loading...
★★★هواداران رئال مادرید★★★
کامل کاسیاس بازدید : 213 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
کریستیانو امروز انگیزه بالایی برای بازی سوپرکاپ خواهد داشت . گلزنی در این بازی برایش یک چالش است . او در بازی رفت برای چهارمین بازی پیاپی در نیوکمپ گلزنی کرد تا اولین بازیکن تاریخ باشد که چنین کاری می کند اما او یک رکورد دیگر را هم می تواند امشب داشته باشد : رکورد گلزنی در پنج الکلاسیکوی پیاپی ، کاری که زامورانو هم در سال 1993 کرده بود .
مهاجم سابق شیلیایی رئال در پج الکلاسیکوی پیاپی در برنابئو و نیوکمپ گلزنی کرد . یک بازی در لیگ ، دو تا در سوپرکاپ و دو تا در لالیگای بعدی . کریستیانو حالا امشب می تواند در برنابئو با این رکورد برابری کند .

کامل کاسیاس بازدید : 224 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
وبسایت رسمی رئال اعلام کرد که در مورد محرومیت چهار جلسه ای کوئنت رائو ، درخواست فرجام خواهی خواهد کرد .
گفتنی است که علت محرومیت بازیکن پرتغالی ، توهین به داور اعلام شده است .

کامل کاسیاس بازدید : 201 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
هزار افسر پلیس و نیروی امنیتی ، امروز تامین امنیت بازی میان بارسلونا و رئال مادرید در دور برگشت سوپرکاپ اسپانیا را به عهده خواهند داشت .
به گفته شهرداری مادرید ، قرار است که پلیس ملی ، پلیس محلی مادرید ، گارد ویژه ، مسئول امنیت بازی را داشته باشند .

کامل کاسیاس بازدید : 247 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
در عین ناباوری باز هم دست های پشت پرده به کمک شاگردان تیتو آمدند . فابیو کوئنت رائو توسط کمیته مسابقات به علت توهین به پرز لاسا چهار جلسه محروم شد . بدین ترتیب امشب نمی تواند مقابل بارسلونا در بازی برگشت سوپرکاپ در برنابئو بازی کند .

تیتو ویلانوا ، مربی بارسا هم به علت اعتراض به داوری دو جلسه محروم شد که محرومیتش در بازیهای لالیگا اعمال خواهد شد.

کامل کاسیاس بازدید : 262 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (1)
مورینیو روی انسانی خود را دوباره نشان داد . مربی رئال مادرید 7500 یورو به باشگاه کانیاس ، یک باشگاه متوسط در شهر مادرید کمک کرد . باشگاهی که پسرش خوزه ماریا هم در آن به عنوان دروازه بان توپ می زند . از نظر مربی رئال مادرید از این رقم برای بهبود تجهیزات این باشگاه استفاده خواهد شد .
این اولین باری نیست که مورینیو چنین حرکاتی انجام دهد . پارسال کمک هزینه تحصیل چند تن از بچه های این مدرسه را پرداخت که دچار مشکلات اقتصادی بودند و دوست نداشت که این حرکتش فاش شود . حرکت جدید مورینیو نشان می دهد که او انسان خیرخواهی است .
کامل کاسیاس بازدید : 225 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
چهار سال از تونل فراموش نشدنی در برنابئو می گذرد . مسی ، والدس ، پویول و ... همه آمده بودند تا به قهرمان ادای احترام کنند و پس از آن نابود شدند : 4-1 . از آن به بعد ، ماجرا تا حد زیادی عوض شد اما امشب همه چیز بر می گردد . روز 29 آگوست در تاریخ الکلاسیکو ها به عنوان روزی ثبت خواهد شد که پس از طلسمی چهار سالع ، همه چیز عوض شده است . همه کابوس ها یک تاریخ انقصا دارند و این تاریخ امشب به سر می رسد .
برنابئو امشب شبیه یک مکان مخوف خواهد بود .از خوانیتو گرفته به عنوان پدر روحیه در این مکان مقدس تای دی استفانو ، پاچین ، سانتیستبان ، زوکو ، آنتونیو روئیز ، پیری ، آمانسیو ، ولازکز ، خوزه لوئیز پینادو ، کاماچو ، بنیتو ، میگل آنخل ، گارسیا رمون ، اشتیلیکه ، سانتیانا ، بوتراگوئنو ، میشل ، هوگو سانچز ، گوردیو ، بویو ، رائول ، میاتوویچ ، هیرو ، روبرتو کارلوس ، ردوندو ، زیدان ، رونالدو و ... همه آنها افتخارات رئال مادرید بودند و راه را برای تیم آسان می کردند . در برنابئو موج یازده نفره به حرکت در می آید و هر کسی را نابود می کند .
بارسا باید آماده بازی تاریخی باشد . امشب رئال مادرید سوپرکاپی تاریخی تر از همیشه را رقم می زند ...
کامل کاسیاس بازدید : 223 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
تيتو ويلانووا مربي جوان بارسلونا در آستانه ديدار برگشت سوپرکاپ اسپانيا در ورزشگاه سانتياگو برنابئو در جمع خبرنگاران شرکت کرد و پاسخگوي سوالات آنها شد . تيتو معتقد است که برد 2-3 در بازي رفت سوپرکاپ، کار تيمش در بازي برگشت را سخت خواهد کرد.دراينجا مي توانيد متن صحبت هاي تيتو را مطالعه کنيد:

*شرايط رئال و بارسا درآستانه ديدار برگشت: شرايط موجود، رئال را مبدل به تيم خطرناک تري خواهد کرد. ما مي دانيم که بازي کردن در برنابئو تا چه حد سخت است و آنها از همان دقيقه اول واکنش نشان مي دهند. بازي سختي خواهد بود. براي قهرماني در سوپرکاپ بايد در برنابئو به گل برسيم. اگر توپ را در اختيار نگيريم، کار سختي خواهيم داشت و سختي زيادي خواهيم کشيد. در برنابئو نبايد به حفظ توپ بپردازي و کاري کني که بازيکنان حريف تحريک شوند وتو را بيش از پيش تحت فشار قراردهند. ما اصلا اين کار را نمي کنيم. آنچه در ذهن ما مي گذرد فقط گلزني است و بااين ذهنيت به ميدان خواهيم رفت.

* بازيهاي ال کلاسيکو: هر مصاف با رئال داستان خودش را دارد، گذشته مهم نيست. هيچ وقت در يک بازي، مدعي خاصي وجود ندارد و گاهي وقتها ممکن است پيش بيايد که تيم مدعي شکست بخورد. فکر نمي کنم که اگر ما به پيروزي برسيم، اين شوک شادي آور و عجيبي باشد. ما مي دانيم که رئال هم فصل را با کسب امتيازهاي فراواني به پايان خواهد برد و اينجا تازه شروع کار است

*روياي کسب اولين جام با بارسا: من از 14 جامي که بابارسا کسب کردم، همه را دوست دارم. راستش را بخواهيد قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا، مزه ويژه اي داشت ولي اگر دراين تورنمنت به قهرماني برسيم هم طعمي شبيه ساير قهرماني ها خواهد بود.

