loading...
★★★هواداران رئال مادرید★★★
کامل کاسیاس بازدید : 131 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)
پرشور ترین هواداران فوتبال در جهان منتظر رئال در بازی مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ هستند . رئال مادرید بازی رفت را 3-0 برده و نگرانی در مورد این بازی ندارد . اما سابقه رئال در زمین استانبول باعث می شود که این بازی کمی حیثیتی باشد . در حقیقت امشب در علی سامی ین سر و صدای زریادی به پا خواهد بود . این استادیوم در کل دنیا از نظر سر و صدای هوادارانش رکورد دار است . در حقیقت صدای هواداران در این استادیوم به 131 دسی بل می رسد . در حقیقت از 120 دسی بل به بالا ، به پرده های گوش آسیب می رسد . این معیار در روز 18 مارس 2011 و در بازی میان گالاتاسرای و فنرباعچه گرفته شد . با استفاده از یک موتور صدا و با حضور نماینده رسمی گینس ، این رکورد با 13.76 دسی بل صدا ثبت شد . گالاتاسرای آن بازی را البته 1-2 باخت . هواداران هیچ تیم دیگری در دنیا به این رکورد نرسیده اند . در حقیقت یک هواپیما در زمان بلند شدن از جایش در حدود 140 دسی بل صدا ایجاد می کند .
کامل کاسیاس بازدید : 141 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)
کار صعود برای گالاتاسرای مشکل شده است اما موسلرا ، دروازه بان اروگوئه ای گالاتاسرای با وجود شکست 3-0 در بازی رفت ، امیدوار است :" تا آخرین لحظه تلاش خواهیم کرد . " وی افزود :" می دانیم که بازی بسیار مشکلی در پیش است و باید مقابل یکی از بهترین تیمهای جهان قرار گیریم . رویاپردازی نمی کنم اما به تلاشمان ادامه خواهیم داد . " وی در مورد کاسیاس گفت :" بی تردید بهترین است . نیمکت نشینی او یک تصمیم فنی است و باید به آن احترام گذاشت . " وی در مورد مطرح شدن نام کاوانی پیرامون رئال گفت :" او به کار رئال می آید . امیدوارم این اتفاق رخ دهد . "
کامل کاسیاس بازدید : 112 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)
ایکر ممکن است که امشب در عین ناباوری ، دروازه بان فیکس رئال مادرید در علی سامی ین باشد . پس از جنجال در مورد " عدم آمادگی کاسیاس در مورد رقابت " و حرفهای ناخوشایند کارانکا در مورد دروازه بان مستولزی ، حالا خبر می رسد که هیچ بعید نیست که مورینیو امشب دیگو لوپز را فیکس کند . اگر کاسیاس امشب در ترکیب قرار گیرد ، برای اولین بار از 23 ژانویه یعنی 77 روز پس از مصدومیتش در ترکیب قرار می گیرد . مورینیو البته در صحبت های اخیرش از طریق خودش یا کارانکا به تمجید از دیگو لوپز خوانده بود و او را آماده تر از کاسیاس دانسته بود . بازی امشب حالت تشریفاتی دارد و هیچ بعید نیست که مورینیو پس از تمجید های اخیرش از کاسیاس او را در علی سامی ین مورد استفاده قرار دهد .
کامل کاسیاس بازدید : 131 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)
. 2 چیز خیلی زود فراموش میشن. 1- خوبیه بی منّت 2- فوتبال ازین مورد اول فقط یه چیز میشه گفت: ایکر داره چوبه خوبی هاش به رئال رو میخوره. شاید اگه ایکر هم مثه کاکا به باشگاه فشار میاورد و 9 میلیون دستمزدش بود , الآن همه داشتن سر و دست میشکستن که وای بازیکن 9 میلیونی رو نیمکته! شاید اگه ایکر یه بار ناز میاورد الآن ضایع ترین گل ها رو هم میخورد بازهم رو نیمکت نمیشست.مثه رونالدو!فقط کافی بود یه بار بعد از گل تو برنابئو دستشو به تیرک نمیزد! اما بگذریم,ایکر به خاطر خوبی های بی منّتش ایکره!جز این رفتار هم چیزی ازش انتظار نمیره. خودمون هم خوب میدونیم ایکر هم خوب میدونه آماده بازی کردن نیس فقط هم باس تمرین کنه تا به سطح فعلی لوپز برسه سطحی که شاید سطح معمولی ایکر باشه!و مثه قبل از مصدومیتش سه تا کلین شیت متوالی کنه برامون! ایکر هم که باشی مهاجمان حریف تعارف نمیکنن.همینطور که رونالدو هم باشی مدافعان تعارف نمیکنن.فقط کافی یه بازی بد باشی تا برنابئو هو کنه تورو. آقا مهاجم که میاد گل بزنه نمیپرسه که تو اسطوره ای یا نه!میزنه میره. ایکر که باشی دقیق تر هم میزنه. ایکر هم باشی بعد از دو ماه مصدومیت باید بشینی روی نیمکت تا خوب شی. ایکر هم باشی از په په و کاروالیهو برای مورینیوی پرتقالی عزیزتر نیستی! در پایان هم من چندتا سوال از شما دارم در رابطه با تیم ملی اسپانیا! آیا مونترال از آلبا بهتر نیست؟ آیا دخیا از اون کچل بهتر نیست؟ آیا پدرو از ماتایی که آقای پاس گل لیگ انگلیس هست بهتره؟از سیلوا چی؟از کازورلا چی؟آیا حضور بوسکتس در ترکیب اسپانیا بیخود نیست؟ آیا تازگی ها ویا گلی به سر اسپانیا زده؟ آیا تورس و مونینیان و سولدادو از ویا بهتر نیستند؟ چرا بازیکنان باقی تیم ها بخاطر بوسکتس باس رو نیمکت بشینن؟در حالی که آلونسو به پست غیر تخصصیش فرستاده میشه! این ها همه سوال هایی بی جواب هستند .فیکس کردن ایکر در این دوره هم یک سوال بی جوابه که البته مورینیو با این که تهمت غیر رئالی بودن بهش زده میشه اینو خوب میدونه ولی دل بوسکه به ظاهر رئالی نه!خیلی جالبه.
کامل کاسیاس بازدید : 161 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)
کیکو کاتالان ، مدیر لوانته از عملکرد تیمش در برنابئو تقدیر کرد و افزود :" تا پیش از 2-1 خوب بودیم و منتظر فرصتمان بودیم . اما آنها خیلی خوب بودند . انتظار دو گلشان را در نیمه اول نداشتیم . رئال در پائین ترین سطحش تو را می کشد. " تمدید قرارداد خوان ایگناسیو :" وقتی در لیگ ماندیم در موردش صحبت می کنیم . " هدف :" رویایمان بقا و ارائه فوتبال تماشایی است . اروپا ؟ باید ببینیم . "
کامل کاسیاس بازدید : 129 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)
رئال مادرید در یک بازی یک طرفه مقابل لوانته به تکرار نتیجه بازی رفت و پیروزی چهار بر یک مقابل تیم والنسیایی دست پیدا کرد . رئال مادرید در شبی که کار را با حضور کریستیانو ، اوزیل و دی ماریا روی نیمکت شروع کرده بود ، به لطف سوپرگل هیگوائین و پنالتی کاکا در نیمه اول ، توانست که لوانته را شکست دهد . بازی تقریبا یک طرفه بود . لوانته کلا ، دو یا سه موقعیت داشت که یکی از آنها را به گل بدل کرد و رئال مادرید نیز با این که موقعیت های فراوانی داشت ، با درخشش مانوا ، دروازه بان لوانته تا دقیقه 80 فقط دو گل زده بود اما بالاخره در دقایق پایانی اوزیل و کریستیانو هم گلزنی کردند . در حالی که بازی در اختیار رئال مادرید بود ، این لوانته بود که روی یک ضد حمله برق آسا به گل رسید . رئال مادرید هم قبل از این گل و هم بعد از این گل بازی را به طور کامل در اختیار داشت اما با عملکرد نه چندان مناسب کایخون و بنزما در فاز هجومی ، موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست می رفت . لوانته گمان می کرد که با ارائه یک بازی تدافعی می تواند نتیجه را حفظ کند اما این هیگوائین بود که با یک قیچی برگردان تماشایی به صورت تکضرب دروازه حریف را گشود تا رئال را به بازگرداندن نتیجه امیدوار کند . چند دقیقه بعد کاکا نشان داد که به خوبی عنوانی را کسب کرده که کایخون در فصل گذشته صاحبش بود : سلطان بازیهای تشریفاتی و کم اهمیت . بازیکن برزیلی که در بازیهایی نظیر بارسلونا نشان داده که در بازیهای بزرگ عیارش چندان قابل اعتنا نیست ، در مقابل ختافه یک پنالتی گرفت و خودش پنالتی را هم گل کرد تا حداقل نشان دهد که بر خلاف