loading...
★★★هواداران رئال مادرید★★★
کامل کاسیاس بازدید : 246 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

مارسلو به نیمه نهایی المپیک رسید تا تنها دو گام تا رسیدن به نشان طلا فاصله داشته باشد .
کاپیتان سوم رئال مادرید به همراه برزیل بر هندوراسی غلبه کرد که اسپانیا را اوت کرده بود . دو گل دامیائو و گل نیمار از روی نقطه پنالتی ، پاسخی به گلهای مارتینز و اسپینوزا از هندوراس بودند تا اسپانیا همچون مکزیک و ژاپن به نیمه نهایی برسد .
مارسلو در دقیقه 83 بازی کارت زرد گرفت و حالا باید آماده تقابل با برنده بازی بریتانیا و کره در روز سه شنبه در نیمه نهایی المپیک رسید .

کامل کاسیاس بازدید : 207 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

 گونزالو هیگوائین در مورد فصل آینده به وبسایت MLS گفت :" از نظر شخصی ، می خواهم بیشتر بازی کنم . می خواهم که بیشتر از گذشته گل بزنم و بازی کنم اما این فقط و فقط به خودم بستگی دارد . "
وی در مورد سال گذشته گفت :" لالیگای خیلی خوبی داشتیم . رکوردهایی همیشگی را شکستیم و مهم است که بتوانیم از آن بهتر باشیم یا برابری کنیم . "
وی در مورد برادرش ، فردریک که به تیم کلمبوس کرو پیوسته نیز گفت :" خیلی خوشحالم چرا که این تغییر خوبی برای اوست و امیدوارم بیشترین تلاشش را انجام دهد . فدریکو را خیلی هیجان زده می بینم می دانم که به شهری زیبا رفته است . البته آشنایی چندانی با کلمبوس ندارم . "

کامل کاسیاس بازدید : 232 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

فعلا با توجه به این که رئال مادرید خریدی انجام نداده ، تغییر چندانی هم در شماره پیراهن های بازیکنان ایجاد نمی شود.
واران در دومین فصلش در رئال زیر نظر مورینیو ، شماره کاروالیو را برداشته که نشان از اعتماد مربی پرتغالی به این بازیکن 19 ساله دارد . او در فصل گذشته شماره 19 را به تن می کرد که با توجه به رفتن احتمالی بازیکن پرتغالی ، این شماره را از آن خود کرده است .
در حال حاضر با توجه به رفتن آلتین توپ ، شماره 16 هم خالی شده که هیچ کدام از 25 بازیکن رئال که در هوم دپوت سنتر به میدان رفتند ، شماره وی را به تن نکردند . شاید شماره 5 شاهین هم در صورت پیوستن بازیکن ترکیه ای به تیمهای انگلیسی ، شماره محبوبی باشد .
تنها بازیکنی که به تیم اصلی اضافه شده ، موراتا از کاستیاست که شماره 23 را برداشته است . شماره ای که از زمان پیوستن بکام به رئال محبوبیت خاصی پیدا کرده است .
شماره 8 ، شماره دیگری است که در صورت رفتن کاکا می تواند خیلی باشد. شماره ای که بر تن بازیکنان بزرگی نظیر میشل رفته است .
باقی بازیکنان نیازی به تغییر پیراهن هایشان نمی بینند . بنزما شماره 9 محبوبش را حفظ می کند ، هیگوائین از شماره 20 خود راضی است ، ژابی می تواند 5 را بردارد اما 14 را بیشتر می پسندد . آربلوا با این که در آغاز پیوستنش به رئال شماره 2 را می پوشید ، 17 را ترجیح می دهد .

