loading...
★★★هواداران رئال مادرید★★★
کامل کاسیاس بازدید : 297 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)
رئال مادرید و دولت راس الخیمه ، در جایگاه ویژه برنابئو ، پروژه "جزیره رئال مادرید " را کلید زدند . یک منطقه مسکونی و تجاری به همراه شهر بازی با نام رئال مادرید که قرار است در امارات متحده احداث شود .  
این بنا قرار است که در جزیره المرجان در امارات متحده ساخته شود و مراسم افتتاحیه اش قرار است ژانویه 2015 باشد . این منطقه شامل یک شهر بازی ، یک هتل پنج ستاره مجلل با 450 اتاق ، 60 خانه ساحلی با ساحل اختصاصی ، 400 آپارتمان ، یک موزه رئال مادرید ، تفرجگاه و اولین استادیوم فوتبال که به سمت دریا باز می شود با 10 هزار نفر گنجایش ، خواهد بود . 
فلورنتینو پرز ، مدیر رئال مادرید به همراه دکتر خاطر مسعد ، نماینده دولت راس الخیمه در امارات متحده ، این پروژه را کلید زده اند . در مراسم افتتاحیه این مراسم ، مورینیو ، کاسیاس ، راموس ، بنزما ، پاردزا ، بوتراگوئنو و زیدان حضور یافتند .

http://estaticos.marca.com/imagenes/2012/03/22/futbol/equipos/real_madrid/1332425613_extras_mosaico_noticia_6_g_0.jpg 

http://estaticos.marca.com/imagenes/2012/03/22/futbol/equipos/real_madrid/1332425613_extras_mosaico_noticia_5_g_0.jpg

 

http://estaticos.marca.com/imagenes/2012/03/22/futbol/equipos/real_madrid/1332425613_extras_mosaico_noticia_4_g_0.jpg

 

http://estaticos.marca.com/imagenes/2012/03/22/futbol/equipos/real_madrid/1332425613_extras_mosaico_noticia_3_g_0.jpg

 

http://estaticos.marca.com/imagenes/2012/03/22/futbol/equipos/real_madrid/1332425613_extras_mosaico_noticia_1_g_1.jpg

 

http://estaticos.marca.com/imagenes/2012/03/22/futbol/equipos/real_madrid/1332425613_extras_mosaico_noticia_2_g_0.jpg 


کامل کاسیاس بازدید : 258 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)
حرف و حدیث ها در مورد داوری برای رئال مادرید در ال مادریگال زیاد بود . پاراداس رومرو ، کنترل بازی را از دست داده بود و لالیگا را جذاب کرد . اما یکی از دلایل اصلی این اتفاق ، بی تردید داور چهارم بود . سیمون دل پینو ، داور بازی هر کسی در رختکن رئال مادرید را می دید تصمیم به اخراج کردنش می گرفت : مورینیو و روی فاریا ، از کادر فنی تیم اخراج شدند . 
اما واقعیت این است که یک دلیل واضع برای این حرکت سیمون دل پینو وجود دارد . داور چهارم یک کاتالانی بود که به نظر می رسد که همشهری هایش را با این قضاوتش حسابی خوشحال کرده باشد .
کامل کاسیاس بازدید : 272 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)
داوید و مانوئل ، مدیران کانون هواداری "یازده سنگر " هستند که در شهر قدیمی نیکوزیا زندگی می کنند . در هر بازی به همراه اعضای کانون هواداری این باشگاه به یک کافه می رند تا بازیها را با هم ببینند . 
داوید می گوید :" ما اولین و تنها کانون هواداری در این جا هستیم که قبرسی یا انگلیسی نیست . ما در سال 2009 افتتاح شدیم . داوید آرشیتکت است و مانوئل مهندس کامپیوتر . مانوئل می گوید :" ما در این جا با افراد اسپانیایی در این جا هستیم . در این کشور همه شیفته فوتبال هستند و لیگشان بهتر شده است . آپوئل نمونه خروار است . "
در مورد شرایط بارسلونا و محبوبتش گفت :" شرایط عوض شده است . بارسلونا تا چند وقت پیش سر زبان ها بود اما رئال مادرید دوباره اروپا را شیفته خود کرده است . " مانوئل هم می گوید :" فوتبال در این جا مد شده است . زمانی هم که بغداتیس ، تنیسور قبرسی به شهرت رسید والدین ، بچه هایشان را به مدارس تنیس می فرستادند . "
داوید به همراه همسرش ماریا کاستی کار می کند که اصالتی قبرسی دارد . همسرش می گوید :" من هیچ اطلاعی راجع به فوتبال نداشتم . داوید به من چیزهای زیادی یاد داد و " سپس به تمجید از کاسیاس پرداخت :" خیلی دوستش دارم و تحسینش می کنم . لحظه ای که سارا را بوسید خیلی دیدنی بود . "
آنها در مورد تساوی رئال با ویارئال می گویند :" مهم نیست ، ما لالیگا را می بریم . اروپا به رئال مادرید بر می گردد . "
کامل کاسیاس بازدید : 292 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)
پس از سوت پایان بازی ال مادریگال توسط پاراداس رومرو ، جنجال ها در تونل ادامه یافت . رئالی ها پس از پنج اخراجی و مساوی شدن نتیجه عصبی بودند . پس بنا بر گزارش ویارئالی ها ، برخی بازیکنان رئال نظیر کریستیانو و په په کنترلشان را از دست داده اند . 
پس از حس نگرانی که رئالی ها داشتند ، بازیکنان رئال در راه رختکن با مسئولان امنیتی و کارکنان ال مادریگال درگیر شده اند . ویارئالی ها مدعی هستند که کریستیانو و په په زد و خورد داشته اند و با مسئولان امنیتی درگیری پیدا کرده اند . تونل بین دو نیمه خیلی شلوغ بود چرا که کایخون در آن جا بود و روی فاریا و چند تای دیگر از آن جا بازی را می دیدند
کامل کاسیاس بازدید : 259 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)
فلورنتینو پرز ، مدیر رئال مادرید در جایگاه ویژه برنابئو در مراسم معارفه شهر بازی رنال مادرید در امارات متحده گفت :" هدف این است که یک مکان بی نظیر را برای میلیون ها نفر با نام رئال مادرید بنا کنیم . "
وی افزود :" می خواهیم که هیجان مادریدیسمو بودن را به همه انتقا دهیم . بازدید کنندگان ، بخشی از بهترین تیم فوتبال تاریخ خواهند بود . این گاهی برای جاودانه کردن باشگاه است . " مدیر عامل رئال اشاره ای به تساوی دیروز در ال مادریگال در صحبت هایش نداشت .
در این مراسم ، امیلیو بوتراگوئنو ، خوزه مورینیو ، ایکر کاسیاس ، سرجیو راموس ، کریم بنزما و زین الدین زیدان حضور داشتند . از اماراتی ها هم خاطر مسعد ، نماینده دولت راس الخیمه حضور یافته بود .
کامل کاسیاس بازدید : 274 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)
توماس رونکرو ، سردبیر آس به سان همیشه ، با دیدگاه خاصش در مورد بازی رئال مادرید و ویارئال نوشته است . 
خشم عمومی
رئال مادرید چهار امتیاز را در عرض چهار روز داد تا حالت اضطراب و نگرانی در تیم جاری شود . این طبیعی نیست که این همه خطای بی مورد به حریف بدهی ، این طبیع نیست که کاسیاس نتواند ناجی تیمش باشد و این قدر تاسف بار دو گل به این شکل بخورد ، این طبیعی نیست که این قدر بازیکن در بدترین سطحشان باشند (آربلوا ، اوزیل ، خدیرا و ...) ، این طبیعی نیست که ژابی آلونسو این گونه خسته به نظر برسد (مدتهاست که استراحت نکرده است) و این طبیعی نیست که داوران این قدر با رئال مادرید بد برخورد کنند ...