کایخون ، بی خاصیت نیست . در نیمه دوم کریستیانو جای کایخون را گرفت تا جان تازه ای به تیم بدهد . ورود دی ماریا به جای کایخون نیز این امید را می داد تا بازی رئال انرژیک تر شود اما نبود یک هافبک طراح همچون اوزیل نگذاشت که موقعیت های رئال چندان جدی باشند . بنزما در شبی که همچنان در حال و هوای ماه های اخیرش و بازیهایش در تیم ملی فرانسه بود ، چندان موثر ظاهر نشد و اکثر ضرباتش بی دقت بودند و کریستیانو نیز تا پیش از حضور اوزیل نقش خود را درون زمین پیدا نکرده بود . اما بالاخره حضور اوزیل بود که رئال مادرید را راه انداخت . بازیکن آلمانی با هوش و نبوغش باعث جلو کشیدن رئال مادرید شد . هیگوائین با یک پاس به عقب عالی ، کریستیانو را در یک موقعیت عالی قرار داد تا بازیکن پرتغالی به روند گلزنی خود به رئال مادرید ادامه دهد . دقایقی بعد بازیکن پرتغالی ، مسعود را در موقعیت دروازه خالی قرار داد تا بازیکن آلمانی نیز گلزنی کند . در دقایق پایانی هم دی ماریا با سختکوشی توپ را به اوزیل رساند و مسعود نیز گل بعدی را زد . تنها موقعیت جدی لوانته در نیمه دوم نیز روی اشتباه دیگو لوپز به دست آمد که کم تجربگی بازیکنان ایگناسیو مارتینز باعث شد که این موقعیت از دست برود . به هر صورت شاید مهمترین نکته این بازی را بتوان مقایسه بنزما و هیگوائین دانست . هر دو در بازی قبلی با گالاتاسرای گلزنی کرده بودند . در این بازی هر دو فیکس شده بودند و می شد که به طور جدی با هم مقایسه شوند . ال پیپیتا یک سوپرگل به ثمر رساند و یک پاس گل داد . اما بنزما هیچ اثری نداشت . این در حالیست که تعویض شدن بنزما در دقیقه 75 این احتمال را پدید آورد که بنزما در استانبول فیکس شود . حالا باید دید که مورینیو اصل شایسته سالاری را رعایت می کند یا همچنان به بازیکنی که محبوب خودش و مدیر تیم است ، فرصت می دهد .
کامل کاسیاس بازدید : 153 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)
یکی از هنرهای ما ایرانی ها توجیه کردن است . گاهی اوقات طوری با عذر و بهانه ، کاری را توجیه می کنیم که حتی خود شخصی که حرکتی را انجام داده هم نمی تواند باور کند که چنین نیتی پشت کارش بوده است! بحث امروز من نه پیامی دارد ، نه مفهومی و نه حرفی ! فقط غرض مقایسه است . جملات زیر با جستجو در میان کامنت های چهار ماه اخیر دوستان از همین سایت برداشته شده است ، نظراتی در ارتباط با ترجیح داده شدن آدان به کاسیاس در مقابل مالاگا ، سوسیه داد و ... که شاید به نوعی عذری باشد بدتر از گناه ! : "مورینیو لالیگا رو بیخیال شده. آدان رو هم به این خاطر گذاشت که بعدا بتونه به جاش از کاسیاس توی کوپا دل ری استفاده کنه " "مورینیو واس این به آدان بازی داده بود که میخواست با خاطره ای خوب از رئال بره .. چون آدان ژانویه میره ..." "شاید همین ادان هرجا به جز رئال بازی میکرد ستاره میشد..فقط به خاطر ایکر بود چند سال نیمکت نشین رئال شد" "مورینیو کار خوبی میکنه که از آدان در لالیگا استفاده میکنه چون میدونه که دیگه نمیشه بردش " "ناراحت نباشید ادان مارو میبره بالا هم بازی با منچستر هم بارسا" مورینیو باید به دروازه بان دوم بازی میداد و در آینده هم باید به آدان بازی بده. خب ممکنه در یک بازی مهم چمپیونز خدای نکرده ایکر اخراج و یا مصدوم بشه. باید دروازه بان دوم تیم اعتماد به نفس داشته باشه.” "استيل آدان برا دروازه باني خيلي خوبه حتي بهتر از ايكر اما مشكلش بازي نكردنه ، ادم آينده داري هست مطمئن باشيد اگه بازي كنه خيلي بهتر از ده خيا ميشه" “بابا بیخیال شین تو رو خدا.مگه تیم یه دروازه بان ذخیره ی خوب نمیخواد؟بابا چه اشکالی داره هر از گاهی آدان بازی کنه؟.ما فقط الان رو میبینیم ولی مورینیو اون روزهایی رو هم میبینه که به هر دلیلی کاسیاس نتونه گلر باشه." برایم بامزه است که توجیه این دوستان را در این باره بدانم که چرا آدانی که در آن زمان این قدر سنگش را به سینه زدید ، حالا باید به سکوها فرستاده شود؟ یعنی آدان که به زعم مربی از کاسیاس ، بهترین دروازه بان پنج سال اخیر جهان بهتر بود ، در سطح رقابت با دیگو لوپز نبود که حتی یک بازی هم در این مدت به او فرصت داده نشد تا خودنمایی کند ؟ اگر به قول شما به خاطر بی اهمیت شدن لالیگا ، آدان در ترکیب قرار گرفته بود ، چرا حالا خبری از او نیست ؟ مخالفت ما با این تصمیم از حمایت های کورکورانه شما درست تر نبود؟ خوی جنجالی مورینیو از دیرباز خلق و خویی جنجال ساز داشته است . باشگاه نیز این را می دانست اما با توجه به این که به توان فنی او واقف بود پی این شخصیت جنجالی او را به تنش مالید. در دو سال اول ، مربی پرتغالی همین رویه را پیش گرفت . او به یوفا ، داوری ها ، برنامه ریزی بازیها ، گواردیولا ، پرسیادو و ... . در برخی از این موارد نظیر ناداوری ها علیه رئال و برنامه ریزی نامناسب سازمان لیگ اسپانیا ، حق با او بود که هواداران و مطبوعات مادریدی جانانه در این باره از او حمایت کرده و می کنند . اما مربی پرتغالی در فصل سوم حضورش در رئال ، رویه ای عجیب را در پیش گرفت . در ادامه مخالف خوانی هایش ، این بار تیرش را به خود رئال مادرید هدف گرفت . آقای مربی هواداران سنتی و قدیمی رئال مادرید را نشانه رفت. آنهایی که به آکادمی باور داشتند . مربی در اقدامی عجیب ، آکادمی رئال را با خاک یکسان کرد . در شرایط فعلی در مورد این انتقادات برای من یک سوال پیش آمده است که بحثش مفصل است اما فعلا به همین جمله اکتفا می کنم و بحث را به وقتی دیگر موکول می کنم : مورینیویی که از توریل انتقاد می کرد که چرا به بازیکنان 22 ساله فرصت می دهد ، چرا خودش کاسمیروی 22 ساله را از برزیل به آکادمی رئال برد تا جای امثال الکس فرناندز و خوزه رودریگز را بگیرد ؟ آیا حرفهای آن موقعش به جز یک "پز" تبلیغاتی بود تا کسی به اشتباهات آن موقع خودش اشاره نکند ؟ هماورد طلبی بعدی و اصلی مورینیو در مورد ایجاد تفرقه میان هواداران رئال با ایجاد بحث کاسیاس بود . زمان نشان داد که علم کردن بحث آدان ، تنها دلیلی برای تلافی کینه های دیرینه از کاپیتان رئال بوده است ، در غیر این صورت نه آدان در حدی بود که بتواند با کاسیاس رقابت کند و نه آن موقع نیازی بود که کاسیاس به چالش کشیده شود . آنهایی که آن زمان از تصمیم مورینیو مبنی بر استفاده از آدان حمایت کردند که نمونه پیامهایشان در بالا یادآوری شد ، باید به این خاطر که "عذر بدتر از گناه " آورده اند ، شرمسار باشند . در حال حاضر هیچ کس تردیدی ندارد که دیگو لوپز حداقل به خاطر زحمتی که در بازیهای چمپیونزلیگ کشیده ، نمی شود که جایگاهش را در ترکیب دستکاری کرد و رئالی ها اطمینان دارند که تا سال 2017 در کنار کاسیاس یک دروازه بان مطمئن خواهد داشت . مشکل اصلا این نیست که کاسیاس در ترکیب بماند یا دیگو لوپز . مشکل این جاست که ایکر سه هفته پس از بازگشت از مصدومیتش هنوز در لیست هم قرار نگرفته است تا حداقل در بازیهای کم اهمیت تر نظیر ساراگوسا به آمادگی کامل برسد . نکند مورینیو می ترسد که ایکر به حدی خوب باشد که دیگر نتواند او را کنار بگذارد ؟! در حالت عادی و اگر ماجرای چهار ماه پیش و بازی کردن های نا به جای آدان در پیش نبود ، بحثی در مورد بقای دیگو لوپز در بازیهای مهم در ترکیب باقی نمی ماند . اما سابقه رفتار ناپسند مربی با نماد رئال است که