loading...
★★★هواداران رئال مادرید★★★
کامل کاسیاس بازدید : 284 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)
خوزه مورینیو این بار در زمان تعطیلاتش به مونیخ ، محل برگزاری فینال چمپیونزلیگ سفر کرد . او هفته گذشته به لندن رفته بود تا شایعات زیادی پیرامون بازگشتش به انگلیس بوجود بیاید . 
مربی پرتغالی در کنفرانس مطبوعاتی خود گفته بود :" دلیلی ندارد که به کسی در مورد زندگی شخصی ام پاسخ بدهم . به باشگاه برای این قضیه خبر داده ام . دوشنبه باز هم سفر خواهم کرد . دلیلی ندارد از خبرنگاران اجازه بگیرم . "
مربی رئال مادرید دو روز به تیم استراحت داده و تا روز چهارشنبه ، بازیکنان استراحت می کنند . الادیو پارامس ، سخنگوی مورینیو به شوخی به آلمانی در صفحه توئیترش صبح بخیر گفته است .

کامل کاسیاس بازدید : 270 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)
 باز هم رئال مادرید راهش را طی کرد . با این که بارسلونا روز قبلش با پیروزی باعث شده بود که فاصله ساعاتی به هفت برسد ، شاگردان مورینیو هیچ گونه نشانه ای از احساس فشار در مقابل اسپانیول پوچتینو نداشتند . 
تا پیش از بازی با تیم پوچتینو ، فاصله هفت امتیاز بود . اما رئال مادرید خیلی راحت با یک برد آسان فاصله را به ده برگرداند . رئال مادرید که بیست تا از بیست و یک بازی اخیر خود را برده ، با یک پیروزی دیگر ، راه رسیدن به لالیگا را آسان تر کرد .
رئال مادرید حالا با ده امتیاز برتری نسبت به بارسلونا آماده تقابل با بتیس در استادیوم ویامارین می شود . بارسلونا در همان روز باید با راسینگ بازی کند ..

کامل کاسیاس بازدید : 284 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

 داوید سیلوا ، هافبک اهل قناری منچستر سیتی ممکن است که قراردادش با باشگاه انگلیسی را تا 2016 تمدید کند . شایعات حاکی از آن است که این ملی پوش اسپانیایی که مورد توجه رئال است ، همچنان قرار است در استادیوم امارات ادامه دهد . 
دیلی میل گزارش داده که این بازیکن اسپانیایی در نزدیکی بستن قرارداد جدیدیش است . قرارداد سیلوا با سیتی در سال 2014 تمام می شود اما این باشگاه می خواهد که قرارداد این بازیکن را دو سال دیگر تمدید کند و او را تا 30 ژوئن 2016 که 30 ساله می شود داشته باشد .
بنا بر این گزارش ، این قرارداد به زودی قطعی می شود . داوید سیلوا در سیتی اهمیت خود را نشان داده و در همه بازیهای این فصل تیمش حضور داشته است . همچنین بر اساس گزارش ترانسفر مارکت ، قیمتش در حدود 46 میلیون یوروست .

کامل کاسیاس بازدید : 228 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)
تیم بسکتبال رئال مادرید جام کوپا که دو هفته پیش در سنت خوردی برابر بارسلونا کسب کرده بود را دقایقی پیش از بازی با اسپانیول به هواداران نشان داد . 

http://img4up.com/up2/07479233866189377513.jpg39.jpg
بازیکنان این تیم به همراه کت و شلوار وارد چمن شدند تا فیلیپه ره یس ، کاپیتانشان جام را بالای سر ببرد . هواداران هم یک صدا فریاد زدند :" قهرمان ها ، قهرمان ها . "
تیم پابلو لاسو ، امروز هم در سانتیاگو کامپوستلا توانسته بود که تیم مونبوس بلوسنس را با نتیجه 69-83 شکست دهد که بازیکنانش بلافاصله پس از بازی به برنابئو آمدند .


کامل کاسیاس بازدید : 294 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

 

http://img4up.com/up2/17278772832699438871.png رئال مادرید - اسپانیول http://img4up.com/up2/05117730058088269508.png

1-0 : رونالدو
MP4 : مدیافایر / آیز فایلز

 2-0 : خدیرا
MP4 : مدیافایر / آی فایلز

3-0 : هیگوائین
MP4 : مدیافایر / آی فایلز

0-4 : کاکا
 MP4 : مدیافایر / آیز فایلز

0-5 : هیگوائین
MP4 : مدیافایر / آیز فایلز 

مستقیم کننده لینک مدیافایر

کامل کاسیاس بازدید : 334 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

1.jpg

مادریدیسموها تا رونالدو را دارند غم ندارند چرا که یکی از بهترین بازیکنان فصل است . بازیکن پرتغالی جدا از گلزنی ، حسابی در خدمت تیم است و با وجود اتفاقاتی که در آغاز سال 2012 افتاد و توسط برنابئو هو شد ، حالا ستاره تیم است . 
ستاره اهل مادیرا این فرصت را داشت که برابر اسپانیول بهترین بازی خود را ارائه دهد . کریستیانو که برابر اسپانیول گل زد ، برابر لوانته ، راسینگ و رایو هم موفق به گلزنی شده بود . او برای چهارمین بازی پیاپی گلزنی کرد تا فاصله اش را با مسی در جدول ال پی چی چی بیشتر کند .

