loading...
★★★هواداران رئال مادرید★★★
کامل کاسیاس بازدید : 223 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)
 اینتر تلاشش را از روی خرید لوکاس مورا از سائوپائو برداشته است . خسوس لوپس ، مدیر سائوپائولو گفت :" حتم می دهم پیشنهادی از اینتر نداریم . "
خسوس لوپس می داند که اینتر از طریق واسطه هایش ابراز تمایل کرده بود اما تائید کرد که هیچ پیشنهاد رسمی وجود نداشته است :" هیچ پیشنهاد رسمی نداشتیم . لوکاس بازیکن سائوپائولوست و نمی خواهد برزیل را ترک کند . "
وی افزود :" پیشنهادهایی از رئال و منچستر وجود دارد هر چند که باید توجه داشت که رقم فسخ قرارداد لوکاس 80 میلیون یوروست و تمایلی به فروش نداریم . "

کامل کاسیاس بازدید : 213 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)
به محض اتمام فصل قبل ، گمانه زنی ها در مورد گزینه های مختلف برای دفاع راست رئال آغاز شد . مشخص بود که رئال به یک دفاع راست نیاز دارد و فقط آربلوا در این پس تف در خدمت رئال بود .
اما تا کنون خبری از خرید در این پست نبوده است . گزینه های مختلفی مطرح شده اند اما عدم اتفاق نظر در میان مسئولان باشگاه باعث شده که فعلا نتیجه ای حاصل نشود .
یکی از گزیه های مطرح شده ، فیلیپ لام بود . اما این گزینه تقریبا غیرممکن به نظر می رسد چرا که بایرن هیچ تمیالی به فروشش ندارد . گزینه های آسان تری هم مطرح شدند . مثل مایکون از اینتر . مدافع برزیلی دو سال پیش هم در آستانه رئال بود اما حالا قیمتش به 8 میلیون یورو رسیده چرا که باشگاه ایتالیایی می خواهد از دست دستمزدش راحت شود .
مایکون از دیرباز مد نظر مورینیو بوده و با او در ایتالیا کار کرده است . گفته می شد که این دو با هم صحبت هایی هم داشته اند . اما خرید مایکون هم به خاطر سن بالا و دستمزدش توسط سران باشگاه وتو شد . از طرفی فروش دنی کارواخال به بایر لورکوزن ، معادلات را پیچیده تر کرد .
باشگاه ترجیح می دهد که گزینه های جوان تری را مد نظر بگیرد و به همین علت گزینه ای نظیر مایکون منتفی است . به حدی که سران باشگاه برای این خرید در مقابل آقای خاص ایستادند . از سویی کارواخال که گزینه ای مناسب بود با اصرار شدید مربی پرتغالی رفت تا مورینیو نخریدن مایکون را این گونه تلافی کند .
سزار آزپیلیکتا هم می توانست یکی از گزینه ها باشد . او اولین بازیش برای اوساسونا را در سال 2007 در برنابئو انجام داد و امیدوار است با درخشش در یورو بتواند مارسی را به مصد تیمی بزرگتر ترک کند .

کامل کاسیاس بازدید : 274 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو و ایرینا شیک ، مدل روسی در دومین تعطیلاتشان در این ماه هستند . بازیکن 27 ساله رئال مادرید سعی کرده که بخش زیادی از تعطیلات تابستانش را در تایلند سپری کند .
http://www.img4up.com/up2/55235309113676177868.jpg
او دیروز عکسی از خودش در حال ماهیگیری به همراه نامزدش منتشر کرد . ایرینا سعی می کند که با قوای کامل آماده شروع فصل شود و رونالدو نیز سرحال به نظر می رسد . وی نوشته است :" در حال لذت بردن از یک ماهیگیری فوق العاده عصرگاهی . "
کامل کاسیاس بازدید : 302 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)
هنوز فصل شروع نشده اما جنجال ها میان رئال و بارسا آغاز شده است . پس از یک دوره آرامش ، دو غول فوتبال اسپانیا دوباره بر سر بخشش مورینیو پس از انگشت کردنش توی چشم ویلانوا ، جنجال به راه انداخته اند . حالا جنگ تمام عیاری میان رئال - بارسا در فاصله یک ماه مانده به سوپرکاپ آغاز شده است .
مورینیو و ویلانوا در ابتدا هر دویشان محروم شده بودند . اما آنخل ماریا ویار ، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت که هر دویشان را عفو کند تا تونی فریکسا ، سخنگوی هیئت مدیره بارسا بگوید :" این خشونت نباید بی تنبیه بماند . "
پاسخ رئال هم مشخص بود . امیلیو بوتراگوئنو ، پاسخ داد :" بارسلونا هم جنجال های دیگری به راه انداخته بود اما بخشیده شدند و چیزی نگفتند . "
بوتراگوئنو به دو تاریخ اشاره داشت : 24 آوریل 2000 و 23 نوامبر 2000 . "روز پیدایش " و " روز پرتاب کله خوک در نیوکمپ / " این دو اتفاق در تاریخ بارسا ثبت شده اند و جالب این که فدراسیون واکنشی در موردشان نداشت .
در سال 2000 ، بارسا در نیمه نهایی کوپا مقابل اتلتیکو قرار گرفت . آنها باید شکست 0-3 در دور رفت را جبران می کردند . تیم فن خال اصرار داشت که زمان بازی عثب بیافتد . نه تن از بازیکنانشان را به علت محرومیت و سه تا را به علت مصدومیت نداشتند . در نهایت فدراسیون کوتاه آمد و محرومیت بازیکنانشان را بخشید چرا که بارسایی ها تهدید کردند که بازی نمی کنند .
دومی عجیب تر بود . در بازگشت فیگو به نیوکمپ در پیراهن رئال ، جو وحشتناکی حاکم بود و به سمتش کله خوک پرتاب شد ، اما در نهایت فقط جریمه 4000 یورویی برای بارسا در نظر گرفته شد .
خود ویلانوا در سال 2009 به خاطر رفتار ناپسند دو جلسه محروم شده بود . اما در نهایت این محرومیت در نظر گرفته نشد . نمونه ها زیاد هستند .
حالا به نظر می رسد که جنگ رئال و بارسا ، فصل تازه ای را یافته است . به نظر می رسد فصل شروع نشده باید آماده این جنگ تمام عیار بود .
کامل کاسیاس بازدید : 255 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)
تا یک ماه پیش نصف بیشتر شما خواستار این بودید که کاکا از رئال بره حتی باشگاهشم واستون مهم نبود فقط و فقط میخواستید که از مادرید جدا شه .
ولی الان طوری نظر میدید که چندان با رفتنش موافق نیستید . درسته که کاکا اون کاکا نبود وشماها بهش لقب تنبل رو واسش انتخاب کردید . ولی خودتون قضاوت کنید وقتی این بازیکن برزیلی 30 ساله میاد و به سختی تمرین میکنه که به ترکیب اصلی برگرده و اتفاقا برمیگرده وبازی های نسبتا قابله قبولی هم به نمایش میذاره یه دفعه دیماریایی که مصدوم بود و میاره تو بازی واونم فیکس .خودتون بودید چه حالی میشدید که به کاکا لقبه تبلی دادید . (منظورم بازیکن سالاری نه تخریب بازیکن)
مثله اینکه شما طرفداران رئال بیشتر دوست دارید اتو از یه بازیکنی پیدا کنید نه کارهای مثبتشا . به جای اینکه شما امار کله فصله یه بازیکنو چک کنید وبعد نظر بدید میاید ودر یک بازی بازیکنو زیر تیغ انتقادات شدید میبرید .قبول دارم اون بازی مهم بود ولی چه کسی به کاکا کمک میکرد یا اینطور بگم تو بازی های قبلش چند دقیقه بازی کرده بود ؟ ولی درکل امار کاکا چندان بد هم نبود ولی شماها همون بازی که کاکا بد بود رادیدید و یادتونه. ودر نهایت اگر کاکا امسال در رئال ماندنی شد و مصدوم نشد خوده من به شخصه قول میدم حداقل نفر دوم یا سوم بشه از بازیکنای رئال مادرید . در ضمن من نقصی در بازی کاکا نمیبینم فقط عیب کاکا اعتماد به نفسی است که اصلا نداره وگرنه کاکا همون کاکای میلانه.
حمید کاکا
کامل کاسیاس بازدید : 250 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)