باعث می شود برخی به چشم بدبینی به استفاده نکردن از کاسیاس نگاه کنند . گمان می کنم مورینیو نیز از این بحث کاملا لذت می برد و می خواهد تا جایی که می تواند ، سوار بر موج تفرقه افکنی باشد . او به جای آرام کردن جو و گفتن این که "از کاسیاس به خاطر تمام تلاش هایش در سه سال اخیر در تیمم ممنونم که از بخش های کلیدی تیم من بود اما فعلا نظر من به استفاده از دیگو لوپز است " مدام بحث مقایسه میان دیگو لوپز و ایکر را داغ می کند. طبیعی هم هست . او دوباره سوژه جدیدی پیدا کرده است تا خودش عکسش روی کیوسک روزنامه ها باشد و نه بزرگترین دروازه بان جهان . این بار به جای زیر سوال بردن سران باشگاه ، بازیکنان ، هواداران ، آکادمی و ... مربی با استفاده از اسم بزرگ کاسیاس ، میان هواداران تفرقه ای بی دلیل ایجاد می کند . جای تعجبی هم ندارد . کسی که بحث مضحک " آدان یا کاسیاس ؟" را پدید آورده بود تا دروازه بان متوسطی نظیر آدان این افتخار را داشته باشد تا با بهترین دروازه بان پنج سال اخیر جهان مقایسه شود ، چرا نخواهد که بحث " دیگو لوپز یا ایکر ؟ " داغ باشد ؟ این خود هواداران هستند که باید هوشیار باشند ، به خصوص آنهایی که چهار ماه پیش بی دلیل از آدان حمایت کردند ، حالانباید فریب این فرافکنی را بخورند .
کامل کاسیاس بازدید : 169 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)
کاسیاس 72 روز پس از مصدومیتش به لیست رئال مادرید برگشت . مورینیو می خواهد او را ذخیره دیگو لوپز کند . مربی پرتغالی سه دروازه بان را در لیستش قرار داده است : دیگو ، ایکر و خسوس . آدان از لیست خط خورده و امروز دروازه بان کاستیا هم خط می خورد . ایکر آماده زمانی است که مورینیو تصمیم بگیرد . دیروز دستش را در صفحه اینستاگرام خود نشان داد . مصدومیتش دیگر مربوط به گذشته است و اثری از آن نبوده است . کاسیاس از زمان اولین بازیش در لیگ در سن مامس در سال 1999 ، کلا در 126 بازی رسمی فیکس نبوده است : 71 بازی روی نیمکت و 55 بازی در لیست نبوده است . چهار بار هم به عنوان یار ذخیره به میدان آمده است : مقابل اتلتیکو در سال 1999 ، برای گرفتن زای بیتزاری که کارت قرمز گرفته بود ، در فینال چمپیونزلیگ 2002 برای گرفتن جای سزار که مصدوم شده بود . در 18 ژانویه 2006 در کوپا مقابل بتیس که جای دیگو لوپز را گرفت که مصدوم شده بود . امسال هم مقابل سوسیه داد پس از اخراج ایکر به میدان امد . در حقیقت کاسیاس در 13 سال حضورش در لالیگا سه دوره غیبت طولانی داشته است . در بقیه بازیها غلت نبودش استراحت بوده است یا در ابزیهای تشریفاتی تر در کوپا و چمپیونزلیگ . اولین غیبت بزرگش در دوران توشاک بود . اولین بازیش را در سپتامبر 1999 انجام داد که در دربی جایگزین بیتزاری پس از اخراجش شد . اما از 12 دسامبر تازه در ترکیب قرار گرفت . در سال 2002 ، دل بوسکه به عنوان یک تصمیم فنی از سزار بالاتر از او استفاده کرد . ایکر از 27 فوریه تا 15 می یعنی در 18 بازی پیاپی نیمکت نشین بود تا این که در گلاسکو ناجی تیم شد . سومی هم پس از مصدومیت اخیرش بود اما حالا برگشته است .
کامل کاسیاس بازدید : 145 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)
روز 18 ژآنویه 2012 ، رئال مادرید با نتیجه 1-2 به بارسا در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری باخت . این آخرین شکست در برنابئو بود . از آن موقع تا کنون 474 روز و 38 بازی رسمی می گذرد و رئال در استادیومش 31 برد ، هفت تساوی ، 117 گل زده (3.1 در هر بازی) و 32 گل خورده (0.8) کسب کرده است . 27 حریف از آن موقع تا به حالا به استادیوم رئال آمده اند . بارسا و والنسیا با سه دفعه رکورد دار هستند. بارسا دو بار باخته و یک بار مساوی کرده و والنسیا دو بار مساوی کرده و یک بار شکست خورده است . کریستیانو در این یک سال و سه ماه با زدن 46 گل در خانه یعنی 39 درصد از گلهای تیمش خوش درخشیده است . با مقایسه با روند تیمهای بزرگ در لیگهای اروپایی در این 38 بازی ثبات بیشتری وجود داشته است . هیچ تیمی در این مدت در خانه اش شکست ناپذیر نبوده است . فقط پورتو با 24 بازی بی شکست از 16 فوریه 2012 تا کنون از این حیث رکرود دار است . اتلتیکو که 24 بازی پیاپی شکست نخورده بود ، مقابل روبین کازان رکوردش شکسته شد و بارسا نیز پس از شکست به رئال در جام حذفی ، پس از 22 بازی در خانه شکست خورد .
کامل کاسیاس بازدید : 149 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)
رئال مادرید با دی استفانو ، دسته کرکس ها ، کهکشانی ها و تیم مورینیو . حالا تیم مربی پرتغالی با گلبارانش مقابل گالاتاسرای دارد تاریخ ساز می شود . اگر رئال در استانبول کار صعودش را قطعی کند ، می تواند به تاریخ ملحق شوند . رئال مادرید مورینیو برای سومین سال پیاپی دارد به نیمه نهایی چمپیونزلیگ می رسد . رکوردی که در تاریخ رئال در این تورنمنت فقط سه بار تکرار شده است . رئال مادرید دی استفانو که پنج دوره پیاپی به این مرحله رسید که در همه اش قهرمان شد بین سالهای 55 تا 60 ، در این زمینه رکورد دار است . 29 سال طول کشید تا رئال دوباره سه دوره پیاپی تا نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا برود . این بار کار لئو بین هاکر بود که با دسته کرکس ها بتواند که بین سالهای 86 تا 89 به نیمه نهایی اروپا برود . اما دومین رکورد برتر تاریخ رئال درست پیش از آغاز دوره کهکشانی ها به ثمر نشست . رئال چهار دوره پیاپی بین سالهای 99 تا 2003 تا نیمه نهایی اروپا بالا رفت که در همه شان دل بوسکه مربی رئال بود که در دو تایش به قهرمانی رسید . حالا رئال مادرید مورینیو این فرصت را دارد تا به این دسته تاریخی ملحق شود . فقط بازی برگشت مقابل گالاتاسرای باقی مانده تا رئال به این رکورد برسد . رئال مادرید بین هاکر تنها تیمی بود که با وجود رسیدن به سه نیمه نهایی پیاپی به قهرمانی نرسید . مورینیو توانست که شرایط رئال در چمپیونزلیگ را عوض کند و اجازه ندهد که تیم مدام در مرحله یک هشتم نهایی اوت شود . در 10 دوره قبلی ، 21 مربی در رئال سر کار آمده بودند . مورینیو به دنبال هفتمین نیمه نهایی خود است . از فصل 03-02 تا کنون ، گواردیولا ، فرگوسن و آنجلوتی فقط چهار بار به این مرحله رسیده اند و رافا بنیتز سه بار . مورینیو از این حیث رکورد دار است . ایکر کاسیاس با رسیدن به چهار نیمه نهایی پیاپی در دوره دل بوسکه ، تنها بازیکن ترکیب فعلی رئال است که چنین رکوردی دارد . بدین ترتیب ایکر می تواند برای دومین بار برای سومین نیمه نهایی پیاپی در اروپا بدرخشد . طبیعتا رئال اگر به چمپیونزلیگ برسد می تواند جامهای آسان تری نظیر سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان را هم به کارنامه اش اضافه کند که این را می توان رکوردی درخشان به شمار آورد . از طرفی بردن چمپیونزلیگ می تواند آینده مورینیو را تعیین کند . او در پورتو و اینتر نیز پس از قهرمانی در اروپا از تیم جدا شد و حالا در رئال نیز این اتفاق می تواند تکرار شود . هر چند که شاید مربی پرتغالی بدش نیاید که در رئال بماند و با بردن سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان ، دو جامی که در کارنامه اش کم دارد را کسب کند .
کامل کاسیاس بازدید : 169 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

