loading...
★★★هواداران رئال مادرید★★★
کامل کاسیاس بازدید : 324 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)
به گزارش کالچیومرکاتو ، رئال مادرید ممکن است که به آندره آیو ، هافبک چپ جوان المپیک مارسی علاقمند شده باشد . حالا بازیکن غنایی در مورد احتمال حضور در رئال مادرید گفت :" بازی کردن در رئال مادرید ، بیش از یک رویاست . "
آندره آیو ، برادر بزرگ خانواده اش است . برادر کوچک ترش ، جردن هم در تیم فرانسوی بازی می کند . بر خلاف آندره ، جردن یک بازیکن راست پاست که در سمت مقابل بازی می کند . این دو مورد توجه باشگاه های زیادی هستند و شایعات در مورد آنده زیاد شده و خودش می گوید :" دوست دارم در تیمهای بزرگ اروپا بازی کند . همچون در اسپانیا و رئال مادرید و بارسلونا . "
آیو در جام جهانی آفریقای جنوبی با درخشش در غنا و رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی ، نامش را بر سر زبان ها انداخت . البته بعید است رئال با داشتن دی ماریا و کایخون بخواهد سراغ او برود .

کامل کاسیاس بازدید : 299 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

در مصاحبه با روزنامه فرانسوی اکیپ ، میشل ، بازیکن سابق رئال مادرید از کریم بنزما ، مهاجم فرانسوی رئال تمجید کرده و گفت :" بنزما همه چیز را برای موفقیت در رئال مادرید دارد . " مربی جدید سویا ، در مورد این که این بازیکن در آینده توپ طلا را می تواند ببرد گفت :" همه شرایط لازم برای رسیدن به آن را دارد . "
میشل در مورد ستاره فرانسوی گفت :" سرعت ، تکنیک ، قدرت دارد و در مقابل گل مرا یاد رونالدو می اندازد ، البته نه کریستیانو بلکه نازاریو ." بی تردید بنزما خودش هم می داند که دیگر خبری از آن انتقاداتی که در فصل اول حضورش در رئال از او می شد ، نیست .
این مربی اسبق تیمهای آکادمی رئال ادامه داد :" در مورد بنزما ، مهمترین نکته از نظر من این بود که توانست به انتقادات غلبه کند . او فقط یک گلزن نیست بلکه بازیکنی دارای شخصیت است . او می تواند روزی کاپیتان رئال مادرید هم بشود ."

کامل کاسیاس بازدید : 299 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)
پیش از آن که آقای خاص بشود ، پیش از آن که یکی از متشخص ترین مربیان دارای یکی از بهترین کارنامه ها بشود ، خوزه مورینیو ، بختش را با بازی در تیمهای متوسط فوتبال پرتغال آزمایش کرده بود . در آن موقع هیچ کس پیش بینی نمی کرد که این مرد سه دهه بعد ، از یک بازیکن ناشناخته تبدیل به اولین مربی می شود که می تواند قهرمان لیگهای پرتغال ، انگلیس ، ایتالیا و اسپانیا شود . 

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/02/08/futbol/equipos/real_madrid/1328724549_extras_mosaico_noticia_1_1.jpg
مورینیو - ستوبال ، 1963 - برای هفت فصل بین سالهای 1980 تا 1987 پا به توپ شده بود . در آن دوره ، مربی فعلی رئال مادرید در تیمهای ریو آوه ، بلننسس ، سسیمبرا و تجارت و صنعت بازی می کرد . مورینیو در مجموع در همه این تیمها نود و چهار بازی انجام داد ... هر چند که خودش بعدها گفت :" من آدم باهوشی هستم . فهمیدم که نمی توانم از این بالاتر بروم . سطح من همان دسته دوم بود ."
پیش بینی مربی پرتغالی تقریبا درست بود تا در نهایت او یک تصمیم مهم بگیرد و به عرصه مربیگری روی بیاورد . زمانی که تصمیم گرفت فوتبال بازی کردن را ادامه ندهد ، به تحصیلاتش در دانگشاه تربیت بدنی تسریع بخشید و از آن جا به سمت نیمکت کشیده شد .
پسر فلیکس مورینیو ، دروازه بان با تجربه بلنسس و ویتوریای ستوبال بود و همیشه سری در این عرصه داشت . وقتی پدرش دستکش هایش را آویزان کرد و مربی ریو آوه شد ، آقای خاص بخشی از تیمهای پایه این باشگاه شد ( بین فصل های 80-81 تا 81-82) و حتی چند باری به واسطه پدرش در لیست تیم اصلی قرار گرفت . ریو آوه در آن سال به دسته اول رسید و به گفته لوئیز فریتوس لوبو ، خوزه چند باری به پدرش برای دادن گزارش حریفان کمک کرد تا از همان زمان موضعش به عنوان این که دوست دارد مربی باشد را مشخص کند .
گام بعدی او به عنوان یک بازیکن ، حضورش در بلنسس بود . تیم تاریخی لیسبون که در آن سال به دسته دوم سقوط کرده بود و یک سال در این تیم بود . مورینیو در پست هافبک هجومی بازی می کرد و در کنار بازی ، تحصیل می کرد .
دوران فوتبالش را در سسیمبرا ادامه داد ، تیمی از شهری با همین نام که مورینیو دو فصل را در آن گذراند (83-84 تا 84-85) که در مجموع 35 بازی انجام داد .
در نهایت مورینیو راهی تیم تجارت و صنعت شد ، تیمی متوسط در ستوبال که دو فصل در آن جا بود و سپس کفش هایش را آویزا کرد . این اتفاق مربوط به سال 1987 بود که فوتبال یک بازیکن متوسط را از دست داد تا صاحب یک مربی