* متئو لائوس، داور بازي: همه ما مي دانيم که متئو داور خوبي است. مي دانيم که او اجازه برخوردها را مي دهد. آن چيزي که به نظر کم و کسري مي آيد، از نظر ديگران است و نه از نظر خود او. لائوس داور خيلي خوبي است.

*حضور پويول: پويول بدون آنکه برخوردي با بازيکنان داشته باشد، تمرين کرده و بايد ببينم که شرايطش چطور خواهد بود و آيا مي تواند براي تيم بازي کند يا نه. اگر پزشکان بگويند که پويول مشکلي ندارد، او بازي خواهد کرد و در غير اين صورت ما درمورد او ريسک نمي کنيم.»

* الکس سانگ: او تنها يک هفته است که با ماست. جايگاه او مهم است و او بايد مکانيزمهايي را بياموزد. سانگ خيلي سرعتي است و بايد ببينيم که آيا مي تواند دقايقي براي تيم بازي کند يا نه. همه چيز بستگي به شرايط بازي دارد. روند تطبيق او با تيم خيلي سريع پيش مي رود. او خيلي زود همه چيز را ياد مي گيرد.

* رفتار مورينيو با شاگردانش بعد از شکست مقابل ختافه: من هيچ وقت از شاگردانم گله نمي کنم. درک مي کنم که وقت هايي هست که بازيکنان مي خواهند ولي نمي توانند. بازيها خوب و بد دارد ولي ما هيچ وقت از بازيکنانمان گلايه اي نداشته ايم. البته هر مربي اي با مربي ديگر متفاوت است و هرکسي به نحوي شاگردانش را آناليز مي کنم. ويژگي مورد علاقه من در اختيار داشتن توپ، داشتن اقتدار لازم براي طلب کردن توپ و بازي کردن به نحوي که انگار يک ديدار خانگي را برگزار مي کني، است.

*جدايي هاي احتمالي: من مشکلي با ماندن افلاي، جاناتان دوس سانتوس و يا فونتاس ندارم. تنها چيزي که به آنها گفته ام اين است که شرايط سختي براي بازي کردن خواهند داشت. آنها بازيکنان بزرگي هستند ولي من نمي توانم آنها را گول بزنم. اين کاري حرفه اي است و تصميمات حرفه اي دراين مسير گرفته مي شود و نه تصميمات شخصي. آنها توانايي موفقيت در اينجا و يا هر تيم ديگري را دارند.


کامل کاسیاس بازدید : 213 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

as
http://img.kiosko.net/2012/08/29/es/as.200.jpg
پس از رقابت 110 ساله ، رئال و بارسا در بازی سوپرکاپ امشب نتیجه یک تساوی فوق العاده تاریخی را مشخص می کنند
87-46-87
په په برگشت
مودریچ و سانگ در لیست های تمیهایشان هستند
مورینیو :" از دقیقه یک حمله می کنیم "
تیتو :" یا گل می زنیم یا سوپرکاپ را می بازیم "

Marca
http://img.kiosko.net/2012/08/29/es/marca.200.jpg
سوپرکاپ یا سوپر تقابل
یک جام برای تعیین سرنوشت اولین جام و مشخص کردن تقابل دو غول
ویلانوا :" اگر گل نزنیم ، رئال مادرید می برد "
کریستیانو ، امید بزرگ رئال
مسی ، ستاره در برنابئو
مورینیو :"در حال حاضر شکست دادن بارسا یک هدف برای ما نیست "
په په بازی می کند ، پویول مبهم تا لحظه آخر
رئال مادرید ، گزینه دبوشی را فعال کرد
دفاع راست لیل مورد توجه برنابئوست و برایش پیشنهاد 12 میلیونی داده شده است

El Mundo
http://img.kiosko.net/2012/08/29/es/mundodeportivo.200.jpg
شکست ناپذیر
1573 روز بدون شکست در برنابئو
بارسا می خواهد روند خوبش مقابل رئال را حفظ کند و سوپرکاپ را ببرد ، اولین جام دوره گواردیولا

Sport
http://img.kiosko.net/2012/08/29/es/sport.200.jpg
برای اولین جام
بارسا چهار سال است که در برنابئو شکست نخورده و می خواهد پیروز شود و سوپرکاپ را ببرد
سالگرد روزی که مورینیو در برنابئو ، سرود بارسا را خواند
ویلانوا :" برای قهرمانی باید گل بزنیم "
مورینیو :" بردن این سوپرکاپ مهم نیست "
پویول با تیم سفر کرد

کامل کاسیاس بازدید : 231 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
رافا فن در فارت ، بازیکن اسبق رئال ، در توئیتر به مودریچ به خاطر پیوستنش به رئال تبریک گفت :" مطمئنم که در آن جا برنده می شود . و یک شخصیت و یک بازیکن بزرگ است و در تیم سابق من موفق خواهد شد . "
فن در فارت ادامه داد :" مطمئنا جایش در تاتنهام خالی خواهد بود اما باید به نبودنش عادت کنیم ."


کامل کاسیاس بازدید : 214 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
رافا فن در فارت ، بازیکن اسبق رئال ، در توئیتر به مودریچ به خاطر پیوستنش به رئال تبریک گفت :" مطمئنم که در آن جا برنده می شود . و یک شخصیت و یک بازیکن بزرگ است و در تیم سابق من موفق خواهد شد . "
فن در فارت ادامه داد :" مطمئنا جایش در تاتنهام خالی خواهد بود اما باید به نبودنش عادت کنیم ."


کامل کاسیاس بازدید : 237 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
شانسهای دریافت جایزه شاهزاده آستوریاس در زمینه ورزش در سال 2012 اعلام شدند که کاسیاس و ژاوی هرناندز ، جزء گزینه ها هستند .
در این لیست گزینه های دیگری نظیر باشگاه بارسلونا و بنیاد خیریه رئال مادرید هم به چشم می خورند .
کامل کاسیاس بازدید : 199 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
تیتو ویلانوا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی سوپرکاپ در برنابئو گفت :" رئال از دقیقه اول با جدیت بازی می کند و جدی تر از همیشه خواهد بود. می خواهد توپ را از ما بگیرد و به ما لطمه بزند ، باید حواسمان جمع باشد . "
وی افزود :" پارسال رئال به رکوردهای زیادی رسید . آنها می دانند که امتیازات زیادی باقی مانده است . لالیگا در هفته دوم تعیین نمی شود و به رقابت ادامه می دهند . "
تیتو افزود :" ما سعی می کنیم با جدیت بازی کنیم و سبک خودمان را داشته باشیم . البته این جام همه چیز را تعیین نمی کند . کسی که این جام را ببرد قرار نیست همه جامها را کسب کند . "
کامل کاسیاس بازدید : 233 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
ژوزه مورينيو مربي پرتغالي باشگاه رئال مادريد روز سه شنبه ودر آستانه ديدار حساس ال کلاسيکو در دور برگشت بازي سوپرکاپ اسپانيا پشت ميکروفن قرار گرفت. اين درحالي است که تيم مورينيو در ديدار رفت با نتيجه 2-3 مغلوب حريف شده بود و امشب در ورزشگاه خانگي بايد انتقام نتيجه بازي رفت رابگيرد. دراينجا مي توانيد متن کامل صحبت هاي آقاي خاص را مطالعه کنيد:

*بازار نقل و انتقالات: هنوز نه ورودي هاي ما بسته اند و نه خروجي هايمان.همه درها باز است

* بازي برگشت سوپرکاپ: در مقايسه با بازي رفت هيچ تغييري نخواهيم داد. شما همان بازي اي که من ديدم را ديديد؛و مثل من مي دانيد که بازي چطور به تساوي کشيده شد. بعد از آنکه بازي 1-0 شد، تنها يک دقيقه بعد بازي 1-1 شد؛ اين تفاوت خيلي مهمي است.