رومرو ، مورد حمله
این تیتر که "فقط داور نبود " به این معنی نیست که تصمیمات داور را پسندیده باشم و طرف آنها باشم . پاراداس رومرو همانی بود که باید باشد . قبلا هم مورینوی را در یک بازی عادی تر اخراج کرده بود . این ذات داور اهل آنتکراست که نمی توان تغییرش داد . انگار برابر رئال مادرید که قرار می گیرد ، چیزی برایش عوض می شود، هر چند باید گفت که در ابتدا سعی کرد که کمی متفاوت باشد . بیشتر توضیح می دهم . پنالتی آربلوا را نگرفت و کارت زرد دوم را به لاس نداد اما از آن جا به بعد بود که تازه فهمید قضاوتش را باید عوض کند . لگد برونو مقابل کایخون که استحقاق اخراج داشت را بی پاسخ گذاشت ، در کارت های زرد اول راموس و لاس سختگیرانه عمل کرد ، نیمکت رئال مادرید را کشت و فقط آداران ، کارانکا ، کندو و ریبوت باقی مانده بودند . مورینیو را اخراج کرد و علتش را "به نظر خودش " خواند . اوزیل را به خاطر تشویق کردن و مربی را احتمالا به خاطر تمسخر بیرون کرد . دو کارت زرد به روبن داد اما به دروغ آن را به سنا نسبت داد تا مانع از اخراجش در دقیقه 54 ... شود . خطای آلتین توپ اشتباه بود چرا که کمک داور چهل متر فاصله داشت و بازیکن ترکیه ای اول توپ را زد . می دانم که روی فاریا و مورینیو اغلب از کوره زیاد در می روند اما یادم است که گواردیولا در پاملپونا رفت و بازوی کمک داور را گرفت تا تصویر صحیح را از طریق اسکوربورد نشانش دهد . اما انگار حرکتی که پپ انجام می دهد و به خاطرش قهرمان نامیده می شود ، برای مربی پرتغالی لقب "لات " و "آشوبگر خیابانی" را به همراه دارد ... رئال مادرید با پنج کارت زرد و چهار اخراجی بازی را به اتمام رساند که باید آن را عصبانی کننده دانست .

کریستیانو ، ستاره
همچنان باید ممنون کریستیانو بود . در نبردی که مملو از انواع و اقسام بند ها بود ، او به سان شوالیه سفید بود . تک گل تیمش را زد و در کنار مارسلو ، یکی از بهترین های رئال مادرید بود . در زمانی که تیم نه نفره بود هم فقط او بود که نا امید نمی شد و قهرمانانه تلاش می کرد که پیروزی را به تیمش برگرداند .