کامل کاسیاس بازدید : 221 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)
شکست به بنفیکا جالب نبود اما با توجه به ترکیبی که در آن بلازی به میدان رفت ، چنین نتیجه ای دور از انتظار هم نبود . جدای از این ، بازیهای تابستانی فقط برای آماده سازی هستند ، نه چیز بیشتر . فصل رئال از 29 مرداد شروع می شود و هر کسی پیش از این تاریخ به تیم شک کند ، حماقت به خرج داده است .
نتیجه گیری از چنین بازیهایی کاملا بی فایده هستند . چنین بازیهایی بیشتر برای تست و تجربه هستند . بنفیکا بی تردید از همه نظر آماده تر از رئالی بود که بسیاری از بازیکنانش را در اختیار نداشت .
بازیکنان دیگری هم که به زمین آمدند یا تازه به اردو اضافه شده بودند ، یا همچون بازیکنان آکادمی خسته بودند . عناصر مهمی نظیر ژابی ، کریستیانو ، کاسیاس و راموس تازه در تور ایالات متحده به تیم اضافه شدند . پس شک کردن به این تیم درست نیست و نباید از حالا در مورد پیش فصل نتیجه گیری کرد .
کامل کاسیاس بازدید : 235 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (1)
یکی از مهمترین خریدهای تابستانی مورینیو ، آنخل دی ماریا نام دارد . پس از مصدومیتی طولانی مدت ، ال فیدئو با تمام قوا برگشته است . او در همین بازی اول در مقابل لس آنجلس گالکسی دیوید بکام نشان داد که یکی از قوای تهاجمی بسیار نیرومند رئال مادرید است که حضورش در آینده رئال مادرید کلیدی خواهد بود .
دی ماریا با امید و انرژی برگشته و امیدوار است که بتواند در فصل آتی ، مصدومیتش در فصل قبل را جبران کند . سرعت و قدرت شوتزنیش ، بهترین ویژگی هایش در جریان بازی ها هستند .
در هوم دپوت سنتر ، یک پاس گل استادانه روی گل اول بازی توسط هیگوائین داد . سپس یکی از حرکان محبوبش را انجام داد . از جناح خودش با پای چپ شروع کرد و یک شوت محکم را روانه دروازه حریف کرد تا زننده گل دوم بازی باشد .
دی ماریا حالا بهترین نسخه خود را ارائه می دهد . مورینیو بدین ترتیب برای بازی سوپرکاپ ، صاحب بهترین قوای تهاجمی خود خواهد بود . مصدومیتش در سال گذشته برای مربی پرتغالی یک سرگیجه ایجاد کرده بود چرا که نتوانست جایگزین مشخصی پیدا کند . نبود دی ماریا به حدی موثر بود که مورینیو گهگاهی ناچار شد از زوج بنزما و هیگوائین در خط حمله استفاده کند . گاهی هم بنزما به راست می رفت تا کاکا در پست بازیساز قرار گیرد که این باعث می شد عملکرد بازیکن آلمانی دچار افت شود . کایخون هم نمی توانست که ویژگی های دی ماریا را تکرار کند .
سال گذشته ، مهمترین شکی که برای ترکیب اصلی رئال مادرید پدید آمد در مورد دی ماریا بود که البته بی جنجال هم نبود . این بازیکن می خواست بیرون از باشگاه به درمان بپردازد و به پزشکان باشگاه اعتماد نداشت .
وی در ابتدا شش بازی را از دست داد . مورینیو می خواست او را به بازی کوپا مقابل بارسا برساند اما نتیجه ای نداشت . در نهایت مقابل راسینگ در 18 فوریه به میدان برگشت که دوباره شش بازی مصدوم شد . بالاخره ال فیدئو به هشت بازی آخر فصل شامل بازی با بایرن رسید .
کامل کاسیاس بازدید : 204 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (1)
 دو رو ترین بازیکن فوتبال جهان ، پیش از بازی با پاریسن ژرمن در مورد سوپرکاپ صحبت کرد . کاپیتان بارسلونا گفت :" ما برای هر جامی می جنگیم . سوپرکاپ بار روحی زیادی دارد و به همین خاطر با تمام قوا برایش بازی می کنیم . "
وی در مورد شرایط بدنی خودش گفت :" از نظر بدنی حس خوبی دارم و می خواهم بدون توجه به سنم هر زمان که مربی بخواهد در خدمتش باشم . "
ژاوی که بر خلاف ظاهر مودبش ، پشت به دوربین ها نشان داده که چه شخصیت کثیف و دورویی دارد در مورد حرفهای مورینیو در مورد توپ طلا ، سعی کرد که خود را با متانت جلوه دهد و گفت :" ما به جز رقابت درون زمین ، به چیز دیگری درباره فوتبال فکر نمی کنیم . برایمان اتفاقات درون زمین مهم است نه بیرونش . حرفهای مورینیو به این خاطر است که می خواهد توپ طلا به بازیکن رئال برسد ، همان طور که دل بوسکه آن را برای یک اسپانیایی می خواهد و تیتو برای یک بارسایی . "
کامل کاسیاس بازدید : 268 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)
یونایتد نگران رئال مادرید است . پس از آن که چندین گزینه در فصل نقل و انتقالات را از دست دادند ، فرگوسن نگران است که اکسل ویتسل ، هافبک بلژیکی بنفیکا که مد نظر رئال هم هست از دستشان برود . به گفته تاک اسپورت ، مربی شیاطین سرخ نگران است که رئال در نهایت این هافبک را بخرد .
هر چند که بعید است رئال مادرید بخواهد ویتسل را بخرد ، مطبوعات بارها نام این بازیکن را پیرامون رئال مطرح کرده اند . در سالهای اخیر رئال و بنفیکا از نظر مبادله بازیکن روابط خوبی با هم داشته اند .
کامل کاسیاس بازدید : 274 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)
ویکتور والدس ، دروازه بان بارسلونا به تمجید از ایکر کاسیاس پرداخت و رسیدن توپ طلا به وی را افتخاری برای بقیه دروازه بان ها داسنت .
دروازه بان کاتالان ها گفت :" انتخاب گزینه ای نظیر ایکر ، یک افتخار است . دروازه بان ها همیشه در فوتبال فراموش می شوند . خوب است که ایکر به این افتخار برسد . "
کامل کاسیاس بازدید : 308 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

آگوست به طور عادی ماهی برای استراحت کامل است . اما برای رئال متفاوت است . تیم باید هشت بازی در 26 روز را در این ماه داشته باشد . اولی مقابل گالکسی با پیروزی 5-1 همراه بود . سپس سه بازی دوستانه تابستانی ، دو بازی لالیگا و دو بازی سوپرکاپ اسپانیا برگزار خواهد شد .
جلو افتادن زمان آغاز لالیگا باعث شده که تیمهای مختلف ، برنامه تابستانی خود را فشرده تر کنند . به خصوص آن که یورو هم لطمه زیادی به تیمهایی نظیر رئال مادرید از این حیث زد .
رئال پس از بازی با گالکسی حالا باید دوشنبه با سانتوس لاگونا بازی کند و سپس روز نوزدهم مرداد به مصاف میلان در نیویورک برود . بازی پایانی هم بیست و دوم در فیلادلفیا مقابل سلتیک خواهد بود . پس از آن رئال مادرید آماده بازی با والنسیا در روز یکشنبه 29 مرداد ساعت 21:30 خواهد شد .
رئال مادرید چهار روز بعدش باید به نیوکمپ برود تا بازی رفت سوپرکاپ را برگزار کند . پس از آن نوبت بازی با لالیگا در ختافه و بازی با بارسا در برنابو خواهد بود .

