loading...
★★★هواداران رئال مادرید★★★
کامل کاسیاس بازدید : 235 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

لوکا مودریچ تبدیل به بازیکن دیگری شده است . بازیکن کروات در ماه های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و توانسته که 40 میلیونی که رئال برایش پرداخت را توجیه کند . 
اما این تغییر آسان نبود . مودریچ توانست که درون زمین یک شخصیت منسجم را از خود ارائه دهد و به خصوص از نظر ذهنی کاملا آماده خدمت رسانی به رئال شود . بازیکن اسبق تاتنهام به خوبی در بازی رئال خودش را جا انداخت و حالا بیش از هر زمان دیگری در خدمت تیم است .
گلش در اولدترافورد خیلی عالی بود اما لوکا جدا از آن پیشرفت قابل توجهی در سبک بازی خود داشته و با بازیکنانی نظیر اوزیل هماهنگی بیشتری دارد . او مقابل مایوکرا دوباره درخشید تا کم کم خود را به عنوان بازیکنی در ترکیب رئال ثابت کند .

کامل کاسیاس بازدید : 176 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

په په ، مدافع پرتغالی رئال مادرید در مورد اتهامات مورینیو به فیفا در مورد بی نظمی ها در مورد آرای توپ طلا گفت :" مورینیو می داند که چه خبر است . این مصاحبه را دقیق نشنیده ام و نمی توانم نظر بدهم . اما مورینیو کاملا می داند که چه خبر است و به همین خاطر نظر می دهد . " 
په په گفت که دو بازی پرتغال مقابل اسرائیل و آذربایجان بازیهای " کلیدی " است . پرتغال در حال حاضر در گروهش در رده سوم قرار گرفته که هم امتیاز با اسرائیل است و پنج امتیاز از روسیه عقب افتاده است . په په گفت :"بازی جمعه در تل اویو خیلی مشکل خواهد بود . می خواهیم به جام جهانی برسیم و می دانیم که کار آسانی نداریخم . باید خیلی حواسمان جمع باشد . "

کامل کاسیاس بازدید : 141 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)
سرجیو راموس در صفحه توئیترش با انتشار عکسی از خودش در حال بوسیدن http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/03/20/seleccion/1363782173_375507_1363782270_noticia_normal.jpgعکس تورس ، تولد وی را تبریک گفت و نوشت :" می خواهم به دوستی تبریک بگویم که در این جا نیست و جایش خیلی خالی است . "
راموس و تورس روابط نزدیکی با هم در طول سالهای حضور در تیم ملی اسپانیا داشتند و مدافع کاماسی نمی خواهد که حالا که مهاجم چلسی از لیست خط خورده ، او را فراموش کند .
کامل کاسیاس بازدید : 154 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

کریستیانو اعلام کرد که در بازی دوستانه به همیت اسین در ماه ژوئن در غنا برای بازی مقابل تیم منتخب آفریقایی ها در مقابل تیم منتخب جهان حضور خواهد یافت .
غناساکرنت گزارش داد که شماره 7 رئال مادرید قرار است که در این بازی حاضر باشد . این بازی به همت اسین برای کمک خیریه برای مردم فقیر برگزار می شود که تا کنون کاسیاس ، کاروالیو ، راموس ، مودریچ ، کاکا و ژابی از رئال و جبرئیل سیسه ، لیونگبرگ ، لمپارد ، اشلی کول ، تری ، مالودا نیز دعوت شده اند . در تیم پرتغالی ها نیز کوفور ، وه آ ، دروگبا ، کالو ، یاکوبو و آدبایور حضور می یابند . .