کامل کاسیاس بازدید : 285 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

روزنامه دون بالون ، مصاحبه ای اختصاصی به ویسنته دل بوسکه ، مربی تیم ملی اسپانیا داشته که بحث به رئال مادرید هم کشیده شد . 
در مورد لالیگای فعلی گفت :" هنوز بازیهای زیادی باقیمانده اند . البته برای رئال این برتری فعلی خوب است . رئال مادرید باید ایستادگی کند چرا که تا زمانی که رسما قهرمان نشوند ، چیزی نمی توان گفت . " در مورد مورینیو و گواردیولا و مقایسه بین آنها گفت :" چیز زیادی نمی خواهم بگویم ، سعی می کنم نظرم را برای خودم نگه دارم . "

کامل کاسیاس بازدید : 278 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)
رئال مادرید ، ورژن اندونزیایی وبسایت خود را رو کرد . این پنجمین ورژن باشگاه پس از انگلیسی ، اسپانیولی ، ژاپنی و عربی است . باشگاه به خاطر علاقه خاص به فوتبال در میان 240 میلیون جمعیت اندونزی تصمیم به این کار گرفت و حالا بدین ترتیب ، مردم این کشور می توانند به زبان خودشان اخبار رئال مادرید را دنبال کنند .
البته این تصمیم ارتباط زیادی به راه اندازی مدارس فوتبال در کشور اندوزی داشته است . در واقع قرار است که چندین مدرسه در این کشور به علاوه یکی در هند و یکی دیگر در فیلیپین ساخته شود .
رئال مادرید با ماهاکا مدیا برای راه اندازی ، مدیریت و بازاریابی صفحات جدید به توافق رسیده است . طراحی این صفحه مشابه نسخه انگلیسی است . ویدئوها ، مصاحبه ها و اخبار هر روز تیم در آن قرار می گیرد .
کامل کاسیاس بازدید : 260 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)
 پیش از تمرین چهارشنبه ، سانتیاس ، کارتهای سلامت بازیکنان تیم اصلی رئال مادرید را به آنها اهدا نمود . 
اینیاکی ارنیو ، مدیر اجرایی سانتیاس ، مسئول اهدای کارت ها به کاسیاس ، راموس ، په په ، آلبیول ، کاروالیو ، آربلوا ، کوئنت رائو ، مارسلو ، لاس ، آلونسو ، خدیرا ، شاهین ، آلتین توپ ، گرانرو ، کاکا ، اوزیل ، کایخون ، دی ماریا ، رونالدو ، آدان ، واران ، بنزما و هیگوائین بود .
سانتیاس ، حامی پزشکی رئال مادرید در عرض ده سال گذشته بوده است .
کامل کاسیاس بازدید : 291 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

خاویر کلمنته با پاسخ های جنجالی خود به مجله کوالیتی اسپورت ، باز هم سر و صدا به پا کرد . مربی باسکی علیه گواردیولا ، رونالدو ، مسی ، بیلسا ، مارادونا ، سارابیا و ... صحبت کرد تا مشخص کند که وقتی فاقد یک شغل خوب در عرصه مربیگری باشد ، می تواند حسابی حوصله اش سر برود . 
او که دوران ناموفقش در تیم ملی کامرون را اخیرا به پایان رسانده با حمله به اتلتیک و مربیش کارش را شروع کرد :" بیلسا خدا نیست . با او ، تیم پیشرفتی نداشته است . چیزی نبرده ایم و تغییر خاصی نمی بینیم . اگر من بودم ترجیح می دادم یک مربی باسکی را به جای او به خدمت بگیرم . من دوست ندارم هیچ گاه خارجی ها را در اتلتیک ببنیم . اگر چنین اتفاقی بیافتد ، به سن مامس می روم و سر دمدار حمله کنندگان به مدیر می شوم . "
سپس به انتقاد از آکادمی بارسلونا پرداخت :" مسی را بازیکن آکادمی می دانند . در حالی که آنها بهترین بچه کل آرژانتین را خریدند . مسی از ابتدا همین بود و بارسا برایش کاری نکرد . " سپس به گواردیولا حمله کرد :" او بهترین مربی جهان نیست . جامهای زیادی برده است . اما فوتبالش که با حفظ توپ همراه است را دوست ندارم . " البته در مورد خود کاتالان ها زیاد بد حرف نزد :" آنها می دانند که چطور حالا بازی حفظ توپ را ارائه دهند . بقیه تیمها تقلید ناقصی از آنها دارند . "
سپس نوبت رئال مادرید بود :" رئال مادرید به اتلتیک حسادت می کند . مثل پامپلونا و سن سباستین که می خواهند مثل ما بازیکنان بومی داشته باشند " در مورد رونالدو گفت :" او آدم یادگیری نیست . وقتی سیزده ساله بوده ، او را راهی خانه کرده اند . " در مور دسارابیا هم گفت :" او خیلی بی نظم بود . شبها به بیرون می رفت و هر چه می خواست می کرد. "
وی افزود که اسپانیای خودش بهتر از تیم دل بوسکه بوده است و در مورد مارادونا گفت :" او الگوی بزرگی است . بازیکن بزرگی بوده اما از نظر شخصیتی نصف بازیگیری خودش هم نیست . " در مورد خبرنگاران هم گفت :" آنها مزدورانی هستند که دروغ می گویند و توهین می کنند . "