کامل کاسیاس بازدید : 206 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)
میگل آنخل خیل ، سهامدار اصلی اتلتیکو مدعی شد که اگر رئال و بارسا همکاری نکنند ، آینده لالیگا در خطر است .
وی با انتقاد از مسائل حق پخش تلویزیونی گفت :" می خواهیم که لالیگا رقابتی باشد . برای این قضیه باید در آمد های حاصل از حق پخش تلویزیونی عادلانه تر شود . فقط به این طریق است که می توان لیایگا را جذاب تر کرد . "
وی در نامه ای در وبسایت اتلتیکو گفت :" این فضا نه تنها باعث رقابت بیشتر نمی شود ، بلکه باعث ورشکستگی و انحلال باشگاه ها می شود . "
گفتنی است که رئال و بارسا تقریبا ده برابر تیمهای دیگر لالیگا از مسائل حق پخش تلویزیونی سود می برند .
کامل کاسیاس بازدید : 240 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)
یکی از نقاط ضعف رئال در پیش فصل مربوط به خط دفاعش بوده است . رئالی ها در میانه خط دفاعی زیاد مطمئن ظاهر نشدند و در سه بازی سه بار دروازه شان باز شد . آماری که نشان می دهد خط دفاع تیمی رئال همچنان جا برای پیشرفت دارد .
جامها را در تابستان نمی دهند اما برای موفقیت ، می توان روی بازیهای تابستانی حساب کرد . سال گذشته رئال با زوج په په - راموس خودی نشان داد . این دو بازیکن یک سد مستحکم را ایجاد کردند اما در این تابستان دیرتر به تمرینات اضافه شدند و نبودشان باعث شد که خط دفاع شکننده نشان دهد . از سویی باید توجه داشت که کاسیاس پس از بازگشتش از تعطیلات فقط 45 دقیقه بازی کرده است .
بازیکنان آکادمی و رافائل واران ، در دو هفته اول پیش فصل وظیفه کنترل خط دفاع را به عهده داشتند که عملکردشان چنگی به دل نمی زد . به نظر می رسد که مورینیو باید سعی کند که به آنها خودباوری را القا کند تا کمتر اشتباه کنند . از سویی آدان با دریافت شش تا از هفت گل ، نشان داد که آن قدر ها هم گفته می شود دروازه بان مطمئنی نیست .
کامل کاسیاس بازدید : 247 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)
 رئال مادرید دیروز را استراحت کرد و بامداد امروز به تمرینات در UCLA برگشت تا به موقع آماده بازی بعدی در لاس وگاس در بامداد دوشنبه مقابل سانتوس لاگونای مکزیک شود .
خوزه مورینیو پس از جلسه تمرینی امروز صبح ، گفت که از روش تیمش مقابل گالکسی " خرسند " و "راضی " بوده است .
همان طور که انتظار می رفت ، این جلسه به تمرینات ریکاوری اختصاص داشت که دی ماریا و آربلوا به دور از بقیه تمرین کردند .
پیش از تمرین بازیکنان با 50 هوادار که در اداره توریست های اسپانیا حضور داشتند ، عکس و امضا گرفتند .
برد مقابل گالکسی با عملکردی فوق العاده و گلزنی سه عضو آکادمی ، حس خوبی را درون تیم پدید آورد . حالا تیم باید آماده بازی با سانتوس لاگونا شود که به گفته مورینیو بازی متفاوتی خواهد بود .
سانتوس لاگونا دیشب مقابل پوبلا به تساوی 2-2 رسید که گلهایشان را هرکولز گومز و داورین کوئینترو به ثمر رساندند . مورینیو در موردشان گفت :" تیم های مکزیکی همیشه سرعت فوتبال مشکلی دارند و پرس زیادی ایجاد می کنند . اما حریف ایده آلی برای ما خواهند بود که روی فرم بیاییم . "
کامل کاسیاس بازدید : 236 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)
خیال مورینیو می تواند راحت باشد . خط حمله رئال در این فصل عملکرد خوبی داشته و این کاملا مشخص است . کریستیانو و بنزما پس از یورویشان از هفته اخیر به تمرینات اضافه شده اند اما در سه بازی اولیه ، دو نام بوده اند که بیش از بقیه درخشیده اند : دی ماریا و کایخون . بازیکنانی که برای دومین تابستان پیاپی ، پیش فصل فوق العاده ای را سپری می کنند .
سمت راست خط هافبک رئال توسط دو بازیکن آرژآنتینی و موتریلی پوشیده شده است . آنها در بازیهای دوستانه شایستگی هایشان را نشان داده اند . در حقیقت این دو بازیکن ، گلزنان رئال در دور آماده سازی بودند که هر کدام سه بار گلزنی کردند . دی ماریا با زدن دو گل و دادن دو پاس گل نشان داده که پس از مصدومیت فصل گذشته اش ، حالا کاملا سرحال است .
دی ماریا مقابل اوویدو از دو اشتباه دروازه بان استفاده کرد و دو بار گلزنی کرد . کایخون اما مقابل بنفیکا خودش را نشان داد و دبل کرد . یکی روی پاس ال فیدئو بود و دیگری روی پاس تماشایی هیگوائین .
تردیدی نیست که مورینیو می تواند از کار این دو بازیکن راضی باشد . بدین ترتیب در سال آینده خیالش از بابت بال راست راحت خواهد بود چرا که می تواند به این دو بازیکن با خیال تخت ، اتکا کند .
کامل کاسیاس بازدید : 269 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

تیم میوناریوس کلمبیا که حریف رئال در دور بعدی جام برنابئو خواهد بود ، یک پیراهن خاص را برای بازی دوستانه با تیم مورینیو به تن خواهد کرد .