لبخند
دو امتیاز احمقانه دیگر از دست صدرنشین رفت تا ده امتیاز فاصله در عرض چهار روز نصف شود . به هر صورت نباید وحشت زده شد . با شش امتیاز فاصله صدرنشین هستیم ...
کامل کاسیاس بازدید : 327 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (1)
 گوتی یکی از نفراتی بود که نظرش را در مورد بازی ال مادریگال در صفحه توئیترش ابراز کرد . هافبک سابق رئال مادرید نظرش را در مورد سرقتی که از رئال مادرید شده ابراز کرد و از داوران انتقاد کرد . 
در توئیت اولش نوشته است :" اگر بارسا می خواهد لالیگا را ببرد ، باید مثل ما شوالیه باشد نه این که راهزنی کند . همچنان شش امتیاز فاصله است و لالیگا رئالی است . "
و در ادامه افزوده است :" من با کریستیانو هستم ، فقط دزدی . این مثل مسئله کولی هاست ، البته از نوع فوتبالیش . "
کامل کاسیاس بازدید : 295 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)
 الادیو پارامس ، سخنگوی مورینیو پس از آن که رئال مادرید در زمین ویارئال دو امتیاز داد ، باز هم وارد میدان شد . سخنگوی خوزه مورینیو در صفحه توئیترش به کنایه نوشت که رئال مادردی هنوز شش امتیاز جلوست :" درست است که دو امتیازمان "کج" شد اما هنوز ها ها ها ، ببخشید نمی توانم خنده ام را پنهان کنم چرا که به پائین نگاه می کنم و شش امتیاز فاصله می بینم . "
این پایان حرفهای سخنگوی مربی رئال مادرید نبود . پارامس در صفحه توئیترش در مورد شرایط جدول لالیگا و صدرنشین بودن رئال مادرید نوشته است :" یادتان هست که تیم دوم ، اول از آخر است . ها ها ها و امروز چه تیمی دوم است ؟ چه تیمی ؟ ببخشید که این قدر می خندم . "
الادیو پارامس سپس به یادآوری دوران حضور مورینیو در اینتر میلان پرداخت و گفت که اتفاق مشابهی آن موقع هم برای تیمش افتاده است :" فصل آخر در اینتر میلان یادم هست که جنگی تمام عیار به پا بود و امتیازات را می دزدید . لیگ و چمپیونزلیگ را اما بردیم . چطوری ؟ با اتحاد . "
در مورد حرکات داور چهارم بازی با ویارئلا که روی فاریا و مورینیو را اخراج کرد هم با توجه به این که داور چهارم کاتالانی بوده به کنایه نوشته است :" اتفاقی بود . "
در پایان ، پیغامی علیه والدانو نوشت که به تمجید از بارسلونا پرداخته بود و گفته بود :" سبک عالی را اجرا می کنند . " پارامس نوشته است :" نیازی هست که نظری بدهم ؟"
کامل کاسیاس بازدید : 274 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)
 از نظر فردی ، بازی با ویارئال برای سرجیو راموس اهمیت خاصی داشت . بازیکن اهل کاماس ، در این بازی عملکرد درخشانی نداشت و در پایان کار اخراج هم شد اما این فرصت را داشت که سیصد تایی شدنش در پیراهن رئال در بازیهای رسمی را جشن بگیرد .
این مدافع که هنوز 26 ساله هم نشده ، روز چهارشنبه برابر ویارئال به رکورد 300 بازی رسمی رسید . او 221 بازی در لالیگا انجام داده ، 50 تا در چمپیونزلیگ ، 23 تا در کوپا دل ری و 6 تا در سوپرکاپ اسپانیا تا تبدیل به 31مین بازیکن تاریخ رئال از نظر تعداد بازی رسمی شود .
او در این فصل می تواند از رکورد بازیکنانی نظیر ساراگا و اشتیلیکه هم پیشی بگیرد که البته با توجه به سنش که زیاد بالا نیست ، رکوردهای دیگری هم هستند که بتواند جا به جا کند .
کامل کاسیاس بازدید : 366 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)
در یک لیگ باشگاهی فوتبال هفته های آخر بسیار سخت و از طرفی با اهمیت هستند.مصدومیت های ناخواسته، تحلیل رفتن فیزیکی بازیکنان مخصوصا زمانیکه تیم در بیش از یک رقابت حضور داشته باشد و حتی از دست دادن تمرکز لازم بدلیل خستگی ذهنی ناشی از حضور در یک ماراتن طاقت فرسا امتیاز گرفتن در هفته های پایانی را بیش از پیش مشکل میسازد.حال اگر تیم مورد نظر صدر نشین باشد و از قضا تیم دوم بهترین بارسلونای تاریخ باشد کار بمراتب سخت تر میشود.چرا هفته های پایانی برای تیم صدرنشین سخت تر است؟ دلیلش بسیار ساده است.زیرا تیم دوم فقط به جلو نگاه میکند و امیدوار است پای رقیبش بلغزد و از کوچکترین اشتباه آنها استفاده نماید اما تیم صدر نشین علاوه بر نگاه کردن به جلو باید بطور مداوم به عقب نیز نگاه کند و همین فشار و استرس مضاعفی به تیم وارد میکند.