با توجه به فرا رسیدن زمان اصلی نقل و انتقالات میخواهم موضوعاات مربوطه را مورد بررسی قرار دهم.شاید برایتان کمی تکراری باشد اما این دفعه کمی با بقیه مقاله ها متفاوت است رئال تیمیست که بیشترین شایعات پیرامون ان مطرح میشود از همین رو بازیکنان مختلف همواره پیرامون رئال مطرح میشوند اما بهترین راه چیست؟؟؟
ابتدا فروش بازیکنان مازاد:لزوم خرید بازیکنان این است که جا برای ان ها باز باشد و رئال با فروش 5بازیکن میتواند این کار را انجام دهد
فروش لاس:این بازیکن واقعا بازیکن خوبی است اما خشن است و تکل های بیهوده میزند اما کمی لجباز است و تحمل نیمکت نشینی را ندارد از سویی دیگر با مورینیهو بد است فقط یک نیم فصل از قراردادش باقی مانده است و او میخواهد بماند تا به صورت رایگان برود و باعث میشود که رئال ضرر بکند پس بهترین کار در مورد این بازیکن این است او را باقیمت بسیار پایین بفروشیم حدود4تا5 میلیون برایش کافی است مشتریان احتمالی اش هم تاتنهام یا فنرباغچه هستند
فروش گاگو:بازیکن خوبی است اما او نیز مانند لاس یاغی گری میکند او سال قبل از بارسلونا تعریف کرد و از رئال بد گفت او نیز مانند لاس یک نیم فصل از قراردادش باقی مانده است بهترین کار در مورد این بازیکن این است که او را به قیمت ارزان بفروشیم قیمت او نیز حدود4تا5میلیون کافی است مشتریان احتمالی اش هم اینتر یا رم یا باشگاه های ارژانتینی هستند
فروش التین توپ:او هم بازیکن خوبیست وبا انصاف هم است اما رئال باشگاه بسیار بزرگی است او سال قبل به صورت رایگان به رئال ملحق شد بهترین کار این است که او را بفروشیم قیمت2تا3.5 میلیون کافیست مشتریان احتمالی اش هم گالاتاسرای وفنرباغچه هستند
فروش کاروالیهو:این بازیکن34سال دارد یک فصل کامل دیگر با رئال قرارداد دارد اما سنش بالاست در صورتی که سطح بازیش بالا نیست بهترین کار برای او این است که او را بفروشیم و قیمت3تا5میلیون کافیست مشتریان احتمالی اش هم پورتو و تاتنهام هستند
فروش کاکا:بازیکن عجیبیست همه از وضعیتش خبر دارند دو سال دیگر با رئال قرار داد دارد سنش هم 30 سال است دستمزدش هم بسیار بالاست حتی بالا تر از رونالدو وشایعات پیرامونش بسیار زیاد هستند اما هیچ مشتری درست حسابی ای ندارد نه گوانژو اورگرانده نه میلان نه پی اس جی و نه چلسی او را نمیخواهند وشاید تنها مشتری اش ام.ال.اس باشد که ان هم بعید است و اما بهترین کار برای او این است که یک فصل فقط یک فصل دیگر در رئال بماند
فروش کارواخال:این بازیکن اکادمی تقریبا رفتنش قطعی است او فصل بعد در لورکوزن توپ خواهد زد اما در فروشش بند بازگشت وجود دارد یعنی رئال هر وقت بخواهد میتواند او را با قیمت تعیین شده ای بازگرداند و اگر چند باشگاه بزرگ از جمله رئال او را بخواهند رئال در اولویت قرار دارد امید است که برود و تجربه کسب کند تا در اینده مانند اربلوا و گرانرو به رئال برگردد البته باید یک بازیکن برای جانشینی کارواخال خریداری کنیم تا کاستینا دچار مشکل نشود انتقال موراتا:بازیکنیست چند پسته که مورینیهو او را فرا خوانده واز فصل بعد در رئال بازی خواهد مطمئنا انتقال او از اکادمی به رئال کار بسیار درستی است
فروش خوسلو:درست است بد نیست که او هم برود تا تجربه کسب کند ولی از طرفی کاستینا وابستگی شدیدی به او دارد و فروشش کار بسیار مضری خواهد بود اگر هم قرار شد که برود باید با بند بازگشت برود قیمتش هم همانطور که مسئولان رئال گفتند 12 میلیون یورو است
خرید دفاع راست:دفاع راست تبدیل به سرگیجه ای برای رئال شده است واربلوا برای ان پست تنهاست و فشار و شدت بازی ها انقدر بالا بوده که بازیکن خوبی مانند اربلوا در اواخر فصل وا داد و اشتباهات مضحکی را مرتکب شد بهترین کار برای این پست خرید یک بازیکن درجه یک است گزینه هایی مانند پیزچک-دوبوشی و مایکون وجود دارند اما بهترین کار خرید مایکون با 11 میلیون است درست است که سن بالایی دارد اما میتواند 2فصل برای رئال بازی کند و بعد از ان دو فصل رئال میتواند کارواخال را بازگرداند تا جانشین مایکون شود