*عملکرد رونالدو و سه بازي اول او براي رئال: رئال در کوليسئوم،ورزشگاه ختافه، همان طوري که رونالدو بود بازي کرد. رونالدو نه بازيکن بهتر ميدان بود و نه بدترين بازيکن ميدان. من تمام بازيکنان تيمم را به يک چشم نگاه مي کنم.

*بازي هاي پيشين رئال: در بازي اول لاليگا بدون آنکه بازي فوق العاده اي را به نمايش بگذاريم، بازي مان قابل قبول بود و در نيمه دوم خوب بوديم و بازي را با تساوي به پايان برديم؛ در صورتي که شايستگي پيروزي را داشتيم. از نظرمن طبيعي بود. دربازي سوپرکاپ هم مقابل يک حريف سرسخت خيلي خوب بازي کرديم. در نيمه اول بازي تدافعي بوديم، البته نه به خواست خودمان، بلکه با توجه به شرايط بازي و در نيمه دوم به مراتب بهتر شديم. بازي 2-3 باختيم، نتيجه اي که درها را به روي ما و اهدافمان نبست. نتيجه اي که آن هم قابل قبول است. در بازي سوم مقابل ختافه، از هر نظر همه چيز غيرقابل قبول بود: چه ازنظر انگيزشي، چه از نظر تمرکز، چه از نظر روياها، تاکتيک و تکنيک تيم؛ قهرماني در سوپرکاپ، غلبه بر بارسا، اينها براي من مهم نيست. اولويت من اين است که بدانم که آنچه در بازي مقابل ختافه رخ داد، اتفاقي بود و آيا اين مشکلي رواني برخي از بازيکنان يا تيمم است يا مشکل کجاست؟ مهم اين است که ببينم که آيا اين شکستي تصادفي بوده يا نه.

*جلسه با بازيکنان: براي بررسي اين شکست با بازيکنان جلسه اي گذاشتيم. من با بازيکنان حرف زدم ولي دليل ندارد که آن صحبت ها را اينجا دوباره بازگو کنم. من روزنامه ها را نمي خوانم ولي به من گفته اند که برخي از روزنامه ها درمورد اين جلسه مطالبي نوشته اند. نمي دانم آن چيزي که گفته اند راست است يا دروغ ولي بله؛ ما جلسه داشتيم. با هم صحبت کرديم و من آن چيزي که بايد به عنوان مسئوليتم در آناليز بازي به شاگردانم منتقل مي کردم را به آنها گفتم. ولي نبايد به رسانه ها بگويم که چه حرفهايي بين ما رد و بدل شد.

* خريد مودريچ: ما مودريچ را در شرايطي مي گذاريم که احساس راحتي نکند. زماني که يک بازيکن را مي خريم، مي دانيم که براي چه او را خريداري کرده ايم. چرا اينقدر براي جذبش صبر کرده ايم و چرا شرايط را پذيرفته ايم و او را به سايرين ترجيح داده ايم. مي دانيم که پست مورد علاقه او چه پستي است و منطقي است که او در پست خودش بازي کند.

*شرايط کاکا و کارواليو: در مورد کاکا، بايد همان حرفي که روز اول زدم را تکرار کنم. اگر او بخواهد برود ، مي رود و اگر نه هم که يکي از بازيکنان تيم ما و مانند ساير هم تيمي هايش خواهد بود و من تلاش مي کنم که بهترين بازي ممکن را از او بگيرم. هنوز هيچ چيز قطعي نيست. کارواليو هم بايد تصميم بگيرد که مي خواهد به حضورش در دنياي فوتبال ادامه دهد يا قصد خداحافظي و آويزان کردن کفش هايش را دارد.
کامل کاسیاس بازدید : 231 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
سه دلیل وجود دارد که هواداران تاتنهام باید به خاطرش از رفتن لوکا مودریچ غصه نخورند . اولیش این است که باشگاه انگلیسی یکی از بهترین بازیکنانش را با قیمتی دو برابر سانتی کاسورلا انگلیسی فروخت ، پس این معامله خوبی است . دوم این که بازیکن بازیکن کروات بی جایگزین است . برای باشگاهی نظیر تاتنهام ، مشکل و گران است که بازیکنی با سبک و شخصیت مودریچ را به خدمت بگیرد . یکی از تخصص های لوی این است که بازیکنان مستعد را بخرد و در اوج دوران فوتبالش بفروشد ، پس از مدتها پیش انتظار چنین فروشی را داشت . اما دلیل سوم این است که هیچ کس نمی تواند نبود مودریچ را موجب نابودی سبک کار تاتنهام بداند .
بازیکن کرواتی به گفته هواداران باشگاه لندنی بازیکنی مستعد است که تکنیک فوق العاده ای دارد . اما هرگز بازیکنی نبوده که بازیها را برایشان عوض کند . در حقیقت باعث می شده که بازیشان زیباتر شود و موتور حرکتشان با سرعت بیشتری کار کند . مودریچ جای زیاید برای کار دارد . او در 127 بازی در لیگ انگلیس ، 13 گل زده و 24 پاس گل داده است . پس از آن که با 21 میلیون از دینامو راهی وایت هارت لین شد ، خوانده راموس او را تبدیل به هافبک دفاعی کرد که این مانع از آن شد که سطح واقعیش را ارائه دهد . هری ردنپ او را جلوتر قرار داد که باعث پیشرفتش شد و بیشتر صاحب توپ شد . او در پست هافبک هجومی بازی کرد و می توانست به کمک مهاجم بیاید . او در پست 2-4-4 بازی می کرد که حتی در زمان مصدومیت بیل در پست هافبک چپ قرار می گرفت . در جناحین عالی نبود اما به بازیسازی کمک می کرد .
تاتنهام با حضور مودریچ ، دو بار در لیگ انگلیس چهارم شد و حتی در سال 2011 تا مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ هم رفت . پارسال مودریچ چهل بازی در تاتنهام انجام داد که پنج گل زد و شش پاس گل داد . مثلا سیلوا در 49 بازی حضور داشت که 8 گل زد و 22 پاس گل داد .
طبیعتا اگر قرار باشد که مورینیو از او به جای ژابی استفاده کند ، رئال مادرید توان استفاده از توپهای بلند را از دست می دهد چرا که این تخصص ژابی نیست . اما کنار ژابی بازی کند ، حفظ توپ را بالا می برد که البته باعث می شود که ریسک کارهای تدافعی بیشتر شود . احتمال این که جای اوزیل یا حتی دی ماریا را بگیرد بیشتر است .
کامل کاسیاس بازدید : 211 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
بازیکنان رئال مادرید آماده بازی برگشت سوپرکاپ مقابل بارسلونا می شوند . سرجیو راموس یکی از سرحال ترین هاست که در مورد این بازی در صفحه توئیترش نوشته است .
وی نوشت :" در راه هتل هستیم تا شامل بخوریم و برای بازی بزرگ فردا استراحت کنیم . حالا بیش از همیشه با هم هستیم و در یک مسیر حرکت می کنیم ... همه چیز روبراه است . به زودی همه چیز سر جایش قرار می گیرد . حالا باید با هم باشیم . "
کامل کاسیاس بازدید : 225 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (2)
په په فردا مقابل بارسا فیکس می شود در حالی که پویول که دچار شکستگی گونه مقابل اوساسونا شد ، در نظر دارد هر طور شده خود را به الکلاسیکو برساند . بازیکن پرتغالی دیروز با تیم تمرین کرد تا مشخص شود که کامل از مصدومیت گذر کرده است . در مورد بازیکن بارسا هم اگر هر بازیکن دیگری بود ، حضورش منتفی بود اما پویول بازیکنی است که درد برایش مفهومی ندارد و نمی خواهد این بازی مهم را از دست بدهد .
پس از شکست به بارسا و ختافه ، په په به ترکیب بر می گردد تا خط دفاع تیم را نجات دهد . آمار نشان می دهند که بازیکن پرتغالی ضروری است . آمار بردهای رئال با حضور په په بیشتر می شود و آمار گلهای خورده هم کمتر . در زمان بودنش در زمین رئال هر 91 دقیقه یک گل خورده و در زمان نبودنش هر 79 دقیقه . البته فقط مشکل این جاست که په په از زمان پیوستنش به رئال فقط در 56 درصد دقایق ممکن حضور داشته است .
با مورینیو ، په په فقط دو الکلاسیکو را از دست داد . یکی در چمپیونزلیگ 11-2010 پس از اخراج جنجالی او توسط اشتارک . دیگری هم بازی قبلی .
پویول در نظر دارد که با ماسک در این بازی حضور پیدا کند . این اولین باری نیست که او چنین کاری می کند . در سال 2002 هم پس از برخورد با جرارد لوپز ، تجربه مشابهی داشت .