رئال مادرید در ماه نوامبر تصممی گرفت که قرارداد مارسلو را که تا پایان فصل 15-2014 اعتبار دارد ، برای سه فصل دیگر و تا ژوئن 2018 تمدید کند . باشگاه درست پس از مصدومیت این بازیکن برنامه های تمدید قرارداد را چید تا این بازیکن برای ریکاوری از مصدومیتش از نظر روحی در شرایط خوبی قرار داشته باشد . 
این قرارداد به خصوص از نظر مالی یک انگیزه بزرگ باری مارسلو بود . او پس از تمدید قراردادش در سال 2009 دستمزدش به سالانه 2.3 میلیون یورو رسیده بود و حالا با قرارداد جدید این دستمزد به سالانه 4 میلیون یورو رسید .
رئال مادرید بدین ترتیب قرارداد یکی از محبوب ترین بازیکنانش را تمدید می کند ، نه تنها میان هواداران بلکه در میان هیئت مدیره و فلورنتینو پرز . مدیر رئال مادرید همیشه علاقه زیادی به این بازیکن شوخ طبع داشته است . درون ساختمان باشگاه ، همه مارسلو را یکی ا زکلیدی ترین بازیکنان تیم اصلی می دانند :" بهترین دفاع چپ دنیا را در اختیار داریم و نمی خواهیم اجازه بدهیم که برود . "
مارسلو که به زودی 25 ساله می شود ، در فصل نقل و انتقالات زمستانی 07-2006 با 6 میلیون یورو به همراه گاگو و هیگوائین به رئال پیوست . رئالی ها او را در حالی از فلومیننزه خریدند که به چشم روبرتو کارلوس آینده به او نگاه می کردند .
با تمدید قرارداد جدیدش ، خط دفاع رئال مادرید خیالش بابت حضور در باشگاه تا سالهای متمادی راحت خواهد بود . به استثنای کاروالیو که در تابستان می رود ، آربلوا ، په په و آلبیول تا 2016 قرارداد دارند ، واران ، راموس و کوئنت رائو هم تا 2017 . بدین ترتیب مارسلو بیش از بقیه ماندنی خواهد بود .
در تابستان گذشته هم قرارداد دی ماریا تا 2018 تمدید شده بود یعنی به اندازه مدت قرارداد جدید مارسلو . مسئله بعدی مربوط به کریستیانو خواهد بود .