این پیراهن همچنین شماره 12.269 را روی آستین راستش حک کرده که اشاره به تاریخ بازی خواهد داشت .
خولیا ویادائوره ، مدیر آدیداس کلمبیا در این باره گفت :" این پیراهن خیلی خاص است چرا که این شماره اشاره به زمان بازی دارد . سال 12 ، روز 26 و ماه 9 در تقویم میلادی . . به همین علت ما تصمیم گرفتیم که 12.269 نسخه از این پیراهن را به معرض فروش بگذاریم . "

http://www.defensacentral.com/userfiles/2012/Aug_02/camiseta_millonarios.jpg


کامل کاسیاس بازدید : 247 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)
 ماسیمو آمبروسینی ، یکی از بزرگان رختکن میلان است . وی پانزده فصل پیراهن روسونری را بر تن کرده و مدتی هم تیمی کاکا بوده است . او به خوبی بازیکن برزیلی را می شناسد و امیدوار است که او به تیمش برگردد .
هافبک ایتالیایی در مصاحبه با گاتزتا دلوا اسپورت گفت :" باید درمانی برای رفتن تیاگو و ایبرا از نظر تیمی پیدا شود . تا زمان اتمام فصل نقل و انتقالات ، همه دوست داریم کاکا برگردد . ریکی رفت و کار را ناتمام گذاشت . بازیکنی است که می تواند خیلی چیزها به ما اضافه کند . "
کامل کاسیاس بازدید : 260 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (1)
کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی رئال مادرید گفت که هر تیمی در دنیا " در لالیگا سوم می شود " که اشاره به قدرت رئال و بارسا در راه جدول لالیگا داشت .
وی در مصاحبه با ESPN گفت :" من مثل مورینیو فکر می کنم . هر تیمی در دنیا در اسپانیا سوم می شود چرا که دو تیم برتر دنیا در این جا بازی می کنند . "
رونالدو گفت که پس از فصلی که داشته ، شایستگی توپ طلا را دارد . وی افزود :" امیدوارم توپ طلا جایزه ای عادلانه باشد . طبعا دوست دارم به آن دست پیدا کنم . اگر چیز دیگری بگویم دروغ گفته ام . من نظر خودم را دارم اما می دانم که هر چه بگویم همیشه سوء تعبیر می شود . عادت کرده ام . "
بازیکن پرتغالی در مورد حذف از یورو و چمپیونزلیگ گفت :" خیلی مشکل بود . اول با رئال در مقابل بایرن و سپس با پرتغال در یورو . در رئال در نیمه نهایی چمپیونزلیگ بودیم . پنالتی اول را زدم که خراب شد . مقابل اسپانیا قرار شد آخری را بزنم اما نشد . از نظر من پنالتی ها بر اساس شانس هستند . "
رونالدو برای سال آینده آرزوی موفقیت کرد و افزود :" از تمرینات آماده سازی در لس اتجلس خوشحالم چرا که شرایط را ایده آل می کند . رئال مادرید همیشه باید در بهترین سطح باشد و ما هم با بهترین مربی و بازیکنان بزرگ دنیا کار می کنیم . "
کامل کاسیاس بازدید : 222 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)
لوکا مودریچ دیروز به دور از بقیه بازیکنان اسپورز ، تمریناتش را پیگیری کرد . ویلاش بواس اعتقاد دارد که بازیکن کروات که تور آمریکا را از دست داد ، هنوز آماده ملحق شدن به گروه نیست و به همین علت برنامه ویژه ای برایش در نظر گرفته است .
مودریچ ساعت 13:15 به وقت محلی وارد زمین تمرین تیمش شد و با ویلاش بواس دیدار کرد . این بازیکن و مربی پرتغالی در مورد آینده صحبت کردند . ویلاش بواس سعی می کند او را حفظ کند اما بازیکن کروات فقط رئال را می خواهد . 
مودریچ دیروز با جرمین دفو تمرین کرد . مهاجم تاتنهام و وی به تنهایی تمریناتشان را پیگیری کردند .
کامل کاسیاس بازدید : 251 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)
تمرینات در لس آنجلس و نتیجه ای که بدست آمد ، مرا یاد رئال 100 امتیازی می اندازد . هیگوائین و دی ماریا باز هم بهترین نسخه خود را نشان دادند . 
کهکشان ژوراسیک
بازی در کالیفرنیا در مقابل تیمی که گالکسی (به معنی کهکشان) خوانده می شود و بازیکنی به دلربایی بکام دارد ، ما را تهییج می کند تا گمان کنیم که این نمایش چیزی فراتر از یک بازی فوتبال ساده است . اما رئال مادرید مورینیو ، یک شخصیت جنگجویانه ، تندخو و میانه رو دارد . زیدان دیروز در هوم دپوت سنتر نبود (پارسال او را روی نیمکت دیده بودیم) و رونالدو نازاریو از زندگی پس از فوتبالش در برزیل لذت می رود . حالا فقط یک کهکشانی وجود دارد ، کریتسیانو . اما این بچه مثل بازیکنان جوان تر ، خود را با گروه وفق داده و وقتی روی نیمکت می نشیند ، اخم هایش را در هم نمی کشد . بکام ا آخرین قطره های استعداد فوتبالی خود را همچنان در کفش هایش می چکاند ، کسی که یک دهه پیش مادریدیسموها را خوشحال می کرد . اما تیم پیش فصل رئال هم به او امان نداد و مثل یک سریال تکراری بر او علبه کرد . سکانس ها باز هم ضبط می شوند و خوزه مورینیو ، کارگردان زبده آنهاست . جلوه های ویژه هم در بالاترین سطح مورد استفاده قرار می گیرند . رئال مادرید مثل همیشه بود .