کامل کاسیاس بازدید : 247 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

شايد استارت بد رئال در شروع فصل جديد ، ترس و هراس بي اندازه اي را در دل هواداران رئال انداخته باشد ؛ تساوي خانگي مقابل والنسيا ، شكست در ال كلاسيكوي سوپر كاپ و اخيرا هم شكست از تيم ختافه اي كه فصل پيش رفت و برگشت توانستيم شكستش دهيم . ولي چيزي كه مي تواند روزنه ي اميدي پديد بياورد ، نتايج فصل پيش لاليگاست. درست پس از باخت 1-0 از لوانته و تساوي 0-0 مقابل بتيس ، تيم دوباره به خودش آمد و حتي شاهد برد هاي متوالي تيم تا آخر فصل بوديم كه نهايتا موجب قهرماني رئال با "100" امتياز فوق العاده شد.
ولي امسال ، قرار گرفتن سوپر كاپ در هفته ي اول و دوم لاليگا(كه مي بايست در پيش فصل اتفاق مي افتاد) ، همه چيز را خراب كرد. مخصوصا هنگامي كه 2 ماه قبلش تورنومنت سنگين مانند يورو برگزار شده بود و بازي هاي پيش فصل هم سرحالي را از بازيكنان گرفته و موجب خستگي بازيكنان مهمي چون كريستيانو رونالدو ، اوزيل و بنزما شد .
به هر حال هر چه باشد رئال مادريد تيم قهرمان لاليگاست و تيمي است كه توانسته 32 بار صاحب اين عنوان شود و اين نتايج در شروع فصل اصلا نميتواند انتظارات را برآورده كند . حتما خوزه چاره اي براي تيم پيدا خواهد كرد ولي سوالي كه ميماند اين است : " چقدر طول ميكشد تا چاره اي پيدا شود؟ "
رئال بار ها نشان داده مي تواند از شرايط به قول دوستان بحراني (!) خودش را نجات دهد . غير ممكن است كه رقيب اصلي رئال (بارسلونا) نيز بتواند تمام امتيازات را درو كند ، قطعا در مقطعي از ليگ دچار لغزش مي شود مخصوصا كه در همين هفته هاي اول لاليگا بازي هاي سنگينش شروع ميشود . عملكرد بهتر مقابل تيمهاي لاليگايي تنها راهي است كه به قهرماني ختم ميشود. ولي تا پايان فصل هنوز 36 بازي مهم مانده ولي رئال ديگر جاي اشتباه ندارد .
درست است كه بارسا با گل آفسايد رفت سوپر كاپ را برد ؛ درست است كه ختافه گل دومش را با كنترل با دست زد؛ درست است كه بازيكن بارسلونا (پويول) دقيقه ي 89 توپ رو با دست تو محوطه ي جريمه لمس كرد و داور پنالتي نگرفت ؛ درست است كه هنگام گل دوم مسي در بازي با اوساسونا 2 نفر از بازيكنان بارسلون در موقعيت آفسايد بودند و داور نديد ، اما اينها دليل بر عملكرد بد رئال نمي شود و ستارگان مادريدي بايد به شرايط خوب خودشون برگردند .
شايد بردن سوپر كاپ به تيم روحيه دهد ، اما مي تواند بر عكس موجب خستگي بيش از حد آنها شود .
ولي شك نكنيد مورينيو و مردانش راه قهرماني را ميدانند و دير يا زود صدر جدول لاليگا را از رقيقبشان پس ميگيرند .
رئال مادريد ، رئال مادريد است ، مورينيو همان مورينيوست ! بايد 36 هفته ي ديگر صبر كرد تا لاليگا را در دستان ايكر كاسياس مقدس ببينيم.
اديبان پارسي زبان از گردش زمان اطلاعي داشتند كه گفتند : " شاهنامه آخرش خوش است " !
و وظيفه ي ما هواداران رئال اينست كه در شرايط ايده آل و بحراني (!) ، كنار تيم باشيم و از آن حمايت كنيم . خالي كردن پشت تيم هيچ كمكي به تيم نميكند بلكه موجب بحراني تر شدن ماجرا مي شود!

کامل کاسیاس بازدید : 287 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (1)
 فوتبال کرواسی در روز دوشنبه ، روزی شبیه جشن را سپری کرد . پیوستن مودریچ به رئال مادرید این کشور ، به خصوص زادار ، زادگاه این بازیکن را به وجد آورد . مطبوعات کرواسی با ذوق و شوق این خبر را پوشش دادند و بزرگان فوتبال کرواسی هم از این خبر استقبال کردند .

