loading...
★★★هواداران رئال مادرید★★★
کامل کاسیاس بازدید : 282 یکشنبه 23 بهمن 1390 نظرات (0)

خورخه والدانو ، مدیر داخلی رئال مادرید در پی جنجال در مورد محل برگزاری فینال کوپا میان بارسلونا و اتلتیک گفت :" رئال مادرید زیادی به بارسلونا اهمیت می دهد . "
وی در کادنا سر گفت :" من ایده که به بارسلونا زیاید اهمیت دهیم را دوست ندارم . به نظرم رئال مادرید خیلی این کار را می کند . به نظرم این قضیه خیلی بد است . به نظرم مکان بازی اهمیت چندانی ندارد . مهمترین نکته این است که همه کسانی که می خواهند ، بتوانند این بازی را تماشا کنند و در استادیوم حاضر شوند . طبیعتا ناراحت کننده است که نصف هواداران اتلتیک نتوانند در این بازی حاضر باشند . "
والدانو اعتقاد دارد که بارسلونا دوست ندارد که در نیوکمپ بازی کند چرا که این بازی به معنی برتری خانگی نیست بلکه می تواند جو را علیه این تیم کند . وی افزود :" درست است که بازیکنان بارسا با مقیاس های این تیم آشنا هستند اما سناریو در زمانی که در فینال کوپا باشی و نیمی از هواداران از تیم حریف باشند ، عوض می شود . "
در مورد فاصله هفت امتیازی رئال با بارسا در لالیگا گفت که شاید بارسا کم کم " نا امید " شود و در مورد رئال مادرید هم گفت که "قدرتمند تر " است و می تواند بهتر از این هم باشد . وی افزود :" رئال مادرید خیلی جنگنده است . در هر بازی لالیگا طوری بازی می کند که انگار فینال است . ترکیب گسترده تری دارد . دی ماریا به نظرم یک یار فیکس مهم در رئال مادرید است و تنها تردید در مورد رقابت میان اوزیل و کاکاست . "
در مورد شایعه احتمال پیوستن فن پرسی به رئال گفت :" فن پرسی بیشتر برای بارسلونا ضروری است تا رئال مادرید . رئال صاحب یک ترکیب کامل و استثنایی است . "

 

کامل کاسیاس بازدید : 277 یکشنبه 23 بهمن 1390 نظرات (0)

رافا بنیتز ، مربی سابق لیورپول و اینتر میلان گفت که این تیم ، "بخت اصلی " بردن لالیگاست . وی افزود که پیشنهخاداتی از باشگاه های اسپانیایی داشته است و همچنین مطمئن است به زودی فرناندو تورس به بهترین سطحش بر می گردد .
در مصاحبه با شبکه اروپا پرس ، رافا بنیتز ، در مورد شرایط فعلی لالیگا و رئال مادرید صحبت کرد . او گفت :" لیگ اسپانیا ، مال رئال مادرید یا بارسلوناست و بقیه برای اهداف دیگری می جنگند . رئال مادرید صاحب یک برتری بزرگ ، یک ترکیب گسترده ، و یک تیم جنگنده که مدتها نبرده و تشنه است ، می باشد . آنها مدعی اصلی هستند . طبیعتا در دو بازی می تواند همه چیز عوض شود اما این برتری خیلی مهم است چرا که آنها زیاسد نمی بازند . بارسلونا در سطح خوبی است ، اما رئال مادرید هم همین طور . "
در مورد شایعاتی که پیرامون احتمال حضورش در پاریسن ژرمن ، اتلتیکو مادرید و خود رئال مادرید در صورت رفتن مورینیو مطرح شده گفت :" برخی از آنها واقعیت دارند و برخی نه . فعلا می خواهم بازیها را نگاه کنم و اگر پروژه مناسبی پیدا شد ، مربیگری را شروع کنم . از روسیه ، کشورهای عربی ، چین و اسپانیا پیشنهاداتی داشتم اما فعلا مهم نیست . "

کامل کاسیاس بازدید : 333 یکشنبه 23 بهمن 1390 نظرات (0)

یکی از کلیپ های کانال پلاس فرانسه علیه ورزشکاران اسپانیایی ، با حضور ایکر کاسیاس است . 
این شبکه در مورد ارتباط ورزشکاران اسپانیا با دوپینگ ، کلیپ هایی ساخته است که رئال مادرید در حال بررسی شکایت از این شبکه فرانسوی است .
رئال مادرید از این که کاپیتان تیمش در این شبکه مورد تمسخر قرار گرفته ناراحت است .

کامل کاسیاس بازدید : 292 یکشنبه 23 بهمن 1390 نظرات (0)

با این که آرسنال می داند که در صورتی که فن پرسی را نفروشد ، با توجه به این که بازیکن هلندی قراردادش را تمدید نکرده باید او را رایگان از دست بدهد ، فعلا برنامه ای برای فروختنش ندارند . 
ونگر می داند که پس از رفتن سسک ، فن پرسی تبدیل به مهمترین بازیکن آرسنال شده است . بازیکن هلندی در این فصل بیست و دو گل زده تا هم آقای گل لیگ انگلیس باشد و با رونالدو و مسی ، برای عنوان کفش طلا رقابت کند .
آرسنال می داند که قیمت بازار فن پرسی ، چیزی در حدود چهل میلیون یوروست . به همین علت ، در حال حاضر باشگاه لندنی حاضر به مذاکره نیست . هر چند که اگر در تابستان ، فن پرسی تمدید نکند آرسنال چاره ای به جز فروش ستاره بیست و هشت ساله خود با قیمتی پائین تر نخواهد داشت .

کامل کاسیاس بازدید : 402 یکشنبه 23 بهمن 1390 نظرات (0)

 سرجیو راموس در صفحه توئیترش از کلیپ های منتشره در کانال پلاس فرانسه که به دوپینگی بودن برخی ورزشکاران اسپانیا کنایه زده اند ، واکنش نشان داد .
راموس ، کاپیتان دوم رئال مادرید گفت :" در مورد مسئله کاریکاتور ها چیزی برای گفتن نیست . گفتنی ها را گسول ، کونتادور ... گفتند . "
وی در توئیتی دیگر گفته است :" این یک بی احترامی به ورزش ملی اسپانیا بود . آن هم خیلی بی شرمانه . "
این ویدئوها در پی محرومیت دو ساله کونتادور به علت متهم بودن به دوپینگ ، پخش شده بودند .