لهجه آرژانتینی
حریف می خواست از تجربه اش استفاده کند اما از همان ابتدا مشخص بود که آرژانتینی ها آماده تر از همیشه هستند . زوج هیگوائین و دی ماریا می توانند همان طور که دیروز بازی کردند در فینال چمپیونزلیگ بازی می کنند . آنها دلپذیر هستند . آنها ما را به قله برست خواهند رساند و می توانند بازی را از بنزما ببرند . کریم در فصل گذشته ، نمایشی تماشایی داشت اما یوروی ضعفیفش و عطش بالای ال پیپیتا باعث شده که این گونه به نظر رسد که مورینیو یک دوئل تماشایی را در پیش خواهد داشت که به سود تیم خواهد بود . هیگوائین گل اول را زد که همان طور که استاد دی استفانو گفته ، با ارزش ترین گل است .

طرح دفاع راست
مورینیو مطمئن است که برای آن پست فقط به دفاع راست می تواند اتکا کند . به کارواخال اجازه داد تا به بوندسلیگا برود اما بازیکنان دیگری هم هستند. دیروز برادران فرناندز خودی نشان دادند . وی ترجیح می دهد با لاس به مخاصمه نپردازد و او را در آن پست قرار نمی دهد . اما مهم نیست . رئال مادرید آن قدر توانایی دارد که نیازی به بحث در مورد دفاع راست نیست .

قدرت آکادمی
اما در پنج تایی که تیم بکام دریافت کرد ، مهمترین نکته این است که سه گل آخر را سه عضو آکادمی زدند (کایخون ، موراتا و خسه) در حقیقت از 12 گلی که رئال مادرید تا کنون در پیش فصل به ثمر رسانده ، هشت تا را بچه های والدبباس به ثمر رساندند . آکادمی رئال سرحال ترین در اروپاست . اگر خسه و موراتا توسط میا به لندن برنده می شدند ، ماجرا این قدر غمناک نمی شد .