خرید بازیساز:پست اوزیل با رفتن کاکا تنها میشود و گزینه هایی مانند مودریچ و سیلوا وجود دارند اما خرید سیلوا تقریبا غیر ممکن است و مودریچ نیز قیمت بالایی دارد اگر چه میتواند مناسب تر از سیلوا باشد اما سن هایشان تقریبا بالاست شاید بگویید که اصلا هم بالا نیست اما بدانید که این دو نفر27 سال سن دارند و اگر به رئال بیایند یک فصل هم طول میکشد تا هماهنگ شوند و با شرایط خو بگیرند ان موقع28 ساله میشوند و فقط3 سال میتوانند برای رئال بازی کنند بعد از ان هم دچار افت بدنی میشوند بهترین کار برای این پست این است که کاکا را یک فصل دیگر حفظ کنیم و بعد از یک فصل لوکاس مورا را خریداری کنیم
خرید هافبک دفاعی:این پست مملو از بازیکنان است و در صورت رفتن لاس باز هم5بازیکن برای این پست موجود است الونسو-شاهین-خدیرا-گرانرو و درصورت لزوم کوئنترائو.پس بهترین کار برای این پست این است که هیچ بازیکنی خریداری نشود و به شاهین و گرانرو بیشتر اعتماد شود جانشین رونالدو:رونالدو جانشین تخصصی ای در رئال ندارد پس بهترین کار خرید نیمار در سال2014 است جانشین ادان:رفتن ادان در پایان فصل بعد قطعی است پس در این پست رئال نیاز به خرید بازیکن خواهد داشت میتواند از گزینه های جوانی مانند کورتویس یا شسنی استفاده کند یا میتواند از گزینه هایی پیری مانند المونیا یا کودوچینی استفاده کند درست عین دودک-البته فراموش نشود که رئال بهترین دروازه بان دنیا را در اختیار دارد دیگر
خرید های احتمالی:اگر رئال نتوانست دفاع راستی خریداری کند میتواند از بهترین دفاع راست دنیا استفاده کند یعنی راموس.در ان صورت رئال نیاز به یک دفاع وسط درجه یک خواهد داشت که با توجه به قیمت بالای تیاگو سیلوا بهترین کار خرید هوملز است اما میتوان کار بهتری نیز انجام دادخرید خاوی مارتینز که یک هافبک دفاعی و یک دفاع وسط تراز اول است اما خریدش کار سختی است و قیمتش بالاست بازگشت ها:پدرولئون و کانالز و رودریگو باید در پایان فصل بعد برگردند زیرا بازیکنان واقعا اینده داری هستند جمع بندی این است که فصل نقل و انتقالات فصل بسیار پیچیده ای است و امیدواریم رئال بهترین انتخاب ها را انجام دهد
علی رئال7
کامل کاسیاس بازدید : 257 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)
قرعه کشی لالیگا از سه شنبه مشخص شده و هر تیمی می تواند اهدافش را تعیین کند . به طور معمول مقایسه راه بارسلونا و رئال در این مسیر ، می تواند جالب باشد .
امسال بازیها طوری برنامه ریزی شده که رقبای رئال و بارسا با هم دو هفته فاصله دارند . یعنی هر تیمی که با رئال بازی کند ، دو هفته بعدش مقابل بارسا قرار می گیرد . استادیومهایی که تیم مورینیو به آنها می رود ، دو هفته بعدش با حضور شاگردان تیتو مواجه می شوند . بدین ترتیب تفاوت مسیر رئال و بارسا ، چندان زیاد به نظر نمی رسد .
این اتفاق فقط در هفته های هشتم و نهم نمی افتاد چرا که در هفته هفتم ، رئال و بارسا باید مقابل هم قرار گیرند . بارسلونا هفته بعدش به ریازور می رود تا با دپورتیوو بازی کند و رئال مادرید قبل از الکلاسیکو به مصاف گالیشیایی ها می رود . این تنها استثنا خواهد بود .
رئال مادرید ، پنج بازی اخرش در لالیگا را برابر وایادولید ، اسپانیول ، مالاگا ، سوسیه داد و اوساسونا انجام می دهد و بارسا هم در سه بازی آخرش برابر وایادولی ، اسپانیول و مالاگا قرار می گیرد . قبل از آن هم باید با بتیس و اتلتیکو بازی کند . به نظر می رسد که در مقطع حساس فصل ، شرایط اندکی به سود رئال باشد چرا که بارسا باید در زمین حساسی نظیر کالدرون انجام شود .
کامل کاسیاس بازدید : 235 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)