کامل کاسیاس بازدید : 309 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)
 دانیل استوریج در مصاحبه با کالچیو مرکاتو ، شایعات پیرامون جدایی از چلسی را تکذیب کرد . این در حالیست که اخیرا خبر از تمایل رئال و بارسا به این بازیکن انگلیسی به گوش رسیده بود . 
استوریج در سن 22 سالگی تبدیل به پدیده چلسی شده است . پیوستنش به بولتون در فصل گذشته باعث شد که تجربه لازم را کسب کد و این فصل در پست بال راست در 20 بازی 9 گل زده است .
استوریج در مورد شایعاتی که پیرامونش است گفت :" هیچ مذاکره ای با رئال یا تیم دیگری نداشته ام . در این جا راحت هستم و می خواهم در چلسی موفق شوم . فعلا به مسئله تمدید قراردادم فکر نمی کنم ، فقط پیشرفت در چلسی برایم مهم است . "

کامل کاسیاس بازدید : 251 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

5.jpg

رئال مادرید کم کم فقط خودش را رقیب خودش می داند . تیم آرام آرام همه رکوردها را می شکند و روز یکشنبه حالا توانست که به رکودی دیگر برسد . 
رئال مادرید دهمین پیروزی پیاپی لالیگای خود را کسب کرد . رکوردی که در نیم فصل اول و تا زمان پیروزی 0-3 برابر اسپانیول هم به آن رسیده بود . سپس نوبت بارسلونا شد و ماجرایی که همه می دانند : باخت 1-3 و شکسته شدن روند .
تیم مورینیو پس از آن شکست روند بردهایش را ادامه داد و برابر اسپانیول به دهمین پیروزی پیاپی خود در لالیگا رسید . تیم از 21 بازی اخیر در لالیگا 20 تا را برده که آمار فوق العاده ایست.

کامل کاسیاس بازدید : 236 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

56.jpg

 موراتا پس از یک سال و سه ماه فرصت حضور در تیم اصلی رئال را پیدا کرد . او می گوید :" خوشحالم ، این یک هدیه بود . خیلی از رفتار هم تیمی ها و هواداران ممنونم . این یک تیم جاه طلب است ، خوب بازی کردیم . "
در ادامه گفت :" حالا باید در کاستیا به تلاش ادامه دهم تا فرصت هایی پیدا کنم . وقتی به تیم اصلی می رسیم با ما برخورد خاصی می شود . همه به تلاش برای رسیدن به دسته دوم ادامه می دهیم . مطمئنم که روزی در برنابئو بازی می کنم . "

کامل کاسیاس بازدید : 235 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

2012-03-04t211326z_01_svp103_rtridsp_3_soccer-spain.jpg

آیتور کارانکا در مورد هیگوائین در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با اسپانیول که به جای مورینیو شرکت کرده بود گفت :" همان طور که مورینیو گفت ، او یکی از بهترین های جهان است و کاراکتر خاصی دارد . وقتی که آماده باشد یا نباشد می توان چیزهای زیادی گفت . کاملا مشخص بود که چقدر راحت است . این فشارها باعث می شود که هر روز بهتر شود و تلاشش را بکند . " 
در مورد کاکا گفت :"از دیدنش لذت می برم . یکشنبه گذشته روزش نبود اما امروز خیلی راحت بود و از او راضی بودیم . پارسال هم بازیکن بزرگی بود و باید توسط همه مورد حمایت قرار می گرفت . بازیکنی است که با تجربه اش می تواند کارش را بکند . می خواهیم بازی کند و توانایی هایش را بیشتر نشان دهد و وقتی بیشتر حضور باشد بیشتر خودنمایی می کند . "
مربی رئال مادرید در مورد این که چرا مدتها بود از موراتا استفاده نمی شد گفت :" بنزما و هیگوائین در طول فصل عالی بوده اند و ماه ها بود که نیازی نمی دیدیم او را دعوت کنیم . او فعلا باید تلاش کند تا با کاستیا به دسته دوم برسد . "
در ادامه از کاروالیو گفت :" بازیکنی با تجربه او می داند که چقدر برای تیم مهم است . گاهی حس می شد که خودش می خواهد اما زانوانش به علت عدم فعالی نمی توانند . این بازیها مهم هستند تا بتواند حس بهتری پیدا کند . "

کامل کاسیاس بازدید : 257 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)
امیلیو بوتراگوئنو ، مدیر روابط آکادمیک رئال مادرید به خوشحالی از برد پنج گله رئال برابر اسپانیول پرداخت :" همه اخبار خوب بودند . هیگوائین گل زد . کریستیانو و کاکا عملکرد خوبی داشتند و ... خیلی حواسمان جمع بود و انسجام تدافعی خوبی داشتیم . "
در مورد شرایط رئال مادرید شود :" کریستیانو می توانست سه گل بزند و هیگوائین دو موقعیت دیگر داشت . نتیجه خیلی خوب به نظر می رسید و می توانست بهتر هم باشد . کریستیانو با انگیزه ای که داشت ، قابل تحسین بود . حالا در دوره شادمانی هستیم و می توانیم خوشبین باشیم . "
کامل کاسیاس بازدید : 257 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

4.jpg

گونزالو هیگوائین پس از پیروی 5-0 برابر اسپانیول سرخوش به ن نظر می رسید . او گفت :" گلزنی همیشه خوب است اما مهم این است که فاصله امتیاز را حفظ کردیم . "
وی افزود :" خوشحالم که توانستم نیرویی که در هفته های قبل نداشتم را پیدا کنم . باید بازی به بازی حرکت کنیم . باید به سمت اهدافمان بتازیم . فاصله امتیازات مهم هستند . حالا باید از صدرنشینی لذت ببریم . "

کامل کاسیاس بازدید : 305 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)
 ریکاردو کاروالیو شب خوشی را در بازگشت به ترکیب نداشت . بازیکن پرتغالی عملکرد بدی از خود ارائه داد تا توسط برنابئو هو شود و مورینیو تصمیم بگیرد بین دو نیمه او را با واران تعویض کند . 

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/03/04/futbol/equipos/real_madrid/1330897191_extras_mosaico_noticia_1_1.jpg

کاروالیو کارت زرد داشت و در مقابل کوتینیو کاملا محو شده بود . سوت ها در برنابئو نشان از عدم اعتماد به بازیکن پرتغالی در زمان لازم شد .
بدین ترتیب مورینیو تصمیم گرفت که در دقیقه 45 ، واران را با او تعویض کند تا مدافع جوان فرانسوی زوجش از دقیقه45 به بعد شود .