موراتا و خسه
همان طور که دوست دارم که زمانی که شماره 7 تیم جامها را یکی پس از دیگری کسب می کند (و قهرمان سوپرکاپ می شود) در موردش بنویسم ، دوست دارم که فضا را با موراتا و خسه پر کنم . دو بازیکن آکادمی که می توانند برنابئو و مورینیو را شیفته خود کنند . اولی یک مهاجم مدرن است که می تواند در تمامی پستهای هجومی ابزی کند . بازیکن قناریایی هم یک جواهر است . هر دویشان در ده دقیقه آغازین حضورشان در زمین گلزنی کردند .
کامل کاسیاس بازدید : 224 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)
رئال مادرید همچنان بدون چهره جدید ، پیش فصلش را ادامه می دهد . در حال حاضر کاروالیو شانس زیادی برای رفتن دارد و احتمال قرض داده شدن واران هست . بدین ترتیب مورینیو صاحب فقط سه مدافع می شود و احتمال دارد که برای خط دفاع ، یک گزینه را مد نظر گیرد : کایریاکوس پاپادوپولوس .
مدافع یونانی شالکه 04 ، مد نظر میلان قرار گرفته و به گزارش بیلد ، رئال مادرید هم مذاکراتی برای وی داده است . این بازیکن 20 ساله ، فصل فوق العاده ای را در سال گذشته سپری کرد .
البته رئال در صورتی سراغ پاپادوپولوس می رود که واران از برنابئو جدا شود . هر چند که کلمنس تونیس ، مدیر شالکه می گوید :" کایریاکوس را حفظ می کنیم . نمی خواهیم او را بفروشیم . "
قیمت این مدافع یونانی به گفته وبسایت ترانسفرمارکت ، نزدیک به 12 میلیون یوروست .
کامل کاسیاس بازدید : 241 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)
بالاخره روزهایی که نباید فرا می رسید رسید. چقدر زود گذشت.انگار همین دیروز بود که او با آن چهره ی محجوب و دوست داشتنی قدم به برنابئو گذاشت. پر از امید و آرزو .پرنشاط و پر انرژی.چه سرو صداهایی که بابت آمدنش به رئال برپا نشد.فوق ستاره برزیلی میلان به جمع کهکشانیها پیوست تا ادامه رویاهایش را در کهکشان مادرید دنبال کند.قرار بود ستاره ای شود شبیه دیگر ستاره های کهکشانی.قراردادی بلند مدت با زیباترین فوتبالیست دنیا که تکنیک ناب برزیلی و قدرت بدنی اروپایی را یکجا داشت نوید روزهای درخشانی را میداد، هم برای رئال مادرید و هم برای خود او.همه منتظر بودند تا پرواز قوی سپید را بر فراز برنابئو ببینند و هنرنماییهای خارق العاده او را به نظاره بنشینند.میلانیها در حسرت از دست دادن او بودند و رئالیها برای دیدنش در چمن سبز برنابئو بی تابی میکردند.مبلغ قراردادش همه رکوردها را پشت سر گذاشت هر چند که خیلی زود این رکورد با انتقال رونالدوی پرتغالی به رئال شکسته شد.همه چیز مهیا بود تا برنده توپ طلا ومرد سال فوتبال جهان بار دیگر در پیراهن تیمی دیگر مانند نگینی درخشان خودنمایی کند وانگشت حیرت به دهان همه بگذارد .سیتی هم پیشنهاد اغوا کننده ای داده بود، خیلی بیشتر از آنچه که رئال بابت او پرداخت کرد.اما معلوم بود که بازیکنی با شخصیت و طرز تفکر او همه چیز را در پول نمی دید و شخصیت و جایگاه بی نظیر رئال مادرید را به پول باشگاههای متمول اما بی ریشه ترجیح داد.
اما لعنت به آن مصدومیت لعنتی که همه این رویاهای شیرین را به کابوسی تلخ برای این بازیکن دوست داشتنی تبدیل کرد.چه کسی فکرش را میکرد که ستاره ای که یکی از ارکان اصلی موفقیت میلان بود در رئال مادرید به نیمکت نشینی محض تبدیل شود.چه کسی گمان میکرد که روزی برسد که برنده توپ طلا و بهترین بازیکن جهان برای بدست آوردن جایگاه ثابت در تیم با بازیکنی رقابت کند که روزی آرزویش این بود که یکی مثل او باشد .فوق ستاره ای که حتی مصدومیت وحشتناک دوران کودکیش نتوانست مانع اسطوره سازی او شود اما این بار گریبانگیر مصدومیتی شد که آینده تلخی را برای او رقم زد.چند سال پرفشار و پر از استرس.از یک طرف هجوم رسانه ها و شایعاتی که یکی پس از دیگری زاییده تخیلات آنها بود و از یک طرف نگاه های معنی دار هم تیمی ها و اطرافیانش به خاطر دستمزد بالا و تاثیر کمش در تیم و طرف دیگر هم هوادارانی که خوب مسلم است چیزی غیر ازبازی خوب نمی خواهند و حق هم دارند،همه و همه دست به دست هم دادند که پسر محجوب برنابئو تلخ ترین دوران فوتبالیش را پشت سر بگذارد.این که درون تیم چه خبر بود و چه قدر مورد حمایت هم تیمی ها و کادر فنی رئال بود خدا می داند اما ای کاش هرگز روزی نمی رسید که دیگران با نگاه ترحم آمیز از او حمایت کنند و برایش دل بسوزانند.انگار نه انگار که او روزی برای خودش در این فوتبال سروری میکرد.فقط کافیست گشت کوچکی در فضای مجازی بیندازیم تا کلیپ های بیشمار هنرنماییهای چشم نواز او را در سالهایی نه چندان دور تماشا کنیم.صحنه هایی که با دیدن آنها از خودمان می پرسیم یعنی این بازیکن پرانرژی که انگاردارد روی ابرها پرواز میکند همان بازیکن پژمرده و بی انگیزه امروز رئال است که الان بر سر نخواستنش دعواست. همین بازیکنی که هر روز از این دست به آن دست میشود و یک روز به پی اس جی فروخته میشود و روز دیگر به شرق دور و یک روز هم به خانه سابقش. بازیکنی که علی رغم اینکه همیشه در کانون توجه رسانه ها قرار دارد اما هیچ کس بداخلاقی و حاشیه سازی را از او به یاد ندارد .بازیکنی که اکنون به مزایده گذاشته شده تا به بالاترین مبلغ پیشنهادی فروخته شود.البته این چیزها در دنیای فوتبال عادیست.چیز عجیب و غریبی نیست که بخواهیم از آن یک تراژدی بسازیم.این واقعیت دنیای فوتبال است.روزی دراوج هستی و همه برای داشتنت سر و دست می شکنند و رقم های نجومی برایت خرج میکنند و روزی هم در هزیز هستی و همه میخواهند زودتر از دستت خلاص شوند.بهتر است عادت دنبال مقصر گشتن را کنار بگذاریم و با واقعیت کنار بیاییم.درست است که سالهای زیادی را با خاطراتش سپری کردیم و علاقه مندش هستیم اما دنیای بی رحم فوتبال به هیچ کس وفادار نمانده و نمی ماند.دست بی رحم روزگار این چند سال تلخ را برای او و عاشقانش رقم زد همان طور که روزهای زیبا و شیرین گذشته را رقم زده بود.خدا میداند شاید با رفتنش به تیمی دیگر دوباره سالهای درخشانش تکرار شود اما به نظر میرسد شانس او در رئال مادرید دیگر تمام شده است...
 پسرخاله موری
کامل کاسیاس بازدید : 270 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)
یکی از نکات جالب در بازی رئال مادرید در هوم دپوت سنتر ، مربوط به تغییرات در شماره پیراهن ها بود . با این که هنوز به طور رسمی اعلام نشده ، شماره های اکثر بازیکنان به جز واران ثابت است . این بازیکن دیگر شماره 19 را نمی پوشد و شماره 2 را از کاروالیو به اثبات خواهد برد ، بازیکنی که این روزها در جستجوی تیمی برای رفتنش با کاستیا تمرین می کند .
مدافع فرانسوی ، فصل گذشته 15 بازی انجام داد که عملکرد خوبی داشت . این بازیکن 19 ساله ، در پیش فصل امسال عملکرد زیاد جالبی نداشته و در هر سه بازی آغازین ، پر اشتباه ظاهر شده است .
نزدیک ترین بازیکنان به او در تمرینات ، ناچو ، خسه ، الکس و خسوس از آکادمی و لاس و بنزما ، هموطنانش هستند .
کامل کاسیاس بازدید : 268 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)
 بروس آرنا ، مربی لس آنجلس گالکسی پس از شکست سنگین تیمش مقابل رئال در مقابل سی هزار تماشاگر در هوم دپوت سنتر گفت که توقع بیشتری نداشته است .
آرنا گفت :" این بازی خاصی برای هواداران بود . هر چند که هیچ کس انتظار یک بازی برابر را نداشت . البته انتظار داشتم بهتر باشیم . در نیمه اول وقتی نتیجه 3-1 شد ، بازی تعیین شد . "
وی در ادامه گفت :" تقابل با تیمی نظیر رئال مادرید ، بازیکنان را هیجان زده می کند . "
کامل کاسیاس بازدید : 254 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (1)
رئال مادرید سخت تلاش می کند تا هر چه زودتر ترکیب تیمش را برای فصل بعد ، ببندد . مازادها مشخص هستند و به جز خرید مودریچ ، باشگاه برنامه های دیگری هم دارد .
به گزارش الکونفیدنشال پس از مذاکرات یونایتد و سائوپائولو برای لوکاس ، رئال تصمیم گرفته که بند اولویتی را در قرارداد این بازیکن با باشگاه برزیلی بگذارد . بدین ترتیب با این که تلاشهای اصلی روی بازیکن کروات است ، رئال تلاش می کند که کار خرید لوکاس برای فصل های آتی را قطعی کند .
مورینیو این بازیکن را فعلا بی تجربه می داند و منتظر است که در فرصتی بهتر به سراغ خریدنش بیاید . فلورنتینو پرز هم حاضر نیست که فعلا 30 میلیون برای بازیکنی بی تجربه بدهد .
کامل کاسیاس بازدید : 262 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