از سوی دیگر این روزها همه جا حرف از قدرت رئال مادرید است و همگان بازیهای زیبای این تیم را ستایش میکنند بطوریکه حتی تیکی تاکای بارسلونا تحت الشعاع آن قرار گرفته است.در چنین شرایطی برای تیمهای مقابل رئال حتی گرفتن یک تساوی افتخار است و بنظر میرسد معادل قهرمانی لالیگا باشد.بنا بر این با تمام وجود در مقابل رئال بازی میکنند.ضمنا باید این نکته را نیز به موارد ذکر شده اضافه کرد که باشگاه بارسلونا از هر ترفندی برای لغزاندن رئال استفاده میکند.از دیدار پشت پرده رئیس این باشگاه با رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا که نتیجه اش را در عملکرد داور بازی با مالاگا بوضوح دیدیم گرفته تا مصاحبه های هماهنگ سرمربی و برخی بازیکنان بارسا که به خیال خود میخواهند غرور را به تیم رئال مادرید تزریق کنند.گرچه این سیاست کاملا نخ نما شده و تاریخ مصرف آن گذشته است، اما انگار این روزها به روی بازیکنان رئال اثر گذاشته است.
حال به این نتیجه میرسیم که در چنین شرایطی حفظ صدرنشینی چقدر دشوار است.زیرا خوزه مورینیو علاوه بر اینکه باید بازیکنانش را از نظر فیزیکی و ذهنی در حد مطلوب نگه دارد، باید با عوامل خارجی نیز مبارزه کند.البته اینجاست که تفاوت میان مربیان بزرگ با سایر مربیان آشکار میشود.هنر مردان بزرگ اینست که تا آخرین بازی با قدرت تیمشان را رهبری میکنند و به هدف میرسانند.کارنامه خوزه مورینیو نشان میدهد که این هنر را دارد و بارها این شرایط را تجربه کرده و همیشه سربلند گشته است.او اختلاف امتیاز کمتر از این را نیز حفظ کرده است.مورینیو یک مربی فوق حرفه ای است. از نظر فنی و حتی روانشناسی فوتبال یک متخصص است و همه چیز تحت کنترل اوست و بر اوضاع تیمش کاملا تسلط دارد.
اما با تمام این اوصاف هیچگاه شرایط مثل حالا برایش سخت نبوده است.به همین علت در این شرایط او و تیمش بیش از هر وقت دیگری به آرامش و حمایت نیاز دارند و تمام کسانیکه ادعا میکنند مادریدیسمو هستند وظیفه دارند از آنها حمایت کنند.مدیران رئال مادرید که انصافا از او پشتیبانی میکنند.عملکرد روزنامه های مادریدی که کاملا روشن است و انگار برای او شمشیر را از رو بسته اند.ولی تاسف بار تر رفتار تماشاگران و باصطلاح طرفداران رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو است.در بازیهای خارج از خانه طرفداران تیمهای مقابل ورزشگاهشان را برای بازیکنان رئال تبدیل به جهنم میکنند در عوض طرفداران رئال مادرید نه تنها ورزشگاه را پر نمیکنند بلکه سرمربی و بازیکنان تیم محبوبشان را هو میکنند.حال نباید به مورینیو حق داد که از رفتار تماشاگران رئال انتقاد کند؟آنها باید چنان جوی ایجاد میکردند که کاسورلا بجای آنکه با آرامش کامل ضربه ایستگاهیش را به گل تبدیل کند، توپ را به ساعت ورزشگاه میکوبید.اما افسوس که نکردند!!!
کامل کاسیاس بازدید : 344 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)
آیا پاراداس رومرو ، به مارکو روبن ، مهاجم ویارئال دو کارت زرد داد اما اخراجش نکرد ؟ پانویس های تلویزیونی نشان می داد که داور دو بار به مهاجم زردپوشان کارت نشان داد اما داور مدعی است که کارت زرد اول را به مارکوس سنا نشان داده است . اما عجیب این است که بازیکن برزیلی در آن صحنه خیلی دور تر از داور بود و این روبن بود که جلوی داور ایستاده بود .
سنا ، کانی و روبن در دقیقه 19 به سمت داور رفتند و نسبت به این که لاس باید اخراج شود اعتراض کردند . پانویس های تلویزوینی نشان می داد که روبن کارت زرد گرفته است . اما مارکوس سنا در گزارش خود مدعی شده که این کارت زرد را به سنا داده است . آیا اشتباهی صورت گرفته و او می خواسته این گونه لاپوشانی کند ؟