کامل کاسیاس بازدید : 161 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)
رئال مادرید همچنان بهترین تیم دنیاست . در حقیقت وبسایت " فوتبال دیتابیس " در رنکینگ خود اعلام کرد که تیم مورینیو بهترین تیم دنیاست .
در این رده بندی که این وبسایت با بررسی نتایج تیمها جمع آوری کرده ، رئال با 1981.25 امتیاز در رده اول است و بارسلونا با 1980.79 امتیاز در رده دوم . بایرن نی زبا 1929.75 امتیاز سوم است .
رئال نسبت به سال گذشته 33 امتیاز بیشتر گرفته و بارسلونا نیز 71 امتیاز از دست داده است .
کامل کاسیاس بازدید : 137 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)
سرجیو بوسکتز در پاسخ با این که راموس گفته بود که حاضر است او را برای رئال بخدر ، توضیح داد :" من هم اگر بشود می خواهم سرجیو راموس را بخرم . "
وی گفت :" از حرفهایی که سرجیو زد ممنونم . من هم اگر بشود دوست دارم او را بخرم . " و در مورد حرفهای مورینیو در مورد جوایز فیفا گفت :" مسلما دل بوسکه لایق این جایزه بود . "
بوسکتز در مورد رقابت رئال و بارسا گفت :" می دانیم که چه زمانی باید رقابت وجود داشته باشد ، چه زمانی نه . اکنون با هدفی یکسان در تیم ملی هستیم . "
کامل کاسیاس بازدید : 174 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

لوکا مودریچ در مصاحبه با بی وین ، حامی مالی رئال مادرید در مراسمی با حضور خدیرا ، اسین و کاروالیو گفت :" رئال ماردی دبهترین باشگاه دنیاست . "
وی افزود :" هر بازیکنی رویای زدن گلی به مهمی بازی به بزرگی نبرد در اولدترافورد مقابل یونایتد دارد . این یکی از مهمترین گلهای دوران فوتبالم بود . "
لوکا ادامه داد :" برای هواداران بازی می کنیم تا خوشحالشان کنیم . امیدواریم که دست به کارهایی بزنیم که خرسند شوند . حمایتشان خیلی مهم است و همیشه می خواهیم که آنها را بببینیم ، با آنها امضا بگیریم و با آنها صحبت کنیم . "

کاروالیو :" شکست دادن بارسا و یونایتد مهم بود "
کاروالیو نیز با مطبوعات مصاحبه کرد . وی گفت :" پیروزی در نیوکمپ و اولدترافورد مهم بود . یکی در کوپا و دیگری در چمپیونزلیگ . این برای ما خیلی مهم بود . " و در مورد کریستیانو گفت :" یک بازیکن بزرگ است که همیشه خیلی خاص است . "
کاروالیو افزود :" همیشه مهم است که به بازی بعدی فکر کنیم . به بردن جامها فکر نمی کنیم چرا که وقت زیاد است . تجربه من نشان می دهد که باید بازی به بازی فکر کرد . من سعی می کنم که در خدمت تیم باشم . به نظرم مهم است که همیشه تمرکز داشته باشم تا هر وقت به من نیاز شد به تیم کمک کنم ."

اسین :" می خواهیم چمپیونزلیگ را ببریم "
بازیکن غنایی نیز گفت :" در شرایط خوبی هستیم . به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ رسیدیم و مطمئنا با بازیکنانی که داریم ، می توانیم قهرمان شویم . باید به تلاش ادامه دهیم و پیش برویم . " وی در مورد مورینیو گفت :" یک مربی است اما برای من پدر و استاد بوده است . با همه صحبت می کند ، نفر به نفر و این مشهود است . او همه چیز را تحت نظر دارد . "
اسین افزود :" هر روز برای من یک چالش است . می خواهم در طول تمرینات سخت تلاش کنم تا بازی به بازی بهتر شوم . می خواهم از فرصت هایم استفاده کنم . سعی می کنم که تا جایی که بتوانم انرژی خود را حفظ کنم . من شوخ ، خجالتی و آرام هستم . با هم تیمی ها راحت هستم و می خواهم با آنها شوخی کنم تا بخندند . با مارسلو بیش از بقیه رفیق هستم چرا که همه انرژی دارد و ورجه وورجه می کند . "