کریستیانو در دنیای ورزش یکی از محبوب ترین هاست و پس از افتخاراتی که در فصل گذشته کسب کرد به گفته آدکو ، الگوی ایده آل از نظر بچه های گالیشیایی است .
در تحقیقاتی که توسط این کمپانی صورت گرفت ، مربی پرتغالی بهترین لیدر از نظر کودکان گالیشیایی است .

کامل کاسیاس بازدید : 282 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)
میلان دوست دارد کاکا را بخرد اما یک شرط جلوی پای بازیکن برزیلی گذاشته است . وی اگر می خواهد راهی سن یرو شود باید دستمزدش را کم کند . باشگاه ایتالیایی به علت مسائل مالیاتی حاضر نیست که دستمزد فعلی کاکا را بپردازد و درخواست نصف شدن آن را داده است .
به گفته تریبال فوتبال ، گالیانی دیروز اعلام کرد که در روز هجدهم مرداد با فلورنتینو دیدار می کند . آنها حاضر نیستند که بیش از 20 میلیون یورو برای وی بپردازند و دستمزدش هم سالانه 5 میلیون یورو قرار است باشد . باید دید که کاکا چه واکنشی خواهد داشت .
کامل کاسیاس بازدید : 202 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)
هر کس که فکر می کرد رئال مادرید نیمار را نمی خواهد ، باید در تفکرش تجدید نظر کند . روز جمعه ، الکونفیدنشال مدعی شد که رئالی ها از دور این بازیکن برزیلی را تحت نظر دارند هر چند که راسل از سال گذشته تلاشهای زیادی داشته است .
مشکل این جاست که بارسلونا ، می خواهد بلافاصله پس از المپیک ، نیمار را به خدمت بگیرد اما رئال مادرید عجله ای ندارد و حاضر است منتظر بماند . آلوارو اولیویرا ، مدیر سانتوس گفته است که :" نیمار به من گفته تا 2014 می ماند . "
این بازیکن و پدرش می خواهند تا دو سال دیگر در برزیل بروند و سپس راهی اروپا شوند . بدین ترتیب رئال می تواند دوباره وارد این ماجرای کشدار و بی مزه شود .
رئال در تابستان گذشته برای خرید نیمار تلاش کرد اما به تحقق نیانجامید . رئال مادرید فعلا عجله ای برای خرید این بازیکن ندارد و منتظر است که شرایط وی را در دو سال آتی ببیند و بعد اقدام کند .
کامل کاسیاس بازدید : 240 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)
کمپ رئال در ایالات متحده این روزها برای خودش المپیکی شده است . پس از آن که راموس خود را فلپس اردوی رئال خواند ، یک بوکسور هم مدتی به اردوی رئال آمد .
http://www.realmadridfichajes.com/web/imagen/1343900996.foto.tbl_pulicacion.0/800/600/nc/cristiano-werdum.jpg
فابیرسیو وردوم که مبارز برزیلی مسابقات UFC است ، سری به سران رئال زد و دستکش به دست کرد تا با کاسیاس ، رونالدو و په په فیگور بگیرد .
وی گفت :" دیدن بازیکنان رئال برایم جالب بود . رویایی بود که به تحقق پیوست . آنها خیلی خاکی بودند . کاسیاس دستکشهایش را به من داد . "
کامل کاسیاس بازدید : 240 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه ورزشی والدبباس این روزها حتی از زمان بازیهای لالیگایی و چمپیونزلیگی شلوغ تر است . درست است که برخی بازیکنان آکادمی در این ترکیب حاضر می شوند اما کارگرانی هستند که تلاش می کنند به موقع این بنا و ساختمان برای تیم اصلی را تکمیل کنند.
ساختمان جدید کاخ سفید ، پیشرفت خوبی داشته است اما تعمیرات تا دسامبر به اتمام نخواهد رسید . ساخت و ساز برای تحویل نهایی در پایان سال به اتمام می رسد که البته سرعت و ساخت و ساز چنین بنایی در دنیای فوتبال بی سابقه خواهد بود .
خانه بازیکنان رئال مادرید از مراکز مدرن دیگری مثل میلانلو (میلان) یا پنتینا (اینتر) الهام خواهد گرفت . بازیکنان رئال مادرید بدین ترتیب پس از تمرینات نیازی نیست به خانه هایشان بروند . غذا می خورند ، استراحت می کنند و حریفانشان را آنالیز می کنند . این رویای مورینیو و هر مربی دیگری است .
اقامتگاه تیم اصلی 59 اتاق به وسعت 45 متر مربع خواهد داشت که همه دقیقا مشابه هم هستند و چهار بخش خواهد داشت : اتاق هال ، اتاق خوب ، حمام - دستشویی و تراس . خروجی به سمت زمین تمرین آکادمی و فرودگاه خواهد بود . کیفیت اتاق با یک سوئیت مجلل در یک هتل شیک برابری می کند .