کامل کاسیاس بازدید : 261 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)
مسئله پاداش بازیکنان تبدیل به یک قضیه فرعی برای رئال مادرید شده است . در فصل های دیگر ، باشگاه مراسم ناهاری با عضور کاپینان ها برگزار می کرد و فلورنتینو پرز یا مدیر ورزشی باشگاه در این مراسم حاضر می شدند تا در مورد رقم پاداش ها بحث کنند .
در این فصل ، اولین تماس فلورنیتنو پرز با کاسیاس و راموس ، دو کاپیتان اصلی تیم در اواخر سال قبل رخ داد که قرار شد برای دومین سال پیاپی ، پاداش ها بدون تغییر بمانند . در واقع برای تیم مهم بردن جامهاست تا تغیین رقم پاداش . همچنین با توجه به بحران اقتصادی جهانی ، قرار شده است که فعلا درخواستی برای افزایش پاداش ها وجود نداشته باشد .
این بدین معناست که هر بازیکن در صورت بردن لالیگا ، سیصدهزار یورو پاداش می گیرد و برای بردن چمپیونزلیگ در مونیخ ، بیش از 350 هزار یورو . اگر تیم دو جامه شود ، این رقم بیشتر هم خواهد شد چرا که باشگاه می داند که در صورت قهرمانی دهمین چمپیونزلیگ ، درآمدی پنجاه میلیون یورویی عاید تیم می شود .
چمپیونزلیگ ، از دیدگاه ورزشی و اقتصادی ، یک جایزه خوب برای تیم است . منچستر یونایتد که نایب قهرمان فصل گذشته شد ، به 53 میلیون یورو درآمد رسید . بارسلونا با 51 میلیون و چلسی با 44.5 میلیون هم سود های خوبی داشتند و شالکه و رئال هم 39 میلیون درآمد کسب کردند .
در مورد پاداش اعضای کاستیا هم همچون اعضای تیم اصلی ، ثابت نگه داشته شده است . همچون فصل گذشته است یعنی اگر به دسته دوم برسند ، نفری یک میلیون یورو پاداش می گیرند .

کامل کاسیاس بازدید : 270 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

ژابی آلونسو در مراسمی در بنیاد خیریه بانوان آفریقای جنوبی جگفت :" ما خودمان هستیم . به تفاوت هایی که وجود دارد فکر نمی کنیم ، روشمان را تغییر نمی دهیم . ما باید همین روند را ارائه دهیم و آرام آرام حرکت کنیم . حالا تعداد بازیهایمان در عرض یک هفته کمتر شده اند و می خواهیم از این فرصت برای کسب لالیگا استفاده کنیم ."
وی افزود :" این طور نیست که فکر و ذکرمان پنج یا هفت امتیاز باشد . من در مورد خودمان صحبت می کنم چرا که خودمان باید راهمان را بسازیم . "
در مورد اولویتش برای کسب جامهای بزرگ گفت :" من لالیگا و چمپیونزلیگ را دوست دارم . تا کنون لالیگا را نبرده ام و دوست دارم که آن را ببرم . اما چمپیونزلیگ هم جذاب است ."
در مورد سبک بازی تیم گفت :" سعی می کنیم در مقابل همه حریفان ، سبک خود را حفظ کنیم . ایده مربی این است که در همه بازیها برای بردن تلاش کنیم . سعی کنیم که کار را کنترل کنیم و برای سه امتیاز بجنگیم . "
در مورد احتمال ماندن مورینیو گفت :"به ما چیزی نگفته است و ما همه سعی می کنیم که راه را طی کنیم که این خیلی مهم است . "
ژابی آلونسو در مراسم معارفه بنیاد خیریه زنان آفریقایی حضور یافته بود که ملکه سوفیا ، مدیر افتخاری آن است . فلورنتینو پرز ، مدیر رئال و پائو گسول هم از دیگر حاضران در این مراسم بودند .