کامل کاسیاس بازدید : 170 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)
گونزالو هیگوائین ، مهاجم آرژانتینی رئال مادرید یک چالش بزرگ را امسال پیش رو دارد . بازیکن آرژانتینی هرگز در چمپیونزلیگ درخشش نداشته است . در حقیقت او هر چقدر در لالیگا برای رئال خوب بوده ، در بازیهای اروپایی کم اثر ظاهر شده است .
در حقیقت هیگوائین بیش از یک سال است که در چمپیونزلیگ گل نزده است . آخرین گلش مقابل زسکا در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ بود . رئال آن بازی را در مجموع 5-1 برد که مهاجم آرژانتینی گل زد . پس از آن هیگوائین دیگر در چمپیونزلیگ گل نزد و حالا باید سخت تلاش کند که طلسم را بکشند . او 437 دقیقه پیاپی در بازیهای اروپایی گل نزده است .
کامل کاسیاس بازدید : 160 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

http://img.kiosko.net/2013/03/20/es/as.200.jpg
کاسیاس از نظر پزشکی مرخص شد
پنج هفته زودتر به میادین برگشت
موینیو :" این جا در اسپانیا ، کار برای پرتغالی ها خیلی مشکل است "
"به زوریخ نرفتم چرا که دو ، سه نفر با من تماس گرفتند و به من گفتند که به من رای دادند اما به اسم کس دیگری نوشته شده است "

marca
http://img.kiosko.net/2013/03/20/es/marca.200.jpg
تیم ملی اسپانیا در بهترین سطح برای بازیهای حیاتی
مورینیو ، فیفا را زیر سوال برد
به بی نظمی در رای گیری بهترین مربی اشاره کرد "برخی به من رای دادند اما به اسم کس دیگری نوشته شد "
"هیچ قراردادی برای ترک رئال نبسته ام "
بازگشت کاسیاس ، آغاز بحث / به همراه آدان و دیگو لوپز تمرین کرد
کامل کاسیاس بازدید : 135 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)
کاسیاس برگشت و بی تردید با حضورش یک مشکل جدید پدید می آید . در فوتبال کلک زدن جایی ندارد . خوزه مورینیو با ریاکاری خاصی تصمیمی را چیزی بیش از یک هشدار انضباطی به کاپیتان رئال و نماد تیم ملی اسپانیا نبود را یک تصمیم فنی خواند . با نیمکت نشینی کاسیاس را تنبیه کرد . کاسیاس مقابل مالاگا روی نیمکت نشست و همه چیز بد پیش رفت . هم برای کاسیاس هم آدان ، هم مورینیو و هم رئال . سه روز پس از مصدومیت ایکر ، باشگاه سراغ خرید دیگو لوپز درون دروازه گرفت و دروازه بان ذخیره سویا را تا 2017 خرید .
بی تردید این یک ضربه روحی به آدان بود چرا که فهمید که از او به عنوان ابزار استفاده شده تا کاسیاس تنبیه شود و هرگز به عنوان یک راهکار صادقانه به او نگاه نشده است . جالب این که این تصمیم مورینیو درست چهار روز بعد از زمانی گرفته شد که برخی منابع مدعی شدند که کاسیاس و راموس به مدیر رئال گفته اند که اگر مورینیو بماند ، برخی بزرگان تیم خواهند رفت .
پس از آن بود که دیگو لوپز آمد و در دو بازی کلیدی مقابل بارسلونا و منچستر توانست که تیم را نجات دهد . مشکوک هستم که مورینیو او را فیکس نگه دارد ، حتی با این که می داند که دیگو لوپز بهتر از ایکر نیست و این بار یک اختلاف واقعی پدید می آید . مورینیو این بار می تواند که حرفهای خودش را داشته باشد و به زیر سوال بردن کاسیاس ، بهترین دروازه بان جهان ادامه دهد . لعنت به آن شب کذایی در مالاگا ...
کامل کاسیاس بازدید : 157 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)
خبر خوبی است . ایکر کاسیاس از نظر پزشکی مرخص شد و دیروز در اولین تمرینش با باقی گروه حضور پیدا کرد . تا کنون او تنها تمرین می کرد اما دیروز به همراه باقی دروازه بان ها بی مشکل تمرین کرد .
ایکر 55 روز پس از مصدومیتش در مستایا توانست که به میادین برگردد . او هفت هفته گذشته را به ریکاوری پرداخته است . ایکر سخت تلاش کرد تا زودتر از حد انتظار به میادین برگردد و چهار هفته زودتر از حد پیش بینی ریکاوری کرد . حالا هیچ مصدومیتی ندارد و تصمیم با مربی است که از او استفاده کند یا نه .
کاپیتان رئال مادرید آماده حضور در ترکیب تیم با توجه به بازیهای سخت پیش روست . حالا می تواند که در لاروماردا در مقابل ساراگوسا بازی کند .
کامل کاسیاس بازدید : 161 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)
داوید سانتون ، شاگرد اسبق مورینیو در اینتر در مورد شانس های رئال برای چمپیونزلیگ گفت :" با مربیگری مورینیو ، رئال مادرید می تواند چمپیونزلیگ را ببرد . "
سانتون که اکنون در نیوکاسل توپ می زند ، افزود :" خوزه ، خوزه است . یک مربی فوق العاده است . شاید بهترین مربی تاریخ . او یک قهرمانی تاریخی در اروپا برای اینتر آورد . به من این فرصت را داد تا در اینتری که تاریخ ساز شد بازی کنم و هرگز فراموش نمی کنم . مطمئنم که با رئال در چمپیونزلیگ موفق می شود . "