کامل کاسیاس بازدید : 151 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

یوفا ترکیب برترش برای دور رفت مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ را اعلام کرد که ژابی و کریستیانو دو نماینده رئال هستند . کابایرو از مالاگا و آلوس از بارسا نیز در این ترکیب هستند . 
ترکیب ایده آل بدین شرح است : کابایرو ، دانیل آلوس ، تیاگو ، دانته ، آلابا ، گوندوغان ، ژابی ، روبن ، ایبرا ، کریستیانو و ماندزوکیچ

کامل کاسیاس بازدید : 148 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

پاس گلی که مایکل اسین در مقابل گالاتاسرای داد ، اولین پاس گلش در دو سال اخیر در چمپیونزلیگ بود . آخرین پاس گلش در چمپیونزلیگ به دیدیه دروگبا بود ، کسی که چهارشنبه در پیراهن زرد و قرمز گالاتاسرای در مقابلش قرار گرفت .
در روز 12 آوریل 2011 ، اسین در چلسی در اولدترافورد پاس گل داد . آن بازی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ بود . حالا گالاتاسرای در دور رفت مرحله یک چهارم یک پاس گل عالی به بنزما داده است .

کامل کاسیاس بازدید : 173 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

یکی از ویژگی های عجیب و باورنکردنی رافائل واران ، کنار آمدنش با فشارهاست . عادی نیست که یک پسربچه 19 ساله بتواند که این قدر راحت با مسئولیت بزرگی که روی دوشش است ، کنار بیاید . هرگز حواسش پرت نمی شود و هرگز تحت تاثیر قرار نمی گیرد . او به توانایی های خودش باور دارد و مشکلی ندارد تا بهترین مهاجمان جهان را به چالش بکشد . واکنش بی جا ندارد و گیج نمی شود . با لطافت و ظرافت درون زمین کارش را انجام می دهد . واران یک موج مثبت را به تیم منتقل می کند . هم با توپ و هم با رغفتارش که این باعث می شود که از موضع خودش یک امتیاز با ارزش باشد . برای درک بیشتر می توان به په په نگاه کرد . او بر خلاف بازیکن پرتغالی عصبی نمی شود . نمی گویم که په په بازیکن بدی است اما از حیث اخلاق درون زمین ، واران کاملا با او متفاوت است . 
بی تردید رئال به یک مرد آرام در خط دفاعش نیاز دارد . کسی که بتواند قلب خط دفاع باشد . برای انرژی دادن بازیکنان دیگری هم هستند . کسانی که بتوانند که دمای بازی را به حدی که نیاز است ، برسانند . واران چیز دیگری است . یک تیغه مناسب ، دقیق و بران . لنگری است که نیاز به بازی او حس می شود . با سرعتی رخشان واکنش نشان می دهد . با اقتداری غیرمعمول وارد محوطه جریمه می شود . اقتداری که با توجه به سنش باورنکردنی به نظر می رسد . وقتی که مسی را محو خودش کرده بود ، برنابئو نمی توانست که دست از تشویقش بردارد . او تعصب ده فلیپه ، زوکو ، بنیتو ، پیری ، آلکورتا ، ماکدا ، تندیو ، هیرو ، سانچیس و بسیاری از دفاع وسط های اسطوره ای رئال را یک جا دارد .

کامل کاسیاس بازدید : 169 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

                      

کریستیانو رونالدو بازیکنی است که بهترین رکورد را در زمینه زدن گل اول در چمپیونزلیگ دارد . در حقیقبت بازی با گالاتاسرای یازدهمین باری بود که ستاره پرتغالی اولین گل تیمش را در چمپیونزلیگ می زد . او از این حیث از مسی با 9 و رائول با هشت بار زدن اولین گل تیمشان بالاتر است . 
طبیعتا زدن گل اول در بازیهای حذفی چمپیونزلیگ خیلی مهم است و آمار نشان می دهند که کریستیانو از این حیث توانسته که رکورد درخشانی را به جای بگذارد .

کامل کاسیاس بازدید : 145 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)
 آیتور کارانکا در کنفرانس مطبوعاتی پس از تمجید از ایکر و دفاع از عمدی نبودن کارت های ژابی و راموس ، درمورد نیمکت نشینی په په گفت :" او مثل هر بازیکن دیگری روی نیمکت ممکن است بنشیند . ما سعی می کنیم که بهترین ترکیب را انتخاب کنیم . هر ترکیبی که باشد بحث ها و ابهاماتی را به دنبال دارد . مشخص کردن ترکیب ، ماموریت اصلی هر مربی است . این که ترکیبی را انتخاب کند که فکر می کند که برای هر بازی بهتر است . در هر بازی به دنبال بهترین انتخاب هستیم . بازیکنان را می شناسیم . این برای په په شرایط جدیدی است اما به خود با آن کنار آمده است . هر روز بیشتر تلاش می کند و بی تردید هنوز هم بازیکن مهمی است . " 
ترکیب کامل :" این که همه بازیکنان را داشته باشیم مهم است چرا که ترکیب خوبی در اختیار داریم . آنهایی که بازی می کنند خوب هستند و آنهایی که بازی نمی کنند هم تلاش خواهند کرد . در مورد په په و واران یا کاسیاس و دیگو لوپز همین طور بوده است . دیگو درون زمین حرفهایش را زد . "
جو بازی خانگی :" اساسی است که در خانه منسجم باشیم . برنابئو استادیومی است که تیمها با نگرانی به آن وارد می شوند و این برای ما مهم است . "
لالیگا :" مثل بازی با ساراگوسا ، بازیکنانی که به طور مداوم بازی نمی کنند می توانند فرصت داشته باشند . مسلما برایشان مهم است که از فرصت هایشان استفاده کنند . هر بازیکن رئال صاحب توانایی های بالایی است و در بازی تلاشش را خواهد کرد . "
ماندن مورینیو :" این به باشگاه مربوط است ، نه من . "
فصلی نه بهتر و نه بدتر از پارسال :" مربی توضیح داد . بهتر نشده ایم چرا که هنوز به نیمه نهایی چمپیونزلیگ نرسیدیم . حالا باید تلاش کنیم که به نقطه فصل قبل برسیم و بعد تلاشمان را انجام دهیم . "