در دقیقه 54 ، روبن کارت زرد دیگری را به علت خطا روی سرجیو راموس گرفت که روبن در ابتدا خودش با تعجب به این صحنه نگاه کرد و فکر می کرد اخراج می شود اما به طرز عجیبی دید که چنین اتفاقی نیافتاده است .
کامل کاسیاس بازدید : 336 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)
الادیو پارامس ، از فرصت استفاده کرد تا نظرش را در مورد بازی رئال مادرید و ویارئال ابراز کند .
سخنگوی مورینیو در صفحه توئیترش در پیغامی کنایه آمیز نوشته است :" آقایان و خانم ها ، خواستار سکوت و احترام هستم . فوتبال دچار ایست قلبی شد . "
کامل کاسیاس بازدید : 302 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)
رئال مادرید برابر سوسیه داد ، راموس و اوزیل را به علت اخراج نخواهد داشت و په په نیز احتمالا محروم می شود . داور بازی ویارئال - رئال مادرید ، پاراداس رومروی آندلوسی در گزارشش از بازی در مورد ملی پوش پرتغالی نوشته که او به تونل آمده و خطاب به این داور گفته است :" چه راهزنی هستی ، مادر خراب !"
داور در گزارشش در مورد کارد زرد دوم راموس و اخراج اوزیل نوشته است :" آنها یکی از تصمیمات من را به سخره گرفتند ."
کامل کاسیاس بازدید : 306 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)
کامل کاسیاس بازدید : 254 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)
روند متوقف نشدنی پیروزیهای تیم مورینیو در لالیگا که به یازده رسیده بود ، حالا با دو تساوی مشابه در دو هفته اخیر برابر مالاگا و ویارئال مواجه شده است . حالا فاصله با بارسا از 10 به 6 امتیاز رسیده است .
جدا از بازی با بارسلونا ، تیم مورینیو فقط دو بازی دیگر را وا داده بود ، یکی برابر راسینگ و دیگری برابر لوانته . تا پیش از این یازده برد پیاپی هم تیم مورینیو فقط در برنابئو به بارسا باخته بود .
هر دو تساوی به سبک مشابهی به دست آمدند . با دو ضربه کاشته در دقایق پایانی بازی توسط کاسورلا و سنا . رئال مادرید حالا شانسش برای رسیدن به رکورد 107 گل کاهش یافته است .
از 10 بازی که تا پایان فصل مانده ، پنج تا در خانه هستند و پنج تا در خارج از خانه . از سویی بارسا با شش برد پیاپی در شرایط خوبی است .
کامل کاسیاس بازدید : 436 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)
رئال مادرید دو امتیاز را در ال مادریگال از دست داد که بازی با یک فاجعه به اتمام رسید : اخراج روی فاریا ، مورینیو ، راموس و اوزیل که سه تای آخر پس از گل مارکوس سنا بود که روی یک خطای اشتباهی به ثمر رسید .
زمانی که بازی تمام شد ، میکروفون لاسکستا به سمت کریستیانو رفت که بازیکن پرتغالی اعتراضش به داوری را این گونه نشان داد :" دزدی ، دزدی ، فقط دزدی "
کامل کاسیاس بازدید : 332 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)
خشم رئال مادرید از قضاوت پاراداس رومرو ، با پس لرزه هایش پس از بازی همراه بود چرا که نه مورینیو و نه هیچ کدام از جانشینانش حاضر نشدند که برای توضیح در مورد بازی در کنفرانس مطبوعاتی حضور یابند .
هم مربی رئال مادرید و هم آیتور کارانکا ، سوار اتوبوس شدند و هیچ واکنشی در مقابل مطبوعات نخواهند داشت . حتی مربی پرتغالی پاسخ خبرنگاری که در زمان رفتن رئال منتظرش بود را نداد و گفت :" من ندیدم ، من چیزی ندیدم . "
کامل کاسیاس بازدید : 378 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو ناراحتی خود را از قضاوت پاراداس رومرو نتوانست کتمان کند و با حرکتی مشخص نشان داد که تیمش در ال مادریگال بدون کمک بوده است . معنای حرکت بازیکن پرتغالی همچون کاری بود که پس از بازی برگشت در کوپا دل ری در نیوکمپ انجام داد :" از ما ربودند"