کامل کاسیاس بازدید : 159 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

Gonzalo Higuain HD Wallpapers 2012

گونزالو هیگوائین مقابل مایورکا دوباره به روزهای خوبش برگشت . مهاجم آرژانتینی در این بازی بسیار جنگنده و سریع بود و با جایگیری های خوبش دو گل زد و یک پاس گل داد . 
در حقیقت بازیکن آرژانتینی مدتها بود که در رئال مادرید دبل نکرده بود . آخرین بار در بازی رفت با مایورکا بود . بازیکن اسبق ریورپلاته در رئال مادرید 14 دبل ، 4 هت تریک و یک چهار گله داشته است .
مسلما اوج گرفتن هیگوائین برای کل تیم و بنزما بهتر است . هیگوائین در هفته های اخیر خیلی بهتر شده است . او خودش را در ترکیب رئال جا انداخته و برای بازیهای مهم نیز بالاتر از بنزما در ترکیب قرار می گیرد .
شاید بازی هیگوائین به چشم نیاید اما با دوندگی بسیار به خط دفاع حریف فشار می آورد و پرس می کند و مثل بازی با یونایتد در اولدترافورد می تواند که پاس گل طلایی بدهد . او با دو گلش مقابل مایورکا نشان داد که همان ال پیپیتای همیشگی است و می خواهد که دوباره به روزهای اوجش برگردد .

کامل کاسیاس بازدید : 242 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)
فرناندو مورینتس ابراز امیدواری کرد که رئال بتواند که در فینال کوپا به اتلتیکو غلبه کند . مربی فعلی تیم نوجوانان رئال توضیح داد که رئال اگر جامی را نبرد ، فصلش ناکام نمی شود .
ال مورو در مراسم معارفه فوتبال پایه در سونسکا گفت :" امیدوارم و گمان می کنم که رئال مادرید ، فینال کوپا دل ری را می برد . البته اگر کوپا یا چمپیونزلیگ را نبرند ، فصلشان ناکام نمی شود . "
مهاجم اسبق رئال گفت :" کلمه ناکامی را دوست ندارم . ورزش همین است . البته در این باشگاه فشارها خیلی زیاد است . این را می دانم چرا که هشت سال در آن جا بودم . شاید از نظر جام فصل بدی به نظر بیاید اما مسلما دستاوردهایی رئال در این فصل داشته که نمی توان آن را بد دانست . "
مورینتس در مورد تجربه مربیگری در رئال گفت :" این یک تجربه بی همتا بود . بهتر از آن چیزی بود که انتظار داشتم . کار کردن با این بچه های 18 ساله خیلی موفق است . می خواستم از صفر شروع کنم و حضور در خانه بهترین فرصت برای من بود . "