کامل کاسیاس بازدید : 292 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

42.jpg

 کاکا ، بازیکن رئال مادرید از پیروزی برابر اسپانیول در برنابئو خوشحال به نظر می رسید :" شب خاصی بود . باید به امتیاز گرفتن ادامه دهیم چرا که یک رقابت مشکل پیش رو داریم . " 
در مورد عملکرد شخصی خود گفت :" خوب و راحت در زمین بودم . کاری که می توانستم را کردم . این بازی ایست که به من اعتماد به نفس داد . دیدم که می توانم به چنین سطحی برسم . "
وی افزود :" این خود ما هستیم که باید با هر بازی چه سخت چه آسان کنار بیاییم . تیم می داند که باید چه کار کند . ما خودمان هستیم که با تلاشمان بازیها را آسان تر می کنیم . همه خوشحال هستیم . "

کامل کاسیاس بازدید : 287 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

رئال مادرید با ارائه یک نمایش زیبا ، توانست که اسپانیول را نیز در هم بکوبد و فاصله با تیم دوم لالیگا را ده امتیاز نگه دارد .

b07248c9691db1b94f2c2d4ffc745a1f-getty-509381287.jpg

35.jpg

در دقایق آغازین ، اسپانیول با پرس بالا و تاکتیک آفسایدگیری ، مانع از آن شده بود که رئال بتواند همچون همیشه حمله کند اما گویا پوچتینو از شش شکست اخیرش به رئال درس نگرفته بود و نمی دانست تیمی که برنامه هجومی لازم نداشته باشد ، رئال را شکست دهد . همین شد که روی اشتباه رائول رودریگز ، با پاس هوشمندانه هیگوائین ، کریستیانو گل اول بازی را به ثمر رساند .
اسپانیول در ادامه سعی کرد که مقاومت کند ، هر چند که یک پنالتی مشخص روی خدیرا گرفته نشد . دقایقی بعد این خود خدیرا بود که با پاس عمقی اوزیل ، با کاسیا تک به تک شد و گل بعدی را به ثمر رساند .
تیم سرمه ای پوش در ادامه سعی کرد که روی معدود حرکات تکنیکی کوتینیو ، جرفه هایی داشته باشد هر چند که به نظر می رسید پوچتینو که شاید با این بازی نشان داد که شخصیت لازم برای مربیگری در رئال در صورت رفتن مورینیو را ندارد ، هیچ گونه تاکتیک خاصی برای حمله کردن در نظر نگرفته باشد .
در اواخر نیمه اول یک موقعیت را هیگوائین با پاس عرضی کریستیانو بدست آورد که خیلی بد آن را از دست داد . در ثانیه های پایانی نیمه نیز ، شوت فنی کریستیانو با خوش شانسی وارد دروازه کاسیا نشد تا رئال در نیمه ای که به حریف سر بود ، با دو گل بیشتر به رختکن برود . ستاره رئال در نیمه اول بی تردید اوزیل بود که پاسهای مهندسی شده اش ، شگفت انگیز به نظر می رسید .
در نیمه دوم ، گل زودهنگام ال پیپیتا روی پاس عالی کاکا و تعویض عجیب پوچتینو با بیرون کشیدن کوتینیو باعث شده بود که اسپانیول همان اندک قوای نیمه اولش را هم از دست بدهد و 45 دقیقه را در شرایطی بازی کند که بازیکنانش مشخصا برای اتمام بازی لحظه شماری می کنند .
رئال که می دید اسپانیول ساختار تدافعی خود را از دست داده ، روی حرکات کاکا ، کریستیانو و هیگوائین و تا حدودی اوزیل که افت کرده بود ، بازی چشم نوازی را ارائه می داد .
کریستیانو پس از آن که یک موقعیت طلایی را روی پاس هیگوائین در دقیقه 59 از دست داد در دقیقه 66 زمینه ساز گلی دیگر برای رئال مادرید شد . روی پاس عرضی رونالدو ، استپ خوب هیگوائین و نفوذ عالی کاکا ، بالاخره بازیکن برزیلی یخش را شکست و با نفوذی خوب و ضربه ای دقیق ، گل چهارم بازی را به ثمر رساند .
در دقیقه 78 ، ال پیپیتا شب خوبش را تکمیل کرد و باز هم روی پاس دقیق کاکا ، این بار با شوتی تماشایی و محکم ، تور دروازه حریف را برای پنجمین بار به لرزه در آورد . یک دقیقه بعد ، یک موقعیت تک به تک دیگر را از دست داد تا در نهایت در دقیقه 81 با موراتا تعویض شود .
در مجموع ، در شبی که کاسیا ، دروازه بان اسپانیول با گرفتن سه ، چهار موقعیت مسلم از رئال مادرید بود ، شاگردان مورینیو با زدن پنج گل ، خود را به رکورد تاریخی توشاک و 107 گل در یک فصل نزدیک کردند . با وجود این که هم اوزیل ، هم کریستیانو و هم کاکا عملکرد خوبی را در طول بازی از خود ارائه دادند ، اما ستاره واقعی هیگوائین بود که با دو گلی که زد و دو پاس گلی که داد ، همه اتفاقات اخیر را به دست فراموشی سپرد تا پاسخ اعتماد مورینیو را به خوبی بدهد .

رئال مادرید 5-0 اسپانیول
گلها : هیگوائین (2) ، رونالدو ، کاکا و خدیرا
بازیکنان رئال : کاسیاس ، آربلوا ، کاروالیو ، راموس ، مارسلو ، ژابی ، خدیرا ، اوزیل ، کاکا ، رونالدو و هیگوائین / تعویضی ها : موراتا ، واران و کایخون
بازیکنان اسپانیول : کاسیا ، خاوی لوپز ، رائول رودریگوز ، هکتور مورنو ، دیداچ ، فورلین ، روماریچ ، وایس ، وردو ، کوتینیو و آلوارو / تعویضی ها : گارسیا ، بائنا و امت
داور : خوزه آنتونیو تیکسیرا ویتینس
استادیوم : برنابئو
کارت زرد : کاروالیو از رئال و روماریچ ، فورلین و بائنا از اسپانیول
آمار بازی :
شوت : 15-4 / شوت به چارچوب : 11-1 / توپگیری : 1-6 / کرنر : 9-3/ آفساید : 7-0 / مالکیت توپ : 53-47