کامل کاسیاس بازدید : 334 یکشنبه 23 بهمن 1390 نظرات (0)
کانون های هواداری رئال مادرید که دیروز عصر با باشگاه دیدار داشتند ، در مورد مسائل مختلف نظیر فینال کوپا و بازیهای چمپیونزلیگ بحث کردند . در مورد احتمال حضور بارسلونا در استادیوم رئال برای فینال می گفتند :" می توانند برنابئو را نگاه کنند ، اما حق لمسش را ندارند . آنها در سال 2004 برابر ساراگوسا ، استادیومشان را به ما ندادند و حالا ما هم می خواهیم جبران کنیم . " احتمال برگزاری فینال کوپا در برنابئو در بازی میان اتلتیک و بارسلونا ، زنگ خطرها را به صدا در آورده است . بدین ترتیب کانون های هواداری رئال آماده هر اقدامی برای مقابله با برگزاری فینال با حضور تیم رقیب هستند . 
آنها نمی خواهند که تصویر حضور سی هزار کاتالان در برنابئو را ببینند . آنها اعتقاد دارند که با توجه به این که بارسلونا و اتلتیک ، باشگاه هایی هستند که علیه پادشاه خوان کارلوس هستند ، حضورشان در برنابئو به هیچ وجه کار درستی نیست .
رستوران های مادرید هم دوست ندارند که فینال در برنابئو باشد و با وجود این که می تواند برایشان سود آور باشد ، حاضر نیستند که به بارسایی ها غذا بدهند .

کامل کاسیاس بازدید : 294 یکشنبه 23 بهمن 1390 نظرات (0)
 ریکاردو کاکا ، هافبک رئال مادرید ، عکس ساق بندهای جدیدش که در روز یکشنبه برابر لوانته خواهد پوشید را رونمایی کرد . این ساق بند ها با عکس شیر و نام همسرش کارولین و بجه هایش ، لوکاس و ایزابلا مزین شده اند .

http://estaticos.marca.com/imagenes/2012/02/10/futbol/equipos/real_madrid/1328879971_extras_mosaico_noticia_1_g_0.jpg



کامل کاسیاس بازدید : 254 یکشنبه 23 بهمن 1390 نظرات (0)

زندگی رئال مادرید ، پشت سر خوزه مورینیو ، کریستیانو ، چمپیونزلیگ و صدرنشینی بی چون و چرا در لالیگا ادامه دارد . در سالهای اخیر ، باشگاه از طریق بنیاد خیریه خود که تا کنون بیش از چهار شریک دارد ، پیگیری ساخت مدارس اجتماعی - ورزشی در کوتاه مدت بود تا هزاران کودک از پنج قاره بتوانند بخشی از تیم باشند . 

http://s5.as.com/recorte/20120210dasdaiftb_8/XLCO/Ies/Escuelas_Fundacion_madridismo_fronteras.jpg

سرمایه گذاری
حقیقت هیجان انگیز در مورد برنامه های استراتژیک باشگاه در زمینه ساخت مدارس این است که می تواند حضور پیراهن و نماد رئال مادرید را در کل دنیا نهادینه کند . تا کنون 193 مدرسه در شصت کشور ساخته شده است . نکته مهم در این زمینه این است که بدین ترتیب 33 هزار کودک تحت پوشش رئال مادرید قرار می گیرند . باید این را به هزاران مراکز باز در اسپانیا اضافه کرد که نزدیک به ده هزار کودک را میزبانی می کند .
چیزی که شاید در ابتدا یک سرمایه گذاری هنگفت به نظر برسد اما در بازاریابی در زمینه فوتبال ، کاملا منطقی است . گزارشات اخیر در مورد سرمایه گذاری ها حاکی از آن است که رئال مادرید به خاطر این مدارس ، در مجموع هفت میلیون یورو سرمایه گذاری کرده است (کمتر از یک چهارم قیمت کوئنت رائو)
توسعه کاری بنیاد خیریه رئال مادرید در دو سال اخیر قابل توجه بوده است . کافی است که در دو صفحه جداگانه ، شمار مدارس رئال مادرید را بررسی کنیم . مسئله ای که در سال 2009 سمبلیک بسر می برد ، حالا در سال 2012 همگانی شده و کل آمریکای جنوبی - آرژانتین ، برزیل ، شیلی ، اکوادور ، پاراگوئه ، پرو ، اروگوئه ، ترینیداد و توباگو ، ونزوئلا و کلمبیا که بیش از سیزده هزار کودک در مدارس آن هستند - را در بر گرفته است . در آفریقای جنوبی هم پیشرفت قابل توجه بوده است - در 25 کشور حضور دارد - اولین گامها در آمریکای جنوبی برداشته شده - وراکروز ، پوبلا ، لئون و چگواگوا گواخاناتو - و در اردوپا هم توسعه بیشتری صورت گرفته است - ایتالیا ، لهستان ، پرتغال و مجارستان - همین طور در خاور میانه - عربستان سعودی ، بحرین ، اسرائیل ، فلسطین ، امارات ، اردن ، کوین و کردستان عراق - کشورهای دیگر آسیا نظیر هند ، فیلیپین ، چین ، اندونزی و جزایر تیمور هم دارای مدارس رئال هستند .