کامل کاسیاس بازدید : 124 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)
خورخه کارلوس فونسکا ، رئیس جمهور کیپ ورد اعلام کرد که مورینیو دعوتشان را برای سفر به کشور آفریقایی پذیرفته است . مربی پرتغالی قرار است که در پایان فصل سفری به این کشور داشته باشد . 
رئیس جمهور کیپ ورد به ابولا گفت :" به عنوان مربی تیمی نظیر رئال مادرید ، مورینیو خیلی شناخته شده است و مسلما این که چنین دعوتی برایش انجام شود خیلی خوشایند بود . مورینیو خیلی از این دعوت خوشش آمد و به من گفت که به کیپ ورد می آید . البته زمانش مشخص نیست اما مسلما در طول تعطیلات این کار انجام می شود . "
فونسکا گفت که به نظرش مورینیو نقش مهمی در افزایش روحیه تیمی کیپ ورد برای درخشش در جام ملت های آفریقا و رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی داشته است .

کامل کاسیاس بازدید : 138 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)
اولی هوئنس ، مدیر بایرن مونیخ گفت که به نظرش هاینکس و کلوپ می توانند در آینده مربی رئال باشند و شانس گرفتن جای مورینیو را دارند .
مدیر بایرن در مصاحبه با اسپورتال گفت :" یوپ هاینکس و یورگن کلوپ مسلما می توانند که مربی رئال مادرید شوند . آنها می توانند که مربی هر تیمی در دنیا باشند . اگر هاینکس ده سال جوان تر بود هرگز تصمیم به رفتنش نمی گرفتیم . گواردیولایی را انتخاب کردیم که 41 ساله است و کل دنیا او را می خواهند . "

کامل کاسیاس بازدید : 173 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)
رافا واران برای رئال مادرید تضمینی برای پیروزی است . مقابل مایورکا ، بازیکن فرانسوی 40مین بازی خود را برای رئال داشت که تیم مورینیو در این مدت 30 پیروزی داشته است . 
مدافع فارنسوی در تابستان 2011 با 10 میلیون یورو پیوست که به مرور پیشرفت بسیار خوبی داشت . او از این 40 بازی 11 تایش را در چمپیونزلیگ داشته است و نقش مهمی در بازیهایی نظیر سیتی و یونایتد از خود ایفا کرده است .

کامل کاسیاس بازدید : 146 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)
به نظر می رسد که در کرانه باختری تا حد زیادی آزادی بیان وجود نداشته باشد . http://www.periodistas-es.org/images/stories/NOT2013/Mahmoud-Abbas-Real-Madrid.jpgدر حقیقت یک شهروند فلسطینی به خاطر انتشاری از رئیس جمهور این کشور ، محمود عباس در حال عکس گرفتن با پیراهن رئال و فوتبال بازی کردن به یک سال زندان محکوم شد .  
آناس سعد عواد به خاطر مونتاژ عکس محمود عباس و پوشاندن پیراهن رئال به تنش به "توهین به دولت " محکوم شد . وی زیر عکسش نوشته بود :" مهاجم جدید رئال مادرید . " این شهروند 26 ساله که در شمال کرانه باختری اقامت داشت .
وکیل عواد ، ریما السعید گفت :" این حکم بی سابقه بوده است . اولین باری است که برای نظر دادن در مورد عباس این گونه محکوم می شود . این حکم مربوط به قوانین کشور اردن بود و مشخص نیست که چطور در کشور فلسطین اجرا شده است . این حکم باعث شد که آزادی بیان در سال 2013 به بدترین شکل در فلسطین آغاز شود . "
پدر عواد نیز گفت :" پسرم یک پیغام را در فیس بوک گذاشت . هدفش توهین به رئیس جمهور نبود . امیدوارم که دادگاه حکم را تغییر دهد . " والدین عواد البته نخواستند که با رسانه های خارج از این کشور مصاحبه کنند چرا که هراس داشتند که تماس های تلفنی آنها شنود شود .