کامل کاسیاس بازدید : 277 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

دوستان خواهشا درک کنید شرایط واسه همه برابر نیست واسه همه جا نباید یکسان باشه برخی جاها باید سیاست رفتاری هر کسی طبق همون نقطه و همون جایگاه باشه عرض کنم که برخی از دوستان از رفتار مورینیو ناراحت هستن که چرا حاشیه درست میکنه بگیرید قضیه چیه مورینیو خودش رو سپر بلا میکنه واسه تیم و باشگاه 
زمانی که در پورتو بود که هیچ....اما از وقتی به چلسی اومد من مرتب دارم رفتارش رو زیر نظر میگیرم خیلی رفتار فوتبالی نشون نمیده چون فوتبالی نیست بازیکن فوتبال نبوده (منظورم اینه که مثل همه بازیکنایی که بعدا مربی شدن نبوده)ولی فوتبال رو با سیاست رفتاری و گفتاری و ایجاد حاشیه هایی که ذهن حریفان رو معطوف میکنه مثل یک سیاستمدار حل میکنه اگر میگه قرعه کشی بهترین مربی با تقلب انجام شده نه بخاطر اینه که نیازی به جایزه بهترین مربی سال داره نه باور کنید میخواد قبل از بازی حساس چمپیونز تیم رو از فشار رسانه ها حفظ کنه و همه نگاه ها و توجهات رسانه ای که بسیار میتونن اثر مثبت و منفی وارد کنن رو به سمت دیگه ای معطوف کنه....
نکته بعدی وقتی کاسیاس رو میذاره رو نیمکت هم فشار رو از بازیکنا برداشته کاسیاس رو متنبه میکنه به خط دفاعی هشدار میده که عملکرد بهتری داشته باشن فرصت به بازیکن ذخیره ای میده همچون آدان که خودش رو قویتر کنه به دیگر بازیکنا میگه شما از کاسیاس بزرگتر نیستید اگر کم کاری کنید خیالتون راحت که نیمکت جایگاه آدم کم کاره...ولی از اینکه میگه چلسی یا اینتر خودتون مرد و مردانه وجدانتون رو قاضی کنید اگر کسی به شما احترام بذاره نهایت احترام خدا وکیلی از همه لحاظ حمایتتون کنه از شرمندگی خودتون هم که شده همیشه به خوبی ازش یاد میکنید..نمیکنید؟؟؟
خوب اونجا بهترین رفتارها رو باهاش میکردن اونجا هم با خیلی از مربیای تیمای حریف مشکل داشت از جمله بنیتز،همین فرگی،آرسن ونگر،هری ردنپ،تو ایتالیا هم با رانیری،حتی کارشون به درگیریهای شدید لفظی کشید اما تیمش کار خودش رو میکرد مثلا توی ایتالیا تو اون سال میلان و یووه و رم رو چهار تایی کرد تو لیگ برتر هم شده بود گربه سیاه فرگی بنیتزو بقیه در همه این شرایط باز هم تیم با ارامش و بدون توجه رسانه ها و فشار رسانه ای از سرتاسر دنیا راحت بود و نتیجه میگرفت اما اینجا مارکا و آس دنیا و دینش رو یکی کردن هوادارا با این همه نتیجه خوب که واسشون گرفته هوش میکنن بازیکنایی مثل راموس فرتو بهش بی احترامی میکنن..
.اون زمان تو چلسی جان تری بهترین مدافع وسط جهان بود چک بهترین دروازه بان بود تو جهان لمپارد بهترین هافبک وسط بود ماکلله و و و وتوی اینتر هم بهترینها رو داشت و کسایی بودن که شاید بشه گفت حکم ایکر و راموس رو داشتن واسه تیم مثل زانتی یا ماتراتزی به هر حال کسی اینجوری پشت مورینیو رو خالی نمیکرد تازه با حمایت هوادارا و بازیکنا مورینیو بهشون علاقه مند میشد و با دلسوزی تمام همونطور که میبینید داره هنوز داره راهنماییشون میکنه و مرتب باهاشون در تماسه و کمکشون میکنه ....کمی به خودتون بیایید و اینقدر به مورینیو توهین نکنید اون شخص بزرگیه آدم باسوادیه هر چی باشه فعلا مربی تیم محبوب ماست...دنیا آرزوی داشتن این مربی رو دارن هر چند که خیلیها هم آرزوی مربیگری تیم با ثبات رئال رو دارن



کامل کاسیاس بازدید : 147 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)
 خط خوردن کاسیاس از لیست بازی با گالاتاسرای تاثیر جهانی داشت . دقایقی پس از پایان بازی ، رسانه های خارجی به دنبال مربی پرتغالی بودند تا پاسخش را در این باره بشوند . 
مورینیو سعی کرد که تصمیمش را این گونه توجیه کند که او مربی تیم است و خودش هم تصمیم می گیرد . وی گفت :" هر مربی در هر ورزشی تصمیم نهایی را می گیرد . " و سعی کرد که هر گونه جنجالی را با کاپیتان تیم تکذیب کند .
سپس اعلام کرد :" کاسیاس مقابل لوانته نیمکت نشین می شود . " تا بالاخره ایکر در لیست قرار گیرد اما برای برگشت به ترکیب باید منتظر فرصت بماند . در حقیقت مربی پرتغالی در برنامه درازمدت می خواهد که فرصتی پیدا کند تا به کاسیاس بازی بدهد . در حال حاضر 9 بازی در لیگ ، فینال کوپا دل ری ، بازی برگشت در استانبول و نیمه نهایی و فینال احتمالی چمپیونزلیگ بازیهایی هستند که باقی مانده اند .
در حقیقت اگر دیگو لوپز دچار اشتباهی شود ، مربی پرتغالی می تواند که در آن 9 بازی لیگ به کاسیاس فرصت بدهد . ایکر که اخیرا هیوندا تبدیل به اانسر جدیدش شده است ، دیروز گفت که اسطوره اش اشمایکل بوده است و همه تلاشش را برای رئال و تیم ملی اسپانیا گذاشته است .
در هر صورت به نظر می رسد که کاسیاس در شرایط فعلی باید کارش را روی نیمکت دنبال کند و باید منتظر فرصتی بماند که مشخص نیست که به او برسد یا نه
کامل کاسیاس بازدید : 149 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