کامل کاسیاس بازدید : 268 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

سرجیو راموس امروز برابر اسپانیول ، به اندازه نیم فصل حضور در پست دفاع وسط را تجربه می کند . مصدومیت ریکاردو کاروالیو باعث شد بازیکن اهل کاماس به این پست منتقل شود و عملکردش به حدی فراتر از حد انتظارات بود که به جز بازی با راسینگ در برنابئو در باقی بازیها در پست دفاع وسط حضور یافت . 
این بازیکن در کنار په په ، خط دفاع رئال مادرید را تبدیل به یکی از مستحکم ترین خط دفاع ها کرده است . به حدی که دل بوسکه هم او را در تیم ملی در پست دفاع وسط مورد استفاده قرار می گیرد . راموس در پست دفاع وسط مستحکم تر شده و نیروی رئال مادرید هم خیلی بیشتر شده است .
در کورنیا بود که مورینیو تصمیم گرفت راموس را دفاع وسط کند . نبود کاروالیو و په په باعث شد که مربی تصمیم بگیرد که راموس را در کنار آلبیول در پست دفاع وسط قرار گیرد . تغییری که کاملا مثبت به نظر می رسید و حالا نیم فصل از آن اتفاقات می گذرد .

کامل کاسیاس بازدید : 341 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)
 سانتیاگو برنابئو خیلی خوش صحبت بود و سعی می کرد خاطراتی از دوران مختلف زندگی اش نقل کند . به همین علت است که نوشته های زیادی از دوران زندگیش وجود دارد . او با اشتیاق از فوتبال که عشقش بود یاد می گرد . موسیقی را دوست داشت اما چیزی که برایش جانش را می داد فوتبال بود . اولین بازی او در مدرسه در کنار افرادی نظیر کیندلانه ، ریوته ، چویلیلیا ، و ماجیکا بود . مادرش آن کفش ها را از یکی از مغازه های معروف مادرید خریده بود . کمی بعد مادرش فوت کرد . در سال 1910 در حالی که تازه پانزده ساله شده بود ، به همراه دو برادر بزرگترش فوتبال بازی می کرد . آنتونیو در خط حمله بازی می کرد و در نهایت تیم بولونیای ایتالیا را افتتاح کرد . مارسلو اما در خط دفاع بازی می کرد که در رئال مادرید یار فیکس بود . سانتیاگو نیز بیشتر در کار آماده سازی استادیوم اودونل بود . فنس ها را رنگ می کرد ، زمین ها را تمیز می کرد ، تور دروازه را درست می کرد و در تمرینات شرکت می کرد که او را درون دروازه می گذاشتند . 
اما مارسلو این را دوست نداشت " یا مهاجم باش یا بازی نکن . " اولین بازشی در رئال مادرید اما خیلی اتفاقی بود . سانتیاگو به همراه برادرش آمده بود تا بازی برابر تیمی انگلیسی را ببیند و رئال مادرید فقط 10 بازیکن را برای آن بازی داشت . برادر بزرگترش رو به او کرد و گفت :" پاشو ، لپاس بپوش و دفاع وسط شود . " سانتیاگو تنها 16 سال داشت و حتی گل هم زد . رئال مادردی بازی را برد . او بازیکنی بود که حوصله تمرین کردن نداشت و کند بود اما شوتهای مهیبی می زد . بدین ترتیب در 3 مارس 1912 ، دوران فوتبالش را شروع کرد و تبدیل به یکی از مهمترین مردان تاریخ رئال مادرید شد .
کامل کاسیاس بازدید : 304 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)
روبرتو مانچینی ، مربی منچستر سیتی انکار کرد که تیمش می خواهد آگرو را به رئال مادرید بفروشد . مربی ایتالیایی گفت :" آگرو را در ازای کل دنیا هم نمی فروشیم . "
در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون معاوضه آگرو و هیگوائین وجود داشته است . هر چند که رئال مادرید فعلا تلاشی برای این معامله صورت نمی دهد .
به هر صورت باید دید که چه پیش خواهد آمد . هر چند که اگر در نهایت هیگوائین تصمیم به رفتن بگیرد ، آگرو می تواند گزینه مناسبی باشد .
کامل کاسیاس بازدید : 618 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