خیرخواهانه
در سیرالئون - با شش میلیون جمعیت - آسایشگاهی برای معلولان ذهنی ، کهنه سرباز های مجروح و قربانیان جنگهای اخیر در این کشور آفریقایی ساخته شده که سیصد کودک می توانند از تجهیزاتش لذت ببرند و
در هائیتی که در سال 2010 توسط زلزله ویران شد ، باشگاه مدرسه سن جرارد را بنا کرد . ، مدرسه ای که تا بیش از زلزله و تخریب شدنش ، بیش از 1,200 کودک را میزبانی می کرد .
همچنین پروژه فلسطین و اسرائیل هم در راه است . مدارس صبح برای کودکان فلسطینی و یهودی تا با هم فوتبال بازی کنند . در آوریل 2011 هم در کلکته ، مدرسه خیادا برای 150 کودک بی بضاعت بین 7 تا 15 سال ساخته شد که 64 تا از آنها دختر هستند .
دیگر پروژه جاه طلبانه ، آکادمی فرانس پوشکاش در بوداپست است که به یاد اسطوره مجار ساخته می شود که همدوره دی استفانو و خنتو در رئال مادرید بازی می کرد . این مدرسه می تواند میزبان 121 کودکی باشد که می خواهند فوتبال یا بسکتبال بازی کنند .
تا ژوئن 2012 به نظر می رسد که رئال مادرید بتواند شمار مدارس خود را به عدد 202 برساند تا 41 هزار کودک منتفع شوند .

مدارسی در باسک ، کاتالونیا و ناواره
در اسپانیا هم برنامه هایی برای احداث چندین مدرسه وجود دارد . از مدارس مختلط برای کمک به کودکان با محدودیت های ذهنی گرفته تا مراکزی برای زندانیان . اما جاه طلبانه ترین طرح ها برای سال 2013 است که قرار است سه مدرسه در کاتالونیا ، ناوارا و باسک ساخته شود .


کامل کاسیاس بازدید : 320 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

http://img4up.com/up2/04643404723707635771.jpg

در ترکیب رئال مادرید ، هیچ کس اعتقاد به رفتن خوزه مورینیو در پایان فصل ندارد . با این که در هفته های اخیر شایعاتی پیرامون احتمال رفتن مربی پرتغالی مطرح شده است ، بازیکنان مطمئن هستند که مورینیو می ماند . تیم به همین علت و با همین حس بازی می کند . مربی رئال مادرید ، برنامه ریزی ها برای فصل بعد را هم آغاز کرده است . در واقع این برنامه را به بازیکنانش هم داده است . 
بنا بر این برنامه ، تیم روز دوشنبه ، بیست و ششم تیر به تمرینات بر می گردد . روزی که بازیکنانی که در یورو حضور نداشته اند به تیم ملحق می شوند . حاضران در یورو هم بر اساس زمان حذف تیمهایشان به بقیه اضافه می شوند . یعنی آنهایی که در مرحله گروهی حذف شوند ، روز سوم مرداد به تمرینات ملحق می شوند ، حذف شدگان در مرحله یک چهارم در روز ششم ، آنهایی که به نیمه نهایی رسیده اند در روز هشتم مرداد و آنهایی که به فینال رسیده باشند هم در روز دهم مرداد .



اطمینان
مورینیو این برنامه را در اواخر دسامبر به تیمش داده بود . پس از دادن این برنامه بود که توسط برنابئو هو شد و برایش سوت زده شد . آن اتفاق باعث شد که اطرافیان مربی پرتغالی خبر از رفتنش در پایان فصل بدون پایبند ماندن به قراردادش بدهند . اما بازیکنان مطمئن هستند که مورینیو نمی رود و این برنامه هایی از شش ماه قبل برای فصل بعد آماده کرده را عملی خواهد کرد . نمونه ای از اطمینان در رختکن رئال به حرفهای مورینیو مربوط به کایخون است که سه شنبه در یک مراسم تبلیغاتی گفت :" فکر نمی کنم که مورینیو برود . او را خیلی خوشحال و آرام می بینم . می خواهم که در این جا بماند تا جامهای زیادی را با این باشگاه ببرد .

بازگشت
برنامه 2012-13 بر محور سالهای قبل است . محل اردو در لس آنجلس خواهد بود . باشگاه رئال هم برنامه ریزی ها را انجام داده است و حتی درخواست برزیل برای حضور در این کشور را رد کرده است . مسئولان رئال مادرید نیز به کالیفرنیا رفته اند و هتل بورلی هیلز را رزرو کرده اند و تمرینات هم در دانشگاه کالیفرنیای لس آنجلس برگزار می شود . در طول زمان حضور در آمریکا ، رئال مادرید سه بازی دوستانه انجام خواهد داد . همچون فصل قبل که با گالکسی ، چیواس و فیلادلفیا بازی کرد و فصل قبلش به مصاف آمه ریکای مکزیک و گالکسی رفت .
یکی از بازیهای دوستانه رئال مادرید در آمریکا می تواند برابر اینتر باشد . مطبوعات ایالات متحده گزارش داده اند که دو تیم ممکن است که در اواخر ژولای در نیویورک به مصاف هم بروند . همچنین احتمال دارد که رئال مادرید یک سفر کوتاه به آمریکای مرکزی داشته باشد . رئال مادرید درخواست های بازی دوستانه از کشورهایی نظیر هندوراس ، کاستاریکا و گواتمالا داشته است .

کامل کاسیاس بازدید : 468 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

KARIM BENZEMA REAL MADRID, Cristiano Ronaldo

 

این طور به نظر می رسد که کریم بنزما ستاره فرانسوی باشگاه رئال مادرید هنوز عشق و هیجان فراوانی به دنیای موسیقی دارد.


این بار ستاره جوان فرانسوی در کنسرتی که با حضور 15 هزار نفر برگزار شده بود، روی سن رفت تا با ترانه اش کمکی برای نیازمندان جمع آوری کند.

این کنسرت ،یکشنبه هفته گذشته در ژرلاند لیون برگزار شد و این ستاره فرانسوی به دعوت لو انفویره، گروه هنرمندان فرانسوی که از سال 1986 به بعد کنسرتهایی را به هدف حمع آوری کمک های خیریه برای نیازمندان برگزار می کنند، به ژلند رفته بود و کنسرتهای این گروه، یکی از جذاب ترین کنسرتها در فرانسه است.

البته بنزما اولین ورزشکاری نیست که برای جمع آوری کمکهای خیریه به این گروه کمک می کند و پیش از این زیدان، پلاتینی، بلان و بارتز هم برای کمک به فقرا و نیازمندان میکرون را به دست گرفته اند.