مقاله ام را با یک سوال شروع میکنم: چرا.....؟ چرا سیاست تلوزیون غیرملی به نفع بارساست و به ضرر رئال؟ چرا اخبار پیرامون رئال را جوری منعکس می کنند که جنبه ی منفی آن بیشتر است؟ 
چرا همیشه نظراتی از مفسران، فوتبالیست ها و یا مربیان پخش میکنند که در آن از بارسا تعریف و تمجیدکرده اند؟ چرا یکبار نشده که نظری را پخش کنند که در آن حداقل از تیم دیگری جز بارسا تحسین شده باشد؟
چرا هنگامی که حرف های پیتر اشمایکل را قبل از بازی رئال- منچستر پخش میکردند، قسمتی از آن را _ که البته به نفع بارسا نیست_ سانسور کردند؟ چرا که در آن اشمایکل نامی از بارسا به عنوان تیم بزرگ اروپا نمیبرد و تنها از رئال و منچستر به عنوان دو غول فوتبال اروپا نام میبرد. چرا هیچوقت نمی گویند ماریو گوتزه، ستاره آینده دار فوتبال جهان میگوید ترجیح میدهم به من بگویید رونالدو آلمان، نه مسی آلمان؟ چرا چرا ......؟ و واقعا چرا؟ و جوابی ندارم.
آنچه که هست این است که صدا و سیمای غیر ملی جوری تبلیغ کننده بارسا است و اینگونه است که میبینم اکثر طرفداران بارسا در ایران کودکان هستند و بیشتر هواداران رئال بزرگسالان. من آدم تک رویی نیستم ، قبول دارم بارسا بدون کمک داور یکی از تیم های قوی اوروپاست ، اما نه قویترین یا بهترین و بحث من این است که چرا صدا و سیما میخواهد بارسا را بهترین تیم قرن (کل ادوار) بنامد؟
همچنین چرا مسی را بهترین بازیکن جهان حتی بالاتر از پله، مارادونا و... بنامد؟ آیا میتوان 9 بار قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان را زیر سوال ببرند ؟ 32 بار قهرمانی در لالیگا را چطور؟ 100 برد در لیگ قهرمانان و یا 4000 امتیازی شدن در لالیگا را چطور ؟ و یا بسیاری از رکورهای دیگر که توسط رئال ثبت شده ؟
بگذریم، قبل از شروع این مقاله به علت خشکی گلو ترجیح دادم به جای آب کمی دوغ بنوشم و واقعا تاثیر شگفت انگیزی داشت. الحق که سفید رنگ شگفت انگیزی است و تمامی خوردنی های سفید رنگ همچون شیر و پنیر و...... سالم و نشاط بخش اند. البته از حق نگذریم آب انار هم خوش مزه است.



کامل کاسیاس بازدید : 167 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)
رئال مادرید در والدبباس به تمریناتش ادامه داد تا آماده بازی با لوانته شود . در این تمرین اوزیل در سالن بدنسازی قرار گرفت تا حضورش در این بازی نامشخص شود . http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/04/05/primera/1365155990_137880_1365156337_noticia_normal.jpg
طبیعتا بازی با لوانته برای رئال اهمیت چندانی نخواهد داشت چرا که فقط دیگو لوپز و کریستیانو از میان بازیکنانی که فیکس شدنشان در استانبول قطعی است ، در این ترکیب حضور می یابند و باقی ترکیب را محرومان بازی با گالاتاسرای نظیر ژابی و راموس و همچنین نفرات ذخیره تشکیل می دهند .

کامل کاسیاس بازدید : 139 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)
 رقابت سختی میان دو مهاجم رئال مادرید وجود دارد و هیچ کدام نمی خواهند که ذره ای وا بدهند . رئال مادرید وارد مقطع کلیدی فصل شده است که هم بنزما و هم هیگوائین می خواهند که در بازیهای بزرگ در ترکیب اصلی قرار گیرند . هر دو توانایی های لازم را نشان داده اند تا اثبات کنند که در این مقطع می توانند که با گلهایشان به کمک هم بیایند . اما جدا از این رقابت ، آنها با توجه به این که تقریبا همسن هستند ، با یکدیگر احساس دوستی می کنند و این دوستی باعث پیشرفت و پختگی هر دویشان شده است . http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/04/05/champions/1365123284_627445_1365123376_noticia_normal.jpg
کریم و گونزالو هرگز با هم مشکلی نداشته اند . بازیکن فرانسوی پس از بازی با گالاتاسرای گفت :" هیچ کس دوست ندارد که تا پیش از پایان بازی تعویض شود اما به تصمیم مربی احترام می گذارم و همه تلاشم را انجام می دهم . بازیهای زیادی از حالا تا پایان فصل مانده است . خوشحالم که گونزالو هم گل زد . به خاطر گلهایش خوشحال می شوم . خبر خوبی بود که هر سه مهاجم در یک شب گل زدند . باید به جلو حرکت کنیم ." ال پیپیتا نی زگفته بود :" حیاتی است که مثلث گلزنی در موقع کلیدی فصل روی فرم باشند . "
ال پیپیتا و بنزما همیشه روابط خوبی با هم داشته اند و سیستم چرخشی مورینیو تاثیری روی روابطشان نگذاشته است . یکی از نهزدیکان بازیکن فرانسوی می گوید :" مسلما این که نمی دانند کدام بازی می کنند برایشان ابهاماتی پدید می آورد اما مشکلی نیست . "

کامل کاسیاس بازدید : 110 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)
رافائل واران پدیده رئال مادرید در این فصل ، چهارشنبه گذشته یک بار دیگر توانست که مهاجمان حریف را محو کند . این بار دروگبا قربانی او بود که همچون ستارگان دیگر فوتبال جهان نظیر مسی و فن پرسی ، محو توانایی های او شده بود . http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/04/05/champions/1365124261_145265_1365124349_noticia_normal.jpg
واران با دقت از بازیکن ساحل عاجی محافظت می کرد . دروگبا کاملا شوکه شده بود و پس از بازی گفت :" باور نکردنی است که این بچه فقط 19 سال دارد . یکی از بهترین مدافعانی است که مقابلش قرار گرفته ام . "
واران با درخششی که داشته توانسته که بالاتر از په په در ترکیب قرار گیرد . او پیش از این نمایش های درخشانی مقابل مسی و فن پرسی ارائه داده بود . به بازیکن آرژانتینی در بازی رفت کوپا اجازه گل زدن نداد و خودش گل زد . مقابل بازیکن هلندی در اولدترافورد خوش درخشید . به این دو باید دروگبا را هم اضافه کرد . اما ویژگی بزرگ واران این است که خطا نمی کند . او به حدی با استعداد است که بدون هیچ خطیی توپ را می گیرد . همین باعث شده که مکسس ، مدافع میلان او را " بهترین مدافع کشور فرانسه " بخواند و دشام در بازیهای حساس تیم ملی فرانسه مقابل گرجستان و اسپانیا به او فرصت بدهد . در حقیقت مقابل تیم ملی اسپانیا نیز 60 دقیقه مقابل ویا بازی کرد که اجازه نفس کشیدن را به ال گواخه نداد .
بی تردید او با این روند جایزه بهترین بازیکن زیر 21 سال اروپا را از آن خود خواهد کرد . جایزه ای که کاسیاس در سال 2000 ، کریستیانو در سال 2004 و بنزما در سال 2008 به آن رسیده بودند . رئال مادرید او را در سال 2011 با ده میلیون یورو خرید و تا ژوئن 2017 با این ستاره قرارداد دارد .