کامل کاسیاس بازدید : 284 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)
بورخا والرو ، یکی از مستعدترین هافبک های فوتبال اسپانیا در سالهای اخیر بوده است . این بازیکن که در آکادمی رئال رشد کرده ، در سالهای اخیر در ویارئال خوش درخشیده است تا رئال مادرید تلاشهایش را برای بازگرداندنش آغاز کند . 
تجربه موفق کایخون که اکنون در رئال مادرید می درخشد و بازیکن دیگری شده ، می تواند دوباره در تابستان آینده با بورخا والرو تکرار شود . بر اساس گزارش ال موندو دپورتیوو ، رئال مادرید ممکن است که برای خرید این بازیکن در تابستان به توافق ضمنی رسیده باشد . تنها مشکل با ویارئال بر سر رقم انتقال این بازیکن است که ویارئال به چهل میلیون یورو اشاره دارد و رئال آن را گزاف می داند .
بدین ترتیب رئال مادرید می تواند با داشتن والرو در فصل آینده ، صاحب یک مکمل عالی برای ژابی آلونسو شود . بورخا در سن بیست و هفت سالگی می تواند آینده درخشانی پیش رو داشته باشد .
کامل کاسیاس بازدید : 306 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)
 اولین بازی رسمی که رئال مادرید در برنابئو انجام داد در 28 دسامبر 1947 برابر اتلتیک بود . چوس آلونسو اولین گل را به ثمر رساند . پس از شصت و پنج سال ، رئال مادرید می تواند به رکورد 4000 گل در بازیهای رسمی برسد . این اتفاق می تواند برابر لوانته در روز یکشنبه رخ دهد . رئال مادرید فقط سه گل تا این رکورد فاصله دارد . علاوه بر این ، در طول تاریخ در زمانی که رئال گلهای رندش را زنده ، هیچ گاه نباخته است . بدترین رکورد مربوط به سال 1956 برابر ساراگوسا بود که بازی 3-3 شد و دی استفانو گل شماره پانصد را به ثمر رساند .

http://img4up.com/up2/39891704564279254521.jpg

رئال مادرید به 1,508 بازی نیاز داشته تا 3,997 گل بزند . یعنی میانگین 2.6 گل در بازیهای رسمی در برنابئو . این آمار را باید به دو باری که رئال به عنوان میهمان در استادیوم خودش بازی کرد هم اضافه کرد ( در 1968 در برابر آپولو لیماسون با برد 0-6 و یک سال بعدش برابر المپیاکو نیکوزیا با نتیجه 0-8)
لوانته ، حریفی است که می تواند این کار را آسان کند . در شش بازی اخیر برابر این تیم ، رئال در خانه نوزده گل زده است . میانگین 3.1 گل در هر بازی . آماری که برای رسیدن به رکورد چهار هزار گل کافی است ...



کامل کاسیاس بازدید : 282 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

در مستولز ، یک خیابان و چندین زمین فوتبال به نام خودش دارد . پس از پایان دوران فوتبالش در حدود سال 2020 طبیعتا با توجه به این که زمانش آزاد می شود ، بیش از این ها مورد تجلیل قرار می گیرد . کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا ، یک الگوی واقعی در مورد کسی است که در زمانی که دستکش هایش را عوض می کند ، هیچ گاه کسی نمی تواند این که قرار است دیگر فوتبال بازی نکند را باور کند . ایکر قرار است که همیشه درجه یک باشد و همچون شماره پیراهنش ، یک فرد نامبر وان و بهترین ، به شمار برود . 
603 بازی در رئال مادرید انجام داده است ، فقط 107 بازی تا سانچیس و 138 بازی تا رائول فاصله دارد . یادم است که در بچگی در مورد میگل آنخل و پیراهن خاکستریش رویا پردازی کردم اما او فقط 346 انجام دادم ، تقریبا نصف ایکر . بویوی دوست داشتنی 454 بازی انجام داد ، خوانیتو آلونسو که اولین از چهار قهرمانی اروپای پیاپی را برد ، 296 بازی کرد و گارسیا رمون که به گربه مشهور شد ، 231 بازی ... ایکر اما 603 بازی انجام داده است . دروازه بان رئال مادرید بودن ، مثل بادیگارد اوباما بودن است . اما کاسیاس محو نشدنی است . همچنان ادامه می دهد ، رکورد پشت رکورد ...
توماس رونکرو