مقر شیک
هتل رئال مادرید را استودیو لاملایی طراحی کرده که چند بار در بازسازی برنابئو نقش داشته است . از فضای آزاد در والدبباس استفاده شده تا بهترین بهره برده شود . مورینیو در زمان حضورش در رئال به فلورنتینو گفت :" والدبباس عالی است اما فضای پرت زیاد دارد . فضای آزادش خیلی زیاد است . "
مورینیو می خواست که این اقامتگاه را از آغاز فصل داشته باشد اما فهمید که غیرممکن است که چنین ساختمان مجهزی در عرض دو ماه ساخته شود . هر چند که مدل جدید سازه ای باعث شد که کارگران ، زمان های اتلاف وقت را 60 درصد کاهش دهند .

ده ها طرح
در حال حاضر برنامه کاری کند تر است . خاک برداری و ایجاد اساس ساختمان در برنامه هاست . به محض اتمام آن ، کار ساختمان یک پیشرفت قابل توجه خواهد داشت و باقی ساختمان بر اساس طرحی حرفه ای ساخته خواهد داشت . در راه طراحی از یک طراح داخلی حرفه ای قرار است استفاده شود .
در حال حاضر برای نقشه داخلی 74 طرح برای در نظر گرفته شده است . پنجشنبه یکی از این طرح ها انتخاب می شوند . کمپانی نقشه برداری گیخون مسئولیت دارد تا این طرح ها را به مرحله اجرا در بیاورد و با استفاده از کامیون و تریلی هایش که از پنجشنبه وارد پایتخت می شوند ، کارها را ادامه دهد .
در ادامه باید مصالح 25 تنی وارد والدبباس شود و یک جرثقیل غول پیکرد هم برای کار وارد زمین تمرین رئال مادرید خواهد شد . در حقیقت این پروژه ای غول پیکر است که آخرین تکنیک های مهندسی در آن اخراج خواهد شد .

آرامش کامل
پس از اتمام ساخت و ساز ، کار ساخت طرح های درونی عملی خواهد شد . واحد ها همه چیز خواهند داشت اما باشگاه در این باره می خواهد خیلی سختگیر و جدی عمل کند .
خانه جدید رئال مادرید زیبا و دلنشین خواهد بود . برخی ایده ها نظیر آینه - تلویزیون قرار است که در اتاق هایش عملی شوند و دستکمی از هتل های شیک نخواهد داشت .

http://www.img4up.com/up2/19345555066470751781.jpg

http://www.img4up.com/up2/32967711406658079936.jpg

http://www.img4up.com/up2/38001498684941895496.jpg

کامل کاسیاس بازدید : 274 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)
مارسلو در کنفرانس مطبوعاتی پی شاز بازی با هندوراس در مورد ایکر کاسیاس ، کاپیتان رئال مادرید گفت :" زمانش رسیده که توپ طلا به او داده شود . "
بازیکن برزیلی گفت :" او سالها بهترین دروازه بان جهان بوده و زمانش رسیده که توپ طلا به او داده شود . "
مارسلو در مورد آینده کاکا و نیمار هم صحبت کرد . در مورد اولی گفت :" اگر بماند خبر خوبی است اما برای نقل و انتقالات باید با فلورنتینو صحبت کرد . "
وی در مورد نیمار هم گفت که نظرش این است که " تا 2014 در برزیل می ماند . " وی در مورد مورینیو هم گفت که " چیزهای زیادی از او یاد گرفتم . "

تعداد صفحات : 121

درباره ما
آیدی نیمباز=*iker...casillas* شماره پیامک09393053332
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • خرید گیفت کارت پی اس ان 20 دلاری ارزان
  • فرش 1000 شانه
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • *real*
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • چهارشنبه 17 خرداد 1396
  • پنجشنبه 19 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • دوشنبه 02 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • دوشنبه 15 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • پنجشنبه 05 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • دوشنبه 04 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • يکشنبه 11 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 03 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • يکشنبه 3 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • نظرسنجی
    فقط ؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3614
  • کل نظرات : 798
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 879
  • آی پی امروز : 243
  • آی پی دیروز : 271
  • بازدید امروز : 4,848
  • باردید دیروز : 2,335
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 10,519
  • بازدید ماه : 16,193
  • بازدید سال : 78,669
  • بازدید کلی : 1,967,894