpg
البته این مهاجم فقط یک بار برابر بتیسی که تازه صعود کرده بازی کرده است . البته رونالدو برابر تیمهایی نظیر گرانادا و هرکولس هم با این که فقط یک بار بازی کرد گل زد . ستاره پرتغالی در 77 دقیقه در دور رتف ، این شانس را نداشت که دروازه کاستو را باز کند .
کریستیانو در مجموع در 126 بازی 124 گل زده است . 34 تیم قرباین او شده اند . حریف محبوبش مالاگا بوده که 10 بار توسط ستاره پرتغالی دروازه اش باز شده است . فقط برابر بتیس و دینامو زاگرب موفق به گلزنی نشده اما تمام تیمهای دیگر را حداقل یک بار شکست داده است . از 74 بازی که در آن گل زده ، 68 تا را رئال برده ، چهار تا مساوی شده و دو بار با شکست تیم همراه بوده است . 88 گلش با پای راست بوده ، 24 تا با پای چپ و 12 تا با ضربه سر . از این گلها ، 24 تا از روی نقطه پنالتی بوده و 12 تا از روی ضربات آزاد . همچنین 41 درصد از گلهایش در خارج از برنابئو بوده اند .
کریستیانو در این فصل 38 گل در 37 بازی به ثمر رسانده است . پنج بازی پیاپی است که گلزنی می کند و آمارش روی دور رکورد شکنی هستند .
کریستیانو بیش از 12 تیم این فصل لالیگا گل زده ، تمرین پنجشنبه را به علت سرماخوردگی از دست داد اما امشب در شرایط فوق العاده ای خواهد بود . او چهار کارته است و اگر یک کارت بگیرد ، بازی یکشنبه با مالاگا را از دست می دهد .