کامل کاسیاس بازدید : 290 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

 هر کسی در دو ماه اخیر شرایط رئال مادرید را مد نظر گرفته باشد ، می فهمد که کریستیانو رونالدو از نظر رفتارش درون زمین ، تغییرات قابل توجهی داشته است . ستاره اهل مادیرا ، پس از بحرانی که پس از الکلاسیکوی اواسط دسامبر داشت ، کم کم توانست که به یک بازیکن کلیدی و قابل اعتنا در تیم مبدل شود .
در آن بازی ، بازیکن پرتغالی مملو از استرس بود که این خشمش پس از گلی که به گرانادا زد و خوشحالی نکرد ، کاملا مشخص بود . کریستیانو رونالدو دوران مشکلی را پشت سر می گذاشت و از سویی بخشی از برنابئو از این که او مقابل دروازه نمی تواند در حد انتظارات باشد ، ناراحت بودند و او را هو می کردند .
حالا الکونفیدنشال نوشته که مسئولان رئال مادرید پس از این اتفاقات ، تمهیدات ویژه ای برای احیای ستاره تیمشان اندیشیده بودند . هدف این بود که اعتماد به نفس به این بازیکن برگردد و بتواند دوباره حمایت مادریدیسموها را بدست بیاورد . بدین ترتیب زین الدین زیدان ، بهترین حامی او در این شرایط بود . اسطوره فرانسوی ، به یاد فصل اول حضور خودش در رئال مادرید که مشکل بود ، توانست که به رونالدو توصیه هایی داشته باشد که بهتر شود .
بدین تریب زیزو سه بار با رونالدو توصیه کرده و از او خواسته که در بازیها نشانه خشم و نارضایتی نداشته باشد . همچنین از این بازیکن درخواست کرده که بیشتر در خدمت تیم باشد و در حرکات تدافعی حضور داشته باشد . این کاری است که بازیکن پرتغالی پس از صحبت با زیدان بیشتر انجام داد . در واقع از بعد از بازیهای کوپا با بارسلونا ، رونالدو بازیکن دیگری شده و حسابی در خدمت تیم است .
در کنار زیدان ، خوزه مورینیو هم کمک زیادی به بازیکن کرده است . مربی همان حرفهای اسطوره فرانسوی را به او گفته است تا رونالدو بتواند به بهترین حد دوران فوتبالش برسد .

کامل کاسیاس بازدید : 307 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)
ایکر کاسیاس ، کاپیتان رئال مادرید در صفحه فیس بوکش ، عکسی از چهار تندیس حضور در تیم سال فیفا را منتشر کرده است .
کاپیتان رئال نوشته است :" این ها چهار جایزه ام برای حضور در تیم برتر سال فیفا هستند . . 2008, 2009, 2010 and 2011 می خواهم آنها را با شما سهیم باشم ."

http://s1.picofile.com/file/7286844301/Iker_premios_mejor_once_FIFA.jpg



کامل کاسیاس بازدید : 282 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)
یکی دیگر از رکورد های کاسیاس ، در برابر لوانته در هفته آینده ثبت خواهد شد . در کنار سانچیس ، تبدیل به رکورد دار حضور در بازیهای کامل در تاریخ رئال مادرید می شود . این بازی کامل شماره 437 او خواهد بود . سی سال دارد و بیش از پنج سال از قرارداشد باقی مانده است ، بدین ترتیب می تواند رکورد های زیادی را در تاریخ رئال مادرید بشکند و همچنین برابر راسینگ ، در این جدول بهترین خواهد بود .

http://s2.picofile.com/file/7286824301/Casillas_iguala_Sanchis_partidos_completos.jpg
در لالیگا 441 بازی انجام داده که فقط پنج تا کامل نبوده اند : در سال 1999 در اولین بازیش در برنابئو برابر اتلتیکو . در دقیقه سی و نه ، بیزاری اخراج شد در چهار تای دیگر فیکس بود و از زمین خارج شد . دو بار اخراج شد ، یکی در فصل 2005-06 برابر اوساسونا و دیگری در فصل قبل برابر اسپانیول . در دو تای دیگر هم مصدوم شد . در فصل 2000-01 برابر دپورتیوو و در فصل 2004-05 برابر بتیس . برابر ختافه با رکورد تعداد بردهای خنتو هم برابری کرد : 284 برد از 441 بازی .
در کل تورنمنت ها ، 603 بازی انجام داده است . برابر اتلتیک به رکورد ششصد رسید که در صفحه فیس بوکش از این قضیه ابراز خرسندی کرده بود .
رائول 741 بازی رسمی انجام داده که در تاریخ رئال رکورد دار است . کاسیاس 138 بازی تا بازیکن فعلی شالکه فاصله دارد . البته سانچیس و سانتیانا هم بالاتر از او هستند .



کامل کاسیاس بازدید : 273 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)
رئال مادرید پس از دو روز استراحت برابر ختافه ، به تمرینات برگشت . صدرنشین لالیگا ، تمریناتش را پس از دو روز استراحت برای بازی یکشنبه با لوانته با اخبار خوبی آغاز کرد . دی ماریا و خدیرا که مصدوم بودند ، بدون مشکل با گروه تمرین کردند . مارسلو همچنان به تمرینات ریکاوری ادامه اد . بدین ترتیب مورینیو بیست و سه بازیکن تیم اصلی به علاوه اسکار پلانو ، عمر ، ماندی و توماس مخیاس از کاستیا را در اختیار داشت و
در والدبباس ، این بیست و هفت نفر به سه دسته تقسیم شدند . یک دسته زیر نظر روی فاریا ، نه بازیکن از حاضران در استادیوم آلفونسو پرز بودند : رونالدو ، بنزما ، ژابی ، په په ، کوئنت رائو ، راموس ، آربلوا ، اوزیل و لاس . دسته دوم شامل دروازه بان ها بود و دسته دیگر شامل دیگر بازیکنان .