کامل کاسیاس بازدید : 159 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)
اعضای کمیته بین المللی المپیک برای بازدید از مادرید در مورد پیشنهاد میزبانی در سال 2020 به برنابئو آمدند تا از برنابئو به عنوان یکی از استادیوم ها دیدن کنند . ایکر کاسیاس ، پرز و بوتراگوئنو ا زآنها استقبال کردند . نمایندگان کمیته بین المللی المپیک پیش از آمدن رسانه ها به کاسیاس پنالتی زدند . برخی از آنها نظیر کلودیا بوکل آلمانی با کریستیانو رونالدو عکس گرفتند .
کامل کاسیاس بازدید : 171 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)
انریکه کارزو ، مدیر اتلتیکو مادرید حرفی را زد که شاید در آینده باعث مضحکه شدنش بشود . وی برای فینال کوپا برای رئال مادرید کری خوانی کرد . مدیر کارزو گفت :" ما عادت داریم فینال ها را ببریم . چرا این یکی را به رئال ببازیم ؟ " اشاره او به چهار فینال اروپایی بود که اتلتیکو در سالهای اخیر برده است . وی افزود :" فینال به خاطر گنجایش برنابئو در این استادیوم برگزار می شود . فرقی هم ندارد چرا که مهم برنده شدن است . در لالیگا نیز برای رده دوم تلاش خواهیم کرد . "
کامل کاسیاس بازدید : 202 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)
" امیدواریم که این بار اتفاقات دفعات قبل تکرار نشود و همه به سلامت از بازیهای ملی برگردند . " آیتور کارانکا پیش از بازی با مایورکا این را گفت . دیروز راموس حرفهای مشابهی زد :" دوره ای با تیمهای ملی داریم و امیدواریم در این مدت همه بازیکنان سالم برگردند و هیچ مصدومیت یا ناراحتی پدید نیاید چرا که بازیهای مهمی در پیش هستند . "
کاپیتان دوم و کمک مربی رئال مادردی حسی که مورینیو و کادر مدیریتی داشتند را نشان دادند . مادریدیسموها که 17 بازیکن خود را تحویل تیمهای ملی دادند مسلما نگرانی های زیادی دارند . در این فصل مورینیو خاطرات بدی از بازیهای ملی دارد . در ماه اکتبر 19 بازیکن خود را تحویل تیمهای ملی داد که پنج تا از آنها یعنی مارسلو ، آربلوا ، کوئنت رائو ، بنزما و خدیرا با مصدومیت برگشتند . بازیکن برزیلی دچار طولانی ترین مصدومیت ممکن شد و سه ماه از میادین دور بود .