تا کنون فقط سه کروات دیگر ، پیراهن رئال را به تن کرده بودند . یکی از آنها داور شوکر ، رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی بود که گفت :" این یک برد برای فوتبال کرواسی است . او استعداد زیادی دارد و مطمئنا دل هواداران را بدست می آورد . " پروسینچکی گفت :" او باید هر روز تلاش کند . لوکا برای هماهنگی به زمان نیاز دارد . " 
یارنی ، مادریدیستای اسبق رئال هم گفت :" رئال مادرید هر کسی را نمی خرد ، بلکه بهترین ها را می خرد . هماهنگ شدنش آسان نیست . البته آب و هوای آن جا مثل کرواسی است و غذاها خیلی خوب است . "



کامل کاسیاس بازدید : 263 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (1)
یک عادت خوب هوادار رئال این است که هرگز دو رویی نمی کند ، اشتباهات تیمش را راحت می پذیرد و این گنجایش را دارد که از تیم خودش انتقاد کند . اما این باعث نمی شود که در مقابل بی عدالتی ها سکوت اختیار کند . درست است که تیم مورینیو در آغاز فصل در سطح پایینی بوده و بازیهای عجیبی از خود ارائه می داده است ، اما حقیقت این است که بارسا هم آن قدر شاهکار نبوده که فاصله اش با رئال به پنج برسد . همیشه وضعیت داوری لالیگا همین بوده و خواهد بود . 
در حقیقت کارشناسان داوری هم می توانند تصدیق کنند . اگر عدالت برقرار می شد ، بارسا در لالیگا سه امتیاز داشت (مونیز فرناندز در پامپلونا در حالی که بازی را باخته بودند ، به طرز مضحکی یار حریف را اخراج کرد و گل آفسایدشان را سالم اعلام کرد) و رئال مادرید هم سه امتیاز بیشتر داشت و حداقلش این بود که امتیازاتش از بارسا بیشتر بود .
در بازی رئال - والنسیا ، دلگادو فریرو ، پنالتی مشخص گاگو روی دی ماریا را نگرفت و در زمانی که بازی 1-1 بود ، نتیجه می توانست به 2-1 تغییر کند . دو امتیاز رئال در این بازی ربوده شد .
در مقابل ختافه ، کولونگا با دستش توپ را استپ کرد و به براده پاس گل داد . این گل کاملا مردود بود و پرز لاسا آن را ندید یا نخواست ببیند . نتیجه این بازی باید 1-1 می شد . در حقیقت اگر عدالت داوران برقرار می شد ، رئال مادرید جای یک امتیاز ، چهار امتیاز داشت . طبیعتا این خیلی با شرایط فعلی فرق داشت ...
در رینو ، حقیقتا مونیز شاهکار داوری تاریخی را از خود ارائه داد . در زمانی که بازی 0-1 بود ، داور به کمک تیتو آمد ، به طرز عجیبی پونیال را اخراج کرد و روی گل بارسا هم الکسیس در آفساید بود و هم مسی . این گل را باید غیر قانونی ترین گل تاریخ دانست .
کامل کاسیاس بازدید : 268 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)
خوزه مورینیو مقابل ختافه 120 مین بازیش در رئال را داشت . طبیعتا او با توجه به شکست از این بازی خاطره خوشی نخواهد داشت اما می داند که آمارش همچنان فوق العاده است .
مورینیو از این تعداد بازی به 90 برد ، 17 تساوی و 13 شکست دست پیدا کرده است . او در دو سال حضور در رئال دو جام برده و حالا می خواهد در بازی شماره 121 خود مقابل بارسا به سومین جامش برسد .

کامل کاسیاس بازدید : 227 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)
پتر چک ، در مصاحبه با وبسایت یوفا به تمجید از ایکر کاسیاس پرداخت و گفت :" او را مورد تحسین قرار می دهم چرا که 10 سال پیاپی در بهترین سطح بوده و حد و مرز عالی بودن را رد کرده است . در کنار بوفون ، بی تردید بهترین دروازه بان جهان است . "
یکی از بهترین دروازه بان های دهه اخیر فوتبال اروپا ، گفت :" من شیفته این دو دروازه بان هستم اما به نظرم ایکر دوره بهتری داشته و همچنان می تواند تاریخ سازی کند . این دو شخصیت های متفاوتی دارند اما از نظر توان فنی و شخصیتی فوق العاده هستند . "
دروازه بان چلسی ادامه داد :" از رن که باشگاهی کوچک بود در 22 سالگی به چلسی پیوستم و با خود گفتم که کاسیاس در 18 سالگی در رئال که از بهترین باشگاه های جهان است فیکس شده است . پس از او الگو گرفتم . "

کامل کاسیاس بازدید : 255 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)
ماجرای پیوستن مودریچ به رئال ، تقریبا دو ماه به طول انجامید و در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات به سرانجام رسید .
توافق اولیه
در روز دوم ژولای ، مودریچ با رئال مادرید به توافق رسید . تاتنهام خواستار 25 میلیون به علاوه شاهین بود اما بازیکن ترکیه ای مخالفت کرد . پس از آن لوی 45 میلیون خواست اما رئال بیش از 30 میلیون نمی داد

فقط رئال
در روز نهم ژولای ، وکلای بازیکن کروات به تاتنهام خبر دادند که این بازیکن فقط می خواهد به رئال بپیوندد و به هیچ وجه به پیشنهادات دیگرش گوش نمی دهد .

قهر
روز 20 ژولای ، مودریچ از تعطیلاتش از لندن برگشت ، با ویلاش بواس صحبت کرد و اعلام کرد که حاضر نیست که با تاتنهام تمرین کند .

راهی کرواسی شد
این بازیکن با تاتنهام به آمریکا نرفت و تصمیم گرفت که به زادگاهش برگردد . بدین ترتیب به خاطر هر روز غیبت ، 19 هزار یورو جریمه شد . روز 23 ژولای به لندن برگشت .

پی اس جی
روز 27 ژولای در حالی که کار انتقالش تقریبا نهایی شد ، پی اس جی با پیشنهادی 45 میلیونی اختلال ایجاد کرد . مودریچ گفت که فقط رئال را می خواهد که پیشنهاد 30 میلیون به علاوه پاداش را داده بود .

دوباره بازی کردن
روزها می گذشت و لوی جایگزین پیدا نمی کرد . روز 15 آگوست ، مودریچ اولین دقایق تابستانش را در اشپیلت با کرواسی بازی کرد . پس از آن باز هم تنها تمرین کرد .

مربی اختصاصی
پیش از پیوستن به رئال ، مودریچ تصمیم گرفت که مربی اختصاصی بگیرد تا در زمان ملحق شدن به رئال از نظر بدنی مشکل نداشته باشد .

27 آگوست
رئال و تاتنهام رسما انتقال بازیکن 26 ساله کروات را نهایی کردند تا برای پنج سال آینده در برنابئو بازی کند .