این درحالی است که مادریدی ها از تمایل فراوان بنزما به موسیقی مطلعند. او در همه سفرهای تیم مادریدی هدفون و ادوات موسیقی اش را به ههمراه دارد. سبک مورد علاقه بنزما رپ است و حتی دوره هایی را زیر نظر رپرهای سرشناس فرانسه پشت سرگذاشته است.

بنزما بعد از حضور دراین کنستر و سپری کردن روزهایی که مورینیو به او استراحت داده بود، سرموعد مقرر به مادرید بازگشت.


کامل کاسیاس بازدید : 348 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

در دهه هشتاد ، امیلیو بوتراگوئنو به عنوان پسر شایسته انتخاب شد . خجالتی ، سر به زیر ، بلوند و متمول بود . به همین علت بود که برخی او را مدیر اینده تیم دانستند . اما زمانه عوض شد . حالا با گذشت زمان ، باشگاه صاحب بازیکن دیگری شده که شمه هایی از بوترا را دارد . صورت بدون ریش بوترا ، با ریش سرخ ژابی آلونسو عوش شده است . هر دو اداب معاشرت را به خوبی بد هستند و مدل موهای خود را خیلی ساده می زنند . 
خرید ژابی آلونسو ، بی تردید به تیمی که برای ارائه وجهه خود به جهانیان نیاز به بازیکنانی با کلاس دارد ، یک تصمیم بزرگ بوده است . اگر کاسیاس یک نماد بزرگ برای زادگاهش است ، ژابی آلونسو نماد یک بچه شهری باکلاس است . بازیکن دیگری نیست که بتوان او را از نظر تیپیک و ظاهری هم سطح سیاستمداران و اقتصاد دانان دانست . ژابی آلونسو ، حجب و حیای کافی را دارد و وجدان اجتماعی او نیز قابل تامل است .

کامل کاسیاس بازدید : 272 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

رئال مادرید ، بهترین تیم در میان پنج تیمهای پنج لیگ برتر اروپا یعنی انگلیس ، فرانسه ، ایتالیا ، آلمان و اسپانیا در طول مسابقات دور رفت ، بر اساس بررسی "پرایم تایم اسپورت " بود . 
تیم خوزه مورینیو ، با کسب 85 درصد امتیازات ممکن ، در صدر رنکینگ قرار دارد و سیتی و یونایتد با هشتاد و یک و هشتاد درصد امتیازات ، در رده های بعدی هستند . بارسلونا هم برای اولین بار در سه سال اخیر ، جزء سه تیم برتر نیست .
رئال مادرید ، بهترین تفاضل گل 49+ ، بهترین درصد برد در خارج از خانه با 2.90 گل در هر بازی را داشته است . همچنین بهترین فاصله را با تیم دوم لیگش که بارسلونا بوده با پنج امتیاز را داشته است .
از سویی دیگر ، ویارئال و ساراگوسا هم بدترین تیمهای اروپا بودند و کمترین گلها را در خارج از خانه زدند .
همچنین گونزالو هیگوائین با زدن هر 63 دقیقه یک گل ، موثرترین بازیکن بود و پس از او ، رونالدو و مسی قرار گرفتند .

کامل کاسیاس بازدید : 298 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

با این که روند رئال مادرید در ماه های اخیر به جز چند استثنا ، قابل توجه بوده است . تیم مشکلاتی در خط دفاع داشته استدر هفته های اخیر ، تیم مورینیو معمولا نمی توانست دروازه اش را بسته نگه دارد ، در حالی که عملکرد تهاجمی فوق العاده ای داشت . 
در واقع تا قبل از بازی با ختافه ، رئال مادرید در اکثر بازیهای قبلی خود گل خورده بود . از زمان سوم دسامبر برابر اسپورتینگ ، از ده بازی ، نه بار دروازه کاسیاس باز شد که این اتفاق خوبی نبود . در واقع کلا سه بار دروازه رئال بسته مانده بود که دو بارش برابر آژاکس و پونفرادینا ، آدان درون دروازه ایستاده بود و فقط برابر مالاگا در لاروسالدا ، ایکر گلر بود .
ایکر بالاخره شنبه پس از گلهایی که از تیمهایی نظیر بارسلونا ، سویا ، گرانادا ، مایورکا ، ساراگوسا و اتلتیک در لالیگا خورد ، توانست که در بازیهای لیگ اسپانیا برابر ختافه دروازه اش را بسته نگه دارد .

کامل کاسیاس بازدید : 809 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

رئال مادرید ، رابین فن پرسی را برای فصل 2012-13 در برنامه های خود دارد . مهاجم 28 ساله هلندی ، حسابی مورد توجه مورینیوست و مسئولان رئال هم شرایطش را تحت نظر دارند . قرارداد این بازیکن با توپچی ها در سال 2013 به اتمام می رسد و هنوز تمدید نکرده است . پس آرسنال اگر بخواهد از فروشش سود کند ، چاره ای به جز فروختنش در این تابستان ندارد . 
مورینیو از بازی شماره ده آرسنال کاملا راضی است . فن پرسی با 22 گل زده ، آقای گل لیگ انگلیس است . یک مهاجم نیرومند است ، از آن دست مهاجمانی که مورینیو دوست دارد ، نظیر میلیتو و دروگبا که در اینتر و چلسی با و خوش درخشیدند .
قدش 1.83 است . یک بازیکن چپ پای خوش تکنیک است و می تواند در تمامی نقاط خط حمله بازی کند ، هم در جناحین و هم در نوک . این چند پسته بودن او ، از ویژگی هایی است که مورینیو می پسندد .
در واقع خوزه مورینیو تلفنی با فن پرسی تماس گرفته و به او گفته که جویای شرایطش است و اگر امکانش مقدر باشد ، او را در فصل بعد به برنابئو خواهد آورد .
مربی پرتغالی دو فصل و نیم در انگلیس ، شرایط فن پرسی را دیده بود و از همان زمان او را می خواست . این هشتمین فصل بازیکن هلندی در باشگاه لندنی است و فعلا با تیم آرسن ونگر قراردادش را تمدید نکرده تا شرایط پیرامون جداییش ، افزایش پیدا کند .
مورینیو اعتقاد دارد که تیمهایش باید سه مهاجم داشته باشند و با حضور فن پرسی در کنار هیگوائین و بنزما ، رقابت در خط حمله رئال به اوج خواهد رسید .
البته هیگوائین از نقش جدیدش در تیم به عنوان یک بازیکن ذخیره خوشحال نیست و ممکن است که آخر فصل ، ساز جدایی بزند . او اعتقاد دارد که با توجه به این که میانگین گلزنی او خیلی بالاتر از کریم است ، این حق را دارد که بیشتر در ترکیب قرار گیرد اما بنزما فعلا گزینه اصلی مورینیوست .