کامل کاسیاس بازدید : 357 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

درخشش سرجیو راموس ، در قلب خط دفاع رئال مادرید از دید فوتبالدوستان دور نمانده است . بازیکن اهل کاماس ، حسابی در پست جدیدش درخشیده و نوبت بزرگان دنیای فوتبال است که از او تحسین کنند . حالا فرانکو بارزی ، کاپیتان میلان در اواخر دهه هشتاد و اوایل دهه نود که یکی از بهترین مدافعان تاریخ است از او تمجید کرده است . 
این روسونری طبیعتا شرایط فوتبال دنیا و لالیگا را به خوبی دنبال می کند . او می گوید :" عاشق لالیگا هستم چرا که یک تورنمنت هجومی است که تیمها با بازیکنان خوبشان در آن می خواهند تهاجمی بازی کنند . من تیم ملی اسپانیا را دوست دارم و بازیکنانی که دارند را مورد تحسین قرار می دهم . اسپانیا مدعی اصلی یوروی آتی است . "
در مورد سرجیو راموس گفت :" او یک مدافع متواسط است . شخصیت زیادی درون زمین دارد . توانایی هایی دارد که او را متفاوت می سازد و می تواند در چندین پست بازی کند و در پست دفاع وسط بیشتر او را می پسندم . یک دفاع وسط منسجم است که خیلی خوب بازی می کند . بازیکنانی نظیر راموس که درون زمین شخصیت مستحکمی دارند را دوست دارم . یکی از بهترین مدافعان جهان است ."
در مورد رقابت رئال و بارسا در لالیگا گفت :" رئال حالا به خودش بستگی دارد . بعید است بارسلونا بتواند این هفت امتیاز را برگرداند ."

کامل کاسیاس بازدید : 328 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

 کریم بنزما همچنان تفننی با موسیقی سر و کار دارد . این بار در یک کاخ پانزده هزار نفری برای یک امر خیریه خواند . یکشنبه گذشته در ژرلاند در لیون این کار را کرد . بازیکن رئال مادرید توسط انفویرس ، یک گروه از خوانندگان فرانسوی دعوت شده بود تا در یک کنسرت خیریه حاضر شود .
بنزما تنها بازیکنی نیست که برای این حرکت خیریه خوانده است ، زیدان ، پلاتینی ، بلان و بارتز نفرات قبلی بودند . بنزما در اواخر کنسرت روی سن آمد تا آهنگ هایی نظیر " The Wall" " را از پینک فوید را بخواند .
موسیقی یکی از دغدغه های بنزماست ، او سابقه رپ خواندن با راف ، یکی از محبوب ترین رپرهای فرانسوی را دارد .

کامل کاسیاس بازدید : 289 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (1)
خوزه کایخون ، در یک مراسم تبلیغاتی گفت که خوزه مورینیو ، سرمربی رئال مادرید می ماند . بازیکن موتریلی گفت :" فکر نمی کنم که مورینیو بخواهد برود . او را خوشحال و آرام می بینم و می خواهم که جامها را در این جا ببرد . "

http://estaticos.marca.com/imagenes/2012/02/07/futbol/equipos/real_madrid/1328614360_extras_mosaico_noticia_1_g_0.jpg

کایخون که در مراسم تبلیغاتی کفش آدیداس حاضر شده بود گفت :" وقتی به مادرید آمدم ، او به من اعتماد به نفس و اطمینان زیادی داد . مربی ایست که همه چیز رو در مقابل رویت می گوید . خیلی روراست است که این خوب است . "
وی افزود :" برای بردن لالیگا و چمپیونزلیگ هیجان زده هستم . راز رسیدن به آنها ، تواضع و تلاش است . همیشه مهمترین کار ، فکر کردن به اینده است . به نظرم ما خوب بازی می کنیم ، در یک سطح خوب و می خواهیم که فاصله با بارسلونا را حفظ کنیم . لالیگا رقابتی تر شده و می بینم که بردن خیلی مشکل است . ختافه را به سختی بردیم . "
در مورد مسائل شخصی گفت :" بزرگترین رویایم ، حضور در تیم ملی است . اما فعلا می خواهم که در مورد هر چیزی به وقتش فکر کنم . باید در باشگاهم خوب بجنگم و بعد ببینم که چه می شود . بازگشت به رئال مادرید هم رویایی بود که به حقیقت پیوست . خوشحالم که در این جا هستم . نمی توانم این فرصت را از دست دهم . "
در پایان با آلبرتو کونتادور ابراز همدردی کرد :" می خواهم از او حمایت کنم . امیدوارم همه مصائب را پشت سر بگذارد ."