کامل کاسیاس بازدید : 244 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (1)
بعد از این که تیم دوم رئال مادرید(کاستیا)غرورمند و پرتلاش لاماسیا را مغلوب کرد این بار دلمان را صابون که چه عرض کنم گران است آب میزدیم تا مقابل تیم دست و پا بسته ختافه دلی از عزا در آوریم و این که تا به حال در این فصل نبرده ایم را هم به دست و پای فراموشی بسپاریم و شاید هم با هتریک کریس کیفور شویم.
اما از بد زمانه نه تیم برد میخواست و نه برد تیم را.وقتی هیگوایین گل را زد گفتیم به به الان پشت سر هم میزنیم.گل های هیگواین هم انگار شگون ندارند و باعث باخت میشود.اما این باخت هم بی دلیل نبود.اگر دقت میکردید بازی شبیه بازی با والنسیا بود حضور لاس در ترکیب به عنوان هافبک دفاعیی که جلوتر از اوزیل توپ میزد.واقعا لاس با سوتی هایش به بازی هیجان میداد در چند صحنه به راحتی توپ را به بازیکن حریف تقدیم کرد تا دل حریف قرص به لاس باشد.اما از حق نگذریم وظیفه ی تخریبیش را خوب انجام داد و بازی رئال مادرید را خوب تخریب کرد لاس!!!!!
من با این که از کاکا دل پری دارم اما به خاطر اخلاقش تحسینش می کنم که یکبار هم به نیمکت نشینیش اعتراض نکرد.حتی کاکای مقابل بایرن هم از این لاس بهتر بود.دلیل خط خوردنش را نمی فهمم.به خاطر لاس خط خورد؟
از رونالدو و اوزیل هم نگو انگار برهانی و زارع دارند توپ بازی میکنند.این عدم خرید در تابستان کار دستمان می دهد اگر یک هازارد داشتیم چه میشد؟مودریچ که ما را مضحکه عام و خاص کرده و در آنسو آلبا پاس گل می دهد.دلم از پرس هم پر است شاید شما هم اینطورید.اما میدانید چه کسی مقصر است بله مربی.می توانست به پرس فشار بیاورد و باعث خرید بازیکن شود.مورینیو با ترکیبی بهتر برای ما برد میاورد اما این کار را نکرد.حتی رئال ب هم این ختافه را میبرد.اگر فوتبال را از چند سال پیش دنبال میکنید باید یادتان باشد که مورینیو وقتی از چلسی رفت چلسی شرایط خوبی نداشت.الان هم شاید رئال آنطور است.در قرارداد جدید ایشان بند آزادی کنار کشیدن است.در مقاله های قبلی هم که گاهی از مورینیو چیزی می نویسم
دوستان زین را بر پشت من گذاشته چنان سوار سروکول من میشوند که کمر من که هیچ کمر خودشان هم درد میگیرد.واقعا ایشان پیغمبرند یا امام؟کمی واقع بین باشیم ترکیب اشتباه عامل اصلی شکست دیروز بود.شاید برد سوپرکاپ آب سردی باشد بر دل داغمان اما با این شیوه ی چیدن ترکیب و این روحیه بازیکنان بردن سوپر کاپ به مثال .... .آخر چه مثالی بزنم.خود این بردن بارسا در سانتیاگو شده مثال صعب.اما با این فاصله 5 امتیازی در هفته دوم دیدن فاصله 30 امتیازی در هفته آخر دور از نظر نخواهد بود.فعلا خداحافظ لالیگا تا شاید چمپیونزلیگ بیاید.
کامل کاسیاس بازدید : 219 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (1)

رئال ، تیمی که فصل پیش را رویایی تمام کرد و در دل هوادارانش این چراغ را روشن کرد که تیم سال بعد میتواند دهمین جام اروپایی خود را بگیرد هرچند که فصل قبل هم با توجه به بدشانسی هایی که آورد در این امر موفق نبود اما سومین آغاز مورینیو در رئال بدترین آغاز او در کارنامه مربیگریش بود دو بازی و فقط یک امتیاز ! اتفاقی که هواداران را به شدت به دلهره انداخت که چه بر سر تیمشان آمده تیمی که فصل قبل هر حمله اش بوی گل میداد این فصل نمیتواند توپ را از یک قدمی وارد دروازه خالی کند و چیزی که بدتر از همه بود این بود که وقتی تیمی ده نفره دفاع میکند نمیتواند موقعیت خطرناکی ایجاد کند نمونه بارزش بازی با ختافه که یکی از بدترین بازی های رئال در سه سال حضور مورینیو روی نیمکت رئال بود ! 
اما این باخت و این نوع بازی مطمئنا عواملی دارد که میتوان اشاره کرد به:
نبود خط دفاعی مستحکم: خط دفاعی رئال در این فصل فوق العاده کابوس وار تا به اینجا کار کرده به نحوی که تا به اینجای کار در این فصل فقط در یک بازی گل نخورده که آمار بسیار بدیست و مطمئنا در ادامه کار و چمپیونزلیگ مقابل تیم های قدرتمند بسیار مشکل ساز خواهد بود. نمونه بارزش در بازی دیشب و جا ماندن آلبیول در برابر بازیکنی که شاید خیلی ها اسمش را هم نمیدانند! شاید بگویید اشتباه داوری بود ولی رئال آنقدر کوچک نشده که به اشتباه داوری در برابر ختافه ببازد اشتباهات داوری در بازی های با تیم های بزرگ باید مشکل ساز شود چیزی که هواداران از مدیریت انتظار داشتند این بود که در تابستان یک دفاع وسط سطح بالا تیم به خدمت بگیرد و راموس که بازی هایش در سمت راست همیشه برای تیم های دیگر کابوس بود به جای خود برگردد. دفاع راست تیم در حال حاظر به شدت ضعیف است و در بازی مقابل بارسلونا نیز که حرکت اینیستا و پاس او به ژاوی اصلا معلوم نبود که آربلوا کجاست در بازی دیروز نیز همینطور.
خط هافبک: دریغ از یک پاس و حرکت صحیح ، این شرح حال خط هافبک رئال در بازی های امسال است نه یک پاس در عمق داده میشود اگر هم داده میشود به مهاجمان نمیرسد مشکلی که امیدواریم با مودریچ حل شود که اگر نشود مشکلات بسیار زیاد خواهد بود.
خط حمله: باروت توپخانه رئال تمام شده تیمی که مهاجمانش در سخت ترین شرایط توپ را گل میکردند حال نمیتوانند از یک قدم توپ را درون دروازه هل دهند از دیماریا که فقط تکروی میکند ( شاید اگر توپی که دیشب در حضور سه هم تیمیش به بیرون زد را پاس میداد نمی باختیم )بگیر تا رونالدوی خسته اش و بنزمایی که دیشب وقتی توپ را جلو می انداخت نای رفتن دنبالش را نداشت شاید تنها نقطه امیدواری خط حمله تیم هیگواین باشد که نشانه هایی از خط حمله پارسال را دارد.
یورو 2012: بی شک یکی از مهم ترین دلایل افت بازیکنان رئال است. هر بازیکنی اروپایی که در رئال حضور داشت تا نیمه نهایی رفت(بجز کریم بنزما) و مطمئنا این امر عامل بسیار مهمی است و خستگی ناشی از آن کم نخواهد بود.
بدنسازی های خاص آقای خاص: بسیاری از کارشناسان راز موفقیت آقا بی همتا را در بدنسازی هایی که او برای تیم قرار میدهد میدانند او و دستیارانش به این امر اعتقاد فراوانی دارند و معتقدند که فوتبال یک بازی فیزیکی است عاملی که در سال های گذشته تاثیر آن را کم ندیده ایم. و حتی مورینیو بدنساز خاص خودش را دارد و به هر تیمی که رفته او را با خود داشته است ( ببخشید اسمش یادم نیست).
در پایان این را باید یادآور شد که تازه ابتدای فصل است و فرصت برای جبران نتایج بدست آمده بسیار زیاد امیدواریم تا خوزه مورینیو با استراتژی های خاص خودش تیم را در مسیر صحیح برای کسب موفقیت در تورنومنت های مختلفی که تیم در آن حضور دارد قرار دهد