کامل کاسیاس بازدید : 165 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)
دیدن گرت بیل در پیراهن رئال مادرید رویای خیلی از رئالی هاست . شایعاتی در مورد خرید وی در تابستان وجود دارد اما در اینترنت زودتر بهع استقبال چنین خریدی رفته اند . در حقیقت در شبکه های اجتماعی اخیرا عکسی از گرت بیل در پیراهن رئال مادرید منتشر شده است تا به نوعی همه منتظر رسیدن پیراهن رئال مادرید به او باشند . هر چند که این طراح خوش ذوق یادش نبوده که اسپانسر رئال در سال آینده هواپیمایی امارات خواهد بود نه بی وین .
کامل کاسیاس بازدید : 175 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)
عملکرد واران مقابل گالاتاسرای به حدی درخشان بود که دیدیه دروگبا نتوانست دست از تحسین از یار مقابلش بردارد . وی گفت :" باورنکردنی است که فقط 19 سال دارد . یکی از بهترین مدافعانی است که مقابلش قرار گرفته ام . " بی تردید دروگبا در طول دوران فوتبالش در چمپیونزلیگ ، لیگ انگلیس و جام جهانی با مدافعان بزرگی مواجه شده و تمجیدش از واران می تواند خیلی معنادار باشد .
کامل کاسیاس بازدید : 123 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)
آریگو ساچی مصاحبه ای که از اسپورت مدیا ست در مورد انتقادش از کاسیاس مطرح شده بود را تکذیب کرد و گفت :" ایکر در زمانی که من در رئال مادرید بودم خیلی هم خوب تمرین می کرد !" تا نقل قول مدیاست را تکذیب کند . مورینیو نیز در صحبت هایش با اسپورت مدیاست اعلام کرد که کاسیاس در بازی شنبه مقابل لوانته نیمکت نشین خواهد بود .
کامل کاسیاس بازدید : 193 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)
کاکا به گفته گلوب اسپورت ، فلامنگو را رد کرد . سایت برزیلی گزارش داد که http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/04/03/primera/1365005552_505047_1365005962_noticia_normal.jpgنایب رئیس باشگاه برزیلی ، لوئیز ادواردو باپتیستا ، یکی از محبوب ترین افراد برزیل با بوسکو لیته ، پدر و ایجنت بازیکن در میامی دیدار کرده تا پیشنهاد بدهد اما درخواستش رد شده است . 
فلامنگو با آدیداس به توافق رسیده بود تا این بازیکن از طریق این کمپانی آلمانی به تیم برزیلی ملحق شود . کاکای 30 ساله تا 2015 با رئال قرارداد دارد اما در حال حاضر قرار نیست که به برزیل برگردد .

کامل کاسیاس بازدید : 157 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)
 آریگو ساچی ، مربی اسبق فوتبال نشان داد که 67 ساله شدنش باعث شده کهhttp://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/04/04/primera/1365082513_998240_1365082606_noticia_normal.jpg از نظر ذهنی دچار مشکلات عدیده ای شود . وی که در سالهای 2004 تا 2005 به عنوان مدیر ورزشی رئال فعالیت می کرد ، ایکر کاسیاس اسطوره رئال مادرید را به " بد تمرین کردن " متهم کرد !
دروازه بان اسبق فوتبال ایتالیا گفت :" ایکر کاسیاس همیشه بد تمرین می کرد . مورینیو حق دارد که او را کنار بگذارد . طبیعی است که دیگو لوپز بازی کند چرا که یک بازیکن مطمئن نشان داده است . "
مربی اسبق میلان انگار یادش رفته که در آوریل 2005 در مورد کاسیاس گفته بود :" یکی از بهترین دروازه بان های دنیاست . در سه ماه اخیر توپهایی را گرفته که دروازه بان های تیمهای قبلی من پنج سال طول می کشید تا بگیرند . البته باید متعادل تر و باهوش تر باشد . "

کامل کاسیاس بازدید : 107 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

 رافا واران تبدیل به مرد مورد اعتماد مورینیو برای بازیهای بزرگ نظیرچمپیونزلیگ است . در حقیقت او در بازیهای آسان تر استراحت می کند و در باقی بازیها حضور می یابد . 
امسال واران به استثنای بازی با آژاکس در آمستردام ، در باقی بازیهای چمپیونزلیگ روی نیمکت نشسته است . او مقابل گالاتاسرای نیز یک بازی مطمئن و درخشان را داشت تا کسی باور نکند که او فقط 19 سال دارد .
په په بدین ترتیب جایگاهش را با درخشش واران از دست داده است و با این که در بازیهای تشریفاتی در لالیگا بازی می کند اما اثری از او در چمپیونزلیگ نیست .

کامل کاسیاس بازدید : 207 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)
فعالان محیط زیست اعلام کردند که شکایتی را به دیوان عدالت مادرید ارائه کرده اندhttp://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/04/04/primera/1365077012_753337_1365077159_noticia_normal.jpg تا در مورد اجازه ساخت و ساز برای رئال مادرید پیرامون برنابئو ، تجدید نظر شود . 
رئال مادرید در نظر دارد که یک مرکز خرید و یک هتل را در محوطه سبز نزدیکی استادیوم به مساحت 5216 متر مربع بسازد . اخیرا اتحادیه اروپا از اختصاص این زمین به رئال شکایت کرده بود و آن را " کمک " دولتی خوانده بود اما فعالان محیط زیست مدعی هستند که " چندین بی نظمی " در این باره وجود داشته است .
سازمان فعالان محیط زیست مدعی هستند که رئال مادرید این فضای سبز را که 5216 متر مربع وسعت دارد ، با 66.6 میلیون یورو از شهرداری خریده که باید در مورد این معامله بازبیتی صورت گیرد . البته این سازمان اعلام کرد که این اقدامشان علیه رئال یا هوادارانش نیست ، بلکه علیه دولت است که بر خلاف منافع شهری اقدام کرده است .

تعداد صفحات : 121

درباره ما
آیدی نیمباز=*iker...casillas* شماره پیامک09393053332
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • خرید گیفت کارت پی اس ان 20 دلاری ارزان
  • فرش 1000 شانه
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • *real*
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • چهارشنبه 17 خرداد 1396
  • پنجشنبه 19 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • دوشنبه 02 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • دوشنبه 15 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • پنجشنبه 05 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • دوشنبه 04 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • يکشنبه 11 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 03 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • يکشنبه 3 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • نظرسنجی
    فقط ؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3614
  • کل نظرات : 798
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 879
  • آی پی امروز : 254
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 2,268
  • باردید دیروز : 887
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,604
  • بازدید ماه : 11,278
  • بازدید سال : 73,754
  • بازدید کلی : 1,962,979