                 

مارسلو اولین رئالی تاریخ است که در دو المپیک حضور می یابد . بازیکن برزیلی در پکن 2008 حضور داشت و مدال برنز را برد و حالا در لندن فقط طلا می خواهد .
دو رئالی دیگر هم در آن یورو حضور داشتند . دی ماریا در آن زمان هنوز بازیکن بنفیکا بود که به قهرماین رسید . او المپیک فوق العاده ای داشت . رونالدو هم در پیراهن یونایتد در آتن ، در المپیک حضور یافت . هر چند که تیمش در مرحله گروهی اوت شد و او فقط یک گل زد .

کامل کاسیاس بازدید : 253 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)
 ایکر کاسیاس ، کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا ، قید بخشی از تعطیلاتش را زد تا یک بار دیگر نشان دهد که چقدر انساندوست است . این بار قهرمان یورو 2012 به عنوان نماینده بانک BBVA به جمع 100 کودک در هوستون رفت . کاسیاس این حرکت را با حمایت بنیاد خیریه رئال مادرید انجام داد .
http://estaticos.marca.com/imagenes/2012/07/13/futbol/equipos/real_madrid/1342206297_extras_mosaico_noticia_1_g_0.jpg
در طول مراسم بازی با این بچه ها ، بازیکن تیم ملی اسپانیا در پاسخ به این پرسش که بازی مقابل بالوتلی خست است تر است یا این بچه های هیجان زده ، گفت :" نمی دانم . هر کدام سختی های خودشان را دارند . یکی به خاطر این که خیلی خوب است و دیگری به خاطر فرز بودنش . "
این برنامه با هدف توسعه فوتبال در مناطقی برگزار شد که فرصت های اقتصادی کمتری دارند و دسترسیشان به ورزش ها مشکل تر است . این اردوها در مناطق مستضعف تر هوستون برگزار می شوند . هدف اصلی ، جذب نوجوانان است تا ارزشهای ورزشی ، تیمی و بازی جوانمردانه را یاد بگیرند .
کاسیسا در کنفرانس مطبوعاتی خود از این که به مناطق بحران زده کمک می کند ، ابراز هیجان کرد :" فکر می کنم که این یک برنامه فوق العاده است که تحصیلات را میان بچه ها افزایش می دهد . بچه هایی که بهتر باشند ، کمک هزینه تحصیلی دریافت می کنند . "
ادواردو سینداکو ، مدیر مدرسه روسک از حضور ایکر خرسند به نظر می رسد :" می دانیم که او چگونه شخصیتی است . ارزشهای هیجان انگیزی را در خود دارد . کار خوبی صورت می گیرد تا بچه ها از نظر ادب پیشرفت کنند . ما در نظر داریم که به بچه ها کمک کنیم تا این فرصت را داشته باشند که ارزشهای ورزشی را یاد گیرند . "
ایکر پس از هوستون ، راهی کاتراکاس می شود . به استادیوم المپیک در ونزوئلا می رود ، جایی که 250 کودک در انتظارش هستند .
این اولین باری نیست که ایکر تعطیلاتش را برای کمک به افراد نیازمند کم می کند . در سال 2007 ، بهترین دروازه بان جهان به سیرالئون رفت تا یک مدرسه را احداث کند . در سال 2008 ، 72 ساعت پس از قهرمانی یورو ، راهی پرو شد تا در کنار کودکان هیجان زده باشد و با آنها بازی کند . در سال 2009 ، کاپیتان تحت یک برنامه کمک به کودکانی که سوء تغذیه داشتند به مالی رفت . تابستان گذشته ، کاپیتان به کشورهای مختلف رفت . مکزیک ، شیلی و چین مقاصدش بودند .
کامل کاسیاس بازدید : 246 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)
فرانکس بکن باوئر ، دوست دارد که سامی خدیرا را در بایرن مونیخ بداند . مدیر افتخاری بایرن اعتقاد دارد که این ملی پوش می تواند به کشورش برگردد .
بکن باوئر به تی زد گفت :" خدیرا از آن دست از بازیکنانی است که خودش را فدای تیم می کند . به سختی می توان مشابه او را امروزه پیدا کرد . حقیقتا به چنین بازیکنانی در تیمت احتیاج است . از دو سال اخیر بایرن راضی نبودم . اگر نتوانی پتانسیلت را کامل ارائه دهی ، مشکل است . "
وی افزود :" بازیکنی مثل خدیرا را آسان نمی توان پیدا کرد . خدیرا پخته شده و تبدیل به یک لیدر واقعی شده است . بازیکنانی مثل او نادر هستند . "
کامل کاسیاس بازدید : 238 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)
: یک ایجنت اعلام کرد که احتمال پیوستن کاکا به ناپولی اندک است . در روزهای اخیر شایعاتی در مورد احتمال پیوستن بازیکن برزیلی به این تیم مطرح شده بود .
گائتانو پائولیلو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت :" کاکا در ناپولی ؟ نمی دانم این خبر از کجا آمده است . افراد ناپولی فوق العاده هستند . هودارانشان بی همتاستند . تصمیم گیری برای این افراد درست نیست . "
کامل کاسیاس بازدید : 275 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)

لوکا مودریچ می توانست چهار سال پیش با 15 میلیون پوند به رئال بپیوندد . ستاره تاتنهام که اکنون مد نظر رئال قرار دارد ، می توانست چهار سال با نصف قیمت فعلیش راهی برنابئو شود .
در آن زمان دینامو زاگرب او را با 17.5 میلیون پوند به رئال پیوست در حالی که رئال مادرید زودتر از باشگاه لندنی او را مد نظر داشت و می توانست که لوکا را خیلی ارزان تر بخرد .

کامل کاسیاس بازدید : 251 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)

                         

 جاناتان وودگیت ، پس از آن که نگاهی به دوران فوتبالش داشت ، دوره اش در رئال را " شرم آور " خواند.
وودگیت 32 ساله ، گفت :" دوران فوتبالم ؟ از نظر خودم خوب نبود . انتقال های خوبی داشتم اما به علت مصدومیت به ثمره ننشتس. این صادقانه ترین چیزی است که می توانم بگویم ، نه ؟ چه بردم ؟ خیلی کم . "
این مدافع که دوباره به میدلزبورو برگشته ادامه داد :" بزرگترین باشگاهی که به آن رفته ام ؟ طبیعتا رئال مادرید . اما نمی توانم به آن فکر کنم . سعی می کنم از ذهنم خارجش کنم . من اصلا دوست دارم در مورد رئال و همه اتفاقات بد صحبت کنم . روی مخم است . سالها پیش در آن جا بودم . سعی می کنم فراموش کنم . راستش در موردش شرمنده هستم . "
وودگیت در اولین بازیش در رئال گل به خودی زد و اخراج شد تا یک شروع فاجعه بار داشته باشد . خودش می گوید :" آن قدر ها هم بد نبود . راستش نقطه خوبی از دوران فوتبالم بود . دوباره آماده شده بودم و حتی هواداران تشویقم کردند . رونالدو نازاریو به من گفت که نگران نباشم . م ما آن بازی را 4-1 بردیم . اگر می باختیم خیلی فرق می کرد . مصدومیت خیلی بد است . "