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/03/22/futbol/equipos/real_madrid/1332371214_extras_noticia_foton_7_1.jpg

کامل کاسیاس بازدید : 254 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)
مارسلو ، بازیکن برزیلی رئال مادرید پس از بازی با ویارئال گفت :" ما کارمان را می کنیم و گاهی اوقات آسیب می بینیم " که اشاره اش به اشتباهات داوری در طول بازی بود هر چند که افزود :" باید سرمان را بالا نگه داریم و ادامه دهیم . "
در مورد گل سنا که همچون گل کاسورلا بود گفت :" باید در خیلی چیزها بهتر شویم . حالا باز هم دوباره روی کاشته ها بد گل می خوریم اما باید پیش برویم و حرکت کنیم . "
در مورد بازی گفت :" خیلی مشکل بود . نبردبم اما روحیه تیم خوب است . "
کامل کاسیاس بازدید : 296 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)
در عرض چهار روز ، اندوخته های رئال مادرید به شدت کاهش یافت تا فاصله با تیم دوم جدول به عدد شش برسد .

Click here to enlargeReal Madrid 1 - 1 Villarreal Click here to enlarge
 
گل رئال مادرید را کریستیانو رونالدو زد تا شمار گلهای لالیگایی اش را به عدد 33 برساند اما سنا با پاسخ دادن این گل ، نقشه های مورینیو را نقش بر آب کرد تا رئال مادرید رسما وارد بحران شود .
ویارئال که در این بازی با مربی جدیدش ، انگیزه های زیادی داشت بازی را با فشار بالا آغاز کرد . در دقیقه 10 ، برونویک پاس عالی را برای مارکو روبن فرستاد که ایکر به خوبی دفعش کرد . چهار دقیقه بعد ، شوت سرکش راموس روی پاس اوزیل بی ثمر ماند . اما در دقیقه 18 ، جدی ترین موقعیت ویارئال نصیب نیلمار شد که ایکر باز هم ناجی بزرگ تیم بود و به خوبی از پس این صحنه بر آمد .
مورینیو از ترکیب تیمش راضی نبود و تصمیم گرفت که قید سیستم سه هافبک دفاعی را بزند و به همین علت کایخون را با لاس در دقیقه 28 تعویض کرد . این تعویض باعث شد که رئال مادرید کم کم بهتر از قبل شود . دو موقعیت خوب یکی توسط کریستیانو و دیگری توسط په په در دقایق بعدی بازی از دست رفتند تا این که بنزما در دقیقه 42 ، بهترین موقعیت نیمه اول را در حالی که می توانست خیلی بهتر از این ها باشد از دست داد .
آغاز نیمه دوم با یک سورپرایز همراه بود . مصدومیت کایخون باعث شد که آلتین توپ جایش را بگیرد . ستاره دقایق آغازین نیمه دوم ، پاراداس رومرو بود که برای چهارمین بار در این فصل ، روی فاریا را اخراج کرد و مورینیو را نیز تهدید به اخراج کردن کرد .
در دقیقه 57 ، خدیرا صاحب یک موقعیت عالی شد . یک دقیقه بعد هم کاشته عالی ژابی به ثمر ننشست . بالاخره در دقیقه 61 ، پاس پشت پای دیدنی اوزیل به رونالدو رسید تا بازیکن پرتغالی به زیبایی دیگو آلوس را جا بگذارد و گلزنی کند .
پس از گل ، جنگندگی رئال مادرید به بهترین حدش رسیده بود . بنزما کم کم خودش را پیدا کرده بود و تبدیل به بازیکن همیشگی شده بود و باقی بازیکنان هم پر تلاش تر شده بودند .
اما شرایط عوض شد ، بازیکنان رئال خسته به نظر می رسیدند و در دقیقه 83 ، این سنا بود که توپ را به کنج دروازه کاسیاس فرستاد و ایکر نیز زمانی برای واکنش نشان دادن نداشت . دقایقی بعد راموس کارت زرد دوم را گرفت و اوزیل نیز اخراج شد تا رئال مادرید بازی را نه نفره دنبال کند .
حالا رئال مادرید باید آماده بازی با سوسیه داد باشد ، آن هم در حالی که راموس ، اوزیل ، مورینیو و روی فاریا را نخواهد داشت و فاصله با بارسا نیز به شش امتیاز رسیده است .

کامل کاسیاس بازدید : 270 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)

http://img4up.com/up2/45400428291802024726.jpg

فابیو کوئنت رائو برای دومین بازی پیاپی ، این بار از لیست بازی با ویارئال خط خورد . بازیکن پرتغالی پس از منتشر شدن عکسی از او که در حال سیگار کشیدن در بیرون یک رستوران است ، از برنامه های مورینیو خط خورده است . کارانکا در این باره گفته بود :" این یک مسئله داخلی در باشگاه است . "
کاروالیو به علت مصدومیت در لیست قرار نگرفت اما آلتین توپ و واران تازه وارد های لیست ال مادریگال هستند . لیست بدین شرح است :
دروازه بان ها : کاسیاس ، آدان و خسوس
مدافعان : واران ، په په ، آربلوا ، مارسلو و راموس
هافبک ها : آلتین توپ ، شاهین ، لاس ، خدیرا ، ژابی ، اوزیل ، گرانرو ، کایخون و کاکا
مهاجمان : رونالدو ، هیگوائین و بنزما

کامل کاسیاس بازدید : 266 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)

رونالدو در 90 بازی لالیگایی ، 98 گل زده است . یعنی بیش از یک گل در هر بازی تا بهترین میانگین گلزنی تاریخ رئال را داشته باشد .
او مرد رکوردهاست . کمترین بازی را برای رسیدن به رکورد صد گل نیاز داشته است . پوشکاش ، سریع ترین رکورد را تا پیش از این داشت که با 105 بازی صد گله شد . بازیکن پرتغالی 14 بازی تا او فاصله دارد . رکورد لالیگا در دست لانگاراست که با 82 بازی ، صد گله شد .
درست است که کریستیانو خودش می گوید که آمار برایش اهمیتی ندارند اما واقعیت این است که روز به روز رکوردها را جا به جا می کند . در حال حاضر بازیکن پرتغالی در تمامی رقابت ها 128 گل در 129 بازی زده که در تاریخ باشگاه هیچ مهاجمی چنین رکوردی نداشته است .
او حالا بیشتر در خدمت تیم است و مسئولیت پذیریش افزایش پردا کرده است . کریستیانو در این فصل 15 بار اولین گل تیمش را زده که رکورد خوبی است و بنزما با نه بار و هیگوائین با هفت بار در رده های بعدی هستند .

کامل کاسیاس بازدید : 269 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)
جرارد پیکه ، بازیکن بارسلونا در مورد لالیگا گفت :" روی کاغذ هنوز شانس داریم و در هر بازی برای بردن تلاش می کنیم . مربی می خواهد جو را آرام کند اما می خواهیم برنده باشیم . "
در مورد شرایط تیمش در لحظات پایانی فصل گفت :" تیم خیلی با انگیزه است . باید بازی به بازی حرکت کنیم و با نیرویی مضاعف برای لالیگا بجنگیم . "
کامل کاسیاس بازدید : 275 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)