کامل کاسیاس بازدید : 292 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

ایکر کاسیاس ، کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا ، با فاصله دو امتیاز نسبت به جیانلوئیجی بوفون ، دروازه بان ایتالیایی ، دومین دروازه بان برتر قرن بیست و یک به انتخاب فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال شد .
در یازده سال اول سال ، ایکر کاسیاس با دو امتیاز اختلاف نسبت به بوفون دوم است . هر دویشان چهار بار بهترین گلر سال شده اند که با این روند به نظر می رسد که ایکر در سال جاری بتواند جای بوفون را بگیرد . بهترین گلر از آمریکای جنوبی ، دیدای برزیلی است که بالاتر از خولیو سزار قرار دارد .
رنکینگ بدین شرح است :
بوفون
کاسیاس
چک
فن در سار
اولیور کان
دیداa
والدس
خولیو سزار
ینس لمن
روبرتو آبوندانزیری

کامل کاسیاس بازدید : 273 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)
 ماریو کمپس ، ملی پوش اسبق فوتبال آرژانتین گفت که لیونل مسی اخیرا نتوانسته در بارسلونا در بهترین سطحش باشد . باشگاه کاتالانی هفت امتیاز از رئال در لیگ عقب است و کمپس اعتقاد دارد که بازیکنان گواردیولا خودشان نیستند .
کمپس به کام رادیو گفت :" بازیکنانی هستند که افت داشته اند ، علی الخصوص مسی . شاید او به یک تعطیلات نیاز داشته باشد . البته نه الان ، بلکه زمانی که وقتش شد ."
این پیشکسوت 57 ساله که در سال 1996 پس از بازی در والنسیا و روساریو سنترال ، بازنشسته شد افزود :" در حال حاضر رئال مادرید خیلی قدرتمند تر از بارسلوناست . اما این که آن را از حالا قهرمان بدانیم اشتباه است . لالیگا برای بارسا از دست نرفته چرا که امتیازات زیادی باقی مانده است . باید در کوپا دل ری مواظب بارسلونا باشند . البته بارسا در خانه شکست ناپذیر است ."

کامل کاسیاس بازدید : 291 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (1)

نیمار ، بازیکن سانتوس در صفحه توئیترش دیروز تولد کریستیانو رونالدو را تبریک گفت و او را ستاره و الگویش خواند 
نیمار در صفحه توئیترش نوشته است :" می خواهم به ستاره و الگویم ، کریستیانو رونالدو تبریک بگویم . برایم افتخاری است که با او در یک روز متولد شده ام . "
نیمار در روز 5 فوریه 1992 ، هفت سال پس از کریستیانو رونالدو متولد شده است

کامل کاسیاس بازدید : 276 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)
 رئال مادرید این فصل ، آمار فوق العاده ای را به ثبت رسانده است . در واقع تیم در آستانه رسیدن به بهترین رکوردهای تاریخش است .
رئال مادرید در فصل جاری با آمار فوق العاده ای که داشته دارد اکثر رکوردهای تاریخی تیم را می شکند . به طور مثال رکوردی که تیم پلگرینی در فصل 10-2009 به آن رسید : بهترین رکورد بردهای پیاپی در خارج از خانه در لالیگا .
در واقع رئال مادرید در صورتی که بازی بعدی خارج از خانه خود در رمزن رایو وایکانو را ببرد ، می تواند که به بهترین رکورد تاریخش در بردهای پیاپی خارج از خانه برسد .
کامل کاسیاس بازدید : 310 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (1)
کریستیانو رونالدو ، جشن تولد 27 سالگی را در بهترین دورانش از زمان حضور در اسپانیا جشن گرفت : صدرنشین لالیگا برای اولین بار ، صدرنشین جدول ال پی چی چی و کفش طلا و هفت امتیاز بالاتر از بارسلونا . کریستیانو در راه رسیدن به اولین لالیگای خود است . این پنجمین قهرمانی لیگ دوران فوتبالش است . یکی با اسپورتینگ لیسبون ، سه تا با یونایتد . از سویی دیگر برابر بارسلونا یک بازیکن ناکام نیست . در چهار الکلاسیکوی اخیر ، سه گل زده و در بازی قبلش هم یکی از بهترین ها بود .

http://s5.as.com/recorte/20120206dasdaiftb_14/XLCO/Ies/20120206dasdaiftb_14.jpg
کریستیانو برابر ختافه برای اولین بار در زمانی که مقابل آبی پوشان قرار می گرفت گل نزد . اما 24 گل لالیگایی او باعث می شود که بتواند به کفش طلا امیدوار باشد چرا که فاصله زیادی با رقبایی نظیر فان پرسی دارد .