کامل کاسیاس بازدید : 237 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)
از 18 تیر ، زوکو و پاچین اردوی تابستانی خود را در سیگوئنزا آغاز کرده اند . 80 کودک بین 6 تا 16 ساله در این اردو که چهاردهمین دوره اش است حضور یابند . در صحبت های این دو اسطوره رئال ، بحث به کاسیاس هم کشیده شد .
ایکر از گزینه های بردن توپ طلاست . پاچین در این باره گفت :" بی تردید باید به ایکر برسد . مگر دروازه بان ها بازی نمی کنند ؟ زمانش رسیده که یک دروازه بان دیگر به آن برسد . مطمئنم که او می برد .لیاقتش را به عنوان یک شخصیت و یک ورزشکار دارد . "
زوکو هم نظر مشابهی دارد :" اگر آن را به یاشین دادند ، چرا به کاسیاس ندهند ؟ او شایستگی های زیادی دارد . فکر می کنم و امیدوارم که توپ طلا را به کاسیاس بدهند . همه این را می خواهند . او دوران فوق العاده ای در رئال و تیم ملی اسپانیا داشته است . "
دیروز ، بوتراگوئنو مدیر روابط آکادمیک رئال هم به جمع بچه ها آمد . او گفت :" دیدن این بچه ها زیباست . "
کامل کاسیاس بازدید : 189 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)
 پیوستن لوکا مودریچ به رئال مادرید قریب الوقوع به نظر می رسد . بر اساس گزارش کواترو ، خوزه آنخل سانچز ، مدیر اجرایی رئال مادرید در مراحل پایانی بری این انتقال به نظر می رسد و تنها چند جزئیات کوچک برای بستن قرارداد باقی مانده است . مودریچ تا 2017 به رئال می پیوندد و مادرید برای انتقالش 40 میلیون یورو به وایت هارت لین می دهد . 
فعلا رئال مادرید منتظر است تا میلان از پول باد آورده اش استفاده کند و پس از فروش تیاگو سیلوا و مودریچ به پی اس جی ، از سرمایه ای که بدست آورده کاکا را به خدمت بگیرد . 
مودریچ در حال حاضر در سواحل زادار بسر می برد و منتظر است که در ساعات آتی این انتقال نهایی شود .

کامل کاسیاس بازدید : 224 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)
 کاکا سه سال پیش به عنوان یک اسطوره به رئال پیوست و 55 هزار نفر در مراسم معارفه اش شرکت کردند اما پس از گذشت زمان ، تبدیل به یک معضل و مشکل بزرگ شد . هم برای باشگاه و هم برای هواداران . در حقیقت باشگاه به شدت منتظر رفتنش است تا بتواند که درها را به روی خریدهای جدید به خصوص لوکا مودریچ کروات باز کند .
http://www.img4up.com/up2/53441746121747862300.jpg
تا دیروز پیدا کردن یک راهکار برای فلورنتینو در مورد برنده توپ طلای 2007 ، یک مشکل بود اما با ابتکار عجیب میلان در رسمی کردن فروش دو ستاره اش ، همه چیز عوض شد . برلوسکونی دیروز عصر اعلام کرد :" با فروش تیاگو سیلوا و ابراهیموویچ به پی اس جی ، 150 میلیون یورو را برای دو سال آینده ذخیره کردیم . " که اشاره اش به پرداخت 62 میلیون یورو برای این دو توسط باشگاه پاریسی است . از طرفی آنها از پرداخت دستمزد مهاجم سوئدی و مدافع برزیلی راحت می شوند .
گالیانی در روز 19 ژوئن گفته بود :" به طور قطع بازگشت کاکا به خاطر دستمزدی که رئال به او می دهد غیر ممکن است . " کاکا سالی 9 میلیون یورو دستمزد می گیرد و با احتساب سه سالی که از قراردادش مانده ، این رقم به 27 میلیون می رسد که باید مالیات را به آن اضافه کرد . اما حالا باید تحت فشار هواداران روسونری پس از دریافت پول از پاریسی ها دست به کاری بزنند . به نظر می رسد که رویای کاکا برای سران میلان احیا شده باشد .
از سویی مورینیو هنوز از دست کاکا شاکی است ، به خصوص به خاطر عملکرد فاجعه بارش در بازی با بایرن مونیخ . مربی پرتغالی در نیمه دوم در حالی از کاکا استفاده کرد که بازیکن برزیلی سرد و بی هدف به نظر می رسد و انگار نه انگار که در چنین بازی مهمی حضور داشت . مورینیو دیگر به او امیدی ندارد . در فصل گذشته سعی کرد که او را احیا کند . بارها از او خواست که تعصبش را بیشتر کند اما خبری نشد ...
مربی پرتغالی می داند که با او باید چه کار کند . دوشنبه آینده که بازیکن برزیلی به همراه 13 بازیکن دیگر به والدبباس می آید (به همراه خسوس و موراتا که به تیم اصلی رسیده اند) ، مورینیو او را جدا می کند و بدون حضور دوربین ها یا شاهدان رسانه ای ، چنین چیزی را به او می گوید :" ریکاردو ، اگر بمانی خیلی کم بازی می کنی . خود دانی . " اگر میلان به دنبال کاکا بیاید ، می تواند او را آسان به خدمت گیرد ...
کامل کاسیاس بازدید : 233 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)
آلتین توپ به گالاتاسرای پیوست . پس از هفته های متمامدی ، تیم ترکیه ای دیروز توانست که با رئال مادرید به توافق برسد .
آلتین توپ با هواپیما راهی اردوی تیم جدیدیش در اتریش شد . رئال مادرید برای این انتقال سه میلیون یورو دریافت می کند . آلتین توپ در سال گذشته به طور رایگان به رئال پیوست که فصل ناموفقی در تیم مورینیو داشت .
کامل کاسیاس بازدید : 280 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)
 لوکاش پیش چک ، فعلا گزینه مورینیو برای دفاع راست است . مدافع لهستانی همیشه در لیست گزینه ها برای دفاع راست بوده و حالا می تواند راهی مادرید شود .
بنا بر این گزارش ، مورینیو از باشگاه خواسته که برای خرید بازیکن دورتموند ، 10 میلیون یورو بپردازند . پیش چک در سن 27 سالگی ، یکی از بهترین گزینه های ممکن برای پست دفاع راست است .
کامل کاسیاس بازدید : 381 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

طبق برنامه ریزی ها ، رئال مادرید در پیش فصل 5 بازی دوستانه خواهد داشت .