یکی از جنجالی ترین پستها در رئال، پست هافبک بوده است.آن هم به دلیل حضور بازیکنان بزرگ در خط هافبک.شاید برای یک طرفدار فوتبال قابل هضم نباشد که کاکا روی نیمکت بنشیند و اوزیل و دیماریا درون زمین.اما آیا چنین انتظاری صحیح است؟بعضی از طرفداران هم میگویند کاکا عمر فومفید فوتبالیش کم کم رو به اتمام است و حضور او به عنوان یار فیکس که برابر با نیمکت نشینی که برابر با نیمکت نشینی اوزیل یا دیماریاست ، آینده ی درخشان فوتبالی آنها در رئال را به تیرگی میکشاند. من در چند نکته دیدگاه خودرا بدون هیچگونه تعصبی بیان میکنم:
به نظر شما حضور سه ساله ی کاکا در رئال و مبلغ دریافتیش تا چه حدی با تاثیرگذاری او در بازیها تناسب دارد؟به نظر من چندان تناسبی با هم ندارن.برخوردی که طرفداران رئال با کاکا داشته اند کم نظیر است.بازیکنی که بخشی از عمر فوتبالیش را در رئال با مصدومیت پشت سر گذاشت و حضورش در میدان با انتظار طرفداران همخوانی نداشت ،با چنان واکنش بد طرفداران مواجه نشد.طرفداران صبر زیادی را برای بازگشت ریکی کردند اما افسوس که قدرش را ندانست.آری کاکا زمانی بهترین بازیکن جهان بود و زمانی درمیلان چنان بر حریف میتاخت که قلب سنسیرو به ارتعاش در می آمد،ولی پیشینه ی یک بازیکن هم تا حدی معین میتواند ضامنی برای اکنونش باشد.چراکه اگر تضمینی وجود داشت چیزی که بیش از هرچیزی برای بازیکنی چون کاکا آزارم میدهد اتفاق نمی افتاد و زمانیکه بازیکنان دیگر به کشورهایشان رفته بودند، در والدیباس با بازیکنان آکادمی تمرین نمیکرد.
به نظر شما آیا بهتر نیست دیگر میدان را به اوزیل و دیماریا و دیگری_خرید احتمالی رئال در این پست_بدهیم؟
وقت آن است که کمی به دو بازیکن مورد نظر اهمیت بیشتری دهیم به خصوصیتهای دو بازیکن که جوانی یکی از اصلی ترین آنهاست بپردازیم.
دیماریا
در بین کاکا و اوزیل او کمترین سهم را در رقابت داشته است و همیشه با اعتماد ژوزه روبه رو بوده که بی دلیل هم نیست.سبک بازیش کمی متفاوت تر است.هم میتواند نقش بازیسازی را داشته باشد و هم نقش یک وینگر ایده آل.خوب شوت میزند و دریبل های کشنده ای دارد که میتواند گره گشای بسیاری از بازیها باشد.از طرفی او هم نقاط ضعفی دارد.گاهی بی دلیل میدود و خود را خسته میکند و ضریب احتمال مصدومیتش را افزایش میدهد.همین چندی پیش بود برای جلوگیری از اوت شدن یک توپ بود که باعث مصدومیتش شد.چنین مصدومیتهای آدم را حرص میدهد.البته شاید بگویید که این نشان از تعصب در بازیش است ولی به نظر من اصلا تعصب به چنین چیزی نمی گویند...از دیگر نقاط ضعفش میتوان به عدم به کار بردن فکر در هنگام اجرای حرکات مختلف است.البته این مشکل به تجربه ی بازیش برمیگردد که به مرور زمان رفع میشود.
اوزیل:
تضمینی است برای آینده ی رئال در خط هافبک.بازیکنی که خود کاکا بارها و بارها به تمجید از او پرداخته است.ال بوهوی باهوش.باید قدرش را داننست .زمانی که خوب بازی میکند رئال میدرخشد و در غیر اینصورت جای خالی بازیسازی و خلاقیت در هنگام حملات تیم کاملا محسوس است.بسیار زود در دل طرفداران سختگیر مادریدی جاخوش کرد و همیشه بازیکنی آرام و بدون حاشیه ای بوده است.او هم نقاط ضعفی دارد.بازی مفیدش 75 دقیقه است.چنانچه در بازی آلمان با فرانسه هم دیدیم در دقیقه87 چیزی نمانده بود از شدت خستگی در همانجایی که بازی رو نظاره میکرد دراز بکشد و خوابی خوش در چمن ورزشگاه داشته باشد.البته یک تخت خواب والبته ماریا لاگربلوم را کم داشت...تنها دلیلی که اوزیل در یک برهه ی زمانی نمیتوانست بازی همیشگیش را ارائه دهد عدم اعتماد به نفسش بود که گاه گاه به سراغش می آید.همان عدم اعتماد به نفسی که باعث میشد اوزیل جلو بارسلونا نتواند کار خاصی را از پیش ببرد و از جریان بازی محو شده بود.
در کل به نظر من رفتن کاکا از رئال ثبات تیم را افزایش میدهد.و عدم رفتنش باید برابر باشد با درخششش در بازیهایی که پیش رو دارد و نشان دادن کاکای واقعی.در غیر اینصورت تنها چیزی ک از دستش بر می آید رزرو کردن بلیطی همیشگی رو نیمکتهای ذخیره و نظاره کردن بازیهای دو ستاره جوان به همراه دیگری...

کامل کاسیاس بازدید : 331 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

شاید این که این فقط کریستیانو را ستاره رئال مادرید فعلی بدانیم و مثلا به خاطر گل پشت پایش در وایکاس تحسین کنیم ، کار درستی نباشد . درست است که آن گل سه امتیاز داشت اما نباید فراموش کرد که در همان بازی ، کاسیاس هم یک توپگیری با ارزش داشت که مانع از مساوی شدن بازی داشت . 
برخی شاید به ایکر کاسیاس انتقاد کنند و دو گلی که مثلا برابر لوانته خودرد را در بوق و کرنا کنند اما واقعیت این است که نمی توان زحمات ایکر را به این سادگی نادیده گرفت . در همان بازی ، خط دفاع به شدت وحشتناک بود و روی دو گلی که تیم دریافت کرد ، کاپیتان را نمی توان زیاد مقصر دانست .
متاسفانه در فوتبال حافظه ها کوتاه است . هنوز بازی کاسیاس در گلاسکو که باعث نهمین قهرمانی رئال در اروپا شد فراموش نشده ، یا پنالتی های مرحله یک چهارم یورو برابر ایتالیا ، یا توپی که از اینیستا در فینال کوپای سال گذشته گرفت ، یا تک به تک شگفت انگیزی که از روبن در فینال جام جهانی گرفت . بی تردید ایکر سمبل بزرگ رئال مادرید است . در هر بازی می تواند ارزشهایش را نشان دهد و امتیازات را برای تیم ذخیره کند . شاید بهتر باشد منتقدانش به روزی فکر کنند که او نباشد ...