کامل کاسیاس بازدید : 297 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)


در 9 سمپتامبر ۱۹۸۵در کرواسی متولد شد
تاکنون در تیمهای دیناموزاگرب -زرینسکی موستار -، اینتر زاپاریسک -و تاتنهام بازی کردهاست و ۴۴ بازی ملی هم برای تیم ملی کرواسی انجام دادهاست.

او که لقب " کرویف بالکان " را به خود اختصاص داده ، از نظر سبک بازی و شکل ظاهری (به خصوص بینی کشیده و موهای بلوندش ) به جوانی های کرویف شباهت دارد (26 ساله ، 1.70 سانتی متر) ، بازیسازی است که کلاس خاص خودش را دارد . همیشه سعی می کند که به بهترین شکل هم تیمی هایش را ببیند و برایشان بازی بسازد . از آن دست از بازیکنان تکنیکی است که هواداران حاضرند برای دیدن بازیش بلیط استادیوم را بخرد . هافبکی است که با هوش و نبوغش ، میانه زمین را تسلط کند . در حقیقت هر بار که توپ به او می رسد ، می توان انتظار یک اتفاق را داشت .
البته شم گلزنیش خوب نیست اما دید و آمار پاس گلش نسبت به بازیکنی که 26 ساله است و در اوج دوران فوتبالش بسر می برد ، عالی به نظر می رسد .
جیمی ردنپ ، کاپیتان سابق اسپئرز او را این گونه توصیف می کند :" او مثل یک غول تمرین می کند و هرگز شکایت نمی کند . با توپ یا بدون توپ درون زمین کار می کند و می تواند با یک حرکت کوچک ، مدافع مقابلش را محو کند

شروعش آسان نبود . خانواده اش در گیر و دار جنگ در دهه 90 به کرواسی رفتند . پدر بزرگش توسط سربازان صربستانی به قتل رسید . او در هتل آدریاتیک در شهر زادار زندگی کرد ، شهری که مودریچ در آن تصمیم گرفت فوتبالش را شروع کند و حتی وقتی که اطرافیانش به زاتون ابراواکی رفتند ، او در آن جا باقی ماند .

مودریچ آن دوران را به یاد می آورد :" دوستانمان پیش از اتمام جنگ به خانه هایشان بر می گشتند و فکر می کردم که والدینم همین کار را انجام دهند اما آنها تصمیم گرفتند که اجازه دهند که پسرشان همان کاری را که می خواهد ، انجام دهد . "
مادرش خیاطی می کرد و پدرش پس از بازگشت از ارتش ، به عنوان مسئول فنی در فرودگاه زادار مشغول به کار شد . اما این هم بدون مشکل نبود . جور کردن پول مدرسه مودریچ آسان نبود . در سال 2000 ، او به آکادمی دینامو پیوست و پس از آن سه سال در زیرینیسکی بازی کرد . در حالی که تنها 18 سال داشت در موستار تبدیل به بهترین بازیکن لیگ بوسنی - هرزگوین شد .





به زاگرب برگشت . بازی را در اینتر زاپارسیچ آغاز کرد و با این باشگاه قراردادی ده ساله بست . در سال 2006 دوباره به دینامو پیوست که در این باشگاه سه لیگ ، دو جام حذفی و یک سوپرکاپ برد . نقش او در پیراهن تیم ملی کرواسی با حضور اسلاون بیلیچ پر رنگ تر شد چرا که این مربی اعتقاد ویژه ای به استعداد های او داشت و معتقد بود که لوکا ، جانشین است خلفی برای نسل طلایی کروات ها در دهه 90 که شوکر ، بوبان و پرسینچکی را داشت .

مودریچ که لقب " پرنده " را هم یدک می کشد ، در یورو 2008 خود را به عنوان یک ستاره جهانی مطرح کرد . یک گل زیبا به اتریش زد و در بازی مقابل آلمان عملکردی درخشان داشت . در مرحله یک چهارم یک نمایش درخشان دیگر مقابل ترکیه داشت اما کروات ها در ضربات پنالتی اوت شدند . اما این باعث نشد که بخشی از تیم برتر تورنمنت نباشد .

در یوروی اخیر ، مودریچ در مقابل " آدم کوتاه " های فوتبال جهان یعنی ستاره های اسپانیا ، عملکردی دخرشان داشت . کرواسی توسط سرخ ها در مرحله گروهی اوت شد . او 57 بازی ملی دارد که هشت گل زده است . عملکردش در یورو 2008 ، نگاه چندین باشگاه را به خودش جلب کرد . در نهایت با 21 میلیون یورو به تاتنهام پیوست تا تبدیل به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال کرواسی شود .
ناهماهنگی و مصدومیت باعث شد که در آغاز کارش در لیگ انگلیس توفیقی داشته باشد . اما در سال 2011 ، هواداران تاتنهام او را بهترین بازیکن تیمشان خواندند . تاتنهام پیشنهاد 25 میلیونی چلسی برای بازیکن کروات را رد کرد . پس از یوروی اخیر ، باز هم نگاه ها به او جلب شد و مشتریانش بیشتر شدند .

در چهار سال حضورش در لندن ، دو تغییر در سبک بازیش داشت . یکی این که پستش عقب کشیده شد . حالا می تواند به عنوان هافبک دفاعی هم بازی کند . تغییری که باعث شد آمار گلزنیش کاهش یابد . دومی هم به خاطر اولی است . او بیشتر به میانه زمین نزدیک شده تا به محوطه جریمه حریف و این باعث می شود که نقشش در تیم پر رنگ تر شود .

مودریچ که تا 2016 قرارداد داشت ، بی صبرانه منتظر پیوستنش به رئال مادرید بود . او تصمیم گرفت که تمرینات تاتنهام را تحریم کند که این با جریمه 100 هزار یورویی برایش همراه بود .
او پس از 24 ساعت به تمرینات تیم انگلیسی برگشت . تاتنهام در ازایش 50 میلیون یورو می خواست اما رئال مادرید فقط 33 میلیون یورو حاضر بود بدهد .
مودریچ در تیم لندنی 160 بازی رسمی داشت که 17 گل زد . در تیم ملی کرواسی هم در دو یورو و یک جام جهانی حضور پیدا کرد .