این تعداد بازی کمتر از پیش فصل های گذشته تیم همراه با مورینیو است . مورینیو در سال اول 6 بازی دوستانه و فصل پیش 7 بازی برای آماده سازی تیم برگزار کرده بود .

اولین بازی پیش فصل رئال مادرید مقابل بنفیکا در لیسبون خواهد بود . پس از آن رئال مادرید به ایالات متحده پرواز میکند و 4 بازی طبق برنامه در آنجا انجام خواهد داد .

2 آگوست مقابل لوس آنجلس گالکسی و یاران بکهام برگزار خواهد شد . این رقابت ها با دیدار مقابل مکزیک سانتوز در 5 آگوست در لاس وگاس و مقابل میلان ایتالیا 8 آگوست ادامه پیدا میکند . آخرین دیدار هم 11 آگوست مقابل سلتیک خواهد بود .

افتتاحیه فصل جدید لالیگا 18 و 19 آگوست برگزار می شود . اولین رقابت رسمی رئال مادرید 22 و 29 آگوست در سوپر جام اسپانیا مقابل بارسلونا خواهد بود .

کامل کاسیاس بازدید : 252 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (2)
 کاکا تصمیم گرفته که با مورینیو صحبت کند تا رفتنش از باشگاه را آسان کند . به گفته کوریره دلوا اسپورت ، او از باشگاه خواسته که قیمت 25 میلیون یورویی اش را پائین بیاورند .
به گفته این منبع ، میلان هدف کاکاست اما این بازیکن می داند که باشگاه ایتالیایی به سادگی او را از دست نمی دهد . هر چند که سه سال پیش برای میلان 65 میلیون یورو سود رساند .
بنا بر این گزارش ، کاکا حاضر شده که از دستمزدش هم کم کند . کاکا در میلان راضی می شود که سالی شش میلیون یورو دستمزد بگیرد .
اما کاکا تنها بازیکنی نیست که می تواند راهی سن سیرو شود . به گزارش گاتزتا ، میلان نگاهش را از لاسانا دیارا دور نکرده است و می خواهد هر چه زودتر او را بخرد .
کامل کاسیاس بازدید : 209 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)
رفتن کارواخال یک تراژدی است . یک تراژدی عظیم . همان قدر غم بار است که رفتن سارابیا ، پارخو ، ... حزن انگیز بود . حقیقت این است که " بند بازگشت" یا به عبارت بهتر " بند بری دیگه بر نگردی " هم فقط شیوه ای برای شیره مالیدن به سر هوادارانی است که رویایشان دیدن این بچه ها در چمن برنابئوست . بچه هایی که فرقشان با امثال لاس و آلتین توپ ، غیرتشان است . 
کارواخال هم دارد می رود . این اتفاق تازه ای برای ما هواداران نیست . بارها رنج مشابهی را در گذشته تجربه کرده بودیم اما خود را به بی خیالی می زدیم و انگار نه انگار که چیزی شده . می گفتیم سارابیا رفت ؟ چه اهمیتی دارد ، ما کارواخال را داریم . اوست که با غیرت و توانمندی هایش جای گوتی و رائول را پر می کند . حالا هم همین گونه است . کارواخال برود ، حتما خسه هست . خسه هم سال بعد می رود ، باز هم کس دیگری هست که امید بیهوده به او ببندیم . این عادت ما مادریدیسموهاست ...
این " بند بازگشت " تنها یک سراب است . سرابی دروغین که نه آغازی دارد و نه انجامی . برای حرفم مدرک دارم. در فصل 10-2009 ، پارخو و نگردو رفتند . در فصل 11-2010 ، موسکرا و رودریگو رفتند . در فصل 12-2011 هم نوبت سارابیا بود . همه این ها قرار بود روزی برگردند اما دریغ از یک اشارت . همه شان سرنوشتی محتوم داشتند . تقدیرشان به مرگ رویاهایشان ختم می شد .
می دانم هیچ کدام از این ها ستاره نشدند . اما حقیقت محض این است که کار کردن در رئال زیر نظر مورینیو ، در کنار ستارگانی نظیر رونالدو ، کاسیاس و ژابی ، در تجهیزات پنج ستاره برنابئو کجا و کار کردن در تیمی نظیر ختافه کجا . همین هیگواین و مارسلوی خودمان . فرض کنید این دو همچنان در تیمهای محلی کشورهایشان بودند ، آیا اکنون جزء نوابغ فوتبال جهان و بهترین ها در پست هایشان به شمار می رفتند ؟ می شود گفت هرگز!
آدمی عادت دارد که پس از هر دردی ، دنبال تقصیرکار بگردد تا شاید دردش کمی تسکین پیدا کند . پس بد نیست که ما هم با یافتن عامل اصلی ، کمی به خود آرامش بخشیم . در سال 2007 ، کاپلو از آن شجاعت های خاص خودش را نشان داد و میگل تورس را به تیم اصلی رساند . بازیکنی که در سمت راست خط دفاع ، عملکرد درخشانی داشت و البته بعد از آن فصل بود که محو شد .
سال بعدش شوستر تلاش کرد که از سولدادو ، خاوی گارسیا و دلارد استفاده کند . آخری تقریبا داشت می درخشید که از بد روزگار ، مشکلات قلبی امانش نداد . پلگرینی هم نیمچه تلاش هایی کرد تا به گرانرو بازی بدهد و او را از عناصر کلیدی پروژه اش کرد اما از وقتی که مورینیو آمده از این خبرها نیست .
در مورد کارواخال ، مقصر اصلی خود مورینیوست . نیاز به خرید یک دفاع راست ، آن قدر ها هم اورژانسی نیست . از قضا آن که عامل اصلی حذف از چمپیونزلیگ (تنها تورنمنتی که مربی پرتغالی آن را در رئال کم دارد) ، مشکلات در سمت چپ خط دفاع و گاف کوئنت رائو بود چرا که آربلوا حداقل در بازیهای بزرگ کمی به خودش می آید و ضریب اشتباهاتش کمتر می شود .
اصلا مگر فصل گذشته نمی شد در بازیهای آسان نظیر ساراگوسا و مایورکا از کارواخال استفاده کرد ؟ مگر ناچو که فصل گذشته در سمت چپ خط دفاع قرار گرفت ، بد کار کرد ؟ حداقلش این بود که وظایف تدافعی را در پست غیرتخصصی خود به خوبی به انجام رساند .
بیایید خیال خودمان را راحت کنیم . مربی هیچ اعتقادی به آکادمی ندارد و این یک واقعیت محض است و حداقل تا زمانی که او بر سر کار است ، شاید رئال مادرید بتواند که انواع و اقسام جامها را درو کند ، اما خبری از رشد بازیکنان تیمهای پایه نیست . اگر هم ناچارا از امثال گرانرو و کایخون استفاده می شود ، فقط به خاطر قوانین دست و پاگیر یوفاست ، وگر نه همان ها هم جایی در تیم نداشتند . (بر طبق قوانین یوفا از میان 25 بازیکن هر تیم ، 8 تا باید بومی باشند که حداقل چهار تا از این بومی ها باید ساخته آکادمی باشند)
برای پیشرفت تیمهای پایه به مربی جسوری نظیر والدانو نیاز است که حاضر است دو شکست بیشتر را تجربه کند اما به اصولش پایبند بماند و امثال گوتی و رائول را به فوتبال جهان بشناساند . گوهر هایی که تا دنیا دنیاست ، رئال را به نام آنها خواهند شناخت نه امثال کوئنت رائو و آلتین توپ .
سپیدقلم
کامل کاسیاس بازدید : 322 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (1)
 سرجیو راموس که اخیرا قهرمان یورو شده ، تعطیلاتش را به همراه دوستش موندی سپری می کند . او به شوخی گفت که می خواهد شبیه نادال شود . چند هفته پیش ، تنیسور اسپانیایی او را اسطوره خود خوانده بود .