کامل کاسیاس بازدید : 318 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو ، روز به روز بهتر می شود و هر فصل ، رکوردهای فصل قبلش را می شکند . این فصل 31 گل در چهار تورنمنت زده (چمپیونزلیگ ، کوپا و سوپرکاپ) و فقط 23 گل تا شکستن رکورد فصل قبلش فرصت دارد . اگر رئال مادرید به فینال چمپیونزلیگ برسد ، 24 بازی انجام خواهد داد (17 تا در لالیگا ، 7 تا در کوپا ) که باید هر 91 دقیقه یک گل بزند تا آن رکورد را بشکند .
این در حالی است که او در فصل گذشته هر 86 دقیقه یک گل زد و در فصل اول حضورش در رئال هر 88 دقیقه یک گل تا شکستن این رکورد محتمل به نظر برسد .کریستیانو در این فصل سعی کرده که بیشتر در خدمت تیم باشد و در کارهای تیمی حضور موثرتری داشته است .

کامل کاسیاس بازدید : 268 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)
مورینیو باز هم برابر ختافه تصمیم گرفت که در جنگ هیگوائین و بنزما ، کفه ترازو را به نفع بازیکن فرانسوی کند . مربی یک بار گفته بود " روزی یکی از این دو را انتخاب خواهم کرد " که اشاره اش به بازیهای بزرگ بود و به نظر می رسد در چنین روزهایی ، بنزما پیش بوده است : سه تا از پنج الکلاسیکو (در دیگری با هم در ترکیب بودند ) ، والنسیا و پیزخوان . در حقیقت ، بنزما از هفت بازی اخیر لالیگایی یار فیک بوده است (در برابر گرانادا با هیگوائین با هم در ترکیب بودند ).

http://s5.as.com/recorte/20120206dasdaiftb_16/XLCO/Ies/20120206dasdaiftb_16.jpg

در مورد چمپیونزلیگ هم مورینیو کاملا به بنزما اعتماد کرد (در شش بازی فیکس بود ، دو تا در کنار هیگوائین ) و بازیکن آرژآنتینی در کوپا بیشتر فرصت بازی پیدا کرد (در پنج تا از شش بازی فیکس بود ، یکی در کنار بازیکن فرانسوی ) . در لالیگا بنزما در 14 بازی فیکس بوده و هیگوائین در هشت تا . همچنین در چهار بازی هم در کنار هم در ترکیب بوده اند (بارسلونا ، گرانادا ، آژاکس و دینامو ) . به طور خلاصه در همه رقابت ها ، بازیکن فرانسوی در 24 بازی در ترکیب بوده و هیگوائین در 15 تا .
این در حالی است که فرصت طلبی هیگوائین کاملا بیشتر بوده است . او در 473 دقیقه بازی کمتر ، 17 گل زده است ، یکی کمتر از بنزما . بازیکن آرژانتینی از هر سه شوت یکی را گل می کند و بازیکن فرانسوی از هر شش تا . البته تاثیر هجومی بنزما از ال پیپیتا بیشتر است : هفت پاس گل نسبت به دو تا .
اما نیمکت نشینی هیگوائین برابر ختافه ، به نظر می رسد که به دو موقعیتی ربط داشته باشد که در بازی برگشت کوپا برابر بارسا از دست داد . در آن بازی بنزما در نیمه دوم به زمین آمد و گل زد .



کامل کاسیاس بازدید : 290 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)
خدیرا دیروز بدون مشکل در والدبباس تمرین کرد . بازیکن آلمانی که از روز 10 ژانویه در لاروسالدا در بازی برگشت کوپا برابر مالاگا مصدوم شده بود ، بالاخره بهتر شده است .

http://s5.as.com/recorte/20120206dasdaiftb_17/XLCO/Ies/20120206dasdaiftb_17.jpg

مصدومیت خدیرا در آن زمان سه تا چهار هفته تخمین زده شده بود و بدین ترتیب مشکلی برای بازی با لوانته در روز یکشنبه ندارد . این بازیکن سخت تلاش کرده تا هر چه زودتر برگردد . در این فصل 1383 دقیقه بازی کرده اما باید رقابت سختی با لاس و گرانرو داشته باشد .
مارسلو و دی ماریا نیز از مصدومیت هایشان در حال ریکاوری هستند . بازیکن آرژانتینی پیش از بازی با بارسلونا مصدوم شده بود و فعلا نتوانسته به ترکیب برگردد ، هر چند که به احتمال زیاد در ترکیب بازی بعدی خواهد بود .
مارسلو که از لیست بازی با ساراگوسا خط خورده بود ، به نظر می رسد که مشکلی برای حضور در لیست بازی با لوانته نداشته باشد .


تعداد صفحات : 121

درباره ما
آیدی نیمباز=*iker...casillas* شماره پیامک09393053332
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • خرید گیفت کارت پی اس ان 20 دلاری ارزان
  • فرش 1000 شانه
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • *real*
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • چهارشنبه 17 خرداد 1396
  • پنجشنبه 19 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • دوشنبه 02 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • دوشنبه 15 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • پنجشنبه 05 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • دوشنبه 04 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • يکشنبه 11 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 03 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • يکشنبه 3 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • نظرسنجی
    فقط ؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3614
  • کل نظرات : 798
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 879
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 185
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 462
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,232
  • بازدید ماه : 2,232
  • بازدید سال : 104,566
  • بازدید کلی : 1,993,791