 فصل به مرحله کلیدی خود نزدیک می شود و رئال مادرید نشانه هایی از خستگی را دارد بروز می دهد . طراوت و سبک خاص بازی رئال مادرید و از سوی نبود دی ماریا در سه ماه اخیر ، در افت تیم نقشی کلیدی داشته است . بازیکن آرژانتینی روز 18 فوریه به میادین برگشت و حتی برابر راسینگ هم گل زد اما بلافاصله دوباره مصدوم شد . این بازیکن از دسامبر فقط سی دقیقه بازی کرده ، پس رئال منتظر بازگشت یکی از عناصر کلیدی خود است .
باشگاه می داند که دی ماریا و حضورش می تواند در تیم شرایط را عوض کند . ال فیدئو در این فصل 6 گل زده و 13 پاس گل داده و یکی از بهترین عناصر هجومی تیم بوده است . سرعت و تکنیکش باعث شده که نبودش روی رئال مادرید تاثیر منفی بگذارد .
این بازیکن از روز شنبه دوشنبه توانسته که پا به توپ می شود و به نظر می رسد به زودی به هم تیمی ها اضافه شود . بر اساس گزارش آ ب ث ، مورینیو قصد دارد او را در لیست بازی با سوسیه داد قرار دهد ، هر چند که شرایطش هم باید مورد بررسی قرار گیرد .
باشگاه می داند که حضور ال فیدئو در بازیهایی نظیر ویسنته کالدرون ، نیوکمپ و رینو می تواند خیلی تاثیر گذار باشد .

کامل کاسیاس بازدید : 272 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)
خوزه ماریا بورتمیو ، نایب رئیس بارسلونا در مصاحبه با کانال پلاس پس از پیروزی تیمش برابر گرانادا در مورد شرایط لالیگا گفت .
وی گفت :" صدرنشین خیلی فاصله دارد و بازگشت خیلی مشکل است . ما فقط کارمان را می کنیم و امیدواریم که صدرنشین امتیازات بیشتری بدهد . اما فکر می کنیم که رئال بتواند لالیگا را ببرد چرا که خیلی خوب بازی می کنند . به خاطر فصلی که داشته اند به آنها تبریک می گوییم . "
کامل کاسیاس بازدید : 266 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)
کریستیانو امروز به ال مادریگال بر می گردد . آخرین استادیومی که در لالیگا در آن کاشته گل کرد . در بازی ماقبل پایانی فصل ، رئال مادرید با دو گل بازیکن پرتغالی از روی ضربات کاشته با نتیجه 1-3 برنده شد . با آن دو شوت فوق العاده ، شماره هفت رئال مادرید به رکورد 38 گل لالیگایی هوگو سانچز و زارا رسید .

http://img4up.com/up2/98064629058507556159.jpg
اما امسال کریستیانو از این نظر موفق نبوده است . 36 کاشته در لالگیا زده که هیچ کدام وارد دروازه حریفان نشده اند و حالا نزدیک به 311 روز است که در لالیگا از روی ضربات کاشته گل نزده است . بازیکنی است که کمترین موفقیت را در زدن کاشته ها داشته است . در حال حاضر نکونام و گونزالو کاسترو با گل کردن یکی از هر چهار کاشته ، بهترین رکورد را در لالیگا دارند . ژاوی و تراشوراس از هر پنج تا یکی را گل کرده اند و کاسورلا یکی از هر 5.25 تا .
کریستیانو در کل بازیهای این فصل فقط یک کاشته گل کرده که مربوط به 2 نوامبر 2011 در بازیهای چمپیونزلیگ برابر لیون می شود .
این بدترین فصلش در رئال مادرید از نظر گل کردن کاشته هاست . در لالیگا ، چمپیونزلیگ ، کوپا و سوپرکاپ 45 کاشته زده که فقط یکی به ثمر رسیده است . بهترین فصلش از این نظر در رئال مادرید فصل اولش بود که از 45 ضربه ، شش تا را گل کرد . یعنی یکی از هر 7.5 تا .
ذر فصل دومش در رئال مادرید هم آمارش بهتر از این بود . از 76 کاشته ، پنج تا را گل کرد . از زمان پیوستن به رئال مادرید ، رونالدو 12 تا از 166 کاشته را گل کرد . یعنی از هر 13.8 کاشته یکی .
هر چند که کریستیانو در بهترین آمار دوران فوتبالش است . تا کنون 32 گل در لالیگا زده و امشب دوست دارد در ال مادریگال طلسم خراب کردن کاشته ها را بشکند . او برابر ویارئال در هفت بازی ، پنج گل زده و همیشه پیروز بوده است .

کامل کاسیاس بازدید : 236 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)
سرجیو راموس امشب به رکورد 300 بازی در رئال مادرید خواهد رسید . تا به امروز 299 بازی انجام داده (220 تا لالیگا ، 50 تا چمپیونزلیگ ، 23 تا کوپا و شش تا سوپرکاپ) تا در رده 31 بازیکنان تاریخ رئال از نظر تعداد بازی در پیراهن رئال برسد . این فصل می تواند از ساراگا (303) و اشتیلیکه (308) پیشی بگیرد .

http://img4up.com/up2/40242479126465226678.jpg

از تاریخ 10 سپتامبر 2005 . شکست به سلتیک (2-3) راموس خود را به عنوان یکی از پایه های اصلی رئال مادرید مطرح کرده است . او کاپیتان دوم تیم است (در ترکیب فعلی فقط کاسیاس بیشتر از او بازی کرده است) و در این فصل در پست دفاع وسط حاضر شده است . با این که یک مدافع است ، 26 گل زده که آمار خوبی است .