کامل کاسیاس بازدید : 276 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

32نفر از هواداران رئال مادرید،3نفر برگزیده ماه ژانویه را انتخاب کردند که در پایان اوزیل با کسب بیشترین امتیاز،عنوان بهترین بازیکن ماه را به خود اختصاص داد.رونالدو و راموس نیز به ترتیب در رده های بعدی بهترین های این ماه قرار گرفتند.نگاهی داریم به عملکرد این بازیکنان در طول بازی های این ماه"مالاگا(رفت کوپا)،گرانادا،مالاگا(برگشت کوپا)،مایورکا،بارسا(رفت کوپا)،اتلتیک بیلبائو،بارسا(برگشت کوپا)،ساراگوسا"


اوزیل:در برنابئو مقابل مالاگا از نیمه دوم بازی به زمین رفت و حضورش مثمر ثمر بود و تحرک را به خط حمله تیم اضافه کرد.مقابل گرانادا 3بار پایه گذار گل شد و همکاری خوبی با بنزما در خط حمله تیم داشت،این همکاری در بازی برگشت کوپا مقابل مالاگا هم ادامه داشت و تک گل حساس بازی روی حرکت او به ثمر رسید. در ایبورستا نیز،پاس گل اول را برای هیگواین فراهم ساخت.در بازی رفت مقابل بارسا از نیمه دوم به زمین امد و چیزی از او دیده نشد.مقابل بیلبائو به خوبی در تغیر آهنگ جریان بازی نقش داشت   داشت ،   1بار روی او پنالتی شد و پایه گذار گل سوم تیم بود!در الکلاسیکو برگشت در کوپا ،بی شک بهترین بازیکن زمین بود،در نیمه اول شوت سهمگینی را روانه دروازه کرد که با بدشانسی او به تیر برخورد کرد،پاس گل اول را برای کریستیانو فراهم ساخت و به خوبی کار بازی سازی را انجام داد.مقابل ساراگوسا،1گل زد،1پاس گل داد و نقش زیادی در پی ریزی حرکات هجومی تیم داشت. او ژانویه را با امارفوق العاده 7پاس گل و اگل زده به پایان رساند.

رونالدو:مقابل مالاگا ، در طول نیمه دوم پرتحرک نشان داد و 1گل هم زد که افساید او گرفته شد اما در واقع بی دقتی در حرکاتش دیده میشد و کریستیانوی همیشگی نبود. مقابل گرانادا،شاید انچه که در ذهن او و هواداران  باقی مانده باشد،هوشدنش توسط برنابئو باشد،هرچند که در آن بازی 1گل دیر هنگام به ثمر رساند.همین روند و شوت های بی هدف در 2بازی بعد مقابل مالاگا و مایورکا نیز ادامه داشت! و اما الکلاسیکو ،یک بازگشت خوب و فراموش کردن  خاطرات تلخ الکلاسیکو قبل. او علاوه بر  گلزنی در این بازی، به خوبی در کارهای دفاعی مشارکت میکرد،پرتلاش و متعصب نشان داد ،این بازی شروعی بود برای اشتی دوباره او با هواداران.مقابل بیلبائو بازهم یه ضلع مهم در حرکات هجومی تیم بود،2پنالتی گل کرد،که شاید باید بازیکنی به بزرگی مسی پنالتی خراب کند تا ارزش گل کردن این پنالتی ها برای کسانی که از این  شیوه گلزنی  خرده میگرند بیش از پیش مشخص شود!در نیوکمپ نیز مانند بازی رفت پینتو را مغلوب کرد ،هم در فاز حمله و هم در دفاع موفق نشان داد.در برنابئو و در مقابل ساراگوسا هم پرتلاش بود و 1گل نیز به ثمر رساند،در این بازی برای اولین بار توسط هواداران به طور یکپارچه تشویق شد!بازیکن پرتغالی درمجوع تواسنت 6گل به ثمر برساند ،به علاوه اینکه او در این ماه تیمی تر بازی کرد و به خوبی در کارهای دفاعی شرکت میکرد.

راموس:بازی رفت با مالاگا را به علت مصدومیت از دست داد.اما در بازی بعدی با گرانادا شروع خوبی داشت و روی جایگیری خوبش در محوطه جریمه حریف گلزنی کرد. در لاروسالدا بهترین بازیکن زمین بود،به خوبی درحرکات هجومی تیم شرکت میکرد ،کنترل خوبی روی مدافعان حریف داشت و قدرت تمرکز و رهبری بالا از نکان مثبت او در این بازی بود.مقابل مایورکا بازهم جزء بهترین بازیکنان زمین بود وپاس های خوبی را از دفاع به حمله فراهم ساخت و مثل همیشه حضور خوبی در محوطه جریمه حریف داشت. مقابل بارسا در بازی رفت کم اشتباه ترین دفاع بود.در بازی با بیلبائو نیز توپ گیری های خوبی داشت،تنها نکته منفی دربافت کارت زردی بود که منجر به محرومیتش از بازی ساراگوسا شد! او درمجموع در این ماه علاوه براینکه به خوبی از عهده وظایفش در خط دفاعی تیم برامد در نفوذها نیز موفق بود و نشان داد  که چه شم گلزنی بالایی دارد.