کامل کاسیاس بازدید : 254 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)
رئال مادرید می خواهد که در راه لالیگا با برد برابر اسپانیولی که 16 سال در برنابئو نبرده ، سه امتیاز دیگر کسب کند . رئال مادرید در حالی به زمین می رود که می داند فاصله در حال حاضر با بارسا هفت است و احتمالا کایخون در ترکیب اصلی قرار می گیرد .
کاکا به طور کامل ریکاوری نکرده ، هر چند که در لیست 21 نفره است . لاس ، التین توپ و شاهین هم به لیست برگشته اند و موراتا ، مهاجم ذخیره است . او جوی خوسلویی که برابر رایو روی نیمکت نشست را گرفته است .
په په به علت محرومیت نیست و جایش را به کاروالیویی مدهد که شاید یکی از آخرین بازیهایش را در رئال انجام دهد چرا که شانس رفتنش بالاست . کوئنت رائو ، دی ماریا و بنزما هم به علت مصدومیت در بازی نیستند . هیگوائین هم در خط حمله قرار می گیرد و سعی می کند که بهتر از این هم بشود .
مورینیو همچنین در کنفرانس مطبوعاتی خود از او حمایت کرد و گفت که یکی از بهترین های جهان است و اگر حفظش نکند احمق است . ال پیپیتا برابر اسپانیول هم سابقه خوبی دارد و سابقه زدن سه گل عالی در بازی رفت در کورنیا را دارد . به جز او ، کاسیاس ، آربلوا ، کاروالیو ، راموس ، مارسلو ، خدیرا ، ژابی ، کایخون و رونالدو در ترکیب خواهند بود .
در اسپانیول اما کیکو کاسیا ، گلر ساخته شده در آکادمی رئال در ترکیب قرار می گیرد . خاولی لوپز در قلب خط دفاع قرار می گیرد و رائول رودریگز ، هکتور مورنو دیداچ دفاع را تکمیل می کنند . روماریچ و فورلین در خط هافبک دفاعی قرار می گیرند و وایس ، وردو و کوتینیو جلوی آنها بازی می کنند . آلوارو وازکز هم در نوک پیکان خط حمله بازی می کند .
سرجیو گارسیا هم برگشته اما در نیمه دوم می تواند وارد شود . روی فونته به دلایل فنی خط خورده و روماریچ به لیست برگشته است . پوچتینو از شش بار تقابل با رئال ، شش شکست را تجربه کرده است .
کامل کاسیاس بازدید : 283 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)
 به گزار الکونفیدنشال ، رئال مادرید به دنبال یک گلر برای فصل آینده است . بنا بر این گزارش آنتونیو آدان به تیمی دیگر می رود تا بیشتر بازی کند و آندرس فرناندز و کلودیو براوو ، گزینه هایی هستند که می توانند جایش را پر کنند . 
باشگاه اعتقاد دارد که رئال مادرید به یک دروازه بان دوم که جوان و در عین حال با تجربه باشد برای نیمکت نشینی کاسیاس نیاز دارد . آنتونیو آداس در فکر رفتن است چرا که می خواهد در سن 24 سالگی بیش از این فرصت بازی داشته باشد .
رئال مادرید بدین ترتیب چاره ای به جز جستجو برای خرید یک گلر دیگر ندارد . دیگو الوس یکی از گزینه هایی بود که رئال می خواست او را بخرد که در نهایت این بازیکن برزیلی به والنسیا رفت .
حالا بنا بر گزارش الکونفیدنشال ، مورینیو نمی خواهد که ریسک اعتماد کامل به دروازه بانان آکادمی را بپذیرد و بدین ترتیب آندرس فرناندز از اوساسونا و کلودیو براوو از سوسیه داد ، گزینه های اصلی او هستند .
کامل کاسیاس بازدید : 366 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

رئال مادرید مورینیو ، رکوردها را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارد . مربی پرتغالی کلید پیروزی را با این تیم پیدا کرده و حالا تیمش به روند نه پیروزی در لالیگا پیاپی رسیده است . باید این آمار را هم در نظر داشت که رئال مادرید بیست هفته پیاپی است که نشده در بازیهایش گل نزند . 
رئال مادرید مورینیو همه رکورد ها را می شکند . پس از بحران کوتاه در آغاز فصل برابر لوانته و راسینگ ، تیم ویرانگر بوده است . از 20 بازی اخیرش در لالیگا 19 تا را برده و در صورت برد برابر اسپانیول به روند دهمین پیروزی پیاپی در لالیگا می رسد .
رئال مادرید از سویی بیست هفته است که نشده گل نزند . تیم آمار تهاجمی فوق العاده ای دارد و این کاملا مشخص است . رکورد قبلی در این قضیه مربوط به رئال مادرید دل بوسکه در فصلی بود که نهمین چمپیونزلیگ را برد . آنها در 27 بازی پیاپی گلزنی کردند . حالا رئال مادرید اگر به اسپانیول ، بتیس ، مالاگا ، ویارئال ، سوسیه داد ، اوساسوئا ، والنسسیا و اتلتیکو گل بزند می تواند آن رکورد را بشکند .

کامل کاسیاس بازدید : 244 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

خوزه مورینیو نظرش را در مورد داد زدن بر سر هیگوائین در وایکاس ابراز کرد و به حمایت از ال پیپیتا پرداخت :" لیستی ندارم که در آن بازیکنان غیر قابل فروشم را مشخص کرده باشم اما از نظر من ، هیگوائین یکی از بهترین مهاجمان جهان است و فقط یک احمق می خواهد که او از تیمش برود . اگر اخیرا بازی نکرده و گل نزده به این خاطر نیست که دیگر بهترین نیست . به هیچ وجه به فکر از دست دادن او نیستم . " 
مورینیو همچنین در مورد جنجال های هفته گذشته که او را به لیگ انگلیس نزدیک می دانستند صحبت کرد . در این باره که به طور ناگهانی به لندن رفته بود تا خانه بخرد گفت :" در مورد زندگی خصوصیم به هیچ کس پاسخگو نیستم . در مورد باشگاه و به خاطر این که رفتار مشابهی با بازیکنان می شود باید بگویم که من هم هر گاه به خارج از مادرید سفر می کنم ، آن را اطلاع می دهم . بر اساس عرف ، پس از مدتها که توانستم سفری داشته باشم ، آن را به مدیرعامل و مدیر اجرایی باشگاه اطلاع دادم . دلیلی ندارد که از شما یا هر کسی که دیدم اجازه بگیرم . من به شما یا افراد دیگر نباید پاسخ دهم . روز دوشنبه باز هم روز استراحتم است و نیازی ندارم که سند یا اجازه ای از شما بگیرم . "