Click to download in FLV format (1.11MB
کامل کاسیاس بازدید : 245 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (3)
ژابی چند روزی را برای تعطیلاتش به اندونزی رفته است که هیجان زیادی به راه انداخته است . گفتنی است که اندونزیایی ها به این علت ژابی را دعوت کردند که می خواستند رکورد شمار پاس را بشکنند . در این حرکت 15 هزار بچه به هم پاس دادند .
http://estaticos01.marca.com/albumes/2012/07/08/xabi_alonso_indonesia/1341735393_extras_albumes_0.jpg
http://estaticos01.marca.com/albumes/2012/07/08/xabi_alonso_indonesia/1341735226_extras_albumes_0.jpg
http://estaticos01.marca.com/albumes/2012/07/08/xabi_alonso_indonesia/1341735038_extras_albumes_0.jpg
http://estaticos01.marca.com/albumes/2012/07/08/xabi_alonso_indonesia/1341734085_extras_albumes_0.jpg 

کامل کاسیاس بازدید : 289 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)
 ویکتور والدس که چند روزی است به برزیل رفته تا استراحت کند هم اعلام کرد که دوست دارد توپ طلا به کاسیاس برسد :" برای یک دروازه بان مشکل است اما باعث افتخار است . "
دروازه بان بارسلونا ادامه داد :" دروازه بانی بخشی از فوتبال است . گاهی برخی فکر می کنند که دروازه بان به اندازه بقیه بازیکنان مهم نیست اما اگر بتواند که عملکرد خوبی داشته باشد باید به کارش ارزش نهاد . "
البته دروازه بان بارسلونا ادامه داد :" البته گزینه های دیگری هم هستند . دوستان بیشتری در اسپانیا و بارسلونا دارم . به طور مثال اینیستا . انتخاب مشکلی است . "

کامل کاسیاس بازدید : 237 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

پیش از یورو گفته می شد که رئال مادرید منتظر است تا تورنمنت مام شود و خریدهایش را انتخاب کند . بد نیست که نگاهی اجمالی به برخی بازیکنانی که در این تورنمنت درخشیدند و می توانند مد نظر رئال باشند بیاندازیم .
دفاع راست
در پایان فصل گذشته ، یکی از داغ ترین بحث ها در مورد نیازها برای خرید یک دفاع راست بود . چرا که سرجیو راموس به قلب خط دفاع بود . بعد از یورو هم هنوز این مشکل رفع نشده و حتی مایکون برزیلی گزینه محبوب مورینیو بود که توجهی به او نشد .
لوکاش پیش چک ، مدافع لهستانی دورتموند عملکرد خوبی نداشت . بد نبود انتظارات از او بیشتر بود . لهستان در دور گروهی اوت شد و بازیکن دورتموند هم که قیمتش 10 میلیون یوروست ، نتوانست توجهات را جلب کند . فن در ویل ، بازیکن هلندی هم عملکرد بدی داشت . در حملات خوب بود اما در کارهای تدافعی فاجعه بار ظاهر شد .
هافبک هجومی
یکی از درخواستهای دیگر مورینیو مربوط به پست بازیساز بود . بازیکنی که بتواند در کنار ژابی ، وظیفه بازیسازی را داشته باشد و جای کاکا را بگیرد . گزینه های مختلفی مد نظر رئال مادرید بودند .
بی تردید داوید سیلوا ، گزینه محبوب پرز بود که دو سال پیش هم در آستانه رئال قرار گرفته بود . مورینیو در آن زمان به خریدنش رضایت نداد تا او حالا تبدیل به یکی از ستارگان سیتی شود . یوروی سیلوا خوب بود اما کافی نبود . اما مشکل این جاست که سیتی او را نمی فروشد .
خاوی مارتینز ، بازیکن چند پسته اتلتیک هم یکی دیگر از گزینه ها بود که نقش خاصی در یوروی اوکراین و لهستان نداشت . هر چند که می تواند در المپیک خودی نشان دهد . اما مشکل این جاست که قیمتش بالاست . کوین استروتمن ، بازیکن هلندی هم فرصت بازی پیدا نکرد .
شواین اشتایگر هم گزینه دیگری بود که در یورو دچار مصدومیت هایی بود و از سویی انتظارات را بر آورده نکرد . این در حالی بود که هم تیمیش خدیرا عملکرد فوق العاده ای داشت .
مودریچ اما برنده حقیقی بود . او با درخشش در یورو تبدیل به گزینه شماره یک رئال شد . او قلب کرواسی در المپیک بود . پر تکنیک و پر تحرک ظاهر شد اما مشکل این جاست که تاتنهام رقم گزاف 50 میلیونی را برایش می خواهد .