کامل کاسیاس بازدید : 300 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)
مصدومیت ها و همین طور فرصت ندادن مورینیو به بازیکنانی نظیر گرانرو ، واران یا شاهین ، عوامل اصلی خستگی بازیکنان رئال مادرید هستند . طبیعتا جایی برای تصحیح اشتباهات گذشته نیست اما حالا که تیم در مراحل پایانی لالیگا و چمپیونزلیگ است ، مهمترین هدف می تواند رسیدن به نیوکمپ با فاصله چهار امتیاز باشد ، هدفی که آسان نیست .
در سالهای اخیر ، تیم در ماه های ژانویه و فوریه دچار مشکل می شد . مثلا فصل قبل ، مورینیو هم به بازیکنانی نظیر اوزیل ، دی ماریا و ژابی اعتماد کامل داشت و حاضر نمی شد که تغییرشان دهد که این باعث شد که در مرحله پایاین فصل ، تیم دچار مشکل شود . حالا تساوی اخیر برابر مالاگا ، نشانه ای از خستگی تیم در بازیهای اخیر پس از چند بازی بد بود .
برابر رایو و بتیس ، رئال مادرید به سختی برد یا همین طور برابر زسکا در مسکو خوب بازی نکرد و تن به تساوی داد . حالا گل زیبای کاسورلا باعث شد که تیم هوشیار تر شود .
درست است که برخی ها دوست دارند گرد نا امیدی را در میان هواداران رئال تزریق کنند و برنامه پیش رو هم مشکل است اما مهم این است که تیم بتواند با فاصله چهار امتیاز به نیوکمپ برسد تا فارغ از هر اتفاقی در زمین بارسا ، صدرنشینی حفظ شود ، پس جایی برای نگرانی وجود ندارد .
دانیل کاستیونز
کامل کاسیاس بازدید : 282 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)
به گزارش دیلی میل ، سیتی و رئال مادرید ممکن است که در فکر معاوضه ژکو با هیگوائین باشند . این روزنامه انگلیسی مدعی است که مورینیو موافق چنین انتقالی است .
شایعات پیرامون هیگوائین ادامه دارد . نیمکت نشینی های این بازیکن باعث شده که حرف و حدیق در موردش زیاد شود و حالا نام ژکو به میان آمده است .
کامل کاسیاس بازدید : 280 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)
تساوی یکشنبه ، رئال مادرید را نترساند . طبیعی است که رئال مادرید می توانست آن بازی را ببرد و بی دقتی مهاجمان بود که باعث شد شرایط عوض شود .
رئال مادرید وارد مقطع کلیدی فصل می شود و بردن بازیها بیش از هر زمانی ضروری به نظر می رسد . تیم مورینیو در ماه اخیر شش بازی انجام داده که به جز اسپانیول و زسکا ، در باقی بازیها نتوانسته بردهای پرگل کسب کند . یکشنبه ، یک کاشته در دقیقه آخر از سوی کاسورلا باعث شد که این بازی نه چندان خوب رئال ، بیشتر به چشم بیاید .
برخی مدعی هستند که تیم از نظر بدنی و روانی دچار خستگی شده و برخی دیگر به بازگشت احتمالی بارسا در لالیگا امید دارند . مشخص است که رئال مادرید حالا به زیبایی دسامبر ، ژآنویه یا فوریه بازی نمی کند اما به هر حال همچنان فاصله چشمگیری با حریف دارد .
طبعیتا هر کسی می گفت که رئال مادرید در فاصله یازده هفته تا پایان می تواند از حریف چنین فاصله ای داشته باشد ، مادریدیسموها با کمال میل می پذیرفتند . درست است که برنامه رئال تا پایان فصل مشکل تر است اما رئال مادرید نشان داده که می تواند شرایط را عوض کند .
رئال مادرید در خارج از خانه عالی کار کرده و سخت است که بتوان فکر کرد که ساده امتیاز می دهد . رئال مادرید 11 برد و 1 تساوی در بازیهای خارج از خانه ای که داشته کسب کرده پس با این آمار می توان به پاملپونا ، کالدرون ، نیوکمپ و سن مامس خوشبین بود .
از سویی تیم گواردیولا هم تیمی نیست که بتواند همه بازیهایش را ببرد . برابر گرانادا ، به سختی و در حالی که بازی 2-2 مساوی شده بود پیروز شدند . رئال مادرید باید همه فشارها را فراموش کند چرا که همه چیز بستگی به خودش دارد . نیازی به نگرانی و ترس بی مورد نیست .
میگل آنخل دایاز

تعداد صفحات : 121

درباره ما
آیدی نیمباز=*iker...casillas* شماره پیامک09393053332
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • خرید گیفت کارت پی اس ان 20 دلاری ارزان
  • فرش 1000 شانه
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • *real*
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • چهارشنبه 17 خرداد 1396
  • پنجشنبه 19 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • دوشنبه 02 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • دوشنبه 15 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • پنجشنبه 05 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • دوشنبه 04 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • يکشنبه 11 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 03 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • يکشنبه 3 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • نظرسنجی
    فقط ؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3614
  • کل نظرات : 798
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 879
  • آی پی امروز : 219
  • آی پی دیروز : 259
  • بازدید امروز : 945
  • باردید دیروز : 4,966
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 11,582
  • بازدید ماه : 17,256
  • بازدید سال : 79,732
  • بازدید کلی : 1,968,957