"در مورد آن چیزی که شما می خواهید صحبت نمی کنم . "
مربی پرتغالی باز هم از پاسخ دادن به هر سوالی در مورد آینده اش طفره رفت و ترجیح داد در مورد بازی فردا با اسپانیول در برنابئو صحبت کند :" من هر چیزی که بخواهم می گویم نه آن چیزی که شما می خواهید . نمی دانم که چرا بعضی اتفاقات می افتد چرا که آنها مشکل من نیستند . حالا به اسپانیول فکر می کنم چرا که تیم بزرگی است و مربی بزرگی دارد . این در حال حاضر ، مهمترین است . این فرصتی است تا یک بازی دیگر را پشت سر بگذاریم و فاصله را با حریف حوض کنیم . باید سعی کنیم تا آخرین بازی صدرنشینی را حفظ کنیم . این چیزی است که باید انجام دهیم و به آن ادامه دهیم . در پرتغال هم در سال اول امتیازات زیادی از دست دادیم و در فصل دوم فاصله را خیلی بیشتر کردیم . شاید حرفم که بگویم باید روی کاغذ همه چیز مشخص شود کلیشه ای باشد اما صحت دارد . "
در مورد مصدومان تیمش گفت :" همه تیمها این مشکلات را دارند و فقط ما نیستند . همه باشگاه های اروپا این گونه هستند . این اتفاق در بازیهای تیمی طبیعی است . شاید در ظاهر به نظر نرسد اما مفاهیم مهمی وجود دارند . بازیکنان در باشگاه ها ، مراحل ریکاوری روتین خود را دارند و به طور هفتگی تمرین می کنند اما وقتی وارد تیم های ملی خود می شوند ، این عادت ها را می شکنند . این یک انتقاد نیست چرا که هر کسی راهش را می رود اما هر کدام از ما به طور متفاوتی راه می رویم . اگر من هم روزی مربی تیمهای ملی شوم همین گونه خواهم بود . اعضای بدن این گونه آسیب می بینند . پیش از بازی با وایکاس ، بازیکنانم یازده به یازده بازی می کردند اما روز بعدش نشد چرا که زمان لازم هم برای تمرین نبود ... "

"شاهین ؟ شوخی نداریم "
مربی رئال مادرید سپس در مورد دو بازیکن صحبت کرد . اولی کاکا بود . " در حال حاضر به همه بازیکنانمان نیاز داریم و باید ببینیم که نیاز است کسی را قربانی کنیم یا نه . اگر 90 دقیقه نتواند باشد ، دقایقی از او استفاده می کنیم . امیدوارم در تمرین امروز همه خوب واکنش نشان دهند . " سپس در مورد مصدومیت دی ماریا گفت :" او مصدوم است . دوست ندارم که در مورد بازیکنان مصدوم صحبت کنم اما او برای بازی ما خیلی مهم است . باید تاوانش را می دهیم . اما توانایی ما به حدی است که این تاوازان زیاد نیست . تلاش می کند که ریکاوری کند . او برای ما خیلی مهم است . ما بدون او تیم دیگری هستیم . اگر در پرتغال رفته تا درمان شود این مشکل ما نیست . او اولین کسی نیست که این کار را می کند . "
مورینیو سپس در مورد شاهین صحبت کرد و افزود که فعلا روی او حساب نمی کند :" این مربوط به تیم ملی ترکیه است که به شاهین بازی بدهد یا نه . باشگاه ها بهتر از تیم های ملی هستند . بازی کردن در تیمهای ملی آسان تر است تا در باشگاه ها . ما با کسی شوخی نداریم و نمی توانیم به بازیکنانی فرصت دهیم که در حد و اندازه های بقیه نیستند . ما با لاس ، ژابی ، خدیرا و گرانرو ادامه می دهیم و کار برای شاهین مشکل است . "

"گرانرو خاص است و باید همیشه در رئال مادرید باشد . "
در پایان از گرانرو تمجید کرد :" نمی دانم که بازیکن محبوب هواداران است یا نه . به این خاطر نیست که بازی کند . وقت ندارم که در طول بازی به صدای هواداران گوش دهم . نظرات کارشناسان در مطبوعات را هم نمی خوانم . اگر می خواستم به این چیزها توجه کنم که اولش می گفتند نمی توانم مربی رئال مادرید شوم چرا که تدفاقی هستم . من با مغزم و دستیارانم کار می کنم . گرانرو به خاطر شخصیتش بازی می کند . او بازیکنی است که شخصیت خیلی خاصی دارد . رئال مادرید هیچ گاه نمی تواند او را از دست دهد . باید تا پایان دوران فوتبالش در رئال مادرید بماند . سمبل رئال مادرید است و هیچ گاه با او مشکلی نداشته ام . طبیعتا باید بتواند بیشتر بازی کند چرا که لیاقتش را دارد . "

کامل کاسیاس بازدید : 338 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

سرجیو آگرو وقتی اخبار اخیر در مورد آینده اش را شنیده سرخوش شده است . بازیکن آرژانتینی که روزهای خوبی را در منچستر پس از شش ماه سختی که برای هماهنگی داشت ، پشت سر می گذارد هیچ گاه تصمیمش برای بازگشت به اسپانیا را فراموش نمی کند ، کشوری که در آن فوتبالش شکوفا شد . 
علاوه بر آن ، مادرید شهری است که پنج سال گذشته از زندگیش را در آن سپری کرده ، با همسر فعلیش ملاقات کرده و بنجامین ، اولین بچه اش در آن متولد شده است . تابستان گذشته هم سرجیو تا آخرین لحظه منتظر رئال مادرید ماند و در نهایت سیتی را انتخاب کرد .
در شش ماه اولش در منچستر ، دوران خیلی سختی را داشت . آگرو و یانا باید با کشور جدید ، زبان جدید ، زمان متفاوت ... عادت می کردند . هر چند که عملکردش در سیتی از روز اول فوق العاده بود اما همچنان از وضعیت شهر راضی نیست .
آگرو از نظر ورزشی از حضور در سیتی راضی است . تیمش صدرنشین لیگ انگلیس است و تحسین ها را بر انگیخته است . عملکردش در چمپیونزلیگ برابر پورتو ، مطبوعات انگلیس را شیفته خود کرده است که یک هفته او را با پدر خانمش ، دیگو آرماندو مارادونا قیاس می کردند .
مارادونا یکی از اولین نفراتی بود که به او توصیه کرد به رئال مادرید پیوست . اول به صورت خصوصی و سپس به صورت علنی این را اعلام کرد . او دامادش و پیشرفتش در اتلتیکو را دیده بود و حس می کرد که باید به یک تیم بزرگ بورد .
فعلا آگرو در مورد آینده اش ساکت است اما لبخنمدی گوشه لبش دارد . فعلا می خواهد که در سیتی خوش بدرخشد و سال اولش در انگلیس را درخشان داشته باشد .
بعد که فصل تمام شود ، نوبت فکر کردن به فصل بعدی است . در ماه ژولای اگر رئال مادرید به سراغش بیاید ، بازیکن آرژانتینی به آن فکر خواهد کرد ، هر چند که دوست ندارد درام فصل قبل تکرار شود .
نمی خواهد که ذوق و شوق الکی داشته باشد چرا که می داند می داند در سطح او ، دو انتقال بزرگ در دو سال پیاپی اتفاقی است که به ندرت می افتد . از نظر ورزشی در سیتی خوشحال است و او را ستاره اشان می دانند اما رئال مادرید اغوا کننده است .
باشگاه رئال مادرید نیز فقط در صورتی مذاکرات جدی برای آگرو را آغاز می کند که ال پیپیتا ساز جدایی بزند .