مورینیو به همین علت نگاه ویژه ای به بازیهای ملی دارد و مدام با مربیان تیمهای ملی در تماس است تا در این باره که چقدر می خواهند از بازیکنانش استفاده کنند از آنها بپرسد .
رئالی های حاضر در بازیهای ملی : آربلوا ، آلبیول ، راموس ، ژابی ، ناچو ، کوئنت رائو ، په په ، کریستیانو ، دی ماریا ، هیگوائین ، کاکا ، مارسلو ، اوزیل ، خدیرا ، مودریچ ، واران و بنزما .
کامل کاسیاس بازدید : 151 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

 رئال مادرید دارد خودش را در تاریخ فوتبال اسپانیا ثبت می کند . رئالی ها 996 پیروزی در برنابئو داشته اند و امسال می خواهند به رکورد 1000 برسند .
رئال مادرید تا پایان لالیگای امسال 5 بازی در خانه دارد که باید میزبان بتیس ، لوانته ، وایادولید ، مالاگا و اوساسونا باشد که دور از دسترس نیست که تیم مورینیو با بردن چهار تا از این پنج بازی به یک رکورد فوق العاده برسد .
رئال مادرید امسال از 14 بازی در خانه ، 12 تا را برده و فقط اسپانیول و والنسیا توانسته اند که مساوی بگیرند .

کامل کاسیاس بازدید : 193 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)
خوزه مورینیو به گفته فرانس فوتبال ، پر در آمد ترین مربی سال است . در حقیقتhttp://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/03/18/primera/1363618560_166352_1363618674_noticia_normal.jpg در هشت تا از ده دوره اخیر ، مربی پرتغالی تبدیل به پر در آمد ترین شده است . مورینیو از سال 2004 تا کنون فقط دو بار صدر را از دست داده است . در سال 2004 فرگوسن اول شد و در سال 2009 نیز لوئیز فیلیپه اسکولاری . 
مورینیو بنا بر آخرین اعلام فرانس فوتبال ، سالانه 14 میلیون یورو دستمزد می گیرد که 12 میلیون به خاطر قراردادش است و بقیه به خاطر مسائل تبلیغاتی . پس از او آنجلوتی قرارداد دارد که سالی 12 میلیون یورو می گیرد که از سال 2012 نزدیک به 1.5 میلیون یورو کمتر است .
مارچلو لیپی در گوانگژو اورگرانده ، اسالنه 11 میلیون یورو دستمزد می گیرد . در رده بعدی گاس هیدینگ از آنژی ماخاچ قلعه است که سالانه 10.8 میلیون یورو دستمزد می گیرد . کنی دالگلیش با سالانه 10 میلیون یورو در لیورپول در رده بعدی است . آرسن ونگر با 9.4 میلیون ، فابیو کاپلو با 9.2 میلیون و مانچینی ، فرگوسن و کاماچو در رده های بعدی هستند .

بکام ، صدرنشین در میان بازیکنان
در میان بازیکنان نیز دیوید بکام صدرنشین است . بازیکن فعلی پاریسن ژرمن در آستانه 38 سالگی پر در آمد ترین بازیکن جهان شده است . او در سال اخیر 36 میلیون یورو درآمد داشته که بالاتر از مسی با 35 و رونالدو با 35 میلیون یورو قرار دارد .

کامل کاسیاس بازدید : 148 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

Mesut Ozil HD Wallpapers 2012

اوزیل و کریستیانو یک زوج درخشان و قابل اتکا هستند . این دو کاملا با همدیگر هستند . بازیکن شماره 10 می سازد و بازیکن شماره 7 می نوازد . اوزیل در سه فصلی که در رئال مادرید بوده 24 گل به کریستیانو داده که رکورد فوق العاده ای بود .
کریستیانو و اوزیل یک زوج فوق العاده هستند . اوزیل از زمان پیوستنش به رئال ، در دو سال و نیم اخیر 67 پاس گل داده که 24 تایش به کریستیانو بوده اند . یعنی 35 درصد پاس گلهای اوزیل به ستاره پرتغالی بوده است .