کامل کاسیاس بازدید : 249 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)
 سان هم نتوانست که از درخشش رئالی ها در یورو چشم بپوشد و چهار رئالی را در تیم برترش در یورو قرار داد .
تیم برتر سان که چند نکته عجیب نظیر عدم حضور رونالدو دارد بدین شرح است : ایکر ، راموس ، پیکه ، آلبا ، فابرگاس ، ژابی ، لسکات ، خدیرا ، تورس ، ماندزوکیچ و کاراگونیس .

کامل کاسیاس بازدید : 252 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (1)
لوکاس مورا یکی از جنجالی ترین نامهای ماه های اخیر بوده است . بازیساز برزیلی که مد نظر رئال است مشتریان دیگری هم دارد . یکی از جدیدترین مشتریان بازیکن سائوپائولو ، اینتر میلان است که به گزارش گاتزتا ، نمایندگانش را راهی سائوپائولو کرده است .
پیرو آئوسیلیو ، مدیر ورزشی نراتزوری ها راهی برزیل شده تا بتواند که رضایت سائوپائولو و لوکاس را جلب کند . گزارشات حاکی از آن است که باشگاه برزیلی برای این انتقال حداقل 35 میلیون یورو می خواهد .

کامل کاسیاس بازدید : 246 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)
نیمی از فصل نقل و انتقالات سپری شد و رئال مادرید هنوز هیچ خریدی نداشته است . درست بر خلاف فصل گذشته که تا این زمان همه خریدهایش را انجام داده بود . البته با این تفاوت که سال گذشته رئال مادرید همه بازیکنانی که خرید برای نیمکت بودند : کایخون ، آلتین توپ ، شاهین ، واران و کوئنت رائو . اما امسال خریدها قرار است که برای ترکیب اصلی باشند .
فصل 11-2010 ، آمار بدی نداشت چرا که رئال مادرید به کوپا دل ری رسید و در لالیگا و چمپیونزلیگ هم تا آخرین مراحل جنگید . مورینیو بدین ترتیب تیمش را با پنج بازیکن ذخیره تقویت کرد . بازیکنانی متوسط که هیچ ادعایی برای رسیدن به ترکیب اصلی نداشتند و در طول سال گه گذاری می توانستند خودی نشان دهند . در مورد این فصل هم نیاز چندانی به خرید حس نمی شود چرا که رئال مادرید بهترین لالیگای تاریخ را کسب کرد و توانست که شانه به شانه بارسلونا رقابت کند .
حالا رئال مادرید یک ترکیب کامل و مستحکم را در اختیار دارد و به جز یک یا دو خرید ، هیچ نیاز خاصی حس نمی شود . تیم صاحب ترکیبی ایده آل است و حتی در بعضی پست ها رقابت به حدی است که مشخص نیست که چه بازیکنی باید فیکس شود . مثلا هم بنزما و هم هیگوائین شانس زیادی برای فیکس شدن دارند و یکی از آنها باید برگزیده شوند . تنها خلاء ها مربوط به پست های دفاع راست و بازیساز و جستجو برای ذخیره هایی برای آربلوا و اوزیل هستند .
البته معادله نقل و انتقالات رئال مادرید به رفتن بعضی بازیکنان هم بستگی دارد . مثلا آینده کاکا نامشخص است . اگر بازیکن برزیلی بالاخره برود باید جایگزینی برایش پیدا شود . مودریچ یا سیلوا گزینه های اصلی هستند . این در حالیست که فروش کاکا بسیار مشکل است . دستزمد سنگینی می گیرد که کمتر باشگاهی می تواند از پس آن بر بیاید .
به هر صورت امسال رئال مادرید سعی می کند که محتاطانه عمل کند . در ابتدا خریدها را انجام دهد و سپس به دنبال خرید باشد . بازیکنانی نظیر گاگو ، لاس ، کاروالیو و آلتین توپ باید هر چه زودتر بروند تا جا برای نفرات جدید گشوده شود .
کامل کاسیاس بازدید : 241 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)

کاوانی در صورت هیگوائین می تواند گزینه مورینیو باشد . مهاجم اروگوئه ای ناپولی به گزارش گاتزتا دلوا اسپورت در صورتی که هیگوائین در نهایت به یووه برود می تواند در صدر گزینه های مورینیو برای خط حمله رئال مادرید باشد .
البته کلا این انتقال بعید به نظر می رسد چرا که رئال مادرید به این سادگی ها راضی به فروش هیگوائین نیست و خود بازیکن آرژآنتینی هم بارها ابراز کرده که دوست دارد در رئال بماند .

تعداد صفحات : 121

درباره ما
آیدی نیمباز=*iker...casillas* شماره پیامک09393053332
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • خرید گیفت کارت پی اس ان 20 دلاری ارزان
  • فرش 1000 شانه
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • *real*
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • چهارشنبه 17 خرداد 1396
  • پنجشنبه 19 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • دوشنبه 02 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • دوشنبه 15 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • پنجشنبه 05 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • دوشنبه 04 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • يکشنبه 11 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 03 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • يکشنبه 3 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • نظرسنجی
    فقط ؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3614
  • کل نظرات : 798
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 879
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 285
  • بازدید امروز : 294
  • باردید دیروز : 886
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,942
  • بازدید ماه : 1,942
  • بازدید سال : 104,276
  • بازدید کلی : 1,993,501