کامل کاسیاس بازدید : 284 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)
 پس از دو سال و هشت ماه ، قاضی تورس در دادگاه شماره 32 مادرید ، روز چهارشنبه ، پرونده رامون کالدرون را به خاطر چهار جرم محرز شده در دوران مدیریتش رئال مادرید بررسی کرد

http://img4up.com/up2/73312104152618923822.jpg
مدیر سابق رئال مادرید به جرمهایی همچون " مدیریت ناعادلانه در حساب های مالی سالانه باشگاه و سوء استفاده از حساب باشگاه و بیت المال برای خانواده اش " و سرقت گسترده از حساب باشگاه شده است . دادگاه اعلام کرد که "بدگمانی محرزی " وجود دارد که رامون کالدرون و همکارانش در حساب های فصل 08-2007 دست برده اند . همچنین مشخص شد که در این جلسه ، افرادی که حق رای دادن نداشته اند ، از کالدرون حمایت کرده و با تقلب رای داده اند .
همچنین ، کالدرون از حساب های باشگاه برای پرداخت سفرهای خانوادگی خود و پول دادن به خبرنگارانی که " هیچ مدرکی برای داشتن روابط با باشگاه " در موردشان وجود ندارد ، استفاده کرده و آنها را با رئال مادرید به آتن ، برمن و رم برده است . همچنین رامون کالدرون متهم شده که بلیط های رایگان به کارمندانش می داده تا آنها را از طریق کمپانی کونسیگیرله به فروش برسانند ، در حالی که باشگاه هیچ قراردادی با این شرکت نداشته است . همچنین کالدرون به نانین و ایگناسیو هورکاخادا اجازه داده که در باشگاه کارچاق کنی و دلایلی انجام دهند در حالی که هیچ رسیدی برای این کار در بین حساب های باشگاه ثبت نشده است .
بدین ترتیب دادگاه ، کالدرون را به همراه خوزو برنابئو ، رئیس سابق کانون هواداران به دست بردن در حساب های باشگاه در فصل 08-2007 متهم کرد .



کامل کاسیاس بازدید : 262 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)
خوسو اوروتیا ، مدیر اتلتیک پس از جلسه ای بی سر انجام در مورد محل فینال کوپا دل ری ناراحت به نظر می رسید .
او گفت :" برنابئو بهترین استادیوم برای فینال بود . فدراسیون به ما گفت که پاسخ رئال مادرید منفی بوده چرا که در استادیوم تعمیرات دارند . لاکورتخا بهترین گزینه است چرا که در ویسنته کالدرون کنسرت برگزار می شود . از سویی تماشاگران بیشتری می توانند در آن حاضر شوند . "

کامل کاسیاس بازدید : 526 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)
 رئال مادرید می خواهد که کادر پزشکی خود را با استخدام یک کهکشانی تقویت کند : خواکین خوان . شاید بسیاری نامش را نشنیده باشند اما او فیزیوتراپ پائو گسول و یکی از بهترین های دنیاست . 

او همچنین هفته ها با دی ماریا کار می کرد . بازیکن آرژانتینی با کمک او تلاش می کرد که هر چه زودتر ریکاوری کند و مشکلات مصدومیتش را پشت سر بگذارد .
یکی از سرگیجه های مورینیو از زمان حضور در رئال مادرید ، مصدومیت مداوم بازیکنانش بوده است . مربی پرتغالی اعتقاد دارند که بهترین تیم قرن بیستم باید در همه زمینه ها بهترین ها را داشته باشد .
بدین ترتیب مربی رئال مادرید خواستار تقویت کادر پزشکی باشگاه داشته است . خواکین خوان گزینه انتخابی اوست که صحبت های اولیه هم صورت گرفته است . اما مشکل از قراردادی است که رئال مادرید با سانتیاس بسته و در ازایش سه میلیون یورو دریافت می کند .
خواکین خوان ، مدرک تربیت بدنی و فیزیوتراپی دارد و در کلینیکش در ماردید ، به جز پائو گسول و دی ماریا ، ورزشکارانی نظیر مارک گسول ، خورخه گارباخوسا ، آنابل مدینای تنیسور و ... را تحت نظر گرفته است .
در رنکینگ بهترین پزشکان ورزشی جهان ، سومین فیزیوتراپ حال حاضر است که فقط فابریزی بورا ، پزشک فرناندو آلونسو و رافائل میمو ، پزشک رافا نادال بالاتر از او هستند .

تعداد صفحات : 121

درباره ما
آیدی نیمباز=*iker...casillas* شماره پیامک09393053332
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • خرید گیفت کارت پی اس ان 20 دلاری ارزان
  • فرش 1000 شانه
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • *real*
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • چهارشنبه 17 خرداد 1396
  • پنجشنبه 19 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • دوشنبه 02 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • دوشنبه 15 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • پنجشنبه 05 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • دوشنبه 04 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • يکشنبه 11 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 03 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • يکشنبه 3 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • نظرسنجی
    فقط ؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3614
  • کل نظرات : 798
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 879
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 285
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 886
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,830
  • بازدید ماه : 1,830
  • بازدید سال : 104,164
  • بازدید کلی : 1,993,389