 

کامل کاسیاس بازدید : 324 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

حمید آلتین توپ ، هافبک ترکیه ای رئال مادرید دچار مصدومیت از ناحیه زانوی پای چپ شده است . پس از تستهای پزشکی در کلینیک سانتیاس لامورالخا مشخص شد که او باید چند هفته ای از میادین دور باشد . 
این مصدومیت جدید برای بازیکنی است که فقط در ده بازی در رئال مادرید در این فصل انجام داده و در لالیگا فقط در یک بازی فیکس بوده است . بدین ترتیب او قطعا بازی با لوانته را از دست می دهد تا در کنار مارسلو ، تنها غایبان رئال مادرید باشد .
در نقطه مقابل ، آنخل دی ماریا و سامی خدیرا به خوبی از مصدومیت هایشان ریکاوری کرده اند و مشکلی برای بازی یکشنبه در برنابئو ندارند .


کامل کاسیاس بازدید : 339 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

روبرتو کارلوس در مصاحبه با لاسکستا دپورتس اعلام کرد که از هواداران په په است :" اگر رائول با گلهای عالیش برابر بارسلونا مطرح شد و گفته می شد که محبوب هواداران است ، په په می خواهد با سبک بازیش این کار را کند ، با خشونتش . جوان است و باید یاد بگیرد که آرامتر باشد اما سبک بازیش ، همسو با رئال مادرید است ، با جنگندگی . "
در مورد رونالدو گفت :" تعجب کردم که هواداران او را هو کردند . او مرجع رئال مادرید است و هواداران وقتی اشتباه کند ، مورد انتقاد قراردادش می دهند ." و مسی :" می گویند خسته شده است اما باید ده سال دیگر بازی کند . " در مورد دوئل رئال و بارسا گفت :" رئال مادرید در فینال کوپای سال قبل نشان داد که می توان بارسلونا را شکست داد . "
در مورد سابقه حضور خود در الکلاسیکو ها گفت :" چند باری با فکر این که چطور باید فیگو را مهار کنم ، اخراج شدم . "

کامل کاسیاس بازدید : 345 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

 شایعات در روزهای اخیر پیرامون شاهین زیاد بوده اند . کالچیو لاین حالا گزارش داده که هافبک رئال مادرید ، مورد علاقه رم و لوئیز انریکه است . بدین ترتیب شاهین می تواند در خط هافبک این تیم خودی نشان دهد هر چند که رئال حاضر به فروشش نیست . 
عملکرد ضعیف شاهین در این فصل باعث شده که شایعاتی در مورد آینده اش پدید آید . آخرین شایعه مربوط به رم است که گفته می شود تماسهایی با رئال داشته است .
رئال در تابستان امید زیادی به خرید این بازیکن داشت . مورینیو به عنوان خرید ویژه او را به تیم اضافه کرد اما مصدومیت های شاهین باعث شد نتواند که چیزی از خود نشان دهد .

کامل کاسیاس بازدید : 344 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

رئال مادرید و بارسلونا ، همچنان ثروتمندترین باشگاه های جهان هستند . بر اساس گزارش دلیوت در بررسی آمار اقتصادی تیمها در فصل 2010/11 ، رئال مادرید نه درصد ، افزایش درآمد نسبت به فصل قبلش داشت و 479.5 میلیون یورو درآمد داشت . بارسلونا هم با بیش از 13 درصد افزایش ، 450.7 میلیون یورو سمرایه پیدا کرد . 
درآمد رئال مادرید ، حاصل از فروش بازیکنان ، حق پخش تلویزیونی ، تبلیغات و اسپانسرینگ بود . بدین ترتیب ، رئال مادرید برای هفتمین سال پیاپی ، پردرآمد ترین باشگاه جهان شد تا با رکورد منچستر بین سالهای 1996/97 تا 2003/2004 برابری کند . هر چند که بارسلونا با توجه به قرارداد سی میلیون یورویی خود با قطر و سود حاصل از قهرمانی جام باشگاه های جهان ، این شانس را دارد که در سالهای آتی بتواند به رئال نزدیک تر شود .
پس از دو غول اسپانیایی ، تیمهایی نظیر یونایتد ، بایرن ، آرسنال ، چلسی ، میلان ، ایرنت و لیورپول قرار دارند .
لیست بدین شرح است :
1. (.1) رئال مادرید479.5 میلیون.
2. (.2) 450.7 بارسلونا.
3. (.3) یونایتد367.
4. (.4) 321.4 بایرن مونیخ.
5. (.5) 251.1 آرسنال .
6. (.6) 249.8 چلسی.
7. (.7) 235.1 میلان.
8. (.9) 211.4 اینتر.
9. (.8) 203.3 لیورپول.
10. (16) شالکه 202.4.
11. (12) تاتنهام 181.
12. (11) سیتی 169.6.
13 (10). یوونتوس 153.9.
14. (15) مارسی 150.4.
15 (18). رم 143.5.
16. (-) 138.5 دورتموند.
17. (14) لیون132.8.
18 (13). لیون 128.7.
19. (-) 116.8 والنسیا.
20. (-) 114.9 ناپولی.

کامل کاسیاس بازدید : 299 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

در رنکینگ کاسترول در ماه ژانویه ، بنزما که در رده سوم است باز هم خودی نشان داد . او در بازیهای چمپیونزلیگ ، میانگین یک گل و یک پاس گل در عرض هر 57 دقیقه یک بار را داشته است که آمار خوبی است . 
کریستیانو رونالدو هم توانسته خود را به رده پنجم جدول برساند . او در دوازده ماه گذشته توانسته که چهل و دو گل بزند که آمار فوق العاده ایست . وی همچنین از فوریه سال گذشته تا کنون ، دوازده پنالتی زده که همه گل شده است .