بعد از چندین هفته مذاکره، سرانجام دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام، مبلغ درخواستی اش را کاهش داد و و دو باشگاه برای انجام این انتقال روی مبلغ ۴۲ میلیون یورو (۳۳ میلیون پوند) به توافق رسیدند.
مودریچ ۲۶ ساله که بعد از یورو ۲۰۱۲ در تمرینات تاتنهام حضور پیدا نکرد، دستمزد ۱۲۰ هزار پوند در هفته از رئال دریافت خواهد کرد.

کامل کاسیاس بازدید : 245 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)
ختافه یکی از رقبای محبوب گونزالو هیگوائین است . بازیکن آرژانتینی باز هم به آبی پوشان گل زد تا به رکورد هشت گل مقابل ختافه برسد .
هیگوائین مقابل ختافه در هشت بازی ، هشت گل زده است و یکشنبه شب هم یک بار دیگر دروازه تیم لوئیز گارسیا را به خوبی گشود . او یک گل زیبا را زد که نشان از جایگیری خوبش داشت .

کامل کاسیاس بازدید : 239 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)
ختافه یکی از رقبای محبوب گونزالو هیگوائین است . بازیکن آرژانتینی باز هم به آبی پوشان گل زد تا به رکورد هشت گل مقابل ختافه برسد .
هیگوائین مقابل ختافه در هشت بازی ، هشت گل زده است و یکشنبه شب هم یک بار دیگر دروازه تیم لوئیز گارسیا را به خوبی گشود . او یک گل زیبا را زد که نشان از جایگیری خوبش داشت .

کامل کاسیاس بازدید : 231 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)
لوکا مودریچ ، هافبک کروات رئال مادرید شماره 19 را در مراسم معارفه اش به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید در استادیوم سانتیاگو برنابئو به تن کرد .

http://www.img4up.com/up2/70784894112370017499.jpg

این بازیکن کروات گفت که انتخاب این شماره " هیچ دلیل خاصی نداشته " و علت انتخاب کردن ، آن خالی بودن است . 
واران ، مدافع فرانسوی تا فصل گذشته این شماره را به تن می کرد اما امسال تصمیم گرفت که شماره پیراهنش را به 2 تغییر دهد .
مودریچ در زمان حضورش در تاتنهام شماره 14 را می پوشید و در تیم ملی کرواسی هم شماره 10 را به تن می کند .
تا پیش از این بازیکنانی نظیر کاساندو ، گارای ، میکل لاسا ، فرناندو سانز ، آنلکا ، کامبیاسو ، ره یس ، باپتیستا و هونته لار هم پیراهن شماره 19 را در رئال به تن کرده بودند که البته از بد روزگار هیچ کدامشان توفیق چندانی نداشتند .

کامل کاسیاس بازدید : 221 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)
بالاخره پس از کش و قوس های فراوان ، لوکا مودریچ پیراهن رئال را به تن کرد . وی در مراسم معارفه اش پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود .

http://s5.as.com/recorte/20120827dasdasftb_62/LCO/Ies/primer_dia_Modric_Madrid.jpg

پس از دو ماه ، فکر می کردی این انتقال به سر انجام برسد ؟
این یک پروسه طولانی بود اما در نهایت توانستم که به رئال بیایم . خیلی خوشحال هستم و به حضور در این جا و در بهترین باشگاه جهان افتخار می کنم . از حضور در این جا هیجان زده ام . بی تاب تمرین و بازی کردن هستم .

دوست داری در چه پستی بازی کنی ؟
دوست دارم فوتبالی تکنیکی را تجربه کنم . من در خط هافبک بازی کرده ام و می توانم در تمامی پست ها در میانه زمین قرار گیرم اما مربی جدیدم تصمیم خواهد گرفت که به عنوان یک بازیکن کجا قرار گیرم . خوشحال می شوم که هر جا که بخواهد بازی کنم . می خواهم به تیم کمک کنم که جامها را ببرد .

سه بازی اول رئال را دیدی ؟ چرا وضع تیم این طوری است ؟
همه کاری می کنم که این تیم را بهتر کنم . مهم این است که فصل را چطور تمام می کنی ، نه این که چطور شروع می کنی . بازیهای زیادی از لالیگا باقی مانده اند .

پس از پایان این ماجرا ، احساس آرامش می کنی ؟
بله ، دوران مشکلی را سپری کردم ، یک ماه را در کنار تیم تمرین نکردم ، اما حالا خوشحال هستم و این جا احیا شده ام . نمی توانم برای دوباره بازی کردن صبر کنم چرا که این چالش بزرگی برای من است . می خواهم به اهدافم برسم . هر چه را که نیاز داشته باشم در این جا هست . بهترین مربی جهان و بهترین بازیکنان .

آماده حضور در بازی چهارشنبه هستی ؟
حس خوبی دارم . می خواهم که با تیم تمرین کنم اما آماده هستم تا در خدمت تیم باشم و مقابل بارسا بازی کنم . البته مربی تصمیم می گیرد .

چالش شخصی تو در رئال چیست ؟
می خواهم به ترکیب اصلی برسم و برایش سخت کار می کنم . مشکل خواهد بود اما آماده هستم . برای بازی کردن در این جا آماده ام تا از نظر شخصی پیشرفت کنم و جامها را با رئال ببرم . لالیگا ، چمپیونزلیگ و کوپا . این ها چالش های من هستند .

از نظر بدنی چه حسی داری ؟
گفتنش سخت است . دلم برای بازی کردن تنگ شده است . با یک مربی در تاتنهام تمرین کرد . با تیم ملی کرواسی هم بازی کردم که این به من کمک کرد . امیدوارم که با چند بازی بتوانم به بهترین سطحم برسم و انتظاراتی که در رئال مادرید از من می رود را برآورده کنم .

روی کاغذ یار فیکس نیستی ...
من آماده هر اتفاقی که بیافتد هستم . می خواهم که جایگاه خودم را در تیم پیدا کنم و می دانم که مشکل خواهد بود اما توانایی بازی در این جا را دارم و مربی تصمیم می گیرد که چقدر بازی کنم . می خواهم که روز به روز بهتر شوم و بیشتر به تیم کمک کنم .

مربی در مورد پروژه جدیدت به تو چه گفته است ؟
با او صحبتی نداشته ام ، امیدوارم امروز این اتفاق بیافتد .

الگویت چه بازیکنانی بوده اند ؟
بوبان که در میلان بازی می کرد . او یکی از بهترین بازیکنان کرواسی بود . همین طور توتی ، بازیکن رم .

تعداد صفحات : 121

درباره ما
آیدی نیمباز=*iker...casillas* شماره پیامک09393053332
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • خرید گیفت کارت پی اس ان 20 دلاری ارزان
  • فرش 1000 شانه
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • *real*
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • چهارشنبه 17 خرداد 1396
  • پنجشنبه 19 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • دوشنبه 02 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • دوشنبه 15 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • پنجشنبه 05 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • دوشنبه 04 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • يکشنبه 11 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 03 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • يکشنبه 3 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • نظرسنجی
    فقط ؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3614
  • کل نظرات : 798
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 879
  • آی پی امروز : 265
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 2,300
  • باردید دیروز : 887
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,636
  • بازدید ماه : 11,310
  • بازدید سال : 73,786
  • بازدید کلی : 1,963,011