کامل کاسیاس بازدید : 179 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

Raphael Varane Real Madrid HD Wallpapers 2013

رافائل واران جایگاهش را در ترکیب رئال تثبیت کرده است . بازیکن فرانسوی در مرحله کلیدی فصل خودش را در ترکیب رئال جا انداخته که کسی برایش نیست که زوج راموس - په په متلاشی شده است . 
این بازیکن پس از چند ماه فوق العاده توانسته که خودش را تثبیت کند . واران ، کاروالیو و آلبیول تا پیش از این مدافعانی ذخیره برای زمان مصدومیت یا محرومیت په په و راموس بودند اما حالا مدافع فرانسوی تبدیل به یار فیکس ترکیب شده است .
بازیکن فرانسوی کاری را کرده که در ابتدا غیرممکن به نظر می رسید . مصدومیت په په به واران فرصت داد تا در ترکیب قرار گیرد که او در دو ماه غیبت بازیکن پرتغالی نهایت بهره را برد . واران به حدی خوب بود که په په را هم نیمکت نشین کرد .
حالا کسی نمی تواند به جایگاه واران دست بزند . مورینیو شیفته این بازیکن فرانسوی شده و می خواهد او را در ترکیب اصلی حفظ کند . واران در بازیهای مهمی نظیر بارسا و منچستر هم در ترکیب اصلی قرار گرفت تا په په به نیمکت برود .
بی تردید درخشش واران ، معمایی را در ذهن مورینیو در مورد خط دفاع باز می کند . طبیعتا استفاده از بازیکن فرانسوی حضور په په و راموس را به خطر می اندازد . بازیکن پرتغالی در پست دیگری نظیر هافبک وسط تست می شود و راموس نیز احتمال دارد که دفاع راست شود تا جای آربلوا را بگیرد .

کامل کاسیاس بازدید : 151 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

 لوکا مودریچ ، هفابک کروات رئال مادرید نشان داده که توان زیادی در زدن ضربات از راه دور دارد . بازیکن کروات مقابل مایورکا یک گل تماشایی زد تا ضربه زیبایی که در اولدترافورد زد را تکمیل کند . جالب این که گل دیگرش در رئال هم مقابل ساراگوسا با شوت از راه دور بود . 
مودریچ در فصل اول حضورش در رئال سه گل زده که هر سه گلش با شوت از بیرون محوطه جریمه بوده اند . او روز به روز با فوتبال رئال هماهنگ تر می شود و حالا نشان می دهد که می توان روی شوتهای از راه دور تماشایی او نیز حساب کرد .

کامل کاسیاس بازدید : 120 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

Spanish Super Cup FC Barcelona VS Real Madrid Wallpapers HD

رئال مادرید و بارسلونا در جلسه ویکتوریانو سانچز آرمینیو ، رئیس کمیته داوران اسپانیا با مربیان باشگاه های لالیگایی حضور نیافتند . در این جلسه قرار بود که در مورد مسائلی نظیر برخورد مربیان با داوران و اخراج هایشان با آنها صحبت شود . 
این جلسه صبح امروز برگزار شد که فقط هشت تا از 20 تا تیم لالیگا در این جلسه مربیانشان را به عنوان نماینده فرستاده بودند : بتیس ، ختافه ، مایورکا ، سوسیه داد ، اوساسونا ، والنسیا و سلتا . مونو بورخوس ، دستیار سیمئونه نیز در این جلسه حاضر شده بود .

تعداد صفحات : 121

درباره ما
آیدی نیمباز=*iker...casillas* شماره پیامک09393053332
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • خرید گیفت کارت پی اس ان 20 دلاری ارزان
  • فرش 1000 شانه
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • *real*
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • چهارشنبه 17 خرداد 1396
  • پنجشنبه 19 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • دوشنبه 02 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • دوشنبه 15 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • پنجشنبه 05 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • دوشنبه 04 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • يکشنبه 11 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 03 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • يکشنبه 3 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • نظرسنجی
    فقط ؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3614
  • کل نظرات : 798
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 879
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 285
  • بازدید امروز : 237
  • باردید دیروز : 886
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,885
  • بازدید ماه : 1,885
  • بازدید سال : 104,219
  • بازدید کلی : 1,993,444