کامل کاسیاس بازدید : 305 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

خوزه مورینیو آمار فوق العاده ای در یک سال و نیم حضور در رئال داشته است . تیمش در نوزده بازی اخیر در لالیگا به هجده برد رسیده ، هر شش بازی چمپیبونزلیگ خود را برده و میانگین گل تیمش هم در راه شکست رکورد توشاک است . 
اما آماری هستند که مورینیو را تبدیل به یکی از بهترین مربیان تاریخ رئال می کنند . یکی از این آمار ، درصد بردهای خارج از خانه تیم مورینیو در لالیگاست که بهترین در تاریخ رئال است .
مورینیو در این مدت 29 بازی لیگ در خارج از خانه داشته که 21 بازی را برده است . یعنی درصد برد 72.4%, که هیچ کدام از مربیان رئال به آن نرسیدند . مانوئل پلگرینی با 13 برد از 19 بازی لیگ در خارج از خانه بهترین رکورد را بعد از او داشت که به درصد 68.42% رسید . خوناده راموس هم با هشت برد از دوازده بازی رکورد خوبی داشت (66%).
از سویی مربیانی نظیر کاپلو و شتسر هم به رکوردی در حدود پنجاه درصد برد بازیهای خارج از خانه رسیدند . در واقع این چهار مربی ، تنها مربیانی هستند که به رکوردی بالای پنجاه درصد برد در بازیهای خارج از خانه در لالیگا دست یافتند . لئو بین هاکر ، خوزه ویالونگا و میگل مونیوز با چهل درصد برد در خازج از خانه در رده های بعدی هستند . ویسنته دل بوسکه و آلفردو دی استفانو نیز در رده های بعدی حضور دارند .

کامل کاسیاس بازدید : 318 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (2)

وقتی که رئال مادرید تصمیم گرفت که کایخون را امسال برگرداند ، تقریبا همه فکر می کردند که این بچه فرصت کمی در تیم مورینیو پیدا می کند . موردی شبیه پدرو لئون و کانالس خواهد بود که تبدیل به بازیکنانی بدرد نخور شدند . اما بازیکن اهل گرانادا ، از همان ابتدا می دانست که چه کار می کند و از هر فرصتش طوری استفاده می کرد که انگار آخرین فرصتش است و می خواست که مارها را قورت دهد . او آمادگی بدنی بالایی داشت و سعی کرد که خود را به مربی تحمیل کند و تا جایی که می تواند مفید باشد . طبیعتا کنار آمدن با کم بازی کردن سخت است ، پس این بازیکن آکادمی تصمیم گرفت که سخت تر کار کند . هیچ گاه اعتراض نکرد . او نماد یک ذخیره عالی است . پس تردیدی نیست که بخواهد مورینیو تا همیشه در ماردید بماند ، چرا که او مربی ایست که زمانی که کسی او را زیاد نمی شناخت ، به او اعتماد کرد . 
مربی پرتغالی ، کایخون را بازیکن ایده آلی برای فرستادن پیعامش به کل تیم می داند . بازیکنی که کم صحبت می کند ، بی چون و چرا دستورات را می پذیرد و با تمام قوا در خدمت مربی و هم تیمی هایش است . می داند که رسیدن به ترکیب مشکل است اما از فرصت هایش برای درخشش و گلزنی استفاده می کند . از سویی محبوب هواداران در برنابئو هم هست چرا که آنها از برخی بازیکنان بی خاصیت خارجی خسته شده اند و نفس های تازه ای را از آکادمی می خواهند که با تمام وجود از این پیراهن دفاع کنند .

کامل کاسیاس بازدید : 345 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)
اوزیل و دی ماریا همچنان می خواهند اثبات کنند که رئال مادرید در خریدشان اشتباه نکرده است . بازیکن آلمانی پس از پاس گلش برابر ختافه به یک قدمی پاس گلهای بازیکن آرژانتینی در لالیگا رسید . دی ماریا سیزده پاس گل داده و اوزیل یازده تا . 
کریستیانو بی تردید از داشتن هم تیمی هایی نظیر اوزیل و دی ماریا که به او پاس گل می دهند خوشحال است . بخشی از گلهایش در لالیگا به خاطر هنر این دو بازیکن بوده است . اوزیل فصل گذشته تا پایان فصل بیست و شش پاس گل داد تا کریستیانو با زدن چهل گل ، کفش طلا را ببرد .

کامل کاسیاس بازدید : 270 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (1)
ایکر کاسیاس ، سرخیو راموس ، ژابی آلونسو و کریستیانو رونالدو ، بازیکنان رئال مادرید ، امروز در والدبباس ، تندیس های عنوان بهترین تیم سال 2011 فیفا که توسط بیش از پنجاه هزار نفر از اتحادیه بازیکنان اهدا شده بود را دریافت کردند.


سرخیو راموس در صفحه توئیترش عکسی در کنار رونالدو در کنار این تندیس ها را در رختکن والدبباس منتشر کرد.



راموس نوشته است :" امروز جایزه حضور در تیم برتر سال گذشته را دریافت کردیم . عکسی از خود در کنار یکی از بزرگان دنیای فوتبال را برایتان می گذارم.


ایکر کاسیاس ، کاپیتان رئال مادرید در صفحه فیس بوکش ، عکسی از چهار تندیس حضور در تیم سال فیفا را منتشر کرده است.



کاپیتان رئال نوشته است :" این ها چهار جایزه ام برای حضور در تیم برتر سال فیفا هستند . 2008, 2009, 2010 و 2011 می خواهم آنها را با شما سهیم باشم ."

کامل کاسیاس بازدید : 266 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

درپایان مراسم معارفه بناید خیریه زنان برای آفریقا، ژابی آلونسو در گفت وگو با رسانه ها اعلام کرد که به عنوان یکی از سفرای این بنیاد به فعالیت خواهد پرداخت و درمورد مسائل فوتبالی صحبت کرد.


ژابی آلونسو ،ستاره باشگاه رئال مادرید یکی از چهره های مراسم معارفه بناید خیریه زنان برای آفریقا بود.دراین مراسم، فلورنتینو پرس،رئیس باشگاه مادریدی هم به عنوان نماینده این باشگاه شرکت داشت.

او در پاسخ به سوالی درمورد فاصله 7 امتیازی رئال در صدر جدول رقابتهای لالیگا گفت:« در رقابتهای لالیگا، ما راه خودمان را می رویم، بدون وابستگی به فاصله امتیازی ای که با بارسا داریم. این فاصله 7 امتیازی، شیوه بازی ما را تغییر نخواهد داد.