کامل کاسیاس بازدید : 349 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)
به روزهای پایانی فصل نزدیک میشویم وحاصل کاریک فصل یک تیم درحدود60روزدیگرمشخص میشود.رئال مادریددراین فصل در4جام شرکت داشته ودوتای ان راتاکنون ازدست داده است.کاری به دلایل ازدست دادن این دوجام یعنی سوپرکاپ وکوپادل ری نداریم امابایدرئال ومورینیولالیگاوچمپیونزلیگ رافتح کنندتاهواداران دراین فصل راضی شوند.رئال فصل راباهزارامیدوارزوشروع کرداماسوپرکاپ اسپانیا روبه بارسلوناباخت واین جام رواز دست داد.هرچنددربازی رفت سوپرکاپ میتوانست بازی رابااختلاف گل به سودخودبه پایان ببرد.فصل شروع شدوبردهای رئال درلیگاوچمپیونزلیگ یه مقدارهوادارانی راکه نسبت به مسائل فصل گذشته ازرده خاطربودندرا ارام کرد.به بازی با بارسلونادردیداررفت لالیگای امسال رسیدیم وباتوجه به سه امتیازی که جلوبودیم خیلی امیدواربودیم که بارساروشکست بدیم اماتاکتیک دفاعی مورینیوان هم دربرنابئوباعث شکست تحقیرامیز3بر1شد.بعدازاین بازی بازهم بردهای متوالی درلالیگا امیدبخش بودکه درکوپادل ری بازهم بایدبابارسلونابازی میکردیم.اینبارهم خیلی امیدواربودیم که بازهم تاکتیک دفاعی مزخرف مورینیواعصاب همه روخوردکردونهایتا شکستی دیگرنصیبمان شد.باتوجه به دیداررفت هیچ امیدی به بازی برگشت نداشتیم وتقریبا باورمان شده بودکه رئال نمیتواندبارسلوناراشکست دهد.دربازی برگشت درنیوکمپ درشنیمه اول بازی بسیارخوبی انجام دادیم امادوگل پدروودنی الوس دردقایق پایانی همه روبه این فکرفروبردکه شایدشکست پرگل دیگری دربرابربارسلوناتجربه کنیم.امادرنیمه دوم بازی ورق برگشت وهمه امیدواربه صعودبودیم.دوگل رونالدووبنزماباعث شدهمه فکرکنیم گل سوم هم رامیزنیم اماتمارض سلطان تمارض یعنی بوسکتس موجب اخراج راموس شد وپس ازان بازی متعادل گشت وتاپایان نتیجه تساوی ادامه داشت واین یعنی حذف ازکوپادل ری وازدست دادن دومین جام.پس ازان بازهم روندبردهایمان درلالیگاادامه داشت تاجایی که اختلاف بابارسلونا به اندازه انگشتان دودست رسیدوهم اکنون تاچندهفته ادامه دارد.دراین بین یک نتیجه ضعیف تساوی برابرزسکادرچمپیونزلیگ به دست امد.به این علت ضعیف که رئال مادریدبایددربرابرتیم هایی چون زسکابه بردهای پرگل دست یابدچه درخانه وچه خارج ازخانه.
این مقدمه رونوشتم که بگویم درپایان فصل ممکن است سه حالت برای مادریداتفاق بیفتد.
حالت اول اینست که رئال فصل رابدون تصاحب جام به پایان ببردکه البته باتوجه به اختلاف 10امتیازی بابارسلونادرلالیگااین حالت خیلی بعیدبه نظرمیرسد.درحالت دوم رئال لالیگاوچمپیونزلیگ راتصاحب کندکه اگرممکن شودفوق العاده است ودورازدسترس هم نیست.ودرحالت اخررئال به یکی ازدوجام لالیگایاچمپیونزلیگ دست یابدکه به نظرمن درصورت وقوع این اتفاق باوجوبازیهای زیباوتهاجمی اصلاراضی کننده نخواهدبود.درحقیقت خواسته هواداران رئال قهرمانی درلالیگاوچمپیونزلیگ وصدالبته مهمترازهمه اینها شکست دادن وتحقیربارسلونادرنوکمپ است.جوزه مورینیوبایدبداندنخست رئال راقهرمان لالیگاوچمپیونزلیگ کندوبارسلونارادراین فصل ودرنیوکمپ شکست دهد.چراکه قهرمانی بدون شکست بارسلونااصلابرای هواداران مادریدخوشایندنیست .اکنون به نظرشمارئال درپایان فصل کدام جامهاراکسب میکندوایاقهرمانی لالیگا بدون شکست بارسلونابرایتان خوشایندخواهدبود؟
کامل کاسیاس بازدید : 260 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)
جفرسون مونترو ، هافبک اکوادوری در مصاحبه با سایت گل در مورد بازی با رئال مادرید گفت :" بازی خاصی است . بازی با رئال مادرید مهمترین بازی است . همیشه نشاط آور است . "
این بازیکن ادامه داد :" اگر نتیجه خوبی بگیریم ، مطمئنا یک اتفاق بزرگ است و به یاد می ماند . هواداران اگر استادیوم را پر کنند می توانند خیلی کمک کنند . "
او به طور قرضی از ویارئال به بتیس پیوست که در 19 بازی با بتیس حاضر بوده است .
کامل کاسیاس بازدید : 326 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)
 پس از دو فصل حضور در دسته دوم ، رئال بتیس شنبه شب میزبان رئال مادرید در ویامارین خواهد بود . این استادیومی است که رئالی ها در آن خاطرات متفاوتی دارند و هر از چند گاهی کار برایشان مشکل شده است .
رئال بتیس در مقابل رئال سعی کرده که با انگیزه های تفاوتی داشته باشد . در واقع تا پیش از بازی شنبه ، از 46 تقابل رئال و بتیس در سویل ، 17 تا را رئال برده ، شانزده تا را سفید و سیز ها و 13 تا مساوی شده است . از نظر گلزنی هم رئال مادرید 72 به 64 پیش است .
آخرین تقابل دو تیم در این استادیوم در فصل 09-2008 بود که رئال مادرید با دبل فن نیستلروی ، با نتیجه 1-2 برنده شد . هر چند که در فصل قبلش ، بتیس با نتیجه 2-1 برنده شده بود . در ده بازی اخیر رئال در زمین بتیس ، 4 تا با برد سفیدپوشان همراه بوده ، سه تا مساوی شده و سه تای دیگر را رئال باخته است .
کامل کاسیاس بازدید : 388 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)
مصدومیت ها در این فصل دست از سر رئال مادرید بر نداشته اند . از 23 بازیکنی که مورینیو در ترکیب دارد ، فقط هشت تا مصدوم نشده اند . مسئله مصدومیت هاست که باعث شده مربی پرتغالی به فکر تغییر در کادر پزشکی بیافتد . به هر صورت فقط هشت بازیکن بوده اند که در این فصل مصدوم نشده اند .
این هشت بازیکن بدین شرح هستند : کاسیاس ، رونالدو ، ژابی ، اوزیل ، هیگوائین ، کایخون ، واران و آدان . آماری که نشان می دهد آمار مصدومان رئال در این فصل جالب نبوده است . در واقع آدان و واران به ندرت بازی کرده اند اما از سویی بازیکنانی نظیر رونالدو و ژابی از رکورد داران حضور در ترکیب اصلی هستند .
ایکر هم کاسیاس است و دروازه بان ها کمتر مصدوم می شوند . رونالدو و ژابی در این فصل بیش از 3000 دقیقه در تمامی تورنمنت ها بازی کرده اند .

تعداد صفحات : 121

درباره ما
آیدی نیمباز=*iker...casillas* شماره پیامک09393053332
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • خرید گیفت کارت پی اس ان 20 دلاری ارزان
  • فرش 1000 شانه
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • *real*
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • چهارشنبه 17 خرداد 1396
  • پنجشنبه 19 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • دوشنبه 02 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • دوشنبه 15 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • پنجشنبه 05 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • دوشنبه 04 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • يکشنبه 11 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 03 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • يکشنبه 3 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • نظرسنجی
    فقط ؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3614
  • کل نظرات : 798
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 879
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 285
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 886
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,862
  • بازدید ماه : 1,862
  • بازدید سال : 104,196
  • بازدید کلی : 1,993,421