ما عقده ای نداریم و به خاطر این هفت امتیاز، سبک بازی مان را تغییر نخواهیم داد ومثل همیشه بازی می کنیم.»

او درادامه صحبتهایش درمورد فرا رسیدن ماه های سرنوشت ساز در رقابتها گفت:« من دوست دارم تا هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسیم. هر دوی این تورنمنت ها، دو تورنمنت بسیار مهم هستند و اگر بخواهم یکی از این دو را انتخاب کنم، کار خیلی سختی خواهم داشت.

من هیچ وقت در لالیگا به قهرمانی نرسیده ام و از همین رو انگیزه های خیلی زیادی دارم. رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا هم رقابتهای مهم و ویژه ای است.»

این ستاره اسپانیایی درمورد ابهاماتی درباره آینده مورینیو وجود دارد، ادامه داد:« مربی ،به ما هیچ چیزی نگفته .ما برروی بازی کردن تمرکز کرده ایم و الان این مهمترین نکته است. سبک بازی تیم ما خوب بوده است.

ما همیشه برای برد به زمین می رویم؛ در تمام بازیها. دوست داریم تا در بازیها حکمرانی کنیم؛ حالا حریف هر تیمی که هست، باشد. ما همیشه همان کار همیشگی را انجام می دهیم.»

او در بخش پایانی صحبتهایش درمورد مشارکت در این پروژه خیریه گفت:« این اقدام خیریه، اقدامی بود که ارزش شرکت در آن را داشت. باید به رشد در قاره آفریقا، در تمامی جنبه ها کمک کنیم.»


کامل کاسیاس بازدید : 305 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)
روزنامه مارکا جلد اصلی روز چهارشنبه اش را به انتشار عکسی از دوران بازیکنی مورینیو اختصاص داده است.

جلد روز چهارشنبه روزنامه مادریدی مارکا، جلد متفاوتی بود.

این عکس به جوانی مورینیو اختصاص دارد ؛ زمانی که مورینیو با برتن کردن لباس فوتبال در زمین چمن می درخشید و در توضیح این عکس می خوانیم:« مورینیو قبل از آنکه مربی شود، دورانی را هم به عنوان بازیکن فوتبال سپری کرده بود»

تیتر اصلی این مطلب بدین ترتیب است:« بله ، این مو است.»

درادامه می خوانیم:« مربی رئال مادرید،اینتر، چلسی و پورتو،بازیکن دنیای فوتبال بود که در 4 تیم متفاوت فوتبال بازی کرده. سقف فوتبالی او در لیگ دسته دوم پرتغالی بوده. او در بازیهای جام حذفی، یک هت تریک انجام داده.

مورینیو وقتی 19 ساله بوده، پدرش را به عنوا مربی اش می دیده و اطلاعات تیم های حریف را برای پدرش آماده می کرده.»



Portada de Marca (España)




کامل کاسیاس بازدید : 299 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

 

 به گزارش روزنامه پیپل ، رئال مادرید بررسی ها را برای جانشینان احتمالی در صورت رفتن مورینیو از تیم آغاز کرده است . به گزارش پیپل ، بهترین گزینه می تواند آرسن ونگر باشد تا در فصل بعد روی نیمکت رئال بنشیند . 
ونگر به عنوان یکی از مهمترین مربیان تاریخ فوتبال اروپا شناخته می شود . هر چند که نزدیک به هفت سال است که در آرسنال نتوانسته هیچ گونه جامی ببرد . او در این تیم با این که جام نبرده اما با توجه به بازی زیبایش همچنان مورد توجه است . فلورنتینو هم علاقه خاصی به اضافه کردنش به رئال دارد .
اگر در نهایت خوزه مورینیو قرار نباشد که بماند ، ونگر می تواند جانشین او باشد . پیپل از سوی یکی از مقامات آرسنال مدعی شده که احتمال دارد مربی فرانسوی در فکر حضور در رئال باشد .

کامل کاسیاس بازدید : 268 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)
لالیگا بهترین روی کره زمین است . نه تا از ستارگان برتر جهان در این تیم هستند و در کل کره خاکی ، همه خبر دارند که رئال مادرید هفت امتیاز از بارسلونا پیش است . آخرین الکلاسیکو از کالیفرنیا گرفته تا چین از طریق تلویزیون های کافه ها مورد تماشا قرار گرفته است . رئال مادرید با وجود کسب شهرت بارسلونا در سالهای اخیر ، همچنان جایگاه های خود را حفظ کرده است . در واقع راه اندازی نسخه اندونزیایی وبسایت باشگاه نشان می دهد که همچنان پرچم در دستان رئال است . 
فصل گذشته مدرسه ای در فیلیپین ساخته شد که هشتاد کودک که بین ده تا هفده سال سن داشتند ، در آن اسکان یافتند . بدین ترتیب رئال مادرید در پنج قاره ، می تواند سی و پنج هزار کودک را پرورش دهد . کریستیانو ، کاکا ، اوزیل ، کاسیاس و راموس ماموریت هایشان را درون زمین انجام می دهند.

تعداد صفحات : 121

درباره ما
آیدی نیمباز=*iker...casillas* شماره پیامک09393053332
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • خرید گیفت کارت پی اس ان 20 دلاری ارزان
  • فرش 1000 شانه
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • *real*
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • چهارشنبه 17 خرداد 1396
  • پنجشنبه 19 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • دوشنبه 02 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • دوشنبه 15 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • پنجشنبه 05 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • دوشنبه 04 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • يکشنبه 11 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 03 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • يکشنبه 3 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • نظرسنجی
    فقط ؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3614
  • کل نظرات : 798
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 879
  • آی پی امروز : 230
  • آی پی دیروز : 259
  • بازدید امروز : 1,022
  • باردید دیروز : 4,966
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 11,659
  • بازدید ماه : 17,333
  • بازدید سال : 79,809
  • بازدید کلی : 1,969,034